Apostolos_VW Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Αγαπητοί φίλοι καλημέρα, Σήμερα έχω το πασσάτ μου στο συνεργείο για αλλαγή αλυσίδας (όχι ιμάντα!) χρονισμού, αφού έφτασε τα 120.000 χλμ. Ο μάστορας με συμβούλεψε ότι η αλυσίδα στο πασσατ θέλει αλλαγή αντίθετα από αυτό που πιστεύει ο κόσμος. Η αλλαγή θα πρέπει να γίνεται μεταξύ 100.000 και 150.000 χλμ γιατί μετά αρχίζει να βγάζει προβλήματα. Ο λόγος είναι ότι με τη χρήση αρχίζει και αποκτάει "μπόσικα" και μπορεί να "πηδήξει" δόντι και μετά τρέχα γύρευε... Δεν είμαι μάστορας αλλά ακόμη και η αλυσίδα από ένα μηχανάκι δεν είναι αθάνατη, επομένως τον εμπιστεύτηκα και τώρα την αλλάζω. Ποια είναι η γνώμη σας; Εσείς θα την αλλάζατε; Το απόγευμα θα επανέλθω με το κόστος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Αν δεν μου έκανε κάποιο θόρυβο δεν θα την άλλαζα προσωπικά. Σε αντιπροσωπεία θα την αλλάξεις ή σε εξωτερικό συνεργείο; Σε 1.2tsi είναι φθηνή πάντως. Γύρω στο 150άρι + εργασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Φίλτατε θα σας απαντήσω διότι ψάχτηκα πάρα πολύ για το θέμα αυτό. Η αντιπροσωπία στην περιοχή που κατοικώ μου είπε χαρακτηριστικά πως η καδέναδεν αλλάζεται.... Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα audi που έχουν τον ίδιο κινητήρα με τα πασσατ...(tsi) ...Μου είπε επίσης πως audi και passat που έχουν 300000 χιλ δεν έχουν αλλάξει καδένα....Αυτά περι καδένας στα passat μας....... Τώρα θα σε πάω στο άλλο άκρο στην opel και πιο συγκεκριμένα στο insignia που όπως λέει η αντιπροσωπία αλλά και το book θέλει αλλαγή κάθε 120000χιλ.... Τέλος πιστεύω προσωπικά πως αν είναι να αλλάζουμε καδένα κάθε 120000 αλλά και πιο νωρίς όπως έχω ακούσει καλύτερα να παίρναμε αυτοκίνητα με ιμάντα διότι η αλλαγή είναι πολύ πιο φθηνή. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Μάλλον βιάστηκες φίλε Απόστολε. Και γω δεν θα την άλλαζα τόσο νωρίς αν δεν έδειχνε συμπτώματα για αλλαγή. Νομίζω η vw συνιστά έλεγχο στις 180000 χλμ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Να αναφέρω και κάτι ακόμα οι καιροί που διανύουμε είναι αρκετά πονηρή. Πιστεύω πως αν κάποιος κάνει μια έρευνα σε δέκα συνεργία για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα θα ακούσει δέκα διαφορετικές γνώμες, δέκα διαφορετικές τιμές, δέκα διαφορετικές αιτίες. Προσοχή δεν κατηγορώ κανένας και τίποτα. Ο λόγος που το γράφω αυτό είναι διότι η άγνοια για κάποια θέματα πάνω στα passat μας είναι πολύ μεγάλη. Ευτυχώς που υπάρχει και το forum και μπορούμε να αναλύουμε κάποια πράγματα για να μην μπορούν κάποιοι να μας πιάνουν κότσους. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos_VW Posted September 26, 2015 Author Report Share Posted September 26, 2015 Λοιπόν, παιδιά την άλλαξα. Πήγε όλο το σετ στα 270€ με απόδειξη. Ξεχασα να πω ότι ο κινητήρας μου είναι fsi, δεν ξέρω αν παίζει κανένα ρόλο αυτό. Και εγώ ψάχτηκα πολύ για το θέμα αλλαγής πριν προχωρήσω αλλά δεν έβγαλα ασφαλές συμπέρασμα, γιατί οι γνώμες ποικίλουν. Προτίμησα να ακούσω τη γνώμη του συνεργείου μου που τους ξέρω χρόνια και τους εμπιστεύομαι (η αλλαγή καδένας έγινε σε συνεργείο, όχι σε αντιπροσωπεία). Είναι γνωστό μεγάλο συνεργείο του Αλίμου (δεν είναι κανένα τυχαίο...). Δεν εμπιστευόμουν το αυτί μου, δλδ να αρχίσω πρώτα να ακούω θόρυβο για να την αλλάξω γιατί όταν θα το άκουγα μπορεί ήδη να είχε προκληθεί φθορά. Τώρα επόμενη αλλαγή στα 240.000 χλμ... ποιος ζει, ποιος πεθαίνει που λένε...σε μια 6ετία και αν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Αγαπητοί φίλοι καλημέρα, Σήμερα έχω το πασσάτ μου στο συνεργείο για αλλαγή αλυσίδας (όχι ιμάντα!) χρονισμού, αφού έφτασε τα 120.000 χλμ. Ο μάστορας με συμβούλεψε ότι η αλυσίδα στο πασσατ θέλει αλλαγή αντίθετα από αυτό που πιστεύει ο κόσμος. Η αλλαγή θα πρέπει να γίνεται μεταξύ 100.000 και 150.000 χλμ γιατί μετά αρχίζει να βγάζει προβλήματα. Ο λόγος είναι ότι με τη χρήση αρχίζει και αποκτάει "μπόσικα" και μπορεί να "πηδήξει" δόντι και μετά τρέχα γύρευε... Δεν είμαι μάστορας αλλά ακόμη και η αλυσίδα από ένα μηχανάκι δεν είναι αθάνατη, επομένως τον εμπιστεύτηκα και τώρα την αλλάζω. Ποια είναι η γνώμη σας; Εσείς θα την αλλάζατε; Το απόγευμα θα επανέλθω με το κόστος! H Vw εχει πουλησει μεγαλο ΠΑΠΑ με την καδενα χρονισμου στα ελατωματικα μοτερ της. Μοτερ με καδενα σε αλλες μαρκες ειναι αθανατες, πχ Ford/Οpel/Bmw δεν ασχολουνται με τις καδενες τους. Μονο στην vw μαθαμε οτι η καδενα εχει ημερομηνια ληξης, γιατι απλα ειναι μια καδενα για τον Π@@@@ο!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traianos Posted October 7, 2020 Report Share Posted October 7, 2020 Καλησπέρα σε όλους, έχω και εγώ το εξής προβληματισμό, έχω ένα passat 1.6fsi το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο, το πρωί μερικές φορές ακούω το γνωστό κροταλισμα για δευτερόλεπτα και σταμάτα, συνεργείο μου είπε για καδενα αλλά πρόσφατα ειδα ότι το άλλαξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πριν 30000.γινεται να θέλει ξανά αλλαγή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 7, 2020 Report Share Posted October 7, 2020 (edited) On 26/9/2015 at 11:50 ΜΜ, dasauto said: H Vw εχει πουλησει μεγαλο ΠΑΠΑ με την καδενα χρονισμου στα ελατωματικα μοτερ της. Μοτερ με καδενα σε αλλες μαρκες ειναι αθανατες, πχ Ford/Οpel/Bmw δεν ασχολουνται με τις καδενες τους. Μονο στην vw μαθαμε οτι η καδενα εχει ημερομηνια ληξης, γιατι απλα ειναι μια καδενα για τον Π@@@@ο!!! Αν το δούμε αντικειμενικά η καδένα και ο ιμαντας δεν ειναι ΑΘΆΝΑΤΑ. Το Κάθε ενα εχει τα υπερ και τα κατά του. Και σε μοτέρ με καδενα αλλα και σε ιμάντα μπορεί να υπάρξουν προβλήματα. Η καδενα εχει το κύκλωμα του για λίπανση - τεντωμα γλιστρά και αποτι άλλο αποτελείτε , και οπως ολα τα πράγματα σε ενα αμάξι θελει και αυτο τον έλεγχο του, και την ανάλογη συντήρηση. Υπαρχου τα τελευταία χρόνια μοτερ είτε βενζίνη είτε diesel τα οποια ειναι με ιμάντα και λυπαινονται σε λάδι. Στο Ford που ειχα και ηταν με μοτερ Group PSA diesel η Ford έδινε πρώτη αλλαγή κάπου στης 180.000 χιλιόμετρα. Μια καδένα Μπορεί να μην σπάσει μετα απο κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα, μπορεί όμως να ξεχειλωση μετα απο κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα. Και σε ιμάντα και καδένα υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες. https://ricksfreeautorepairadvice.com/timing-chain-problems/ http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/338 Edited October 7, 2020 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted October 7, 2020 Report Share Posted October 7, 2020 (edited) Fiat Cinquesento 12/1993/899cc 155K χλμ δεν έχει αλλάξει καδένα χρονισμού ούτε υδραυλικά ωστήρια. Το μοτέρ είναι ακόμα εργοστασιακό. Edited October 8, 2020 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 7, 2020 Report Share Posted October 7, 2020 (edited) On 7/10/2020 at 11:17 ΜΜ, tsikis007 said: Fiat Cinquesento 12/1993/899cc 155K χλμ δεν έχει αλλάξει καδένα χρονισμού ούτε υδραυλικά ωστήρια. Το μοτέρ είναι ακομα εργοστασιακό. Φίλος μου εχει το ίδιο αμάξι, με 300.000 χιλιόμετρα εχει κάνει βέβαια κάποιες εργασίας στον κινητήρα. ( προληπτικά οχι οτι ειχε κάποιο θέμα) Αλλα κατα τα αλλά Πολύ αξιόπιστο μοτερακι το fiat βαράει χιλιόμετρα αβέρτα. Edited October 9, 2020 by OMINUS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Της fiat όμως ο 1.3 mjt έχει θέμα με την καδένα μην συγκρίνουμε μοτέρ 30ετιας με τα σημερινά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...