Jump to content
tomazinio

Αλλαγή Λαδιών Σε Passat

Recommended Posts

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάθε 5000 χιλ. λάδια - φίλτρο ή μια φορά τον χρόνο αν δεν μαζεύεις τα χιλ. Στην Ψωροκώσταινα δεν έχουμε ούτε Autobahn - Autostradale - Highway για να μην ζορίζεται ο κινητήρας.

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάθε 5000 χιλ. λάδια - φίλτρο ή μια φορά τον χρόνο αν δεν μαζεύεις τα χιλ. Στην Ψωροκώσταινα δεν έχουμε ούτε Autobahn - Autostradale - Highway για να μην ζορίζεται ο κινητήρας.

ε οχι ρε φιλε, εσυ το ξεφτιλησες

 

χωρις παρεξηγηση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εισαι σιγουρος the_winner;

εγω εχω το passat b7 1.6 tdi αλλα χειροκινητο και λεει ανα 15.000 χλμ

να εχει διαφορα 5.000 χλμ λογο DSG;

Ανα 30.000χμ λεει ο κατασκευαστης , ανα 15.000χμ λεει ο Εισαγωγεας και οι αντιπροσωπειες ανα 10.000χμ λεω εγω .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και ανα 5.000 χλμ λεει ο tsikis007

Και γω προτείνω μετα απο καθε φορα που βάζει μπροστά το αυτοκίνητο

Είναι η καλύτερη λύση για ενα αυτοκίνητο αθάνατο

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις, και νομίζω πώς 10,000 ή και λιγότερο δεν αρμόζει ούτε σε τούρμπο βενζίνη. Δεν ήξερα καν ότι ο κατασκευαστής δίνει κάθε 30,000 διότι το μάνιουαλ μου είναι στα γερμανικά λόγω εισαγωγής...πιστεύω κάθε 15,000 είναι πολύ λογικό 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το turbo πετρελαιο εχει πιο μεγαλη καταπόνηση λαδιου απο το turbo βενζινης ! Στα diesel πηγαινει πιο ευκολα καυσιμο στο λαδι σε σχεση με εναν κινητηρα βενζινης

Link to comment
Share on other sites

Ηλια,

τα μοτερ πετρελαιου δεν στεγανοποιουν στα πιστονια οπως τα βενζινης.

Αυτο σημαινει οτι τα λαδια αναμιγνυονται ευκολοτερα με το καυσιμο και σε λιγοτερα χλμ εχουν χαςει τις ιδιοτητες τους.

Τα συγχρονα μοτερ πετρελαιου τα περιςςοτερα εχουν τουρμπο. Το λαδι εντος της τουρμπινας στο cartidge τηγανιζεται και προκυπτουν κομματακια τα οποια γυρνουν στο κυκλωμα μεχρι την αλλαγη.

Η συχνοτερη αλλαγη βοηθαει στην μακροζωια του κινητηρα, χωρις υπερβολες βεβαια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ξέρεις πολλά περισσότερα απο μενα πανω στο συγκεκριμένο θέμα Νίκο

Δεν μπορώ να μην συμφωνισω μαζί σου

Αλλα είπαμε μην το ξεφτιλισουμε κιόλας, τα 15.000 χλμ είναι μια χαρά

Πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι τα 15.000..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σαν νέος κάτοχος vw τους τελευταίους 8 μήνες ήρθε η ώρα για αλλαγή λαδιών (10000 χιλ). Παρόλο τα όσα έχω διαβάσει εδώ περί αντιπροσωπιών είπα να πάω μια βόλτα να κάνω μια ερώτηση για την αλλαγή.... Το κόστος γύρο στα 140 ευρώ. Έλα πείτε την αλήθεια δεν έχουν καταλάβει σε τι εποχή ζούμε......????? Τεσπα λάδια castrol 5/30 αυτά που έχουν 12 με 13 ευρώ έξω και φίλτρο...  και μου είπαν ότι θα μου κάνουν τεχνικό έλεγχο συν την εργασία...Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να θίξω κανέναν και τίποτα, θα μπορούσε να είναι και 200 ευρώ απλά το αναφέρω... Πάντων μόνο στην vw παίζει να χρεώνουν τον τεχνικό έλεγχο 30 ευρώ... 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση πιο από τα δύο λάδια να πάρω (passat tsi 1.8. ..... Αυτό  http://prntscr.com/8svj80 ή

http://prntscr.com/8svmj1   Το ένα είναι το απλό castro που κάνει γύρο στα 8 ευρώ και το άλλο το edge  profesional που κάνει γύρο στα 13 

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Ναι οκ έκανα λάθος με το  0/30 δεν το πρόσεξα και τα 2 έστω ότι είναι 5/30..... Να πάρω αυτό που κάνει 8 ή αυτό που κάνει 13???

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και εγω κατι για να μην ανοιγω αλλο θεμα εχετε ακουσει κατι για τα λαδια Gulf καπως ετσι τελοςπαντων μου δινει δικος μου ανθρωπος 25 ευρω το 4λιτρο 10w-40 μιας και θα φτιαξω το μοτερ ξανα λογω ζημιας λεω να ριξω αυτα μεσα .

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάθε 5000 χιλ. λάδια - φίλτρο ή μια φορά τον χρόνο αν δεν μαζεύεις τα χιλ. Στην Ψωροκώσταινα δεν έχουμε ούτε Autobahn - Autostradale - Highway για να μην ζορίζεται ο κινητήρας.

+1 και εγω καθε 6.500χλμ αλλαζω,και ςχω φτασει 230.000 χωρις να καιει σταγονα,και ο φαδερ στο tdi 790.000 και λειτουργει σαν βελουδο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι οκ έκανα λάθος με το  0/30 δεν το πρόσεξα και τα 2 έστω ότι είναι 5/30..... Να πάρω αυτό που κάνει 8 ή αυτό που κάνει 13???

Κανένας???

Link to comment
Share on other sites

Κανένας???

Πεσμας σε παρακαλώ και τι είναι το καθένα. Γενικά Castrol Edge για αυτά τα VAG μοτέρ ή κάτι αντίστοιχο το οποίο πληρεί τις προδιαγραφές του κατασκευαστή VW 507.00

Link to comment
Share on other sites

 Έχω κάνει prt scr παραπάνω το ξέρω για τις προδιαγραφές είναι 504 στο δικό μου (BZB) Απλά υπάρχουν 2 castrol egde..  Το ένα αναγράφει στην ετικέτα castrol egde 5/30 και κάνει 8,50 ευρώ και το άλλο γράφει castrol egde 5/30 professional και κάνει 13,50...... Πιο από τα δύο βάζουμε και ποία η ουσιαστική διαφορά τους πέρα από την τιμή??? Ευχαριστώ.....

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή λαδιών castrol 5/30 profesional 5L μαζί με φίλτρο man 72 ευρώ  ( 4.5 ή 5L παίρνει )   .....  Τιμή αντιπροσωπίας 140 ευρώ...Α και κάτι ακόμα εργατικά για αλλαγή φούσκας δεξιά, αλλαγή τακάκια μπροστά και αλλαγή βαλβολίνες στο σασμάν 60 ευρώ είναι καλή ???? 

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.