Jump to content
tomazinio

Αλλαγή Λαδιών Σε Passat

Recommended Posts

https://www.autobarn.com.au/castrol-edge-titanium-syn-5w30-5l-engine-oil-3374730εγώ αυτά βάζω και είμαι πολύ ευχαριστημένος.....

προσοχή αυτό το λάδι είναι πολύ καλό αλλά δεν ειναι vw 504 vw 507 αλλά 

  • VW 502 00/ 505 00
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

προσοχή αυτό το λάδι είναι πολύ καλό αλλά δεν ειναι vw 504 vw 507 αλλά 

  • VW 502 00/ 505 00

 

Τον τύπο 504 τον αναγράφει διότι ήταν το πρώτο πράγμα που κοίταξα.

Η διαφορά του 504 με το 502 είναι ότι το 504 πάει για long life service ενώ το 502 για κανονικό. (σύμφωνα με το book)

Link to comment
Share on other sites

Τον τύπο 504 τον αναγράφει διότι ήταν το πρώτο πράγμα που κοίταξα.

Η διαφορά του 504 με το 502 είναι ότι το 504 πάει για long life service ενώ το 502 για κανονικό. (σύμφωνα με το book)

SPECIFICATIONS
Castrol EDGE 5W-30 A3/B4 is suitable where the following requirements are called for:

American Petroleum Institute (API) Service Classifications

  • Petrol : SL*, (SJ, SH and all superseded classifications):
  • Diesel : CF
  • ACEA A3/B4, High performance shear stable petrol/diesel engine oil
  • BMW Longlife-01
  • VW 502 00/ 505 00
  • MB-Approval 229.3/ 229.5

 

 

 

 

 

 

http://www.castrol.com/en_au/australia/products/cars/engine-oils/castrol-edge/product-range.html

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

 

SPECIFICATIONS
Castrol EDGE 5W-30 A3/B4 is suitable where the following requirements are called for:

American Petroleum Institute (API) Service Classifications

  • Petrol : SL*, (SJ, SH and all superseded classifications):
  • Diesel : CF
  • ACEA A3/B4, High performance shear stable petrol/diesel engine oil
  • BMW Longlife-01
  • VW 502 00/ 505 00
  • MB-Approval 229.3/ 229.5

 

 

 

 

 

 

http://www.castrol.com/en_au/australia/products/cars/engine-oils/castrol-edge/product-range.html

 

Κρίμα πέταξα τα κουτιά για να σου τα έδειχνα σε φοτο....

Link to comment
Share on other sites

δεν θέλω φότο , στείλε λινκ με το 

Castrol EDGE 5W-30 A3/B4    ότι είναι 504-507


http://www.oilcanhenrys.com/castrol/Castrol_EDGE_5w30_A3_B4.pdf

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Βασίλη τι θέμα μπορεί να έχω πάνω σε αυτο που λες;;;;υπόψην ότι εγώ τα λάδια μαζί με φίλτρο τα αλλαζω κάθε 10.000km

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σου πω να το βγάλεις, απλά  άφησε το μέχρι 7500χμ και μετά βάζε μόνο VW504 VW507. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές τώρα σχεδόν όλλες οι εταιρίες έχουν.

 Εγώ προσωπικά προτιμώ το ARAL SUPER TRONIC LLIII 5W30 VW504 VW507 που είναι μόνο γερμανόλαδο ( το βρίσκεις με  7 - 8 ευρώ το λίτρο), δηλ. έχει μόνο τις προδιαγραφές που χρειαζόμαστε και όχι της  honda subaru και VAG κλπ που έχει ένα κορυφαίο πανάκριβο λάδι.

 Ακόμη και το σωστό  CASTROL EDGE FST 5W30 vw504 vw 507 δεν είναι μόνο για VAG αλλά και για  MINI, SMART, MITSUBISHI, HONDA, ,SUBARU. Δηλαδή είναι λιπαντικό ευρέως φάσματος, όπως λέμε ευρέως φάσματος αντιβιοτικό :laugh: 

Δεν βλέπω το λόγο να βάζουμε ένα πάνακριβο ποιοτικό λάδι που έχει πρόσθετα που δεν τα χρειαζόμαστε και να του λείπουν αυτά που θέλει το όχημά μας.

 

Τώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα μπορούν να βάζουν Καλαμάτας έξτρα παρθένο. :laugh:  

Link to comment
Share on other sites

Τι να απαντήσω ? καφετζού είμαι να βλέπω το μέλλον ? Δικό σου είναι το αυτοκίνητο και ότι θέλεις βάζεις...σε κανένα δεν πέφτει λόγος ούτε και σε μένα βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάθε 5000 χιλ. λάδια - φίλτρο ή μια φορά τον χρόνο αν δεν μαζεύεις τα χιλ. Στην Ψωροκώσταινα δεν έχουμε ούτε Autobahn - Autostradale - Highway για να μην ζορίζεται ο κινητήρας.

 

Τι είναι μηχανάκι να τα αλλάζει κάθε 5000 η κανένα ιαπώνικο;

Δεν θα σου πω να το βγάλεις, απλά  άφησε το μέχρι 7500χμ και μετά βάζε μόνο VW504 VW507. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές τώρα σχεδόν όλλες οι εταιρίες έχουν.

 Εγώ προσωπικά προτιμώ το ARAL SUPER TRONIC LLIII 5W30 VW504 VW507 που είναι μόνο γερμανόλαδο ( το βρίσκεις με  7 - 8 ευρώ το λίτρο), δηλ. έχει μόνο τις προδιαγραφές που χρειαζόμαστε και όχι της  honda subaru και VAG κλπ που έχει ένα κορυφαίο πανάκριβο λάδι.

 Ακόμη και το σωστό  CASTROL EDGE FST 5W30 vw504 vw 507 δεν είναι μόνο για VAG αλλά και για  MINI, SMART, MITSUBISHI, HONDA, ,SUBARU. Δηλαδή είναι λιπαντικό ευρέως φάσματος, όπως λέμε ευρέως φάσματος αντιβιοτικό :laugh: 

Δεν βλέπω το λόγο να βάζουμε ένα πάνακριβο ποιοτικό λάδι που έχει πρόσθετα που δεν τα χρειαζόμαστε και να του λείπουν αυτά που θέλει το όχημά μας.

 

Τώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα μπορούν να βάζουν Καλαμάτας έξτρα παρθένο. :laugh:  

 

Castrol Edge βάζω.Εχω 127.000 χλμ και το αμάξι δεν καίει λάδι... Αλλαγή κάθε 15.000 με 20.000χλμ 

Ανα 30.000χμ λεει ο κατασκευαστης , ανα 15.000χμ λεει ο Εισαγωγεας και οι αντιπροσωπειες ανα 10.000χμ λεω εγω .

 

Εγώ λέω ανά 20.000χλμ

Σαν νέος κάτοχος vw τους τελευταίους 8 μήνες ήρθε η ώρα για αλλαγή λαδιών (10000 χιλ). Παρόλο τα όσα έχω διαβάσει εδώ περί αντιπροσωπιών είπα να πάω μια βόλτα να κάνω μια ερώτηση για την αλλαγή.... Το κόστος γύρο στα 140 ευρώ. Έλα πείτε την αλήθεια δεν έχουν καταλάβει σε τι εποχή ζούμε......????? Τεσπα λάδια castrol 5/30 αυτά που έχουν 12 με 13 ευρώ έξω και φίλτρο...  και μου είπαν ότι θα μου κάνουν τεχνικό έλεγχο συν την εργασία...Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να θίξω κανέναν και τίποτα, θα μπορούσε να είναι και 200 ευρώ απλά το αναφέρω... Πάντων μόνο στην vw παίζει να χρεώνουν τον τεχνικό έλεγχο 30 ευρώ... 

 

Castrol Edge 8-9-10 ευρώ το λίτρο ανάλογα από που θα ψωνίσεις. Το φίλτρο κάνει 10 ευρώ 

Περαστικά σε ένα συνεργείο 10 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο team...... Τι γίνεται ρε παιδιά με τα  λάδια liqui Moly???? Έχουν φάει τρελή διαφήμιση στα σαιτ και γενικά στα περισσότερα σημεία που πουλάνε λάδια τα προτείνουν για το καλύτερο λάδι που υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά..... Το 5/30 που βάζουμε εμείς δεν έχει απαγορευτική τιμή, ίδια τιμή με το castrol  βγαίνει....  Το έχει βάλει κανείς ???? Εντυπώσεις ????

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RAF JOHN said:

Καλησπέρα στο team...... Τι γίνεται ρε παιδιά με τα  λάδια liqui Moly???? Έχουν φάει τρελή διαφήμιση στα σαιτ και γενικά στα περισσότερα σημεία που πουλάνε λάδια τα προτείνουν για το καλύτερο λάδι που υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά..... Το 5/30 που βάζουμε εμείς δεν έχει απαγορευτική τιμή, ίδια τιμή με το castrol  βγαίνει....  Το έχει βάλει κανείς ???? Εντυπώσεις ????

 Τετοια βαζω,δεν εχω καψει σταγονα αλλα ειναι λιγα τα χλμ που εχω στο polo tdi,μολις 38k και κατι ψιλα.Οπως ειπες εχουν καλη τιμη γιαυτο τα βαζω.Ενας αλλος λογος ειναι οτι η LM εχει και καθαριστικο μηχανης,για να ξεπλενουμε δηλαδη την μηχανη σε καθε αλλαγη λαδιων,οπωτε τα συνδιαζω σε καθε αλλαγη και τα δυο και ειμαι ενταξει,τουλαχιστον με την συνειδηση μου.Τα Castrol και τα Aral ειναι "same brand" κατα καποιο τροπο,ανηκουν και τα δυο στην BP.Τα δοκιμασα και ειναι λιγο πιο λεπτορευστα ,γιαυτο υπεθεσα εσφαλμενως οτι ειναι 100% συνθετικα αλλα δεν ειναι.Με τα Castrol η μηχανη ηταν περισσοτερο "φωνακλου",ακουγονταν περισσοτερο η λειτουργια της,με τα Aral περιοριστηκε το φαινομενο,με τα LM εξαφανιστηκε.

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/liqui-moly/liqui-moly-motor-clean-500-ml.html

Κανενα λαδι δεν μπορει να αφαιρεσει τα " υπολειμματα " χρησης του προηγουμενου λαδιου.Ειχα φτασει καποτε σε σημειο επιτηδες να αλλαξω λαδια ανα 5k για να δω εαν ειναι εφικτο.Δεν ειναι, τα νεα λαδια με τον καιρο μαυριζαν και πιο γρηγορα.Δηλαδη στις 10 μαυριζαν πιο γρηγορα απο τις 5 ,στις 15 πιο γρηγορα απο τις 10.Μονη λυση ηταν εσωτερικο ξεπλυμα του κινητηρα.Σε καθε αλλαγη εχω σταθερη αποδοση λαδιων γιατι ξεπλενω τα κατακαθια και την λασπη που δημιουργηται απο τα ιδια τα λαδια.Μετα απο καθε ξεπλυμα κυριολεκτικα ειναι σαν νεα μηχανη αφου δεν μενει τιποτα μεσα και τα καινουργια λαδια δεν μαυριζουν ευκολα.Κανει καλο εαν θελεις μακροζωια στην μηχανη.Εαν ψαξεις,υπαρχουν και αλλα αναλογα προιοντα στην αγορα,απλως επειδη ψωνιζω απο εκει γιαυτο εβαλα το λινκ.

Link to comment
Share on other sites

σωστο φαινεται......αλλα γιατι δεν το καθιερωνουν και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεια ή τουλάχιστον να σε ρωτάνε ...?? μιας και από ότι ειδα δεν είναι μεγαλο το κοστος του καθαριστικου

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fovos said:

σωστο φαινεται......αλλα γιατι δεν το καθιερωνουν και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεια ή τουλάχιστον να σε ρωτάνε ...?? μιας και από ότι ειδα δεν είναι μεγαλο το κοστος του καθαριστικου

Δυστυχως η απαντηση ειναι πολυ απλη....Εαν εχεις καθαρη μηχανη,θα βγαλεις πολλα "απροβληματιστα" χιλιομετρα και δεν συμφερει το "κυκλωμα" αυτο.Πρεπει να τους ταιζουμε....Αν την καθαριζεις,δεν θα εχει τις αναμενομενες/υπολογισμενες εσωτερικες φθορες οπωτε θα περιμενουν μονο εαν υπαρξει αστοχια υλικου Η καφριλες για να ζησουν...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να πω την αλήθεια πιστεύω πως η συχνή αλλαγή του λαδιού (10000) κάνει την ίδια δουλειά. Πρέπει να δούμε  τι κάνουν οι Γερμανοί, γιατί αυτοί αλλάζουν κάθε 30000 οπότε ίσως να χρησιμοποιούν τέτοια προιόντα.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RAF JOHN said:

Πάντως για να πω την αλήθεια πιστεύω πως η συχνή αλλαγή του λαδιού (10000) κάνει την ίδια δουλειά. Πρέπει να δούμε  τι κάνουν οι Γερμανοί, γιατί αυτοί αλλάζουν κάθε 30000 οπότε ίσως να χρησιμοποιούν τέτοια προιόντα.

 

Η συχνη αλλαγη δεν κανει καλο ουτε βοηθαει πουθενα.Τα προσθετα που εχει ενα λαδι δεν δρουν κατευθειαν και θελουν τον χρονο τους.Εκτος αυτου εαν το λαδι δημιουργει λασπη απο τα προσθετα και τα καταλοιπα (ολα το κανουν) σκεψου οτι εαν αλλαζεις ανα 5k οπως εκανα ,μεχρι τα 20k ειχα x4 φορες λασπη,μια για καθε νεο λαδι.Τα 10k με 15k μου φαινονται οκ για αλλαγη χωρις να αποκλειω και τα 20k,παντα σε εργοστασιακα αμαξια,οχι σε μετατροπες.Τετοια προιοντα χρησιμοποιουνται ευρεως εξω,ειναι εξοικιωμενοι,γιαυτο ακους τρελα μιλλια.Τωρα για το αν πραγματικα αντεχουν τα λαδια κανε ενα τεστ στο νερο,μια σταγονα καινουριο λαδι θα κρατησει το σχημα της ,μια σταγονα απο "σπασμενο" λαδι,μαλλον θα απλωσει εντελως σε ολη την επιφανεια του νερου....Ιδια λαδια σε ιδια μοτερια με διαφορετικη χρηση αντεχουν διαφορετικα χιλιομετρα. ;)

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

On 15/6/2016 at 11:28 ΜΜ, Abba said:

http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/liqui-moly/liqui-moly-motor-clean-500-ml.html

Κανενα λαδι δεν μπορει να αφαιρεσει τα " υπολειμματα " χρησης του προηγουμενου λαδιου.Ειχα φτασει καποτε σε σημειο επιτηδες να αλλαξω λαδια ανα 5k για να δω εαν ειναι εφικτο.Δεν ειναι, τα νεα λαδια με τον καιρο μαυριζαν και πιο γρηγορα.Δηλαδη στις 10 μαυριζαν πιο γρηγορα απο τις 5 ,στις 15 πιο γρηγορα απο τις 10.Μονη λυση ηταν εσωτερικο ξεπλυμα του κινητηρα.Σε καθε αλλαγη εχω σταθερη αποδοση λαδιων γιατι ξεπλενω τα κατακαθια και την λασπη που δημιουργηται απο τα ιδια τα λαδια.Μετα απο καθε ξεπλυμα κυριολεκτικα ειναι σαν νεα μηχανη αφου δεν μενει τιποτα μεσα και τα καινουργια λαδια δεν μαυριζουν ευκολα.Κανει καλο εαν θελεις μακροζωια στην μηχανη.Εαν ψαξεις,υπαρχουν και αλλα αναλογα προιοντα στην αγορα,απλως επειδη ψωνιζω απο εκει γιαυτο εβαλα το λινκ.

ειδα στα LM top tec 5w30  δυο τυπους 4200 και 4600 ποια η διαφορα...?? εχω βαλει τα castrol 5w30 σε service που εκανα προ μηνος....την επομενη φορα θα δοκιμασω τα LM 

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , Abba said:

Το 4600 δεν εχει 507 προδιαγραφη σε αντιθεση με το 4200 που εχει 507 προδιαγραφη.

 

14 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Ναι το LM top teck 4200 είναι για εμάς.

ευχαριστω :thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 15/6/2016 at 11:28 ΜΜ, Abba said:

http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/liqui-moly/liqui-moly-motor-clean-500-ml.html

Κανενα λαδι δεν μπορει να αφαιρεσει τα " υπολειμματα " χρησης του προηγουμενου λαδιου.Ειχα φτασει καποτε σε σημειο επιτηδες να αλλαξω λαδια ανα 5k για να δω εαν ειναι εφικτο.Δεν ειναι, τα νεα λαδια με τον καιρο μαυριζαν και πιο γρηγορα.Δηλαδη στις 10 μαυριζαν πιο γρηγορα απο τις 5 ,στις 15 πιο γρηγορα απο τις 10.Μονη λυση ηταν εσωτερικο ξεπλυμα του κινητηρα.Σε καθε αλλαγη εχω σταθερη αποδοση λαδιων γιατι ξεπλενω τα κατακαθια και την λασπη που δημιουργηται απο τα ιδια τα λαδια.Μετα απο καθε ξεπλυμα κυριολεκτικα ειναι σαν νεα μηχανη αφου δεν μενει τιποτα μεσα και τα καινουργια λαδια δεν μαυριζουν ευκολα.Κανει καλο εαν θελεις μακροζωια στην μηχανη.Εαν ψαξεις,υπαρχουν και αλλα αναλογα προιοντα στην αγορα,απλως επειδη ψωνιζω απο εκει γιαυτο εβαλα το λινκ.

Αν κάνει αυτό που υπόσχεται ,τότε είναι ευχής έργον.

Συμμερίζομαι πάντως και τις ανησυχίες που υπάρχουν για αυτά τα προϊόντα.

Λογικά δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό ρίσκο για σχετικά καθαρούς κινητήρες . Τώρα σε ένα "βρώμικο" κινητήρα δεν θέλω να το σκέφτομαι τι θα συμβεί αν ξεκολλήσει κάνα χοντρό κομμάτι και φράξει καμιά δίοδο λαδιού.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.