g.gramm Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 (edited) καλησπερα σας! αμεσα στο θεμα! νεος κατοικος γερμανιας, και αυτοκινητοφιλος εδω και χρονια! εμπειρικες μηχανολογικες γνωσεις, οποτε ειπα ο καημενος να παρω ενα φτηνο αυτοκινητο για αρχη! τι; vw golf 3 gt μοντελο 1992 με τον γνωστο 1800cc 8v 90ps μονου ψεκασμου κινητηρα! δεν θα αναφερθω οτι τα εχω αλλαξει ολα απο 15 φορες.... επειτα της αγορας, ειχα σοβαρο προβλημα με τον αισθητηρα πιεσης λαδιου, οπου κατω απο τις 2000στροφες αναβε συνεχεια. αφου μετρησα την πιεση λαδιου και ηταν σωστη, επελεξα να τον απομονωσω εντελως, μιας και στα αγγλικα φορουμ το κανανε αρκετοι! το αυτοκινητο δουλεψε απροβληματιστα απο την πλευρα πιεσης λαδιου για περιπου 6 μηνες... προχθες αρχισε ενας τρομοκρατικα μεταλλικος ηχος ο οποιος δεν μπορεσα να εστιασω απο που ακριβως.. μονο αναμεσα στις 2000-3000 στροφες.. το αυτοκινητο αναγκαστικα επρεπε να κινηθει λογω εργασιας, οποτε οδηγουσα εντελως αργα. εχθες εσβησα το αυτοκινητο, και επειτα δεν ξαναπηρε μπροστα με τιποτα, παρα μον οεαν το αφηνα να κρυωσει! ο ηχος πλεον ειναι τρομοκρατια, οι βαλβιδες ακουγονται πολυ περισσοτερο, και ολα αυτα ΜΟΝΟ εαν ζεσταθει! εαν ειναι κρυο περνει αμεσα μπροστα, δεν ακουγεται το παραμικρο μεχρι να ζεσταθει λιγο, και επειτα...χαμος! σημερα ανοιξα την ελαιολεκανη, εξετασα κουζινετα μπιελων, και ειναι ολα οκ. δυστυχως δεν εχω οργανο να μετρησω την πιεση λαδιου, φαινεται να δουλευει παραυτα... πειτε μου τις γνωμες σας, εχω τρελαθει!!!! να μην αλλαξω κινητηρα τοσο γρηγορα, ισως μπορεσω να λυσω το προβλημα! φιλικα, γιωργος Edited September 30, 2015 by g.gramm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Πρωτίστως δεν πρεπει να το κινείς, καθε φορα που το βαζεις μπροστά ίσον να μεγαλώνεις την ζημιά. Φόρτωσε το στην ωδική και συνεργείο, για να εντοπιστεί η βλαβη κατα πασα πιθανότητα πρεπει να βγει η κυλινδροκεφαλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.gramm Posted October 1, 2015 Author Report Share Posted October 1, 2015 πλεον το αυτοκινητο ειναι στο γκαραζ, φυσικα δεν θα κινηθει ! σε συνεργειο δεν εχει νοημα, εδω τα συνεργεια ειναι πανακριβα, η θα το βρω μονος μου, η θα το δωσω για παλιοσιδερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisvr6 Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Γιατί που βρίσκεσαι και είναι πανάκριβα τα συνεργεία; Sent from my iPhone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.gramm Posted October 1, 2015 Author Report Share Posted October 1, 2015 γερμανια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Απο αντλια λαδιου πως πας; Οταν ανοιξες το καρτερ την γυρισες καθολου; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.gramm Posted October 2, 2015 Author Report Share Posted October 2, 2015 καλημερα σας! τελικα το προβλημα ευρεθη... κουζινετα στροφαλου + κουζινετα μπιελας ενος κυλινδρου...... δυστυχως δεν αξιζει να επισκευαστει, η αντλια λαδιου ειναι καλη, την τσεκαρα! κριμα ρε γμτ, και ητανε ωραιο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Άν έχεις όρεξη και το κάνεις προσωπικά, άλλαξε μόνο στροφάλου και πιστεύω θα διορθωθεί αρκετά η πίεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...