Jump to content
Beta1300

Επισκευη Κινητηρα Ή Αλλαγη?

Recommended Posts

μετά από 475000 χλμ ( με μονα προβληματα μιας αλλαγη πεταλουδας, δυο βεντιλατερ και ενα ρουλεμαν κιβωτιου η μηχανη μου aua 1.4 16 v 75 hp περιστασιακα δεν κανει συμπιεση(προβληματα εκκινησης και λειτουργιας με τρεις κυλινδρους). από πλευράς κόστους τι προτεινετε? επισκευή (τσιμουχακια ωστηρια κτλ ) ή μεταχειρισμενη? Λαδι καιει απο τα 390000 και εχει φτασει σε ενα λιτρο ανα 7500 !!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις φίλε!!Ρεκόρ γκίνες!!

Εχεις κάνει απίστευτα χλμ.Εγώ θα έβαζα μεταχειρισμένη

γιατί όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα είναι πλέον πολύ κουρασμένα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αφησα σημερα στο ρελαντι για δεκα λεπτα καο μετα το γκαζωσα. Πεταξε καμποσο υγρο (νερο ?) απο την εξατμιση. Σημαινει κατι? Α ! και εκει που ανοιξα καλυμμα πορτας για να γρασαρω τους οδηγους των ηλεκτρικων παραθυρων, βλεπω στα μαμισια ηχεια το σημα της vw και made in tynisia. Απιστευτοι γερμανοι!!!

Καλοκαιριατικα επισης με αφησε χωρις νερο στο δοχειο του ψυγειου μια φορα. Σε συνδιασμο με τα υπολοιπα, ξερει κανεις να μου πει αν φταιει η κεφαλη της μηχανης ή θελει και επεμβαση σε δαχτυλιδια, πιστονια και ποσο περιπου στοιχουν ολα μαζι? Ευχαριστω για το χρονο σας.

Edited by Beta1300
Link to comment
Share on other sites

πλακα κανεις....εδω ειχαν βαλει μα'ι'μου προγραμμα ,το ηχειο σε πειραξε????χαχαχαχαχα :crazy:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

τελικα ενα χρονο μετα (αφου πλεον εκτος των αλλων είχα κραδασμο απο τη μηχανη) το αποφασισα και κατεβασα μηχχανη για επισκευη .......αλλαχθηκαν 16 βαλβιδες.......τσιμουχακια....................πλανισμα κεφαλης δαχτυλιδια στα πιστονια......................και εδρανα στροφαλου και εκκεντροφορων...............και νεες φλαντζες παντου ..........

Αυριο θα το εχω παλι στο δρομο................σε μερικες ημερες θα σας πω για το αποτελεσμα της εγχειρησης και το κοστος.............................

IMG_20160922_083352[1].jpg

IMG_20160922_083431[1].jpg

IMG_20160922_083428[1].jpg

Edited by Beta1300
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

τελικα η επισκευη πηγε στα 700 ευρω..........το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε ...........στρωτη επιταχυνση..............λιγοτερος θορυβος ............................απουσια κραδασμων...............θα μετρησω ρυπους και καταναλωση την εβδομαδα που θα ερθει.................και θα ενημερωσω

 

 

τωρα ακουγομαστε ετσι πλεον

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

οι πρωτες δυο μετρησεις δειχνουν αυξημενη καταναλωση περιπου 15% ...ισως μετα το στρωσιμο επανελθουμε στα πριν 6,7 lt/100km 

Link to comment
Share on other sites

παιδες η καταναλωση παραμενη αυξημενη!!!!!!!.....αλλο με απασχολει ομως .....εχουμε problem......χανουμε νερο χωρις εμφανη διαρροη ...    καθε τριακοσια ΧΛΜ αδειαζει το δοχειο.........καμια ιδεα κανεις?Λετε να πηγε τζαμπα το rectifie?

Edited by Beta1300
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχως ηταν μονο ενας πλαστικος διανομεας νερου που βρίσκεται πανω από την πολλαπλη εισαγωγης .....ειχε καει το πλαστικο και αρχισε να τριβεται και να  σκαει.........κοστος αλλαγης 55 ευρω 

μπηκε μεσα για μερικες επισκευες στο χρωμα απο χαλικια και πετρουλες .....βαφονται  καπω  ουρανος και προφυλακτηρας .....................θα ενημερωσω για φωτο

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.