Jump to content
tyxodioktis100

Golf 5 Fsi - Υγρασια Στο Εσωτερικο

Recommended Posts

Καλησπέρα κύριοι

 

Λοιπον...

Golf V 1.6 Fsi, 230.000Km, 2005 μοντέλο.

Από το τέλος του προηγούμενου χειμώνα παρατήρησα υγρασία στο αμάξι που με τον καιρό το πρόβλημα εγινε έντονοτερο. Το καλοκαίρι λόγω ζέστης εξαφανίστηκε αλλά τώρα επανήλθε.

Λοιπον το αμάξι μέσα είναι μούσκεμα. Αμα βγάλει ήλιο και το παρκάρω κάπου , όταν πάω να το πάρω όλα τα τζάμια είναι θαμπωμένα. Νοιώθω το κάθισμα υγρό όταν κάθομαι και προφανώς αν μείνει κλειστό για πάνω από 2 μέρες μυρίζει και μούχλα μέσα.

Το γέμισα με πιατάκια με silica gel σήμερα, να τραβήξει την υγρασία αλλά αυτό ειναι προσωρινή λύση.

Εψαξα μέσα, δεν βλεπω κάπου σε εμφανές σημείο νερό. Ίσως η μοκέτα του συνοδηγού είναι λίγο βρεγμένη παραπάνω, ίσως έιναι ιδέα μου. το πορτμπαγαζ δεν μυρίζει οπότε μάλλον είναι καμπίνας πρόβλημα.

Επίσης έχει κρεμάσει η οροφή, αλλά αυτό έγινε πριν βγει το πρόβλημα υγρασίας οπότε δεν τα συνδέω τα 2 μεταξύ τους.

Από που να ξεκινήσω να ψάχνω?

 

Ευχαριστώ πολύ

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχουμε το ίδιο αμάξι... Εγώ υπό τις ίδιες συνθήκες που αναφέρεις, (χειμώνα και στάθμευση στον ήλιο) παρατηρώ ότι όταν μπω μέσα στο αμάξι στο κέντρο του παρμπρίζ χαμηλά προς το ταμπλό θολώνει το τζαμι ενώ ή ατμόσφαιρα μέσα στο όχημα είναι αισθητά υγρή... Δεν έχω βρει κάτι ακόμα..

Τεσπα στα 230.000 που έχεις τι θέματα έχει βγάλει;;;

Link to comment
Share on other sites

sarul απο τα λαστιχα στις πορτες δεν θα εβλεπα νερο μεσα εμφανες? εχω πεσει και σε χοντρη μπορα και δεν ειδα κατι εμφανες...εκτος αν κρυβεται το νερο κατω απο την μοκετα η σε καποιο κρυφό σημείο

 

μια και ρωτησατε προβληματα στα 230Κ...

 

Αλλαγη ρουλεμαν κιβωτιου στα 120Κ, αλλα στα 180Κ αρχισε παλι να κανει θορυβο και απλα δεν ξανασχοληθηκα.

Πολλαπλασιαστες και τους 4.

Σπασμενη καδενα ψυγειου πριν 1 μηνα στα 225Κ, η μονη φορα που εμεινα στον δρομο...ευτυχως το ακουσα και προλαβα την θερμοκρασια πριν ανεβει..

Συμπιεστη κλιματιστικου στα 160Κ που αλλαχτηκε με 2nd hand αλλα φετος σαν να ακουω λιγο τον θορυβο οτι λειπει φρεον οποτε του χρονου ειμαι απαισιοδοξος οτι θα ξαναχρειαστω..

Καλωδια πορτμπαγαζ στα 150Κ περιπου, κοπηκε η πλεξουδα πανω δεξια, αλλα ο ηλεκτρολογος την εφτιαξε ευκολα.

Καλα βασεις μηχανης, πολλάκις, αλλα μαλλον επειδη ημουν λιγο καννιβαλος τα πρωτα χρόνια.

Εξατμιση-καζανακι που τρυπησε σε διαφορα σημεια καθως και το σπιραλ της, και συγκοληθηκαν σε γυφτικο συνεργειο επαρχιακης πολης και απο τοτε ακουγεται ελαφρως σαν να εχω φιλτρο προγραμμα το αμαξι...καποια στιγμη θα το διορθωσω...

Α και συμπλεκτης που μια ζωη τρανταζεται σε πατιναρισμα πρωτης απο ρελαντι αλλα δεν με εχει αφησει ακομα...( στα 120Κ αλλαχτηκε μια φορα μαζι με το ρουλεμα του κιβωτιου).

 

Παντως απο λαδια φτουφτου σταγονα δεν καιει ακομα....

( σορρυ για το offtopic απλη αναφορα εκανα)

 

Αν εχετε καμμια αλλη ιδεα για υγρασια παρακαλω πειτε μου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απο τον νεροχύτη, στο παρμπρίζ εμπρός αριστερά, πισω απο την μπαταρια, η τρύπα που κατεβαίνουν τα νερά κάτω στο δρόμο ίσως ειναι βουλωμένη και μπαίνουν τα νερά μέσα απο τον χώρο της μηχανής.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απο τα λαστιχα στις πορτες μπορει να γλιφι το νερο απο οπουδιποτε με αποτελεσμα να καταλαγι στο πατακι και να μην φενετε απο που μπαινει.αυτο το δοκιμαζεις με κανα φιλο να εισαι μεσα στο αμαξη και να ριχνει με κανα λαστιχο με νερο απαιξω και να τσεκαρις γυρο γυρο μεσα απο το αμαξη.

Edited by Sarul
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Μετά από καιρό επανέρχομαι καθώς το πρόβλημα που αναφέρω παραπάνω επανηλθε κάπως διαφορετικό...

Πέρισυ όπως βλέπετε παραπάνω είχα νερό μέσα στο αμάξι και τελικά ήταν από τον νεροχύτη στο παρμπρίζ δεξιά που είχε τρυπήσει και βουλώσει και πέφταν τα νερά στο εσωτερικό από το φίλτρο του κλιματιστικού. Φτιάχτηκε, λύθηκε το πρόβλημα και όλα καλα.

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ...2 μέρες Θεσσαλονίκη έβρεχε. κοιταω το αμαξι φουλ θολωμένο...

Νερά στην πόρτα του συνοδηγού εκεί στην ποτηροθήκη...

Επίσης νερά στο πορτμπαγάζ κάτω από την μοκέτα...δεξια και αριστερά....

Ο νεροχύτης του παρμπριζ τσεκαρίστηκε είναι καθαρός και οκ..

Οπότε ακούω ιδέες για το που μπορεί να προέρχονται....Αμαν ρε παιδιά με το τα νερά...και είναι και καλοκαίρι αν δεν το βρω και πιάσει χειμώνας θα μας φάει η μούχλα πάλι...

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζω τα report μονος μου ωστε ισως φανουν χρησιμα και σε καποιον αλλον.

 

Εν τελει το προβλημα ειναι στο πισω μερος. Βαζει νερα σταματημενο στο πορτμπαγαζ. Ενα σημειο που βαζει σιγουρα ειναι η κεραια στην οροφη. εχει ξεκολλησει και δημιουργησε κενο γυρω γυρω. το διαπιστωσα γιατι ειδα μια γραμμη υγρασιας στην επενδυση της οροφης που ξεκινουσε απο εκεινο το σημειο.

Τωρα αν βαζει και αλλου πχ φαναρια κτλ δεν ξερω. θα περιμενω την επομενη βροχη να δω. παντως δεν βλεπω ζημιες στα λαστιχα περιμετρικα. Η αληθεια ειναι οτι εκει που συνανταει το φαναρι την υδρορροη της πορτας του πορτμπαγαζ εχει μια μικρη αποκολληση αλλα δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο.

 

Αυτα απο μενα προς το παρον.

Link to comment
Share on other sites

Και ξανασυνεχιζω το ρεπορτ...

 

το αμαξι εβαζε απο πολλα σημεια....

 

το τελευταια ειναι τα λουκια της υδροροης απο την ηλιοροφη που οπως λεει ειχαν βουλωσει και σαπισει και θελουν αλλαγη...μου ζητησε 150 ευρω.

 

το εχει παθει κανεις?

 

αμαν ρε παιδια με τις υγρασιες...μα ειναι δυνατον να σαπισουν σωληνακια?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,ανακάλυψα υγρασία στο πατάκι πίσω απ τον οδηγό με αποτέλεσμα να μυρίζει μούχλα αφ ενός κ να θολώνουν τα τζάμια αφ ετέρου.Γνωριζει κάποιος που είχε το αντίστοιχο πρόβλημα από μπορεί να προέρχεται?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.