Jump to content
stavros geoldasis

Κωδικός Και Περιγραφή Ανταλλακτικού ;

Recommended Posts

f46eeb2e6b583d8d9669d142cef640d9.jpg
Σε κάποιο συνεργείο μου έσπασαν αυτό και εγώ εβγαλα όλο το κλαπε από την εισαγωγή να το φτιάξω και να το καθαρίσω καινούριο έχει 180 ευρώ
e5fb436a328c49afb96399d7d92c0493.jpg
μπορειτε να μ πειτε πως λεγεται αυτο το εξαρτημα που εσπασε και αν υπαρχει μονο αυτο σαν ανταλλακτικο ?
Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Και πριν απο 2 ωρες μου καρφωσε βαλβιδες κρεμα η σημερινη μερα ολα μου πηγαν οπως τα ηθελα...

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Και πριν απο 2 ωρες μου καρφωσε βαλβιδες κρεμα η σημερινη μερα ολα μου πηγαν οπως τα ηθελα...

 

its 20vt time!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και πριν απο 2 ωρες μου καρφωσε βαλβιδες κρεμα η σημερινη μερα ολα μου πηγαν οπως τα ηθελα...

Και ο λόγος; Περαστικά

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος ειναι οτι πηδηξε 3 δοντια στο χρονισμο τωρα ακριβως γτ τα πηδηξε δεν ξερω να σ πω λογικα ηταν χαλαρος ο ιμαντας ειχα ανεβασει ενα βιντεακι και ολοι μου ειπαν οτι ειναι ενταξει παντως αυριο θα το λυσω σιγα σιγα να δω παραμεσα τι γινεται και αφου θα γινει η δουλεια  θα ανεβασω συμπιεση και θα κανω ροικη να τελειωνω για 20ντ δεν υπαρχει λογος να το συζηταμε επισης σκεφτηκα μηπως εσπασε το κλαπε οπως το εβαλα και να το τραβηξε μεσα στο μοτερ αλλα το αποκλειω γτ οπως το εβγαλα ετσι το εβαλα και επισης δουλευει κανονικα γτ το τραβηξα με το χερι και γυρναγε δεν ηταν φρακαρισμενο αλλα εφοσον ο μηχανικος εφερε τα σημαδια και βρηκε 3 δοντια πηδηγμενα δεν υπαρχει λογος να το συζηταω το ξαναχρονισαμε και δεν πηρε μπροστα αρα καταληγουμε σε βαλβιδες η δουλεια ειναι ποσες στραβωσαν αυριο λυνω και ανεβαζω φωτο οριστε και το βιντεο 

https://www.youtube.com/watch?v=vNRnXFcFjLk

Link to comment
Share on other sites

Πω αυτό πόνεσε :( περαστικά φίλε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει φιλε μου πονεσε μονο οταν ακουσα τον ηχο και το εσβησα σε ευχαριστω παντως. Τωρα δεν ποναει γτ παω για συμπιεση στο οριο οσο παιρνει και ροικη εξελιξη ωστηρια καινουρια κλπ κλπ προγραμμα χταποδι δεν το ελυσα ακομη λογικα μετα το μεσημερι η αυριο το πρωι .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ee77bf06f6605e18703f9bff1a1c3007.jpg

Το αμαξι έφυγε από από το συνεργείο για να μη μείνει μια βδομάδα απ έξω γτ φοβάμαι μη μ πάρουν ζάντολαστιχα και ότι άλλο είναι εύκολο και πήγε σε ένα φίλο μου που έχει χώρο και περίφραξη γύρω γύρω... την άλλη Τετάρτη θα λυθεί το αμαξι να δούμε πόσες στράβωσαν και θα γίνει συμπίεση ροικη μηχανικά ωστηρια σκληρότερα ελατήρια μεταλλική φλάντζα μεγάλο σέρβις πρόγραμμα χταποδι λογικά σε καμία 20αρια μέρες θα είναι και πάλι στο δρόμο τώρα κατά πόσο θα είναι εύκολο να κυκλοφορεί καθημερινα λόγο συμπίεσης και μηχανικών ωστηριων θα δειξει όταν θα ετοιμαστεί πάντως θα ανεβασω φωτο μόλις το λύσω.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

193071967592828838490bc4ae719d1f.jpgf25a9e3f2fa693ca93c87bb0d388e848.jpgd4e895bacf18e133731d1b0d709cd096.jpg
Μέχρι εκεί φτάσαμε αύριο λύνουμε περιφέρειακα και καπάκι πάντως μέχρι ένα σημείο γυρνάει μετά φρακαρει που σημαίνει ότι κάποια στράβωσε πολύ επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η τροχαλία στροφαλου είναι αλουμινίου πανάλαφρη μανισια ούτε 1 κιλό δεν ζυγίζει οποις εχει τροχαλια δυναμου και τρομπας τιμονιου απο αλουμινιο και απο 20ντ κανουν να μου στειλει ενα πμ τα υπόλοιπα αύριο

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

0b41b1778ae69aa0e9c3d7c53f5fef09.jpg59bafba413161667a7243ef2c1710257.jpge2e5bb8d10a08896096ee8df81197b96.jpg9ab2ec269efd66df45fbccdabe895a74.jpg

Γλυτωσαμε με λιγα σημαδια στον 2ο και στον 3ο μονο οι βαλβιδες εισαγωγης στραβωσαν δευτερα πηγαινει στον καπακα και φτιαχνει συμπιεση και τριτη απογευμα το βγαζω και τα ωστηρια μηχανικα. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by stavros g
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκκεντροφορους δεν θα κάνεις reprofile;το μέγεθος των βαλβίδων θα είναι το ιδιο;

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο εκκεντροφορος εχει γινει ηδη reprofile 264/11.3 το μεγεθος των βαλβιδων τι εννοεις αν θα ειναι το ιδιο ? οπως ειναι θα μεινουν απλα θα αλλαχτουν αυτες που στραβωσαν και οτι αλλο χρειαστει θα πλανιστει για να ανεβει συμπιεση θα καθαριστει θα γινουν τα ωστηρια μηχανικα και θα ξανακλεισω το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι έχεις ήδη reprofiled εκκεντροφορους. Για τις βαλβίδες ρωτάω μήπως και πηγαινες σε μεγαλύτερες (~1mm) για περισσότερο αερα

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οχι οχι οι βαλβιδες θα μεινουν ιδιες σε μεγεθος δεν θελω να προχωρησω σε τετοιες αλλαγες για να μη μου βγαλει κανα αλλο προβλημα στο μελλον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bac55ff47890bd4c47be27f238c1d2cb.jpg

Καθάρισα και την εισαγωγή σήμερα το πρωί είχε πίσσα μέσα της έριξα βενζίνη μέσα την άφησα κανα τέταρτο να σπάσει τη λαδιλα και μολις την γύρισα η βενζίνη ήταν κατάμαυρη. Αύριο το απόγευμα θα πυροβολαει συμπίεση στο όριο ώστε να δουλεύει με 95αρα χωρίς να βαράει πυρακια.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dcc81e08e5fc5bff25c9c9e35086dbd4.jpg
Έτοιμο καθαρισμένο πλανισμενο το κλείσαμε το μοτέρ καινούριο σετ χρονισμού τρόμπα νερού αύριο τα περιφερειακά μετωπη ψυγεία και ξανά στο δρόμο. Μαθαμε τελικα και γτ ξεχρονιστηκε... εσπασε ο αισθητηρας του εκκεντροφορου και το κομματι επεσε πανω στον ιμαντα χρονισμου το αποτελεσμα σηκωθηκε ο ιμαντας γτ μπηκε αναμεσα στο γραναζι και στον ιμαντα και πηδηξε δοντια.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by stavros g
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι βγηκε το μεσημερι η λυπητερη 440 ευρω σετ χρονισμου τρομπα νερου ο αισθητηρας εκκεντροφορου που εσπασε φλαντζα μεταλλικη 5φυλλη ο μαστορας που εφτιαξε το καπακι συμπιεση 2 βαλβιδες τσιμουχακια καινουρια πλανισμα οι εδρες για να κλεινουν τελεια οι βαλβιδες φτιαξιμο τα ωστηρια και η δουλεια του συνεργειου που ελυσε το αμαξι.  Το μονο προβλημα ειναι οτι βαραει 8-9 μιζιες για να παρει μπροστα και στο τελος θα μεινει απο μπαταρια και βγαζει λιγο δυνατοτερο και πιο μπασο ηχο απο πριν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια παρατηρηση, το οτι οι βαλβιδες εισαγωγης δεν ειναι ιδιες δεν επηρεζει τον χωρο καυσης?? πχ του 2ου και 4ου εχουν μεγαλυτερο περιμετρικο δαχτυλιδι παρουρα να το πω?? ενω του 1ου 3ου μικρομετρο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το παρατηρησα και εγω δεν ξερω να σου πω την αληθεια τι γινεται λογικα δεν υπαρχει προβλημα για να το εκανε ετσι ο καπακας παντως το αμαξι δεν δουλευει καθολου δεν περπαταει ρεταρει και βγαζει βλαβη στον αισθητηρα εκκεντροφορου που τον αλλαξαμε γτ εσπασε ο μανισιος αυριο το πρωι το αμαξι μπαινει να λυθει ξανα και εννοειται δεν θα δωσω ουτε ενα ευρω αν δεν το παρω οπως ηταν πριν ουτε στον καπακα ουτε πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

Και ετσι πρεπει. Μηπως δεν το χρονισανε σωστα??

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Και ετσι πρεπει. Μηπως δεν το χρονισανε σωστα??

+1 ας δουν το χρονισμο ξανα

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτο πιστευω και εγω οτι δεν χρονιστηκε σωστα γτ πηγα χθες το μεσημερι σε ενα φιλο μου που βαζει προγραμματα και βαλαμε το wideband στην εξατμιση να μετρησουμε μειγματα και vag com διαγνωστικο να δουμε αβανς μαφ αισθητηρα λαμδα κλπ κλπ και ειδαμε οτι τα μειγματα μεχρι εκει που ανοιγει το αμαξι 4000 στροφες ειναι κανονικα απλα μας εδειξε διορθωση στα αβανς σε ολους τους κιλυνδρους 12-15 μοιρες και μου ειπε και αυτος για χρονισμο.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει το αμαξι πηγαινει παρα πολυ καλα απο χαμηλα 1500 στροφες πατας στις 3800 κλωτσαει λες και ανοιγει vtec προφανως εκει βγαζει ολη τη ροπη που εχει και κραταει μεχρι τις 6000-6200 τωρα θελω να παω να ξαναμετρησω μειγματα με wideband και να δουμε με vcds πως δουλευει το μοτερ. Το προβλημα ηταν στο χρονισμο ηταν 1 δοντι μπροστα ο εκκεντροφορος το χρονισαμε ξανα απο την αρχη και ειναι κομπλε ουτε σφαλματα βγαζει ουτε τιποτα.

Edited by stavros g
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.