stavros geoldasis Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 (edited) Σε κάποιο συνεργείο μου έσπασαν αυτό και εγώ εβγαλα όλο το κλαπε από την εισαγωγή να το φτιάξω και να το καθαρίσω καινούριο έχει 180 ευρώμπορειτε να μ πειτε πως λεγεται αυτο το εξαρτημα που εσπασε και αν υπαρχει μονο αυτο σαν ανταλλακτικο ?Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited October 14, 2015 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 14, 2015 Author Report Share Posted October 14, 2015 (edited) Και πριν απο 2 ωρες μου καρφωσε βαλβιδες κρεμα η σημερινη μερα ολα μου πηγαν οπως τα ηθελα... Edited October 14, 2015 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Και πριν απο 2 ωρες μου καρφωσε βαλβιδες κρεμα η σημερινη μερα ολα μου πηγαν οπως τα ηθελα... its 20vt time!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Και πριν απο 2 ωρες μου καρφωσε βαλβιδες κρεμα η σημερινη μερα ολα μου πηγαν οπως τα ηθελα... Και ο λόγος; Περαστικά Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 14, 2015 Author Report Share Posted October 14, 2015 Ο λογος ειναι οτι πηδηξε 3 δοντια στο χρονισμο τωρα ακριβως γτ τα πηδηξε δεν ξερω να σ πω λογικα ηταν χαλαρος ο ιμαντας ειχα ανεβασει ενα βιντεακι και ολοι μου ειπαν οτι ειναι ενταξει παντως αυριο θα το λυσω σιγα σιγα να δω παραμεσα τι γινεται και αφου θα γινει η δουλεια θα ανεβασω συμπιεση και θα κανω ροικη να τελειωνω για 20ντ δεν υπαρχει λογος να το συζηταμε επισης σκεφτηκα μηπως εσπασε το κλαπε οπως το εβαλα και να το τραβηξε μεσα στο μοτερ αλλα το αποκλειω γτ οπως το εβγαλα ετσι το εβαλα και επισης δουλευει κανονικα γτ το τραβηξα με το χερι και γυρναγε δεν ηταν φρακαρισμενο αλλα εφοσον ο μηχανικος εφερε τα σημαδια και βρηκε 3 δοντια πηδηγμενα δεν υπαρχει λογος να το συζηταω το ξαναχρονισαμε και δεν πηρε μπροστα αρα καταληγουμε σε βαλβιδες η δουλεια ειναι ποσες στραβωσαν αυριο λυνω και ανεβαζω φωτο οριστε και το βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=vNRnXFcFjLk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Πω αυτό πόνεσε περαστικά φίλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 Δεν πειραζει φιλε μου πονεσε μονο οταν ακουσα τον ηχο και το εσβησα σε ευχαριστω παντως. Τωρα δεν ποναει γτ παω για συμπιεση στο οριο οσο παιρνει και ροικη εξελιξη ωστηρια καινουρια κλπ κλπ προγραμμα χταποδι δεν το ελυσα ακομη λογικα μετα το μεσημερι η αυριο το πρωι . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 Το αμαξι έφυγε από από το συνεργείο για να μη μείνει μια βδομάδα απ έξω γτ φοβάμαι μη μ πάρουν ζάντολαστιχα και ότι άλλο είναι εύκολο και πήγε σε ένα φίλο μου που έχει χώρο και περίφραξη γύρω γύρω... την άλλη Τετάρτη θα λυθεί το αμαξι να δούμε πόσες στράβωσαν και θα γίνει συμπίεση ροικη μηχανικά ωστηρια σκληρότερα ελατήρια μεταλλική φλάντζα μεγάλο σέρβις πρόγραμμα χταποδι λογικά σε καμία 20αρια μέρες θα είναι και πάλι στο δρόμο τώρα κατά πόσο θα είναι εύκολο να κυκλοφορεί καθημερινα λόγο συμπίεσης και μηχανικών ωστηριων θα δειξει όταν θα ετοιμαστεί πάντως θα ανεβασω φωτο μόλις το λύσω. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 23, 2015 Author Report Share Posted October 23, 2015 (edited) Μέχρι εκεί φτάσαμε αύριο λύνουμε περιφέρειακα και καπάκι πάντως μέχρι ένα σημείο γυρνάει μετά φρακαρει που σημαίνει ότι κάποια στράβωσε πολύ επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η τροχαλία στροφαλου είναι αλουμινίου πανάλαφρη μανισια ούτε 1 κιλό δεν ζυγίζει οποις εχει τροχαλια δυναμου και τρομπας τιμονιου απο αλουμινιο και απο 20ντ κανουν να μου στειλει ενα πμ τα υπόλοιπα αύριοΣτάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited October 23, 2015 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 24, 2015 Author Report Share Posted October 24, 2015 (edited) Γλυτωσαμε με λιγα σημαδια στον 2ο και στον 3ο μονο οι βαλβιδες εισαγωγης στραβωσαν δευτερα πηγαινει στον καπακα και φτιαχνει συμπιεση και τριτη απογευμα το βγαζω και τα ωστηρια μηχανικα. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited October 24, 2015 by stavros g 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Εκκεντροφορους δεν θα κάνεις reprofile;το μέγεθος των βαλβίδων θα είναι το ιδιο; Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 24, 2015 Author Report Share Posted October 24, 2015 Ο εκκεντροφορος εχει γινει ηδη reprofile 264/11.3 το μεγεθος των βαλβιδων τι εννοεις αν θα ειναι το ιδιο ? οπως ειναι θα μεινουν απλα θα αλλαχτουν αυτες που στραβωσαν και οτι αλλο χρειαστει θα πλανιστει για να ανεβει συμπιεση θα καθαριστει θα γινουν τα ωστηρια μηχανικα και θα ξανακλεισω το μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Δεν ήξερα ότι έχεις ήδη reprofiled εκκεντροφορους. Για τις βαλβίδες ρωτάω μήπως και πηγαινες σε μεγαλύτερες (~1mm) για περισσότερο αερα Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 25, 2015 Author Report Share Posted October 25, 2015 Οχι οχι οι βαλβιδες θα μεινουν ιδιες σε μεγεθος δεν θελω να προχωρησω σε τετοιες αλλαγες για να μη μου βγαλει κανα αλλο προβλημα στο μελλον. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 26, 2015 Author Report Share Posted October 26, 2015 Καθάρισα και την εισαγωγή σήμερα το πρωί είχε πίσσα μέσα της έριξα βενζίνη μέσα την άφησα κανα τέταρτο να σπάσει τη λαδιλα και μολις την γύρισα η βενζίνη ήταν κατάμαυρη. Αύριο το απόγευμα θα πυροβολαει συμπίεση στο όριο ώστε να δουλεύει με 95αρα χωρίς να βαράει πυρακια. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Κάνε και μια δυναμομέτρηση για να δούμε τι πήρες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 26, 2015 Author Report Share Posted October 26, 2015 (edited) Έτοιμο καθαρισμένο πλανισμενο το κλείσαμε το μοτέρ καινούριο σετ χρονισμού τρόμπα νερού αύριο τα περιφερειακά μετωπη ψυγεία και ξανά στο δρόμο. Μαθαμε τελικα και γτ ξεχρονιστηκε... εσπασε ο αισθητηρας του εκκεντροφορου και το κομματι επεσε πανω στον ιμαντα χρονισμου το αποτελεσμα σηκωθηκε ο ιμαντας γτ μπηκε αναμεσα στο γραναζι και στον ιμαντα και πηδηξε δοντια.Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited October 26, 2015 by stavros g 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Το αμαξι βγηκε το μεσημερι η λυπητερη 440 ευρω σετ χρονισμου τρομπα νερου ο αισθητηρας εκκεντροφορου που εσπασε φλαντζα μεταλλικη 5φυλλη ο μαστορας που εφτιαξε το καπακι συμπιεση 2 βαλβιδες τσιμουχακια καινουρια πλανισμα οι εδρες για να κλεινουν τελεια οι βαλβιδες φτιαξιμο τα ωστηρια και η δουλεια του συνεργειου που ελυσε το αμαξι. Το μονο προβλημα ειναι οτι βαραει 8-9 μιζιες για να παρει μπροστα και στο τελος θα μεινει απο μπαταρια και βγαζει λιγο δυνατοτερο και πιο μπασο ηχο απο πριν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Μια παρατηρηση, το οτι οι βαλβιδες εισαγωγης δεν ειναι ιδιες δεν επηρεζει τον χωρο καυσης?? πχ του 2ου και 4ου εχουν μεγαλυτερο περιμετρικο δαχτυλιδι παρουρα να το πω?? ενω του 1ου 3ου μικρομετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Αυτο το παρατηρησα και εγω δεν ξερω να σου πω την αληθεια τι γινεται λογικα δεν υπαρχει προβλημα για να το εκανε ετσι ο καπακας παντως το αμαξι δεν δουλευει καθολου δεν περπαταει ρεταρει και βγαζει βλαβη στον αισθητηρα εκκεντροφορου που τον αλλαξαμε γτ εσπασε ο μανισιος αυριο το πρωι το αμαξι μπαινει να λυθει ξανα και εννοειται δεν θα δωσω ουτε ενα ευρω αν δεν το παρω οπως ηταν πριν ουτε στον καπακα ουτε πουθενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Και ετσι πρεπει. Μηπως δεν το χρονισανε σωστα?? Edited October 28, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Και ετσι πρεπει. Μηπως δεν το χρονισανε σωστα?? +1 ας δουν το χρονισμο ξανα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 29, 2015 Author Report Share Posted October 29, 2015 Αυτο πιστευω και εγω οτι δεν χρονιστηκε σωστα γτ πηγα χθες το μεσημερι σε ενα φιλο μου που βαζει προγραμματα και βαλαμε το wideband στην εξατμιση να μετρησουμε μειγματα και vag com διαγνωστικο να δουμε αβανς μαφ αισθητηρα λαμδα κλπ κλπ και ειδαμε οτι τα μειγματα μεχρι εκει που ανοιγει το αμαξι 4000 στροφες ειναι κανονικα απλα μας εδειξε διορθωση στα αβανς σε ολους τους κιλυνδρους 12-15 μοιρες και μου ειπε και αυτος για χρονισμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 29, 2015 Author Report Share Posted October 29, 2015 (edited) Ενταξει το αμαξι πηγαινει παρα πολυ καλα απο χαμηλα 1500 στροφες πατας στις 3800 κλωτσαει λες και ανοιγει vtec προφανως εκει βγαζει ολη τη ροπη που εχει και κραταει μεχρι τις 6000-6200 τωρα θελω να παω να ξαναμετρησω μειγματα με wideband και να δουμε με vcds πως δουλευει το μοτερ. Το προβλημα ηταν στο χρονισμο ηταν 1 δοντι μπροστα ο εκκεντροφορος το χρονισαμε ξανα απο την αρχη και ειναι κομπλε ουτε σφαλματα βγαζει ουτε τιποτα. Edited October 29, 2015 by stavros g 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...