Jump to content
thanos8527

Μπουζί

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Μία γρήγορη ερώτηση: Κάθε πότε αλλάζουμε μπουζί ? Αν παίζει ρόλο έχω passat 1.8t B6. Υπάρχει κάποιο service book που να λέει τι πρέπει να αλλάζουμε και πότε? Στο αυτοκίνητο δεν έχω βρεί κάτι δυστυχώς..

Link to comment
Share on other sites

Κάθε 4 χρόνια ή κάθε 60.000χλμ. λέει η μαμά VW  θα σου έλεγα και πόσο τα χρεώνει άλλα δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να σου πω ψέματα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Μία γρήγορη ερώτηση: Κάθε πότε αλλάζουμε μπουζί ? Αν παίζει ρόλο έχω passat 1.8t B6. Υπάρχει κάποιο service book που να λέει τι πρέπει να αλλάζουμε και πότε? Στο αυτοκίνητο δεν έχω βρεί κάτι δυστυχώς..

Το αμαξι δεν εχει service book?

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ξεθάβω το θέμα γιατί έκανα χθες ένα γενικό service και αφού άλλαξα που άλλαξα ένα σκασμό πράγματα είπα να αλλάξω και τα μπουζί γιατί είδα ότι τα είχα από το 2014 αν και με μόλις 10000χλμ περίπου.

Να τονίσω ότι είμαι με 40000χλμ (ακόμα) και είναι η ΤΕΤΑΡΤΗ αλλαγή μπουζί που κάνω. Πρώτη στα 15000 χλμ περίπου όπου έβγαλα τα στοκ και έβαλα NGK ιριδίου. Τα μαμά είχαν βγει σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά είπα για το "τζέρτζελο" να βάλω ιριδίου γιατί όλοι με είχαν φάει λόγω προγράμματος... Στα 25000 με 30000 χλμ έτσι προληπτικά είπα να τα αλλάξω και χρύσωσα τα Denso VK22 ιριδίου. Το αμάξι καίει μόνο 100στάρα ΕΚΟ (από ιδιόκτητο πρατήριο!), αλλά τώρα επειδή είδα ότι τα φοράω καιρό είπα να τα αλλάξω και πάλι για το γ@μώτο. Προς μεγάλη μου έκπληξη, τα έβγαλα και τα στοιχεία ήταν κάπως (στρογγυλεμένα/φαγωμένα δεν ξέρω πως να το πω). Εβαλα ξανά τα παλιά καλά πλατίνας και άντε να δούμε, και ως δια μαγείας και το ρελαντί μου έγινε αισθητά καλύτερο.

Κάνω την αναφορά γιατί με τόσα λίγα χιλιόμετρα, και τόσο ακριβά μπουζί περίμενα να βγουν άψογα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν επέμειναν ένας και δύο, αν και η "εμμονή" είναι για τα NGK ιριδίου και όχι για Denso (τα οποία κιόλας χρύσωσα). Όπως και να έχει, και με τα ιρίδια της NGK δεν είδα ποτέ κάποια διαφορά για να είμαι ειλικρινής αλλά δεν είχα και θέματα... ενώ και με τα Denso τις όποιες "ανωμαλίες" (ψιλο-ανεπαίσθητες) τις είδα τους τελευταίους 3-4 μήνες, και το μόνο σίγουρο είναι ότι από πλευράς αντοχής στο χρόνο δεν το έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ανάλογα το μοτέρ, η βελτίωσή του όπως είπε ο Χρόνης και το πρόγραμμα, δεν σημαίνει ότι βάζοντας ιριδίου π.χ. NGK σόνι και καλά θα δεις διαφορά. Ως προς την αντοχή τους μια φορά μου καφέτιασε η πορσελάνη πριν 4-5 χρόνια όταν είχα πάνω τα 7άρια (το αμάξι πρόγραμμα-εισαγωγή) και το κατάλαβα γιατί έχοντας ξεπεράσει τα 14-15 χιλιάδες δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα αλλά τα είχα ξεχασμένα κάμποσα χιλιόμετρα άρχισαν τα misfire, το επιβεβαίωσα λογκάροντας, έβαλα καινούργια και παπ έφτιαξε. Από τότε άρχισα να τα αλλάζω ανά 10 με 12 χιλιάδες που κάνω το χρόνο, οπότε έχοντας κάνει 4-5 αλλαγές από τότε δεν είχα ποτέ θέματα. Τώρα κοντά 2 χρόνια με φουλ 1ο στάδιο έχω πάνω τα 8άρια πλέον και επίσης κανένα θέμα. Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να με ρωτήσουν φίλοι με βελτιωμένο αυτό το μοτέρ ή και το Κ03 μοτέρ και να μην τους συστήσω τα NGK ιριδίου, όπως και τους R8 πολλαπλασιαστές τους οποίους έβλεπα να βάζουν κατά δεκάδες στο Αμερικάνικο φόρουμ για τα 5άρια golf και ήταν όλοι τόσο ευχαριστημένοι οπότε λέω ας τους δοκιμάσω, το μίλησα με τον βελτιωτή τους έβαλα και πόσο καλά έκανα. Υπ' όψιν και στο υβρίδιο Cuprάκι τα 8άρια NGK ιριδίου έχουμε και βέβαια δουλεύουν άψογα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν είχα βάλει NGK ιριδιου το αμάξι έκανε miss fires. Με τα bosch δεν είχα θέμα. Τώρα έβαλα τα bosch τα οποία έχουν την ακιδα στα πλάγια. Δουλεύει μια χαρά αλλά δεν ξέρω για ποσά χλμ είναι αυτά κανονικά..

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σιμο τα denso ειναι ευαισθητα.
Πολλες φορες μου τυχαινει σπασμενη ακιδα σε αυτα.

Μεινε στα πλατινας που διαλεξες η 7αρι ιριδιο ngk


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα περίμενα τόσο "ευκολοφάγωτα" τα Denso Νίκο! Για να είμαι ειλικρινής το ακριβώς αντίθετο περίμενα, ειδικά αφού ήταν αισθητά ακριβότερα από τα αντίστοιχα ιριδίου της NGK.

Βασικά, τώρα πήγαινα για ιριδίου NGK αλλά κάπου το έχασα στην παραγγελία μου και από πατάτα μου πήρα πλατίνας, αν και στο δικό μου μοτέρ τουλάχιστον δεν είχα δει καμία διαφορά μεταξύ τους σε λειτουργία/απόδοση

Link to comment
Share on other sites

Σκεψου να βγαζουμε αυτοκινητο για δοκιμη μετα απο στρωσιμο και να γυρναει με σπασμενη ακιδα denso και ξανα λυσιμο μοτερ.

S3 σε dyno να σπαει ακιδα και να θελει κι αυτο μοτερ.

Ποσες φορες αλλαζα denso και διαπιστωνα χαλαροτητα.

Ειναι κριμα διοτι σαν ιριδιου εχουν απο τις καλυτερες ακιδες, αλλα μαλλον κατασκευαστικα υστερουν.





Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα Ngk ιριδίου (σειρα BKRxEIX) είναι πολύ καλά μπουζί με μεγάλο εύρος εφαρμογών και μάλιστα

και σε κινητήρες παλιούς. Μεγάλο επίσης πλεονέκτημα οι προσιτή τους τιμή. Value for money δηλαδή.

Μειονέκτημα, από την άλλη ήταν η μεγάλη μαϊμουδιά με πολλές παρτίδες στην αγορά, κυρίως από διαδίκτυο.

 

Τα ανθεκτικότερα και πιο σκληροτράχηλα μπουζί είναι της Bosch. Ιδιαίτερα οι ακριβές σειρές πλατίνας ή πλατίνας/ιριδίου είναι κατασκευαστικά ανώτερες από τα Ngk.

Σαυτές βάζω μέσα και τις εργοστασιακές σειρές για τα TFsi 1.8 & 2.0.

Επίσης οι ακριβές σειρές προσφέρουν ισχυρές γειώσεις σε σχέση με οποιοδήποτε άλλη μάρκα (απλή γείωση).

Μειονεκτήματα στα Bosch είναι οι ακριβότερες τιμές τους και οι κατασκευαστικές ατέλειες σε ορισμένες κατηγορίες που είχαν πρόβλημα στο σώμα και ξεβίδωναν.

Πλέον διορθώθηκαν και δεν έχω ξαναδεί εδώ και 2 χρόνια τέτοια περίπτωση.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νίκο, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η λογική με την οποία η VW προτείνει αλλαγή μπουζί στα 60000χλμ στα μοτέρ μας!!! Μου φαίνεται εξωπραγματικά μεγάλη η διάρκεια...

Link to comment
Share on other sites

Για απόλυτα εργοστασιακό μοτέρ, με ισοκατανομή στη μικτή χρήση πόλης/αυτοκινητόδρομου, με σωστά τακτικά σέρβις (κυρίως φίλτρο αέρα/καυσίμου), σε

περιοχές χωρίς πολλή σκόνη, με καλό καύσιμο (όχι το φτηνότερο) οριακά τα βγάζει, με την ανάλογη πτώση απόδοσης φυσικά, ιδιαίτερα μετά τις 20-25.000χλμ.

 

Με μια ορθολογική εκτίμηση, για πλήρως εργοστασιακό μοτέρ με τις παραπάνω συνθήκες, τα 30,000/1έτος εξασφαλίζουν, οικονομία καυσίμου, καλύτερη λειτουργία μοτέρ, απόδοση στο σωστό επίπεδο, απουσία missfires και δυσλειτουργιών, καλύτερη και ευκολότερη εκκίνηση ιδιαίτερα σε κρύες συνθήκες, καλύτερη καύση, ταχύτερη έξοδο της θερμότητας από τον κύλινδρο,

επίσης κάνουν τη ζωή των πολλαπλασιαστών ευκολότερη παρατείνοντας τη διάρκεια της.

 

Δεν αναφέρω αυτοκίνητα με κάποιο στάδιο βελτίωσης, καθώς εκεί τα δεδομένα αλλάζουν.

 

Marketing wins..

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έβαλα τα F5dpor. Το αμάξι δουλεύει πολύ καλά με αυτά. Τα έχω 12.000χλμ πάνω. Πόσα χλμ είναι σωστό να τα κρατήσω; 9c5f62be6fbb76e6a6be677cff375c85.jpg

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To QQ mk1 2008 που έχω φοράει ακομα τα μαμά NGK PLZKAR6A-11 Laser Platinum Plug.

Η NISSAN αναφέρει στο βιβλίο συντήρησης αλλαγή στις 90.000χιλ.

Εγώ θα τα αλλάξω στις 60.000χιλ.

Τώρα έχω 45.000χιλ.   

 
Link to comment
Share on other sites

Παιδια επειδη τα εχω δοκιμασει ολα ,θα σας πω εντυπωσεις , για το ρεβο σταδιο 2 οπως του Σιμου και γενικα για αμαξια που φορανε ρεβο προτείνονται μεσα απο τη ρεβο τα ngk iridium και αναλογως το σεταπ απλα αλλαζει η ψυχροτητα.

Για μενα προσωπικα το ngk iridium bkr7eix με κατεβασμενο το διακενο απο 0.8 στο 0.6 ειναι οτι το καλυτερο απο θεμα αποδοσης και λειτουργιας ΑΛΛΑ καθε 10-12000 πρεπει να αλλαζονται.

Τα bosch διπλης πλατινας τα fr5 kpp 332s ειναι καλα για μαμα αμαξι , για μοτερ σαν του Σιμου και σαν του CJ (Γιωργου) επειδη φορανε το κολο μοτερ το ΒΖΒ και το μειγμα ΣΥΝΗΘΩΣ ειναι πιο πλουσιο λογο το οτι υπαρχει ενας λ μονο και δεν μπορει να ρυθμιστει ακριβως με ακριβεια και με στανταρ στοχο μειγματος καλα ειναι να μπουν τα ngk ιριδιου.

Τα ngk pfr7s8eg διπλης πλατινας ειναι ακριβως ιδια με τα Bosch .

Τα bosch f5dpor ειναι απο τα κορυφαια μπουζι ΑΛΛΑ οχι για tsi-tfsi αλλα για 20vt , το οτι δουλευουν οπου τα βαλεις δεν σημαινει οτι παιρνεις και τα μεγιστα.

Προσωπικα τα εχω δοκιμασει ολα , με αυτα ομως που δουλευεαν καλα στρωτα χειμωνα καλοκαιρι χωρις misfire ειναι τα ngk iridium με κατεβασμενο το διακενο στο 0,6 σε περιπτωση που δεν κατεβει στο διακενο και μεινει 0,8 το χειμωνα πιθανον να εμφανιστουν καποια misfire. Επισης εμενα με τα πλατινας κοντεψε το αμαξι να σκασει απο τα misfire.

Σιμο να ξες φιλε οτι τα πλατινας στο ρελαντι δουλεουν καλυτερα λογο αλλου ρευματος και αλλης αντιστασης σε σχεση με τα ιριδιου αλλα στα φουλ γκαζια τα ιριδιου ειναι πολυ καλυτερα.

Αυτη ειναι η γνωμη μου μετα απο δοκιμες που εχω κανει ο ιδιος στο αμαξι μου.

Link to comment
Share on other sites

Τάσο, με τα Denso δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα... εκτός από το τελευταίο δίμηνο που μου άρχισε λίγο όταν το πρωτοέβαζα μπρος στο ρελαντί να είναι "κάπως".

Για τις πλατίνες, τι να σου πω. Οταν το πρωτοέφτιαξα το αμάξι αυτές είχα και ειδικά τότε το άνοιγα συχνά πυκνά, χωρίς να έχω θέματα. Βασικά δεν πρόσεξα ποτέ διαφορά μεταξύ NGK ιρίδια και πλατίνες, οπότε και να υπήρχαν διαφορές... μη εντοπίσιμες από εμένα στην καθημερινότητα.

Τώρα για τα διάκενα, δεν σκαλίζω τίποτα. Εφόσον δεν έχω θέματα λειτουργικά, δεν κάνω αλχημείες στο αμάξι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , yositosi said:

Τάσο, με τα Denso δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα... εκτός από το τελευταίο δίμηνο που μου άρχισε λίγο όταν το πρωτοέβαζα μπρος στο ρελαντί να είναι "κάπως".

Για τις πλατίνες, τι να σου πω. Οταν το πρωτοέφτιαξα το αμάξι αυτές είχα και ειδικά τότε το άνοιγα συχνά πυκνά, χωρίς να έχω θέματα. Βασικά δεν πρόσεξα ποτέ διαφορά μεταξύ NGK ιρίδια και πλατίνες, οπότε και να υπήρχαν διαφορές... μη εντοπίσιμες από εμένα στην καθημερινότητα.

Τώρα για τα διάκενα, δεν σκαλίζω τίποτα. Εφόσον δεν έχω θέματα λειτουργικά, δεν κάνω αλχημείες στο αμάξι.

ΟΚ Σιμο εσυ ξες φιλε, εγω απλα σου λεω το τι εχω δει στο αμαξι μου και σε αμαξι φιλων μου .

Οσο για το διακενο μην φοβασαι δεν ειναι καμια τρελη αλχημεια να το ξες το 80% ετσι τα κανουν, ακομα και η ιδια η apr εαν μπεις μεσα στο site της θα δεις πως τα κατεβαζει και αυτη .

Τεσπα γνωμη σου ειναι και ειναι σεβαστη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και για μένα όπως είπα παραπάνω NGK ιριδίου και μόνο. Από κει και πέρα για το βαθμό ψυχρότητας απ' όσο ξέρω αν πέφτεις συχνά σε κίνηση και γενικά δεν πιέζεις το μοτέρ τουτέστιν ένα πατηματάκι το μήνα και αυτό μέχρι τα 140, μπορείς να επιλέξεις θερμότερα. Ψυχρότερα αν πιέζεις το μοτέρ και πας μέχρι ψηλά, ειδικά σε ψηλές στροφές για μεγάλο διάστημα λόγω θερμοκρασιών. Για τον ίδιο λόγο αν δουλεύεις φτωχό μείγμα όπως εγώ προτιμάς ψυχρότερα, για πλούσιο μείγμα θερμότερα. Επίσης όσο ανεβάζεις αβάνς γενικά καλό είναι να προτιμάς ψυχρότερα. Για τους παραπάνω λόγους ενώ ξεκίνησα τη βελτίωση με τα 7άρια, ανέβηκα στα 8άρια. Τα οποία λέγεται ότι ενδέχεται να προκαλέσουν ασταθές ρελαντί σε κρύα εκκίνηση μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία το μοτέρ, κυρίως το χειμώνα, αλλά προσωπικά και το ρελαντί μου μια χαρά ήταν πάντα και ούτε misfire στο πάτημα ούτε τίποτα (εκτός από τη μία και μόνη φορά πριν 4-5 χρόνια όπως είπα επειδή τα είχα πάνω παραπάνω χιλιόμετρα), ούτε το χειμώνα με τους -2 βαθμούς που πατάγαμε, τα ίδια ισχύουν και στης queen το Cupra γιατί φοράμε τα ίδια μιλάμε πάντα για τα BKR8EIX. Διάκενο δεν έχουμε πειράξει, εγώ προσωπικά θα το κοιτάξω κι αυτό όταν το κάνω υβρίδιο, θα λογκάρω και τότε θα δω τι θα δείξει και θα αποφασίσω.

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.