Jump to content
Andritsos

Ενημέρωση Απο Vw Και Τα 1.6Tdi Με Το Παράνομο Λογισμικό. . . .

Recommended Posts

12 minutes ago, kougis said:

Είναι εισαγωγής οπότε δεν θα με ειδοποιήσουν απο την VW. Πως γίνεται;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πηγαινε αυριο στην κοντινοτερη αντιπροσωπεια και θα τσεκαρουν το VIN . Εαν εισαι μεσα στην λιστα τους θα σου το κανουν εντος μισαωρου , τοσο χρειαστηκε σε εμενα .Φυσωσαν το λαπτοπ και απλα καναμε τσιγαρο μεχρι να τελειωσει . Σαν να κανεις φορματ και να περνας νεα windows ηταν . Σε εσενα μαλλον θα θελει και εξτρα εξαρτημα στην εισαγωγη ,αρα θα παρει κατι παραπανω απο ωρουλα .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην εμπιστεύεστε και πολύ την "αξιόπιστη" ADAC. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι είναι το Γερμανικό ΚΤΕΟ. Όντως έβγαλαν αναβαθμισμένη την ιπποδύναμη αλλά με τι κόστος? Γιατί δεν προχώρησε με ταχύτητα η αναβάθμιση ιδιαίτερα στα μοντέλα που θέλουν μόνο ένα update? Κάποια στιγμή ψάχνοντας βρήκα αυτό το άρθρο.

http://www.ereportaz.gr/i-volkswagen-kathusterei-tin-anaklisi-logo-neou-problimatos/

Τα σχολια δικά σας...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς καμία διάθεση υποστήριξης των Γερμαναραδων απλα να πώ ότι το ADAC  δεν ειναι κτεο αλλα κατι σαν Ελπα.

Δεν είναι δημόσιο, διεξάγει έρευνες σε πραγματικές συνθήκες και αν μπεις να δεις στα autotest και ξέρεις λίγα γερμανικά θα δεις ότι στις δοκιμές αυτοκινήτων παντα γραφεί πραγματικες καταναλώσεις και εκθέτει πολλές φορες τους Γερμανούς.

 (Κάνει και δοκιμές σε παιδικά καθισματακια για οποιον ενδιαφέρεται ).

Στη δυναμομετρηση δεν γράφει για κατανάλωση και ρύπους και αν μπεις στο site της adac από τα πρώτα που γράφει ακόμα είναι το Vw abgasmanipulation.

Πάντως αν μου κάνει το 1.6 καμία 140άλογα δεν θα με νοιάζει αν καίει παραπάνω. Αλλά και να μου κόψει άλογα και να καίει παραπάνω,νομίζω ότι δεν θα το αντέξω

Edited by kapnias
δαιμον
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, roomster_man said:

Μην εμπιστεύεστε και πολύ την "αξιόπιστη" ADAC. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι είναι το Γερμανικό ΚΤΕΟ. Όντως έβγαλαν αναβαθμισμένη την ιπποδύναμη αλλά με τι κόστος? Γιατί δεν προχώρησε με ταχύτητα η αναβάθμιση ιδιαίτερα στα μοντέλα που θέλουν μόνο ένα update? Κάποια στιγμή ψάχνοντας βρήκα αυτό το άρθρο.

http://www.ereportaz.gr/i-volkswagen-kathusterei-tin-anaklisi-logo-neou-problimatos/

Τα σχολια δικά σας...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ιδου η απαντηση :

 

On 12/9/2016 at 4:46 PM, O Palios said:

.... Η καταναλωση θα ειναι μικροτερη εαν προσαρμοστεις στα νεα δεδομενα , δηλαδη πιο χαλαρη οδηγηση .Εαν ακολουθησεις οπως κανουν καποιοι επιθετικη οδηγηση ,απλα θα το ζοριζεις και θα καις παραπανω .

Χαλαρα , η ζωη ειναι ωραια , χαλαρα ....

Δεν προσαρμοσαν τον τροπο οδηγησης τους στα νεα δεδομενα του οχηματος. Θελει χαμηλοτερα αλλαγες ,οταν αλλαξεις οπως πριν την αναβαθμιση ,θα καις παραπανω .

Edit :Εως τωρα βλεπω λιγοτερη καταναλωση ,αλλα αλλαζω 10+ χιλιομετρα λιγοτερο καθε αλλαγη απ οτι πριν . Θα εχω ολοκληρωμενη εικονα μετα απο 3-4 γεμισματα και θα πω ποσο πλεον ειναι η νεα καταναλωση . Η παλια ηταν 4,2 - 4,5 λιτρα στα 100 χλμ .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα με πήραν τηλέφωνο να μου εξηγήσουν και απαντήσουν στην επιστολή τηλεφωνικά!!!!!!!!!!!!!!!!

Τους άκουσα με προσοχή.

Θεωρούν ότι δεν θα αλλάξει κανένας δείκτης επιδόσεων, γίνεται μόνο update στον εγκέφαλο (έχω polo 1.2 bluemotion 2011)  και φυσικά ούτε λόγος για αποζημίωση κλπ. Τους εξήγησα ότι δεν μπορούν να μου απαντούν τηλεφωνικά., τους ευχαρίστησα και τους ζήτησα να μου απαντήσουν γραπτώς σε όλα.

Το τηλεφώνημα έγινε Δευτέρα και φυσικά ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Θεωρώ δεδομένο ότι θα προσέξουν κάθε λέξη που θα γράψουν στην επιστολή (πιθανά θα πάρουν οδηγίες και από Γερμανία)

Για την ώρα έχω μιλήσει με δικηγόρο και μπορεί να απευθυνθώ στο εξωτερικό (μια μικρή αναζήτηση στο google θα βρείτε γραφείο που ετοιμάζουν ομαδικές αγωγές).

Όπως και να έχει τα πράγματα για την vw κρέμονται σε μια κλωστή.......

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fotski said:

Για την ώρα με πήραν τηλέφωνο να μου εξηγήσουν και απαντήσουν στην επιστολή τηλεφωνικά!!!!!!!!!!!!!!!!Τους άκουσα με προσοχή.Θεωρούν ότι δεν θα αλλάξει κανένας δείκτης επιδόσεων, γίνεται μόνο update στον εγκέφαλο (έχω polo 1.2 bluemotion 2011)  και φυσικά ούτε λόγος για αποζημίωση κλπ. Τους εξήγησα ότι δεν μπορούν να μου απαντούν τηλεφωνικά., τους ευχαρίστησα και τους ζήτησα να μου απαντήσουν γραπτώς σε όλα.Το τηλεφώνημα έγινε Δευτέρα και φυσικά ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Θεωρώ δεδομένο ότι θα προσέξουν κάθε λέξη που θα γράψουν στην επιστολή (πιθανά θα πάρουν οδηγίες και από Γερμανία)Για την ώρα έχω μιλήσει με δικηγόρο και μπορεί να απευθυνθώ στο εξωτερικό (μια μικρή αναζήτηση στο google θα βρείτε γραφείο που ετοιμάζουν ομαδικές αγωγές).Όπως και να έχει τα πράγματα για την vw κρέμονται σε μια κλωστή.......

 Επιδοσεις θα αλλαξουν ,εκανα την αναβαθμιση και ειμουν γνωστης οτι οι επιδοσεις θα ειναι χειροτερες . Αυξανεται η ροπη χαμηλα ενω ψηλα δεν θα ροπιαζει οπως πριν ,μην ακους τι σου λενε η τι θα σου πουν . Την εκανα για να ειμαι νομιμος και για να εχω λιγοτερη καταναλωση (απαιτει σε λιγοτερες στροφες αλλαγη ταχυτητας τωρα ) και να κρατησω το αμαξι περισσοτερα χιλιομετρα . Οι αγωγες δεν θα βγαλουν πουθενα μαλλον για εναν πολυ απλο λογο . Τωρα εχει τα αλογα που διαφημιζε ενω πριν ειχε περισσοτερα . Δεν μπορει κανενας να τους δικασει για αλλοιωση μεγιστης  ονομαστικης ισχυος  . Απλως τα βγαζει σε λιγοτερες στροφες και για μικροτερο χρονικο διαστημα . Αντι να κραταει για παραδειγμα την τουρμπινα 10 δευτερα σε μεγιστη πιεση θα την κραταει 4 ,ισα να αγγιξει το μαγικο νουμερο 75 (στην περιπτωση μου ) και μετα θα ριχνει πιεση . Δεν θα βγει ακρη νομιζω οσο και να τους κυνηγησουν . Περα απο την φασαρια βεβαια που εγινε με το ολο θεμα ,η αναβαθμιση ειναι καλη απο τα λιγα χιλιομετρα που εχω κανει . Πιο ησυχο ,πιο ροπατο χαμηλα ευνοοντας την χαλαρη οδηγηση και οπως βλεπω πιο οικονομικο .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edit 2 : Εικονα απο τις νεες απαιτησεις αλλαγης . Αλλαγη σε 5η στα 60 περιπου ,εχω εντοπισει οτι για την ακριβεια θελει στα 57 αλλα δεν μπορεσα να παρω εκει φωτογραφια.

Τα χιλιομετρα που βλεπεις σαν trip δεν ειναι απο γεματο αλλα λιγο πανω απο 3/4 , για να καταλαβεις ποσο πιο οικονομικο ειναι .

20160915-0002.jpeg

Edited by O Palios
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Tatas said:

@O Palios an metanioseis me to update pou ekanes.. exo protash antalaghs me to diko mou..apla exo liga xiliometra parapano apo sena.. :p

Αν πραγματικα μετανιωσω , θα παρω εναν εγκεφαλο απο τρακαρισμενο . Αλλα δεν παιζει να μετανιωσω ,εχω ενα αμαξι που πηγαινει οπως το εψαχνα εξ αρχης . Οικονομικα . Εαν ηθελα γρηγορο να εισαι σιγουρος  , δεν θα επαιρνα 1.2 τρικυλινδρο πετρελαιο .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι πως αν ειναι οπως τα παρουσιαζεις και διορθωθει η κοιλια που κανει ο κινητηρας στα 1500 εως 1800 στροφες, ειναι κατι που εψαχνα τροπο να διορθώσω. ζηλευα παντα το 1.3cdti corsa pou eixe pio grammiko κινητηρα.. αυριο θα μαθω.. που θα το παω..  260.000km εχω κανει.. δεν με χαλασε πουθενα παρολα τα 1200 κυβικα του :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tatas said:

η αληθεια ειναι πως αν ειναι οπως τα παρουσιαζεις και διορθωθει η κοιλια που κανει ο κινητηρας στα 1500 εως 1800 στροφες, ειναι κατι που εψαχνα τροπο να διορθώσω. ζηλευα παντα το 1.3cdti corsa pou eixe pio grammiko κινητηρα.. αυριο θα μαθω.. που θα το παω..  260.000km εχω κανει.. δεν με χαλασε πουθενα παρολα τα 1200 κυβικα του :)

 Πιστεψε με αλλα οχι μονο διωρθωθηκε αλλα με εξεπληξε ,απορω γιατι δεν το ειχαν κανει εξ αρχης αυτο . Πριν την αναβαθμιση δεν υπηρχε περιπτωση να  πεσω κατω απο 1600 στροφες και να μην κατεβασω ταχυτητα . Τωρα ταξιδευω στις 1200 . Μην φανταστεις οτι οταν πατας γκαζι θα βαζει φωτια , αλλα τωρα ανεβαζει απο ρελαντι και 4η μεσα , δεν γινονταν αυτα τα πραγματα πριν απο την αναβαθμιση . Στα φαναρια κατεβαζα σε 2α να ρολλαρω λιγο πριν αναψει το πρασινο και τωρα ρολλαρω με 3η και ρελαντι , παταω γκαζι στο πρασινο και φορτωνει . Πολυ μελετημενη αναβαθμιση .Εαν αργει και το % τεφρας στο dpf να ανεβει ,δεν θελω τιποτε αλλο πλεον ,θα μεινω με αυτο το αμαξι μεχρι να σκουριασει ( αυτο  η εγω ,οτι ερθει πρωτο ) .

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tatas said:

apla exo liga xiliometra parapano apo sena

 

1 hour ago, Tatas said:

260.000km εχω κανει

Μονο τοσα λιγα εχεις παραπανω ; Ουτε 250.000 δηλαδη , κανα μηνα και σε εφτασα ...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tatas said:

Ayto.me.to.filtro petrelaiou.isxyei?

 Υπηρχε μια ανακληση για φιλτρο πετρελαιου ,αν δεν την ειχες κανει τοτε ,θα σου τα κανουν και τα δυο μαζι ,αναβαθμιση για καυσαερια και αλλαγη φιλτρου πετρελαιου τζαμπα .

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη μετρηση καταναλωσης μετα απο την αναβαθμιση : 3,8 λτ στα 100 με 3 παρατεταμενα τελικιασματα των 170 πλεον ( απο 185 ) χιλιομετρων . Η παλαιες μεσες καταναλωσεις ηταν απο 4,2-4,5 λτ στα 100 . 10% - 15% κατω και εαν δεν το τελικιαζα θα ηταν μεγαλυτερη διαφορα . Επιφυλλασομαι για να βεβαιωθω μετα απο 2-3 ακομα γεμισματα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν παω να κανω τιποτα εγω..να πανε να χεστουν.. κτεο περασα περυσι αλλα ακομα και την επομενη φορα που θα παω για κτεο δεν θα κανω την αναβαθμιση αν δεν μου το πουν οι ιδιοι..ενα κωλοαμαξο ειναι που με το ζορι χωραω μεσα..μονο και μονο επειδη ειναι οικονομικο το πηρα τα σερβις του στην ωρα του και τιποτα παραπανω..ουτε λεφτα θα ριξω πανω ουτε τπτ..μεχρι οπου παει και οτι γινει..και αν αλλαξουν λιγο τα πραγματα στο ελλαντα μπουλο η πολινα και τα φιλια μου στην μερκελ

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που πάω μια φορά τον μήνα με 130km/h (εγνατία) ταχύτητα για 300 χιλιόμετρα απόσταση θα καταλάβω κάποια διαφορά? Και αν ναι σε τι? (Έχω το 1.2 )

Μου ακούγεται πάντως καλό αυτό ότι έχει βελτιωθεί στις χαμηλές στροφές! Με ενοχλεί εξαρχής αυτό το πράγμα ! 

Είμαι σε σκέψη να πάω να κάνω την αναβάθμιση... 

Edited by WiMax
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, WiMax said:

Εγώ που πάω μια φορά τον μήνα με 130km/h (εγνατία) ταχύτητα για 300 χιλιόμετρα απόσταση θα καταλάβω κάποια διαφορά? Και αν ναι σε τι? (Έχω το 1.2 )

Μου ακούγεται πάντως καλό αυτό ότι έχει βελτιωθεί στις χαμηλές στροφές! Με ενοχλεί εξαρχής αυτό το πράγμα ! 

Είμαι σε σκέψη να πάω να κάνω την αναβάθμιση... 

Ναι ,χειροτερες προσπερασεις αλλα μεγαλυτερη οικονομια .Σχετικα και τα δυο για αυτα τα χιλιομετρα , αναλογα εαν ειχες σταθερη ταχυτητα η σκαμπανεβασματα . Στις χαμηλες στροφες , κατω των 1.800 ειναι λουκουμι πλεον ,αλλα για να εκμεταλλευτεις 100% την αναβαθμιση δεν πρεπει να ξεπερνας τα 100 χιλιομετρα μαλλον ,δηλαδη να εισαι μεσα στο νεο ευρος ροπης . Εγω με 3 γερα τελικιασματα στα 170 ,εκανα 3,8 καταναλωση μ.ο. αρα χωρις αυτα , στα επομενα γεμισματα περιμενω ξερο 3,5 και ολα αυτα χαρις την αναβαθμιση . Πριν δεν κατεβαινα σε γενικες γραμμες το 4,2 με μ.ο το 4,5 . Ειναι πολυ μεγαλη διαφορα στα καυσιμα . Ουσιαστικα οπως το βλεπω ,ειναι το "σωστο " σεταπ για αυτην την κατηγορια που ειναι .Ενα αμαξι με προσανατολισμο την οικονομια , με σαφως χειροτερες επιδοσεις σε ρεπριζ απο οτι ειχε πριν αλλα το τονιζω παλι , με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση προς το καλυτερο απο τα πρωτα τεστ που κανω . Εαν θελεις το γκαζι που εχει και δεν σε ενοχλει η παραπανω καταναλωση και το κρεμασμα κατω απο τις 1.600 ,μην το κανεις ,εαν δεν εχεις προβλημα να πηγαινεις χαλαροτερα σε θεμα προσπερασεων παντα ,να εχει εμφαση καθαρα πλεον στην μεγαλυτερη οικονομια και να μην παιζεις με τον λεβιε ανεβαζε-κατεβαζε εντος πολης ,κανε το με κλειστα ματια .

Link to comment
Share on other sites

Χτές έκανα το πρώτο μου "ταξιδι" σε επαρχιακο δρόμο. Θεωρώ οτι πλεον το αυτοκίνητο εχει ρίξει καταναλώσεις οταν το πηγαινεις χαλαρά στης 1800 στροφές και 90km/h.  αν ομως το ζορίζεις με γκαζια σε στροφιλικια και δεν πας χαλαρά εχει ανεβάσει κατανάλωση. δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο και αν μου αρεσει αυτο που έγινε.. σιγουρα ομως αν προσέξεις μπορειςνα πας παντου με 3.5 -4 κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tatas said:

Χτές έκανα το πρώτο μου "ταξιδι" σε επαρχιακο δρόμο. Θεωρώ οτι πλεον το αυτοκίνητο εχει ρίξει καταναλώσεις οταν το πηγαινεις χαλαρά στης 1800 στροφές και 90km/h.  αν ομως το ζορίζεις με γκαζια σε στροφιλικια και δεν πας χαλαρά εχει ανεβάσει κατανάλωση. δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο και αν μου αρεσει αυτο που έγινε.. σιγουρα ομως αν προσέξεις μπορειςνα πας παντου με 3.5 -4 κατανάλωση

Ακριβως αυτο . Ειναι πλεον οτι διαφημιζονταν σαν αμαξι . Οικονομικο . Εαν κανεις αλλαγες με τα νεα δεδομενα (εως 1.800 αντι για 2.400 ) θα εισαι με κλειστα ματια στο 3,8 και κατω .Εαν το ζορισεις οπως λες ,ναι θα καψει παραπανω γιατι πλεον το ωφελιμο ευρος λειτουργιας του ειναι κατω απο τις 1.800 ,μην πω 1.600 καλυτερα και συνεπως ειναι ασκοπο να στροφαρεις ψηλα ,δεν εχει την δυναμη που ειχε αφου τα "παραπανισια " αλογα επεστρεψαν στο παχνι ( Ειναι σαν να εχεις βενζινα με μεγιστα ροπη στις 4.500 και εσυ να προσπαθεις να κανεις αλλαγες στις 7.000 , απλα θα το σπας τσαμπα ) . Αντ αυτου ομως εχει τοσο καλη λειτουργια εκει χαμηλα που πραγματικα δεν χρειαζετε να ανεβασεις στροφες για να κανεις αλλαγη . Εν συντομια ,μονο στις γρηγορες προσπερασεις εχει αλλαξει προς το χειροτερο ,ολα τα αλλα ειναι υπερ του ,οικονομια ,θορυβος,αντοχη μεταλλων,καυσαερια ,καθαροτερα λαδια , dpf να γεμιζει πιο αργα κατα τα φαινομενα και γενικως πολυ πιθανον μεγαλυτερη ζωη σε χιλιομετρα αφου εχει πιο φτωχα μειγματα ,ειναι πλεον με χαλαρο σεταπ . Ολα καλα .

Link to comment
Share on other sites

On 18/9/2016 at 3:33 ΜΜ, O Palios said:

Ναι ,χειροτερες προσπερασεις αλλα μεγαλυτερη οικονομια .Σχετικα και τα δυο για αυτα τα χιλιομετρα , αναλογα εαν ειχες σταθερη ταχυτητα η σκαμπανεβασματα . Στις χαμηλες στροφες , κατω των 1.800 ειναι λουκουμι πλεον ,αλλα για να εκμεταλλευτεις 100% την αναβαθμιση δεν πρεπει να ξεπερνας τα 100 χιλιομετρα μαλλον ,δηλαδη να εισαι μεσα στο νεο ευρος ροπης . Εγω με 3 γερα τελικιασματα στα 170 ,εκανα 3,8 καταναλωση μ.ο. αρα χωρις αυτα , στα επομενα γεμισματα περιμενω ξερο 3,5 και ολα αυτα χαρις την αναβαθμιση . Πριν δεν κατεβαινα σε γενικες γραμμες το 4,2 με μ.ο το 4,5 . Ειναι πολυ μεγαλη διαφορα στα καυσιμα . Ουσιαστικα οπως το βλεπω ,ειναι το "σωστο " σεταπ για αυτην την κατηγορια που ειναι .Ενα αμαξι με προσανατολισμο την οικονομια , με σαφως χειροτερες επιδοσεις σε ρεπριζ απο οτι ειχε πριν αλλα το τονιζω παλι , με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση προς το καλυτερο απο τα πρωτα τεστ που κανω . Εαν θελεις το γκαζι που εχει και δεν σε ενοχλει η παραπανω καταναλωση και το κρεμασμα κατω απο τις 1.600 ,μην το κανεις ,εαν δεν εχεις προβλημα να πηγαινεις χαλαροτερα σε θεμα προσπερασεων παντα ,να εχει εμφαση καθαρα πλεον στην μεγαλυτερη οικονομια και να μην παιζεις με τον λεβιε ανεβαζε-κατεβαζε εντος πολης ,κανε το με κλειστα ματια .

Σε ευχαριστώ ήσουν πλήρως κατανοητός!!! Είμαι σε σκέψη!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έλαβα απάντηση γραπτή από την Kosmocar

Παραθέτω τα ερωτήματα που έθεσα και την απάντηση που έλαβα σε επισυναπτόμενο.

Προσωπικά θα κάνω το update καταθέτοντας έγγραφη επιφύλαξη.

 

Καλησπέρα,

 

 Ευχαριστώ για την ενημέρωση, έχω όμως κάποιες απορίες και θα ήθελα πριν κλείσω ραντεβού να ενημερωθώ για αυτές.

 

 


1) Τι ακριβώς θα γίνει στο αυτοκίνητο; Μόνο αναβάθμιση λογισμικού;

 

2) Η αναβάθμιση λογισμικού τι αλλαγές θα επιφέρει στο αυτοκίνητο; Θα τις έχω γραπτά αυτές;

 

3) Αν η αναβάθμιση θα επιφέρει αλλαγές μόνο στις εκπομπές NOx (το οποίο είναι το μόνο πρόβλημα με βάση την επιστολή σας), θα έχω κάποια γραπτή εγγύηση για αυτό; πχ. ότι αυτή η αναβάθμιση λογισμικού δεν επηρεάζει καθόλου τις επιδόσεις, την κατανάλωση, τις εκπομπές σε άλλους ρύπους ή δεν θα επιβαρύνει αρνητικά την λειτουργία του αυτοκινήτου σε άλλους τομείς (πχ θερμοκρασία κ.α.),

 

4) Η αναβάθμιση του λογισμικού είναι και παραδοχή από μέρους σας ότι αγόρασα διαφορετικό αυτοκίνητο σε προδιαγραφές από ότι μου δηλώσατε αρχικώς και τελικώς μου πουλήσατε. Αγόρασα ένα αυτοκίνητο με κύριο χαρακτηριστικό τους περιορισμένους ρύπους, που τελικώς δεν ίσχυε λόγω δόλου από την πλευράς σας. Επιπλέον είναι δεδομένη η μείωση της μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου μου, καθώς όλοι οι αγοραστές είναι επιφυλακτικοί.  Τι αποζημίωση έχετε υπολογίσει προς εμένα ως παραπλανώμενο πελάτη σας;

 

5) Θα έχω γραπτή εγγύηση ότι τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκίνητου δεν έχουν παρόμοιες από την πλευρά σας διαφοροποιήσεις με βάση τα χαρακτηριστικά που δημοσιεύατε στα manual του αυτοκινήτου όταν αυτό το αγόρασα;

 

 

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ2.jpg

ΕΠΙΣΤΟΛΗ.jpg

Edited by fotski
Link to comment
Share on other sites

 Ο τεχνικος ορος "αναβαθμιση λογισμικου " αρκει απο μονος του να κλεισει την πορτα οπως εχω πει σε τυχον αποζημιωσεις . Δεν θεωρηται επισκευη η κατι παρομοιο . Ειναι οπως μας εκαναν με τα τελη . Αλλα ισχυαν , αλλα ισχυουν , αλλα θα ισχυσουν , θα δικαστει κανενας νομιζεις ; Εχουν το δικαιωμα να προβαινουν σε τετοιου ειδους " αναβαθμισεις " , να αλλαζουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα οπωτε θελουν . Ετσι δουλευουν πλεον ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες για να μην αποζημιωνουν κανενα , ως πολιτισμενα " καρτελ " .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σχολιάζεις ως νομικός; Εγώ δεν είμαι απλά το βλέπω τελείως διαφορετικά από ότι το βλέπεις.

Άλλο διαπιστώνω ένα πρόβλημα και το διορθώνω (όπως περιγράφεις ότι συμβαίνει) και άλλο έκανα εσκεμμένα κάτι, με πιάσανε και έρχομαι να το διορθώσω.

Άλλο πουλάω ένα αυτοκίνητο με χ προδιαγραφές και τελικώς είναι ψ με υπαιτιότητά μου (και μάλιστα εν γνώση).

 

Το ότι το κάνουν ως update δεν σημαίνει κάτι στα δικά μου τα μάτια, αν κάποιος νομικός από την παρέα έχει άποψη, ας μας πει.

 

Αυτό που διαπιστώνω από το κείμενο, είναι ότι έχει ασχοληθεί δικηγόρος, άρα τα πράγματα είναι σοβαρά. Επιπλέον η εδώ αντιπροσωπία (δεν την κακίζω) πετάει το μπαλάκι στην μαμα εταιρεία ξεκάθαρα. Το ζητούμενο είναι κυνηγάς τους εδώ ή τους εκεί;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fotski said:

Σχολιάζεις ως νομικός; Εγώ δεν είμαι απλά το βλέπω τελείως διαφορετικά από ότι το βλέπεις.Άλλο διαπιστώνω ένα πρόβλημα και το διορθώνω (όπως περιγράφεις ότι συμβαίνει) και άλλο έκανα εσκεμμένα κάτι, με πιάσανε και έρχομαι να το διορθώσω.Άλλο πουλάω ένα αυτοκίνητο με χ προδιαγραφές και τελικώς είναι ψ με υπαιτιότητά μου (και μάλιστα εν γνώση).Το ότι το κάνουν ως update δεν σημαίνει κάτι στα δικά μου τα μάτια, αν κάποιος νομικός από την παρέα έχει άποψη, ας μας πει.Αυτό που διαπιστώνω από το κείμενο, είναι ότι έχει ασχοληθεί δικηγόρος, άρα τα πράγματα είναι σοβαρά. Επιπλέον η εδώ αντιπροσωπία (δεν την κακίζω) πετάει το μπαλάκι στην μαμα εταιρεία ξεκάθαρα. Το ζητούμενο είναι κυνηγάς τους εδώ ή τους εκεί;

 Ολα τα αυτοκινητα εχουν Χ προδιαγραφες αλλα στην πραξη ολα εχουν Ψ ,αυτο δεν εχουμε καταλαβει . Δεν υπαρχει περιπτωση να βγει ακρη γιατι εχουν νομικως το δικαιωμα να το κανουν η να τους υποχρεωσουν να το κανουν .  Οι εταιριες ειναι καλυμενες εναντι των αγοραστων . Σου λενε με αναγκασε η νομοθεσια της εκαστωτε αγορας να τροποποιησω χαρακτηριστικα . Δεν ειναι παρανομο ,τους καλυπτει ο νομος . Ακομα και στο buyback που ακουγεται στην Αμερικη ,ισως εν τελει να μην γινει αλλα να "επισκευαστουν" . Νομιζεις οτι περα απο τα προστιμα που θα εκδικαστουν απο το καθε κρατος ,θα σπασουν λεφτα για να πληρωσουν ετσι ευκολα ; Αυτα ειναι ονειρα . Θα σου πουν οτι αλλα διαφημιζα και αλλα ειχες ενω τωρα εχεις οτι σου διαφημισα και ηρθες να αγορασεις βασει της νομοθεσιας της αγορας η χωρας που διαμενεις ,δεν θα τους πιασεις κοροιδα . Προσωπικα το βλεπω πεταμενα λεφτα ,ετσι και αλλιως δεν ειναι διαφορες που αλλαζουν ριζικα τον χαρακτηρα του οχηματος , λιγοτερα αλογα απο οτι ειχε σιγουρα αλλα πλεον εχει τα " ακριβη " αλογα ,οτι ακριβως διαφημιζε . Και περα απο ολα αυτα ,πιστεψε με σε δυο χρονια κανενας δεν θα νοιαζεται .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.