Jump to content
Andritsos

Ενημέρωση Απο Vw Και Τα 1.6Tdi Με Το Παράνομο Λογισμικό. . . .

Recommended Posts

Καλησπερα!

Πριν απο 400 περιπου χιλιόμετρα εκανα την ανάκληση σε golf 6 1.6tdi και εχω καταλήξει στα παρακατω ,

1ον) Τo αυτοκίνητο έγινε πιό νευρικό και δυνατό στις χαμηλές και μεσαιες στροφές

2ον) Οπως είναι φυσικό ανέβηκε η κατανάλωση εκτός αν εισαι πολύ προσεκτικός στην οδηγηση, Για παράδειγμα στο δρομο Ρέθυμνο Χανιά που κάνω συνέχεια απο τα 5λιτρα /100 που εκαιγε τελευταια πήγε στα 5.5. Με πολύ προσεκτικη οδηγηση καιει 5 ενω παλια με προσεκτικη οδηγηση εκαιγε 4.5 - 4.7.

3ον) Κάνει πιο συχνά αναγενήσεις στο dpf. Συγκεκριμενα ενω πάντα έκανε μία αναγέννηση ανα 700-900 χιλιόμετρα,τώρα εκανε μια αμέσως μόλις βγηκα απο την αντιπροσωπεία απο την ανάκληση ( με 21 γραμμάρια αιθάλης και 700 χιλιόμετρα απο την προηγούμενη αναγέννηση) και μετα απο 350 χιλιόμετρα εθνικής μου ξαναέκανε αναγέννηση πάλι με 21 γραμμαρια αιθάλης. Η αναγέννηση ομως , ολως παραδόξως, εκτελέστηκε σε 10 μόνο χιλιόμετρα, τα 5 μεσα στην πόλη.

Σε γενικές γραμμες ειμαι ευχαριστημένος απο τη ζωντάνια του αυτοκινήτου μετα την ανάκληση και δεν με νοιάζει η αύξηση στην κατανάλωση,Αυτο ομως που με προβληματίζει ειναι οτι το dpf γεμίζει πιό γρηγορα και θα χρειαστει αντικατάσταση νωρίτερα.(σημειωτέον ειμαι στις 190.000χλμ και εχει τωρα 45 γραμμάρια σταχτης  απο τα 70 που θελει αλλαγη)

Ειναι γνωστό οτι τα οξειδια του αζώτου και η αιθάλη ειναι πραγματα αντικρουόμενα, αν εχεις αιθάλη απο πλούσιο μειγμα δεν εχεις οξειδια του αζώτου και αν εχεις φτωχά μειγματα δεν εχεις αιθάλη έχεις ομως οξείδια του αζώτου, οπότε το περίμενα οτι καπως ετσι θα ήταν μετα την ανάκληση, Αυτό που με μπέρδεψε λίγο ηταν οι εντυπώσεις των φίλων με τα 1200 στους οποίους μειώθηκε η κατανάλωση.

Θα ήθελα τις παρατηρήσεις συμφορουμιτών που εχουν κάνει την ανάκληση,

Ευχαριστώ !! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στο vcds και στο vag dpf.

Ασχέτως γραμμαρίων όμως η αναγέννηση είναι αντιληπτή.

Επιβεβαιώθηκε μαλιστα από το δεύτερο golf της παρέας που έκανε την ανάκληση εδώ στο Ρέθυμνο

Link to comment
Share on other sites

Τί να σου πώ δεν θέλω να σε παρω στο λαιμό μου.

Πάντως με 75χιλιόμετρα Εθνικής μετά την αναγέννηση μάζεψε 4,5 γραμμάρια αιθαλης. Από τα 4 που είχε οταν τελείωσε την αναγέννηση πήγε στα 8,5 σε μόλις 75χιλιόμετρα. Παλιά ήθελε τουλάχιστον 200-250.

Θα σου προτεινα να μην βιαστείς ακόμα, για να βγουν σαφή συμπεράσματα και ως προς την αύξηση της στάχτης στο dpf

Screenshot_2017-02-04-13-14-30.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , kapnias said:

εχει τωρα 45 γραμμάρια σταχτης  απο τα 70 που θελει αλλαγη)

 

Η εφαρμογή λέει OIL ASH 45.01γραμμάρια , πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι πρόκειται για στάχτη μέσα στο DPF και όχι στάχτη μέσα στο λάδι?

Πιο κάτω ένα πινακάκι  δείχνει ότι το DPF θέλει πλέον αντικατάσταση όταν η αιθάλη (και όχι στάχτη, αν η στάχτη έμενε μέσα και δεν έβγαινε έξω θα είχε γεμίσει μετά από κάποιες αναγεννήσεις) δεν μπορεί να πέσει πια κάτω από τα 45 γραμμάρια .

Untitled.png

Link to comment
Share on other sites

oil ash ειναι τα κατάλοιπα της αναγγέννησης που παραμενουν μεσα στο  dpf.

Μετά απο κάθε αναγέννηση το soot mass μηδενίζει (ή πεφτει χαμηλά) και προστιθεται κάτι στο Oil ash,

Tο παρακολουθώ απο οταν  πηρα το αυτοκινητο για να ξερω ποτε θα χρειαστει αλλαγη στο dpf (θελει οταν μαζεψει 70γραμμαρια σταχτης)

 

45 γραμμαρια ήταν στο διλιτρο.

Στο 1.6 ειναι 70 γραμμαρια

Edited by kapnias
κατι ξεχασα
Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Η εφαρμογή λέει OIL ASH 45.01γραμμάρια , πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι πρόκειται για στάχτη μέσα στο DPF και όχι στάχτη μέσα στο λάδι?

Πιο κάτω ένα πινακάκι  δείχνει ότι το DPF θέλει πλέον αντικατάσταση όταν η αιθάλη (και όχι στάχτη, αν η στάχτη έμενε μέσα και δεν έβγαινε έξω θα είχε γεμίσει μετά από κάποιες αναγεννήσεις) δεν μπορεί να πέσει πια κάτω από τα 45 γραμμάρια .

Untitled.png

Κατι εχει παρανοηθεί ως προς το πινακάκι και το dpf.

Το dpf μαζεύει αιθάλη (κάπνα) την οποια συσσωρεύει και την μετράει σε γραμμάρια. Οταν φτάσει περίπου τα 18-24 ξεκινάει την αναγέννηση. Οταν η αναγέννηση ολοκληρωθεί η αιθάλη μετατρέπεται σε σταχτη η οποία συσσωρεύεται - παγιδεύεται στο dpf και οταν φτασει τα 70 γραμμάρια στο 1.6tdi και παλαιότερα τα 45 στο διλιτρο (με επιφυλαξη) τοτε το dpf έφτασε στο τελος της ζωής του και θέλει αλλαγη ή καθάρισμα.

Αν ξεπεράσει τα 24 γραμμάρια αιθάλης τοτε ανάβει το λαμπάκι του dpf, αν το αγνοήσουμε και φτασει στα 40 γραμμάρια αιθάλης τοτε αναβει όλο το ταμπλό . Ακόμα μπορει ο οδηγός να κανει αναγέννηση πριν να φτασει στα 40 γραμμαρια αιθάλης οδηγωντας το αυτοκινητο  π.χ. σε  εθνικη.

Μετά απο τα 40 γραμμαρια μπορει μονο μεσω διαγνωστικού σε αναγκασμενη αναγέννηση.

Αν τωρα συνεχισε να αγνοεί τα λαμπάκια και δεν κανει αναγέννηση, μόλις φτάσει στα 45 γραμμάρια αιθάλης, το dpf ειναι πλέον για πεταμα διότι δεν ειναι ασφαλές να γίνει αναγέννηση.

Μιλάμε πάντα για αιθάλη ή soot οπως εμφανίζεται στο soot mass. 

Το oil ash ειναι τα κατάλοιπα της καυσης του soot και ειναι αυτο που καθορίζει τη διαρκεια ζωής του dpf.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη για να έχεις VW diesel πρεπει να έχεις και διαγνωστικό και γνώσεις υπολογιστή;


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , kapnias said:

Κατι εχει παρανοηθεί ως προς το πινακάκι και το dpf.

Το dpf μαζεύει αιθάλη (κάπνα) την οποια συσσωρεύει και την μετράει σε γραμμάρια. Οταν φτάσει περίπου τα 18-24 ξεκινάει την αναγέννηση. Οταν η αναγέννηση ολοκληρωθεί η αιθάλη μετατρέπεται σε σταχτη η οποία συσσωρεύεται - παγιδεύεται στο dpf και οταν φτασει τα 70 γραμμάρια στο 1.6tdi και παλαιότερα τα 45 στο διλιτρο (με επιφυλαξη) τοτε το dpf έφτασε στο τελος της ζωής του και θέλει αλλαγη ή καθάρισμα.

Αν ξεπεράσει τα 24 γραμμάρια αιθάλης τοτε ανάβει το λαμπάκι του dpf, αν το αγνοήσουμε και φτασει στα 40 γραμμάρια αιθάλης τοτε αναβει όλο το ταμπλό . Ακόμα μπορει ο οδηγός να κανει αναγέννηση πριν να φτασει στα 40 γραμμαρια αιθάλης οδηγωντας το αυτοκινητο  π.χ. σε  εθνικη.

Μετά απο τα 40 γραμμαρια μπορει μονο μεσω διαγνωστικού σε αναγκασμενη αναγέννηση.

Αν τωρα συνεχισε να αγνοεί τα λαμπάκια και δεν κανει αναγέννηση, μόλις φτάσει στα 45 γραμμάρια αιθάλης, το dpf ειναι πλέον για πεταμα διότι δεν ειναι ασφαλές να γίνει αναγέννηση.

Μιλάμε πάντα για αιθάλη ή soot οπως εμφανίζεται στο soot mass. 

Το oil ash ειναι τα κατάλοιπα της καυσης του soot και ειναι αυτο που καθορίζει τη διαρκεια ζωής του dpf.

Που βλέπεις να έχει γίνει παρανόηση? στο πινακάκι δεν λέει πουθενά για στάχτη και στην εφαρμογή λέει OIL ASH.  To oil ash γράφεις είναι τα κατάλοιπα της καύσης του soot. Περίεργη μετάφραση  εγώ ξέρω ότι το OIL είναι λάδι , έχει πουθενά λάδι μέσα στο dpf?

Link to comment
Share on other sites

Μην τα βάζεις μαζί μου, δεν εχω κανει εγω τη μεταφραση απο τα Γερμανικα στα αγγλικα.

Οι Γερμανοι το λένε "dpf ölaschevolumen"

Ειτε σου αρέσει είτε οχι, η VW ετσι αποφασισε να βαφτίσει τη σταχτη που συσσωρευεται στο dpf.

Πρίν αμφισβητήσεις αυτά που γράφω γραψε στο google " vw dpf oil ash"  και διάβασε σχετικά,  Αν εχεις και vcds ακόμα καλύτερα, ψαξε στο "engine", στα "advance measured values", τα πεδία "DPF soot mass measured" ," dpf soot mass calculated" και "dpf oil ash volume" .  Στο 1.6 ειναι τα πεδία 234, 236, 237

Αν εχω κάπου λάθος πολύ ευχαρίστως δεχομαι την παρατηρηση σου.

Aν θέλεις μπορώ να  ποσταρω και τα logs του vcds  που κραταω ανα μήνα για να δεις που κυμαινουνται οι τιμες του dpf και πως αυξανεται το "dpf oil ash load"

(Μαλλον θα επρεπε να μεταφερθει στο "αναγεννηση dpf σε καθε γεμισμα")

Edited by kapnias
dpf ölaschevolumen
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2017 at 9:26 ΜΜ, kougis said:

Δηλαδη για να έχεις VW diesel πρεπει να έχεις και διαγνωστικό και γνώσεις υπολογιστή;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πραγματικά πόσο πολύ πρέπει να ασχολείται κάποιος για να έχει σε καλή κατάσταση το αμάξι του. Και εγώ έχω την ίδια ερώτηση. Χρειάζεται; Μπορείτε να προτείνετε κάποιο θέμα εδώ στο φόρουμ με σχετικές πληροφορίες - οδηγίες; 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οποιος εκανε αυτην την αναβαθμιση σε 1.6 ας μας πει 3 πραγματα αν θελει και μπορει. Αλλαγη σε καταναλωση? Επιτάχυνση? Τελική? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν , Giannis7 said:

Παιδια οποιος εκανε αυτην την αναβαθμιση σε 1.6 ας μας πει 3 πραγματα αν θελει και μπορει. Αλλαγη σε καταναλωση? Επιτάχυνση? Τελική? Ευχαριστώ

Εγώ όπως είπα και σε άλλο ποστ μου δεν έχω δει καμία διαφορά σε κανένα τομέα εδω και 2.000 χλμ,τωρα για φίλτρα dpf και τέτοια δεν τα ψάχνω και δεν ξέρω!(polo tdi1.6 bmt)

Link to comment
Share on other sites

Σε 2 golf 6 blue motion που έχουμε στην παρέα αυξήθηκε η κατανάλωση κατά 10% περίπου, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε παρά πολύ στις χαμηλές και χαμηλομεσαιες, τραβάει απο το ρελαντί με όλες τις ταχυτητες και κανει τις διπλασιες αναγεννησεις.

Η συμπεριφορά του μοτέρ μου θυμίζει το focus 1.6 diesel που είχα πριν το golf Όταν το είχα τσιπαρει. Το αμάξι ειναι απολαυστικο οι διπλασιες ομως αναγεννησεις ειναι ανησυχητικές και θα χρειαστεί dpf στο μισό χρονο. Εγώ θα προσπαθήσω να βαλώ το παλιό πρόγραμμα.  Ο φίλος μου με το δεύτερο golf το γουστάρει πολύ και δεν τον νοιάζει ούτε κατανάλωση ούτε dpf αλλά το κυκλοφορεί πολύ μέσα στην πόλη.

Η αύξηση στην κατανάλωση φαίνεται και από τις μέγιστες στιγμιαίες καταναλώσεις.  Η μέγιστη κατανάλωση με 5η ήταν 14λιτρα/100 τωρα ειναι 15

Edited by kapnias
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Lampak said:

Εγώ όπως είπα και σε άλλο ποστ μου δεν έχω δει καμία διαφορά σε κανένα τομέα εδω και 2.000 χλμ,τωρα για φίλτρα dpf και τέτοια δεν τα ψάχνω και δεν ξέρω!(polo tdi1.6 bmt)

Φιλε ακριβως το ιδιο εχω 1.6 90hp και σκέφτομαι παρα πολύ αν θα παω να το κανω. Λογικα κατα καποιο τροπο ισως στο κτεο να χρειαστεί να δειξω οτι εχει περασει την αναβαθμιση.. Απο τελική ειδες καμια διαφορα? Δεν ξερω αν το εχεις τερματισει ποτε εμενα πηγαινει 200 και τελος.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , kapnias said:

Σε 2 golf 6 blue motion που έχουμε στην παρέα αυξήθηκε η κατανάλωση κατά 10% περίπου, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε παρά πολύ στις χαμηλές και χαμηλομεσαιες, τραβάει απο το ρελαντί με όλες τις ταχυτητες και κανει τις διπλασιες αναγεννησεις.

Η συμπεριφορά του μοτέρ μου θυμίζει το focus 1.6 diesel που είχα πριν το golf Όταν το είχα τσιπαρει. Το αμάξι ειναι απολαυστικο οι διπλασιες ομως αναγεννησεις ειναι ανησυχητικές και θα χρειαστεί dpf στο μισό χρονο. Εγώ θα προσπαθήσω να βαλώ το παλιό πρόγραμμα.  Ο φίλος μου με το δεύτερο golf το γουστάρει πολύ και δεν τον νοιάζει ούτε κατανάλωση ούτε dpf αλλά το κυκλοφορεί πολύ μέσα στην πόλη.

Η αύξηση στην κατανάλωση φαίνεται και από τις μέγιστες στιγμιαίες καταναλώσεις.  Η μέγιστη κατανάλωση με 5η ήταν 14λιτρα/100 τωρα ειναι 15

Φιλε εσυ ειδες καμια διαφορα στην τελικη?

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , Giannis7 said:

Φιλε ακριβως το ιδιο εχω 1.6 90hp και σκέφτομαι παρα πολύ αν θα παω να το κανω. Λογικα κατα καποιο τροπο ισως στο κτεο να χρειαστεί να δειξω οτι εχει περασει την αναβαθμιση.. Απο τελική ειδες καμια διαφορα? Δεν ξερω αν το εχεις τερματισει ποτε εμενα πηγαινει 200 και τελος.

Όχι καμία διαφορά, σε αρκετή κατηφορα μονο εποιανε 200 και τερμάτιζε, το ίδιο και τώρα, πάντως δεν μου δώσανε καποιο χαρτί για το κτέο ούτε στο βιβλίο σέρβις γραψανε κάτι

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , Lampak said:

Όχι καμία διαφορά, σε αρκετή κατηφορα μονο εποιανε 200 και τερμάτιζε, το ίδιο και τώρα, πάντως δεν μου δώσανε καποιο χαρτί για το κτέο ούτε στο βιβλίο σέρβις γραψανε κάτι

Κοιτα πισω στη ρεζερβα λογικα κολλησαν ενα αυτοκολλητο ετσι εχω ακουσει. Παντος μακαρι να ειναι ετσι δλδ να μην επηρεάζει τελικη και επιτάχυνση γτ γιαυτο το πηρα 1.6 και οχι 1.2

Link to comment
Share on other sites

43 λεπτά πριν , kougis said:

Η τελική τι σας νοιάζει;
Η επιτάχυνση και η κατανάλωση είναι το θέμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Είπα να ρωτήσω κι εγώ αλλά ντράπηκα. Ποτέ δεν έχω πιάσει τελική στο δικό μου ούτε από περιέργεια , οπότε δεν ξέρω να απαντήσω.  Πάντως οι φίλοι που τελικιαζουν τα diesel τους αν έχουν ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού ας την παρακολουθήσουν από περιέργεια την ώρα της τελικής. 

Πάντως στο golf 1.6 με τα 105 άλογα μπορώ να επιβεβαιώσω καλύτερη επιτάχυνση με αντίστοιχη βεβαια αύξηση στην κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , kougis said:

Η τελική τι σας νοιάζει;
Η επιτάχυνση και η κατανάλωση είναι το θέμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Και βεβαια με νοιαζει φιλε δεν εδωσα 20 χιλιαρικα πριν 3 χρονια για να μου αλλαξουν σε μια ωρα ολη την φιλοσοφια του αυτοκινητου μου οποτε θα ηθελα να τα ξερω ολα απο πριν.

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαια με νοιαζει φιλε δεν εδωσα 20 χιλιαρικα πριν 3 χρονια για να μου αλλαξουν σε μια ωρα ολη την φιλοσοφια του αυτοκινητου μου οποτε θα ηθελα να τα ξερω ολα απο πριν.

Έχεις χρειαστεί πολλές φορές την τελική;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Αρκετες φορες και γιαυτο αλλωστε τους έσκασα κατι χιλιαρικα παραπανω για το 1.6 αντι του 1.2 για να μην παει μεχρι 170.. Τσπα

Edited by Giannis7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.