Jump to content
GioT

Αποτυχία Εκκίνησης Κινητήρα - Polo 1.4 Tdi 2015

Recommended Posts

Καλησπέρα σας αγαπητά μέλη του VW club,

 

Πήρα την απόφαση να γραφτώ στο club  και να ανοίξω θέμα διότι είμαι στα όρια της απελπισίας και η βοήθεια σας μου είναι πολύτιμη καθώς δεν είμαι μηχανικός και δεν έχω προηγούμενη σχετική εμπερία..

 

Είμαι κάτοχος ενός  VW Polo TDI 1.4 90 ίππων, το οποίο παρήγγειλα τον Οκτώβριο του 2014 και το οποίο παρέλαβα τον Ιανουάριο του 2015, δηλαδή το αυτοκίνητο είναι ούτε 10 μηνών..

 

Εδώ και κάποιους μήνες (δε θυμάμαι πότε ήταν η πρώτη φορά) μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: κάποιες φορές όταν πάω να το βάλω μπροστά, περιμένω να σβήσει το λαμπάκι της ηλεκτρονικής προθέρμανσης, γυρνάω το κλειδί, το αυτοκίνητο προσπαθεί να πάρει μπροστά αλλά αποτυγχάνει και παράλληλα κάνει και έναν περίεργο ήχο ο κινητήρας, σαν τρακτέρ θα μπορούσα να τον περιγράψω.. (έχω βίντεο αλλά δεν ξέρω αν έχω τη δυνατότητα να το ποστάρω). Επίσης, κάποιες φορές σταματάω στο φανάρι και η μηχανή σβήνει λόγω του start&stop αλλά μόλις πατάω συμπλέκτη δεν παίρνει μπροστά και μου πετάει μήνυμα ''Start the engine manually'', δηλαδή με το κλειδί όπου και πάλι κάποιες φορές δεν παίρνει...

 

Έστειλα το βίντεο στον αντιπρόσωπο από τον οποίο και αγόρασα το αυτοκίνητο, πήγα το αυτοκίνητο από εκεί και μου λέει ότι τους έχει έρθει τεχνική οδηγία από τη VW στην οποία αναφέρουν ότι στα Polo που αποτυγχάνουν να εκκινήσουν (μου είπε ότι το αποκαλούν ''το θέμα της πρωινής εκκίνησης'' και ότι υπάρχουν κι άλλα με το ίδιο πρόβλημα σαν το δικό μου..) πρέπει να γίνουν κάποιες 4 αλλαγές στον κινητήρα: 

 

1) Αλλαγή βολάν από διπλής μάζας σε μονής

2) αλλαγή σετ συμπλέκτη, δηλαδή δίσκο πλατό

3) δεξί ημιαξόνιο

4) αναβάθμιση του λογισμικού (δεν είμαι στην κατηγορία των ρύπων)

 

Φυσικά μου λέει ότι πρέπει να κατέβει το σαζμάν για να γίνουν όλα αυτά... 

Όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο τι θα έκανε αν ήταν δικό του το αυτοκίνητο, μου απάντησε ότι αφού υπάρχει θέμα με την εκκίνηση θα προχωρούσε στις παραπάνω αλλαγές..

 

Τα πάντα είναι εντός εγγύησης.

 

Σας παρακαλώ θερμά, βρίσκομαι σε απόγνωση διότι δεν έχω τις γνώσεις... Αν μπει χέρι στον κινητήρα με τις παραπάνω αλλαγές σε τι βαθμο επηρεάζεται το αυτοκίνητο??? Το καταστρέφουν??? Θα είναι για πάντα ελαττωματικό ????

Να προχωρήσω στις παραπάνω αλλαγές??? 

 

Δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ και για αυτό η βοήθεια και οι συμβουλές σας θα εισακουστούν.

Συγνώμη αν είναι μεγάλο το ποστάρισμα σε έκταση αλλά προσπάθησα να περιγράψω την κατάσταση όσο πιο καλά μπορούσα..

 

Ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας.

Edited by GioT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η vw τελευταία συνεχώς μας κρατάει σε εγρήγορση, το 3 ειναι ολα τα λεφτα, μάλλον για αυτο δεν παίρνει μπροστά, α ρε vw-κοσμοκαρ αθάνατη !!!

 

 

Πλεον δεν εχω λογια με αυτα που διαβάζω, τι να πω, καλως ορισες στο φόρουμ και καλα ξεμπερδέματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.εμενα αυτα θα μου αλλαξουν αλλα ειναι στην οδηγια της vw για το σβησιμο στις χαμηλες στροφες.μαλλον και το δικο σου ειναι σε αυτη την περιπτωση.τωρα για την αδυναμια εκκινησης εμενα που ειναι ιδιας περιπου χρονολπγιας με εσενα δεν το εχει κανει ποτε.καλα ξεμπερδεματα με τα *********** που μπλεξαμε αχχαα

 

 

 

EDIT:μιλάμε πάντα κόσμια...προσοχή στο λεξιλόγιο

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Η vw τελευταία συνεχώς μας κρατάει σε εγρήγορση, το 3 ειναι ολα τα λεφτα, μάλλον για αυτο δεν παίρνει μπροστά, α ρε vw-κοσμοκαρ αθάνατη !!!

 

 

Πλεον δεν εχω λογια με αυτα που διαβάζω, τι να πω, καλως ορισες στο φόρουμ και καλα ξεμπερδέματα.

 

Φίλε Νίκο σ' ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να ξεμπερδέψω ανώδυνα και χωρίς να έχω άλλα προβλήματα με το αυτοκίνητο!

Καλημερα.εμενα αυτα θα μου αλλαξουν αλλα ειναι στην οδηγια της vw για το σβησιμο στις χαμηλες στροφες.μαλλον και το δικο σου ειναι σε αυτη την περιπτωση.τωρα για την αδυναμια εκκινησης εμενα που ειναι ιδιας περιπου χρονολπγιας με εσενα δεν το εχει κανει ποτε.καλα ξεμπερδεματα με τα ******** που μπλεξαμε αχχαα

 

Με τις αλλαγές που περιγράφω ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι θα διορθωθεί το θέμα της ΄΄πρωινής εκκίνησης΄΄ και το θέμα των χαμηλών στροφών.. Έχεις δίκιο, παρέλειψα να το γράψω.. 

Προσωπικά, πλέον δε μου σβήνει διότι το έχω μάθει και δεν το αφήνω..

Ο προβληματισμός μου έγκειται στο γεγονός ότι πρέπει να ανοιχθεί ο κινητήρας... Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό...????

 

Βασίλη, σ' ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλημέρα και από μένα.

Την απάντηση GioT νομίζω την ξέρεις...

Όταν μπαίνει χέρι σε κάτι μικρής ζωής, καινούριο & παρθένο, εεεε, χαλάει η εικόνα που είχαμε σχηματίσει για αυτό...

Κακό είναι για τον παραπάνω λόγο, γιατί ζούμε και στην Ελλάδα και δεν ξέρεις τι ποιότητα δουλειάς θα γίνει στο συνεργείο.

Καλό είναι γιατί θα διορθωθεί το πρόβλημα, τουλάχιστον από αυτά που έχουν αναφέρει άλλοι ιδιοκτήτες εδώ μέσα.

Προσωπικά, είμαι στενοχωρημένος από την όλη αυτή κατάσταση, πήρα ένα καινούριο αυτοκίνητο, διαβάζω όσα διαβάζω εδώ μέσα, αρχίζει και με τρέχει και μένα στα συνεργεία σιγά σιγά & τα καλύτερα έρχονται.

Να ευχηθώ & γω καλά ξεμπερδέματα & στο επόμενο αυτοκίνητο που θα πάρουμε, να ακούσουμε και τη γνώμη κανενός φίλου περισσότερο, μπορεί & να μετράει.

Καλή μέρα, καλό ΣΚ.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε παιδια ενα διασκοπλατο θα αλλαξουν δεν θα ανοιξουβ το μοτερ να αλλαξουν χιτωνια ειπαμε μην τρελενομαστε αχχαχα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

σιουρα υπαρχει αυτο το ξενερωμα οτι καινουριο αμαξι πρεπει να μπει συνεργειο...αλλα τι αλλο να κανεις τωρα? εφοσον τρεχει η εγγυηση και ειναι και στα πλαισια ανακλησης το πας , στα αλλαζουν βασει των οδηγιων της vw και εχεις και την εγγυηση γι αυτα...προσωπικα ο,τι εμπειρια κι αν ειχα απο τη vw  δε νομιζω οτι ειναι σωστο να τα καταδικαζουμε ολα...δε νομιζω να παρουν το αμαξι και να στο καταστρεψουν...

Link to comment
Share on other sites

 

Ο προβληματισμός μου έγκειται στο γεγονός ότι πρέπει να ανοιχθεί ο κινητήρας... Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό...????

 

 

 

Το κιβώτιο θα βγάλουν και θα αλλάξουν δίσκο - πλατώ. Δεν παθαίνει τίποτα το αυτοκίνητο και αφού έχει εγγύηση μην αγχώνεσαι!!! 

Και κάτι σημαντικό, λαμαρίνες είναι!!! Στο λέω εγώ, που έχω αλλάξει 3 μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

GioT μάλλον αντιμέτωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα μόλις άφησα το αυτοκίνητο στην καρεντα

αλλά εμένα μου το έπαιζαν κινέζοι( και καλά να το ψάξουμε να δούμε τι μπορεί να έιναι,μάλλον βολάν)

Έχεις πάρει καμιά απάντηση????

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από μένα.

Την απάντηση GioT νομίζω την ξέρεις...

Όταν μπαίνει χέρι σε κάτι μικρής ζωής, καινούριο & παρθένο, εεεε, χαλάει η εικόνα που είχαμε σχηματίσει για αυτό...

Κακό είναι για τον παραπάνω λόγο, γιατί ζούμε και στην Ελλάδα και δεν ξέρεις τι ποιότητα δουλειάς θα γίνει στο συνεργείο.

Καλό είναι γιατί θα διορθωθεί το πρόβλημα, τουλάχιστον από αυτά που έχουν αναφέρει άλλοι ιδιοκτήτες εδώ μέσα.

Προσωπικά, είμαι στενοχωρημένος από την όλη αυτή κατάσταση, πήρα ένα καινούριο αυτοκίνητο, διαβάζω όσα διαβάζω εδώ μέσα, αρχίζει και με τρέχει και μένα στα συνεργεία σιγά σιγά & τα καλύτερα έρχονται.

Να ευχηθώ & γω καλά ξεμπερδέματα & στο επόμενο αυτοκίνητο που θα πάρουμε, να ακούσουμε και τη γνώμη κανενός φίλου περισσότερο, μπορεί & να μετράει.

Καλή μέρα, καλό ΣΚ.

 

Διαβάζω το ''Καλό είνα γιατί θα διορθωθεί το πρόβλημα, τουλάχιστον από αυτά που έχουν αναφέρει άλλοι ιδιοκτήτες εδώ μέσα.''

Δηλαδή έχουν αναφερθεί κι άλλοι ιδιοκτήτες με το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου???

 

Ευχαριστώ θερμά φίλε μου για την απάντηση σου!

σιουρα υπαρχει αυτο το ξενερωμα οτι καινουριο αμαξι πρεπει να μπει συνεργειο...αλλα τι αλλο να κανεις τωρα? εφοσον τρεχει η εγγυηση και ειναι και στα πλαισια ανακλησης το πας , στα αλλαζουν βασει των οδηγιων της vw και εχεις και την εγγυηση γι αυτα...προσωπικα ο,τι εμπειρια κι αν ειχα απο τη vw  δε νομιζω οτι ειναι σωστο να τα καταδικαζουμε ολα...δε νομιζω να παρουν το αμαξι και να στο καταστρεψουν...

 

Καλημέρα φίλε polodi, κι εγώ δε νομίζω να το καταστρέψουν αλλά επιφυλάσσομαι διότι 1ον) δεν ξέρω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα και 2ον) τι δουλειά θα κάνει αυτός που θα το βάλει χέρι..

όλοι έχουμε μία ιδέα από αυτά που μπορούν να γίνουν μέσα στα συνεργεία.. :/

Το κιβώτιο θα βγάλουν και θα αλλάξουν δίσκο - πλατώ. Δεν παθαίνει τίποτα το αυτοκίνητο και αφού έχει εγγύηση μην αγχώνεσαι!!! 

Και κάτι σημαντικό, λαμαρίνες είναι!!! Στο λέω εγώ, που έχω αλλάξει 3 μοτέρ...

 

Μακάρι φίλε μου.. Με τις αλλαγές που έχει κάνει, είδες διαφορές προς το αρνητικό??? Περίεργους ήχους, περαιτερω προβλήματα κλπ??

 

Ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους σας, 

 

Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας και για το χρόνο που αφιερώσατε για αυτές!

 

Μίλαω και ξαναμίλαω με τον αντιπρόσωπο και μου λέει ότι θα διορθωθεί το πρόβλημα της αποτυχίας εκκίνησης με αυτές τις αλλαγές..

Επιπλέον, χθες (26/10/2015) ζήτησα από τον αντιπρόσωπο και είδα την τεχνική οδηγία της VW στον υπολογίστη όπου κι έγραφε για τις παραπάνω αλλαγές που σας περιέγραψα.. Μου λέει ότι με την αναβάθμιση του λογισμικού θα αλλάξουν κάποιες ΄΄συμπεριφορές΄΄ του αυτοκινήτου και για αυτό το λόγο για να μη σπάσει το βολάν διπλής μάζας θα βάλουμε μονής μάζας. Επειδή θ' αλλάξουμε βολάν, θα πρέπει ν' αλλαχθεί και ο δίσκος πλατό. Για το ημιαξόνιο δεν ήξερε το λόγο αντικατάστασης αλλά μου λέει ΄΄αφού είναι οδηγία του εργοστασίου θα το κάνουμε..΄΄
Ακόμη είμαι προβληματισμένος καθώς δε γνωρίζω τι θα βγει απ' όλο αυτό το πράγμα...

 

Το άλλο θέμα με το αυτοκίνητο μου είναι το εξής... εδώ και μήνες ΄΄κουδουνίζει΄΄ κάτι από το τιμόνι.. Ναι, καλά διαβάσατε ΄΄κουδουνίζει΄΄ κάτι από την περιοχή του τιμονιού (έχω άπειρα βίντεο όπου έχω καταγράψει τον ήχο, δεν ξέρω αν μπορώ να τα ποστάρω για να καταλάβατε για πόσο σπαστικό ήχο μιλάω, δεν μπορείς να μιλήσεις με το συνοδηγό και δεν υπερβάλλω)... Μαζί με το θέμα της εκκίνησης του κινητήρα ανέφερα κι αυτό στον αντιπρόσωπο...

Το αυτοκίνητο ήταν στην αντιπροσωπεία από την Τρίτη 20/10/2015 έως και τη Δευτέρα 26/10/2015 οπότε και το πήρα καθώς με ενημέρωσε ότι το κουδούνισμα πλέον σταμάτησε.. Έβγαλαν τα πλαστικά του τιμονιού και τον αερόσακο, το έκαναν βόλτα και δεν κουδούνιζε.. Βρήκαν ενα πλαστικό που έκανε επαφή με ένα μεταλλάκι όπως μου είπε.. 

Το έκαναν και βόλτες (70 χλμ έγραψαν, δεν έχω πρόβλημα με αυτό αρκεί να λυνόταν..)

Το παίρνω χθες και μετά από κάποια χιλιόμετρα άρχισε πάλι να κουδουνάει.. Ναι... Κουδουνούσε και πάλι, σε χαμηλότερη ένταση αλλά κουδουνούσε...!!! Μάλλον από τον αερόσακο μου λέει είναι... Χαίρω πολύ αλλά δε λύθηκε το πρόβλημα..!!

 

Το κεράσακι είναι ότι παίρνω το αυτοκίνητο και διαπιστώνω εκτός από το κουδούνισμα ότι το τιμόνι έχει χάσει ελαφρώς την ευθυγράμμιση του, δλδ αν έχω ευθεία το τιμόνι τότε το αυτοκίνητο φεύγει ελαφρώς δεξιά...

 

Υπάρχει κάποιος άλλος με παρόμοιο κουδούνισμα?? Βρήκαν από τι προκλήθηκε?? Λύθηκε?? 

 

Δεν ξέρω αν όλα συμβαίνουν μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο αλλά ειλικρινά αυτά ζω... Έχω πελαγώσει...!!


GioT μάλλον αντιμέτωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα μόλις άφησα το αυτοκίνητο στην καρεντα

αλλά εμένα μου το έπαιζαν κινέζοι( και καλά να το ψάξουμε να δούμε τι μπορεί να έιναι,μάλλον βολάν)

Έχεις πάρει καμιά απάντηση????

 

Φίλε μου διάβασε την απάντηση μου παραπάνω που ξεκινάει ΄΄Καλησπέρα σε όλους σας, καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας και για το χρόνο που αφιερώσατε για αυτές!΄΄

Edited by GioT
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω το ''Καλό είνα γιατί θα διορθωθεί το πρόβλημα, τουλάχιστον από αυτά που έχουν αναφέρει άλλοι ιδιοκτήτες εδώ μέσα.''

Δηλαδή έχουν αναφερθεί κι άλλοι ιδιοκτήτες με το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου???

 

Ευχαριστώ θερμά φίλε μου για την απάντηση σου!

 

Καλημέρα φίλε polodi, κι εγώ δε νομίζω να το καταστρέψουν αλλά επιφυλάσσομαι διότι 1ον) δεν ξέρω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα και 2ον) τι δουλειά θα κάνει αυτός που θα το βάλει χέρι..

όλοι έχουμε μία ιδέα από αυτά που μπορούν να γίνουν μέσα στα συνεργεία.. :/

 

Μακάρι φίλε μου.. Με τις αλλαγές που έχει κάνει, είδες διαφορές προς το αρνητικό??? Περίεργους ήχους, περαιτερω προβλήματα κλπ??

 

Ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Να είσαι καλά και να βρεθούν γρήγορα λύσεις στα προβλήματά σου!

Όχι, δεν είδα κανένα αρνητικό όλες τις φορές που έγιναν αλλαγές....

Αυτό με το σασμάν για να καταλάβεις, είναι το ίδιο πράγμα με το να πας εσύ να κάνεις αλλαγή δίσκο - πλατώ μετά από κάποια χρόνια. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους σας,

Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας και για το χρόνο που αφιερώσατε για αυτές!

Μίλαω και ξαναμίλαω με τον αντιπρόσωπο και μου λέει ότι θα διορθωθεί το πρόβλημα της αποτυχίας εκκίνησης με αυτές τις αλλαγές..

Επιπλέον, χθες (26/10/2015) ζήτησα από τον αντιπρόσωπο και είδα την τεχνική οδηγία της VW στον υπολογίστη όπου κι έγραφε για τις παραπάνω αλλαγές που σας περιέγραψα.. Μου λέει ότι με την αναβάθμιση του λογισμικού θα αλλάξουν κάποιες ΄΄συμπεριφορές΄΄ του αυτοκινήτου και για αυτό το λόγο για να μη σπάσει το βολάν διπλής μάζας θα βάλουμε μονής μάζας. Επειδή θ' αλλάξουμε βολάν, θα πρέπει ν' αλλαχθεί και ο δίσκος πλατό. Για το ημιαξόνιο δεν ήξερε το λόγο αντικατάστασης αλλά μου λέει ΄΄αφού είναι οδηγία του εργοστασίου θα το κάνουμε..΄΄

Ακόμη είμαι προβληματισμένος καθώς δε γνωρίζω τι θα βγει απ' όλο αυτό το πράγμα...

Το άλλο θέμα με το αυτοκίνητο μου είναι το εξής... εδώ και μήνες ΄΄κουδουνίζει΄΄ κάτι από το τιμόνι.. Ναι, καλά διαβάσατε ΄΄κουδουνίζει΄΄ κάτι από την περιοχή του τιμονιού (έχω άπειρα βίντεο όπου έχω καταγράψει τον ήχο, δεν ξέρω αν μπορώ να τα ποστάρω για να καταλάβατε για πόσο σπαστικό ήχο μιλάω, δεν μπορείς να μιλήσεις με το συνοδηγό και δεν υπερβάλλω)... Μαζί με το θέμα της εκκίνησης του κινητήρα ανέφερα κι αυτό στον αντιπρόσωπο...

Το αυτοκίνητο ήταν στην αντιπροσωπεία από την Τρίτη 20/10/2015 έως και τη Δευτέρα 26/10/2015 οπότε και το πήρα καθώς με ενημέρωσε ότι το κουδούνισμα πλέον σταμάτησε.. Έβγαλαν τα πλαστικά του τιμονιού και τον αερόσακο, το έκαναν βόλτα και δεν κουδούνιζε.. Βρήκαν ενα πλαστικό που έκανε επαφή με ένα μεταλλάκι όπως μου είπε..

Το έκαναν και βόλτες (70 χλμ έγραψαν, δεν έχω πρόβλημα με αυτό αρκεί να λυνόταν..)

Το παίρνω χθες και μετά από κάποια χιλιόμετρα άρχισε πάλι να κουδουνάει.. Ναι... Κουδουνούσε και πάλι, σε χαμηλότερη ένταση αλλά κουδουνούσε...!!! Μάλλον από τον αερόσακο μου λέει είναι... Χαίρω πολύ αλλά δε λύθηκε το πρόβλημα..!!

Το κεράσακι είναι ότι παίρνω το αυτοκίνητο και διαπιστώνω εκτός από το κουδούνισμα ότι το τιμόνι έχει χάσει ελαφρώς την ευθυγράμμιση του, δλδ αν έχω ευθεία το τιμόνι τότε το αυτοκίνητο φεύγει ελαφρώς δεξιά...

Υπάρχει κάποιος άλλος με παρόμοιο κουδούνισμα?? Βρήκαν από τι προκλήθηκε?? Λύθηκε??

Δεν ξέρω αν όλα συμβαίνουν μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο αλλά ειλικρινά αυτά ζω... Έχω πελαγώσει...!!

Φίλε μου διάβασε την απάντηση μου παραπάνω που ξεκινάει ΄΄Καλησπέρα σε όλους σας, καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας και για το χρόνο που αφιερώσατε για αυτές!΄΄

Αυτό με την ευθυγράμμιση το εχω κ εγώ.δεν ξέρω αν έτσι ήταν από την αρχή η έγινε τώρα. Όταν εχω ευθεία το τιμόνι,το αμάξι φεύγει ελαφρώς δεξιά

Link to comment
Share on other sites

Ρωτά μετά τις εργασίες αν σου κάνανε ευθυγράμμιση. Αλλαγή ημιαξονιου έκανες...

Επίσης τα προβλήματα τα οποία είχες λύθηκαν;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by SkyNet
Link to comment
Share on other sites

Ρωτά μετά τις εργασίες αν σου κάνανε ευθυγράμμιση. Αλλαγή ημιαξονιου έκανες...

Επίσης τα προβλήματα τα οποία είχες λύθηκαν;

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Φίλε μου ακόμη δεν προχώρησα στις αλλαγές που αναφέρω παραπάνω, οπότε δεν άλλαξα ημιαξόνιο.. :)

Αυτό με την ευθυγράμμιση το εχω κ εγώ.δεν ξέρω αν έτσι ήταν από την αρχή η έγινε τώρα. Όταν εχω ευθεία το τιμόνι,το αμάξι φεύγει ελαφρώς δεξιά

 

Απ' ότι μου λένε το θέμα είναι απλό και λύνεται με μία ευθυγράμμιση αλλά όλα απλά τα παρουσιάζουν.. 

Το αποτέλεσμα μετράει όμως...

Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα σας αγαπητά μέλη του VW club,
 
Πήρα την απόφαση να γραφτώ στο club  και να ανοίξω θέμα διότι είμαι στα όρια της απελπισίας και η βοήθεια σας μου είναι πολύτιμη καθώς δεν είμαι μηχανικός και δεν έχω προηγούμενη σχετική εμπερία..
 
Είμαι κάτοχος ενός  VW Polo TDI 1.4 90 ίππων, το οποίο παρήγγειλα τον Οκτώβριο του 2014 και το οποίο παρέλαβα τον Ιανουάριο του 2015, δηλαδή το αυτοκίνητο είναι ούτε 10 μηνών..
 
Εδώ και κάποιους μήνες (δε θυμάμαι πότε ήταν η πρώτη φορά) μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: κάποιες φορές όταν πάω να το βάλω μπροστά, περιμένω να σβήσει το λαμπάκι της ηλεκτρονικής προθέρμανσης, γυρνάω το κλειδί, το αυτοκίνητο προσπαθεί να πάρει μπροστά αλλά αποτυγχάνει και παράλληλα κάνει και έναν περίεργο ήχο ο κινητήρας, σαν τρακτέρ θα μπορούσα να τον περιγράψω.. (έχω βίντεο αλλά δεν ξέρω αν έχω τη δυνατότητα να το ποστάρω). Επίσης, κάποιες φορές σταματάω στο φανάρι και η μηχανή σβήνει λόγω του start&stop αλλά μόλις πατάω συμπλέκτη δεν παίρνει μπροστά και μου πετάει μήνυμα ''Start the engine manually'', δηλαδή με το κλειδί όπου και πάλι κάποιες φορές δεν παίρνει...
 
Έστειλα το βίντεο στον αντιπρόσωπο από τον οποίο και αγόρασα το αυτοκίνητο, πήγα το αυτοκίνητο από εκεί και μου λέει ότι τους έχει έρθει τεχνική οδηγία από τη VW στην οποία αναφέρουν ότι στα Polo που αποτυγχάνουν να εκκινήσουν (μου είπε ότι το αποκαλούν ''το θέμα της πρωινής εκκίνησης'' και ότι υπάρχουν κι άλλα με το ίδιο πρόβλημα σαν το δικό μου..) πρέπει να γίνουν κάποιες 4 αλλαγές στον κινητήρα: 
 
1) Αλλαγή βολάν από διπλής μάζας σε μονής
2) αλλαγή σετ συμπλέκτη, δηλαδή δίσκο πλατό
3) δεξί ημιαξόνιο
4) αναβάθμιση του λογισμικού (δεν είμαι στην κατηγορία των ρύπων)
 
Φυσικά μου λέει ότι πρέπει να κατέβει το σαζμάν για να γίνουν όλα αυτά... 
Όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο τι θα έκανε αν ήταν δικό του το αυτοκίνητο, μου απάντησε ότι αφού υπάρχει θέμα με την εκκίνηση θα προχωρούσε στις παραπάνω αλλαγές..
 
Τα πάντα είναι εντός εγγύησης.
 
Σας παρακαλώ θερμά, βρίσκομαι σε απόγνωση διότι δεν έχω τις γνώσεις... Αν μπει χέρι στον κινητήρα με τις παραπάνω αλλαγές σε τι βαθμο επηρεάζεται το αυτοκίνητο??? Το καταστρέφουν??? Θα είναι για πάντα ελαττωματικό ????
Να προχωρήσω στις παραπάνω αλλαγές??? 
 
Δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ και για αυτό η βοήθεια και οι συμβουλές σας θα εισακουστούν.
Συγνώμη αν είναι μεγάλο το ποστάρισμα σε έκταση αλλά προσπάθησα να περιγράψω την κατάσταση όσο πιο καλά μπορούσα..
 
Ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας

αυτο το προβλημα το εχω και εγω οπως ειδες  εχουμε ακριβως το ιδιο μοντελο polo  tdi 90ps 2015  η μονη διαφορα ειναι οτι αυτο το μηνημα  start manually  σε 7 μηνες που εχω το αμαξι 2-3 φορες μου το εχει βγαλει 

 

Καλησπέρα σας αγαπητά μέλη του VW club,
 
Πήρα την απόφαση να γραφτώ στο club  και να ανοίξω θέμα διότι είμαι στα όρια της απελπισίας και η βοήθεια σας μου είναι πολύτιμη καθώς δεν είμαι μηχανικός και δεν έχω προηγούμενη σχετική εμπερία..
 
Είμαι κάτοχος ενός  VW Polo TDI 1.4 90 ίππων, το οποίο παρήγγειλα τον Οκτώβριο του 2014 και το οποίο παρέλαβα τον Ιανουάριο του 2015, δηλαδή το αυτοκίνητο είναι ούτε 10 μηνών..
 
Εδώ και κάποιους μήνες (δε θυμάμαι πότε ήταν η πρώτη φορά) μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: κάποιες φορές όταν πάω να το βάλω μπροστά, περιμένω να σβήσει το λαμπάκι της ηλεκτρονικής προθέρμανσης, γυρνάω το κλειδί, το αυτοκίνητο προσπαθεί να πάρει μπροστά αλλά αποτυγχάνει και παράλληλα κάνει και έναν περίεργο ήχο ο κινητήρας, σαν τρακτέρ θα μπορούσα να τον περιγράψω.. (έχω βίντεο αλλά δεν ξέρω αν έχω τη δυνατότητα να το ποστάρω). Επίσης, κάποιες φορές σταματάω στο φανάρι και η μηχανή σβήνει λόγω του start&stop αλλά μόλις πατάω συμπλέκτη δεν παίρνει μπροστά και μου πετάει μήνυμα ''Start the engine manually'', δηλαδή με το κλειδί όπου και πάλι κάποιες φορές δεν παίρνει...
 
Έστειλα το βίντεο στον αντιπρόσωπο από τον οποίο και αγόρασα το αυτοκίνητο, πήγα το αυτοκίνητο από εκεί και μου λέει ότι τους έχει έρθει τεχνική οδηγία από τη VW στην οποία αναφέρουν ότι στα Polo που αποτυγχάνουν να εκκινήσουν (μου είπε ότι το αποκαλούν ''το θέμα της πρωινής εκκίνησης'' και ότι υπάρχουν κι άλλα με το ίδιο πρόβλημα σαν το δικό μου..) πρέπει να γίνουν κάποιες 4 αλλαγές στον κινητήρα: 
 
1) Αλλαγή βολάν από διπλής μάζας σε μονής
2) αλλαγή σετ συμπλέκτη, δηλαδή δίσκο πλατό
3) δεξί ημιαξόνιο
4) αναβάθμιση του λογισμικού (δεν είμαι στην κατηγορία των ρύπων)
 
Φυσικά μου λέει ότι πρέπει να κατέβει το σαζμάν για να γίνουν όλα αυτά... 
Όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο τι θα έκανε αν ήταν δικό του το αυτοκίνητο, μου απάντησε ότι αφού υπάρχει θέμα με την εκκίνηση θα προχωρούσε στις παραπάνω αλλαγές..
 
Τα πάντα είναι εντός εγγύησης.
 
Σας παρακαλώ θερμά, βρίσκομαι σε απόγνωση διότι δεν έχω τις γνώσεις... Αν μπει χέρι στον κινητήρα με τις παραπάνω αλλαγές σε τι βαθμο επηρεάζεται το αυτοκίνητο??? Το καταστρέφουν??? Θα είναι για πάντα ελαττωματικό ????
Να προχωρήσω στις παραπάνω αλλαγές??? 
 
Δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ και για αυτό η βοήθεια και οι συμβουλές σας θα εισακουστούν.
Συγνώμη αν είναι μεγάλο το ποστάρισμα σε έκταση αλλά προσπάθησα να περιγράψω την κατάσταση όσο πιο καλά μπορούσα..
 
Ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας

αυτο το προβλημα το εχω και εγω οπως ειδες  εχουμε ακριβως το ιδιο μοντελο polo  tdi 90ps 2015  η μονη διαφορα ειναι οτι αυτο το μηνημα  start manually  σε 7 μηνες που εχω το αμαξι 2-3 φορες μου το εχει βγαλει 

Link to comment
Share on other sites

αυτο το προβλημα το εχω και εγω οπως ειδες  εχουμε ακριβως το ιδιο μοντελο polo  tdi 90ps 2015  η μονη διαφορα ειναι οτι αυτο το μηνημα  start manually  σε 7 μηνες που εχω το αμαξι 2-3 φορες μου το εχει βγαλει 

αυτο το προβλημα το εχω και εγω οπως ειδες  εχουμε ακριβως το ιδιο μοντελο polo  tdi 90ps 2015  η μονη διαφορα ειναι οτι αυτο το μηνημα  start manually  σε 7 μηνες που εχω το αμαξι 2-3 φορες μου το εχει βγαλει 

 

Θα στο εμφανίζει φίλε μου... Είναι συνέχεια του προβλήματος εκκίνησης του κινητήρα... 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που πήρα την αντιπροσωπία για ένα θέμα που είχα τους είπα ότι το αμάξι έχει χάσει την ευθυγράμμιση του κ δεν το καλύπτουν στην εγγύηση.θα πέσετε σε κάποια λακουβα μ λένε. Αν θέλετε κοστίζει 45 ευρώ.

Τους λέω το golf που είχα 11 χρόνια δεν είχε χάσει πότε την ευθυγράμμιση,πως αυτό σε 10 μήνες την έχασε.

Λακουβα μ λένε.

Μάλλον με το golf σε 11 χρόνια είχα πέσει σε λιγότερες...

Edited by mordor
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω τα ιδια. Την εφτιαξα σε λαστιχα μαζι με τα κωλολαστιχα τα hankook που αλλαξα που ειχαν λιωσει σε 10000κμ...

Το αυτοκινητο δεν κανει πολλα χιλιομετρα οποτε δεν το βλεπω να πατησω ποτε στην αντιπροσωπεια για σερβις

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που πήρα την αντιπροσωπία για ένα θέμα που είχα τους είπα ότι το αμάξι έχει χάσει την ευθυγράμμιση του κ δεν το καλύπτουν στην εγγύηση.θα πέσετε σε κάποια λακουβα μ λένε. Αν θέλετε κοστίζει 45 ευρώ.

Τους λέω το golf που είχα 11 χρόνια δεν είχε χάσει πότε την ευθυγράμμιση,πως αυτό σε 10 μήνες την έχασε.

Λακουβα μ λένε.

Μάλλον με το golf σε 11 χρόνια είχα πέσει σε λιγότερες...

 

Δε ρώτησα αν μου καλύπτουν με την εγγύηση το θέμα της ευθυγράμμισης.. 

Πήρα τηλέφωνο τον αντιπρόσωπο και συνεννοήθηκα για να προχωρήσω στις αλλαγές.. Περιμένω ειδοποίηση για να πάω το αυτοκίνητο..

Νεότερα μόλις έχω.. :)

Κι εγω τα ιδια. Την εφτιαξα σε λαστιχα μαζι με τα κωλολαστιχα τα hankook που αλλαξα που ειχαν λιωσει σε 10000κμ...

Το αυτοκινητο δεν κανει πολλα χιλιομετρα οποτε δεν το βλεπω να πατησω ποτε στην αντιπροσωπεια για σερβις

 

Αυτά τα hankook τα είχα δει φορεμένα στο εκθεσιακό μοντέλο και μου είχαν προκαλέσει εντύπωση.. Μα hankook...???????

Link to comment
Share on other sites

κι εγώ το ίδιο πρόβλημα. Με μοντέλο 1.4 15', 75hp. Από ότι μου είπαν , με την αντικατασταση σετ συμπλεκτη, ημιαξονιο και βολαν τα οποία τα καλύπτουν θα φτιάξει το θέμα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Παιδιά, πριν συμβεί η τελική κατάρρευση και η αποτυχία εκκίνησης, εμφανίζονται κάποια συμπτώματα;

Π.χ. αυξημένη κατανάλωση, θόρυβος, στροφές, κάτι; Ή απλά ένα πρωί που πάτε να εκκινήσετε για να φύγετε συμβαίνει;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πριν συμβεί η τελική κατάρρευση και η αποτυχία εκκίνησης, εμφανίζονται κάποια συμπτώματα;

Π.χ. αυξημένη κατανάλωση, θόρυβος, στροφές, κάτι; Ή απλά ένα πρωί που πάτε να εκκινήσετε για να φύγετε συμβαίνει;

Απλά συμβαίνει χωρίς προειδοποίηση κάποια στιγμή

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πριν συμβεί η τελική κατάρρευση και η αποτυχία εκκίνησης, εμφανίζονται κάποια συμπτώματα;

Π.χ. αυξημένη κατανάλωση, θόρυβος, στροφές, κάτι; Ή απλά ένα πρωί που πάτε να εκκινήσετε για να φύγετε συμβαίνει;

 

Polakia TDI, απλά συμβαίνει..

Έχω ραντεβού για να αλλαχθεί το πακέτο βολάν-δίσκο πλατό-ημιαξόνιο-αναβάθμιση τη Δευτέρα! 

Επιπλέον, θα αλλαχθούν και αυτά τα καλωδιάκα που έχουν αναφέρει άλλα μέλη του forum μας! 

Άντε να δούμε.. 

Με το κουδούνισμα που ακούγεται από την περιοχή του τιμονιού ακόμη τίποτα.. Κουδουνάει κανονικά και με το νομό!

Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα σας αγαπητά μέλη του VW club,
 
Πήρα την απόφαση να γραφτώ στο club  και να ανοίξω θέμα διότι είμαι στα όρια της απελπισίας και η βοήθεια σας μου είναι πολύτιμη καθώς δεν είμαι μηχανικός και δεν έχω προηγούμενη σχετική εμπερία..
 
Είμαι κάτοχος ενός  VW Polo TDI 1.4 90 ίππων, το οποίο παρήγγειλα τον Οκτώβριο του 2014 και το οποίο παρέλαβα τον Ιανουάριο του 2015, δηλαδή το αυτοκίνητο είναι ούτε 10 μηνών..
 
Εδώ και κάποιους μήνες (δε θυμάμαι πότε ήταν η πρώτη φορά) μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: κάποιες φορές όταν πάω να το βάλω μπροστά, περιμένω να σβήσει το λαμπάκι της ηλεκτρονικής προθέρμανσης, γυρνάω το κλειδί, το αυτοκίνητο προσπαθεί να πάρει μπροστά αλλά αποτυγχάνει και παράλληλα κάνει και έναν περίεργο ήχο ο κινητήρας, σαν τρακτέρ θα μπορούσα να τον περιγράψω.. (έχω βίντεο αλλά δεν ξέρω αν έχω τη δυνατότητα να το ποστάρω). Επίσης, κάποιες φορές σταματάω στο φανάρι και η μηχανή σβήνει λόγω του start&stop αλλά μόλις πατάω συμπλέκτη δεν παίρνει μπροστά και μου πετάει μήνυμα ''Start the engine manually'', δηλαδή με το κλειδί όπου και πάλι κάποιες φορές δεν παίρνει...
 
Έστειλα το βίντεο στον αντιπρόσωπο από τον οποίο και αγόρασα το αυτοκίνητο, πήγα το αυτοκίνητο από εκεί και μου λέει ότι τους έχει έρθει τεχνική οδηγία από τη VW στην οποία αναφέρουν ότι στα Polo που αποτυγχάνουν να εκκινήσουν (μου είπε ότι το αποκαλούν ''το θέμα της πρωινής εκκίνησης'' και ότι υπάρχουν κι άλλα με το ίδιο πρόβλημα σαν το δικό μου..) πρέπει να γίνουν κάποιες 4 αλλαγές στον κινητήρα: 
 
1) Αλλαγή βολάν από διπλής μάζας σε μονής
2) αλλαγή σετ συμπλέκτη, δηλαδή δίσκο πλατό
3) δεξί ημιαξόνιο
4) αναβάθμιση του λογισμικού (δεν είμαι στην κατηγορία των ρύπων)
 
Φυσικά μου λέει ότι πρέπει να κατέβει το σαζμάν για να γίνουν όλα αυτά... 
Όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο τι θα έκανε αν ήταν δικό του το αυτοκίνητο, μου απάντησε ότι αφού υπάρχει θέμα με την εκκίνηση θα προχωρούσε στις παραπάνω αλλαγές..
 
Τα πάντα είναι εντός εγγύησης.
 
Σας παρακαλώ θερμά, βρίσκομαι σε απόγνωση διότι δεν έχω τις γνώσεις... Αν μπει χέρι στον κινητήρα με τις παραπάνω αλλαγές σε τι βαθμο επηρεάζεται το αυτοκίνητο??? Το καταστρέφουν??? Θα είναι για πάντα ελαττωματικό ????
Να προχωρήσω στις παραπάνω αλλαγές??? 
 
Δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ και για αυτό η βοήθεια και οι συμβουλές σας θα εισακουστούν.
Συγνώμη αν είναι μεγάλο το ποστάρισμα σε έκταση αλλά προσπάθησα να περιγράψω την κατάσταση όσο πιο καλά μπορούσα..
 
Ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας.

 

καλημέρα και καλή χρονιά! Φίλε μου ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα,πήγα στην αντιπροσωπία έκαναν τις αλλαγές στο βολάν και τα υπόλοιπα αλλά χθες παρουσιάστηκε ξανά το πρόβλημα βέβαια με την μόνη διαφορά ότι πήρε μπρος δούλευε πολύ χαμηλές στροφές και έκανε σαν τρακτέρ. Στην δεύτερη ενεργοποίηση πήρε κανονικά... Παράκληση, αν κάποιος με το ίδιο πρόβλημα έκανε τις αλλαγές στην αντιπροσωπία ας απαντήσει αν του παρουσιάστηκε ξανά πρόβλημα. Ευχαριστώ πολύ!      

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.