Jump to content
Koursaros1979

Θολωνουν Τα Τζαμια - Παρμπριζ

Recommended Posts

καλησπερα , εχω ενα πολο 1200 105 μοντελο 2010 dsg 7 , τωρα που χειμωνιαζει καθε πρωι τα τζαμια ειναι θολωμενα λογικο λογο υγρασιας βαζω το κλιματιστικο στο ζεστο και ξεθολωνουν και το κουμπι να ξεθολωσει το τζαμι που πορτ πα γκα , πως γινετε να μην θολωνουν υπαρχει καπιος τροπος η μονο ετσι γινετε αυτο μου το κανει παντα δεν το θεωρω τοσο προβλημα αλλα μερικες δεν ξερεις τι να κανεις . Ευχαριστω . 

Link to comment
Share on other sites

Τα τζάμια θολώνουν απο τα χνώτα κ το τσιγάρο σε συνδιασμό με την υγρασία. Οσο πιό καθαρά ειναι τόσο πιο δύσκολα θα θολώνουν. Επίσης για να μη θολώνουν μπορεις να βάλεις σε μία κάλτσα κάτω απ το κάθισμα σου ενα είδος ζελε κ άμμου απο ενα pet shop που βάζουν στις γάτες. Εχει την ιδιοτητα να τραβα την υγρασία κ τις οσμές.

Edited by passatebos
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Και εγώ έχω χαλαστεί που σε σχέση με παλιότερα αυτοκίνητα που είχα, βρίσκω τα τζάμια κάθε πρωί αρκετά θολωμένα, σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα δεν δικαιολογείται τόση θολούρα.

Ίσως έχει να κάνει με κάποιο θέμα κατασκευαστικό - ατέλεια ή συνάρμοσης του παρμπρίζ στο αμάξωμα.

Ίσως να έχουμε παραξενέψει με το πέρασμα των ετών.

Με αυτό το ίσως λογικά θα μείνουμε.

Καλημέρα σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις ειστε καλα? εγω οσα αμαξια και να ειχα και εχω οδηγησει παντα βλεπω υγρασια στα τζαμια. η μονη περιπτωση να μην δεις υγρασια ειναι η να το εχεις κατω απο υποστεγο η να το σκεπαζεις.

μην τρελενεστε υγρασια ειναι και εχουμε πολυ απο αυτην.

οταν εξω π.χ το βραδυ η υγρασια φτανει 90% τι περιμενετε το αμαξι να μην παρει?

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι μιλάμε για  το εσωτερικό  και όχι για  την εξωτερική υγρασία  που "κάθεται" πάνω  στο αμάξι. 

Βασικα ήθελα να ανοίξω  και θέμα  γιατί άλλο ένα πράγμα που  με  χάλασε στο  polo  είναι  και το θέμα της υγρασίας. Σε κανένα από  τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου   ούτε στο    skoda  που έχω υπήρχε  θέμα εσωτερικής    υγρασίας. Πάντα όμως φροντίζω εν ώρα  βροχής να μην ανοιγω τα παραθυρα. Αν τα ανοξω το έστω λιγο νερο που θα πέσει μέσα  θα εξατμιστει και  θα υγροποιηθεί  στα τζαμια. 

Στο  polo  όμως;  δυστυχώς   με το που πιάσουν οι  βροχές  το αμαξι είναι  μες στην υγρασία μέσα.  κάπου θα μπαίνει   υγρασια η νερό στο εσωτερικό  και με το που μπω  θολώνουν  τα  πάντα!! πρεπει πάντα να έχω ανοικτό τον αέρα να  ξεθολώνουν  τα τζαμια. 

αλλη μια επιτυχία με την αγορά του  polo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και ξαναλεω πατε καλα?

εχω οδηγησει χειμωνα :

skoda octavia, nissan xtrail , peugeto 2016, golf 4 , golf 5 , citroen c2, opel astra , bmw 316 , mazda αγροτικο . skoda αγροτικο

ολα επιαναν υγρασια.το περιεργο που σας φαινεται?

και ποιος σας ειπε οτι για να δημιουργηθει υγρασια απο μεσα πρεπει να μπει νερο?

η θερμοκρασια εντος καμπινας ειναι πιο ζεστη απο οτι εξω αυτο απο μονο τους δημιουργει υγρασια εντος του αμαξιου.η θερμοκρασια που ειναι πιο ζεστη ανεβαινει και καθεται στο τζαμι. απο εξω κρυο απο μεσα ζεστη και ο ζεστος αερας μολις κολαει στο τζαμι παγωνει και βγαζει υγρασια και πεφτει κατω και ξαναζεστενεται και ξανανεβαινει κοκ.

για το ιδιο λογο το καλοκαιρι δεν εχουμε υγρασια γιατι η θερμοκρασια μεσα στο αμαξι ειναι μεγαλυτερη σε σχεση με το περιβαλλον.

βαλτε τα με την φυσικη η πηγαινετε στην αντιροσωπεια να ζητηστε να σας λυσουν το προβλημα και τραβειχτε και ενα βιντεο...

ακου προβλημα η εσωτερικη υγρασια.

εγω ξερετε τι προβλημα εχω? οταν φυσαω στο τζαμι αυτο θολωνει. πως θα το λυσω? μηπως να καταπιω κανενα παγοβουνο?

και μαντεψτε

το κουμπι που πατατε για να ξεθολωνουν τα τζαμια ....... ταρααααααααααααααμ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΛΑΝΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!

Edited by pipis13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μια λιση ψαχνει ο ανθροπως για να μην θολονουν.μην γινεστε τοσο επιθετικοι.το παιδι μπορει να μην εχει υποστεγο-γκαραζ για να το βαλει.απλα οποος ξερει κατι οστε να μην θολονουν να του πει.δεν ειπε οτι ειναι περιεργο ουτε οτι το βλεπει προτη φορα στο car του..ηρεμηστε

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

δεν γινομαι επιθετικος απλα λεω πως δεν ειναι προβλημα. ειναι φυσιολογικο. τι τους φταιει η vw και για το θολωμα..

ο φιλος αν θελει να μν θολωνουν τα τζαμια μπορει να κανει αυτο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα το παιδι δεν λεει οτι δεν ειναι φισιολογικο.ουτε οτι φταει η vw απλα μια λιση ψαχνει.και μπραβο που εξατσες και εψαξες για το βηντεο :) φιληκα παντα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μα το παιδι δεν λεει οτι δεν ειναι φισιολογικο.ουτε οτι φταει η vw απλα μια λιση ψαχνει.και μπραβο που εξατσες και εψαξες για το βηντεο :) φιληκα παντα

Sent from my iPhone using Tapatalk

ποιο πανω γραφει καποιος

<<

Στο  polo  όμως;  δυστυχώς   με το που πιάσουν οι  βροχές  το αμαξι είναι  μες στην υγρασία μέσα.  κάπου θα μπαίνει   υγρασια η νερό στο εσωτερικό  και με το που μπω  θολώνουν  τα  πάντα!! πρεπει πάντα να έχω ανοικτό τον αέρα να  ξεθολώνουν  τα τζαμια. 

αλλη μια επιτυχία με την αγορά του  polo.>>

 

προφανως του φταιει το polo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και στο δικό μου πολάκι έτσι γίνεται, γι αυτό με το που το πάρω χαμπάρι πατάω το κουμπί του αρκουδίσιον και σε δευτερόλεπτα ξεθολώνουν όλα.

 

Δε χρειάζεται να πας τη θερμοκρασία στο κρύο, ακόμη και στο φουλ ζεστό να πάς τον περιστροφικό διακόπτη, με το a/c πατημένο, εξαφανίζεται το θάμπωμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προφανος του φτεν τα λαστιχακια (πορτες και τζαμια) που μπαζουν χαχαχα.παντος σε ολα τα αμαξια θολονουν τα τζαμια.ειδικα οταν βρεχει.relax παιδες μια καλτσουλα θα μας σοσει πιστευω

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pipis13,   γράψε ότι έχεις να γράψεις    και δεν χρειάζεται      να μας κρίνεις. 

αν εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό να έχεις μια κάλτσα γεμάτη  με   αλάτι  στο ταμπλώ για να αποφευγεις την υγρασία, εγω σου λέω  ότι  όσο πιο στεγανή  είναι  η  καμπίνα των επιβατών τόσο λιγότερο υγρασία θα  εχει μέσα ένα  αμάξι και το δικό μου   είναι φουλ) 

(εγώ δεν το κρύβω δεν είμαι ευχαριστημένος με την αγορά  μου)

 

Το βιντεάκι  είναι  για να ευθυμήσουμε λιγάκι!!  :-)

Edited by Jorgi
Link to comment
Share on other sites

Jorgi.ο pipis13 εδοσε μια βοηθια.και ειναι ο μοναδικος που το εκανε.και επιτελους ρε παιδια ηρεμηστε λιγο.πολι επιθετηκοι γινομαστε στο club και δεν ξερω τον λογο.πιστευω πως πρεπει να γινουμε ολοι λιγο πιο φιλικι μεταξη μας

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pipis13,   γράψε ότι έχεις να γράψεις    και δεν χρειάζεται      να μας κρίνεις. 

αν εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό να έχεις μια κάλτσα γεμάτη  με   αλάτι  στο ταμπλώ για να αποφευγεις την υγρασία, εγω σου λέω  ότι  όσο πιο στεγανή  είναι  η  καμπίνα των επιβατών τόσο λιγότερο υγρασία θα  εχει μέσα ένα  αμάξι. 

(εγώ δεν το κρύβω δεν είμαι ευχαριστημένος με την αγορά  μου)

 

Το βιντεάκι  είναι  για να ευθυμήσουμε λιγάκι!!  :-)

δεν βαζω καλτσα προφανως γιατι ειναι φυσιολογικο να υπαρχει υγρασια και δεν μου κανει κοπο να πατησω το κουμπακι για 20 δευτερολεπτα.

αν καποιον τον ενοχλει τελειως τοτε βαζει αυτη την καλτσα κατω απο το καθισμα.

και σου εξηγωοτι για να πετυχεις τερμα στεγανοποιηση  θα πρεπει να μπαινεις και να βγαινεις απο το αμαξι με τηλεμεταφορα χωρις να ανοιγεις τις πορτες και να εχεις και μασκα με οξυγονο γιατι τερμα στεγανοποιηση σημαινει οτι μεσα η καμπινα θα ειναι κενη απο αερα.

οσο υπαρχει αερας εντος της καμπινας και απο εξω ο αερας ειναι πιο κρυος θα εχει παντα υγρασια εις τους αιωνας των αιωνων αμην.

οσο δε πιο μεγαλη ειναι η διαφορα την ημερα με την νυχτα τοσο πιο εντονη υγρασια θα εχει το αμαξι απο μεσα.

αν την ημερα εχει 22 βαθμους εξω και την νυχτα πεφτει στους 10 το πρωι θα εχει πολυ υγρασια

Jorgi.ο pipis13 εδοσε μια βοηθια.και ειναι ο μοναδικος που το εκανε.και επιτελους ρε παιδια ηρεμηστε λιγο.πολι επιθετηκοι γινομαστε στο club και δεν ξερω τον λογο.πιστευω πως πρεπει να γινουμε ολοι λιγο πιο φιλικι μεταξη μας

Sent from my iPhone using Tapatalk

μην λεμε ομως οτι ειναι προβλημα του αυτοκινητου η υγρασια. ειπαμε μην φτανουμε στο αλλο ακρο

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι προβλημα του αυτοκινητου.και αν ειναι προβλημα τουε το ειναι προβλημα του καθε αυτοκινητου.παντος αλλη λισει εκτος της καλτσουλας δεν βρικαμε :p και κατι ακομα.επιδη απο περιεργια και μονο θελω να το δοκιμασω τι βαζει ο τυπος στο βιντεο μεσα στιν καλτσα???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι προβλημα του αυτοκινητου.και αν ειναι προβλημα τουε το ειναι προβλημα του καθε αυτοκινητου.παντος αλλη λισει εκτος της καλτσουλας δεν βρικαμε :p και κατι ακομα.επιδη απο περιεργια και μονο θελω να το δοκιμασω τι βαζει ο τυπος στο βιντεο μεσα στιν καλτσα???

Sent from my iPhone using Tapatalk

ειναι κατι σαν αμμος για τις γατες αλλα πιο σκληρο. σαν την σιλικονη που βαζουμε στα καινουρια παπουτσια ενα πραμα. το βρισκεις στα pet shop αν το ζητησεις

http://www.petmania.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=508

αυτη ειναι λιγο ακριβη γιατι ειναι αρωματικη κλπ. μπορει να παρεις μια απλη με 2-3 ευρω

Οχι δεν ειναι προβλημα του αυτοκινητου.και αν ειναι προβλημα τουε το ειναι προβλημα του καθε αυτοκινητου.παντος αλλη λισει εκτος της καλτσουλας δεν βρικαμε :p και κατι ακομα.επιδη απο περιεργια και μονο θελω να το δοκιμασω τι βαζει ο τυπος στο βιντεο μεσα στιν καλτσα???

Sent from my iPhone using Tapatalk

μετα πας εδω

ELROD250.jpg

 

αλλα θα σου φαει ολη την μπαταρια :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι λόγω των γεγονότων με το παράνομο λογισμικό έχετε οι περισσότεροι μια αρνητικότητα σε οτιδήποτε (ακόμη και φυσιολογικό) συμβαίνει και αμέσως πρέπει να πούμε ότι το polo έχει και αυτό το πρόβλημα, και το άλλο πρόβλημα. Έλεος ρε παιδιά εντάξει κατανοώ ότι κάποιοι δώσατε 15.000 ευρώ και από "λάθος υπολογισμούς" του εργοστασίου αυτοκίνητο έσβηνε σε χαμηλές στροφές το καταλαβαίνω απόλυτα κι εγώ αν το αυτοκίνητο μου είχε τέτοιο πρόβλημα θα ξενερωνα τρέλα και φυσικά θα το κυνηγούσα για να δω τι είναι καλύτερο, όπως και το σκάνδαλο που ξέσπασε με το παράνομο λογισμικό, και σε αυτή την περίπτωση κατανοώ απόλυτα ότι κανένας δεν πρέπει να συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο ουτε να αυξηθεί η κατανάλωση αλλα ούτε να χάσει σε απόδοση. Αλλά να λέμε ότι υπάρχει υγρασία στο τζαμί είναι πρόβλημα εντάξει νομίζω ότι είναι υπερβολικό να βρούμε και σε αυτό πρόβλημα. Ότι αυτοκίνητο έχω οδηγήσει οποιασδήποτε χρονολογίας πάντα έβρισκα υγρασία στο εσωτερικό κάποιες φορές. Και σε fiat, και σε bmw και σε peguet, και σε Opel κτλπ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by sokratis91
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως απτιν polara μου δεν εχω κανενα απολιτος παραπονο...του εχω πιει το αιμα και ακομα ειναι οπως οταν το πηρα.6n2 my litle angel :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Προσωπικά, δεν κρύβω πως είμαι από τους παραπονεμένους και τους μετανιωμένους για την αγορά αυτή.

Και γω είχα στην κατοχή μου αρκετά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου προηγούμενου μοντέλου Πόλο και ουδέποτε είχα πρόβλημα με εσωτερική υγρασία όταν το άφηνα σε μη στεγασμένο χώρο (ακόμα και μετά από μια 10ετία).

Αυτό που ανέφερα για το "κατασκευαστικό θέμα - ατέλεια ή θέμα συνάρμοσης του παρμπρίζ στο αμάξωμα", δεν το έγραψα λόγω παραπόνου ή εμπάθειας προς τη VW.

Πώς είναι δυνατόν εντός διώρου και με 16oC προχθές το βράδυ να δημιουργείται στο κάτω μέρος του παρμπρίζ υγρασία σε καινούριο αυτοκίνητο 10μήνου;

Εκτός αν τηλεμεταφέρθηκε στη Μαλαισία και δεν το πήρα χαμπάρι!

Link to comment
Share on other sites

Πιθανώς να λέμε δυο διαφορετικά πράγματα.  Δεν λέμε για τη  φυσιολογική υγρασία  καμιά φορά με το πολύ κρυο την αυξημένη υγρασία της ατμόσφαιρας,

 πάντως κανένα από  τα προηγούμενα αυτοκινητά μου  δεν   είχαν αυτή την  συμπεριφορά με το που έβρεχε.  

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εγω αυτο το θεμα με τιν υγρασια το θεορω φισιολογικο..τι να πω δεν ξερω και σε αμαξια του κουτιου το εχω δει σε χαμηλες θερμοκρασιες.αν εχετε τετιο θεμα μια λισει ειναι και το να αφηνετε ανιχτα τα 2 παραθιρα μπροστα.δεν ενοω τερμα ενοω ελαχιστα ισα ισα να μπαιναι λιγος αερας..ουτε καν δικαδι να φαινονται

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή όταν υπάρχει αυξημένη υγρασία δεν βάζουμε ποτέ ανακύκλωση αέρα μόνο απ' έξω.(πιστεύω να μην το ξέχασε κάποιος) Επίσης όταν ενεργοποιούμε το AC για γρήγορο ξεθάμπωμα 

μπορεί το αποτέλεσμα να είναι άμεσο και εντυπωσιακό αλλά μόλις το κλείσουμε το πρόβλημα πολλαπλασιάζεται δραματικά.

 Η παλιά καλή μέθοδος είναι :  Όχι ανακυκλωμένος αέρας, αέρας μόνο στο μπροστινό τζάμι, ανεμιστήρας φουλ, θερμοκρασία καλοριφέρ φουλ, λίγη υπομονή και θα στεγνώσουν τα πάντα μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.