Jump to content
nikdev

Golf 5 - Χειμερινα Ελαστικα Στη Διασταση 225/45/17

Recommended Posts

Χειμωνιαςε οποτε η αλλαγη ελαςτικων ειναι επιβεβλημενη σιγα σιγα..

Τα assymetric του golf 5, θα δωθούν και την άνοιξη θα πάμε για τα 3άρια.

Δεικτης M+S και χιονονιφαδα, στη διασταση 225/45/17

 

Αρχες Νοεμβρη θ' αλλαξω και οι επιλογες ειναι:

Α. Pirelli sottozero 3

B. Michelin alpin a5

Τα michelin a4, τα εχω φορεσει και ηταν πολυ καλα overal, μα η φθορα τους ηταν αρκετη.

Για πειτε τις γνωμες σας..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που δεν έχω να προσθέσω κάτι μιας και δεν είμαι γνώστης, αλλά χειμερινά λάστιχα σε τι βοηθάν αν μένουμε σε περιοχές που θα πιάσει χιόνι μια φορά το χρόνο και αν (πχ Χαλκίδα)?

Link to comment
Share on other sites

τα χειμερινα λαστιχα δεν ειναι μονο για χιονι αλλα λειτουργουν πολυ καλυτερα απο τα καλοκαιρινα σε θερμοκρασιες κατω των 7 βαθμων

ειναι πιο μαλακα και ζεστενονται πολυ γρηγορα

 

 

νικο για τη διασταση που λες δεν εχω εμπειρια

αλλα στο πασσατ ειχα για 3 χρονια τα μισελιν α4 205/55 16 με περιπου 30.000 χλμ, ειχαν πολυ ψωμι ακομα οταν τα πουλησα

βεβαια αλλο πασσατ με 105 αλογα και αλλο γκολφ με 300

 

αναμεσα σ αυτα τα δυο εισαι μονο;

για τι χρηση τα θελεις;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οπως απαντησε κι ο Ηλιας τα χειμερινα ειναι "για το χειμωνα" :)

( <7oC)

Γενικη χρηση με πολυ αυτοκινητοδρομο μεσα (εντος-εκτος Ελλαδας).

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιλέχθηκε το Pirelli Sottozero 3

Τα λάστιχα μπήκαν χθές, άργησα να τα τοποθετήσω λόγω της σχετικής καλοκαιρίας.

 

post-5289-0-13427200-1449353351_thumb.jppost-5289-0-32538200-1449353386_thumb.jppost-5289-0-84306900-1449353412_thumb.jp

 

Πολύ ήσυχα, ελάχιστος θόρυβος παραπάνω από τα Assymetric 2 και πολύ καλή οδική συμπεριφορά, στα ήδη 700χλμ που έχω γράψει.

Αφού στρώθηκαν καμιά 500αριά χλμ με χαμηλές ταχύτητες έδειξαν το χαρακτήρα τους.

 

Καλά σε εκκινήσεις ακόμη και άσφαλτο γυαλί και στο ταξίδι με ταχύτητες έως 250, με σταθερή ταχύτητα 160-200

για πολλά λεπτά ήταν άριστα.

Νεότερα από βδoμάδα που θα κάνουν ένα ταξιδάκι στο εξωτερικό.

 

Στα επόμενα χιλιόμετρα θα τα συγκρίνω και με τα Nokian WR a3 που είχα παλιότερα

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γίνε λιγάκι περιγραφικός αν θες, γιατί το καταπληκτικά είναι πολύ γενικό..

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και σε τι διασταση, γιατι το alpin μπορει να γ@@@@ει στο χιονι σε διασταση 175 αλλα σε 225 να ειναι για κλαματα.....

Link to comment
Share on other sites

On 13/12/2015 at 9:37 ΠΜ, dasauto said:

Και σε τι διασταση, γιατι το alpin μπορει να γ@@@@ει στο χιονι σε διασταση 175 αλλα σε 225 να ειναι για κλαματα.....

Το νημα ειναι για 225/45/17

:)

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

 

Αφού βγήκε η Season μέχρι σχεδόν 15 Απριλίου, θα γράψω λίγες εντυπώσεις, μετά από μερικές χιλιάδες χλμ μαζί του.

Βέβαια φέτος ο χειμώνας στην Ελλάδα ήταν σχετικά ήπιος.

 

Καταρχάς στον αυτοκινητόδρομο το λάστιχο όταν έχει θερμοκρασίες έως 12-15οC συμπεριφέρεται υποδειγματικά. Σαν High Performance.

Μετάνιωσα φυσικά που πήρα με δείκτη μέχρι 210, (Βαγγέλη ακούς?) :phone:

Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση στον αυτοκινητόδρομο, δεν ένιωθες καμιά αστάθεια και ο θόρυβος πολύ χαμηλός και στην Ελλάδα αλλά και εξωτερικό που κινήθηκα.

 

Στο χιόνι που περπάτησε:

α. Στο φρέσκο χιόνι δεν είχε κανένα πρόβλημα.

β. Στο παγωμένο χιόνι με εξαιρετική προσοχή τα κατάφερε αλλά αν δεν έχεις καρφιά δεν αισθάνεσαι σιγουριά.

 

Στη βροχή - πάχνη:

α. Τις πρωινές ώρες πολλές φορες ενώ με τα Assymetric ήμουν πιο συγκρατημένος με τα Pirelli τους έδινα κανονικά. Προσφέρει πολύ καλό έλεγχο στο

τιμόνι, ακόμα και πάνω στο σπινάρισμα είναι ελεγχόμενα και πλήρως προοδευτικά. Ιδιαίτερα σε στροφιλίκια, σου έδινε τρομερή σιγουριά.

β. Σε λακούβες νερού, δεν υπάρχει κανένα ίχνος υδρολίσθησης με την απαραίτητη προσοχή βέβαια.

 

Στο στεγνό και ιδιαίτερα μέσα στην πόλη προσφέρει τρομερή πρόσφυση που την απολαμβάνεις από νωρίς καθώς δεν αργεί να ζεσταθεί.

 

Σε θερμορασίες >15 συνίσταται η ήπια οδήγησή του καθώς εμφανίζει μικρές πλεύσεις με υψηλές ταχύτητες. (Λογικό βέβαια), οι οποίες είναι εμφανείς

κυρίως σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης ή κάποιο απότομο φρενάρισμα με πολλά (180+)

Αλλά και αυξάνεται η φθορά και η παραμόρφωσή των πλαινών του.

 

Αυτά σε γενικές γραμμές, πολύ καλές εντυπώσεις, θα έλεγα καλύτερο overal από το Nokian WR d3 που είχα παλαιότερα.

Στο μόνο σημείο που το Nokian μου φάνηκε καλύτερο ήταν στο πολύ χιόνι αλλά οι συνθήκες πάντα είναι διαφορετικές, οπότε επιφυλάσσομαι.

Edited by nikdev
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Βγαίνουν τα Assymetric 3 (8 μηνών)

Μπήκε Δεκέμβριος και σε λίγο θα ξαναφορεθούν τα Pirellia μας για 2η φορά ώστε να έχουμε εντυπώσεις από την απόδοσή τους..

Το μόνο που μετάνιωσα είναι ο δείκτης ταχύτητας που είναι μικρούλης (Η):lol:@Koumparos ακούει ?

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν , nikdev said:

Βγαίνουν τα Assymetric 3 (8 μηνών)

Μπήκε Δεκέμβριος και σε λίγο θα ξαναφορεθούν τα Pirellia μας για 2η φορά ώστε να έχουμε εντυπώσεις από την απόδοσή τους..

Το μόνο που μετάνιωσα είναι ο δείκτης ταχύτητας που είναι μικρούλης (Η):lol:@Koumparos ακούει ?

Και ακούει και διαβάζει :phone:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βαγγέλη τι να λέμε τώρα τα λάστιχα δίνουν ρεσιτάλ φέτος με τα χιόνια. Μ' έβγαλαν ασπροπρόσωπο.

Τα συγκρίνω και με τα Sava Eskimo που φοράω στο Clk και παρόλο που εκείνα είναι 205 πέλμα σε 16"άρες, τα Pirelli πάνε περίφημα σε χιόνι, παγωμένο χιόνι και slash.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο καιρό (Δεκέμβριο ως συνήθως), ετοιμαζόμαστε για να ξαναφορέσουμε χειμερινά. 3η φορά πλέον με τα Pirelli, εκτός από διαγωγή θα δείξουν και αν αντέχουν στο χρόνο.

Φυσικά τα χιλιόμετρα που κάνουν είναι σχετικά λίγα κάθε χρόνο και η σωστή εναποθήκευση τα κρατά σε καλή κατάσταση.

1η και 2η φορά δεν είδα κάποια διαφορά, να δούμε και φέτος..

 

Βέβαια, άρχισα να γλυκοκοιτάζω κανένα καινούργιο λαστιχάκι χειμερινό.. να λέω την αλήθεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπήκαν τα χειμερινά μας και φέτος αξιόμαχα και απροβλημάτιστα, περισσότερα σε λίγο καιρό στα πρώτα χιόνια εντός ή εκτός Ελλάδας.

 

Να τονίσω μόνο το πόσο σημαντική είναι η σωστή εναποθήκευση (αποθήκη με stand - υγρασιόμετρο) και χρήση στις σωστές συνθήκες (Δεκ-Μαρ) με έγκαιρη αλλαγή πριν ανέβουν οι θερμοκρασίες για τη διατήρησή τους.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τα ελαστικά αυτά:
1) Τρόπος αποθήκευσης. Έχεις κάποιο ειδικό τρόπο που τα τοποθετείς? Ακουμπάει το ένα το άλλο? Είναι σε άλλες ζάντες?
2) ποσά χλμ κανείς κάθε χρόνο με αυτά?
3) σε ποιες θερμοκρασίες λειτουργούν?
4) άλλες επιλογές πλέον σε χειμερινά ελαστικά?


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ωραίες ερωτήσεις για κουβεντούλα, λοιπόν, τα έχω σε ράφι σαν αυτό σε κλειστό γκαράζ όπως και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

306674.jpg

Ζάντες έχω 2 τετράδες, αλλά καμιά φορά κάνω και αλλαγή στις ίδιες, άλλωστε μια αλλαγή κοστίζει μόνο 20-25Ε με ζυγοστάθμιση. (Βέβαια κάνω και ευθυγράμμιση πάντα λόγω λόξας αλλά δεν χρειάζεται).

Όταν αλλάζω μόνο ζάντες τις βάζω με δικό μου μπουλονόκλειδο οπότε το κόστος μηδενικό. (Πάλι όμως κάνω μια ζυγοστάθμιση, καθώς η γόμα αλλάζει με τη χρήση).

 

2. Τα λάστιχα τα φοράω Δεκέμβρη ή τέλος Νοέμβρη και βγαίνουν Απρίλιο ή και Μάιο. Μιλάμε πάντα για την κατηγορία των Ultra - High Performance χειμερινών.

Ας πουμε για την τελευταία 15 ετία γενικά σε μπροστοκίνητα, πισωκίνητα και suv κυρίως στις διαστάσεις 225/45/17, 205/55/16 και 215/65/16.

Έχω βάλει Pirelli Sottozero Serie II, Nexen Winguard Sport, Pirelli Scoprion Winter, Nokian WR A3 και D3, Continental TS830p,Nokian WR D4, Pirelli Sottozero 3. Η κάθε τετράδα μου βγάζει άνετα 3 ή 4 χρόνια και μετά συνήθως τα δίνω.

Οι δείκτες που επιλέγω είναι συνήθως H-V.

Τα λάστιχα βγάζουν κι άλλα χλμ και σε αυτοκίνητα που τα έχω δώσει κι έχω μπει μέχρι και 5ετία έχουν καλή απόδοση με σωστή χρήση και εναποθήκευση - αλλαγή μετά έχει να κάνει και με τις απαιτήσεις του οδηγού κλπ.

Τα χιλιόμετρα που διανύω είναι από 2000 έως και 9.000 κάθε φορά (χειμερινή σεζόν). Συγκεκριμένα για το τελευταίο σετ που φοράω: Το ΄15 περίπου 2.500χλμ. Το '16 7.800χλμ, το '17 μόλις ξεκινήσαμε.

(σσ. Σκέψου ότι στην Ελλάδα εισάγουμε ελαστικά χειμερινά Γερμανίας - Ολλανδίας ακόμη και του '10 και πωλούνται κανονικότατα, δυστυχώς λόγω οικονομικής κρίσης).

Το μόνο λάστιχο που με απογοήτευσε και ζήτησα αλλαγή και έβαλα τα τελευταία Pirelli  ήταν το D4 της Nokian το οποίο αν και αντικαταστάτης ήταν πολύ χειρότερο από τους προκατόχους του το A3 ή το D3. Μεγάλη απογοήτευση από τη Nokian.

 

3. Τα χειμερινά είναι για θερμοκρασίες <7οC, οπότε ανάλογα πως πάει ο καιρός.

Για τα παρόντα χειμερινά, το '15 ήταν ήπιος χειμώνας, το '16 όμως ζόρικος από νωρίς κρύα και μέχρι τέλη Μάρτη παγωνιές. Το '17 τα χρειάστηκα νωρίς ώστε σε ταξίδι που έκανα στη Β. Ιταλία και μετά έως Κων/πολη, ώστε να είμαι σίγουρος. Γαλλία και Β. Ιταλία είχε λίγο χιονάκι φέτος από νωρίς. Γενικά πηγαίνω και χιονοδρομικά αλλά δεν είναι ο λόγος που φοράω χειμερινά όπως πολλοί στην Ελλάδα, λανθασμένα έχουν την εντύπωση.

Θυμάμαι παλαιότερα μια χρονιά τέλη φθινοπώρου με πάρα πολλές βροχές με χαμηλές θερμοκρασίες <10 έβαλα χειμερινά πολύ νωρίς και Δεκέμβρη μήνα έκανε 20άρια! οπότε και τα έβγαλα, με μετέπειτα αλλαγή τους τον Γενάρη. 

 

Για τις θερμοκρασίες τώρα, μέχρι και 15οC είναι οκ, από κει και πάνω καταλαβαίνεις ότι το λάστιχο είναι μαλακό (πλαϊνά + σκελετός) και δεν χρειάζεται να το ζορίζεις χωρίς λόγο (>160) σπινιαρίσματα ή στροφιλίκια ζόρικα. Επίσης απαιτείται προσοχή στις θερμοκρασίες αυτές σε κακοτράχαλους δρόμους και φυσικά ποτέ πεζοδρόμια. Λαμβάνουμε υπόψη φυσικά ότι κοστίζει και 35-50% παραπάνω από μια τετράδα UHP θερινά οπότε τα προσέχουμε για να έχουμε, όταν τα χρειαστούμε.

 

Επειδή ταξιδεύω πολύ συχνά εξωτερικό και σε όλη τη Β. Ελλάδα, άπαξ και βάλεις μια φορά χειμερινά αντιλαμβάνεσαι την ποιότητα πρόσφυσης και ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα που έχεις χωρίς να στερείσαι τη σπορ οδήγηση

ή να έχεις το άγχος να ταξιδέψεις σε οποιεσδήποτε συνθήκες χωρίς να φοβάσαι, χωρίς όμως να ξεχνάς του νόμους της φυσικής.

Η δική μου εμπειρία έχει δείξει ότι έκαστος στο είδος του και καλό είναι γι΄αυτόν που θέλει High Performance χειμώνα - καλοκαίρι, να έχει στην κατοχή του 2 διαφορετικά λάστιχα. Τα all season είναι για πιο medium κατάστασεις χωρίς πολλές απαιτήσεις για εξοικονόμιση κόστους. Το αυτοκίνητο με χειμερινά πάει παντού μέχρι εκεί που επιτρέπει το ύψος του, όσο πιο ψηλό τόσο πιο καλά. Εαν πιάσει από κάτω και πατώσει τότε κολλάει :) και φυσικά όταν έχει πάγο.

 

Γενικά στις συνθήκες αυτές βολεύουν οι ψηλές αναρτήσεις και οι μαλακές. Αυτοκίνητα με aftermarket αντιστρεπτικές, χαμηλωμένα 3-5cm, με αντιlift kit, βάσεις - silent block powerflex κλπ καλούδια λόγω ακαμψίας χάνουν σε πρόσφυση και υστερούν έναντι των πρώτων.

 

4. Εαν λοιπόν είχα να διαλέξω σήμερα να περάσω ένα λάστιχο χειμερινό UHP θα επέλεγα μεταξύ των Continental 860 (όχι s), Pirelli Sottozero 3, Michelin Alpin 5, Goodyear Ultragrip Performance Gen1, Dunlop Winter Sport 5.

Αυτά θα πρότεινα και σε κάποιον γνωστό μου.

 

Κλείνοντας γενικά δύο λόγια:

Αυτό που θέλει προσοχή στους δρόμους μας είναι οι υπόλοιποι οδηγοί, η προετοιμασία του οχήματός μας και η ενημέρωση για τις καιρικές συνθήκες του δρομολογίου μας. Αυτοί που δεν έχουν χειμερινά και κυκλοφορούν σε χιονισμένους δρόμους, αυτοί που δεν βάζουν αλυσίδες - πανιά και κλείνουν το δρόμο, αυτοί που φοράνε χειμερινά αλλά τρέχουν περισσότερο απόσο πρέπει και γενικά οι ξερόλες που δεν γνωρίζουν από οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες και φαίνεται μόλις πιάσει δυνατή βροχή, ομίχλη, χιόνι κλπ που δεν ανοίγουν ένα site ή app να ενημερωθούν για τους δρόμους που θα κυκλοφορήσουν,νταλίκες και επαγγελματικά χωρίς λάστιχα ή αναγομωμένα 3ης κατηγορίας που διλπώνουν για πλάκα, αυτοί που αγνοούν τα σημάδια του καιρού και τις οδηγίες της τροχαίας, τις υποδείξεις των μμε ή γνωστών τους με εμπειρία, αυτοί που πηγαίνουν με το σταυρό στο χέρι μέχρι να κολλήσουν ή πέσουν σε κάποιο χαντάκι (στην καλύτερη). Βλέποντας όλα αυτά λοιπόν, αποφεύγω να κυκλοφορώ πολλές φορές, όχι διότι είναι δύσκολες οι συνθήκες αλλά λόγω της αυξημένης επικινδυνότητας λόγω άγνοιας και αδιαφορίας των λοιπών οδηγών. Η τροχαία φέρει τεράστιο μερίδιο ευθύνης στη χώρα μας για τους πλημμελείς - μηδενικούς ελέγχους κατά τη χειμερινή περίοδο, τα πρόστιμα θα έπρεπε να είναι αυστηρότατα.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μια από τα ίδια και γω, Δεκέμβριο-Απρίλιο τα χειμερινά, η αποθήκευση σε αποθήκη στο υπόγειο με πολύ χαμηλή υγρασία και θερμοκρασία το καλοκαίρι 24 με σχεδόν μηδαμινές αυξομειώσεις, εγώ τα πακετάρω ένα ένα χωρίς ζάντες με αυτά τα ρολά με φουσκάλες για τα εύθραυστα περνώντας το ρολό 2 και 3 φορές και τα τοποθετώ όρθια στο πάτωμα, τη δε κατανομή πίεσης την πετυχαίνω με τον τρόπο που κάνω το πακετάρισμα και συγκεκριμένα στο σημείο που κλείνω το πακέτο όπου συγκεντρώνεται η μεγαλύτερη ποσότητα υλικού και πάει πάντα από κάτω, οπότε στέκονται και όρθια χωρίς στήριγμα. Goodyear UltraGrip 9 στο πολάκι σε διάσταση 175/65/14, πολύ ευχαριστημένος.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Ολα πολυ ωραια!! +1000

 

Εγω τα κανω και κατι ακομα, το ιδιο και στα καλοκαιρινα, αφου τα βγαλω τα πλενω να φυγουν ολες οι βρωμιες απο το λαστιχο, μετα αποθηκευση σε αποθηκη, αλλα το ενα πανω στο αλλο, λογο χωρου, τοσα χρονια δεν ειχα θεμα με αυτον τον τροπο αποθηκευσης, συνηθως η 4αδα μου βγαζει 40-50000km 6-7 χρονια, πχ τα τελευταια μου πηγαν 8 χρονια, με πελμα κανονικο που πατουσε ακομα χιονι κανονικα, αλλα δυσκολευοταν να αναιβει σε ορεινο δυκτιο, τα αλλαξα γιατι ειχαν κανει ρωγμες παντου, αν και το πελμα ηταν σαν καινουριο. Τελος να πω απο το το 2001 που φοραω χιονολαστιχα ΠΟΤΕ δεν χρειαστηκα να βαλω αλυσιδες για να κινηθω ητε σε ορεινο δυκτιο, ητε μεσα σε 30-40 ποντους χιονι. Μια φορα μονο εβαλα αλυσιδες για να ανοιξω ροδιες στο στενο μπροστα απο το σπιτι μου, και μετα τις εβγαλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα χειμερινά υπερτερούν σε τόσους τομείς έναντι των αλυσίδων, ευκολία, άνεση, ταχύτητα, πρόσφυση, δεν έχεις το άγχος μην πέσεις σε κομμάτι χωρίς αρκετό χιόνι και άντε κατέβα να τις βγάλεις, σε ελάχιστες περιπτώσεις είναι μπροστά οι αλυσίδες. Έχω μια απορία, παλιότερα με τις αλυσίδες είχα πέσει σε μπλόκο που έκαναν ελέγχους και αν δεν φορούσες δεν πέρναγες. Τότε δεν τα ήξερα τα χιονολάστιχα οπότε δεν με ενδιέφερε, τις είχα μαζί μου και πέρναγα ήταν και κάποιες καλές Clack & Go της Weissenfels που τις είχα χρυσοπληρώσει ένα φεγγάρι, ακόμα τις έχω, άριστα διατηρημένες. Τώρα λοιπόν με χιονολάστιχα αν σε σταματήσει μπλόκο σε αφήνουν να περάσεις αν δουν ότι φοράς χιονολάστιχα ή θα σου πει ποιος ήρθε? Δεν μου χει τύχει από όταν έκανα τη μετάβαση στα χιονολάστιχα αλλά καλού κακού κουβαλάω και τις αλυσίδες, εκτός από τα μπλόκα και για τις ελάχιστες περιπτώσεις που μπορεί να είναι ανώτερες. Απλά το έχω απορία αν περνάς από τους ελέγχους μόνο με χιονολάστιχα, στις ΗΠΑ π.χ. κανείς δεν φοράει αλυσίδες, μέχρι και απαρχαιωμένες τις θεωρούν κάποιοι, όταν τα χιονολάστιχα έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπως χαρακτηριστικά λένε. Και με την ευκαιρία άλλη μια απορία, με αλυσίδες σε χιονολάστιχα τι γίνεται, δεν καταστρέφεται το ελαστικό από την αλυσίδα?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , DarkX said:

Τώρα λοιπόν με χιονολάστιχα αν σε σταματήσει μπλόκο σε αφήνουν να περάσεις αν δουν ότι φοράς χιονολάστιχα ή θα σου πει ποιος ήρθε?  

τα νεα παλικαρια της τροχαιας γνωριζουνε οτι με χιονολαστιχα δεν κολας και θα σε αφησουνε.

Αν ειναι ομως διπλα τους καμια καραβανα απο εκεινες που μπεικανε στην αστυνομια την εποχη της χουντας και με ενα ντενεκε τυρι.....βραστα.

Σε καποια κρατη απαγορευουνε τις αλυσιδες,γιατι αν κοπει και μπλοκαρει ο τροχος,θα κανεις τρελο μποτιλιαρισμα, ενω ειναι πολυ πυθανο να κανεις και τροχαιο χανοντας τον ελεγχο απο τροχους που φρακαρανε οι σπασμενες αλυσιδες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , DarkX said:

 Και με την ευκαιρία άλλη μια απορία, με αλυσίδες σε χιονολάστιχα τι γίνεται, δεν καταστρέφεται το ελαστικό από την αλυσίδα?

το ξεσκιζεις το λαστιχο γιατι ειναι πολυ μαλακο και θα στραβωσει ο σκελετος.

Αν πεσεις σε μπλοκο,τις φορας αναγκαστικα για να σε αφησουνε  να περασεις και στα 50 μετρα παρακατω που δεν σε βλεπουνε σταματας και τις βγαζεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 με NOKIAN WR-D4 και νουμερο 175/65/14 στα περσινα χιονια και 30 εκατοστα χιονο το αμαξι Γ@μ@σε .Στο νουμερο 225/45/17 δεν μπορω να ξερω τι κανει, αλλα πολυ καλη επιλογη σε αυτο το νουμερο ειναι το vredestein snowtrac 5

Link to comment
Share on other sites

Και σε μας το 3άρι ήταν πολύ καλύτερο από το D4

Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα τα λέμε για τα χειμερινά της διάστασης του θέματος..

Link to comment
Share on other sites

Έχει δοκιμάσει κανείς το BF Goodrich g-Force Winter 2 ?

Βγαίνει καλό στα τεστ και δεν είναι και φτηνό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.