Jump to content
nikdev

Golf 5 - Χειμερινα Ελαστικα Στη Διασταση 225/45/17

Recommended Posts

Μπορείς να δεις πολλά review και στο http://www.tyrereviews.co.uk

Αν και πια δεν νομίζω να αξίζει ξανά βάλεις μονο χειμερινά, καθώς τα all season είναι πλέον παρά πολυ καλά όπως τα Goodyear all seasons vector 2, ή  το michelin cross climate. Εγώ προσωπικά εχω 2 Χρόνια το cross climate και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, δε χρειάστηκε να βάλω ποτέ αλυσίδες (μένω Γιάννενα) και στο βρεγμένο είναι απλά απίστευτο. Το κακο με τα winter λάστιχα είναι ότι το καλοκαίρι στο στεγνό έχουν κακη επίδοση στο φρενάρισμα και δεν αξίζει για 10-15 φορές που θα τα χρειαστείς.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , turbomaniac said:

Μπορείς να δεις πολλά review και στο http://www.tyrereviews.co.uk

Αν και πια δεν νομίζω να αξίζει ξανά βάλεις μονο χειμερινά, καθώς τα all season είναι πλέον παρά πολυ καλά όπως τα Goodyear all seasons vector 2, ή  το michelin cross climate. Εγώ προσωπικά εχω 2 Χρόνια το cross climate και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, δε χρειάστηκε να βάλω ποτέ αλυσίδες (μένω Γιάννενα) και στο βρεγμένο είναι απλά απίστευτο. Το κακο με τα winter λάστιχα είναι ότι το καλοκαίρι στο στεγνό έχουν κακη επίδοση στο φρενάρισμα και δεν αξίζει για 10-15 φορές που θα τα χρειαστείς.

 

Παρακολουθώ τα reviews είναι πολύ κατατοπιστικά, αλλά εξίσου χρήσιμη είναι και η προσωπική εμπειρία των μελών

Προτιμώ καλοκαιρινά - χειμερινά, έκαστα στο είδος τους, τα all season είναι κάτι all around και δεν με ικανοποιεί προς το παρόν, οπότε συνειδητοποιημένα φοράω 2 σετ.

Τα χειμερινά προφανώς δεν τα φοράς το καλοκαίρι, οπότε..

 

Πολύ καλή επιλογή τα καινούργια Vredestein Wintrac Pro και τα Kleber Krisalp HP3.

 

ΥΓ. Μέτρια έως καλά είναι τα crossclimate αλλά all around και για το μέσο οδηγό που δεν θα ζορίσει σε απαιτήσεις και στα δύο άκρα. To Vector 1 το οδήγησα σε Corolla Diesel και ήταν καλύτερα στο βρεγμένο και χιόνι από τα Crossclimate.

ΥΓ2. Στο Panda πχ ή στο Μii ίσως να το σκεφτόμουν να τα βάλω. (Δεν ξέρω αν έχει διαστάσεις βέβαια).

 

Μέχρι το Δεκέμβρη έχουμε καιρό..

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Όταν βγαίνει ενα προϊόν που μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη πρέπει να το εξετάζουμε. Τα all season ελαστικά είναι πλέον τόσο καλά που δεν αξίζει να αλλάζουμε χειμερινά σε θερινά, ειδικά έχοντας υπ όψη ότι δε μενούμε στη Σουηδία και ότι δεν τρέχουμε το καλοκαίρι στο δρόμο, σαν να είμαστε στην πιστα γιατί θα μείνουμε στο τέλος ανάπηροι και θα ησυχασουμε.

Το vector 2 και το cross climate έχουν σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις στο στεγνό με τα καλύτερα θερινά ελαστικά (κοίτα τα τεστ) και στη βροχή και στο το χιόνι επίσης το ίδιο με τα χειμερινά ελαστικα (στη βροχή ειδικά είναι αρκετά καλύτερα απο πολλά χειμερινα). Το vector 2 φαίνεται να είναι πράγματι λίγο καλύτερο στο στεγνό και το χιόνι απο το michelin, αλλά επέλεξα τα cross climate που είναι ανώτερο στο βρεγμένο γιατί εδώ στα Γιάννενα βρέχει 300 μέρες το χρόνο.

Σου παραθέτω τη γνώμη μου, ύστερα απο αρκετές δοκιμές που έχω κάνει και πολλές ώρες που έχω σπαταλήσει κάνοντας έρευνα αγοράς πριν καταλήξω σε κάποια επιλογή. Η τελική επιλογή θα είναι δική σου. Καλή επιτυχία στην επιλογή σου!

Edited by turbomaniac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 31/10/2018 at 8:01 ΠΜ, nikdev said:

Παρακολουθώ τα reviews είναι πολύ κατατοπιστικά, αλλά εξίσου χρήσιμη είναι και η προσωπική εμπειρία των μελών

 

Προτιμώ καλοκαιρινά - χειμερινά, έκαστα στο είδος τους, τα all season είναι κάτι all around και δεν με ικανοποιεί προς το παρόν, οπότε συνειδητοποιημένα φοράω 2 σετ.

 

Είναι σχετικό, τα σχόλια και η κριτικές από τα reviews.

Γιατί κατά μέσω όρο έχουν κριτικές και σχόλια.

Για συνθήκες σε άλλες χώρες,  και όπου εκεί έχουν και σωστούς δρόμους. 

 

Σε σχέσει με τους δικούς μας δρόμους και με της κλιματικές συνθήκες που υπάρχουν.

 

Οπότε καλό θα είναι σε γενικές γραμμές η κριτικές από τα γνωστά site κτλ. Να μην λαμβάνονται υπόψη τους ιδιαίτερα....

 

Ένα λάστιχο (ανεξάρτητα με την μάρκα) μπορεί να έχει πάρει καλές κριτικές. Για την εκάστοτε χώρα που έχουν γίνει.

Και εδώ στην Ελλάδα μπορεί να είναι το χειρότερο... Και ας έχει καλές κριτικές από τα γνωστά site.

 

 

Για τα χειμερινά λάστιχα που αναφέρεις, συμφωνώ και εγώ μαζί σου .

Καλύτερα χειμερινό λάστιχο καθαρά για χειμερινή χρήση το χειμώνα.

Το ίδιο και για τα καλοκαιρινά ελαστικά.

Το κάθε ένα είναι για την συγκεκριμένη δουλειά που έχει κατασκευαστεί.

Τα all season είναι λίγο από όλα, οπότε δεν έχεις κάτι στο 100% σε αυτά που μπορεί να σου προσφέρει. Είτε είναι καλοκαιρινό είτε χειμερινό.

 

Και εγώ είμαι της άποψης έκαστος στο είδος τού.

Παρά μέσες λύσεις.

Για να έχουμε και το 100% τον επιδόσεων Τους.

 

 

Για χειμερινά δες τα Bridgestone Blizzak. 

 

Και τα NOKIAN εξίσου καλά χειμερινά.

 

Μια ακόμα μάρκα που την βάζουν αρκετά εδώ στην Έδεσσα είναι και τα Viking είναι πολύ καλώ ελαστικό.

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2018 at 10:18 ΠΜ, turbomaniac said:

 Όταν βγαίνει ενα προϊόν που μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη πρέπει να το εξετάζουμε. Τα all season ελαστικά είναι πλέον τόσο καλά που δεν αξίζει να αλλάζουμε χειμερινά σε θερινά, ειδικά έχοντας υπ όψη ότι δε μενούμε στη Σουηδία και ότι δεν τρέχουμε το καλοκαίρι στο δρόμο, σαν να είμαστε στην πιστα γιατί θα μείνουμε στο τέλος ανάπηροι και θα ησυχασουμε.

Το vector 2 και το cross climate έχουν σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις στο στεγνό με τα καλύτερα θερινά ελαστικά (κοίτα τα τεστ) και στη βροχή και στο το χιόνι επίσης το ίδιο με τα χειμερινά ελαστικα (στη βροχή ειδικά είναι αρκετά καλύτερα απο πολλά χειμερινα). Το vector 2 φαίνεται να είναι πράγματι λίγο καλύτερο στο στεγνό και το χιόνι απο το michelin, αλλά επέλεξα τα cross climate που είναι ανώτερο στο βρεγμένο γιατί εδώ στα Γιάννενα βρέχει 300 μέρες το χρόνο.

Σου παραθέτω τη γνώμη μου, ύστερα απο αρκετές δοκιμές που έχω κάνει και πολλές ώρες που έχω σπαταλήσει κάνοντας έρευνα αγοράς πριν καταλήξω σε κάποια επιλογή. Η τελική επιλογή θα είναι δική σου. Καλή επιτυχία στην επιλογή σου!

Είμαι σίγουρος ότι το έχεις ψάξει και είναι ευχάριστο, που όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν τη σημασία της διαφορετικής γόμας στη χώρα μας ανάλογα την εποχή. Κάποιοι βέβαια, θεωρούν ακόμα τα χειμερινά ότι είναι για συνθήκες αρκτικού κύκλου.

 

Τα climate είναι μέτρια all weather, ειδικά η 1η γενιά, αποτυχία ήταν βροχολάστιχο στην ουσία. Τα plus, τρώγονται αλλά με πολλές παραχωρήσεις, που προσωπικά δεν κάνω. Τα Climate plus, δεν είναι για δύσκολο χιόνι, έχω καλό φίλο που ακολουθούσε σε ΧΚ, με Ford Focus και CimatePlus και τον έδεσα με συρματόσχοινο για να φτάσει έως το τέλος. Την επόμενη χρονιά έβαλε Alpin 5, ως φανατικός της michelin και είδε το φως του. Μεγάλο μειονέκτημα επίσης ο θόρυβος κύλισης που έχουν μετά τα 120, στην αρχή νόμιζα ότι θέλει ρουλεμάν το αυτοκίνητο.

 

Τα Goodyear, η 2η γενιά είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με τα Michelin, ειδικά στο χιόνι.

Στα Γιάννενα ο καιρός είναι ύπουλος και καλά κάνεις και προσέχεις. Έχω χάσει συγγενικό μου πρόσωπο σε ατύχημα που έγινε γνωστό και στα ΜΜΕ.

 

Την έχω κάνει την επιλογή μου για το Golf και το Clk, είναι χειμερινά - θερινά ξεχωριστή 4άδα. Στο πιο μικρό, ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν με απασχολεί ακόμα.

 

Στα υπόψη και το νέο Wintrac Pro το οποίο απέσπασε 1η θέση στο autobild.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2018 at 11:18 ΠΜ, OMINUS said:

 

Είναι σχετικό, τα σχόλια και η κριτικές από τα reviews.

Γιατί κατά μέσω όρο έχουν κριτικές και σχόλια.

Για συνθήκες σε άλλες χώρες,  και όπου εκεί έχουν και σωστούς δρόμους. 

 

Σε σχέσει με τους δικούς μας δρόμους και με της κλιματικές συνθήκες που υπάρχουν.

 

Οπότε καλό θα είναι σε γενικές γραμμές η κριτικές από τα γνωστά site κτλ. Να μην λαμβάνονται υπόψη τους ιδιαίτερα....

 

Ένα λάστιχο (ανεξάρτητα με την μάρκα) μπορεί να έχει πάρει καλές κριτικές. Για την εκάστοτε χώρα που έχουν γίνει.

Και εδώ στην Ελλάδα μπορεί να είναι το χειρότερο... Και ας έχει καλές κριτικές από τα γνωστά site.

 

 

Για τα χειμερινά λάστιχα που αναφέρεις, συμφωνώ και εγώ μαζί σου .

Καλύτερα χειμερινό λάστιχο καθαρά για χειμερινή χρήση το χειμώνα.

Το ίδιο και για τα καλοκαιρινά ελαστικά.

Το κάθε ένα είναι για την συγκεκριμένη δουλειά που έχει κατασκευαστεί.

Τα all season είναι λίγο από όλα, οπότε δεν έχεις κάτι στο 100% σε αυτά που μπορεί να σου προσφέρει. Είτε είναι καλοκαιρινό είτε χειμερινό.

 

Και εγώ είμαι της άποψης έκαστος στο είδος τού.

Παρά μέσες λύσεις.

Για να έχουμε και το 100% τον επιδόσεων Τους.

 

 

Για χειμερινά δες τα Bridgestone Blizzak. 

 

Και τα NOKIAN εξίσου καλά χειμερινά.

 

Μια ακόμα μάρκα που την βάζουν αρκετά εδώ στην Έδεσσα είναι και τα Viking είναι πολύ καλώ ελαστικό.

 

 

Τα Blizzak πολύ καλά, αλλά έχουν σκληρό σκελετό και λόγω σχετικά σκληρής ανάρτησης ψάχνω ότι πιο μαλακό υπάρχει, γενικά δεν τα πολυθέλω να σου πω.

Τα nokian τα έχω δοκιμάσει προηγούμενα χρόνια αλλά πλέον τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι μέτρια σχετικά με τα κορυφαία.

 

Μιλάμε για high performance χειμερινά οπότε τα viking, ίσως να ήταν μια λύση για μικρότερο αυτοκίνητο, όπως πχ τα sava, nexen κλπ.

 

Μερικά από τα κορυφαία αυτή τη στιγμή είναι Conti 860, Wintrac Pro, GY Ultragrip ,Dunlop Winter Sport 5, Kleber Krisalp HP3, Pirelli sottozero 3, Bridgestone Blizzak LM001 κλπ.

Στους επιμέρους δείκτες, πάντα υπάρχει και ο υποκειμενικός παράγοντας, άλλο επιλέγει ένα ελαστικό που αριστεύει στο χιόνι, άλλος το πιο αθόρυβο κλπ.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι απλά όλα αυτά επιτρέψτε μου ένα σεντονάκι.

 

Ένα από τα θεμελιώδη του marketing είναι ότι ακόμα και όταν αγοράζεις all-around προϊόν, πάντα ένα συγκεκριμένο κομμάτι κατέχει την κυρίαρχη θέση στην επιλογή σου. Τι σημαίνει αυτό, ένα προϊόν μπορεί να το δεις από 10 διαφορετικές οπτικές, να το δεις από άποψη τιμής, ποιότητας βάζω μέσα και την εγγύηση, after-sales service και συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που αφορά το κάθε είδος, όπως π.χ. ένα coilover μπορεί να το δεις για το στήσιμό του, την αισθητική και την άνεσή του. Με δεδομένο ότι αυτός που θα προτιμήσει το all-around σίγουρα δεν ζητάει το απόλυτο, από όλες αυτές τις οπτικές, κάποια πάντα κατέχει την κυρίαρχη θέση, που για μένα μπορεί να είναι οι επιδόσεις, για σένα η άνεση, για τον άλλο η τιμή κ.ο.κ., και με βάση αυτή την κυρίαρχη οπτική κάνουμε τις επιλογές μας. Αυτές τις οπτικές χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για να σχεδιάσουν το προϊόν τους, στη συνέχεια να το τιμολογήσουν και να το διαθέσουν στην αγορά.

 

Στο θέμα μας, με δεδομένο ότι κανένα all-around ελαστικό δεν μπορεί να πλησιάσει σε απόδοση αυτό που σχεδιάστηκε για συγκεκριμένες συνθήκες, η επιλογή θα βασιστεί κυρίως σε ένα εκ των: τιμή, ποιότητα, δείκτη φθοράς, άνεση βάζω μέσα θόρυβο-σκληρότητα, επιδόσεις στο στεγνό, επιδόσεις στο βρεγμένο, hydroplaning resistance, επιδόσεις στο χιόνι κ.ο.κ. Αν την κυρίαρχη θέση κατέχει η τιμή, ο αγοραστής ζητάει οικονομικό ελαστικό που να τον καλύπτει μεν σε ένα βαθμό και στα υπόλοιπα αλλά οπωσδήποτε οικονομικό, φιλτράρει τις επιλογές του βάσει τιμής και επομένως όλα τα άλλα περνάνε δεύτερα. Αν την κυρίαρχη θέση κατέχουν οι επιδόσεις στο χιόνι, ο αγοραστής ζητάει ό,τι καλύτερο έχει να δώσει ένα all-around ελαστικό, φιλτράρει τις επιλογές του βάσει επιδόσεων στο χιόνι και όλα τα άλλα, που τον ενδιαφέρουν αρκετά ώστε να προτιμήσει all-around ελαστικό, περνάνε δεύτερα. Και βέβαια ο συγκεκριμένος μπορεί να μην θέλει να δουλεύει 2 σετ γιατί δεν χρειάζεται το απόλυτο, ή δεν έχει χώρο να τα φυλάει.

 

Και στον αντίποδα έχουμε το "έκαστο στο είδος του", όπου δεν έχουμε μία κυρίαρχη οπτική ανάμεσα στις υπόλοιπες αλλά μία και μόνη οπτική. Ο Α θέλει οικονομικό ελαστικό, ας είναι και άγνωστη μάρκα, σου λέει δεν τρέχω, το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα, κινείται μόνο πόλη κτλ, φιλτράρει τις επιλογές του με ένα και μοναδικό ζητούμενο να είναι φθηνό κι ας έχει χειρότερο δείκτη φθοράς. Ο Β ζητάει να του βγάζει πολλά χιλιόμετρα γιατί το αμάξι του κάνει πολλά χιλιόμετρα και θεωρεί ότι ακόμα και αν είναι ακριβότερο από το προηγούμενο, λόγω χιλιομέτρων θα του κάνει απόσβεση. Ο Γ ζητάει βροχολάστιχο γιατί στην περιοχή του ή εκεί που εργάζεται, ή στις περιοχές από όπου περνάει πηγαίνοντας στη δουλειά του κ.ο.κ., βρέχει 300 μέρες το χρόνο και συχνά σχηματίζονται λιμνάζοντα, ας είναι και ακριβό, ας μην βγάζει και πολλά χιλιόμετρα, ας κάνει θόρυβο, ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με τα νερά. Ο Δ θέλει ημισλίκ γιατί ζητάει το απόλυτο στο στεγνό, ζητάει σκληρά πλαϊνά για να στρίβει και ας θυσιάζει άνεση, ας είναι ακριβό, ας μην βγάζει πολλά χιλιόμετρα, ας θέλει προσοχή στα νερά, ας βλέπει χιόνι με το κυάλι. Και ο Ε θέλει καθαρόαιμο χιονολάστιχο γιατί έχει χιόνι 6 μήνες το χρόνο, σε σπίτι ή δουλειά ή και τα δύο μαζί ή ανεβαίνει Καϊμακτσαλάν κάθε ΣΚ, ας είναι και ακριβό, ας μην βγάζει και πολλά χιλιόμετρα, ας κάνει και θόρυβο, ας μην τα πηγαίνει τόσο καλά στα νερά, ας χρειάζεται να δουλεύει 2 σετ και να κάνει τράμπα τα ημισλίκ του 2 φορές το χρόνο. Το οποίο παρεπιπτόντως δεν είναι τόσο ασύμφορο όσο ίσως φαίνεται γιατί κάνοντας τράμπα, φθορά και γήρανση μοιράζονται σε 2 σετ, με αποτέλεσμα με τη σωστή φύλαξη να βγάζουν έκαστο αρκετά περισσότερα χρόνια. Είναι υπολογισμένο αυτό που σας λέω γιατί και γω στο πολάκι 2 σετ δουλεύω, χειμερινά και θερινά: Goodyear UltraGrip 9 και EfficientGrip σε 175/65/14 που είναι και πολύ οικονομική διάσταση. Ο δικός μου λόγος να δουλεύω 2 σετ είναι ότι αν και δεν έχουμε τόσο χιόνι στην περιοχή μας που να δικαιολογεί χειμερινό, κάνουμε χειμερινές εξορμήσεις και βαριέμαι το βάλε-βγάλε αλυσίδων στους -5. Στο golf από την άλλη έχω μόνο θερινά υψηλών επιδόσεων γιατί δεν το έχω για καθημερινό, το βγάζω για ξεκά@λωμα, βροχή βλέπει 2 φορές το χρόνο και χιόνι ποτέ.

 

Βλέπουμε λοιπόν πώς, ενώ ένας διαλέγει all-around και άλλος συγκεκριμένο ελαστικό για συγκεκριμένο σκοπό, μπορεί και οι δύο να έχουν κάνει την ιδανική επιλογή, καθένας για τους λόγους του.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

το προβλημα για εμενα που δουλευω δυο 4τραδες ελαστικα (χειμερινα και ''καλοκαιρινα'') ειναι πως στα χειμερινα θα βρεις στην καλητερη επιδοση Β στο βρεγμενο αφου τα πιο πολα ειναι C.

Αναγκαστικα κοβω λιγο το γκαζι στο βρεγμενο τον χειμωνα για να μην κανω αναποδα τιμονια στις στροφες.

 

Αναφερομαι σε δρομο απλα βρεγμενο και οχι οταν βρεχει καρεκλοποδαρα αφου τοτε το αμαξι ''σκιζει'' το νερο και παει ευθεια χωρις να με τρομαζει στις στοφες.

 

στο ενα αμαξι εχω 195/65/15 vredestein snowtrac5 και στο δευτερο εχω βαλει 175/65/14 με τα εμπρος να ειναι NOKIAN WR D4 και πισω κατι τουρκιkα μαρκας starmax(ψιλομαπα σαν λαστιχο).

 

οπως και να εχει σε χιονι εως 30 εκατοστα το αξεντ με τα 175/65/14 παει παντου χωρις να σπινιαρει ακομα και σε μεγαλη ανηφορα.Με χιονι πανω απο 30 εκατοστα το μαζευει εμπρος στην μουρη και δεν παει ουτε με αλυσιδες.

το δευτερο αμαξι ειναι πιο χαμηλο οποτε στους 20 περιπου ποντους χιονι εχει τερματισει.

 

για καλη μου τυχη υπαρχει και ενα αγροτικο 4χ4 vw taro με το ποιο βγαζω τα γουστα μου οταν εχει ριξει ενα μετρο χιονι;)

 

 

Edited by takisbrax
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελος εποχης για τα pirelli, παμε σε αλλα.
Continental wintercontact TS860

1d10cf85c273d683b5bccab081b7bccc.jpg
ea8c59e3f0413755f156ed387a4e40a3.jpg720a5fee78af47486917049db8902283.jpg3d24a24c1fd8cf542106554f321d10a3.jpg

Παραγωγης τελος 18, tnks @Koumparos
Τα φοραω 3 μερες πανω, πολυ αθορυβα και ελαφρυτερο τιμονι σε χαμηλη ταχυτητα.

Τελος τα γλυστηματα με 1-2-3η στους δρομους που τα θερινα δεν μπορουν να πατησουν σωστα, πολυ σταθερα και σε αυτοκινητοδρομο μεχρι τα 200 που τα ειδα.
(-2oC)

Καλο χειμωνα σε ολους περισσοτερα σε λιγο καιρο ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/22/2018 at 2:40 PM, nikdev said:

Τελος εποχης για τα pirelli, παμε σε αλλα.
Continental wintercontact TS860

1d10cf85c273d683b5bccab081b7bccc.jpg
ea8c59e3f0413755f156ed387a4e40a3.jpg720a5fee78af47486917049db8902283.jpg3d24a24c1fd8cf542106554f321d10a3.jpg

Παραγωγης τελος 18, tnks @Koumparos
Τα φοραω 3 μερες πανω, πολυ αθορυβα και ελαφρυτερο τιμονι σε χαμηλη ταχυτητα.

Τελος τα γλυστηματα με 1-2-3η στους δρομους που τα θερινα δεν μπορουν να πατησουν σωστα, πολυ σταθερα και σε αυτοκινητοδρομο μεχρι τα 200 που τα ειδα.
(-2oC)

Καλο χειμωνα σε ολους περισσοτερα σε λιγο καιρο ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τέλος τα Goodyear UltraGrip 9 εν μέσω διακοπών σε ορεινό χωριό της Καστοριάς... από δόντια σκύλων που μας πήραν από πίσω. Δυστυχώς το υπερβολικό χιόνι δεν μας επέτρεψε να πάμε αρκετά γρήγορα για να ξεφύγουμε και παράλληλα προσπαθούσα να μην τα πατήσω, οπότε έγινε η ζημιά. Αμέσως βγήκαν off τα δύο μπροστινά, λίγο παρακάτω έβαλα αέρα να με φτάσουν μέχρι τον λαστιχά. Μόλις 10 λεπτά δρόμος και είχαν χάσει ήδη το μισό αέρα, αυτό σαν ένδειξη τι μπορεί να κάνει το σαγόνι ενός μεγαλόσωμου σκύλου μέσα σε 5-6 δαγκωματιές. Πάντως γενικά έμεινα ευχαριστημένος, αν και δεν τους έβαλα πολύ δύσκολα τους 3 χειμώνες που τα είχα.

 

Περνάω στο δια ταύτα. Ο καστοριανός είχε μόνο 2 τελευταία κομμάτια WinterContact TS860 και μετά κάποια αντίστοιχα Bridgestone και κάποια άλλη μάρκα που δεν θυμάμαι. Μου είπε ότι τα TS860 είναι τα κορυφαία και λίγο που το ψιλοέψαξα από το κινητό δεν ξέρω αν είναι ΤΑ κορυφαία, πάντως διάβασα πάρα πολύ καλές εντυπώσεις, τέτοια ώρα τέτοια λόγια βέβαια, εν μέσω διακοπών και με ξεσκισμένα λάστιχα. Συμφώνησα λοιπόν για τα TS860 και πίσω έμειναν τα UltraGrip 9 καθώς τη γλίτωσαν από τα... "Jaws" :lol: και έτσι περάσαμε το υπόλοιπο των διακοπών μας, μέχρι και την επιστροφή, οπότε και τώρα σκέφτομαι αν θα τα δώσω στον λαστιχά εδώ Αθήνα με τον οποίο έχουμε πολύ καλές σχέσεις, τώρα που είναι και ολόφρεσκα (700 χλμ) για να πάρω κάποια ενδεχομένως ακόμα καλύτερα με πολύ καλή έκπτωση (εννοείται 4 θα φορέσω), ή αν θα τα κρατήσω και απλά θα αγοράσω και άλλα 2 για πίσω. Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει.

 

Θα θελα να σε ρωτήσω λοιπόν πώς τα βλέπεις γιατί εγώ τα δοκίμασα αναγκαστικά χωρίς να τα έχω στρώσει, με το καλημέρα στα δύσκολα, πούδρα 10-15 πόντοι απάτητο καθώς και πατημένο-παγωμένο 4-6 πόντοι. Ζορίστηκαν αρκετά να περάσουν την πούδρα αν και ήταν ομολογουμένως δύσκολη περίπτωση πάνω σε φουρκέτα με κλίση. Δεν ήθελα να ρίξω πολύ την ταχύτητα για τον προφανή λόγο και πέταξε κώλο, οπότε αναγκάστηκα να γυρίσω τιμόνι το οποίο μου έκοψε ταχύτητα και 2-3 μέτρα μετά σταμάτησα. Καλά ως εκεί άλλωστε ο κώλος έφυγε όχι τα μούτρα, αλλά δεν ξεκόλλαγε μετά, οπότε βγήκαμε έξω και καθαρίσαμε λίγο με το πόδι μισό μέτρο μπροστά από το καθένα και ξεκολλήσαμε όπου στο τέλος σπινάροντας την φάγαμε την ανηφόρα. Κατά τ' άλλα ήταν οκ, αλλά τα περίμενα καλύτερα βάσει των όσων διάβασα και γι' αυτό θα θελα και τη δική σου γνώμη μιας και εγώ άστρωτα τα ριξα στη δουλειά οπότε ίσως τα αδικώ. Μέσα στη νύχτα το είχε παγώσει και εκεί ήταν πολύ δύσκολα, την άλλη μέρα στο κατέβασμα έφευγαν συγκεκριμένα τα μούτρα και ήθελε συνέχεια διορθώσεις. Αλλά και πάλι την περάσαμε τη φουρκέτα.

 

Για δώσε feedback από τη δική σου εμπειρία. Τα φοράς ένα μήνα ήδη. Και αν δεν είναι αυτά, ποια είναι κατά τη γνώμη σου τα κορυφαία;

 

Η ερώτηση αφορά και οποιονδήποτε άλλον έχει εμπειρία από καλό χειμερινό ελαστικό. Και παρακαλώ τον παράγοντα κόστος μην τον λαμβάνετε υπ΄οψη σας, άλλωστε 10 πάνω 10 κάτω η διάσταση είναι έτσι κι αλλιώς οικονομική, είναι για το πολάκι που έχω ξαναγράψει ότι χρησιμοποιούμε στις χειμερινές εκδρομές, 175/65/14. Ζητάω πρόσφυση σε χιόνι και πάγο, κρατήματα, απόσταση φρεναρίσματος κτλ. Για καρφιά υπ' όψη δεν ενδιαφέρομαι, οπότε για τον πάγο κάνω ένα συμβιβασμό, θα θελα όμως και εκεί το καλύτερο δυνατό για λάστιχο χωρίς καρφιά. Επίσης δεν με ενδιαφέρει πόσα χρόνια θα βγάλουν, ας βγάλουν και 2. Μόνο πρόσφυση και τίποτα άλλο. Ταχύτητα στο ταξίδι μέχρι 140-150. Τα λάστιχα μένουν πάνω Δεκέμβρη με αρχές Απρίλη, ανάλογα τον καιρό μπορεί και λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Οδηγαω στο χιονι πολλα χρονια και η χρηση αυτοκινητοδρομου με χιονι ειναι επισης γνωριμη λογω πολλων ταξιδιων στο εξωτερικο.

 

Πριν βαλω τα conti σκεφτομουν αλλη μια season να κρατησω τα pirelli (εβγαλα 3 χειμωνες) τελικα ομως πηγα σε νεα τετραδα δεδομενου οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιω και σε αυτοκινητοδρομο με υψηλες ταχυτητες, συν οτι:

α. Διοτι ειχα την περιεργια να δω κατι αλλο

β. Ηθελα να ειμαι προετοιμασμενος για ενα ταξιδι στο εξωτερικο και για βαρυ χειμωνα οσο πιο καλα μπορω.

γ. Τα χειμερινα εχουν αλλο οριο βαθους πελματος απο τα θερινα, δεν ειμαι των οριων οποτε αν και κρατουσαν τα αφησα στην ακρη.

 

Τα νεα λαστιχα πριν πατησουν χιονι εκαναν ~400χλμ που ειναι υπεραρκετα για να στρωσουν και να φυγει η κολλα για ναποδωσουν σωστα.

 

Απο τα πρωτα μετρα που αρχισα να οδηγω προσπαθουσα να δω διαφορες με τα pirelli.

Τα conti ηταν πιο ραφινατα πιο εκλεπτισμενα στον αυτοκινητοδρομο, περισσοτερο αθορυβα και καλυτερη κατευθυντικοτητα, ελεγχος στο τιμονι.

Εφερνα στο μυαλο μου τους δεικτες του γνωστου «λαστιχα» στο uk και επιβεβαιωνοταν σε εναν προς ενα. Αυτο το overall best tyre σε γενικο δεικτη ηταν οντως αληθινο.

 

Τα 94αρια xl πλαινα επισης βοηθησαν αρκετα σε σχεση με το 91 του pirelli «κρυβοντας» επιμελως τον τιτλο «χειμερινο» σε καμπες με αρκετα χλμ χωρις να μαγουλιαζουν ευκολα.

 

Τα εφοδια λοιπον για τις συνθηκες αυτες ειναι αρκετα, οδηγικη εμπειρια σε χειμερινες συνθηκες, οχημα, ελαστικα, οδοστρωμα, καιρος.

 

Σαφως και τα πισω ελαστικα ηταν η αιτια «επαναστασης» του κωλου του polo ισως σε συνδιασμο με την αυτοπεποιθηση των νεων μπροστινων σε «ξεγελασαν».

 

Τα πισω λαστιχα βιδωνουν το πισω μερος και ειδικα σε κατηφορα και στροφη με fwd σε βοηθουν να κατεβεις απροβληματιστα, οπως και σε ολες τις καμπες.

 

Για το χιονι και τα εκατοστα που αναφερεις με τη διασταση που λες το θεωρω παιχνιδι, αν δεις με 225 πελμα τι κανει το ts860.

 

Η πουδρα ειναι δυσκολη μεν, αλλα το πελμα και το βαρος του polo βοηθουν. Για τα ανηφορικα φροντιζουμε παντα να υπαρχει φορα η ναφηνουμε αποστασεις, θελει εξυπνη οδηγηση. Χειμερινα δεν σημαινει οτι εχουμε τανκ. Το απατητο θελει πολυ προσοχη, ιδιαιτερα σε αγνωστο οδοστρωμα

 

Οσο για το τι να πραξεις, σαφως και 2 ιδια πισω ειναι η καλυτερη λυση.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , nikdev said:

Οδηγαω στο χιονι πολλα χρονια και η χρηση αυτοκινητοδρομου με χιονι ειναι επισης γνωριμη λογω πολλων ταξιδιων στο εξωτερικο.

 

Πριν βαλω τα conti σκεφτομουν αλλη μια season να κρατησω τα pirelli (εβγαλα 3 χειμωνες) τελικα ομως πηγα σε νεα τετραδα δεδομενου οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιω και σε αυτοκινητοδρομο με υψηλες ταχυτητες, συν οτι:

α. Διοτι ειχα την περιεργια να δω κατι αλλο

β. Ηθελα να ειμαι προετοιμασμενος για ενα ταξιδι στο εξωτερικο και για βαρυ χειμωνα οσο πιο καλα μπορω.

γ. Τα χειμερινα εχουν αλλο οριο βαθους πελματος απο τα θερινα, δεν ειμαι των οριων οποτε αν και κρατουσαν τα αφησα στην ακρη.

 

Τα νεα λαστιχα πριν πατησουν χιονι εκαναν ~400χλμ που ειναι υπεραρκετα για να στρωσουν και να φυγει η κολλα για ναποδωσουν σωστα.

 

Απο τα πρωτα μετρα που αρχισα να οδηγω προσπαθουσα να δω διαφορες με τα pirelli.

Τα conti ηταν πιο ραφινατα πιο εκλεπτισμενα στον αυτοκινητοδρομο, περισσοτερο αθορυβα και καλυτερη κατευθυντικοτητα, ελεγχος στο τιμονι.

Εφερνα στο μυαλο μου τους δεικτες του γνωστου «λαστιχα» στο uk και επιβεβαιωνοταν σε εναν προς ενα. Αυτο το overall best tyre σε γενικο δεικτη ηταν οντως αληθινο.

 

Τα 94αρια xl πλαινα επισης βοηθησαν αρκετα σε σχεση με το 91 του pirelli «κρυβοντας» επιμελως τον τιτλο «χειμερινο» σε καμπες με αρκετα χλμ χωρις να μαγουλιαζουν ευκολα.

 

Τα εφοδια λοιπον για τις συνθηκες αυτες ειναι αρκετα, οδηγικη εμπειρια σε χειμερινες συνθηκες, οχημα, ελαστικα, οδοστρωμα, καιρος.

 

Σαφως και τα πισω ελαστικα ηταν η αιτια «επαναστασης» του κωλου του polo ισως σε συνδιασμο με την αυτοπεποιθηση των νεων μπροστινων σε «ξεγελασαν».

 

Τα πισω λαστιχα βιδωνουν το πισω μερος και ειδικα σε κατηφορα και στροφη με fwd σε βοηθουν να κατεβεις απροβληματιστα, οπως και σε ολες τις καμπες.

 

Για το χιονι και τα εκατοστα που αναφερεις με τη διασταση που λες το θεωρω παιχνιδι, αν δεις με 225 πελμα τι κανει το ts860.

 

Η πουδρα ειναι δυσκολη μεν, αλλα το πελμα και το βαρος του polo βοηθουν. Για τα ανηφορικα φροντιζουμε παντα να υπαρχει φορα η ναφηνουμε αποστασεις, θελει εξυπνη οδηγηση. Χειμερινα δεν σημαινει οτι εχουμε τανκ. Το απατητο θελει πολυ προσοχη, ιδιαιτερα σε αγνωστο οδοστρωμα

 

Οσο για το τι να πραξεις, σαφως και 2 ιδια πισω ειναι η καλυτερη λυση.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Ναι, χιονι πατησες με τα 225?? Ανηφορα με χιονι ανεβηκες?? προσπαθησες να ξεκινησεις σε ανηφορα με χιονι κατω?? ποσο χιονι ειχε κατω??  Εγω με 225 σε ανηφορα ουτε μετρο δεν ανεβηκε, μεν ηταν κατι παλιολαστιχα χειμερινα κινεζικα που τα εβαλα μονο και μονο για καλυτερη προσφυση τον χειμωνα και οχι για να πατησω χιονι

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα όλα με 225 εδώ και χρόνια, με σύνεση και προσοχή. Με μια διαφορά, με κορυφαία UHP και όχι άνω των 2-3 season.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22/12/2018 at 2:40 ΜΜ, nikdev said:

Τελος εποχης για τα pirelli, παμε σε αλλα.
Continental wintercontact TS860

1d10cf85c273d683b5bccab081b7bccc.jpg
ea8c59e3f0413755f156ed387a4e40a3.jpg720a5fee78af47486917049db8902283.jpg3d24a24c1fd8cf542106554f321d10a3.jpg

Παραγωγης τελος 18, tnks @Koumparos
Τα φοραω 3 μερες πανω, πολυ αθορυβα και ελαφρυτερο τιμονι σε χαμηλη ταχυτητα.

Τελος τα γλυστηματα με 1-2-3η στους δρομους που τα θερινα δεν μπορουν να πατησουν σωστα, πολυ σταθερα και σε αυτοκινητοδρομο μεχρι τα 200 που τα ειδα.
(-2oC)

Καλο χειμωνα σε ολους περισσοτερα σε λιγο καιρο ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλοτάξιδα, ωραίο το λαστιχάκι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ήταν δύσκολη η εκκίνηση στο σημείο εκείνο κακά τα ψέματα, αφού σκέφτηκα να πάρω τον ξενοδόχο να βγει να με τραβήξει, 200 μέτρα πριν το ξενοδοχείο είμασταν. Και μόνο που τα κατάφερα δίνω ένα μεγάλο + στα TS860, άστρωτα κιόλας. Κυρίως στο κατέβασμα την άλλη μέρα που το είχε παγώσει είναι η μικρή μου απογοήτευση, όπου στην ίδια φουρκέτα δεν έστριβε. Τελικά έστριψε αλλά ξάκρισα το δρόμο. Μπορεί και εκεί να έπεξε ρόλο ότι ήταν άστρωτα γι' αυτό και δεν τα έχω απορρίψει ακόμα, γι' αυτό γράφω εδώ.

 

Nikdev όπως καταλαβαίνεις η δική μου εμπειρία σε τέτοιες συνθήκες είναι σαφώς μικρότερη, εμείς εδώ βλέπουμε χιόνι δυο φορές το χρόνο και από αυτές συνήθως θα το στρώσει τη μία. Οπότε την εμπειρία μου την έχω αποκτήσει από τις εκδρομές στα ορεινά, που πηγαίνουμε κάθε χρόνο. Αρκετό χιόνι δεν πετυχαίνουμε κάθε χρόνο όμως, μπορεί να πετύχουμε και μισό πόντο, μας έχει τύχει και καθόλου όπως το 2006 αν θυμάμαι καλά στην Πορταριά και πάνω στο χιονοδρομικό στα Χάνια που βέβαια ήταν κλειστό. Ακόμα και στον Παλιό Άγιο Αθανάσιο νομίζω το 2011 είχαμε πετύχει καύσωνα για τα δεδομένα της περιοχής με θετικές θερμοκρασίες. Στο δρόμο για το Καϊμάκτσαλαν από ένα σημείο και πάνω βέβαια είχε αρκετό χιόνι. Ελάτη Τρικάλων που είναι και το αγαπημένο μας από τα ορεινά χωριά και πηγαίνουμε τακτικά, έχουμε πετύχει και χιονισμένο και αχιόνιστο, όπως και πάνω στο ΧΚ στο Περτούλι. Δηλαδή θέλω να πω ότι και από τις χειμερινές εκδρομές, ένα μέρος μόνο έχει οδήγηση σε χιόνι και πάγο. Καμία επαφή με κάποιον που έχει μάθει να ζει με το χιόνι. Από χειμερινά ελαστικά έχω ακόμα μικρότερη εμπειρία καθώς ήμουν με αλυσίδες μέχρι περίπου το 2015, κλείνω 4ο χειμώνα με χειμερινά. Θέλω όμως και εγώ να είμαι όσο καλύτερα μπορώ προετοιμασμένος και ζητάω το καλύτερο. Εκτός από τους παράγοντες τιμής και φθοράς που δεν με ενδιαφέρουν λόγω οικονομικής διάστασης (αν ψάξει και δει κανείς οι διαφορές είναι αμελητέες στο 175/65/14), δεν με ενδιαφέρει επίσης ο θόρυβος, έχουν συνηθίσει τα αυτιά μας με το edition, αλλά και το cupra σε μικρότερο βαθμό. Με ενδιαφέρει η πρόσφυση στο χιόνι και πάγο, κάνοντας για τον πάγο μια λογική υποχώρηση καθώς όπως είπα δεν θέλω καρφιά. Να προσθέσω εννοείται και πρόσφυση/ακρίβεια στο στεγνό και βρεγμένο, αλλά πρώτα χιόνι και πάγος.

 

Έψαξα λοιπόν λίγο ακόμα χθες και σήμερα και είδα καλά πράγματα από τα Bridgestone Blizzak WS80 σε πολλά ξένα site από Αμερική και Αγγλία. Όπως είπα δεν έχω απορρίψει ακόμα τα TS860 καθώς σίγουρα δεν έχουν δείξει ακόμα τι μπορούν να κάνουν, και τώρα που τα έστρωσα το πιθανότερο να μην ξαναδοκιμαστούν άλλο για φέτος στο χιόνι. Επειδή όμως μπορώ να τα δώσω στον λαστιχά μας και να μου τα πάρει αν όχι στην τιμή αγοράς, πολύ κοντά τώρα που είναι φρέσκα, αν αποφασίσω να πάρω διαφορετική 4άδα θα πληρώσω στην ουσία τα 2, όπως δηλαδή και αν αποφασίσω να κρατήσω τα TS860 και να πάρω άλλα 2 για πίσω. Τα Pirelli τα είδα και δεν μου γεμίζουν το μάτι, δεν είναι από τις πρώτες επιλογές μου. Τα UltraGrip 9 που είχα μέχρι τώρα μου άρεσαν αρκετά πάντως και δεν θα με χάλαγε να τα ξανάβαζα. Αν καταλήξω πάλι σε αυτά θα αλλάξω και τα πίσω λόγω φθοράς. Μήπως έχει κανείς άποψη για τα Blizzak WS80; Καμιά φορά υπερβάλλουν και τα site.

Link to comment
Share on other sites

4άδα Blizzak LM001, 34-35/2018. Πρώτες εντυπώσεις μπορώ να πω μόνο όσο αφορά θόρυβο και άνεση καθώς ήταν στεγνοί οι δρόμοι. Πιό ήσυχα δεν γίνεται, και το polo έχει τόσο ήσυχο μοτεράκι (ένας λόγος παραπάνω ότι είναι και αυτόματο οπότε πας με πολύ χαμηλές στροφές) που ένα έστω και λίγο θορυβώδες ελαστικό θα ακουγόταν. Το ίδιο και η άνεση, δεν είδα διαφορά. Ένα θετικό λοιπόν το χουμε ήδη, και στο golf μπορεί να μην με νοιάζουν αυτά γιατί εκεί άλλος είναι ο στόχος, αλλά στο polo είναι πολύ βασικό να είναι ήσυχο και άνετο. Ίσως προλάβουμε τη σεζόν με μία τελευταία εκδρομή μέσα στο Μάρτιο να δούμε τι κάνουν στο χιόνι, αν ακόμα υπάρχει. Διαφορετικά πάμε για του χρόνου. Έπρεπε πάντως να γίνει τώρα η αγορά όσο ήταν ακόμη ολόφρεσκα τα TS 860 για να πάρω την καλύτερη δυνατή τιμή, όπως και πήρα αφού πλήρωσα στην ουσία 2 blizzak και κάτι. Θα ξαναγράψω όταν έχω νεότερα.

Link to comment
Share on other sites

@carlos

Μπήκε το φθινόπωρο και το πιτσιρίκι (το μικρό και καθημερινό diesel) φοράει θερινά και είναι γι΄αλλαγή σιγά σιγά και σκέφτομαι να του βάλω 4season ή να πάρω μια τετράδα χειμερινά όπως έχω και στ΄ άλλα δύο.

Η τιμή δεν με απασχολεί, η διάσταση είναι μικρή 175/65/14, απλά σκέφτομαι να γλιτώσω από ένα βάλε βγάλε γιατί βαριέμαι λιγάκι και να το έχω έτοιμο σαν καθημερινό μήπως αρχίσουν νωρίς τα κρύα φέτος μέχρι να ετοιμάσω τα άλλα αυτοκίνητα.

 

Η σκέψη μου είναι για Nexen n blue 4 season, Continental AllseasonContect, Goodyear Vector 4 Season Gen2 που είναι εξαιρετικό στο χιόνι, από τα 3 δοκιμάσει το τελευταίο σε συνθήκες από Γερμανία με κρύο και χιόνι έως Τουρκία καλοκαίρι με 40+ και έμεινα ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν ένα καινούργιο corolla hybrid με μικρό λαστιχάκι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η λύση για να είσαι έτοιμος και χωρίς βάλε βγάλε είναι τα 4 season. Βέβαια συμβιβάζεσαι χειμώνα καλοκαίρι αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Νέα χειμερινή σεζόν και φορέθηκαν στα μέσα Δεκέμβρη τα Conti TS860 για μία ακόμη χρονιά.

Με θερμοκρασίες πλέον από -3 έως 8 καθημερινά είναι στην καλύτερή τους

Κι ένα ταξιδάκι αστραπή σε μεγάλο αυτοκινητόδρομο, να ξεμουδιάσουν.

 

Off Topic: Πήρα χειμερινά και για μικρή διάσταση 175/65/14 σε dunlop winter response 2 και έμεινα αρκετά ευχαριστημένος.

Κόπηκαν μαχαίρι τα χαζοψαρέμα και σπινιαρίσματα το πρωί με χαμηλές θερμοκρασίες (σε diesel μοτέρ)

Μια σύντομη βόλτα σε χιονοδρομικό πάτησαν και χιονάκι, όλα καλά λοιπόν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φέτος ο χειμώνας ήταν μάλλον φθινοπωρινός κι αρκετά ελαφρύς πλην ορισμένων εξαιρέσεων και για μικρό χρονικό διάστημα.

Τα χιλιόμετρα με τα Ts860 δεν ξεπέρασαν τα 1000, ήδη τα έχω βγάλει εδώ και 10 ημέρες σχεδόν,

με τις θερμοκρασίες την ημέρα να φτάνουν τους 15+ παρόλο που τα πρωινά δείχνει ακόμα μονοψήφιες Τ. Κρίμα κι άδικο λοιπόν ένα τόσο ακριβό ελαστικό να φαγώνεται άδικα.

 

Στα της απόδοσης, εξαιρετικά, αποτελεσματικά και αθόρυβα, ακριβώς όπως και πέρυσι που μπήκαν για πρώτη χρονιά.

Pilot Sport 4 λοιπόν ξανά και ραντεβού του χρόνου για πιο χειμερινές καταστάσεις..

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φθινόπωρο πλέον, σε πρόσφατο πέρασμα από το Καρπενήσι είδα και μονοψήφιες Τ.

Καιρός λοιπόν να ξεσκονίσουμε τα χειμερινά.. φέτος πιστεύω να δούμε καλό χιονάκι

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια από τα ίδια! Κοζάνη ήδη παίζουν μονοψήφια... Σε 3 4 εβδομάδες θα μπούνε πάνω τα χειμερινά μας. 16άρες 7αρες! 

Link to comment
Share on other sites

Άρχισαν να πέφτουν οι θερμοκρασίες σιγά σιγά.. Μονοψήφιες Τ το πρωί και αρκετό κρύο να αναμένεται από την επόμενη εβδομάδα.

Για το φετινό χειμώνα βέβαια τα δεδομένα είναι διαφορετικά, πολλά αυτοκίνητα θα μείνουν παρκαρισμένα και οι μετακινήσεις θα είναι οι ελάχιστες δυνατές.

 

Προς το παρόν, δεν έχω βάλει χειμερινά σε κανένα αυτοκίνητο, με έβαλε σε σκέψεις ο γείτονας που πέρασε στο suv τα δικά του ζαντολάστιχα και καμάρωνε. :poke:

 

Ακούω τις δικές σας σκέψεις για φέτος..

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν πέσουν οι θερμοκρασίες σε μονοψήφια νούμερα καθ'ολη τη διάρκεια της ημέρας, δεν αξίζει η μετάβαση στα χειμερινά ελαστικά, πάρα μόνο για λόγους συνήθειας ή αλλαγής εμφάνισης στο αυτοκίνητο .

Στην πόλη μου έχει 7 C το πρωί και το μεσημέρι 15 C. Οποιασδήποτε σκέψη για χειμερινά μετατίθεται για το τέλος του μηνός αυτού και βλέπουμε.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Παιδία γνωρίζει κανείς μέχρι τι ταχύτητες είναι το χειμερινό ελαστικό με πέλμα σχήματος "V" της Michelin 225-55-16 ?

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.