Jump to content
Τηλέμαχος

Golf Diesel Για Αυτοκίνητο Πόλης Ή Κάποιο Άλλο

Recommended Posts

Καλημέρα, νέος στην κοινότητα και θέλω την βοήθειά σας σε κάποιες απορίες που παραθέτω στο τέλος καθώς εδώ και 2 μήνες έχω πελαγώσει στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, οροφή τα 13-14.000 €. Καταρχήν να διευκρινήσω κάποια θέματα, α) αυτοκίνητο θέλω κυρίως για μέσα την πόλη, επαρχιακή, νησί στην ουσία, ας μην αναφέρουμε νησί, αλλά όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι τα νησιά δεν έχουν δρόμους όπως Αθήνα-Θεσσαλονίκη κ.α μεγάλες πόλεις, β) έχω το A' class, 2003, με αυτόματο κιβώτιο και γ) δεν τίθεται θέμα οικονομίας καυσίμου, το ανώτερω σε ετήσια χιλιόμετρα είναι 12-14000, το πολύ, άντε το καλοκαίρι που πάμε σε κάποιες "κρυφές" μακρινές παραλίες ή σε κάτι ταβέρνάκια ξεχασμένα από τον χρόνο να τα ξεπεράσω και να φτάσω, ίσως, τα 18000χλμ.

Ξεκίνησα να βλέπω yaris, βενζινοκίνητο, νοίκιασα για 5 ημέρες ένα του 2010, το 1300άρι, και έμεινα πολύ ικανοποιημένος, ειδικά από τους χώρους εντός και την μηχανή, όχι τόσο από τον εξοπλισμό, το πορτ μπαγκαζ και το χειροκίνητο κιβώτιο, βλέπετε αυτόματο τόσα χρόνια είχα μια ανησυχία για το σβήσιμο σε φανάρι ή ανηφορά η οποία πραγματοποιήθηκε 2-3 φορές. Χρειάστηκε όμως να ανέβουμε β. Ελλάδα, σε πόλη κοντά στην Θεσσαλονίκη, εκεί που ο μύθος λέει πως έχει ωραίες γυναίκες και τρώνε λουκούμια. Νοίκιασαμε ένα golf 6 tdi και το είχαμε για μια εβδομάδα αποκλειστικά στην πόλη, τρελάθηκα, ερωτεύτηκα ξανά αυτοκίνητο. Του 2010 μοντέλο/έκδοση, να έχει αλλάξει δεν ξέρω κι εγώ πόσα χέρια ως ενοικιαζόμενο, χωρίς dsg, και μιλάμε όχι μόνο δεν άκουγα ήχο (το γνωστό κρε-κρε) μέσα στο αυτοκίνητο αλλά πήγαινα με 150 στην εθνική οδό και έβλεπα στην οθόνη ένα 5 και ένα βέλος να δείχνει πάνω, δεν καταταλάβαινα τι εννοούσε ο ποιητής, μέχρι που είδα ότι έχω τετάρτη ακόμα μέσα!!!!! (σημείωση για ταξίδια εκτός νησιού έχουμε viano, 2,2cdi οπότε γνωρίζω τον ήχο του πετρελαιοκινητήρα σε υψηλές ταχύτητες). Ούτε τις ανωμαλίες του δρόμου καταλαβαινα, τιμόνι άψογο, θέση οδήγησης, χώροι, είμαι 1,80+ τράβηξα το κάθισμα του οδηγού λίγο πίσω και πήγα στις πίσω θέσεις για να δω αν χωράω, όχι μόνο χωρούσα αλλά ένιωθα και άνετα, πορτ μπαγκάζ μεγάλο για την κατηγορία του, ούτε μια φορά μου έσβησε σε φανάρι ή σε ανηφορα τα πέλματά μου δεν έβρισκαν στην ποδιά όπως στου Yaris, rcd 510 οθόνη, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέφτης, χειριστήρια στο τιμόνι, τεμπέλης, θύρες usb, και για το τέλος ποιότητα υλικών εντός κυρίως, χωρίς τριγμούς, και εκτός. Αυτό είναι το αυτοκίνητο που θα πάρω αμέσως σκέφτηκα. Δίαβασα πολλά αυτούς τους 2 μήνες και όλοι προτείνουν, για οικογενειακά μικρά/μικρομεσαία αυτοκίνητα πόλης, με τα χιλιόμετρα που κάνω, yaris, corsa, clio, ένα της ford που πατάω delete και μόνο που διαβάζω για Ford (την έχω απορρίψει εδώ και πολλά χρόνια), polo ή στην εσχάτη, golf αλλά βενζινοκίνητο tsi το 1200άρι ή το 1400άρι. Δεν μιλάμε για υβριδικά οι διαφορές με τα πετρελαιοκίνητα εξ'όσων γνωρίζω και έχω διαβάσει είναι αμελητέες και έχουν ως κύριο παράγοντα τον οδηγό για όποια επίτευξη εταιρικών προδιαγραφών κατανάλωσης. Απέρριψα αμέσως τα εκτός group καθώς όταν έρωτας σε χτυπάει κατακέφαλα δεν σκέφτεσαι λογικά, για τους άλλους πάντα. Νοίκιασα και το Polo, και τον βενζινοκινητήρα του golf....άδειασα τελείως, τι γυμνά αυτοκίνητα είναι αυτά, ξενέρωσα μιλάμε με το που μπήκα μέσα, από την απογοήτευσή μου θόλωσε τόσο πολύ η κρίση μου που δεν καταλάβαινα αν οδηγικά είναι ίδια ή και καλύτερα από τον tdi. Δεν το σκέφτηκα καθόλου και ούτε έδωσα δεύτερη ευκαιρία, μιλάμε για έρωτα πάντα, εγώ θέλω τον tdi ακόμα και αν πηγαίνω μόνο στο περίπτερο για να πάρω τσιγάρα. Έλα όμως που δίαβασα και πολλά για dpf και erg, και ρωτάω, τα άλλα πετρελαιοκίνητα δεν έχουν dpf και erg, μόνο το golf έχει, ένταξει κάπου δίαβασα ότι το clio έχει ένα (?) μπεκ που ψεκάζει το dpf, το έχει όμως και το yaris? Τα υπόλοιπα μικρά και πολυδιαφημιζόμενα πετρελαιοκίνητα πόλης δεν έχουν τα προβλήματα του golf, και γιατί όταν λέμε για golf και tdi αμέσως σκεφτόμαστε δρόμους στιλ εγνατίας?! Δηλαδή αν μένεις σε μικρή επαρχιακή πόλη με τους γνωστούς επαρχιακούς δρόμους το golf tdi είναι απαγορευτικό? Εδώ κυκλοφορούνε, και όχι μόνο στο νησί που μένω, rx8, και ότι άλλο μοντέλο κυκλοφορεί σε μια μεγαλούπολη, γιατί δηλαδή στο golf 6 1.6 tdi να το παίζω συνειδητοποιημένος οδηγός και να μην το επιλέγω?! Ελπίζω να μην κούρασα με το μακροσκελές θέμα, αλλά θύμωσα με όσα διάβασα τους τελευταίους μήνες για τα αυτοκίνητα πόλης του στιλ, "αν κάνεις 12000χλμ δεν παίρνεις golf tdi", ενώ αν κάνεις αυτά τα χλμ παίρνεις yaris diesel ή ότι άλλο diesel κυκλοφορεί εκτός golf, όχι τίποτε άλλο θα σε πουν και μαμακα που πήρες golf και όχι ότι προστάζει η κοινή λογική η οποία πέφτει ουκ ολίγες φορές θύμα των ΜΜΕ, εντύπων και μη, που θέλουν να κατευθύνουν τον κόσμο σε όλο και μικρότερα αυτοκίνητα, τέλος πάντων. Εν κατακλείδι το golf είναι έρωτας και όλοι εσείς οι κάτοχοι golf καταλαβαίνετε σε τι αναφέρομαι, σε golf tdi μπήκα πρώτη φορά, αυτό ερωτεύτηκα, αν έμπαινα σε tsi μπορεί να ερωτευόμουν εκείνο (ευτυχώς δεν μπήκα), και σκοπεύω να το πάρω, του 2012 bluemotion, θέλω να μου προτείνετε λύσεις για dpf kai erg, δηλαδή να το βγάζω τον μήνα, το δίμηνο μια μακριά βολτούλα να το "ξεμπουκώνω", τι να κάνω?! Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας.

Edited by Τηλέμαχος
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, καλωσηρθες στο φόρουμ! Είμαι κάτοχος Golf VII Bluemotion 1.6 tdi, εδώ και τέσσερις μήνες κ κοντεύω τα 7000 χιλιόμετρα!!! Είμαι απόλυτα και τρελά ερωτευμένος μαζί του από τη πρώτη στιγμή! Επειδή ήμουν κ εγώ στο δίλημμα βενζίνη - πετρέλαιο, να σου πω ότι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για αρχή το να βρεις πρατήριο με καθαρό καύσιμο κ να κολλήσεις σε αυτό! Έπειτα, δεν έχει σημασία ακόμα κ αν κάνεις 5000 χιλιόμετρα το χρόνο για να πάρεις πετρέλαιο! Αυτά τα λένε για αγορά καινούργιου, όπου μπαίνει στη μέση η διαφορά τιμής, η αποσβεση κλπ! Αυτό που πρέπει να ξέρεις όμως, είναι ότι δεν του αρέσουν οι σύντομες διαδρομές! Και εξηγώ! Το tdi, θέλει περίπου 20 λεπτά μέχρι να φτάσει ο κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργίας, που σημαίνει ότι μέχρι τότε δεν λειτουργεί πλήρως αποδοτικά! Όσο για το dpf, επειδή το έχω ψάξει πάρα πολύ, συνοπτικά έχω καταλήξει στο ότι δεν είναι απαγορευτικές οι σύντομες διαδρομές, αλλά πρέπει τακτικά να το κάνεις μια βόλτα γύρω στα 30-40 λεπτά, για να ξέρεις ότι δεν θα έχεις πρόβλημα. Δεν χρειάζεται να το πιεζεις κλπ, απλά οδηγείς κανονικά κ αφήνεις τον υπολογιστή να κάνει μόνος του την αναγέννηση! Απλά, αν κάποια στιγμή πας να το σβησεις κ δεις ότι κρατάει ρελαντί κοντά στις 1000 στροφές, σημαίνει ότι είναι σε διαδικασία αναγέννησης κ καλό είναι να κάνεις μια βόλτα για 15-20 λεπτά ώστε να ολοκληρωθεί! Αυτά από εμένα, με το καλό να αποκτήσεις το αυτοκίνητο που επιθυμείς κ είμαι στη διάθεσή σου σε ό,τι μπορώ να βοηθήσω!!

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση faniaros, από πρατήρια, τουλάχιστον εδώ στο νησί, πιστεύω και αλλού, παίζουν ως πιο καθαρά τα EKO, διάβασα όμως πολλά όπως, κάποιος έβαλε v power και είχε προβλήματα την ίδια στιγμή, άλλος βάζει v power συνέχεια και δεν έχει πρόβλημα και άλλος βάζει v power και σε 4-5 γεμίσματα απλά βάζει από άλλη εταιρεία, άντε βγάλε άκρη (να υποθέσω ότι το αυτοκίνητο παίρνει λίγο από την προσωπικότητά μας εξού και ίδιο μοντέλο διαφορετικά προβλήματα?!?!). Αυτό με την αναγέννηση θα μου ανάψει κάποιο λαμπάκι που θα με ειδοποιεί ότι το κάνει ή απλά εμπειρικά όπως αναφέρεις ρελαντί κλπ? Και άντε πες ότι δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα, πόσο αντέχει το φίλτρο μέχρι την αναγκαστική αντικατάστασή του από χρόνια λειτουργία?!

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να παρεις σου ευχομαι καλοριζικο απο τωρα,απλα μια ερωτηση θελω να σου κανω.....

 

Η' ο ερωτας για το γκολφ σου εχει παρει τα μυαλα και εχς ξυφιγ (τρα'τζικ) η΄ορισμενοι με κα'λο στον εγκεφαλο και ασχετοι με τα αυτοκινητα σε εχουνε μπερδεψει υπερβολικα.

 

Γιατι το λεω αυτο???

 

Τι σχεση εχει ενας κουβας, που ακουει στο ονομα yaris,corsa polo κτλ,με το γκολφ που ειναι σημειο αναφορας σε αρκετους τομεις,εκτος φυσικα απο την αξιοπηστια οπου ποναει αρκετα ασχετα αν ειναι βενζινη η' ντιζελ????

 

Φορντ μην παρεις με την καμια.Εχω 2 συναδελφους με φοκους ντιζελ και πριν κλησουνε τα αμaξια τους 6 μηνες,την ακουσανε απο σοβαρες βλαβες.

Στο clubford.gr εχουνε αρχισει να γραφονται και τα αρχικα κρουσματα με σπασμενα μοτερ 1.0 ecobost(100-125 αλογα)

 

Αν πας σε σχετικα μικρο αμαξι τοτε με 13.000 ευρω αγοραζεις καινουργιο hyunadai i20 diesel 1.400cc  με 90 αλογα και 25 κιλα ροπη και ειναι τοπ στην κατηγορια του αυτη την στιγμη με τρελο εξοπλισμο.Εναλακτικα πας σε πεζο 208 diesel χωρις να ξερω τι παιζει απο τιμη.Αυτα τα 2 προσφερουνε καλες εγγυησεις και μικρο κοστος συντηρησης.Τα υπολοιπα μικρα ντιζελ ειναι κουβαδες μεσα και εξω με το πολο να ειναι απαραδεκτο και πανακριβο.

 

Να θυμασαι οτι ζεις σε νησι που δεν ξερουμε τι μαστορια εχει σε περιπτωση που παθεις βλαβη.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι μου 'χει πάρει τα μυαλά?! Τούσου και έλεγα ότι μπορώ να τον καμουφλάρω (χαχαχα). Κοίταξε, στην αρχή σκεφτόμουν κάτι οικονομικό, να ξεφύγω μεν από την a' class, αλλά μην δώσω και πολλά λεφτά για μεταχειρισμένο, το yaris που νοικιασα το νοίκιασα μόνο και μόνο για να κάνω μακροχρόνιο test drive μου καλοάρεσε, ότι πρέπει για μέσα στην πόλη, μικρό ευέλικτο και σχετικά οικονομικό δεν μου άρεσε όμως σκεφτόμενος τον εαυτό μου εκεί μέσα μετά από κάποια χρόνια, ένα "άχρωμο" "χωρίς "προσωπικότητα" κλασσικό μικρό οικογενιακό αυτοκίνητο, τι είχες γιάννη τι είχα πάντα. Μετά είδα το ct200h, καλά μιλάμε για εσωτερικό από άλλον πλανήτη, πολλά gadgetάκια, μα πάρα πολλά gadgetάκια, οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά αυτό εξαρτάται κυρίως από τον οδηγό, καλούτσικος χώρος αποσκευών, αλλά μέχρι εκεί, μούρη lexus και άσε τους άλλους να "βιάζονται" εσύ δεξιά και αργά, όπως λέει και η Kylie στην διαφήμιση...σσσσσσσσσσσσουττττττ......

Ακόμα όμως και ως μεταχειρσμένο υψηλή η τιμή του, άσε που δεν έχει την σπιρτάδα του golf, 136hp, 14.2 ροπή, τα ανταλλακτικά του πανάκριβα, σέρβις μόνο αθήνα, για κάποιες βλάβες αναλαμβάνει η toyota και ρε γ@μώτο είναι σαν να βλέπεις την μεγάλη αδερφή του νέου auris...πάτησα ένα τυχαίο golf του 2011 και μετά πάτησα ανταλλακτικά γιαυτό το όχημα, στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*, 1.307 σελίδες!!!!!! ουάου, άσε που μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο golf (

) και δεν είναι μόνο αυτό. Όσο για το hyunadai i20 και το peugeot 208 μπορεί μέσα στην πόλη να είναι καλά, δεν γνωρίζω και ούτε θα μπω στην διαδικασία test drive, αλλά golf δεν είναι, έστω μια φορά να θέλω να βγω ηπειρωτική Ελλάδα όποιο αυτοκίνητο και αν επιλέξω θα είμαι ξένοιαστος.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πετρέλαιο, διότι έχω πετρέλαιο 10 χρονια, είχαμε στην οικογένεια πετρέλαιο, δεν ταλαιπωρήθηκα ούτε ταλαιπωρηθήκαμε με συνεργεία, μεγαλήτερη διάρκεια ζωής έναντι του βενζινοκινητήρα, μην αρχίσουμε να γράφουμε εξαιρέσεις μιλάμε πάντα για τον κανόνα, μετά η τιμή του, 50' διαφορά, απ'ότι βλέπω σήμερα, και μπορεί στο μέλλον οι κασσάνδρες να προβλέπουν ότι θα αυξηθεί η τιμή του πετρελαίου αλλά όχι δεν θα πάρω υβριδικό, δεν θα πληρώσω πολύ παραπάνω από τα συμβατικά για μια πεθαμένη τεχνολογία, έτσι κι αλλιώς τα υβριδικά είναι οι προάγγελοι της καθαρής ηλεκτροκίνησης, η οποία φυσικά, οι κασσάνδρες σίγουρα θα το έχουν προβλέψει, θα εκτινάξει το ρεύμα, μήπως να το γύρισουμε σε καθαρόαιμα αραβικά ή έστω στα κοντά mustang (μια μπάλα σανό, εμβόλια και την κοπριά την κάνεις και λίπασμα). Είπαμε δεν φεύγω από το group και σε σχέση με τα βενζινοκίνητα golf τα tdi είναι πλουσιότερα σε εξοπλισμό, τυράκι για την παγίδα?, μπορεί, έγραψα στο κυρίως πόστ, ακόμα και μόνο στο περίπτερο αν μπορώ να πάω με το Yaris diesel ή όποιο άλλο diesel γιατί να μην μπορώ να το κάνω με το golf (εντάξει δεν το έγραψα έτσι ακριβώς), εσύ ursus τι προτείνεις, αν και το πόστ δεν έγινε για προτάσεις αλλά για λύσεις στο dpf και erg έτσι κουβέντα να γίνεται.....

Edited by Τηλέμαχος
Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση faniaros, από πρατήρια, τουλάχιστον εδώ στο νησί, πιστεύω και αλλού, παίζουν ως πιο καθαρά τα EKO, διάβασα όμως πολλά όπως, κάποιος έβαλε v power και είχε προβλήματα την ίδια στιγμή, άλλος βάζει v power συνέχεια και δεν έχει πρόβλημα και άλλος βάζει v power και σε 4-5 γεμίσματα απλά βάζει από άλλη εταιρεία, άντε βγάλε άκρη (να υποθέσω ότι το αυτοκίνητο παίρνει λίγο από την προσωπικότητά μας εξού και ίδιο μοντέλο διαφορετικά προβλήματα?!?!). Αυτό με την αναγέννηση θα μου ανάψει κάποιο λαμπάκι που θα με ειδοποιεί ότι το κάνει ή απλά εμπειρικά όπως αναφέρεις ρελαντί κλπ? Και άντε πες ότι δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα, πόσο αντέχει το φίλτρο μέχρι την αναγκαστική αντικατάστασή του από χρόνια λειτουργία?!

Φίλε Τηλέμαχε, χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, όταν παρέλαβα το αυτοκίνητό μου, ρώτησα στην αντιπροσωπεία ποιο καύσιμο να προτιμώ κ μου ανέφεραν συγκεκριμένα δύο πρατήρια στη περιοχή μου, εκ των οποίων το ένα ΕΚΟ. Δοκίμασα κ τα δύο κ μπορώ να πω ότι με το ΕΚΟ είχα λίγο καλύτερη κατανάλωση. Σημειωτέον ότι βάζω πάντα από το "ακριβό" όπως και μου είχε συσταθεί, γιατί φοβάμαι τα βιοκαύσιμα που υπάρχουν σε μεγαλύτερη ποσότητα στο "απλό". Είναι απλά υπόθεση του να πειραματιστείς λίγο και να ψαχτείς! Εγώ ρώτησα και γνωστούς μου οι οποίοι δουλεύουν με πετρελαιοκίνητα (σχολές οδηγών, ταξί κλπ). Τώρα για την αναγέννηση. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές καταστάσεις. Στη πρώτη, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι γίνεται, απλά θα παρατηρήσεις ανεβασμένο ρελαντί, λίγο πιο "νευρικό" γκάζι κ το start/stop δεν θα δουλεύει. Αν επί πολλές φορές, δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα σου ανάψει πορτοκαλί λαμπάκι, όπου ευτυχώς ακόμα η κατάσταση είναι αναστρέψιμη. Αν γίνει κάτι τέτοιο, απλά βρίσκεις έναν ανοιχτό δρόμο κ οδηγείς για 20-30 λεπτά με 4η κ 80, όπως λέει κ στις οδηγίες κ λογικά το λαμπάκι θα σβήσει. Αν δεν λυθεί ούτε έτσι, η τρίτη κατάσταση κ στην οποία έχεις κόκκινο λαμπάκι, καλείς οδική βοήθεια γιατί υπάρχει κίνδυνος αν οδηγηθεί το αυτοκίνητο, το φορτώνουν, το πάνε αντιπροσωπεία κ είτε καθαρίζουν εκείνοι με τεχνικά μέσα το φίλτρο ή αντικαθίσταται! Έχω διαβάσει διάφορα για τη διάρκεια ζωής του φίλτρου, με τα περισσότερα να λένε κάπου 130 χιλιάδες αν θυμάμαι καλά. Αμφιβάλλω όμως, το φίλτρο είναι σχεδιασμένο ώστε με σωστή χρήση να μην χρειαστεί αλλαγή όσο έχεις το αυτοκίνητο. Αυτά από μένα! Ελπίζω να βοήθησα!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις εγω βρεθηκα σ ενα μικρο διλημμα το σεπτεμβρη σχετικα με το καυσιμο. Βασικα ο πατερας μου ηταν 100% υπερ βενζινης εχοντας ο ιδιος ντιζελ.

Ο ντιζελ θα σου δωσει καλη ροπη για μια προςπεραςη αλλα ως προς τη τελικη θα ψιλοπεθανει, αυτο ισχυει γενικα ως γνωστον για τους πετραιλειοκινητηρες

Το οχι το ελεγε λογω χιλιομετρων επειδη κανω κοντινες αποστασεις κ δε θ αντισταθμιζονταν τα παραπανω χρηματα σε σχεση με το ποσο θα εκαιγα μετα.

Εγω το συζητησα με φιλο μηχανικο της opel και μου ειπε κι εκεινος οτι για λιγα χιλιομετρα και κοντινες αποστασεις ο ντιζελ δεν ενδεικνυται. Οτι θα μου μπουκωσει κ θα χω θεμα

Διαβασα οτι δε κανεις πολλα χιλιομετρα κ αναρωτιεσαι τι θα πρεπει να κανεις κ καθε ποσο για να μη μπουκωσει κ εχεις προβλημα, κ γι αυτο σε ρωτησα γιατι τελικα θες πετρελαιο.

Τα περι κασσανδρων δε τα ξερει κανεις.. Πολλοι υποστηριζουν οτι θα φορολογηθουν, οτι το πετρελαιο θ ακριβυνει κλπ. Αυτα κανεις δε μπορει να τα πει με βεβαιοτητα

Παντως το σιγουρο ειναι οτι ενα κακης ποιοτητας καυσιμο μπορει να κανει σοβαρη ζημια στον κινητα οποτε θελει ψαξιμο ποιον θα εμπιστευεσαι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το πετρέλαιο παίζει χρόνια, όταν πήρα το πετρελαιοκίνητο μου είπαν μια στο τόσο να το βγάζω μια μακριά βόλτα με παραπάνω γκάζι για να ξεμπουκώνει, το πιο σημαντικό όμως κάτι που ισχύει ειδικά τα τελευταία χρόνια να μην αφήνω καύσιμο για πολύ καιρό μέσα, καλύτερα να βάζω 20-20 € παρά να το φουλάρω, στα παλιά έπαιζε καθαρισμός μπεκ στο σέρβις ή αν σου παρουσίαζε πρόβλημα στα νέα παίζει dpf και αναγέννηση, θα το συνηθίσουμε κι αυτό, φυσικά άλλο καθαρισμός μπεκ και άλλο αντικατάσταση dpf, οικονομικά τουλάχιστον. Άλλη μια ευκαιρία να κάνω σε νησιώτικο δρόμο, με συνεχείς κλειστές στροφές  βολτούλες με το golfάκι....καλά το πως μπαίνει σε στροφές μέσα και την ασφάλεια που νιώθεις ότι το αυτοκίνητο δεν φεύγει δεν λέγεται.....νιώθεις λες και είσαι σε θωρακισμένο και όλα είναι, σχετικά, μια ευθεία....

Link to comment
Share on other sites

Αχ σταματα με το golfακι και εχω να περιμενω ακομα ενα μηνα...τετοια αναμονη δε παλευται, τα περιγραφεις κι εσυ ετσι... Θα παω να νοικιασω κανενα μεχρι να ρθει το δικο μου :p

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και φαντάσου ότι το οδήγησα μόνο μια εβδομάδα, μου θύμισε εποχές renault 5, το είχα για ένα φεγγάρι πριν περάσω στο οικογενιακό (?!) 414 με την μηχανή honda του '94. Μετά μας πήρε η κατρακύλα, οικογενιακά καθαρά, καλά ήταν μουχλιάσαμε.....

faniaros, αυτό με το start-stop και υψηλές στροφές μου το έκανε το yaris την εβδομάδα που το είχα, αλλά αυτό ήταν βενζινοκίνητο ?! Παντως το παρέδωσα στην κατάσταση που το πήρα...

Edited by Τηλέμαχος
Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχει ενας κουβας, που ακουει στο ονομα yaris,corsa polo κτλ,με το γκολφ που ειναι σημειο αναφορας σε αρκετους τομεις,εκτος φυσικα απο την αξιοπηστια οπου ποναει αρκετα ασχετα αν ειναι βενζινη η' ντιζελ????

 

 

Φίλε takisbrax έχεις κάποια σχετική εμπειρία με τα εν λόγω μοντέλα ("κουβάδες") που αναφέρεις?

Link to comment
Share on other sites

Έλεος την karenta μου μέσα, τους παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω πόσο κοστίζει το dpf, ξεκινάω λέγοντάς στα ανταλλακτικά που πήρα ότι ενδιαφέρομαι να πάρω ένα μεταχειρισμένο golf 6 του 2012 και απλά κάνω μια έρευνα για το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου ώστε να ξέρω αν αξίζει η αγορά του, όλα καλά μέχρι εδώ και φτάνω στο επίμαχο σημείο..

- θα θέλα να ξέρω μια μέση τιμή για το dpf ως ανταλλακτικό.......

- Τον αριθμό πλαισίου δώσμου

- Αφού σας είπα ότι δεν το έχω πάρει ακόμα το αυτοκίνητο, έρευνα κάνω...

-Πως το είπες....pdf?

- Όχι dpf

- τι είναι αυτό? ....κόκκαλο εγώ...

- Το φίλτρο που έχουνε τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για τον καθαρισμό σωματιδίων" του απαντώ...

- Δεν το ξέρω, που μπαίνει αυτό?!...ξανά κόκκαλο εγώ...

- Απ'όσα έχω διαβάσει μπαίνει κάπου κοντά στον καταλύτη, αν δεν κάνω λάθος...

Παυση.......

- 250 €......!!!!!!

Ανάσκελα έπεσα, ευχαριστώ πολύ του απαντώ μέσα στην τρελή χαρά καθότι πολύ φασαρία για 250 € κάνουμε.....το ξανασκέφτομαι, κάτι δεν πάει καλά εδώ, παίρνω στην γνωστή βόρεια πόλη τα ανταλλακτικά και αφού κατάλαβε το γκαρντάσι με την πρώτη τι εννοούσα, μου βγάζει μια μέση τιμή 2,000 €+ κάτι, εκτός μου λέει αν πάρεις dpf από την economy σειρά το οποίο δεν κρατάει όσο το κανονικό αλλά είναι φτηνότερο κατά 300 με 400 €, δεν έχει τύχει να αλλάξει κανένα αυτοκίνητο dpf και δεν ξέρω πόσο θα σου βγει και το κόστος αλλαγής. Τέλος με το dpf. Ερώτηση, 1,6 tdi Με 76.000χλμ να υποθέσω πειραγμένα και αν βγει σωστή η υπόθεση μου να ξαναυποθέσω τουλάχιστον 50,000-60,000 "χαμένα" χιλιόμετρα άρα φτάσαμε το μέσο όριο ζωής του dpf που είναι τα 150.000, που θα σκάσει σ'εμένα, άσχετα που κινούμαι, να το αλλάξω, έτσι δεν είναι ή κάνω κάπου λάθος?! Όχι τίποτα για να ξέρω αν αξίζει, είπαμε σε βενζινοκίνητο golf δεν πάω λόγω εξοπλισμού και αυτά που έχουν καλό εξοπλισμό είναι τα 2.000 cc με τιμές πολύ άνω αυτών που διαθέτω, μην καταλήξω στο ct200h, διότι αυτό άρεσε στην σύζυγο, και από εκεί που λέω να αποκτήσω ένα αξιοπρεπές γκάζι με αξιόλογη ροπή φτάσω να οδηγώ δεξιά και σιγά...σσσσσσσοοοουυυτττ!!! 

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να παρεις σου ευχομαι καλοριζικο απο τωρα,απλα μια ερωτηση θελω να σου κανω.....

Η' ο ερωτας για το γκολφ σου εχει παρει τα μυαλα και εχς ξυφιγ (τρα'τζικ) η΄ορισμενοι με κα'λο στον εγκεφαλο και ασχετοι με τα αυτοκινητα σε εχουνε μπερδεψει υπερβολικα.

Γιατι το λεω αυτο???

Τι σχεση εχει ενας κουβας, που ακουει στο ονομα yaris,corsa polo κτλ,με το γκολφ που ειναι σημειο αναφορας σε αρκετους τομεις,εκτος φυσικα απο την αξιοπηστια οπου ποναει αρκετα ασχετα αν ειναι βενζινη η' ντιζελ????

Φορντ μην παρεις με την καμια.Εχω 2 συναδελφους με φοκους ντιζελ και πριν κλησουνε τα αμaξια τους 6 μηνες,την ακουσανε απο σοβαρες βλαβες.

Στο clubford.gr εχουνε αρχισει να γραφονται και τα αρχικα κρουσματα με σπασμενα μοτερ 1.0 ecobost(100-125 αλογα)

Αν πας σε σχετικα μικρο αμαξι τοτε με 13.000 ευρω αγοραζεις καινουργιο hyunadai i20 diesel 1.400cc με 90 αλογα και 25 κιλα ροπη και ειναι τοπ στην κατηγορια του αυτη την στιγμη με τρελο εξοπλισμο.Εναλακτικα πας σε πεζο 208 diesel χωρις να ξερω τι παιζει απο τιμη.Αυτα τα 2 προσφερουνε καλες εγγυησεις και μικρο κοστος συντηρησης.Τα υπολοιπα μικρα ντιζελ ειναι κουβαδες μεσα και εξω με το πολο να ειναι απαραδεκτο και πανακριβο.

Να θυμασαι οτι ζεις σε νησι που δεν ξερουμε τι μαστορια εχει σε περιπτωση που παθεις βλαβη.

Αρχικά μιλάμε για αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας, φυσικά και το γκολφ είναι πιο άνετα κτλπ αλλα μιλάμε για άλλη κατηγορία. Δεύτερον έχεις οδηγήσει εσύ κάποιο απ αυτά τα αυτοκίνητα η έστω έχεις καμία εμπειρία πάνω σε αυτά που τα έβγαλες κουβάδες ;

Να σε πληροφορήσω πως είμαι κάτοχος vw polo 1.4 bm και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος για τα λεφτά που έδωσα. Για μένα είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, οικονομικό, νευρικό, με καλή ποιότητα υλικών, και τελευταίο και κύριο δεν είναι βάρκα στο δρόμο όπως το Hyundai που αναφέρεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τηλέμαχος  Τη ευνοείς  λέγοντας ότι τα βενζινοκίνητα έχουν διαφορετικό εξοπλισμό ; Ποιες είναι οι διαφορές που έχουν  ;

 

Είμαι κάτοχος Golf Mk6 TSI DSG HignLine, παλιότερα είχα το Golf Mk5 TSI HignLine και τώρα περιμένω το Golf Mk7 TDI DSG R Line. 

Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει διαφορές στον εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Gianni's αναφέρεσαι σε καινούργιο ή σε μεταχειρισμένο?! Αν αναφέρεσαι σε καινούργιο που μπορείς κατά την διάρκεια της παραγγελίας να προσθέσεις ότι αντέχει (και δεν αντέχει) η τσέπη σου τότε δεν φέρνω αντίρρηση, όπως θέλεις το κάνεις. Εγώ αναφέρομαι σε μεταχειρισμένα, είτε ελληνικά είτε εκτός, πάνε στο γνωστό site  και πάτα vw/golf/βενζίνη/1200 έως 1200/ και πρόσθεσε κάτω, χειριστήρια στο τιμόνι,navigation,αναδιπλώμενους εξωτερικούς καθρέπτες (καλά δεν έχει αυτήν την επιλογή), εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης (ούτε αυτήν την έχει), τεμπέλη (επίσης), 4 ηλεκτρικά παράθυρα (επίσης), τουλάχιστον rns 310 (αυτό θα το βρεις σαν navigation), t/v καμερα (αυτό το έχει), parktronic (και αυτό το έχει), xenon φώτα (επίσης), cruise control (επίσης), να προσθέσω και θερμαινόμενα καθίσματα (την έχει αυτήν την επιλογή) και πες μου τι αποτελέσματα θα σου βγάλει και τι τιμές έχουν αυτά τα αποτελέσματα. Το μόνο που βρήκα τούμπανο αυτοκίνητο, κια όταν λέμε τούμπανο εννοούμε τούμπανο, το μόνο που δεν έχει είναι εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης είναι αυτό (.....*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6684189/) δεν ξέρω τι δείχνει καθώς πρόσεξα ότι url απ'αυτό το site τις αναφέρει ώς μη επιτρεπόμενες εδώ κανονικά, αν το δείξει (http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6684189/) αν δεν δείξει ούτε την μια ούτε την άλλη πάτα σκύδρα golf plus, highline, navi, xenon, οροφή, '10, 13.950 €...... τούμπανο μιλάμε αλλά είναι plus (το καλοβλέπω πάντως ασχέτου plus)....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

με το καλό να έρθει και όταν έρθει, σιδερένιο. Τι έξτρα του έβαλες πάνω?! Επιγραμματικά να αναφέρω τα extra της R-LINE από το excelάκι της wv που έχω, Golf Pricelist, όταν προσπαθούσα να πείσω την γυναίκα αρχές Σεπτέμβρη για καινούργιο και είχα σταμπάρει την R-Line μόνο για θέμα εξοπλισμού:

 

Πακέτο Comfort. Περιλαμβάνει

Πακέτο "Light and Sight"
Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος
Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός - πίσω με ηχητική προειδοποίηση και αυτόματη ρύθμιση καθρέπτη συνοδηγού κατά την στάθμευση.  705 €

 

Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος και ταχυτήτων. Μόνο για DSG. 555 €

 

Σύστημα Navigation DISCOVER PRO. Περιλαμβάνει
■   Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών
■  Radio / DVD Player
■   8 ηχεία ισχύος 4x20 Watt
■   Θύρες Aux In / USB / 2 x SD card
■   64 GB σκληρό δίσκο (10 GB για χρήση)
■   Δυνατότητα απεικόνισης και χειρισμού του υπολογιστή ταξιδίου μέσω της οθόνης αφής
■   Αισθητήρες προσέγγισης χεριού Proximity Sensors
■   Σύνδεση Bluetooth
■   Voice control
■   Τρισδιάστατο (3D) Χάρτη Ευρώπης με δωρεάν update
■   3 χρόνια δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες Car-Net "Guide & Inform Plus"

Το NAVI software βρίσκεται αποθηκευμένο στον σκληρό δίσκο        1930 €

 

Προβολείς Top-Xenon με δυναμικό και στατικό φωτισμό των στροφών, φώτα ημέρας LED, σύστημα πλύσης των φώτων και ένδειξη χαμηλής στάθμης νερού.. Σε συνδυασμό με PFB ο κωδικός γίνεται PXD     1455 €   (είναι σοβαροί εκεί στην vw, 1500 για xenon?!?!?! μην χ@σω τα top μου)

 

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες.  175 €

 

Πίσω φωτιστικά σώματα LED (σκούρα κόκκινο). Περιλαμβάνει και φωτισμό LED στον χώρο της πίσω πινακίδας.  400 €

 

Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης Keyless Access. Σε συνδυασμό με WD1, ο κωδικός γίνεται 4F2.     390 €

 

Αυτά τα πιο τούμπανο extra που σκέφτηκα να ρίξω πάνω, και όταν είδε την τελική τιμή το έτερον ήμισυ παρολίγον να ξεκινούσε εμφύλια σύρραξη, ντάξει κι εγώ μέρες που είναι το παράκανα χαχαχαχα, έτσι όμως εξασφάλισα μεταχειρισμένο, στην σύνοδο κορυφής που έλαβε χώρα στην ουδέτερη ζώνη της πίσω βεράντας, ήταν στους όρους της συνθήκης και κατάφερα να ξεφορτωθώ την a' class (νίκησα - έχασα ειλικρινά δεν ξέρω, θα δείξει)

Link to comment
Share on other sites

Gianni's αναφέρεσαι σε καινούργιο ή σε μεταχειρισμένο?! Αν αναφέρεσαι σε καινούργιο που μπορείς κατά την διάρκεια της παραγγελίας να προσθέσεις ότι αντέχει (και δεν αντέχει) η τσέπη σου τότε δεν φέρνω αντίρρηση, όπως θέλεις το κάνεις. Εγώ αναφέρομαι σε μεταχειρισμένα, είτε ελληνικά είτε εκτός, πάνε στο γνωστό site  και πάτα vw/golf/βενζίνη/1200 έως 1200/ και πρόσθεσε κάτω, χειριστήρια στο τιμόνι,navigation,αναδιπλώμενους εξωτερικούς καθρέπτες (καλά δεν έχει αυτήν την επιλογή), εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης (ούτε αυτήν την έχει), τεμπέλη (επίσης), 4 ηλεκτρικά παράθυρα (επίσης), τουλάχιστον rns 310 (αυτό θα το βρεις σαν navigation), t/v καμερα (αυτό το έχει), parktronic (και αυτό το έχει), xenon φώτα (επίσης), cruise control (επίσης), να προσθέσω και θερμαινόμενα καθίσματα (την έχει αυτήν την επιλογή) και πες μου τι αποτελέσματα θα σου βγάλει και τι τιμές έχουν αυτά τα αποτελέσματα. Το μόνο που βρήκα τούμπανο αυτοκίνητο, κια όταν λέμε τούμπανο εννοούμε τούμπανο, το μόνο που δεν έχει είναι εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης είναι αυτό (.....*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6684189/) δεν ξέρω τι δείχνει καθώς πρόσεξα ότι url απ'αυτό το site τις αναφέρει ώς μη επιτρεπόμενες εδώ κανονικά, αν το δείξει (http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6684189/) αν δεν δείξει ούτε την μια ούτε την άλλη πάτα σκύδρα golf plus, highline, navi, xenon, οροφή, '10, 13.950 €...... τούμπανο μιλάμε αλλά είναι plus (το καλοβλέπω πάντως ασχέτου plus)....

Δεν γνωρίζω τι κριτήρια αναζήτησης έχουν τα site που ψάχνεις, αλλά τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις είναι default στο hignline. Το δικό μου εκτός από φώτα xenon που δεν είχα βάλει είχε και ηλιοροφή και αλλά.

Σε κάθε περίπτωση θα σου πρότυνα να το ψάξεις από κοντά.

Link to comment
Share on other sites

με το καλό να έρθει και όταν έρθει, σιδερένιο. Τι έξτρα του έβαλες πάνω?! Επιγραμματικά να αναφέρω τα extra της R-LINE από το excelάκι της wv που έχω, Golf Pricelist, όταν προσπαθούσα να πείσω την γυναίκα αρχές Σεπτέμβρη για καινούργιο και είχα σταμπάρει την R-Line μόνο για θέμα εξοπλισμού:

Πακέτο Comfort. Περιλαμβάνει

Πακέτο "Light and Sight"

Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος

Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός - πίσω με ηχητική προειδοποίηση και αυτόματη ρύθμιση καθρέπτη συνοδηγού κατά την στάθμευση. 705 €

Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος και ταχυτήτων. Μόνο για DSG. 555 €

Σύστημα Navigation DISCOVER PRO. Περιλαμβάνει

■ Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών

■ Radio / DVD Player

■ 8 ηχεία ισχύος 4x20 Watt

■ Θύρες Aux In / USB / 2 x SD card

■ 64 GB σκληρό δίσκο (10 GB για χρήση)

■ Δυνατότητα απεικόνισης και χειρισμού του υπολογιστή ταξιδίου μέσω της οθόνης αφής

■ Αισθητήρες προσέγγισης χεριού Proximity Sensors

■ Σύνδεση Bluetooth

■ Voice control

■ Τρισδιάστατο (3D) Χάρτη Ευρώπης με δωρεάν update

■ 3 χρόνια δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες Car-Net "Guide & Inform Plus"

Το NAVI software βρίσκεται αποθηκευμένο στον σκληρό δίσκο 1930 €

Προβολείς Top-Xenon με δυναμικό και στατικό φωτισμό των στροφών, φώτα ημέρας LED, σύστημα πλύσης των φώτων και ένδειξη χαμηλής στάθμης νερού.. Σε συνδυασμό με PFB ο κωδικός γίνεται PXD 1455 € (είναι σοβαροί εκεί στην vw, 1500 για xenon?!?!?! μην χ@σω τα top μου)

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. 175 €

Πίσω φωτιστικά σώματα LED (σκούρα κόκκινο). Περιλαμβάνει και φωτισμό LED στον χώρο της πίσω πινακίδας. 400 €

Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης Keyless Access. Σε συνδυασμό με WD1, ο κωδικός γίνεται 4F2. 390 €

Αυτά τα πιο τούμπανο extra που σκέφτηκα να ρίξω πάνω, και όταν είδε την τελική τιμή το έτερον ήμισυ παρολίγον να ξεκινούσε εμφύλια σύρραξη, ντάξει κι εγώ μέρες που είναι το παράκανα χαχαχαχα, έτσι όμως εξασφάλισα μεταχειρισμένο, στην σύνοδο κορυφής που έλαβε χώρα στην ουδέτερη ζώνη της πίσω βεράντας, ήταν στους όρους της συνθήκης και κατάφερα να ξεφορτωθώ την a' class (νίκησα - έχασα ειλικρινά δεν ξέρω, θα δείξει)

Έχω βάλει σχεδόν όλα τα extra που αναφέρεις συν ηλιοροφή και αλλά, εκτός από τα φώτα που άφησα τα default της έκδοσης αλλά το μετάνιωσα δεδομένου ότι τα xenon είναι πολύ όμορφα. Σχεδόν τα ίδια extra βάζω κάθε φορά,

Αλλά δεν αντέχεται η αναμονή, Ιούλιο έγινε η παραγγελία, μέσα με τέλη Δεκεμβρίου μου είπαν για παράδοση.

Σχόλιο.

Όταν έχεις επιλέξει το πακέτο comfort έχει και το τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια μέσα και δεν χρειάζεται να το βάλεις extra. Επίσης για ηχοσύστημα το νέο composition media nav είναι εξαιρετικό με CarPlay και Android auto (δες εδώ http://www.vwcarnetconnect.com/).

Δες και εδώ την ανάλυση του pettros http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59362&p=586914

Edited by Gianni's
Link to comment
Share on other sites

To comfort έχει τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος, αν θέλεις και με ταχύτητες τότε μονο γιαυτές παίρνεις το άλλο έξτρα +500 €, δλδ από το comfort στην ουσία παίρνεις τους αισθητήρες, την λειτουργία του καθρέπτη στην όπισθεν και το πακέτο "Light and Sight", το τιμόνι δεν ξέρω αν σου το αφαιρέσουν από την τιμή του πακέτου καθότι εσύ θέλεις το άλλο τιμόνι, να υποθέσω πως ένα τιμόνι κερδίζει η vw απ'όλη την διαδικασία ή το αφαιρεί τελικάαπό την τιμή του comfort, ξέρεις κάτι?


α και αν ξέρεις κάποιο βενζινοκίνητο 1200αρι ή 1400άρι με τα έξτρα που αναφέρω να πωλείται εδώ στην Ελλάδα σε κάποιο site ή από γνωστό πες μου, είμαι ανοικτός σε προτάσεις, ή δώσμου Url για να το κοιτάξω, δεν λέω όχι στο βενζινοκίνητο αν το βρω τούμπανο όπως βρίσκω το tdi, του 2012 και στην τιμή που το έχουν πάνω κάτω τα γνωστά μέρη....

Edited by Τηλέμαχος
Link to comment
Share on other sites

Φίλε takisbrax έχεις κάποια σχετική εμπειρία με τα εν λόγω μοντέλα ("κουβάδες") που αναφέρεις?

τα εχουνε γειτονες,ξαδερφια και παει λεγοντας,τα εχω κανει βολτα και μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι στον δρομο ειναι κουβαδακια μπροστα στο γκολφ,αλλα και γενικοτερα ειναι αμαξια που αν πας πανω απο τα 100-120 ευκολα μπορεις να βρεθεις μπροστα στον αγιο πετρο.

 

Κυριως το γιαρις ειναι ντενεκες ξεγανοτος στον δρομο.

 

ΜΗΗΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΑΝ ΧΑΛΑΝΕ Η' ΟΧΙ...

 

Εκει παει αλλου η κουβεντα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά μιλάμε για αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας, φυσικά και το γκολφ είναι πιο άνετα κτλπ αλλα μιλάμε για άλλη κατηγορία. Δεύτερον έχεις οδηγήσει εσύ κάποιο απ αυτά τα αυτοκίνητα η έστω έχεις καμία εμπειρία πάνω σε αυτά που τα έβγαλες κουβάδες ;

Να σε πληροφορήσω πως είμαι κάτοχος vw polo 1.4 bm και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος για τα λεφτά που έδωσα. Για μένα είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, οικονομικό, νευρικό, με καλή ποιότητα υλικών, και τελευταίο και κύριο δεν είναι βάρκα στο δρόμο όπως το Hyundai που αναφέρεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αυτο εννοω και εγω, οτι ειναι κουβαδακια μπροστα στο γκολφ.

 

Και γενικοτερα για εμενα κουβαδακια ειναι αυτα τα αυτοκινητακια φιλε μου,ασχετα αν σε καποιον αλλον δεν του αρεσει να το ακουει, σαν εσενα, εμενα η' τον γειτονα μας που θεωρει οτι εχει στα χερια του ΤΟ αμαξι.

 

Και μην μου πει τωρα οτι το πολο που εχεις εσυ στριβει σαν κανενα πεζο ραλι γιατι θα παω να παραγκηλω 2-3 πολακια να κανω αναβασεις.

 

Χαρητολογοντας το γραφω αυτο,μην το παρεις κατακαρδα.

 

Οσο για το πεζο και το χιουνταη,κανε μια βολτα με δαυτα και μετα τα ξαναλεμε και κυριως με το πεζο!!!

 

Καλο ειναι να ευλογαμε τα γενια μας ,,,,,αλλα εως ενα σημειο.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που παρεμβαίνω στο θέμα, αλλά αυτά που γράφονται είναι τουλάχιστον αστεία και στα όρια της προσβολής! Για τι "κουβαδάκια" και "αυτοκινητάκια" μιλάτε ακριβώς? Δηλαδή μόνο το Golf υπάρχει και όλα τα άλλα είναι για τα σκουπίδια και δεν πάνε πουθενά? Δηλαδή έχετε βγάλει άχρηστα Yaris, Polo, 208 κ.λ.π., μην μιλήσω για μικρότερης κατηγορίας όπως Aygo ή Up! (που έχω εγώ) γιατί εκεί μπορεί και να με βρίσετε για την επιλογή μου! Για αυτό υπάρχουν κατηγορίες αυτοκινήτων φίλοι μου, για να έχει ο καθένας επιλογές για συγκεκριμένες ανάγκες. Φυσικά και είναι καλύτερο το Golf σε πολλά θέματα από αυτά που αποκαλείται κουβάδες αλλά ο καθένας διαλέγει αυτό που του χρειάζεται. Με την λογική σας πρέπει να έρθει ένας κάτοχος Passat ή ακόμα χειρότερα Phaeton και να σας λέει "Πωπω Golf, τι κουβάς είναι αυτός, πώς κυκλοφορείς στον δρόμο, δεν στρίβει κ.λ.π." Αν το θεωρείται σωστό, τότε πάω πάσο.

Τέλος σε καμία περίπτωση δεν θέλω να τσακωθώ και όλα αυτά τα λέω σε φιλικό τόνο, αλλά αυτά που γράφτηκαν ήταν τουλάχιστον τραγικά!

Τηλέμαχε με το καλό να βρεις το Golfακι που θέλεις και να το χαρείς!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που παρεμβαίνω στο θέμα, αλλά αυτά που γράφονται είναι τουλάχιστον αστεία και στα όρια της προσβολής! Για τι "κουβαδάκια" και "αυτοκινητάκια" μιλάτε ακριβώς? Δηλαδή μόνο το Golf υπάρχει και όλα τα άλλα είναι για τα σκουπίδια και δεν πάνε πουθενά? Δηλαδή έχετε βγάλει άχρηστα Yaris, Polo, 208 κ.λ.π., μην μιλήσω για μικρότερης κατηγορίας όπως Aygo ή Up! (που έχω εγώ) γιατί εκεί μπορεί και να με βρίσετε για την επιλογή μου! Για αυτό υπάρχουν κατηγορίες αυτοκινήτων φίλοι μου, για να έχει ο καθένας επιλογές για συγκεκριμένες ανάγκες. Φυσικά και είναι καλύτερο το Golf σε πολλά θέματα από αυτά που αποκαλείται κουβάδες αλλά ο καθένας διαλέγει αυτό που του χρειάζεται. Με την λογική σας πρέπει να έρθει ένας κάτοχος Passat ή ακόμα χειρότερα Phaeton και να σας λέει "Πωπω Golf, τι κουβάς είναι αυτός, πώς κυκλοφορείς στον δρόμο, δεν στρίβει κ.λ.π." Αν το θεωρείται σωστό, τότε πάω πάσο.

Τέλος σε καμία περίπτωση δεν θέλω να τσακωθώ και όλα αυτά τα λέω σε φιλικό τόνο, αλλά αυτά που γράφτηκαν ήταν τουλάχιστον τραγικά!

Τηλέμαχε με το καλό να βρεις το Golfακι που θέλεις και να το χαρείς!

Ολλα τα μικρα αυτοκνητα ειναι κατ εμε κουβαδακια,εννοοντας οτι ειναι φτιαγμενα για να κανουνε την μετακινηση μας απλα και μονο(φυσικα με ανεση και ασφαλεια)

 

Το σκεπτικο μου ειναι οτι θα πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι και να μην κανουμε στον δρομο τον σουμαχερ.Ενα μικρο αμαξι, ειναι μικρο και θελει προσοχη στον δρομο.Βλεπω κατι βλαμενους να πηγαινουνε σε επαρχιακους δρομους με 140-160 χλμ με κατι Σουζουκι αλτο,σiτροεν c1,χιουνται ατος,σεατ αροζα κτλ....που πας ρε καραμητρο με το μπρικι σου????????????

 

το γκολφ ειναι εντελος διαφορετικο εργαλειο καμια σχεση με τα παραπανω πατηνια.

 

Δεν εννοω οτι οποιος εχει ενα μικρο αμαξι ειναι παρακατιανος.με οτι εχει ο καθενας βολευεται φυσικα και μαγκια του.

 

Ελπιζω να καταλαβατε τωρα τι εννοουσα φιλοι μου ετσι???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.