charger Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Παιδιά καλησπέρα, μόλις έκανα εγγραφή στο forum διότι πρόκειται να αγοράσω ενα passat dsg του 2008 tdi και έχω κάποιες ερωτήσεις. Είναι δυνατόν να τοποθετήσω αργότερα στο αυτοκίνητο τιμόνι με dsg paddles και χειριστήρια?(Αυτήν την στιγμή έχει απλό τριάκτινο) Το αυτοκίνητο έχει την μικρή οθόνη όχι την μεγάλη. Πως μπαίνουμε στο menu? (Τα πλήκτρα που βρίσκονται?) Τέλος γενικά έχετε να μου πείτε κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω στο ατοκίνητο πριν το αγοράσω? Σας ευχαριστώ Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Καλημέρα και καλώς ήρθες στο club!! Μπορεις να βάλεις τιμόνι πολυλειτουργικό με χειριστήρια για το dsg.Πρέπει όμως να βρεις τον κατάλληλο ηλεκτρολόγο και τα απαραίτητα ανταλλακτικά (καντράν με μεγάλη οθόνη και εγκέφαλο τιμονιού). Στο μενού του υπολογιστή ταξιδιού μπαίνεις από το χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων πατώντας το κουμπάκι που έχει στην άκρη του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted November 8, 2015 Author Report Share Posted November 8, 2015 Περιέργο ...και εγώ έτσι νόμιζα οτι στο μενου πλοηγήσε απο το κουμπάκι στους υαλοκαθαριστήρες στο πλάι και απο το δεύτερο που υπάρχει απο κάτω. Το έχω χρησιμοποιήσει στο Leon FR DSG που έχω, σε scoda octavia, και audi A3. Στο πασσατ ομως δεν κατάφερα να το βρώ. Η κάτι διαφορετικό υπάρχει ή η στραβομάρα μου δεν έχει όρια . Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι διαφορετικό επειδή πρόκειται για ταξί? Επίσης την θύρα για να συνδέσω το VCDS που την έχει? Ευχαριστώ Γιάννης, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Αααα!!!Αν πρόκειται για ταξί τότε δεν έχει υπολογιστή ταξιδιού οπότε έχεις το απλό χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων. Αυτό δεν είναι μειονέκτημα αν θα βάλεις πολυλειτουργικό τιμόνι.Ισα-ίσα που θα είσαι και πιο οεμ. Η θύρα βρίσκεται αριστερά κάτω από το ντουλαπάκι του οδηγού στο ταμπλώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted November 8, 2015 Author Report Share Posted November 8, 2015 Μου φαίνεται απίστευτο να έχει υπολογιστή ταξιδίου το octavia του 2006 και να μην έχει το passat...!! Δηλαδή δεν θα μπορώ να βλέπω στιγμιαίες και ολικές καταναλώσεις που με ενδιαφέρουν? Γνωρίζεις κάποιο ενδεικτικό κόστος για την προσθήκη του εγκεφάλου(απο παρόμοιες μετατροπές που έχουν κάνει στο φορουμ) Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια Φιλικά Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Εχουμε και λεμε:100-150 το καντράν,50-70 ο εγκέφαλος τιμονιού και 200+- ανάλογα με τη κατάσταση του το τιμόνι με τα padless.Ελπίζτω να έχεις τριάκτινο τιμόνι αλλιώς χρειάζεσαι και αερόσακο. Kαι 100 εργατικά μαζί με τις κωδικοποιήσεις.Ξεφεύγει λίγο εκτός και αν το κάνεις μόνος σου όπως πολλοί μέσα από δω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted November 15, 2015 Author Report Share Posted November 15, 2015 Σε ευχαριστω πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σου ,αλλά ακόμα δεν έχω αποφασίσει για την αγορά του αυτοκινήτου επειδή αντιμετωπίζει μία σειρά προβλημάτων. Το κυριότερο απο αυτό είναι ο άσπρος καπνός που έβγαινε απο την εξάτμιση κατά την διάρκεια της δοκιμής που του έκανα. Ευελπιστώ να προέρχεται απο την αναγγένηση του φίλτρου DPF. Γνωρίζεις κάτι απο diesel ώστε να μου δώσεις κάποια συμβουλή. Επίσης το αυτοκίνητο όταν το τσέκαρα με VCDS έβγαλε σφάλματα στο ένα μπεκ και στην βαλβίδα EGR. Σε ευχαριστώ Φιλικά Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 To μπεκ και η βαλβίδα egr είναι από τα κλασσικά προβλήματα των δίλιτρων tdi.Ο άσπρος καπνός ίσως να είναι και λάδι.Εξάλλου πρόκεται για ταξί οπότε τι να πω....είναι δυνατόν να μην έχει προβλήματα?? Εχω ακούσει για την βαλβίδα egr ότι την καταργούν,το μπεκ όμως σίγουρα θα χρειάζεται αντικατάσταση και το κόστος του δεν είναι χαμηλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted November 26, 2015 Author Report Share Posted November 26, 2015 Καλήσπέρα, υπάρχει κάποιο πρόγραμμα ή αρχείο που να αναλύει βασικές επισκευές στο passat? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Καλήσπέρα, υπάρχει κάποιο πρόγραμμα ή αρχείο που να αναλύει βασικές επισκευές στο passat? Ευχαριστώ Το manual του αυτοκινήτου αναφέρει επακριβώς τι εργασίες χρειάζονται και πότε Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted November 26, 2015 Author Report Share Posted November 26, 2015 Το manual του αυτοκινήτου αναφέρει επακριβώς τι εργασίες χρειάζονται και πότε Sent from my iPad using Tapatalk Μάλλον δεν το έθεσα καλά. Εννοώ τεχνικό manual. Workshop δηλαδη.Αυτά που είναι για τους μηχανικόυς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted December 22, 2015 Author Report Share Posted December 22, 2015 Τελικά το αυτοκίνητο αγοράστηκε και σκέφτομαι να αρχίσω το ψάξιμο για οθόνη plus και πολυλειτουργικό τιμόνι με pandles για το dsg. Ο εγκέφαλος του τιμονιου που αναφέρεται πως τον ψάχνω? Οτι οθόνη και να βάλω παίρνει τον ίδιο εγκέφαλο?Τα padles θα λειτουργούν οι θέλουν και κάτι εχτρα Αυτές οι λίγες ερωτήσεις για αρχή.... Φιλικά Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 (edited) Ξεκινάμε από το τελευταίο.Τα padles θα λειτουργήσουν χωρίς κάτι εξτρά απλά χρειαζονται τη σχετική κωδικοποίηση. Ο εγκέφαλος τιμονιού θα πρέπει να είναι highline, προτίμησε αυτόν που έχει τα τελευταία γράμματα ΑΗ που είναι το τελευταίο update και υποστηρίζει τα πάντα.Το καντράν πρέπει να είναι χρονολογίας από 2007 και μετά. Αυτά για αρχή.Ξεκίνα να μαζεύεις τα ανταλλακτικά και βλέπουμε.... Διορθωση γραμματοσειρας ωστε να φαινονται. Edited January 8, 2016 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 9, 2016 Author Report Share Posted January 9, 2016 Το αυτοκίνητο επιτέλους το πήρα στα χέρια μου και αρχισα τις απαραίτητες κωδικοποιήσεις.. Επειδή είχαν αλλάξει εγκέφαλο στην αντιπροσωπεία (έκαιγε τα μπεκ και θεώρησαν οτι φταίει ο εγκέφαλος) και δεν τον είχαν κωδικοποιήσει δεν είχε cruise control(το ενεργοποίησα). Επίσης πρέπει να απενοργοποιησω τον ήχο των ζωνών ασφαλείας.(Ταξί)(¨Εχω βρει πληροφορίες, λογικά θα το καταφέρω) Επίσης θέλω να ξεκινήσω και το θέμα με το τιμόνι και την MFD. Γνωρίζεται κάποιο λινκ που κάποιος έχει επιχειρήσει επιτυχώς κάτι τέτοιο? Professor ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, με έχεις βοηθήσει πραγματικά πολύ πολύ, αλλά το τελευταίο σου ποστ δεν το κατάλαβα ακριβώς. Συγκεκριμένα δεν μπορώ να ψάξω για οθόνη και την ECU που χρειάζεται. Επίσης αν η οθόνη είναι απο Αγγλία, δηλαδή σε μίλια, μπορεί να γυρίσει σε χιλιόμετρα. Ευχαριστώ και συγγνώμη αν σε έχω κουράσει. Φιλικά Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Καλησπέρα φίλε Γιαννη!!! Για το καντραν καλό είναι να πάρεις από Γερμανία όπου υπάρχουν άπειρα:http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=vw+passat+3c+1.6+fsi&LH_ItemCondition=4&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xvw+passat+3c+2.0+tdi+tacho.TRS0&_nkw=vw+passat+3c+2.0+tdi+tacho&_sacat=0 Για τον εγκεφαλο τιμονιου πάλι από ebay.de. http://www.ebay.de/itm/NEU-Original-VW-Passat-3C-B6-Lenksaulensteuergerat-3C0953549AH-AJ-Highline-MFL-/272094946507?hash=item3f5a1f64cb:g:TDUAAOSwZ1lWeIEg Kαλωδίωση για το πολυλειτουργικό τιμόνι http://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-CC-SHARAN-EOS-LENKRAD-LEITUNGSSATZ-KABEL-MFL-MULTIFUNKTION-3C8971584A-/401050577671?hash=item5d607a2b07:m:myCG5RDGrp3ESXkfQ0QUyBA και πολυλειτουργικό τιμόνι με αερόσακο http://www.ebay.de/itm/Original-VW-Passat-3C-Lederlenkrad-Individual-Lenkrad-MFL-Schwarz-Teak-3C0419091-/251895023610?hash=item3aa61d07fa:g:I6IAAOSwpDdVFX0s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 9, 2016 Author Report Share Posted January 9, 2016 Λέω να ξεκινήσω απο το τιμόνι γιατί με ενδιαφέρει περισσότερο η ευκολία αλλαγής σχέσεων απο το τιμόνι(Κυρίως κατεβάσματα πριν τις στροφές). Επειδή έχω τριάκτινο τιμόνι με αερόσακο θα ψάξω μόνο για τιμόνι. Επίσης θέλω τιμόνι με paddles. Κάτι τέτοιο θα λειτουργήσει ή θέλουμε τα προηγούμενα πλήκτρα? Επίσης ο αερόσακος ταιριάζει? http://www.ebay.co.uk/itm/3C8419091AK-Multifunktionslenkrad-MFL-Lederlenkrad-Leder-original-VW-Golf-6-VI-/361252328037?hash=item541c511265:g:O~kAAOSwajVURwek Ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 10, 2016 Report Share Posted January 10, 2016 Αν έχεις τριάκτινο τιμόνι ο αερόσακος δεν ταιριάζει με αυτό το τιμόνι που παραθέτεις στο λινκ. Κάποιοι έχουν βάλει αυτό το τιμόνι.Αν ψάξεις σε φόρουμ θα βρεις αντίστοιχα DIY. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 10, 2016 Author Report Share Posted January 10, 2016 (edited) Professor θα σε τρελανω..., λέω να ξεκινήσω απο το τιμόνι όπως σου είπα. Έχω βρει ένα λοιπόν απο Golf Gti 5. Λογικά ο αερόσακος ο δικός μου ταιριάζει ετσι? Για να λειτουργήσουν τα paddles χρειάζεται να έχω αλλάξει και την ecu ή θα δουλέψει και έτσι με την ανάλογη κωδικοποιηση? Επίσης έχω βρει αυτόν τον εγκέφαλο μαζί με τα χειριστήρια http://www.ebay.co.uk/itm/2008-VW-PASSAT-HIGHLINE-TDI-DSG-MULTI-STALK-WITH-CRUISE-CONTROL-3C0-953-549-AC-/201294585993?hash=item2ede17a089:g:SCMAAOSwA4dWF2~3#vi-ilComp Κοιτώντας στην παρακάτω σελίδα είδα οτι είναι highline .http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions Δεν είναι βέβαια ο ΑΗ. Τι περισσότερο προσφέρει ο ΑΗ? Επίσης σχετικά με το καντράν, επειδή είναι αυτόματο το αυτοκίνητο και πρέπει να δείχνει και πληροφορίες για τις ταχύτητες χρειάζεται κάποιο διαφορετικό? Αν όχι παίζει ρόλο ο εγκέφαλος ή απλά τον προγραμματίζουμε ώστε να συνεργάζεται με το DSG? Αυτά τα λίγα για σήμερα...-) Και πάλι ευχαριστώ Edited January 10, 2016 by charger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 (edited) Καλημέραα!! 1.Σχετικά με το τιμόνι θα είσαι οκ με του gti. 2.Για να λειτουργήσουν τα paddles χρειάζεσαι απλά τη κατάλληλη κωδικοποίηση. 3.Η φλασιέρα που βρήκες ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητό σου. 4.Το καντραν δεν χρειαζεται κάτι για να σου δείξει τις πληροφορίες των ταχυτήτων το κάνει από μόνο του. Edited January 12, 2016 by professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 12, 2016 Author Report Share Posted January 12, 2016 Professor καλησπέρα, σε έχω τρελάνει, αλλά ακόμα μαθαίνω και δεν θέλω να κάνω κάτι λάθος. Το τιμόνι του gti δυστηχώς δεν το πήρα, το είχε προλάβει άλλος πριν απο 40ημέρες αλλα η αγγελία δεν είχε διαγραφεί. Γενικά τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι απο Golf ταιριάζει στο πασσατ? Κυρίως ενδιαφέρομαι για τον αερόσακο, ώστε να κρατήσω τον δικό μου. Για αρχή θα πάρω το τιμόνι και καντράν. Έβαλα σήμερα το vcds και τσεκάρησα την ecu μου η οποία εχει κωδικό 3C0953549J και είναι midline. Κάπου διάβασα στο forum οτι η οθόνη σε κάποιον δούλευε μια χαρά με ecu midline. Ποιά η γνώμη σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 16, 2016 Author Report Share Posted January 16, 2016 Η αρχή έγινε, αγόρασα απο την Ελλάδα πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles για το DSG. Το τιμόνι είναι απο Golf 5. Μαζί με τιμόνι, υπήρχε και το καλώδιο του αερόσακου. Τα τοποθέτησα όλα αλλά αν εξαιρέσεις τον αερόσακο τιποτα δεν δουλεύει. Ούτε η κόρνα. Κοιτώντας το καινούριο καλώδιο είδα οτι το ένα καλωδιάκι της κόρνας δεν πάει όπως το πάλιο στην κίτρινη φύσσα αλλά στο μικρό μαύρο βυσματάκι του τιμονίου.Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι η κόρνα στο πολυλειτουργικό λειτουργεί μέσα απο τον Can. Ισχύει κάτι τέτοιο? Γενικά αν δεν αλλάξω εγκεφαλάκι δεν λειτουργεί τίποτα? Α ξέχασα να πω οτι προσπάθησα να προγραμματίσω την ecu με το Vcds αλλα δεν δεχεται τον προγραμματισμό για πολυλειτουργικό(λέει οτι οι τιμές είναι εκτός ορίων). Κάποια βοήθεια΄? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Καλή αρχή!!! Βιαστικό σε βλέπω..... Αν δεν αλλάξεις τον εγκέφαλο τιμονιού δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 17, 2016 Author Report Share Posted January 17, 2016 Ψάχνωντας στο ιντερνετ βρήκα απαντήσεις στα ερωτήματα μου. Το πολυλειτουργικό τιμόνι λοιπόν επικοινωνεί με το εγκεφαλάκι μέσω του διαύλου LIN, το οποίο είναι μία φτηνή επέκταση του διαύλου Can για την δημιουργία υποδικτίων μέσα στο αυτοκίνητο. Η κόρνα δεν λειτουργεί γιατί στα πολυλειτουργικά τιμόνια περνάει μέσα τον διαύλο Lin. Τα πλήκτρα δεν λειτουργούν γιατί απλα το εγκεφαλάκι μου δεν υποστηρίζει τον Lin. Απο ότι μου είπες όλοι οι εγκέφαλοι highline λειτουργούν με τα πολυλειτουργικά ετσι? Αυτοί που τελειώνουν σε ΑΗ τι περισσότερο προσφέρουν γνωρίζεις? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Αυτός που τελειώνει σε ΑΗ είναι η τελευταία έκδοση η πιο εξελιγμένη που υποστηρίζει το αυτοκίνητό μας πριν την αλλαγή του μοντέλου σε Β7. Αν πας στην αντιπροσωπεία με το vin του αυτοκινήτου και ζητήσεις εγκέφαλο τιμονιού αυτόν θα σου δώσουν.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλοι που μπορούν να σου κάνουν τη δουλειά σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charger Posted January 31, 2016 Author Report Share Posted January 31, 2016 (edited) Άσπρος καπνός τελικά .... το τιμόνι μπήκε, ο εγκέφαλος μπήκε, τα paddles λειτουργούν όπως και τα πλήκτρα της έντασης και mute του ραδιοφώνου.Τα μενού τελικά χρειάζονται καινούριο καντράν. Πίστευα οτι επειδή είναι με pixel παρόλο που είναι lowline τελικά θα λειτουργήσει.Να μου ξεφεύγει κάποιος προγραμματισμός? Με παιδεψε παρα πολυ ομως. Όχι η εγκατασταση ουτε ο προγραμματισμός , αλλά η διαδικασία basic setup για τον αισθητηρα γωνίας του τιμονίου. Άλλαξα πόσες φορες τους εγκεφάλους. Τελικά με πολύ διάβασμα και προσπάθειες με το VCDS τα κατάφερα. το καλώδιο μου ειναι 11.8 και μου κάνει νερά.Βγάζει συνεχώς οτι δεν είναι λαισεντ.(Αντε καλε δεν το ξεραμε...).Καμια ιδέα? Επίσης θα ψάξω τώρα για καντράν.Κάποιο σαν αυτό θα κάνει δουλειά ?http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-2-0TDI-Tacho-Tachometer-Display-3C0920871E-3C0920-871E-ca-223663KM-/272020882105?hash=item3f55b542b9:g:higAAOSwstxVULYN Πρέπει να είναι απο αυτόματο ή δεν παίζει ρόλο?Το χρώμα του φωτισμού είναι σε όλα γαλάζιο? Ενδιαφέρον πιστεύω και το κόστος. Μου κόστισε 120 το τιμόνι + 18,5 μεταφορικά απο την Λάρισα(πήγε κουριερ και το αγόρασε).Επίσης για καλή μου τύχη το τιμόνι είχε και την καλωδίωση. Το εγκεφαλάκι το πήρα απο ebay Αγγλίας μαζί με φλασίερα και αισθητήρα θέσεως τιμονίου 80 με τα μεταφορικά. Μέχρι στιγμής δηλαδή 218,5. Μένει το καντράν λοιπόν... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον professor γιατί χωρις την βοηθεια του δεν θα ειχα κάνει τίποτα. Edited January 31, 2016 by charger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...