2015Bora Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Χαίρεται. Ένας φίλος μου πήρες πρόσφατα ένα bora 16αρι 16V (AZD) και σκέφτεται να αλλάξει την συμπίεση, δηλαδή το bore & stroke (δεν ξέρω ακριβώς την ελληνική ορολογία). Ξέρει κανείς αν το έχει επιχειρήσει; Αξίζει να το κάνει;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Η συμπιεση ανεβαινει μονο αν πλανισεις το καπακι τι δουλεια εχουν αυτα που αναφερεις ? bore ειναι το μεγεθος του εμβολου και stroke ειναι η διαδρομη που κανει απο το κατω νεκρο σημειο μεχρι το ανω νεκρο σημειο και μετρουνται σε χιλιοστα η mm αυτο εχει bore x stroke 76.5mm x 86.9mm μονο stroke μπορει να κανει αν ταιριαζουν μπιελες και στροφαλος απο αλλο μοτερ με πιο πολλα κυβικα δηλαδη υπερκυβισμο. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015Bora Posted November 9, 2015 Author Report Share Posted November 9, 2015 Δηλαδή δεν θα κερδίσουμε τίποτα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Θα κερδισετε αλλα ποσα λεφτα ειστε διαθεσιμοι να δωσετε ? για να ανεβασεις συμπιεση μονο και να δουλεψει σωστα ωστε να βγει το τελευταιο αλογο και το τελευταιο γραμμαριο ροπης θελει εκκεντροφορους εξατμιση απο μπροστα μεγαλυτερη διατομη και ελευθερα καζανακι φιλτρο ελευθερας και προγραμμα. Τωρα για να το υπερκυβισεις δεν συμφερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015Bora Posted November 10, 2015 Author Report Share Posted November 10, 2015 Αυτός είπε δεν βιάζεται...και οτι θέλει να το δοκιμάσει. Ξέρει κανείς πόσο θα βγει πάνω κάτω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Ξεκινηστε ψαξτε τι ταιριαζει σε αυτο το μοτερ για να υπερκυβιστει απο στροφαλο μεταλλα μπιελες εμβολα μεγαλυτερα πηγαινετε σε ενα ρεκτιφιε ρωτηστε αν αναλαμβανει να κανει αυτη τη δουλεια σε αυτο το μοτερ μιληστε με ενα σωστο μηχανικο για το πως θα φτιαχτει το καπακι εκκεντροφορους μοιρες βυθισματα valvetrain για ασφαλες στροφαρισμα πλανισμα για να ανεβει η συμπιεση ροικη εξελιξη στο καπακι για να γλυστραει ο αερας και το καυσιμο πιο ευκολα ρευματα δυνατα πηγαινετε σε εξατμισα κανονιστε για εξατμιση μαζι με χταποδι και για εισαγωγη χειροποιητη μεταλλικη και τελος ενα καλο προγραμματιστη για να βαλει το κερασακι στην τουρτα λογικα θελετε και αγραφο εγκεφαλο μετα θα βαλετε ενα καλο κιτ συμπλεκτη προφανως 4φτερο η 6φτερο βολαν ελαφρωμενο μονης μαζας γτ τωρα φοραει διπλης και με ολα αυτα μπορει να δειτε 190 αλογα μαξ ατμοσφαιρα με μεγαλη συμπιεση 13.5+ και αγωνιστικο καυσιμο ξεχαστε την απλη βενζινη και θα σας εχουν φυγει πανω απο 5000 ευρω λειαν επιοικως και πλεον δεν θα ειναι καθημερινο. Αλλιως αν θελει μονο να βαλει στροφαλο και μπιελες θα πεταξει τσαμπα λεφτα για να δει μια μικρη διαφορα και να λεει οτι ειμαι υπερκιβυσμενος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015Bora Posted November 11, 2015 Author Report Share Posted November 11, 2015 Σ' ευχαριστω πολυ φιλε μου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...