Jump to content
Guest Polakias TDI

Αλλαγή Χαρακτηριστικών Σε Κινητήρες 1.4 Tdi

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Νέος τιμοκατάλογος (& όχι μόνο...) για Polo (ισχύει από 27.10.2015).

Το αυτοκίνητό μου (75ps), χωρίς να αλλάξει καθόλου χαρακτηριστικά, πλέον εκπέμπει 99g/km & έχει μεγαλύτερες καταναλώσεις.

Ομοίως το 90άρι.

Δουλευόμαστε, έτσι;

 

Συνημμένα σχετικά .pdf από site Volkswagen.

polo 02.02.2015.pdf

polo 27.10.2015.pdf

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Και μενα 88 ηταν 1.4 90 αλογα

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

"Ήταν". Τώρα είναι +5 όλα, άρα 93!

Link to comment
Share on other sites

Και η τιμη αλλαξε βεβαια στη δικη μ εκδοση προσθεσαν ζαντες αλουμινίου

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Απλά επικεντρώθηκα στην αλλαγή των ρύπων των tdi κινητήρων και των καταναλωσεων, γιατί μου φαίνεται περίεργο με ίδιο κυβισμό, ιπποδυνάμεις και ροπές σε ίδιες ακριβώς στροφές να άλλαξαν αυτά τα δύο!!!

Στη δική μου περιπτωση, δεν άλλαξε στον εξοπλισμό απολύτως τιποτα.

Θα μας τρελάνουν τα Γερμανάκια.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Τώρα που το ξανασκέφτομαι: λέτε οι νέες καταναλώσεις & ρύποι να έχουν προκύψει λόγω εργοστασιακών τροποποίησεων σε βολάν & συναφή (οπως έχουμε ήδη αναφερθεί);

& αν είναι έτσι, θα ειδοποιηθούμε όλοι οι παλαιότεροι κάτοχοι Polo 1.4 Tdi για αλλαγές;

Απλά μοιράζομαι κάποιες σκέψεις.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Εμένα εξακολουθεί να ειναι 88. Το θέμα ειναι γιατί έγινε αυτή η αλλαγή ; Ίσως επειδή έσβηνε στις χαμηλές στροφές;!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα οτι να ναι.τελευταια φορα vw group καλυτερα να ειχα παρει το corsa παιδια ΚΑΛΥΤΕΡΑ.μιλαμε για την μεγαλυτερη εξαπατησει ετσι;ξεφτιλισμενη εταιρια.σερβις 130 ευρω με εκπτωση για λαδι καο φιλτρο λαδιου ουστ ρε.αλλαγη στους ρυπους που σημαινει οτι θα πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας αν αλλαξει κατι.τι να πει κανεις.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα οτι να ναι.τελευταια φορα vw group καλυτερα να ειχα παρει το corsa παιδια ΚΑΛΥΤΕΡΑ.μιλαμε για την μεγαλυτερη εξαπατησει ετσι;ξεφτιλισμενη εταιρια.σερβις 130 ευρω με εκπτωση για λαδι καο φιλτρο λαδιου ουστ ρε.αλλαγη στους ρυπους που σημαινει οτι θα πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας αν αλλαξει κατι.τι να πει κανεις.

Η αλλαγή δεν επηρεάζει τα τέλη. Το όριο ήταν στα 100 γρ. co2/100km. Τωρα θα πληρώσεις έτσι κι αλλιώς γιατί θα αλλάξει η φορολόγηση. Για σέρβις εμένα μου είπαν 90 ευρώ λάδια και φίλτρο. Εδώ φίλος μου με KIA RIO το σέρβις για λάδια και φίλτρο στην αντιπροσωπεία το πληρώνει 135 ευρώ. Ότι ειναι απαράδεκτη κίνηση απ την Volkswagen συμφωνώ κι εγώ, χωρίς καμια ενημέρωση απλά αυξάνουν τους ρύπους. Θα πάω σήμερα στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή δεν επηρεάζει τα τέλη. Το όριο ήταν στα 100 γρ. co2/100km. Τωρα θα πληρώσεις έτσι κι αλλιώς γιατί θα αλλάξει η φορολόγηση. Για σέρβις εμένα μου είπαν 90 ευρώ λάδια και φίλτρο. Εδώ φίλος μου με KIA RIO το σέρβις για λάδια και φίλτρο στην αντιπροσωπεία το πληρώνει 135 ευρώ. Ότι ειναι απαράδεκτη κίνηση απ την Volkswagen συμφωνώ κι εγώ, χωρίς καμια ενημέρωση απλά αυξάνουν τους ρύπους. Θα πάω σήμερα στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Για ποιον λογο να ενημερωσει ποιον??

Link to comment
Share on other sites

Για ποιον λογο να ενημερωσει ποιον??

Γιατί λογικά η αύξηση αυτή θα γίνεται και στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη. Όποτε δεν χρειάζεται να ξερω ότι έχω πάρει ένα αυτοκίνητο που κατα την αγορά οι εκπομπες ρύπων ήταν 88γρ και τωρα ξαφνικά πάει στα 93γρ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή δεν επηρεάζει τα τέλη. Το όριο ήταν στα 100 γρ. co2/100km. Τωρα θα πληρώσεις έτσι κι αλλιώς γιατί θα αλλάξει η φορολόγηση. Για σέρβις εμένα μου είπαν 90 ευρώ λάδια και φίλτρο. Εδώ φίλος μου με KIA RIO το σέρβις για λάδια και φίλτρο στην αντιπροσωπεία το πληρώνει 135 ευρώ. Ότι ειναι απαράδεκτη κίνηση απ την Volkswagen συμφωνώ κι εγώ, χωρίς καμια ενημέρωση απλά αυξάνουν τους ρύπους. Θα πάω σήμερα στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Φίλε μου σε ποιο συνεργείο σου είπαν 90 ευρώ γιατί η καρεντα εμένα μου είπε 145 ;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο αναρτώνται τα νέα τέλη του 2016,  το κακό σενάριο λέει 80γρ  το όριο... οπότε με το ένα ή το άλλο τρόπο θα μας τα πάρουν...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ποιο συνεργείο σου είπαν 90 ευρώ γιατί η καρεντα εμένα μου είπε 145 ;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Στην αντιπροσωπεία της vw στη Λιβαδειά φίλε μου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ποιο συνεργείο σου είπαν 90 ευρώ γιατί η καρεντα εμένα μου είπε 145 ;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Στην αντιπροσωπεία της vw στη Λιβαδειά φίλε μου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο αναρτώνται τα νέα τέλη του 2016, το κακό σενάριο λέει 80γρ το όριο... οπότε με το ένα ή το άλλο τρόπο θα μας τα πάρουν...

Νομίζω μέχρι την άλλη Δευτέρα θα τα έχουν περάσει και στο taxis. Απ ότι διάβασα για 1400 κυβικά που πριν δεν πλήρωνε τέλη , τωρα θα πληρώσει 120 ευρώ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιατί λογικά η αύξηση αυτή θα γίνεται και στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη. Όποτε δεν χρειάζεται να ξερω ότι έχω πάρει ένα αυτοκίνητο που κατα την αγορά οι εκπομπες ρύπων ήταν 88γρ και τωρα ξαφνικά πάει στα 93γρ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Δεν γινετε αυτο που λες, οι ρυποι ειναι αυτοι που γραφονται στην αδεια κυκλοφοριας σου, ασχετα αν αυριο η vw βγαλει το ιδιο αυτοκινητο με τον ιδιο κινητηρα με περισοτερους ή λιγοτερους ρυπους οι δικοι σου δεν αλλαζουν.

Νομίζω μέχρι την άλλη Δευτέρα θα τα έχουν περάσει και στο taxis. Απ ότι διάβασα για 1400 κυβικά που πριν δεν πλήρωνε τέλη , τωρα θα πληρώσει 120 ευρώ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ναι φιλε μου να πληρωσει, γιατι να μην πληρωσει?? τον ιδιο δρομο δεν χρησημοποιουμε???

 

Με τον ιδιο τροπο που το μπουρδελο στο οποιο ζουμε κοροιδεψε ολους αυτους που αγορασανε 2λιτρα ωστε να αυξηθουν οι πωλησεις των αυτοκινητων, με τον ιδιο τροπο κοροιδεψε και ολους αυτους που αγορασανε αυτοκινητα με μηδενικους ρυπους...

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Δεν γινετε αυτο που λες, οι ρυποι ειναι αυτοι που γραφονται στην αδεια κυκλοφοριας σου, ασχετα αν αυριο η vw βγαλει το ιδιο αυτοκινητο με τον ιδιο κινητηρα με περισοτερους ή λιγοτερους ρυπους οι δικοι σου δεν αλλαζουν.

Ναι φιλε μου να πληρωσει, γιατι να μην πληρωσει?? τον ιδιο δρομο δεν χρησημοποιουμε???

Με τον ιδιο τροπο που το μπουρδελο στο οποιο ζουμε κοροιδεψε ολους αυτους που αγορασανε 2λιτρα ωστε να αυξηθουν οι πωλησεις των αυτοκινητων, με τον ιδιο τροπο κοροιδεψε και ολους αυτους που αγορασανε αυτοκινητα με μηδενικους ρυπους...

Λογικά για να αυξηθούν οι ρύποι και η κατανάλωση σε αυτά τα μοντέλα πρέπει να παίζει ρόλο το γεγονός ότι έσβηνε στις χαμηλές στροφές το αυτοκίνητο, όποτε λέω ότι μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα για να διορθωσουν το πρόβλημα θα πρέπει να αυξήσουν ρύπους και κατανάλωση αυτό εννοώ. Εγώ δεν αγόρασα το αυτοκίνητο επειδή δεν θα πλήρωνα τέλη κυκλοφοριας δεν το είχα καν σαν κριτήριο, έτσι κι αλλιώς 1400 κυβικά ειναι το αυτοκίνητο μου, και πριν το πόλο είχα ένα 1600 βενζίνη, μια φορά το χρόνο έδινα 265 ευρώ, το πρόβλημα δεν ήταν τα 265 ευρώ, αλλα ότι για να κανω ένα ταξίδι 400 χλμ ήθελα 50 ευρώ, ενώ τωρα θέλω 20. Όποτε δεν νομίζω να με κορόιδεψε κανένας.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λογικά για να αυξηθούν οι ρύποι και η κατανάλωση σε αυτά τα μοντέλα πρέπει να παίζει ρόλο το γεγονός ότι έσβηνε στις χαμηλές στροφές το αυτοκίνητο, όποτε λέω ότι μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα για να διορθωσουν το πρόβλημα θα πρέπει να αυξήσουν ρύπους και κατανάλωση αυτό εννοώ. Εγώ δεν αγόρασα το αυτοκίνητο επειδή δεν θα πλήρωνα τέλη κυκλοφοριας δεν το είχα καν σαν κριτήριο, έτσι κι αλλιώς 1400 κυβικά ειναι το αυτοκίνητο μου, και πριν το πόλο είχα ένα 1600 βενζίνη, μια φορά το χρόνο έδινα 265 ευρώ, το πρόβλημα δεν ήταν τα 265 ευρώ, αλλα ότι για να κανω ένα ταξίδι 400 χλμ ήθελα 50 ευρώ, ενώ τωρα θέλω 20. Όποτε δεν νομίζω να με κορόιδεψε κανένας.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ο καθένας μπορεί να αγόρασε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για διαφορετικούς λόγους που τον ικανοποιούν αλλά η απάτη από μέρους του κράτους ΑΠΑΤΗ να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους . Τώρα μένει να δούμε το μέγεθος της απάτης και για να παρηγορηθούμε δεν θα είναι και τίποτα μπροστά στους φουκαράδες που έγραψε και ο φίλος πιο πάνω που αγόρασαν τα δίλιτρα και μετά τους σκίσανε...   

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Να επισημάνω, επαναφέροντας στο προσκήνιο το παρόν θέμα, πως πλέον δεν θα υπάρχει Polo που δε θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (δείτε νέο τιμοκατάλογο με νέα τεχνικά χαρακτηριστικά).

Τυχεροί όσοι πήραν το Polo TDI με 90ps & χειροκίνητο κιβώτιο ( προς το παρόν (?) )...

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

μηδενικά τα τέλη και για φέτος παιδιά έχω το tredline 90 ps bmt  

πριν λίγο το είδα στην εφαρμογή τελών κυκλοφορίας 2016

το αυτοκίνητο το δείχνει 88 μικρογραμαρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά,

Έχω ένα Polo TDI 90 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο.. Έχω φυσικά το πρόβλημα με την αποτυχία του να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο και περιμένω για τις αλλαγές βολάν κλπ.. 

Όσο αφορά τους ρύπους, αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρει ρίξτε μία ματιά στη λίστα με τα αυτοκίνητα του VW Group με πειραγμένες προς τα κάτω τις εκπομπές CO2, που υπάρχει μέσα στο παρακάτω link.. Υπάρχουν Polo που όμως δεν πορώ να καταλάβω αν είναι το δικό μου/δικά μας... 

 

Όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω, πρώτη και τελευταία φορά VWgroup..

 


Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν αλλάξει μονο αυτα.

Τωρα στην τελευταία έκδοση περιλαμβανεται κ το clima κ οχι σαν extra οπως εμάς.(polo tdi αγορα 12 του 2014)

Επίσης περιλαμβάνει κ κλείσιμο αερόσακου συνοδηγού με ένδειξη air bag off διπλα στο κουμπι του αλαρμ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.