FSI Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Καλησπέρα Σήμερα παρατήρησα ότι με 1η ή 2α ταχύτητα όταν παταω απότομα το γκάζι ή το αφήνω απότομα και το αμάξι έχει τις δύο παραπάνω σχέσεις (Δεν το δοκιμασα επαρκώς σε άλλες σχέσεις) κάνει άλλοτε ένα Κρακ ή ένα Κρακ Κρακ...γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να είναι;;; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Ρε φιλε εχω ακριβως το ιδιο προβλημα...μια φορα ακουστηκε τοσο δυνατα σαν να κοβεται ενα συρματοσχοινο ενα πραγμα...νομιζα οτι θα μου μεινει ο συμπλεκτης στο χερι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted November 13, 2015 Author Report Share Posted November 13, 2015 Εγώ έχω 1.6 FSI SPORTLINE Εσύ τι αμάξι έχεις Επίσης θα χαρακτήριζαν το θόρυβο σαν να τσακίζει πλαστικό... Μου το κάνει πχ όταν έχω 1 και 3000 στροφές να αφήνω απότομα το γκάζι...Συνήθως το αμάξι μέχρι τώρα απλά κλωτσουσε λίγο στο αφημα..(απολύτως λογικό και αναμενόμενο) Αλλά σήμερα έτυχε να έχω κλειστό το ραδιόφωνο και επειδή εμπλεξα σε κίνηση σταματά ξεκίνα το άκουσα... Κάνει ένα Κρακ βαρυγδουπο.Πολλές φορές το έκανε και μετά από απότομο γκάζι Τι μπορεί να είναι γιατί φτάνει ο καιρός μετά από 11μιση χρόνια να αλλάξω δίσκο πλατώ και αμορτισέρ και δεν έχω τα ρημαδια τα ευρώ..Αλλάζει και ο μλκς τα τέλη κυκλοφορίας και δν ξέρω τι ξημερώνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Μηπως ειναι καμια βαση μηχανης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted November 13, 2015 Author Report Share Posted November 13, 2015 Το ένα ενδεχόμενο είναι αυτό.. Αν δεν κάνω λάθος ο βάσεις μηχανής είναι 3εις ε?? Κάτι άλλο που να αφορά ημιαξόνι,ψαλίδια, ακρομπαρα παίζει;;; Κάπου διάβασα ακόμα ότι μπορεί να φταίει και ο καταλύτης!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted November 13, 2015 Author Report Share Posted November 13, 2015 Το ένα ενδεχόμενο είναι αυτό.. Αν δεν κάνω λάθος ο βάσεις μηχανής είναι 3εις ε?? Κάτι άλλο που να αφορά ημιαξόνι,ψαλίδια, ακρομπαρα παίζει;;; Κάπου διάβασα ακόμα ότι μπορεί να φταίει και ο καταλύτης!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 14, 2015 Report Share Posted November 14, 2015 Βαση ειναι οταν επιταχυνεις και αφησεις αποτομα το γκαζι, ή πατησεις παλι φρενο γρηγορα κ το αφησεις.. Εκει κουνιεται η βαση κ κανει καποια γκουπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 14, 2015 Report Share Posted November 14, 2015 Ρε φιλε εχω ακριβως το ιδιο προβλημα...μια φορα ακουστηκε τοσο δυνατα σαν να κοβεται ενα συρματοσχοινο ενα πραγμα...νομιζα οτι θα μου μεινει ο συμπλεκτης στο χερι Απο την πολυ δυναμη δεν αντεξαν οι βασεις σου για αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted November 15, 2015 Author Report Share Posted November 15, 2015 Πως πιστεύετε ότι μπορώ να δω μόνος μου αν χρειάζομαι νέες βάσεις μηχανής; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 Για να δεις σε τι κατάσταση είναι μπορείς να δοκιμάσεις με ένα μοχλό να κινήσεις το μοτέρ, ώστε να διαπιστώσεις τζόγο. Βέβαια πρέπει να γνωρίζεις πόσο θα κινηθεί νορμάλ. Στα συνεργεία έχουν τέτοιο. Για να τις εξετάσεις οπτικά από τη μία πλευρά πρέπει να βγει το παγούρι ψυκτικού και οι σωληνώσεις και την άλλη όταν πας για δισκοπλατώ όπως είχες πει σε άλλο θέμα θα φανεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted November 15, 2015 Author Report Share Posted November 15, 2015 Ευχαριστώ πολύ γιά τις απαντήσεις σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...