Jump to content
vtsotras

Σκληρο Πενταλ Φρενου

Recommended Posts

Εδώ κ δέκα μέρες παρέλαβα ένα polo tdi dsg. Όταν το αφήνω σταματημένο Κάνα δίωρο η το πρωί συνήθως κ πάω να βάλω μπρος πατώντας το φρένο έχει γίνει κούτσουρο το πεντάλ κ χρειάζεται πολύ πίεση . Λογικά έχει χάσει την υποπίεση. Είναι λογικό να συμβαίνει αυτό ;;; Τις πρώτες μέρες δεν μου το έκανε !!! Οποίος έχει dsq ας μου απαντήσει σας παρακαλώ .

Link to comment
Share on other sites

Σε ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητως σασμαν μολις μιζαρεις το μοτερ σε κλασματα δευτερολεπτου δημιουργηται υποπιεση με το που θα ξεκινησουν τα εμβολα να πηγαινουν πανω κατω απο το μιζαρισμα πηγαινε να το ελεγξεις δεν ειναι να παιζεις με τα φρενα του αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λειτουργεί ο κινητήρας; και αν ναι για ποσό διάστημα μετά σημβαίνει αυτό

Με τον κινητήρα οφφ είναι φυσιολογικό

Link to comment
Share on other sites

Το φρένο είναι σκληρό παιδιά πριν το βάλω μπρος όταν το πατάω για να μιζάρει . Όταν πάρει μπρος το φρένο είναι μια χαρά . Απλά είναι σκληρό πριν κ δεν το κάνει πάντα .

Link to comment
Share on other sites

Οταν σβησει ο κινητηρας αν το πατησεις 2-3 φορες ειναι ενταξει μετα σκληραινει μεχρι να το ξαναβαλεις μπροστα φυσιολογικο ειναι αυτο που σου κανει δεν χρειαζεται να ανησυχεις.

Link to comment
Share on other sites

Είναι απόλυτα φυσιολογικό, μην ανησυχείς καθόλου! Είναι αυτό που σου λένε τα παιδιά! "Φταίει" το dsg, που απαιτεί να πατήσεις το φρένο για να πάρει μπρος ο κινητήρας. Αν είχες μηχανικό δεν θα το είχες παρατηρήσει καν! 

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα αυτόματο VW Passat 1.8T B5.5 150PS Sedan.

 

Έχω ακριβώς το ίδιο "πρόβλημα" μετά από αλλαγή δίσκων, τακάκια, μαρκουτσια μπροστά και δεξιά δαγκάνα πίσω. Όταν πάω να βάλω μπροστά πατάω το φρένο και είναι σκληρό. Με το που γυρίσω τη μίζα μαλακώνει. Δεν είναι κάποιο λειτουργικό πρόβλημα απλώς πριν την αλλαγή δε το έκανε.

 

Σημείωση: σε μένα δεν απαιτεί να πατήσω το φρένο για να βάλω μπροστά παρόλο που είναι αυτόματο. Το φρένο απλώς ξεκλειδώνει τον λεβιέ για να το βγάλεις απο το parking mode σε αυτόματο, συν πλην κλπ.

 

Η φυσιολογική λειτουργία των φρένων είναι μόλις σβήσεις το αυτοκίνητο τις πρώτες 2 με 3 φορές να πατιέται το φρένο κανονικά. Μετά σκληραίνει γιατί αδειάζει το υγρό απο το λαστιχάκι λογικά.

Ξέρετε τι μπορεί να το επηρεάζει;

Edited by aris_anthony999
Link to comment
Share on other sites

Η φυσιολογικη λειτουργεια ειναι με το που σβησεις το αυτοκινητο, ακομα και μετα απο ωρες αν πατησεις το φρενο, αυτο να εχει 2-3 φορες πατημα μεχρι να γινει κουτσουρο, μετα σκληραινει γιατι χανει την υποπιεση το σεβροφρενο, και δεν εχει καμια σχεση με τα υγρα φρενων.

Για να σου σημβαινει αυτο, καπου εχεις διαρροη υποπιεσης στο σεβροφρενο, πρωτα ελενξε το σωληνακι που δινει υποπιεση στο σεβρο, πανω σε αυτο το σωληνακι υπαρχουν και 1-2 βαλβιδες μονοδρομες, οι οποιες κρατουν την υποπιεση οταν σβησει ο κινητηρας ή οταν βρησκετε σε κατασταση πιεσης. Μπορει καποιο σωληνακι ή βαλβιδα με την παροδο του χρονου να εχει ''γερασει'' και να εχει κανει σκασιματα, και ισως ο μαστορα σου κατα την επισκευη, ισως συμπληρωσε υγρα φρενων και καπου το κουνησε. Αν δεν ειναι απο καποιο σωληνακι, μπορει να ειναι απο το ιδιο το σεβροφρενο, να μην μπορει να κρατησει υποπιεση, ητε απο την εσωτερικη μεβρανη του, ητε απο την τσιμουχα πανω στο πενταλ του φρενου.

Edited by dasauto
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.