Jump to content
SakisNik

Golf 4 - Τρέμει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

Καλημέρα σας, ζητάω την εμπειρία σας και την γνώμη σας !!!

Είμαι πρόσφατα (2 μήνες) κάτοχος ενός Golf 4, 1.6, 8v, μοντέλο του 1999, με κωδικό μοτέρ AKL,  πεντάπορτο, (καθ' ότι οικογενειάρχης), το οποίο ήταν σε ακινησία γύρω στο 1,5 χρόνο και αγοράστηκε σε πολύ καλή τιμή. Έκανα γενικό service, αλλάχτηκαν όλα τα λουριά, φίλτρα, λάδια, νερά, σπιράλ εξάτμισης (είχε σπάσει) και καταλύτης (μαζί), τρόμπα βενζίνης γιατί ήταν κολλημένη, καθαρίστηκαν τα μπεκ !!!, αλλάχτηκαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και εν γένει έγινε ότι χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει.

Εδώ θέλω την προσοχή σας: Ενώ το μοτέρ πάει καλά και σε επιτάχυνση και σε τελική, στο ρελαντί μου παρουσιάζει κάποιο τρέμουλο (αρρυθμίες). Άλλαξα μπουζοκαλώδια (γνήσια μεταχειρισμένα, γιατί φορούσε beru), έβαλα άλλον πολλαπλασιαστή, αλλά το τρέμουλο παραμένει. Το βάλαμε στο tester αλλά δεν βγάζει βλάβη μοτέρ. Να υπογραμμίσω εδώ ότι όταν είναι ζεστό το μοτέρ και μετά από ένα τέταρτο πάω να το βάλω μπροστά, δεν παίρνει γρήγορα με αποτέλεσμα να πατάω το γκάζι για να πάρει και μυρίζει βενζίνη. 

Επίσης στο πρώτο μου ταξίδι, που ήταν μακρινό, ενώ η θερμοκρασία στο όργανο μου έδειχνε σταθερά 90 βαθμούς, κάποια στιγμή έπεσε στους 80 και μετά ανέβηκε ξανά στους 90. Αυτό μου το έκανε και στην επιστροφή, όπου έφτασε στους 70 και ξανά μετά στους 90. Ο μηχανικός εδώ μου είπε "θερμοστάτης". Μετά από ψάξιμο, γιατί πλέον το όργανο ανέβαινε μέχρι τους 80 πλέον, και στον δρόμο κατέβαινε μέχρι τους 70 (και 2 φορές έπεσε και στο 0), άλλαξα την βαλβίδα της κρύας εκκίνησης (την έβγαλε το tester), αλλά η ένδειξη και πάλι στον δρόμο ανεβαίνει μέχρι τους 80 και πέφτει και στους 70 βαθμούς. Ξέχασα να σας πω ότι στην πόλη μέσα δουλεύει μόνιμα στους 90. Εδώ συμπεραίνω τελικά ότι μάλλον φταίει ο θερμοστάτης (θα αλλαχτεί σύντομα) !!! 

Συγνώμη αν σας κούρασα με το μακροσκελές κείμενό μου, αλλά στην επαρχία οι απόψεις διίστανται και έχω μπερδευτεί !!

Κάθε άποψη σεβαστή, περιμένω τις απάντήσεις σας, καθ' ότι εγώ είμαι πρώτη φορά στον όμιλο VAG και εσείς είστε οι guru !!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρω...Σάκης 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλη σου μερα σακη

Αρχικα για την θερμοκρασια φταιει ο θερμοστατης σου.

Εχει κολλησει ανοιχτος με αποτελεσμα να ψυχει οποτε δεν ανεβαζει θερμοκρασια το οχημα.

Το κοστος αντικαταστασης ειναι μικρο.

Σχετικα με τις αρρυθμιες θα σου προτεινα να κανεις εναν καθαρισμο και μια βασικη ρυθμιση πεταλουδας αρχικα. Αν το προβλημα επιμεινει κοιτα μπουζοκαλωδια μπουζι κ αν αυτα ειναι οκ τοτε τεσταρε με μια αλλη πεταλουδα να δεις αν στο κανει.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλη σου μερα σακη

Αρχικα για την θερμοκρασια φταιει ο θερμοστατης σου.

Εχει κολλησει ανοιχτος με αποτελεσμα να ψυχει οποτε δεν ανεβαζει θερμοκρασια το οχημα.

Το κοστος αντικαταστασης ειναι μικρο.

Σχετικα με τις αρρυθμιες θα σου προτεινα να κανεις εναν καθαρισμο και μια βασικη ρυθμιση πεταλουδας αρχικα. Αν το προβλημα επιμεινει κοιτα μπουζοκαλωδια μπουζι κ αν αυτα ειναι οκ τοτε τεσταρε με μια αλλη πεταλουδα να δεις αν στο κανει.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. 

Και εγώ πιστεύω ότι 100% είναι ο θερμοστάτης (αυτό τουλάχιστον δείχνει) , όμως με εντυπωσίασε το γεγονός ότι 2 φορές το όργανο έπεσε στο "0" και επανήλθε βέβαια και φοβήθηκα μήπως είναι βλάβη στο καντράν του αυτοκινήτου. Θα τον αλλάξω και θα σας πω.

Τώρα όσον αφορά τις αρρυθμίες ξέχασα να αναφέρω ότι: 1) Τα μπουζί αλλάχτηκαν, είναι καινούργια, 2) Η πεταλούδα καθαρίστηκε και έγινε βασική, 3) το ίδιο κάνει και με τα πριν μπουζοκαλώδια και με τα τωρινά που έβαλα και 4) έχει ένας φίλος ένα ίδιο μοτέρ από το τρακαρισμένο το δικό του (το οποίο δούλευε άψογα) και ότι παίρνω και δοκιμάζω είναι από αυτό το μοτέρ. Άλλαξα και την πεταλούδα, νέα αρχική και σε αυτή ... και τα ίδια πάλι...οπότε πίσω πάλι στην δικιά μου. 

Φοβάμαι φίλε μου ότι κάτι συμβαίνει με τα μπεκ.... (εύχομαι να μην....) !!!  8)

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο προβλημα εχω σε polo 2001 και ενας φιλος σε fabia 2001 με τιν θερμοκρασια.στιν πολη και οταν το αμαξη ειναι σταματιμενο ανεβαζει θερμοκρασια κανονικα στους 90.οταν κινητε εκτος πολης τοτε πεφτει.και νομηζω πολι πιο κατο απτους 70

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δες τον αισθητηρα αερα...

Καλησπέρα και ευχαριστώ. 

Μάλλον εννοείς το maf έτσι; Μου το είπε και ο μηχανικός μου και μου πρότεινε να βγάλω την φίσσα και να δω αν θα το κάνει. Ε λοιπόν την έβγαλα, το δοκίμασα και ...πάλι κάνει το ίδιο  :bad: Το ψάχνω ακόμα.... τι να πω !!!! 

Link to comment
Share on other sites

Εχω ένα toledo 1.6 16V (AUS) απο το 2001.
Κάποια στιγμή που είχα κραδασμούς το πρόβλημα ήταν ένα απο τα μπέκ.
Τα έστειλα για καθαρισμό, το ένα το πήρα στο χέρι και αναγκαστικά το άλλαξα με καινούργιο.

Απο τότε όλα καλά και το αυτοκίνητο τώρα έχει κάπου στις 200000χλμ.

Εσύ αφού τα έχεις αλλάξει κοίτα και μήπως έχει πρόβλημα κανένα μπουζί και με την ευκαιρία θα μπορούσες να κοιτάξεις και την συμπίεση των κυλίνδρων να σιγουρευτείς πως δέν έχει πρόβλημα κάποιος.

Με την θερμοκρασία έχω το ίδιο πρόβλημα. Πρίν μήνες είδα πως έχανε υγρά απο το κέλυφος του θερμοστάτη αλλα με την θερμοκρασία κανένα πρόβλημα. Αλλάζουμε το πλαστικό κελύφος όπου υπάρχουν και οι συνδέσεις για το ψυγείο ψύξης και το καλοριφέρ και μαζί βάζουμε και νέο θερμοστάτη.
Απο τότε αν το αυτοκίνητο πηγαίνει σε ανοιχτό δρόμο χαλαρά ή σε κατηφόρα με αφημένο το γκάζι η θερμοκρασία πέφτει μέχρι και τέρμα αριστερά (60c). Αλλάζουμε πάλι τον θερμοστάτη (όχι το κέλυφος) και πάλι τα γίδια.
Επειδή φτάνει ο χειμώνας και το αυτοκίνητο το οδηγάει η σύζυγος, θα αλλαχτεί πάλι ο θερμοστάτης αλλα αυτή τη φορά με γνήσιο -ίσως και το κέλυφος- γιατί προφανώς ο μαϊμού θερμοστάτης/κέλυφος που έβαλα δέν είναι σωστός και όταν είναι κλειστός εξακολουθεί να επιτρέπει την ροή πρός το ψυγείο μπροστά.

Το βρίσκω απίθανο να έχεις πρόβλημα με το όργανο, αν έχεις κλιματισμό υπάρχει συνδυασμός πλήκτρων για να δείς την θερμοκρασία του νερού που καταλαβαίνει ο αισθτήρας https://www.youtube.com/watch?v=N8nH7ao7LrI

Link to comment
Share on other sites

Εχω ένα toledo 1.6 16V (AUS) απο το 2001.

Κάποια στιγμή που είχα κραδασμούς το πρόβλημα ήταν ένα απο τα μπέκ.

Τα έστειλα για καθαρισμό, το ένα το πήρα στο χέρι και αναγκαστικά το άλλαξα με καινούργιο.

Απο τότε όλα καλά και το αυτοκίνητο τώρα έχει κάπου στις 200000χλμ.

Εσύ αφού τα έχεις αλλάξει κοίτα και μήπως έχει πρόβλημα κανένα μπουζί και με την ευκαιρία θα μπορούσες να κοιτάξεις και την συμπίεση των κυλίνδρων να σιγουρευτείς πως δέν έχει πρόβλημα κάποιος.

Με την θερμοκρασία έχω το ίδιο πρόβλημα. Πρίν μήνες είδα πως έχανε υγρά απο το κέλυφος του θερμοστάτη αλλα με την θερμοκρασία κανένα πρόβλημα. Αλλάζουμε το πλαστικό κελύφος όπου υπάρχουν και οι συνδέσεις για το ψυγείο ψύξης και το καλοριφέρ και μαζί βάζουμε και νέο θερμοστάτη.

Απο τότε αν το αυτοκίνητο πηγαίνει σε ανοιχτό δρόμο χαλαρά ή σε κατηφόρα με αφημένο το γκάζι η θερμοκρασία πέφτει μέχρι και τέρμα αριστερά (60c). Αλλάζουμε πάλι τον θερμοστάτη (όχι το κέλυφος) και πάλι τα γίδια.

Επειδή φτάνει ο χειμώνας και το αυτοκίνητο το οδηγάει η σύζυγος, θα αλλαχτεί πάλι ο θερμοστάτης αλλα αυτή τη φορά με γνήσιο -ίσως και το κέλυφος- γιατί προφανώς ο μαϊμού θερμοστάτης/κέλυφος που έβαλα δέν είναι σωστός και όταν είναι κλειστός εξακολουθεί να επιτρέπει την ροή πρός το ψυγείο μπροστά.

Το βρίσκω απίθανο να έχεις πρόβλημα με το όργανο, αν έχεις κλιματισμό υπάρχει συνδυασμός πλήκτρων για να δείς την θερμοκρασία του νερού που καταλαβαίνει ο αισθτήρας https://www.youtube.com/watch?v=N8nH7ao7LrI

Φίλε Στέφανε σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα μπεκ έχουν καθαριστεί, τα μπουζί είναι καινούργια, σωστή η παρατήρηση σου να μετρήσω συμπίεση (θα το κάνω). Δεν έχω κλιματισμό, έχει air condition, σε ευχαριστώ για το Link. 

Εδώ τώρα θα ήθελα να ενημερώσω εσένα και όλους τους φίλους του club (επειδή το ψάχνω για να το βρω συνέχεια) το εξής: Είχαμε (ο μηχανικός και εγώ) παρατηρήσει ότι η πολλαπλή εξαγωγής είχε ένα μικρό ρίγμα, στην επάνω της πλευρά, και θεωρήσαμε ότι ήταν αμελητέο !!!!!! ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ !!! Το αμάξι απο εκεί παίρνει αέρα (νόμιζα ότι χάνει η εξάτμιση) και στη τελευταία μέτρηση στο tester μας έβγαλε στις χαμηλές στροφές σφάλμα και στις στροφές πάνω από 2-3000 δούλευε άψογα. Μάλλον έδινε λάθος εντολή στον αισθητήρα "λ". Αύριο λοιπόν βγάζω πολλαπλή εξαγωγής και κόλλημα.... Και θα ενημερώσω για την εξέλιξη.... :yes:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Όπως προείπα έλυσα την πολλαπλή εξαγωγής  για να κολλήσω το ρίγμα που είχα δει και .....δυστυχώς όχι μόνο είναι καμμένη όλη η εξαγωγή αλλά διαπιστώσαμε και άλλα 3-4 ρίγματα τουλάχιστον, συν του ότι έχει μπετσικάρει εκεί που πατάει στο καπάκι....οπότε μπήκε ξανά επάνω έτσι όπως ήταν και είμαι σε αναζήτηση άλλης πολλαπλής. !!!!! 

Όσοι έχετε υπ' όψιν σας κάτι ...δεκτό !!!!

Αυτά μέχρι νεωτέρας  :bad:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο και αλλαγή πολλαπλής εξαγωγής το αυτοκίνητο συνέχισε να έχει αρρυθμίες στο ρελαντί. Μπήκε στο tester πολλές φορές και μία έδειχνε αισθητήρα "λ" και την άλλη τίποτα. Άλλαξα λοιπόν αισθητήρα και το αμάξι έστρωσε, δουλεύει ρολόι.... Αυτό ήταν !!!!! Ευχαριστώ όλους για την όποια βοήθειά σας !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.