Jump to content
sadlef

Golf 7 - Service (Ανταλλακτικά - Αναλώσιμα - Part Numbers)

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια,λοιπον,το αμαξι μ(golf 7 1.6 TDI) εχει 34000 χλμ,εχει γινει service(1o) στα 26000χλμ η ερωτηση μ ειναι η εξης:στο βιβλιο λεει οτι το επομενο service ειναι στα 40000χλμ ενωμεσα το αμαξι στην οθονη λεει λαδια στα επομενα 22000 κ service στα 20000 δλδ 56 κ 54 αντιστοιχα,δεν ειναι μεγαη αποκληση;εγω ποτε να τα παω;;απλα ειμαι καινουργιος σε golf αλλα κ σε αμαξι γενικα(1ο μ)

Edited by sadlef

Share this post


Link to post
Share on other sites

το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο?

απο όσο γνωρίζω για σέρβις λάδια-φίλτρο κτλ. κάθε 15000 ή 1ετος οποίο έρθει ποιο μπροστά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι απο χερι,τ ειχαν πει ομως(οπως κ εμενα οταν ρωτησα)πρωτο service στα 30000 απλα το πηγε πιο νωρις!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

να φανταστώ απο Γερμανία ήρθε το αμάξι?

Η μαμά VW λέει για 30000 αλλά πάντα φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. γνώμη μου ειναι να το πας στα 40000 για ένα σέρβις και μετά κάθε 15000 ή 1έτος για αλλαγές λαδιού.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γτ σ φενεται περιεργο κ φανταζεσαι γερμανια;1,5 χρονων αμαξι με 30000χλμ φισιολογικοτατο ειναι!!!οχι αγορασμενο απο ελλαδα ειναι απο vw αθηνας!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

όχι απλά σου εξήγησα τι η μαμά VW λέει και έτσι νόμισα πως ήρθε απο Γερμανία λόγο σερβις...

καλορίζικο και καλοτάξιδο να ειναι!!

Το δικό μου το πρώτο σερβις το έκανα στα πρώτα 2000 για τυχών "σκουπιδακια" το δεύτερο το έκανα στα 17000. και το επόμενο ειναι στα 32000 και μέσα στο αμάξι στην οθόνη μου γράφει στα επόμενα 12000 όλα μου τα σέρβις τα έχω κάνει σε εξουσιοδοτημένο σέρβις VW.

παιδιά κανένας άλλος να μας πει?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz

Share this post


Link to post
Share on other sites

να σαι καλα κ παντα γερος κ συ κ τ'αμαξι σ,οχι απλα του ειπε η vw του ανθρωπου στα 30000 κ το κανε στα 26000,οτι τ παν εκανε,το θεμα ειναι απ οτι καταλαβα οτι στο αμαξι γραφει πανω κατω καθε 30 ενω ο μηχανικος στο βιβλιο servise καθε 15-20000,στο δικο μ εγραψε απ τα 25000 π εκανε να ξανακανει στα 40,το αμαξι ομως ζηταει αυτο π λεει η VW, στα 50000,παλι δλδ 30000 μετα το service, γι'αυτο νομιζω κ αυτη η αποκλιση βιβλιου κ αμαξιου,οπως μ τα λες ομως προτιμοτερο να παω στα 40000 κ καθε 15-20000 κ οχι σε αυτα π ζηταει το αμαξι!!

Edited by sadlef

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπον,μιλησα me vw(cosmocar kαι me to service στη περιοχη μ)κ ηταν αυτο π ειπαμε τελικα,το αμαξι ειναι προγραματισμενο για long life service κ καθε 30000 η 2 χρονια οπως λεει η εταιρια αλλα το καλυτερο μ παν ειναι να το παω οταν λεει το βιβλιο κ καθε 15000,μπορουν επισης να το προγραμματισουν για service καθε 15 η χρονο κ ετσι να συμβαδιζει με το βιβλιο κ με τον τροπο π θελω εγω να το συντηρω!!!ευχαριστω για τισ απαντησεις stellbouz!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικά καλό είναι να συμβουλεύεστε πρώτα το βιβλίο του κατασκευαστή.

Μέσα θα δεις τι πρέπει να ελέγχεις και τι να αλλάζεις.

 

Επίσης καλό είναι εφόσον ρωτάς να αναγράφεις και τον τύπο μοτέρ του αυτοκινήτου.

 

Σε γενικές γραμμές μπορείς να συμβουλευτείς το θέμα για σέρβις στα Golf 5/6, όσο αφορά τα διαστήματα αλλαγών-ελέγχων.

 

Το παρόν θα γίνει Sticky, ώστε να μπουν και τα part numbers και τυχόν aftermarket Λύσεις για τα 7άρια. 

 

Να κρατηθεί καθαρό, χωρίς off topic, ώστε να έχετε έναν οδηγό για να ανατρέχετε και να συμβουλεύεστε. :thumbsu:

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαιρετώ το club!

Σήμερα, έκανα το πρώτο σέρβις των 15.000 χιλιομέτρων. Έγινε αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού και ένας γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου, τόσο οπτικός, όσο και με τη χρήση του διαγνωστικού. Τα αποτελέσματα:

-Οπτικός έλεγχος και διαγνωστικό βρήκαν το αυτοκίνητο μια χαρά.

-Το αυτοκίνητο είχε κάψει λίγο λάδι, ήταν όμως πάνω από το ελάχιστο στον δείκτη (να σημειωθεί ότι δεν έχει συμπληρωθεί σταγόνα λαδιού από τη πρώτη μέρα)

-Η στάθμη του ψυκτικού ήταν καλή, αν και είχε συμπληρωθεί στα 7.500 χιλιόμετρα επειδή είχε πέσει λίγο κάτω από το ελάχιστο.

-Μπήκαν 4,9 λίτρα λάδια castrol προδιαγραφών 5 w30 longlife III 

-Συμπληρώθηκε υγρό υαλοκαθαριστήρων, ένα μικρό μπουκαλάκι.

Συνολικό κόστος 121€ και κάτι ψιλά.

 

Πάμε τώρα στα πιο σημαντικά προβλήματα/απορίες που είχα και έχω αναφέρει διάσπαρτα σε άλλα θέματα και θα τα συνοψίσω εδώ.

-Είχα αναφέρει πως η πόρτα του οδηγού δεν ευθυγραμμίζεται τέλεια με τη πίσω και ότι εξέχει λίγο το μπροστινό μέρος. 

Αυτό που μου είπαν σχετικά με αυτό είναι ότι επειδή το πάνω μέρος της πόρτας κλείνει καλά και επειδή δεν έχω αεροδυναμικούς θορύβους (αυτοί που ακούω είναι φυσιολογικοί και προέρχονται από τον καθρέφτη), καλό είναι να μην τη πειράξουμε. Επίσης, σχετικά με το μπροστινό μέρος που εξέχει, κοίταξα άλλο ένα BlueMotion που βρισκόταν εκεί και ήταν ακριβώς ίδιο με το δικό μου και μου είπαν ότι το μέρος εκείνο της πόρτας είναι λάστιχο το οποίο είναι λίγο παραμορφωμένο και πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

-Ένα άλλο, πιο ανησυχητικό θέμα που είχα ήταν ότι υπό ορισμένες συνθήκες (αν ενδιαφέρεται κανένας και έχει το ίδιο πρόβλημα, μετά χαράς να περιγράψω πως συμβαίνει) ακούγεται ένας θόρυβος όπως αυτός στο παρακάτω βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=d15Wb6Yj4tg

Η απάντησή τους, είναι ότι πιθανόν προέρχεται από το βολάν διπλής μάζας και ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Μου είπαν να το παρακολουθήσω για κανένα μήνα και αν δω ότι χειροτερεύει θα κάνουμε τα απαραίτητα για να αλλαχτεί εντός εγγύησης. Εντωμεταξύ, εκείνη είπαν θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά για να δουν αν είναι "χαρακτηριστικό" του αυτοκινήτου και δεν θα βελτιωθεί αν αλλαχτεί το βολάν ή αν είναι πρόβλημα με το δικό μου αυτοκίνητο. Να πω ότι δοκιμάσαμε ένα 4motion, στο οποίο δεν καταφέραμε να ακούσουμε τον ίδιο ήχο.

Αυτά μέχρι στιγμής, θα ενημερώσω όταν έχω νέα.

Μια παρατήρηση, βλέποντας πρώτη φορά του αυτοκίνητο από κάτω, μου έκανε τρομερή εντύπωση πως τα πάντα είναι καλυμμένα με πλαστικά πάνελ, εκτός από το τούνελ της εξάτμισης, και το πόση μελέτη έχει πέσει στην αεροδυναμική βελτίωση. 

Επίσης, είμαι πολύ ικανοποιημένος από το προσωπικό στο σέρβις, οι οποίοι ήταν πολύ πρόθυμοι να απαντήσουν σε κάθε προβληματισμό και απορία μου και ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο σχεδόν δύο ώρες. Ακόμα, με παρότρυναν να είμαι παρόν καθόλη τη διάρκεια των εργασιών, πράγμα που με εντυπωσίασε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πες μας και σε ποια αντιπροσωπεία το έκανες. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φάνη μην σε απασχολεί αυτό,οντος το βολάν είναι, και το δικό μου έτσι κάνει ακόμη και το rx8 που είχα πριν έτσι έκανε,μη το σκέφτεσαι καθόλου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν , alej said:

Πες μας και σε ποια αντιπροσωπεία το έκανες. 

Alej το σέρβις το έκανα στην αντιπροσωπεία από την οποία πήρα και το αυτοκίνητο στη Φλώρινα. Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου pm ;)

47 λεπτά πριν , stellbouz said:

Φάνη μην σε απασχολεί αυτό,οντος το βολάν είναι, και το δικό μου έτσι κάνει ακόμη και το rx8 που είχα πριν έτσι έκανε,μη το σκέφτεσαι καθόλου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Για άλλη μια φορά με καθησυχάζεις Στέλιο! Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ταν και στην Αθηνα ετσι... Που πας στην καρεντα και μονο απο μακρια μπορεις να δεις τι κανουν. 

Φυσικα και δεν θα το αφησω ποτε για σερβις σε συνεργειο που δεν αφηνουν να ειμαι απο διπλα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς Δημήτρη, νομίζω ότι κάθε οδηγός ο οποίος σέβεται τον εαυτό του και τη περιουσία του, θα απαιτούσε να είναι παρών!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φάνη τι ψυκτικό υγρό έβαλες οταν το συμπλήρωσες?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στέλιο επειδή δεν ήθελα να συμπληρώσω σκέτο νερό, πήγα αντιπροσωπεια και μου συμπλήρωσαν από το δικό τους, το οποίο ήταν έτοιμο σε συσκευασία... Αν θέλεις μπορώ να το ψάξω ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έψαξα εγω γιατί χρειάζομαι σημπληρωμα,θα πάω και εγω μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία διότι χρειάζεται ψυκτικό G13.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ιδιο παραφλου το πηρα απ την seat 16€ αν δεν κανω λαθος 1,5 λιτρο.  Η συσκευασια λεει vw audi seat και οι αλλοι δυο το ειχαν ακριβοτερο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς Στέλιο, G13 είναι που συμπληρώνουν. Προσωπικά, μου το συμπλήρωσαν δωρεάν, οπότε δεν σκέφτηκα να το αγοράσω, αλλά έχει δίκιο ο Δημήτρης, μπορείς να το πάρεις από Seat / Skoda που ξέρουμε ότι θα είναι φθηνότερο, αν και ακριβώς το ίδιο. Ίσως να μπορείς να πάρεις από το internet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα, συγκεκριμένα με χτύπησε από πίσω μια μηχανή και μ έσπασε λίγο τον πίσω προφυλακτήρα στο κάτω του μέρος. Με τις ασφαλιστικές δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, είναι και οι δύο στο σύστημα φιλικού διακανονισμού και δεν έχω θέμα με την αποζημίωση για την επισκευή. Η ερώτηση μου έχει να κάνει σχετικά με τον προφυλακτήρα τον οποίο θα μου βάλουν. Το έχω αφήσει το αυτοκίνητο μου, ένα golf vii tdi, 1,5 έτους, σε εξουσιοδοτημένο service γνωστής αντιπροσωπείας στη Μεταμόρφωση για τις εργασίες επιδιόρθωσης. Σήμερα που μίλησα στο τηλέφωνο με τον τεχνικό, μου είπε πως ήρθε το ανταλλακτικό,  έβαψαν (?!) τον προφυλακτήρα και προχωράνε. Επιβεβαίωσα 2 φορές ότι πρόκειται για γνήσιο, καινούργιο ανταλλακτικό, ωστόσο μου φάνηκε πολύ περίεργο το γεγονός ότι τον βάφουν και δεν έρχεται έτοιμος εργοστασιακός στο χρώμα του αυτοκινήτου μου. Έτσι είθισται παντού, είναι φυσιολογικό ή να μην το δεχτώ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα, συγκεκριμένα με χτύπησε από πίσω μια μηχανή και μ έσπασε λίγο τον πίσω προφυλακτήρα στο κάτω του μέρος. Με τις ασφαλιστικές δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, είναι και οι δύο στο σύστημα φιλικού διακανονισμού και δεν έχω θέμα με την αποζημίωση για την επισκευή. Η ερώτηση μου έχει να κάνει σχετικά με τον προφυλακτήρα τον οποίο θα μου βάλουν. Το έχω αφήσει το αυτοκίνητο μου, ένα golf vii tdi, 1,5 έτους, σε εξουσιοδοτημένο service γνωστής αντιπροσωπείας στη Μεταμόρφωση για τις εργασίες επιδιόρθωσης. Σήμερα που μίλησα στο τηλέφωνο με τον τεχνικό, μου είπε πως ήρθε το ανταλλακτικό,  έβαψαν (?!) τον προφυλακτήρα και προχωράνε. Επιβεβαίωσα 2 φορές ότι πρόκειται για γνήσιο, καινούργιο ανταλλακτικό, ωστόσο μου φάνηκε πολύ περίεργο το γεγονός ότι τον βάφουν και δεν έρχεται έτοιμος εργοστασιακός στο χρώμα του αυτοκινήτου μου. Έτσι είθισται παντού, είναι φυσιολογικό ή να μην το δεχτώ;

Απαντήθηκε στο αλλο θεμα που άνοιξες ακριβως με το ιδιο ποστ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/5/2016 at 3:12 ΜΜ, faniaros said:

Χαιρετώ το club!

Σήμερα, έκανα το πρώτο σέρβις των 15.000 χιλιομέτρων. Έγινε αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού και ένας γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου, τόσο οπτικός, όσο και με τη χρήση του διαγνωστικού. Τα αποτελέσματα:

-Οπτικός έλεγχος και διαγνωστικό βρήκαν το αυτοκίνητο μια χαρά.

-Το αυτοκίνητο είχε κάψει λίγο λάδι, ήταν όμως πάνω από το ελάχιστο στον δείκτη (να σημειωθεί ότι δεν έχει συμπληρωθεί σταγόνα λαδιού από τη πρώτη μέρα)

-Η στάθμη του ψυκτικού ήταν καλή, αν και είχε συμπληρωθεί στα 7.500 χιλιόμετρα επειδή είχε πέσει λίγο κάτω από το ελάχιστο.

-Μπήκαν 4,9 λίτρα λάδια castrol προδιαγραφών 5 w30 longlife III 

-Συμπληρώθηκε υγρό υαλοκαθαριστήρων, ένα μικρό μπουκαλάκι.

Συνολικό κόστος 121€ και κάτι ψιλά.

 

Πάμε τώρα στα πιο σημαντικά προβλήματα/απορίες που είχα και έχω αναφέρει διάσπαρτα σε άλλα θέματα και θα τα συνοψίσω εδώ.

-Είχα αναφέρει πως η πόρτα του οδηγού δεν ευθυγραμμίζεται τέλεια με τη πίσω και ότι εξέχει λίγο το μπροστινό μέρος. 

Αυτό που μου είπαν σχετικά με αυτό είναι ότι επειδή το πάνω μέρος της πόρτας κλείνει καλά και επειδή δεν έχω αεροδυναμικούς θορύβους (αυτοί που ακούω είναι φυσιολογικοί και προέρχονται από τον καθρέφτη), καλό είναι να μην τη πειράξουμε. Επίσης, σχετικά με το μπροστινό μέρος που εξέχει, κοίταξα άλλο ένα BlueMotion που βρισκόταν εκεί και ήταν ακριβώς ίδιο με το δικό μου και μου είπαν ότι το μέρος εκείνο της πόρτας είναι λάστιχο το οποίο είναι λίγο παραμορφωμένο και πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

-Ένα άλλο, πιο ανησυχητικό θέμα που είχα ήταν ότι υπό ορισμένες συνθήκες (αν ενδιαφέρεται κανένας και έχει το ίδιο πρόβλημα, μετά χαράς να περιγράψω πως συμβαίνει) ακούγεται ένας θόρυβος όπως αυτός στο παρακάτω βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=d15Wb6Yj4tg

Η απάντησή τους, είναι ότι πιθανόν προέρχεται από το βολάν διπλής μάζας και ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Μου είπαν να το παρακολουθήσω για κανένα μήνα και αν δω ότι χειροτερεύει θα κάνουμε τα απαραίτητα για να αλλαχτεί εντός εγγύησης. Εντωμεταξύ, εκείνη είπαν θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά για να δουν αν είναι "χαρακτηριστικό" του αυτοκινήτου και δεν θα βελτιωθεί αν αλλαχτεί το βολάν ή αν είναι πρόβλημα με το δικό μου αυτοκίνητο. Να πω ότι δοκιμάσαμε ένα 4motion, στο οποίο δεν καταφέραμε να ακούσουμε τον ίδιο ήχο.

Αυτά μέχρι στιγμής, θα ενημερώσω όταν έχω νέα.

Μια παρατήρηση, βλέποντας πρώτη φορά του αυτοκίνητο από κάτω, μου έκανε τρομερή εντύπωση πως τα πάντα είναι καλυμμένα με πλαστικά πάνελ, εκτός από το τούνελ της εξάτμισης, και το πόση μελέτη έχει πέσει στην αεροδυναμική βελτίωση. 

Επίσης, είμαι πολύ ικανοποιημένος από το προσωπικό στο σέρβις, οι οποίοι ήταν πολύ πρόθυμοι να απαντήσουν σε κάθε προβληματισμό και απορία μου και ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο σχεδόν δύο ώρες. Ακόμα, με παρότρυναν να είμαι παρόν καθόλη τη διάρκεια των εργασιών, πράγμα που με εντυπωσίασε.

Καλησπερα Φιλε Faniaros και λοιπα μελη του forum ,

 

σε 1 εβδομαδα κλεινω 1 χρονο με το 1.6 golf tdi bluemotion και εχω κανει 27.500 km. Εκανα service αλλαγη λαδιων εκτος αντιπροσωπειας σε πιστοποιημενο(οχι εξουσιοδοτημενο) συνεργειο για τα 15000 km προ εξαμηνου . Με λαδια castrol τα ιδια με τα δικα σου, μου ζητησαν 75 ευρω, ενω στην αντιπροσωπεια (ΠΑΤΡΑ) μου ειπαν για 120ευρω (οποτε και εστριψα). Στο μεγαλο σερβις, 30.000 km θα παω και γω στην αντιπροσωπια για εγγυηση κλπ και για να ακουσουν εναν παρομοιο θορυβο που ακουγεται στο ρελαντι (χωρις ταχυτητα) οπως επισης και οταν ειμαι με 1η και παλι στο ρελαντι.  Ο ηχος αυτος πηγαινει και ερχεται κυκλικα! παρομοιο ηχο εχω ακουσει και σε αλλα (αλλα οχι σε ολα ) vw tdi golf 7. Παιδες δεν εχω ιδεα τι ειναι το βολαν που αναφερθηκε αλλα ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο το οποιο μπορει  να χειροτερεψει και να προκαλεσει ζημια!! Κατα τα αλλα το αυτοκινητο πεταει....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου Ντίνο, να πω εξ'αρχής πως χαίρομαι πραγματικά κάθε φορά που γνωρίζω άτομα σαν εσένα, που χαίρονται τα αυτοκίνητά τους κ δεν φοβούνται να κάνουν χιλιόμετρα!!

Επί του θέματος τώρα, νομίζω ότι έκανες καλά που έκανες εκτός το πρώτο σέρβις, μιας και τα 120 είναι όντως αρκετά για μια αλλαγή λαδιών και δεν επηρεάζει και την εγγύηση στο ελάχιστο. Απλά, επειδή ήταν το πρώτο σέρβις, είπα να γίνει στην αντιπροσωπεία για παν ενδεχόμενο, δεν ξέρω για τα επόμενα όμως. Αν και πρέπει να πω ότι έμεινα πολύ ικανοποιημένος.

Σχετικά με το θόρυβο του βολάν τώρα. Για αρχή θα σου περιγράψω υπό ποιές συνθήκες τον ακούω εγώ.

-Με 2η στο κιβώτιο φτάνω έξω από το σπίτι.

-Κατεβάζω 1η για να βάλω το αμάξι στην αυλή

-Σταματάω για να ανοίξω τη πόρτα, οπότε βάζω νεκρό

-Μόλις αφήσω τον συμπλέκτη με νεκρό τότε ακούγεται ο ήχος (όχι κάθε φορά)

-Με το που πατήσω το συμπλέκτη για να βάλω ταχύτητα ο ήχος εξαφανίζεται.

Μπορείς να περιγράψεις εσύ υπό ποιές συνθήκες σου εμφανίζεται, αν έχεις παρατηρήσει?

Επίσης να πω ότι με πατημένο συμπλέκτη δεν ακούγεται, αλλά δεν τον έχω ακούσει και ποτέ ενώ κινείται το αυτοκίνητο.

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να το ψάξω παραπάνω, αλλά όπως λέει και ο Στέλιος (stellbouz) πιο πάνω, είναι όπως φαίνεται "χαρακτηριστικό" του αυτοκινήτου και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο, μπορείς να το οδηγήσεις άφοβα. Προσωπικά δεν έχει χειροτερέψει καθόλου σε μένα, οπότε δεν ανησυχώ. Καλό είναι να το παρακολουθείς και αν δεις ότι γίνεται πιο έντονος ο θόρυβος ή συμβαίνει πιο συχνά να σκεφτείς τότε την αλλαγή του βολάν.

Ορίστε ένα άρθρο για να καταλάβεις τι είναι το βολάν και ποιός ο σκοπός του http://www.caroto.gr/2014/01/07/%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BB%CE%B5%CE%B9/

Στην ουσία, το βολάν διπλής μάζας που έχουμε, έχει σκοπό να μειώνει τους κραδασμούς που μεταβαίνουν από τον κινητήρα στο κιβώτιο και κατά συνέπεια στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάθε πότε πιστεύετε πως πρέπει να αλλάζονται οι μάκτρες των υαλοκαθαριστήρων και ποιο περίπου είναι το κόστος των γνήσιων εργοστασιακών;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×