Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα λοιπόν και από δω για την παρουσίαση του οχήματος. Δεν έχει παρατσούκλια και τέτοια οπότε ας πούμε ότι είναι το αμάξι του DarkX. Το δικό μου nickname έχει μια μικρή ιστορία που σχετίζεται με video games εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά ας μείνουμε στην παρουσίαση. Το αμάξι είναι του 2007 και αγοράστηκε καινούργιο με τον παρακάτω βασικό εξοπλισμό:

 

- Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση)
- Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε
- Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part, πολύ βαθύ και χαμηλό
- Πίσω φανάρια όπως του R32
- Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Πλακέτα EDITION 30 πίσω δεξιά

 

- Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos

- Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα

- Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest

- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός

- Εμπρός και πίσω τεμπέλης

- Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ (δεν ξέρω αν μπαίνουν στάνταρ σε όλα τα DSG αμάξια γι' αυτό το σημειώνω)

- Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα για τους ενοχλητικούς πίσω

- Αισθητήρες φωτός και βροχής

- Coming Home / Leaving Home

- Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, πέρσι το καλοκαίρι ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα. Κάνει δουλειά.

 

Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα από το vag com να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες.

 

Πάμε στις βελτιώσεις τώρα...

 

Μηχανολογικά έχουμε:

 

Revo stage 2+ (χαλαρές ρυθμίσεις γιατί λείπουν πράγματα)

Εισαγωγή ITG με φίλτρο ITG 86άρι

Εξάτμιση full 76 Exhaustflow Δανελάτος, χωρίς μεσαίο, πίσω καζάνι σχετικά μικρό θα δείτε φωτό/βίντεο, διπλή 80άρα μπούκα

Καταλύτης HJS 200άρης, 130mm με προδιαγραφές για 600 άλογα

Αντλία υψηλής Autotech

Σκάστρα OEM revision D

Μπουζί ιριδίου NGK 8άρια

 

Από στήσιμο έχουμε:

 

Λάστιχα Pilot Sport Cup

Ανάρτηση KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα

Φρένα μπροστά StopTech ST41 με τρυπητούς και πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί

Σωληνάκια πίσω Gooodridge και υγρά ΑΤΕ typ 200 racing

 

Από εμφάνιση τίποτα πέρα από την εικόνα που δίνουν τα φρένα, το χαμήλωμα και η μπούκα. Θέλω να αλλάξω αεροτομή και να βάλω τo Telson Spoiler της OSIR σε gloss black που είναι και η πιό εύκολη, απλή και ασφαλής για το αποτέλεσμα επιλογή, εκτός και ντύσω λίγα πράγματα carbon οπότε για αεροτομή θα ταιριάζει το carbon black. Αυτή η επιλογή θα είναι ακριβότερη και θέλει μελέτη για το τι θα ντυθεί και πώς, αλλά αν βγει θα είναι πολύ καλή.

 

Πάμε σε μερικές φωτό:

 

Αρχικά λοιπόν το 2011 μπήκε Revo stage 1 και κάνα δυο μήνες μετά εισαγωγή και σκάστρα. Μπουζί δεν θυμάμαι πότε άλλαξα αρχικά, γιατί σε πρώτη φάση έβαλα τα NGK ιριδίου 7άρια. Τέσπα, τότε είχε βγάλει 322 άλογα με 47 κιλά Φωτεινέλη και 324 άλογα αλλά 45 κιλά Τσακανίκα θα δείτε αργότερα τη δυναμομέτρηση και ένα γρήγορο πατηματάκι. Για το φίλτρο να πω ότι είναι λαδιού, χρησιμοποιώ το λάδι για χρήση δρόμου είναι λίγο πιό χοντρό από το άλλο που είναι για ελεγχόμενο περιβάλλον σκόνης.

 

 

 

 

 

 

Ένα χρόνο μετά άλλαξα λάστιχα και έβαλα το 1ο σετάκι Pilot Sport Cup (τώρα είμαι στα τελειώματα του 2ου) ενώ το 2013 έβαλα δίσκους Zimmermann τρυπητούς μπροστά εννοείται στις μαμά διαστάσεις (312x25). Και μπορεί τα παραπάνω να είχαν ουσιαστικό κέρδος, οι δίσκοι μάλλον εμφάνιση ήταν περισσότερο για να μην πω εντελώς, αλλά έπρεπε να τους αλλάξω λόγω φθοράς οπότε βρήκα την ευκαιρία, μάλιστα μου ήρθαν και ένα 40άρι φθηνότερα από τους μαμά. Από υγρά είχα τα ATE typ 200 αλλά όχι τα racing που έχω τώρα καθώς δεν υπήρχαν τότε. Τότε υπήρχαν τα superblue αλλά επέλεξα τα απλά.

 

 

 

 

 

 

Το 2014 πήρε σειρά η ανάρτηση. Ήθελα KW variant 3 αλλά ξέφευγε το κόστος, οπότε variant 1 και μεγάλη προσοχή στα σαμαράκια.

 

Εδώ είναι από την τοποθέτηση.

 

 

 

 

 

 

Έχω πάρα πολλές φωτό από την τοποθέτηση δεν έχει νόημα, οπότε ας πάμε και σε δυο απ' έξω.

 

 

 

 

Αυτό συμβαίνει συχνά.

 

 

 

 

Πριν λίγες μέρες χαμήλωσα και μια ιδέα ακόμα αλλά δεν έχω βγάλει φωτό, μόλις βρω χρόνο.

 

 

Παράλληλα είδα πως η ITG είχε βγάλει και μεγαλύτερο φίλτρο, οπότε αλλάχθηκε κι αυτό. Το καινούργιο δεν είναι μόνο μεγαλύτερο κατά 3 εκατοστά μήκος, διαθέτει ανοιχτά κανάλια ροής όπως φαίνεται στις φωτό, σε αντίθεση με τα προηγούμενα της πρώτης φωτό της παρουσίασης που ήταν ενιαίο κομμάτι. Ο λαιμός είναι ο ίδιος 86 χιλιοστά. Είναι και αυτό λαδιού, ίδιο λάδι με το προηγούμενο και να πω εδώ ότι ο καθαρισμός του είναι πανεύκολος με το ειδικό καθαριστικό, το καλοκαιράκι το καθάρισα τελευταία, του χρόνου το καλοκαίρι πάλι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Με τις νέες φωτό που θα βγάλω, θα πάρω και το μηχανοστάσιο.

 

(συνεχίζεται...)

 

Πάμε λοιπόν και αρχές 2015, οπότε αποφάσισα να κάνω ουσιαστική αναβάθμιση του φρένου. StopTech ST41 big brake εμπρός, και μόνο δίσκους Neuspeed πίσω. Επίσης σωληνάκια Goodridge πίσω και πλέον είχαν βγει τα ATE typ 200 racing και από τότε είμαι μ' αυτά, τώρα έχω αλλαγή του χρόνου το καλοκαίρι αλλά μ' αρέσουν, νομίζω θα τα συνεχίσω.

 

 

Από την τοποθέτηση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και εδώ έχω άπειρες φωτό από την τοποθέτηση οπότε ας πάμε απ' έξω. Όλες αυτές οι φωτό είναι την ίδια ή την επόμενη μέρα της τοποθέτησης οπότε οι δίσκοι είχαν ακόμα την επίστρωση. Λίγο χάλια ποιότητα λόγω φωτισμού, όπως είπα και πριν, θα βγάλω μερικές φωτό μόλις βρω χρόνο.

 

 

 

 

 

 

 

 

Στο μεταξύ δεν ήξερα ότι τα πίσω εργοστασιακά τακάκια είναι ferodo. Όχι DS βέβαια.

 

 

 

 

Μιας που μιλάμε για τακάκια, το κιτάκι της StopTech ερχόταν με τα street performance τακάκια τα οποία μπορώ να πω ότι είναι λίγο ανεπαρκή αν το κυνηγάς πολύ, του τύπου να πλακώνεσαι σε κάθε στροφή, αλλά και πάλι το φρένο είναι απείρως καλύτερο από μαμά. Ωστόσο μόλις τα φάω θα πάρω τα σκληρότερα racing που βγάζει η StopTech για τη δαγκάνα μου, ενώ για τα πίσω προς το παρόν με τα μαμά, αλλά θα αλλαχθούν και αυτά με αντίστοιχα.

 

Τώρα για το κιτάκι, είναι κάπως μικρό, 328x25 με 4πίστονες δαγκάνες αλλά δεν βλέπω αυτή τη στιγμή το λόγο να πάω σε κάτι μεγαλύτερο, ούτε brake fade ούτε τίποτα εκτός και όπως είπα πριν πλακώνεσαι συνέχεια. Νομίζω ότι με τα τακάκια θα είναι επαρκές και για πίστα, άλλωστε τα racing τακάκια τα βγάζει ειδικά για πίστα (και για τα street γράφει ότι κάνουν ΚΑΙ για πίστα, αλλά δεν παίζει). Κατά τ' άλλα, οι δαγκάνες ζυγίζουν τα μισά κιλά ακριβώς από τις μαμά, οπότε κάτι είναι κι αυτό.

 

Τέλος ερχόμαστε στο σήμερα, πριν ένα μήνα για την ακρίβεια, που μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να κάνω το βήμα παρακάτω για stage 2. Μετά από πολλές σκέψεις αποφάσισα να στηρίξω Ελλάδα και επέλεξα Exhaustflow Δανελάτο, κλασσικά full 76, χωρίς μεσαίο καζανάκι, με καταλύτη HJS 200άρη, ο μεγάλος που δίνει 130χιλ. με προδιαγραφές για 600 άλογα, και διπλή 80άρα μπούκα. Το τελικό καζάνι είναι λίγο μικρό και κάνει πολύ φασαρία, στο βίντεο που θα δείτε σε λίγο θα πάρετε μία μικρή ιδέα, η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική. Ευτυχώς που το γκαράζ είναι υπόγειο, κάθομαι και κλείνω όλες τις πόρτες πριν βάλω μπροστά, οι οποίες τρίζουν μέχρι να πέσουν οι στροφές. Παρ' όλα αυτά μου αρέσει πολύ στη βόλτα, ειδικά τα σκασίματα πάνω στο πάτημα, αλλά για ταξίδι είναι λίγο βαβούρα και ίσως βάλω μεσαίο κάποια στιγμή.

 

 

Εδώ θα μείνω αρκετά στις φωτό γιατί θεωρώ ότι η εξάτμιση είναι από τα πλέον σημαντικά mods στο μηχανολογικό κομμάτι. Ξεκινάμε με την τοποθέτηση και τελειώνουμε με δυο φωτό από πίσω. Στις καινούργιες που θα βγάλω, θα συμπεριλάβω και κανα δυο ακόμα από πίσω.

 

Καταρχάς έξω η μαμά.

 

 

 

 

Τα νέα κομμάτια. dp.

 

 

 

 

Ο καταλύτης πριν και μετά το μοντάρισμα-γυάλισμα.

 

 

 

 

 

 

Μία γενική, εκτός του dp. Λείπουν κάποια κομμάτια τα οποία φτιάχτηκαν κατά την τοποθέτηση, αλλά φαίνονται στις επόμενες φωτό.

 

 

 

 

Και μπαίνει η καινούργια.

 

 

 

 

 

(συνεχίζεται...)

Edited by DarkX
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

(συνεχίζεται...)

 

 

 

 

 

 

 

Και δυο από πίσω για το εμφανισιακό κομμάτι.

 

 

 

 

 

Και κάπως έτσι είναι το αμάξι αυτή τη στιγμή. Με την εξάτμιση άλλαξα και μπουζί με NGK ιριδίου 8άρια (από 7άρια).

Edited by DarkX
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Τέλος μπήκε και αντλία υψηλής Autotech που δεν ήταν στο πρόγραμμα τόσο σύντομα, αλλά δεν γινόταν διαφορετικά.

 

 

Τελειώνω την παρουσίαση με δυναμομέτρηση stage 1, stage 2+ και λίγα βιντεάκια.

Stage 1 (εισαγωγή, πρόγραμμα, σκάστρα).

 

 

 

 

Stage 2+ (τα προηγούμενα συν εξάτμιση, αντλία και τα 8άρια μπουζί). Υπ' όψιν δεν έχω αλλάξει ακόμα κούλερ, είμαι ακόμα με το μαμά το οποίο είναι απαράδεκτο. Το πρόβλημα είναι ότι μου βγήκε υψηλό το κόστος για να τα κάνω όλα μαζεμένα, ακόμα και την αντλία δεν ήθελα να την βάλω ακόμα, αλλά μόλις περάστηκε το stage 2 η μαμά δυστυχώς δεν ακολουθούσε, το αμάξι πήγαινε πολύ χειρότερα ακόμα και από το stage 1. Οπότε εξάτμιση και αντλία μαζί δεν μου επέτρεψαν να αλλάξω και το κούλερ όπως και άλλα πράγματα. Το αποτέλεσμα είναι ότι το stage 2+ αναγκαστικά έπρεπε να είναι χαλαρό, που εκτός από το θέμα κούλερ, χρειάζομαι πρόγραμμα και στο κιβώτιο. Δείτε τη δυναμομέτρηση και θα εξηγήσω.

 

 

 

Καταρχάς να πω ότι σε πραγματικές συνθήκες δεν έχω 66 βαθμούς εισαγωγή και με θερμοκρασίες περιβάλλοντος πλέον κάτω από τους 10 για τον χειμώνα (μόνο νύχτα πατήματα), το αμάξι δεν έχει ούτε επιστροφές, ούτε misfire κλπ. Λόγκαρα ο ίδιος πάρα πολλές φορές και το επιβεβαίωσα. Βέβαια αβάνς δεν ήταν δυνατό να σηκώσουμε όσο θα ήθελα λόγω κούλερ. Επίσης, σε πραγματικές συνθήκες αλλάζω στις 6800 και όχι στις 6500 του dyno, επομένως θεωρώ ότι πρέπει να είμαι 350. Πάντως έχει πάρει 2 αμάξια ακριβώς στο 80-210 (με 3η) σε σχέση με το stage 1, από πάρα πολλές δοκιμές που έκανα με συγκεκριμένο αμάξι. Από κει και πέρα, χρειάζομαι εκτός από κούλερ και πρόγραμμα στο κιβώτιο και θα ήθελα να ανέβει ο κόφτης λίγο πάνω από 7000 όπου το μοτέρ μπορεί και έχει να δώσει. Μετά θα πρέπει να μπει forge σκάστρα και ίσως wg. Ο στόχος είναι τα 400 με w/m, που θα βάλω κυρίως για ασφάλεια. Γι' αυτό και είπα στην αρχή της παρουσίασης ότι ακόμα δεν είναι ολοκληρωμένο, αλλά προς το παρόν ένα χαλαρό, βολτάδικο stage 2+.

Μόλις μπει κούλερ και πρόγραμμα στο dsg, θα μπουν οργανάκια, βάσεις μοτέρ-σασμάν και κάπου αργότερα τα υπόλοιπα.


Παρακάτω θα δείτε κάποια βιντεάκια από κοντέρ και για τον ήχο.

Stage 1 πατήματα (κοντέρ):
 

 

 


Stage 1 (ήχος εισαγωγής και σκασίματα):

 

 

 

 

 

 




Stage 2+ (ήχος εξάτμισης και σκασίματα):

 

 

 

 

 




Δεν μπορείτε να πείτε, σεντόνι η παρουσίαση. Συγχαρητήρια σε όσους την παλέψατε μέχρι εδώ. :p Εμένα πάντως με παίδεψε αρκετά, μου έβγαζε και διάφορα σφάλματα κατά την αποστολή δεν ξέρω για πιό λόγο, σε κάποια φάση το κλεισα και ξανάρθα. Ευτυχώς που δεν δουλεύω πρωινές ώρες γιατί καληνύχτα.

 

 

Τέσπα, μόλις βρω χρόνο εκτός από τις έξτρα φωτό θα βγάλω και ένα ακόμα βίντεο με μερικά πατήματα για τα κέρδη του stage 2+ έστω και μικρά προς το παρόν. Thanks for reading.

Edited by DarkX
  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

καλωστο ...ευγε για την δουλεια και το μερακι που εχεις ριξει στο αμαξι σου....πρωτη ερωτηση ποιο ειναι το ονομα σου?και μετα θελω ενα βιντεακι να δω πως ακουγεται η εξατμιση σε ανοικτο χωρο.ποσο σου πηγε γιατι ειδα οτι την εφτιαξες ολη χειροποιητη...φρενα στα 400 που θες τα 330 διαμετρο σου επαρκουν.απο εκει και μετα παμε για αλλα.,.το γκαζι ειναι γλυκο.....που το μετρας?βλεπω μαχα...τσακανικα η πειραια?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια για το πολύ ωραίο πρότζεκτ!πολυ λεπτομερής η παρουσίαση σου!!

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Thanks!

 

 

καλωστο ...ευγε για την δουλεια και το μερακι που εχεις ριξει στο αμαξι σου....πρωτη ερωτηση ποιο ειναι το ονομα σου?και μετα θελω ενα βιντεακι να δω πως ακουγεται η εξατμιση σε ανοικτο χωρο.ποσο σου πηγε γιατι ειδα οτι την εφτιαξες ολη χειροποιητη...φρενα στα 400 που θες τα 330 διαμετρο σου επαρκουν.απο εκει και μετα παμε για αλλα.,.το γκαζι ειναι γλυκο.....που το μετρας?βλεπω μαχα...τσακανικα η πειραια?

 

Ευχαριστώ! Είμαι ο Θοδωρής, το δικό σου?

 

Βιντεάκι εννοείς απ' έξω, ένα πέρασμα ας πούμε. Θέλω να βγάλω και τέτοιο κάποια στιγμή. Πάντως στο βίντεο της εξάτμισης, στην αρχή είμαι σε ανοιχτό χώρο, σε δρόμο κανονικά. Προς το τέλος μόνο κόλησα και ένα ξερόγκαζο σε εσωτερικό. Όπως και να χει, από κοντά βγάζει πολύ καλύτερο ήχο, πώς να το πω.. είναι πολύ πιό "γεμάτος" ο ήχος, και πιό μπάσος αλλά ταυτόχρονα οξύς, κυρίως από τις 6000 και πάνω. Αυτά το μικροφωνάκι του κινητού δεν μπορεί να τα πιάσει, ούτε σαν ένταση ούτε σαν ποιότητα. Αλλά επαναλαμβάνω, όσο και αν μ' αρέσει πολύ στις βόλτες, σε ταξίδι δεν παλεύεται, εκτός και πας με 80.

 

Η εξάτμιση είναι όλη χειροποίητη, κόστος 900 ευρώ μαζί με τον καταλύτη, τοποθέτηση όλα κομπλέ.

 

Stage 1 μέτρησα δύο φορές, μία maha Φωτεινέλη στη Βάρη και μία maha Τσακανίκα Αργυρούπολη. Ίδια νούμερα ουσιαστικά, η διαφορά των δυο dyno ήταν 2 άλογα και 2 κιλά. Τώρα με την εξάτμιση πήγα πάλι Τσακανίκα Αργυρούπολη. Τώρα θα ξαναμετρήσω μετά το κούλερ και αφού σηκώσω λίγο αβάνς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εμενα λευτερης,χαρηκα κιολας..ενα χιονουλη εχω οπως στην υπογραφη μου...ναι ενα βιντεακι με περασμα.. λογικο να μην αντεχεται σε ταξιδι.γιατι δεν εχεις και μεσαιο...να βαλεις και μεσα φωτο αν εχεις αλλαξει κατι..

Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2015 at 9:07 PM, quicksilver said:

εμενα λευτερης,χαρηκα κιολας..ενα χιονουλη εχω οπως στην υπογραφη μου...ναι ενα βιντεακι με περασμα.. λογικο να μην αντεχεται σε ταξιδι.γιατι δεν εχεις και μεσαιο...να βαλεις και μεσα φωτο αν εχεις αλλαξει κατι..

 

Επίσης! Να χαίρεσαι και το δικό σου Λευτέρη, εσύ παίζεις σε άλλη κατηγορία. :good:

Υπόσχομαι ένα καλό περασματάκι μόλις μπορέσω.

 

Τώρα για μέσα δεν έχω αλλάξει κάτι. Το μόνο καθαρά οπτικό mod που έχω κάνει γενικά στο αμάξι και ξέχασα να το αναφέρω αλλα δεν είναι και τίποτα, λεντάκια στην πινακίδα με το κλασσικό άσπρο-μπλε. Πάντως ορίστε και δυο πολύ παλιές φωτό από όταν ήταν μαμά:

 

 

 

 

 

 

Και εδώ μια ακόμα εξωτερική πάλι μαμά (ούτε πρόγραμμα).

 

 

 

Για την ακρίβεια και οι 3 φωτό είναι από σχεδόν όταν πήρα το αμάξι. Έχω αρκετές ακόμα, δύο απ' τις οποίες έχω και στην υπογραφή. Για την υπογραφή διάλεξα φωτό από μαμά για να θυμάμαι τα χρόνια της αθωότητας πριν με διαφθείρει το μικρόβιο της βελτίωσης.

 

 

On 12/4/2015 at 10:50 PM, FANIS-TSI- said:

Ωραία παρουσίαση!

Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι...

 

Thank you!

 

Και σε όλους εύχομαι να χαίρεστε τα αμάξια σας και πάνω απ 'όλα να έχετε την υγεία σας να τα χαίρεστε.

Edited by DarkX
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο ...γυαλιζει φτου φτου...

 

:thumbsup:

 

 

Ωραίο το όχημα και η παρουσίαση!!  :good:  Αφού εχεις τη μεγάλη οθόνη και είσαι και βελτιωμένος νομίζω οτι ενα auto polar fis θα ήταν ότι πρέπει...

 

Ευχαριστώ!

 

Έχω την οθόνη αλλά το τιμόνι δεν είναι το πολυλειτουργικό. Το λέω επειδή από καιρό σκεφτόμουν να βάλω το Revo SPS Pro, καταρχάς δεν το ήξερα αυτό που λες, και από τα βίντεο που είδα βλέπω ότι μοιάζουν πάρα πολύ. Είχα μάθει λοιπόν ότι το SPS Pro δεν μπορούσε να δουλέψει χωρίς αυτό το τιμόνι, γι' αυτό και το είχα πάρει απόφαση ότι αναγκαστικά θα έβαζα οργανάκια (μέχρι τώρα σκέφτομαι για AEM μπαρόμετρο και wideband Ο2 afr).

 

Κατά τ' άλλα είδα ότι η τιμή του Polar Fis είναι πολύ χαμηλότερη κατά 150-200 ευρώ. Απ' την άλλη, το SPS Pro σου δίνει την επιπλέον δυνατότητα να επεμβαίνεις στους χάρτες "on the fly" δηλ. να πειράζεις πίεση, αβανς και καύσιμο, ό,τι θα έκανες αν είχες το laptop του προγραμματιστή σου, και οι επιλογές αυτές βρίσκονται μέσα στο μενού. Τώρα αν αυτά τα έξτρα χρήματα αξίζουν τη δυνατότητα να πειράζω τους χάρτες μόνος μου... δεν ξέρω. Οπότε thanks για το link, θα το κοιτάξω όταν έρθει η ώρα. Ειδικά αν αληθεύει ότι το SPS Pro απαιτεί το πολυλειτουργικό τιμόνι, γιατί αποκλείεται να ασχοληθώ και μ' αυτό.

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μαλλον θελει το πολυλειτουργικο τιμονι για να αλλαζεις τις επιλογες μεσω των πληκτρων του.πχ εγω που το εχω με τα πληκτρα του Volume ανεβοκατεβαινει στις επιλογες πχ λεμε τωρα...

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

 

 

 

Ευχαριστώ!

 

Έχω την οθόνη αλλά το τιμόνι δεν είναι το πολυλειτουργικό. Το λέω επειδή από καιρό σκεφτόμουν να βάλω το Revo SPS Pro, καταρχάς δεν το ήξερα αυτό που λες, και από τα βίντεο που είδα βλέπω ότι μοιάζουν πάρα πολύ. Είχα μάθει λοιπόν ότι το SPS Pro δεν μπορούσε να δουλέψει χωρίς αυτό το τιμόνι, γι' αυτό και το είχα πάρει απόφαση ότι αναγκαστικά θα έβαζα οργανάκια (μέχρι τώρα σκέφτομαι για AEM μπαρόμετρο και wideband Ο2 afr).

 

Κατά τ' άλλα είδα ότι η τιμή του Polar Fis είναι πολύ χαμηλότερη κατά 150-200 ευρώ. Απ' την άλλη, το SPS Pro σου δίνει την επιπλέον δυνατότητα να επεμβαίνεις στους χάρτες "on the fly" δηλ. να πειράζεις πίεση, αβανς και καύσιμο, ό,τι θα έκανες αν είχες το laptop του προγραμματιστή σου, και οι επιλογές αυτές βρίσκονται μέσα στο μενού. Τώρα αν αυτά τα έξτρα χρήματα αξίζουν τη δυνατότητα να πειράζω τους χάρτες μόνος μου... δεν ξέρω. Οπότε thanks για το link, θα το κοιτάξω όταν έρθει η ώρα. Ειδικά αν αληθεύει ότι το SPS Pro απαιτεί το πολυλειτουργικό τιμόνι, γιατί αποκλείεται να ασχοληθώ και μ' αυτό.

 

Να 'σαι καλά! Το revo το είχα δει και γω και λογικά είναι μια εξελιγμένη έκδοση του auto polar για να μπορείς να παίζεις και με τους χάρτες που λες. Για σιγουριά αν χρειάζεσαι πολυλειτουργικό ή οχι στείλε ενα mail στους Iσπανούς να σου πουν ;)

 

Προσωπικά δεν είμαι καθόλου fan του να βάλεις όργανακια μεσα, αλλά γούστα είναι αυτά.

 

μαλλον θελει το πολυλειτουργικο τιμονι για να αλλαζεις τις επιλογες μεσω των πληκτρων του.πχ εγω που το εχω με τα πληκτρα του Volume ανεβοκατεβαινει στις επιλογες πχ λεμε τωρα...

 

Λευτέρη έβαλες το auto polar? Γιατί θυμάμαι είχες το emfa της Kufatec...

Link to comment
Share on other sites

οχι καλα θυμασαι αυτο εχω ακομη...απλα μεσω χειριστηριων τιμονιου το χειριζομαι και εγω για αυτο λεω οτι ισως να χρειαζεται το πολυλειτουργικο τιμονι για να αλλαζεις τα μενου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ομορφο το 5αρι Θοδωρή και με "ψαγμένες" λύσεις με Porschολαστιχα και KW Variant

Δικός μας είσαι εσύ στροφάκιας όπως σε κόβω 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Thank you! Πριν τα λάστιχα ήμουν εντελώς ευθειάκιας, μετά τα λάστιχα έμαθα να το στρίβω! Αν και η ευθεία είναι γλυκιά!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Thank you! Πριν τα λάστιχα ήμουν εντελώς ευθειάκιας, μετά τα λάστιχα έμαθα να το στρίβω! Αν και η ευθεία είναι γλυκιά!

Το στροφιλίκι είναι πιο γλυκό αν μπει στο αίμα σου

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αναλυτικη παρουσιαση :good: στο θεμα μας τωρα,επειδη φορας πολυ καλα πραγματα θα σου προτεινα οπωσδηποτε dsg remap και επισης αντι για ic αρχικα να δοκιμαζες w/m δεν εχει καμια σχεση σε θερμοκρασιες και δυνατοτητες αυξησης αβανς....εξαλλου θα σου χρειαστει και αργοτερα για τον στοχο των 400hp.

επισης αν θελησεις να βαλεις wg σε συνδυασμο με το υπαρχον προγραμμα θα χρειαστεις οπωσδηποτε boost controller αλλιως δεν θα δουλεψει με κονσερβα προγραμμα ή πας σε custom.

κοιταζοντας την τελευταια δυναμομετρηση με τα 342 σε πραγματικα καλο και αξιοπιστο dyno πρεπει να δουλευεις χαμηλο αβανς καθως σου λειπουν περι τα 30 hp για ενα καλο 2+, timimg ποσο εχεις στο revo?

σε καθε περιπτωση περιμενουμε νεωτερα σου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ!

 

Σε πραγματικές συνθήκες και για ένα πάτημα θεωρώ ότι τα 350 τα έχω. Στο dyno δυστυχώς είχα πολύ υψηλές θερμοκρασίες εισαγωγής, λίγο η προετοιμασία μέχρι τη μέτρηση λίγο η θερμοκρασία στον χώρο του dyno που δεν είναι και ιδιαίτερα χαμηλή, πόσο να αντέξει το μαμά κούλερ. Επίσης η μέτρηση ήταν μέχρι τις 6500, που ποτέ δεν αλλάζω τόσο χαμηλά, το μοτέρ είχε κι άλλο να δώσει, ίσως όχι με τους 66 εισαγωγής βέβαια. Έξω όμως, με θερμοκρασία το πολύ 10 βαθμούς, στο 1ο πάτημα έχω πολύ χαμηλότερες και το αμάξι το νιώθω όντως δυνατό μέχρι και τις 6800 που αλλάζω, άψογo και στο λογκάρισμα, όλα τέλεια. Αν κάνω κι άλλο πάτημα όμως, χωρίς επαρκή χρόνο να πέσουν οι θερμοκρασίες, ήδη από το 2ο πάτημα βλέπω διαφορά στο τράβηγμα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα είχα τέτοιο heatsoak γιατί σαν stage 1 π.χ. δεν είχα σχεδόν ποτέ, έπρεπε να του πιώ το αίμα κυριολεκτικά για να πέσει η απόδοση, αλλά φαίνεται ότι δεν έχουν καμία σχέση οι απαιτήσεις του stage 1 με το 2+. Αναγκάζομαι λοιπόν να πορευτώ έτσι, κάνοντας ένα πάτημα εδώ, ένα εκεί, ένα κάπου παρακάτω και αυτό είναι, μέχρι να μπει κούλερ. Και πάλι ικανοποιημένος είμαι στην παρούσα φάση αν σκεφτείς ότι έβαλα εξάτμιση, stage 2 και το αμάξι πήγαινε πολύ χειρότερα από stage 1, πάνω από κολώνα πιό αργό, γιατί η μαμά αντλία δεν σήκωνε πάνω από 80-90 bar. Εκεί πραγματικά από την απογοήτευσή μου το κλείδωσα και δεν ξανασχολήθηκα μέχρι που έβαλα την Autotech, είχα και κάποια προσωπικά θέματα που έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσα να ασχοληθώ άμεσα, και κυκλοφορούσα με άλλο αμάξι. Μόλις μπήκε η αντλία κέρδισα αμέσως 2 αμάξια πλέον του stage 1 και επανήλθε το χαμόγελο, οπότε γιαυτό σου λέω, στην παρούσα φάση το βλέπω μισογεμάτο το ποτήρι.

 

Καταρχάς λοιπόν επιτέλους έχω ένα stage 2+ που δουλεύει, έτσι το βλέπω τώρα. Στη συνέχεια θέλω να ρίξω θερμοκρασίες, να μπει και το πρόγραμμα στο DSG, να ξαναρυθμίσω και να δω 370. Αν δεν με καλύψει θα πάω σε custom. Διάλεξα να μείνω Revo καθαρά λόγω ευκολίας. Ήδη ήμουν πελάτης Revo σαν stage 1, με βόλευε η απόσταση, εκεί έβαλα την αντλία, οπότε μου ήταν ευκολότερο να ρυθμίσω κιόλας. Plug n Play δηλαδή. Από δω που είμαι τώρα όμως, θα δω αν θα με καλύψει για τα 370+ ή θα πάω σε custom. Μετά τις γιορτές η συνέχεια. :)

Link to comment
Share on other sites

βρε βιαστηκες....παρε τα πραγματα πρωτα και μετα...βλεπεις και απο μονος σου ολο αυτο το καιρο οτι εχασες και το χαμογελο σου ,μεχρι να βαλεις την αντλια πισω πχ...εισαι πλεον παραδειγμα προς αποφυγη.πρωτα μαζευουμε ολα τα πραγματα και μετα....μισοδουλειες θα εχει σαν αποτελεσμα μισογεματα ποτηρια οπως λες και πικρες που λογικα ερχονται...οταν βαλεις και τα υπολοιπα πραγματα θα δεις αλλο αμαξι...με καστομ οπως λες σαν επετειακο που εισαι πηγαινε μεχρι 380 για καθεμερα και με ενα boost contoler να σου δωσει τα 400 που φτανει η κο4...για ενα πατημα εδω και εκει...δεν ειναι για καθε ημερα τα 2.0 μπαρ στην κο4 χωρις ,μεθανολες κιολας.εγω 

 

εγω το ειχα κο4 2 χρονια κριτωνα στο 1.6 με 1.7 και ημουν μαραβελια και μαχα 3000 στου γιαννη στο πειραια στα 372 αλογα το καλυτερο που ειχα παει με σ3 κοολερ και φπε αντλια ηψηλης και 80-70 τοτε εξατμιση..και μπεκ σ3 και pvc απο rs4 για την πιεση στην μπεκιερα τοτε....φιλοι σαλια ηταν 365 και μου φευγανε βεβαια λολ....αλλα το καταπινα...προγραμμα στο σασμαν  ειχα αν και δεν αλλαζε κανεις μας 6800,,,εγω ειχα 7300 κοφτη,,,,..τις δυναμομετρησεις τις εχω ποσταρει και ειναι καρφωμενες στα βελτιωμενα πανω πανω.ολοι εκει τα βαζουμε,μπες και δες.

 

το μοτερ του επετειακου παει ανετα μεχρι τα 430 με μεθανολες και κο4 στα 2,1.ως εκει ομως παει η κο4....μετα υβριδιο...το ζησαμε και αυτο...οταν συνεχισεις το συζηταμε και αυτο.

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Ναι εντάξει βάσει αποτελέσματος θα έπρεπε να είχα κάνει υπομονή για την αντλία, αλλά εφ' όσον υπήρχε stage 2 το οποίο υποτίθεται ότι είναι σχεδιασμένο να δουλεύει με μαμά αντλία, είπα να το δοκιμάσω. Δεν περίμενα ότι θα έχανε 1+ κολώνα κιόλας. Στην δική μου περίπτωση δεν δούλεψε τι να πω. Τώρα αν κανείς με ρωτούσε τι να κάνει θα του λεγα να βάλει και την αντλία και να πάει κατευθείαν να ρυθμίσει με αντλία. Πλέον δεν βιάζομαι πάντως, αφού πλέον δουλεύει σωστά... 340 είναι? 350 είναι που εγώ πιστεύω ότι είναι? Ό,τι και να είναι δουλεύει σωστά και 2 αμαξάκια τα τσίμπησε. Σιγα σιγά. Θα επανέλθω εδώ με τα 370, με Revo ή οχι. ;)

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευγε αγορινα.αν μην τι αλλο εχεις την ποιο καλη βαση και αυτο ειναι που μετραει...ειναι εργαλειο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως είχα πει, μπήκε και το IC. Μετά από σκέψεις τελικά είπα να μην πρωτοτυπήσω, οπότε APR. Το θέμα που διάβασα με τις μετρήσεις IAT με βοήθησε πολύ για την τελική επιλογή μου. Να ναι καλά και όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στις μετρήσεις.

 

Κανονικά δεν θα χρειάζονταν φωτό αφού είναι τόσο γνωστό το συγκεκριμένο, αλλά ας μη μείνει παραπονεμένο:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εννοείται ότι αλλάχτηκαν και τα κολάρα με αυτά που έδινε το κιτ που ξέχασα να βγάλω. Σύντομα έχω αλλαγή λαδιών όμως οπότε θα μπω μία από κάτω ;)

 

 

 

 

Να πω επίσης ότι μου αρέσει πολύ αυτή η οριζόντια μεταλλική γραμμή πίσω από τη μάσκα όπως φαίνεται από μπροστά και είναι η κορυφή του APR. Και γω που νόμιζα ότι δεν θα φαίνεται καμία αλλαγή σαν να είναι μαμά, φαίνεται όμως ότι υπάρχει κάτι εκεί πίσω. Μία γενική άποψη από τη μούρη όταν πλυθεί.

 

Τώρα υπομονή να περάσει η κακοκαιρία που έρχεται, θα βγω να λογκάρω θερμοκρασίες κτλ. και πάω να σηκώσω αβάνς, ξανά λογκάρισμα και αν είναι όλα οκ δυναμομέτρηση. Πρόλαβα να κάνω πάντως μερικές δοκιμές με 16 βαθμούς έξω, σε διαδοχικά πατήματα δεν κρέμασε ποτέ. Το μαμά IC με stage 2+ κρέμαγε από το 2ο πάτημα. Ένα ακόμα βήμα πιό κοντά στον στόχο. ^_^

Edited by DarkX
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.