Jump to content

Recommended Posts

.χαχαχαχα φιλαρακι  στην πιστα της βελτιωσης εχουνε φυγει πολλες σαμπανιες.....σε βλεπω στα πρωτα τραπεζια......welcome!!!!!κορυφαια επιλογη και τελος δεν υπαρχει καλυτερο...κανε οσα πατηματα θελεις....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά!

 

Πολύ τσουχτερό όντως, τουλάχιστον τελειώσαμε με τα ακριβά mods, τώρα ένα μπαρόμετρο και οι βάσεις μοτέρ, ψαλιδιών κτλ, αν και τις βάσεις τις βλέπω αρκετούς μήνες αργότερα δεν βιάζομαι γι' αυτές. Καλά υπάρχει και συνέχεια καταρχήν μετά από όλα αυτά θα πιάσω λίγο εμφάνιση και θα βάλω το Telson Spoiler της Osir που δεν το λες φτηνό, αλλά αυτό κι αν αργήσει, οπότε το αφήνω φλου για την ώρα.

 

Αφού δεν το ζεσταίνεις εσύ το APR ρε Λευτέρη με μένα θα ξύνει τα @@ του. :laugh:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Αυτό που βλέπετε και θέλω να εστιάσω είναι οι 40 βαθμοί IAT κάτω σε σχέση με το μαμά IC σε δύο διαφορετικά πατήματα (με το μαμά έβλεπα 50τόσο). Αν και μεταξύ τους όπως βλέπετε μεσολάβησαν γύρω στα 3 λεπτά, αρκετά για να πέσουν έστω και οι ελάχιστοι βαθμοί που ανέβασε, ακόμα και σε συνεχόμενα δεν είδα ποτέ πάνω από 20. Εξωτερική θερμοκρασία 6-7. Όλα τα πατήματα συμπεριλαμβανομένων των δύο που σας δείχνω έγιναν με 3η 100-180 και μέχρι λίγο πάνω από τις στροφές που βλέπετε, μιας και είχε χαμηλό refresh rate λόγω πολλών value, π.χ. αλλαγή σε 4η έκανα στις 6800 (όχι στις 6400 ή στις 6700 που φαίνεται). Λίγα πράγματα για σήμερα, χαλαρά, άλλα αρκετά για να δω αυτό που ήθελα.

Κάτι ακόμα, χωρίς να ανεβάσω αβανς και μόνο με τη δύναμη που πήρε λόγω θερμοκρασιών (θυμάστε τους 66 στο dyno) μύρισε λάστιχο όλη η 3η και μπορεί η 3η να σπίναρε και πριν το IC, ακόμα και stage 1, αλλά δεν μύριζε ποτέ, γιατί αυτή τη φορά τα πατήματα έγιναν σε πολύ καλύτερη άσφαλτο. Από αυτό που είδα, με όση εμπειρία διαθέτω πάνω στο αμάξι μου, έχει πάρει αρκετά, δεν θα μπω στη λογική πόσα άλογα και ξέρω γω τι, αλλά είναι αισθητότατη η διαφορά, γιατί αυτή τη στιγμή σίγουρα δουλεύει στο 100% το αβάνς που ήδη έχει. Επόμενη δουλειά να σηκώσω λίγο ακόμα και να ξαναλογκάρω. Αυτή τη φορά λόγκαρα μόνος μου αλλά για το επόμενο δεν θα ήταν και τόσο καλή ιδέα γιατί δεν θα μπορώ να βλέπω το laptop ταυτόχρονα και αν χρειαστεί να κόψω δεν θα το ξέρω. Οπότε να δω πότε θα βρεθεί χρόνος τώρα.

 

Τώρα με τρώει να πάω για dyno :laugh: ... να δω τι έκανε το IC πριν ξαναρυθμίσω. Αλλά θα κρατηθώ!

Θέλω να πιστεύω ότι τα 370 είναι μια ανάσα πλέον, για να δούμε. ;) Καλημέρα.

Edited by DarkX
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα μια βοήθεια όσοι έχετε Revo, αυτή τη στιγμή δουλεύω 9-6-9 (πίεση-αβάνς-καύσιμο) και φυσικά μόνο 100άρα από συγκεκριμένο πρατήριο κιόλας Shell που συμβαίνει να είναι αρκετά καλή. Το αμάξι με ικανοποιεί όπως πάει, δεν ξέρω πόσα θα έβγαζε αυτή τη στιγμή αν το μετρούσα, αλλά δεν έχω παράπονο. Όμως, επειδή πάντα θέλουμε και το κάτι παραπάνω, ειδικά αν αυτό αφορά μία απλή ρύθμιση άνευ κόστους, σκέφτομαι 9-7-9. Έψαξα λιγάκι online και βρήκα ότι το 7 στο αβάνς της Revo προϋποθέτει εκτός από θερμοκρασίες καλές (τακτοποιήθηκε) πάρα πολύ καλή βενζίνη, εκτός από άρτιο σύστημα ψεκασμού και τροφοδοσίας στο αμάξι, που περιλαμβάνει ακόμα και το φίλτρο βενζίνης το οποίο πρέπει να είναι πεντακάθαρο (το αλλάζω κάθε 7500 και πάντα βγαίνει καθαρό οπότε είμαι οκ από κεί), η αντλία να δουλεύει άψογα (ό,τι rail pressure ζητάει το πρόγραμμα παίρνει οπότε οκ και από κει, τουλάχιστον στο 9-6-9) και τα μπεκ φυσικά να δουλεύουν και αυτά άψογα (δεν έχω λόγο να υποπτεύομαι ότι έχουν πρόβλημα). Το θέμα είναι, όσοι γνωρίζετε, είναι πράγματι τόσο απαιτητικό το 9-7-9, και κυρίως αναφορικά με την ίδια την ποιότητα της βενζίνης. Δηλαδή οκ, πες ότι έχω βρει καλό πρατήριο, με αυτή τη ρύθμιση δηλαδή θα φοβάμαι να γεμίσω από εθνική π.χ.? Πόσο απαιτητικό είναι το 9-7-9, το φοράει κανείς, προβλήματα? Και πόσα άλογα κέρδος σε σχέση με το 9-6-9, μιλάμε για 5-6 άλογα ή παραπάνω?

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Stage 2+ αυτή τη φορά με APR IC και ίδιες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα 9-6-9 (πίεση-αβάνς-καύσιμο) όπως στην προηγούμενη μέτρηση με τα 342:

 

 

 

366 από τις 6400 στροφές (στο δρόμο αλλάζω 6800) και με καμπύλη ρουκέτα το αμάξι στον κόφτη έχει πάνω από 370 αυτή τη στιγμή. Χωρίς αλλαγή στη ρύθμιση μόνο που πέσαμε από τους 66 εισαγωγής στους 35 μέσα στο δυναμόμετρο, ανέβασε μόνο του 3 μοίρες. Το αποτέλεσμα είναι +24 άλογα από την προηγούμενη δυναμομέτρηση με το μαμά IC. Προφανώς τώρα το 9-6-9 δουλεύει στο 100% κάτι που δεν συνέβαινε ποτέ με το μαμά IC. Το νιωθα από όταν πόσταρα το λογκάρισμα πριν λίγες μέρες ότι είχε πάρει πολύ και ήθελα να δω αν είχα δίκιο, μετά λοιπόν από την επιβεβαίωση, δεν βλέπω το λόγο να ανεβάσω αβάνς γιατί, καταρχήν ο στόχος ο αρχικός επετεύχθη, δηλαδή τα 370, το βλέπω και στο δρόμο πόσο πολύ έχει πάρει, επομένως μπορώ προς το παρόν να το χαρώ έτσι και κάποια στιγμή να πάω για τον μεγάλο στόχο τα 400. Δεύτερον, μπορώ να βάλω πρόγραμμα στο DSG που ανεβάζει τον κόφτη πάνω από τις 7000 και δεν χρειάζεται κανένα αβάνς για να βγάλω πάνω από 380. Γιατί λοιπόν να ανεβάσω αβάνς για να πάρω λίγα αλογάκια ακόμα και μετά να φοβάμαι μήπως η βενζίνη που θα βάλω κάποια στιγμή δεν είναι 100 αλλά 99,5 και αρχίσουν τα cf να χορεύουν καλαματιανό τουλάχιστον το 9-6-9 σου παρέχει μία κάποια ανοχή και επίσης δεν είμαι απ' αυτούς που αλλάζουν ρυθμίσεις ανάλογα την εποχή κτλ., μία ρύθμιση για όλο το χρόνο, στην πόλη και στο ταξίδι. Φυσικά πάντα για 100άρα μιλάμε.

 

Λοιπόν τώρα επειδή μαζεύτηκαν τα έξοδα, ένα μπαρόμετρο μόνο για τη συνέχεια και μετά από κάποιους μήνες πάμε για τις βάσεις μοτέρ, ψαλιδιών κτλ. Και πρόγραμμα στο DSG.

 

 

 

MISSION ACCOMPLISHED.

Edited by DarkX
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ναι, πολύ αξιόπιστο δυναμόμετρο. Σαν stage 1 είχα μετρήσει στο Maha του Φωτεινέλη στη Βάρη και είχε δείξει 322 το έχω ποστάρει στην προηγούμενη σελίδα, αλλά είχα πάει και στον Τσακανίκα όπου είχε δείξει 318 και 324 σε δύο μετρήσεις. Επίσης τότε είχα μετρήσει και στο Dyno Dynamics Μαραβέλια και είχε βγάλει 308 και 311 δηλαδή του Μαραβέλια ήταν σαφώς αυστηρότερο. Τώρα σαν stage 2+ με το μαμά IC μέτρησα μόνο στον Τσακανίκα και περιοριστήκαμε στα 342 λόγω θερμοκρασιών που είδες στην προηγούμενη σελίδα και τώρα με το APR IC που τώρα το αμάξι δουλεύει όπως πρέπει 366 πάλι Τσακανίκα, βέβαια πρόσεξε ότι όλα αυτά τα νούμερα βγαίνουν ήδη από τις 6400 με 6500, το αμάξι δίνει κι άλλο μέχρι τις 6800 που αλλάζω στο δρόμο. Φαντάσου τι έχει να γίνει με το πρόγραμμα στο DSG. Πάντως δεν έχει νόημα να ξαναπάω στα άλλα δυναμόμετρα και να ρίχνω 50άρικα. Κάθομαι τώρα και σκέφτομαι πόσα 50άρικα έχω μοιράσει στα δυναμόμετρα θα είχα βγάλει μία αντλία. Μόνο με το πρόγραμμα στο DSG θα ξαναμετρήσω.

 

Η queen με το υβρίδιο μέτρησε Μαραβέλια 282 και Τσακανίκα 286, η διαφορά σε εκείνη ήταν μικρότερη ανάμεσα στα δύο δυναμόμετρα αλλά και πάλι φυσικά του Μαραβέλια ήταν αυστηρότερο.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

πως γινεται αυτο δεν ξερω ....γιατι φιλοι πηγαν στου μαραβελια και βγαλανε με 3071 σεταπ ιδιο με το δικο μου 630 στροφαλο σε 2.4 και την στιγμη που σαν σεταπ παει 550 μαχ...

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω δεν ξέρω, καθένας έχει τις δικές του εμπειρίες εγώ αυτό βλέπω, τέλος πάντων άσχετο αλλά έχω και βίντεο από τη δυναμομέτρηση κάποια στιγμή θα ανεβάσω, σου χω υποσχεθεί και βίντεο με πέρασμα. Δυστυχώς σε αυτή τη συνάντηση δεν θα είμαστε οπότε περιμένουμε την επόμενη, γενικά δεν καθόμαστε για καφέ αλλά εμφανιζόμαστε στα "άφτερ" μια φορά είχαμε πάει για κρέπα μόνο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο και δυνατό το Golf!!

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ :)

 

Λοιπόν καταρχάς συμπλήρωσα στο αρχικό ποστ, στην αρχή-αρχή της παρουσίασης, τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που δεν ξέρω πώς ξέχασα να βάλω. Οπότε πηγαίντε πίσω να διαβάσετε, είναι σε μορφή λίστας για άνετο διάβασμα.

 

Πάμε στις φωτό των κολάρων που ερχόταν το κιτάκι του APR IC και είχα ξεχάσει κατά την τοποθέτηση να τραβήξω. Προφανώς όλοι τα έχετε δει εκατομμύρια φορές αλλά μιας και είχα πει ότι θα τα έβαζα, ορίστε από αλλαγή λαδιών που έκανα προχτές:

 

 

 

 

 

1 από τα 4 κολιεδάκια αυτό που βλέπετε στην κάτω φωτό αριστερά, δεν είναι βαρέως τύπου. Ο λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο δεν έμπαινε το @@@νο με τίποτα! Ήθελε ένα ελάχιστα μεγαλύτερο.. περίεργο. Οπότε βάλαμε αυτό που βλέπετε ένα όχι βαρέως τύπου αλλά καλής ποιότητας.

 

Και τέλος όσο αφορά στη δυναμομέτρηση που έχω ήδη ποστάρει, ορίστε και το βίντεο.

 

 

Δεν έχω σχεδόν καθόλου χρόνο και έχω κι άλλα να ποστάρω, έχω και πατηματάκι με ένα ακόμα πορσικό, τι διάολο στο μάτι με έχουν βάλει...

Edited by DarkX
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλά τα λίτρα απ' ότι διαβάζω, θα έχεις lag. Το ΑPR είναι μόνο του 15 λίτρα. Water spray μπορείς να βάλεις όμως και το καλοκαίρι θα κάνει δουλειά, ένα παιδί με εντελώς άλλο αμάξι βέβαια, πολύ μικρότερο turbo και IC, είχε δει 6-7 βαθμούς πιό κάτω. Εγώ δεν νομίζω να ασχοληθώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε και σε λίγες ακόμα φωτό που έλεγα να βγάλω κάποια στιγμή. Δοκίμασα και πριν καμιά βδομάδα να βγάλω έξω στον ήλιο αλλά ήταν χάλια, τη μία είχα υπερβολική αντανάκλαση, την άλλη υπερβολική σκιά, γενικά πρέπει να είμαι τυχερός να μου κάτσει η πόζα, τι να σου κάνει και το κινητό. Οπότε αυτή τη φορά πάω το πλένω και λέω δε βγάζω κάνα δυο εδώ μέσα πού ξέρεις, ε και νομίζω είναι αξιοπρεπείς!

 

 

 

 

Οι καλύτερες άλλη φορά, βασικά σκέφτομαι να αναθέσω τη φωτογράφιση σε επαγγελματία που τυχαίνει να γνωρίζω κιόλας, να βρούμε ένα ωραίο μέρος με φυσικό φως και με τεχνικές που αυτός ξέρει να βγάλουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα. ^_^

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toyo Proxes R888

Ξεκινάω με φωτογραφίες και θα σχολιάσω στη συνέχεια.

Μπροστά

 

 

 

Πίσω

 

Υγρασία είναι αυτό που βλέπετε στην εξάτμιση μόλις είχα βάλει μπροστά.


 

 

Και δυο ακόμα παρέα με τα φρένα.

Μπροστά


 

 

Πίσω

 

 

Λοιπόν, καταρχάς δεν έχουν κάνει ούτε 15 χλμ οπότε έχω μπροστά μου καμιά 500ριά για στρώσιμο, επομένως θα φύγει ο μήνας. Μόλις είμαι έτοιμος θα γράψω και για τις επιδόσεις τους. Αυτό που έχω να πω προς το παρόν είναι ότι ακούγονται αρκετά, περισσότερο από τα Pilot Sport Cup όταν ήταν και εκείνα φρεσκοφόρετα. Βέβαια τα Cup όσο περνούσαν τα χλμ γίνονταν και πιό ήσυχα, οπότε περιμένω το στρώσιμο και θα γράψω και επ' αυτού. Πιέσεις 35 παντού όπως και στα Cup (στη 2η 4άδα).

Επίσης να πω ότι αρχικά πήγαινα για τα Yokohama Advan 048 κορυφαία ελαστικά όποιος θέλει ας τα ψάξει, τελικά τα απέρριψα λόγω μεγάλης δυσκολίας να τα φέρω Ελλάδα, μερικές φορές οι εταιρίες βάζουν περιορισμούς σε ποιες χώρες τα εξάγουν η Yokohama Greece π.χ. δεν τα εισάγει (στη θέση τους εισάγει τα Advan Neova AD08 R επίσης κορυφαίο ελαστικό), ενώ ακόμα και μέσω καταστήματος που και πάλι δύσκολα τα βρήκα και δεν ξέρω ποια από αυτά τα στέλνουν Ελλάδα, η τιμή ανερχόταν στα 1500 ευρώ.

Tα Cup σκέφτηκα την περίπτωση να τα ξαναπάρω για 3η φορά αλλά υπήρχε μεγάλη έλλειψη με άγνωστο το πότε θα έφερναν νέα παρτίδα, ακόμα και στο εξωτερικό είχαν πολύ περιορισμένο απόθεμα, αλλά έτσι κι αλλιώς προτιμούσα να δοκιμάσω και κάτι άλλο, όχι πως τα Cup δεν μου άρεσαν το αντίθετο 2 4δες έχω πάρει, απλά μου αρέσει πότε πότε να δοκιμάζω καινούργια πράγματα. Πάντως οι εναλλακτικές ήταν ανάμεσα σε εξ' ίσου καλά ελαστικά και σίγουρα στην ίδια κατηγορία ημισλίκ.

Έτσι λοιπόν R888, γνωστό ελαστικό νομίζω οι περισσότεροι θα τα ξέρετε, treadwear 100 (τα Cup 80). Ίδιες διαστάσεις 225/40/ZR18 και 92Y αλλά λόγω ιδιόμορφου πέλματος φαίνονται θα 'λεγα 1 νούμερο μεγαλύτερα. Αυτά τι άλλο να πω, ανυπομονώ να τους βάλω δύσκολα. ;)

Edited by DarkX
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Μη μου βάζεις ιδέες για stickerάκι :lol:

Απίστευτο πάντως τι παιχνίδια κάνει ο φακός καμιά φορά! Η λευκή γραμμή το στόμα του αγριεμένου δαίμονα :lol: θα είναι από την αντανάκλαση του φλας καθώς όπως φαίνεται την κατέχω την φωτογράφιση και οι κόκκινες τα μάτια του εν λόγω δαίμονα ίσως από κάτι που δεν πρόσεξα καθώς τις τράβηξα όλες στο σκοτάδι, μόνο ένα μικρό φακό είχα αναμμένο για να βλέπω τι φωτογραφίζω. Η κάμερα χρησιμοποιεί laser εστίασης σε μορφή matrix το οποίο φυσικά είναι κόκκινο αλλά υποτίθεται ότι σβήνει ακριβώς τη στιγμή που γίνεται η λήψη, οπότε δεν μπορεί να είναι αυτό. Λογικά κάτι υπήρχε εκεί. Τι άραγε?? Βρε λες?! :shok: Πλάκα πλάκα πολύ spooky πάντως!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θοδωρή καλοφόρετα φιλε να τα χαρεις οσο δε παει,δυστυχως το στρώσιμο είναι ότι χειροτερο αλλα κανε υπομονη και μετα ξεσκισε τα δινουν μια αγρια ομορφια στο αυτοκινητο και είναι απίστευτα καυλα.Μου αναψες φωτιες τωρα αυτά εχω σκοπο να βαλω και είναι διακαης ποθος και παλι καλοφόρετα φιλε να τα χαιρεσαι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλά φίλε μου. Δε φαντάζεσαι τι κάνω για το στρώσιμο. Αποφεύγω Κηφισίες Ζάχους και στέκια γιατί σκέφτομαι 9 στις 10 φορές είναι νέκρα και αυτή τη 1 φορά που στρώνω θα περάσει το καλό. Οπότε βγαίνω εθνική προς τα κάτω και γυρνάω ΣΕΦ, μέχρι τώρα ευτυχώς δεν έχει περάσει τίποτα. Και με τα Cup που έστρωνα τα ίδια. Έχω ψυχολογικά? :lol:

Να πω και για τη φασαρία που κάνουν. Και τα Cup έκαναν πολύ χαρακτηριστικό θόρυβο, ένα συνεχές "ιιιιι" σε ψηλό τόνο. Τα R888 κάνουν εντελώς διαφορετικό, πώς κάνει ένα ελικοφόρο αεροπλάνο όταν τροχοδρομεί και όσο αναπτύσσει ταχύτητα ψηλώνει ο τόνος? Μοιάζει πολύ, κατευθείαν αυτό σκέφτηκα μόλις τα πάτησα. Άντε τσίμπα και συ μια 4άδα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα νέα είναι πολύ ενθαρρυντικά για τα λάστιχα. Στα 400 χλμ έκανα τις πρώτες μου δοκιμές αλλά από ρολλ 100 με 3η και με ESP μέσα γιατί δεν ήθελα να τα ζορίσω πριν κλείσουν 500 χλμ. Παρατήρησα ότι το ESP με έκοβε λιγότερο στην ίδια ευθεία στο ίδιο σημείο και με ίδιες θερμοκρασίες, σε σχέση με τα Cup. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι τα R888 πατάνε καλύτερα από τα Cup ότι δηλαδή είναι καλύτερο λάστιχο, ότι ζεσταίνονται όμως γρηγορότερα είναι σίγουρο και εκεί είναι όλη η ουσία για χρήση στο δρόμο που δεν έχεις την πολυτέλεια του δοκιμαστικού γύρου και ειδικά σε μπροσθιοκίνητο.

Προς το τέλος της πολύ μεγάλης βόλτας έκλεισαν και τα 500 χλμ οπότε έφυγε το ESP αλλά παρέμεινε το ρολλ 100 με 3η, πάλι στην ίδια ευθεία κτλ., εμφανής διαφορά σε σχέση με τα Cup. Όλα αυτά χωρίς να κάνω προσπάθεια να τα ζεστάνω, όσο ζεστάθηκαν πηγαίνοντας με μέση ταχύτητα 100 για μερικά λεπτά, όπως έκανα και με τα Cup.

Τώρα έχουν περίπου 600 χλμ και συνεχίζω ρολλ 100 με 3η χωρίς ESP, μέχρι να κάνω άλλα 200 χλμ όπου ξεκινάω τα ρολλ 60 με 2α, εκεί θα έχω μία πιό ολοκληρωμένη εικόνα, πάντως οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, και μάλιστα ακόμα δεν αποδίδουν στο 100%, όλα αυτά τα ελαστικά αποδίδουν καλύτερα από τα 2/3 μέχρι το 1/3 της ζωής τους, στο 1/2 για τα Cup σύμφωνα με το βιβλιαράκι της Michelin.

Συνεχίζω τις βόλτες, δοκιμάζω και ρολλ 60 με 2α, κάνουμε Πάσχα, Δευτέρα-Τρίτη αργία και φύγαμε για DSG tune και αβάνς αν όλα πάνε καλά, θα ξαναλογκάρω και ο ίδιος και ακολουθεί dyno, ελπίζω μόνο την ερχόμενη βδομάδα να μην εκτοξευτεί η θερμοκρασία γιατί τα κάνει κάτι τέτοια κουλά ο Μάιος. Τι ωραία που θα ήταν να τα έκανα όλα αυτά αυτή την εβδομάδα που έχουμε άψογες θερμοκρασίες, αλλά δεν προλαβαίνω.. :mellow: Ο μεγάλος στόχος τα 400 παραμένει, άντε να δούμε πόσο κοντά θα φτάσω.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Και με το 100ο μου ποστ :p στην ουσία ολοκληρώνεται το stage 2+ μιας και τα επόμενα βήματα (νερά ή/και υβρίδιο) ανήκουν σε επόμενο στάδιο βελτίωσης.

Καταρχήν είχαμε μείνει στα Toyo R888, ολοκλήρωσα το στρώσιμο λοιπόν, δοκίμασα και ρολλ 60 με 2α, δοκίμασα και στροφιλίκια, πολύ ευχαριστημένος.

Στη συνέχεια μπήκε πρόγραμμα στο DSG (stage 2) το οποίο έκανε τα παρακάτω: ανέβασε τον κόφτη πολύ παραπάνω από όσο είχα διαβάσει ότι θα ανέβαζε, συγκεκριμένα είδα μέχρι 7600 και πήγαινε κι άλλο. Φυσικά το ωφέλιμο φάσμα για το δικό μου στάδιο δεν είναι τόσο ψηλά όπως είναι λογικό, πιό κάτω θα δείτε τη δυναμομέτρηση, βίντεο και θα σχολιάσω. Επίσης οι αλλαγές γίνονται γρηγορότερα και πιό καρφωτά, κάτι που γίνεται εύκολα αντιληπτό. Τέλος ανέβασε το launch control στις 4000 από 3000 αλλά ακόμα δεν έχω πατήσει στάση, ξεκινάει όμως πολύ καλύτερα από όσο έχω διαβάσει. Πάμε στη δυναμομέτρηση και στο βίντεο της δυναμομέτρησης.

 

Λοιπόν, καταρχήν το peak power δεν ανέβηκε όπως περίμενα, 366 είχα 366 έχω, αν και λογικά όλο και κάτι τσίμπησε καθώς η νέα μέτρηση έγινε με 13 βαθμούς παραπάνω θερμοκρασία εισαγωγής λόγω ζεστούλας που είχε μέσα, καμία σχέση με τη μέτρηση του Ιανουαρίου που το μπουφανάκι σου το ήθελες. Και ναι μεν το maha κάνει διόρθωση αλλά δεν είναι πλήρης, πάντα χάνεις κάτι με τις θερμοκρασίες. Οπότε πριν προχωρήσω στα επόμενα βήματα που ανέφερα στην αρχή, και μάλλον προς υβρίδιο K16 κλείνω, θα περιμένω μέχρι τον επόμενο χειμώνα για να ξαναμετρήσω με τα κρύα. Άλλωστε τώρα καλοκαιράκι έρχεται να πάμε και πουθενά, δεν δουλεύω για το αμάξι.

Όμως το σημαντικότερο δεν είναι το peak, αλλά το ωφέλιμο φάσμα ψηλά το οποίο βελτιώθηκε, αυξήθηκε για την ακρίβεια κατά 400-500 στροφές, κάτι που σε μία 4η και πολύ περισσότερο 5η κάνει διαφορά! Πριν το DSG tune μπορούσα να ανέβω μέχρι τις 6800 και εκεί που ένιωθα τη δύναμη, ερχόταν η αλλαγή. Τώρα η ίδια δύναμη παραμένει προς εκμετάλλευση για άλλες 400-500 στροφές, και επίσης η επόμενη αλλαγή με βάζει σε ψηλότερες στροφές, όλα αυτά φαίνονται και στο δρόμο. Επίσης πλέον είμαι και πιό ευέλικτος ως προς τα ρολλ που μπορώ να κάνω, π.χ. μπορώ να κατέβω και στη 2α για ρολλ 80 χωρίς να χρειαστεί να κάνω σχεδόν ακαριαία την αλλαγή, μιας και η 2α φτάνει πλέον πιό ψηλά. Τώρα είμαι στο ψάξιμο βασικά, προσπαθώ να βρω τα πατήματά μου να δω που με συμφέρει να αλλάζω κτλ, πάντως σίγουρα είμαι για τουλάχιστον 7100, οπότε π.χ. 4η βάζω πλέον στα 160, από 150 πριν.

Σε γενικές γραμμές η διαφορά όχι δεν είναι μέρα με τη νύχτα, δεν είναι όπως πριν και μετά το APR IC που τα +24 άλογα τα ένιωθα στο κάθισμα, επειδή όμως έχω εξοικειωθεί πολύ να αντιλαμβάνομαι και το παραμικρό, μία διαφορά υπάρχει, που τη νιώθω σαν να απελευθερώθηκε το μοτέρ στα ψηλά, σαν τώρα να δουλεύει όπως πρέπει. Προσπαθώ να είμαι λεπτομερής και να τα εξηγώ όσο καλύτερα μπορώ μιας και μ' αρέσει στις παρουσιάσεις μου να κάνω και review.

Τέλος, αφήνοντας πίσω τις επιδόσεις, ο ήχος έχει αλλάξει, το μοτέρ μετά τις 6800 ακούγεται πολύ πιό άγριο, με πιό μεταλλικό ήχο και ταυτόχρονα πιό ωμό, λιγότερο ραφιναρισμένο, ενώ λόγω των γρηγορότερων αλλαγών που τώρα γίνονται εντελώς καρφωτές, το σκάσιμο της εξάτμισης πάνω στο πάτημα έχει γίνει εντονότερο.

Αν αξίζουν τα χρήματα του DSG προγράμματος για τα μικρά κέρδη στο δρόμο ή για τον καλύτερο ήχο? Αν σκεφτόμουν να μείνω εδώ, όχι για να είμαι ειλικρινής, επειδή όμως υπάρχει συνέχεια, θα έπρεπε έτσι κι αλλιώς να μπει για τα επόμενα βήματα, αλλιώς ανακύπτουν προβλήματα.

Αβάνς δεν ανεβάσαμε τελικά λόγω επιστροφών, παρόλο που στη δυναμομέτρηση δείχνει να ανέβασε σε σχέση με τον Ιανουάριο, περίεργο μιας και τώρα είχαμε θερμοκρασίες. Ίσως αγοράσω το SPS controller και περάσω μέσα τη ρύθμιση για να την βάλω πολύ αργά το βράδυ και βγω να λογκάρω μόνος μου. Έτσι θα μπορώ να το ξαναγυρίσω επί τόπου αν γ@@ηθεί στις επιστροφές. Παίζει πάντως να είναι και η βενζίνη, μας πρόλαβαν και οι ζέστες, τέλος πάντων...

Τον άλλο μήνα μπαρόμετρο και τις βάσεις θα τις μεταφέρω για μετά το καλοκαίρι. ;)

Edited by DarkX
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

On ‎7‎/‎5‎/‎2016 at 2:12 ΠΜ, DarkX said:

Και με το 100ο μου ποστ :p στην ουσία ολοκληρώνεται το stage 2+ μιας και τα επόμενα βήματα (νερά ή/και υβρίδιο) ανήκουν σε επόμενο στάδιο βελτίωσης.

Καταρχήν είχαμε μείνει στα Toyo R888, ολοκλήρωσα το στρώσιμο λοιπόν, δοκίμασα και ρολλ 60 με 2α, δοκίμασα και στροφιλίκια, πολύ ευχαριστημένος.

Στη συνέχεια μπήκε πρόγραμμα στο DSG (stage 2) το οποίο έκανε τα παρακάτω: ανέβασε τον κόφτη πολύ παραπάνω από όσο είχα διαβάσει ότι θα ανέβαζε, συγκεκριμένα είδα μέχρι 7600 και πήγαινε κι άλλο. Φυσικά το ωφέλιμο φάσμα για το δικό μου στάδιο δεν είναι τόσο ψηλά όπως είναι λογικό, πιό κάτω θα δείτε τη δυναμομέτρηση, βίντεο και θα σχολιάσω. Επίσης οι αλλαγές γίνονται γρηγορότερα και πιό καρφωτά, κάτι που γίνεται εύκολα αντιληπτό. Τέλος ανέβασε το launch control στις 4000 από 3000 αλλά ακόμα δεν έχω πατήσει στάση, ξεκινάει όμως πολύ καλύτερα από όσο έχω διαβάσει. Πάμε στη δυναμομέτρηση και στο βίντεο της δυναμομέτρησης.

darkx_ed30dsg_stg2plus_fullbolton_stg2ds

Λοιπόν, καταρχήν το peak power δεν ανέβηκε όπως περίμενα, 366 είχα 366 έχω, αν και λογικά όλο και κάτι τσίμπησε καθώς η νέα μέτρηση έγινε με 13 βαθμούς παραπάνω θερμοκρασία εισαγωγής λόγω ζεστούλας που είχε μέσα, καμία σχέση με τη μέτρηση του Ιανουαρίου που το μπουφανάκι σου το ήθελες. Και ναι μεν το maha κάνει διόρθωση αλλά δεν είναι πλήρης, πάντα χάνεις κάτι με τις θερμοκρασίες. Οπότε πριν προχωρήσω στα επόμενα βήματα που ανέφερα στην αρχή, και μάλλον προς υβρίδιο K16 κλείνω, θα περιμένω μέχρι τον επόμενο χειμώνα για να ξαναμετρήσω με τα κρύα. Άλλωστε τώρα καλοκαιράκι έρχεται να πάμε και πουθενά, δεν δουλεύω για το αμάξι.

Όμως το σημαντικότερο δεν είναι το peak, αλλά το ωφέλιμο φάσμα ψηλά το οποίο βελτιώθηκε, αυξήθηκε για την ακρίβεια κατά 400-500 στροφές, κάτι που σε μία 4η και πολύ περισσότερο 5η κάνει διαφορά! Πριν το DSG tune μπορούσα να ανέβω μέχρι τις 6800 και εκεί που ένιωθα τη δύναμη, ερχόταν η αλλαγή. Τώρα η ίδια δύναμη παραμένει προς εκμετάλλευση για άλλες 400-500 στροφές, και επίσης η επόμενη αλλαγή με βάζει σε ψηλότερες στροφές, όλα αυτά φαίνονται και στο δρόμο. Επίσης πλέον είμαι και πιό ευέλικτος ως προς τα ρολλ που μπορώ να κάνω, π.χ. μπορώ να κατέβω και στη 2α για ρολλ 80 χωρίς να χρειαστεί να κάνω σχεδόν ακαριαία την αλλαγή, μιας και η 2α φτάνει πλέον πιό ψηλά. Τώρα είμαι στο ψάξιμο βασικά, προσπαθώ να βρω τα πατήματά μου να δω που με συμφέρει να αλλάζω κτλ, πάντως σίγουρα είμαι για τουλάχιστον 7100, οπότε π.χ. 4η βάζω πλέον στα 160, από 150 πριν.

Σε γενικές γραμμές η διαφορά όχι δεν είναι μέρα με τη νύχτα, δεν είναι όπως πριν και μετά το APR IC που τα +24 άλογα τα ένιωθα στο κάθισμα, επειδή όμως έχω εξοικειωθεί πολύ να αντιλαμβάνομαι και το παραμικρό, μία διαφορά υπάρχει, που τη νιώθω σαν να απελευθερώθηκε το μοτέρ στα ψηλά, σαν τώρα να δουλεύει όπως πρέπει. Προσπαθώ να είμαι λεπτομερής και να τα εξηγώ όσο καλύτερα μπορώ μιας και μ' αρέσει στις παρουσιάσεις μου να κάνω και review.

Τέλος, αφήνοντας πίσω τις επιδόσεις, ο ήχος έχει αλλάξει, το μοτέρ μετά τις 6800 ακούγεται πολύ πιό άγριο, με πιό μεταλλικό ήχο και ταυτόχρονα πιό ωμό, λιγότερο ραφιναρισμένο, ενώ λόγω των γρηγορότερων αλλαγών που τώρα γίνονται εντελώς καρφωτές, το σκάσιμο της εξάτμισης πάνω στο πάτημα έχει γίνει εντονότερο.

Αν αξίζουν τα χρήματα του DSG προγράμματος για τα μικρά κέρδη στο δρόμο ή για τον καλύτερο ήχο? Αν σκεφτόμουν να μείνω εδώ, όχι για να είμαι ειλικρινής, επειδή όμως υπάρχει συνέχεια, θα έπρεπε έτσι κι αλλιώς να μπει για τα επόμενα βήματα, αλλιώς ανακύπτουν προβλήματα.

Αβάνς δεν ανεβάσαμε τελικά λόγω επιστροφών, παρόλο που στη δυναμομέτρηση δείχνει να ανέβασε σε σχέση με τον Ιανουάριο, περίεργο μιας και τώρα είχαμε θερμοκρασίες. Ίσως αγοράσω το SPS controller και περάσω μέσα τη ρύθμιση για να την βάλω πολύ αργά το βράδυ και βγω να λογκάρω μόνος μου. Έτσι θα μπορώ να το ξαναγυρίσω επί τόπου αν γ@@ηθεί στις επιστροφές. Παίζει πάντως να είναι και η βενζίνη, μας πρόλαβαν και οι ζέστες, τέλος πάντων...

Τον άλλο μήνα μπαρόμετρο και τις βάσεις θα τις μεταφέρω για μετά το καλοκαίρι. ;)

Μπραβο φιλε Θοδωρή πολύ δυναμη το εργαλειο,για εμενα προσωπικα επομενη κινηση σου χωρις να αγχωνεσαι ένα boost controller πακετακι με ένα aem 30-3300 water methanol kit injection κοστος και τα δυο 1100 ευρω με εργασια και πιστεψε με όπως ανεφερε η φιλη Νασσια παραπανω η καυλα θα εκτοξευτεί μιλαμε για 400-420 με επιθετικο file αβανς στο θεο και ροπη 55-57 κιλα.Πολυ ωραιο σταδιο από τα πρωτα μου και πιστεψε με εκει θα απογειωθείς φιλε,και παλι να το χαρεις οσο δε παει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2016 at 9:35 PM, queen said:

Το πως σκάει πάνω στις αλλαγές κ ουρλιάζει στα ψηλά πάντως είναι κ@υλα!

:good: Είναι το άτιμο!

 

 

On 5/9/2016 at 8:11 PM, dims3tfsi said:

Μπραβο φιλε Θοδωρή πολύ δυναμη το εργαλειο,για εμενα προσωπικα επομενη κινηση σου χωρις να αγχωνεσαι ένα boost controller πακετακι με ένα aem 30-3300 water methanol kit injection κοστος και τα δυο 1100 ευρω με εργασια και πιστεψε με όπως ανεφερε η φιλη Νασσια παραπανω η καυλα θα εκτοξευτεί μιλαμε για 400-420 με επιθετικο file αβανς στο θεο και ροπη 55-57 κιλα.Πολυ ωραιο σταδιο από τα πρωτα μου και πιστεψε με εκει θα απογειωθείς φιλε,και παλι να το χαρεις οσο δε παει.

Ευχαριστώ φίλε μου!

Καλή η τιμή για w/m και σίγουρα αξίζει για τα κέρδη. Σίγουρα η Κ04-64 τερματισμένη μπορεί να ζορίσει πολύ δυνατά σύνολα. Λέω για αρχή μετά το καλοκαίρι να ελέγξω για τζόγους, αν και δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Όπως ξέρεις η συγκεκριμένη τουρμπίνα είναι πολύ ανθεκτική, είναι και billet οι φτερωτές. Αν πάντως έχει λίγους τζόγους τότε θα ακολουθήσω τη συνταγή "μπαίνω για service, βγαίνω με υβρίδιο". Επίσης διόρθωσέ με αν κάνω λάθος νομίζω τα σωθηκά μας (για σένα πριν το σφυρί) είναι για 440-450 hp.

Προς το παρόν έρχεται καλοκαίρι και αν πρέπει να επιλέξω, τις διακοπές δεν τις θυσιάζω για καμία βελτίωση, δεν το έκανα ποτέ.

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.