Jump to content

Recommended Posts

18 hours ago , DarkX said:

:good: Είναι το άτιμο!

music_volume_engine_tuning_graph.jpg

 

Ευχαριστώ φίλε μου!

Καλή η τιμή για w/m και σίγουρα αξίζει για τα κέρδη. Σίγουρα η Κ04-64 τερματισμένη μπορεί να ζορίσει πολύ δυνατά σύνολα. Λέω για αρχή μετά το καλοκαίρι να ελέγξω για τζόγους, αν και δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Όπως ξέρεις η συγκεκριμένη τουρμπίνα είναι πολύ ανθεκτική, είναι και billet οι φτερωτές. Αν πάντως έχει λίγους τζόγους τότε θα ακολουθήσω τη συνταγή "μπαίνω για service, βγαίνω με υβρίδιο". Επίσης διόρθωσέ με αν κάνω λάθος νομίζω τα σωθηκά μας (για σένα πριν το σφυρί) είναι για 440-450 hp.

Προς το παρόν έρχεται καλοκαίρι και αν πρέπει να επιλέξω, τις διακοπές δεν τις θυσιάζω για καμία βελτίωση, δεν το έκανα ποτέ.

Ναι μεχρι 450 κλειστο μοτερ εισαι safe προς οριακος με τη προυποθεση βεβαια να σου εχει ο προγραμματιστης τη ροπη στα 55 κιλα όχι παραπανω,μη νομιζεις και οι μεθανολες το τσιτωνουν πολύ το μοτερ εχω δει ουκ ολιγα σπασμένα μοτερ από  αβανς στο θεο. Γενικα να εχεις στο πισω μερο ς του μυαλου σου πρωτα το σφυριλατο διοτι οσο να ναι τρεμει το ποδι σου με κλειστο μοτερ εγω τοτε φοβουμουν πολύ να το πατησω τερμα περιοριζομουν,Αν καταφερεις και μαζεψεις ένα ποσο κοντα στα 2χιλιαρικα το εκανες σφυριλατο και με εργασια μεσα εχουν πεσει πολύ οι τιμες είναι must φιλε θα πατας αφοβα πρωτα αυτό και μετα όλα τα υπολοιπα υβριδια-gtx-borgwagner-precision πληθος επιλογων με τη προυποθεση σφυριλατος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να κλείσει το κεφάλαιο φουλ 1ο στάδιο, αρχές Σεπτέμβρη μπαίνουν πολλαπλασιστές R8 από NGK με καινούργια μπουζί (τα ίδια τα 8άρια ιριδίου που έχω) και σηκώνω αβάνς. Αμέσως μετά μπαίνει το Telson Spoiler από OSIR, που είναι προέκταση της μαμάς αεροτομής με κλίση προς τα πάνω. Προέκταση σημαίνει πάει και αγκαλιάζει τη μαμά αεροτομή και γιαυτό δεν έχει δικό της stop, χρησιμοποιεί το stop της μαμάς. Και πάμε έτσι μέχρι το big turbo.

Προς το παρόν βγήκε off το φίλτρο της εισαγωγής και το αντικατέστησα με ίδιο ITG Maxogen 86άρι λαδιού. Με την ευκαιρία βρήκα χρόνο και καθάρισα όλη την εισαγωγή. Βγήκαν off και τα led πινακίδας οπότε τα άλλαξα κι αυτά, εδώ όμως μπήκε ανώτερη ποιότητα κατασκευής από σκέτες πλακέτες με το κύκλωμα τώρα σε κανονικές γυάλινες κάψουλες με ψύκτρα και πιό ωραίο φως, από λευκό τώρα σε ανοιχτό γαλάζιο.

Θα ακολουθήσουν φωτό από engine bay με τους κόκκινους πολλαπλασιαστές, νέα δυναμομέτρηση και θα βγάλω μία και τα καινούργια led πινακίδας.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλασιαστές/μπουζί παραγγέλθηκαν, παραλαμβάνω και μπαίνουν αποθήκη λόγω διακοπών. Επιστρέφουμε και μπαίνουν τα πράγματα πάνω, αβάνς κτλ.

Εδώ είναι τα led πινακίδας. Όπως πάντα έχω καλύψει την πινακίδα αλλά φαίνεται το φως αν κοιτάξετε στο επάνω μέρος και φυσικά κάτω στο έδαφος. Τώρα το κινητό σε νυχτερινές λήψεις και με όχι επαρκή φωτισμό όπως εδώ τα κάνει και λίγο πιό σκούρα από ότι είναι, οπότε αυτό το γαλάζιο κάντε το κάνα τόνο πιό ανοιχτό. Τα προηγούμενα led ήταν άσπρα.

 

 

Άλλη μια φωτό μετά το πλύσιμο:

 

 

Και οι δυο που είχα ποστάρει στο άλλο θέμα με τις φωτό, τις βάζω κι αυτές για το προσωπικό μου timeline:

 

 

Edited by DarkX
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Παραλαβή:

 

Όπως είπαμε από τα μπουζί έχω μείνει ευχαριστημένος οπότε ξαναπήρα τα ίδια. Άντε να δούμε και τους πολλαπλασιαστές. Το καλύτερο απ' όλα είναι που με την αγορά των πολλαπλασιαστών κάνω ταυτόχρονα δύο πράγματα, τελειώνω το φουλ 1ο στάδιο και ξεκινάω το big turbo αφού θα χρειάζονταν έτσι κι αλλιώς. Άρα μπορεί να πει κανείς ότι είναι το 1ο mod του big turbo LOL! :lol:

Σύντομα η συνέχεια...

 

 

On 8/25/2016 at 9:37 PM, Themis83 said:

Πολυ ομορφο και δυνατο, να το χαιρεσαι φιλε το εργαλειο σου. 

Σ' ευχαριστώ :good:

Edited by DarkX
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 31/8/2016 at 7:07 ΜΜ, XIONOULIS said:

χαχαχαχαχα και μετα λες γιατι εξαφανιστηκα.....μονο απο εδω....αφου εκει που σου λεω δεν ερχεσαι και οσοι θελουν κατι μονο με μηνυματα πριβε μιλαμε πλεον...

αναφερομαστε και στην μελλοντικη κατασταση...δεν μπορουν ολα να γινουν και μετα να τα δημοσιευουμε,περνουμε και αποψεις πριν παρουμε κατι...το λοιπον darky αμα ειναι να παραγγειλουμε 2 να μας ερθει ποιο φτηνα τα μεταφορικα..θα φερω και αλλα πραγματα για φιλους και γιαμενα απο αμερικη.οκτωμβρη σου μιλαω ξανα...ps δεν ειδα την αληθινη καρμπον εκδοση....μονο την πολυεστερικη βαμμενη απεξω με καρμπον ειδα μονο στα 450 και 500..εγω παω για Gloss carbon αμα υπαρχει!!!

καλά όλα αυτά αλλά δεν είναι η θέση τους εδώ.

Για τα μηχανικά εδώ :
Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Για εμφάνιση εδώ:

Εμφάνιση / Αεροδυναμική

 

Link to comment
Share on other sites

Πίσω στη δουλειά και περιμένω να φτιάξει ο καιρός να βάλω τα πράγματα που λέγαμε πάνω και να βγω δοκιμή.

Για την ώρα άλλαξα λάδια στο DSG, δεύτερη αλλαγή αυτή στα 115000.

Το λοιπόν, ας προσθέσω και κάτι τελευταίο στο review των ελαστικών. Στις διακοπές στο πήγαινε πέσαμε σε καταιγίδα, πολύ δυνατή, ο αυτοκινητόδρομος γέμισε νερά και ένα έχω να πω, δεν ξέρω τι έχετε ακούσει για τα συγκεκριμένα ελαστικά στο βρεγμένο, στο πολύ βρεγμένο μάλιστα, ότι είναι επικίνδυνα και ξέρω γω τι... μπαρμπούτσαλα. Οκ έκοψα όπως θα έκοβες ότι λάστιχο και να φορούσες γιατί από την ένταση της βροχής δεν έβλεπες, με 80-90 όλα άψογα, κανένα γλύστριμα ούτε σε στροφές, πουθενά. Δοκίμασα και να φρενάρω, όχι τσαρούχι βέβαια, όλα άψογα και πάλι. Μάγκες, μην ψαρώνετε με ότι @@ διαβάζετε έλεγα και γω όχι ρε π**στη με περιμένει δύσκολη οδήγηση, τρίχες. Στο στεγνό είναι φυσικά το στοιχείο τους αλλά παλικάρια και στο βρεγμένο. Λίγη έξτρα προσοχή ναι, οτιδήποτε περισσότερο είναι τουλάχιστον υπερβολή. Για όσους δεν θυμούνται μιλάμε για τα R888 σε 225/40/18.

Λευτέρη ας τα πούμε σε πμ, εννοείται ενδιαφέρομαι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μετά από μια κουραστική εβδομάδα κατάφερα να ασχοληθώ με το αμάξι, οπότε έβαλα μπουζί, πολλαπλασιαστές και άλλαξα cam follower αν και δεν χρειαζόταν αλλά με έπιασε η μέση μου. Παρά ταύτα έριξα και ένα πρόχειρο καθάρισμα-γυάλισμα στο μοτέρ με νωπό μαλακό πανί και για το φινίρισμα Autoglym Vinyl and Rubber Care στα πλαστικά/λαστιχένια μέρη, που σε σχέση με πριν υπάρχει μεγάλη διαφορά αλλά μην περιμένετε και αποτέλεσμα για show room, δεν την πάλευα άλλο!! :lol:

 

 

Και δυο ακόμα συνολικές:

 

 

 

Εννοείται ότι το λογκάρισμα το άφησα για άλλη μέρα, οπότε και μόλις χθες βγήκα με τη Νάσια να λογκάρουμε:

 

 

 Όπως βλέπουμε οι επιστροφές είναι σε ανεκτά επίπεδα, με δεδομένο ότι το απόλυτο 0 το έχεις με εξαιρετικά safe ρυθμίσεις άρα και χαμηλότερη απόδοση. Το μοτέρ δουλεύει με σχετικά επιθετική ρύθμιση. Αυτά τα επίπεδα cf που βλέπετε όμως είναι και τα ανώτερα επιτρεπτά για ένα αμάξι που θέλει να πατάει καθημερινά. Είναι πλέον σίγουρο ότι ο περιοριστικός παράγοντας για περαιτέρω αβάνς είναι η βενζίνη, μιας που από θερμοκρασίες έχω max 9 πάνω από εξωτερική. Άρα είτε μεθανόλες είτε καλύτερη βενζίνη. Με τη Νάσια βάζουμε Racing 100 από συγκεκριμένη Shell που σύμφωνα με τον Κρίτωνα που τη ρυθμίζει είναι πολύ καλή, αλλά βέβαια το κάθε πρόγραμμα μπορεί να έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Πραγματικά δεν έχω διάθεση να ψάξω άλλη, οπότε είτε θα μπουν μεθανόλες είτε απλά μαζεύω και περιμένω μια και καλή το big turbo. Παρά ταύτα θα ξαναμετρήσω το αμάξι να δω τι θα βγάλει αλλά όχι ακόμα, ας περιμένω λίγο να πέσουν οι θερμοκρασίες μέσα στο maha θα είναι κόλαση.

Αυτά μάγκες... η συνέχεια με το dyno. ;)

EDIT: Το πάτημα για το λογκάρισμα έγινε με εξωτερική 18, από ψηλά 2ας μέχρι 4η περίπου 7300 rpm αλλά λόγω refresh rate το vcds κατέγραψε 7200. Δεν με ενδιέφερε να δω όβερ, ήθελα να λογκάρω το αμάξι όπως πατάω μία τυχαία μέρα.

Edited by DarkX
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Κλεισε τα μπουζι στο 0.65 και τσεκαρε τα με φιλλερ ολα.

Να το κανεις πριν τα βαζεις πανω καθε φορα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το κλείσιμο των μπουζί πάντα είχα την εντύπωση (μπορεί να κάνω και λάθος) πως βοηθούσε στα misfire, που δεν έχω, και ποτέ δεν είχα βασικά (στο log έχω διαγράψει τη σειρά με τα blocks, είναι οι πρώτες 4 στείλες μετά το engine speed). Το θέμα μου είναι το αβάνς, που το έχω φτάσει στο ανώτερο επιτρεπτό σημείο με χρήση 100άρας (αυτής που βάζω εγώ) σε έτοιμο πρόγραμμα όπως το Revo. Άσε που με έτοιμα προγράμματα που ως γνωστόν δεν επιδέχονται fine tuning (η boost-timing-fueling ρύθμιση δεν είναι και τόσο fine tuning) δεν λέει το κλείσιμο μπουζί, αν είχα custom θα μπορούσα κατόπιν συζήτησης με τον προγραμματιστή να τα κλείσω, κανένα πρόβλημα. Αλλά δεν έχω διάθεση να αφιερώσω άλλο χρόνο στο υπάρχον setup, και κάνε δοκιμή και ξαναπήγαινε για επιπλέον fine tuning και ξαναέλα και ξανά μανά, γι' αυτό και μένω με το Revo μέχρι το επόμενο μεγάλο βήμα. Έχω συζητήσει το θέμα αβάνς με τον προγραμματιστή και από δω και πέρα για περισσότερο χρειάζομαι αγωνιστική ή μεθανόλες. Εκτός και παίξω με πιέσεις βάζοντας wg και bc για να δουλέψει το πρόγραμμα. Ακόμα κι αυτό όμως θα προτιμούσα να το κάνω με custom. Τέλος πάντων προτιμώ να μην ασχοληθώ άλλο και να μαζέψω για το big turbo. Τέλος έχω διαβάσει ότι το ηλεκτρόδιο των ιριδίου είναι εξαιρετικά ευαίσθητο, ξέρω ότι αρκετοί τα έχουν κλείσει αλλά εμπεριέχει ένα ρίσκο υποθέτω.

Link to comment
Share on other sites

On 16/9/2016 at 7:24 ΜΜ, DarkX said:

Μετά από μια κουραστική εβδομάδα κατάφερα να ασχοληθώ με το αμάξι, οπότε έβαλα μπουζί, πολλαπλασιαστές και άλλαξα cam follower αν και δεν χρειαζόταν αλλά με έπιασε η μέση μου. Παρά ταύτα έριξα και ένα πρόχειρο καθάρισμα-γυάλισμα στο μοτέρ με νωπό μαλακό πανί και για το φινίρισμα Autoglym Vinyl and Rubber Care στα πλαστικά/λαστιχένια μέρη, που σε σχέση με πριν υπάρχει μεγάλη διαφορά αλλά μην περιμένετε και αποτέλεσμα για show room, δεν την πάλευα άλλο!! :lol:

ngk_u5014_coils1.jpg

 

Και δυο ακόμα συνολικές:

engine_bay_01.jpg

engine_bay_02.jpg

 

Εννοείται ότι το λογκάρισμα το άφησα για άλλη μέρα, οπότε και μόλις χθες βγήκα με τη Νάσια να λογκάρουμε:

stg2plus_log_16-09-2016.jpg

 

 Όπως βλέπουμε οι επιστροφές είναι σε ανεκτά επίπεδα, με δεδομένο ότι το απόλυτο 0 το έχεις με εξαιρετικά safe ρυθμίσεις άρα και χαμηλότερη απόδοση. Το μοτέρ δουλεύει με σχετικά επιθετική ρύθμιση. Αυτά τα επίπεδα cf που βλέπετε όμως είναι και τα ανώτερα επιτρεπτά για ένα αμάξι που θέλει να πατάει καθημερινά. Είναι πλέον σίγουρο ότι ο περιοριστικός παράγοντας για περαιτέρω αβάνς είναι η βενζίνη, μιας που από θερμοκρασίες έχω max 9 πάνω από εξωτερική. Άρα είτε μεθανόλες είτε καλύτερη βενζίνη. Με τη Νάσια βάζουμε Racing 100 από συγκεκριμένη Shell που σύμφωνα με τον Κρίτωνα που τη ρυθμίζει είναι πολύ καλή, αλλά βέβαια το κάθε πρόγραμμα μπορεί να έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Πραγματικά δεν έχω διάθεση να ψάξω άλλη, οπότε είτε θα μπουν μεθανόλες είτε απλά μαζεύω και περιμένω μια και καλή το big turbo. Παρά ταύτα θα ξαναμετρήσω το αμάξι να δω τι θα βγάλει αλλά όχι ακόμα, ας περιμένω λίγο να πέσουν οι θερμοκρασίες μέσα στο maha θα είναι κόλαση.

Αυτά μάγκες... η συνέχεια με το dyno. ;)

EDIT: Το πάτημα για το λογκάρισμα έγινε με εξωτερική 18, από ψηλά 2ας μέχρι 4η περίπου 7300 rpm αλλά λόγω refresh rate το vcds κατέγραψε 7200. Δεν με ενδιέφερε να δω όβερ, ήθελα να λογκάρω το αμάξι όπως πατάω μία τυχαία μέρα.

φιλε να σου κανω μια ερωτηση? τις ρυθμισεις το εχεις αυτη τη στιγμη σε αυτο το λογκ?

Link to comment
Share on other sites

boost 9 timing 6 fuel 9 φίλε

Με το timing στο 7 δεν λόγκαρα εγώ προσωπικά, ο προγραμματιστής που το είχε λογκάρει με 35 βαθμούς εξωτερική, 4 άτομα μέσα και φουλ κλίμα (όλα αυτά για να έχει φορτίο) και με όβερ, είχε ανεβάσει 6άρια και 7άρια επιστροφές. Λογικά ήταν και λίγο οι θερμοκρασίες τότε, αλλά κυρίως η βενζίνη κατά τα λεγόμενά του.

Οπότε το άφησα στο 6 και στη συνέχεια έκανα το λογκάρισμα που βλέπεις, με εξωτερική 18, δικάβαλος, χωρίς κλίμα και χωρίς όβερ δηλαδή σαν να έκανα πάτημα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε το fuel καντο  7 και θα εισαι μια χαρα ουτε επιστροφες ουτε τιποτα θα εχεις , αυτη τη στιγμη εσεις το στεγνωνετε με αποτελεσμα αυτο ζηταει φαϊ για να ανεβασει μοιρες και δεν εχει, επισης το ζεστενετε το μοτερ γιατι το στεγνωνετε με αποτελεσμα να σου πεταει επιστροφες λογο θερμοκρασιων που ανεβαζει μεσα στο θαλαμο καυσης , κατεβαζοντας το fuel και πηγαινοντας το στο 7 θα εχει καρφι 0,79-0,8 λ καρφι με αποτελεσμα να μην πυρωνει το μοτερ αρα μικροτερες θερμοκρασιες μεσα στο θαλαμο καυσης και θα εχει σωστο μειγμα για να ανεβασει και μοιρες. 

εχω ασχοληθει πολυ με το συγκεκριμενο πραγμα σε πολλα διλιτρα με κ03 κ04 με ρεβο ε, εχω κανει πολλους συνδιασμους με τις ρυθμισεις γι αυτο στα λεω , επισης εαν κατεβασεις το fuel στο 7 κανε μια αποπειρα εφοσον μηδενισουν οι επιστροφες να ανεβασεις το advance στο 7 δηλαδη 9-7-7 

Edited by tasossline
Link to comment
Share on other sites

Από την εμπειρία σου στα εργοστασιακά K04 μοτέρ σε φουλ πρώτο στάδιο (stage 2+ revo) με χρήση 100άρας θεωρείς ότι το 9-7-7 θα είναι πιό δυνατό από το 9-6-9? Ακόμα και τα ίδια άλογα να βγάζει στον κόφτη, εννοείται ότι αν έχει πιό τραπέζι καμπύλες θα είναι κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , DarkX said:

Από την εμπειρία σου στα εργοστασιακά K04 μοτέρ σε φουλ πρώτο στάδιο (stage 2+ revo) με χρήση 100άρας θεωρείς ότι το 9-7-7 θα είναι πιό δυνατό από το 9-6-9? Ακόμα και τα ίδια άλογα να βγάζει στον κόφτη, εννοείται ότι αν έχει πιό τραπέζι καμπύλες θα είναι κέρδος.

φιλε σου ειπα πρωτα καντο 9-6-7 και εφοσον δεις οτι μηδενιζουν οι επιστροφες καντο 9-7-7 .

πρωτον ακομα και τα ιδια αλογα να βγαλεις θα εχεις πιο στρωτες - γεματες καμπυλες γιατι δεν θα βγαζει επιστροφες 

δευτερον θα δουλευει το μοτερ σε πιο καλες θερμοκρασιες πραγμα που δεν θα πυρωνει τοσο ευκολα το μοτερ οταν το πλακωνεις συνεχομενα και θα εχεις σταθερη αποδοση σε απανοτα πατηματα 

τριτον θα ειναι πιο safe χειμωνα καλοκαιρι χωρις να σκεφτεσαι το παραμικρο οταν το πλακωνεις

Edited by tasossline
Link to comment
Share on other sites

Το κατάλαβα ρωτάω σε περίπτωση που οι επιστροφές μηδενίσουν. Συνεχόμενα πατήματα δεν κάνω, πάνω στη βόλτα 2-3 πατήματα στο σύνολο μόνος μου και μετά αν κάτσει κανένα τυχαίο πατηματάκι (παρεπιπτόντως έχω καινούργια να ποστάρω αφού βρω χρόνο να τα επεξεργαστώ). Οπότε thank you για τις ιδέες που μου δωσες :good: θα δοκιμάσω και θα ξαναποστάρω logs πριν πάω για μέτρηση. Τώρα αυτά για όσο ακόμα έχω revo καθώς για το επόμενο στάδιο κλείνω προς υβρίδιο λόγω κόστους, οπότε υποχρεωτικά θέλω custom. Αυτός είναι και ο λόγος που διστάζω να αγοράσω το SPS, το οποίο θα με γλίτωνε από το πηγαινέλα καθώς μπορεί ο χρήστης να το φορτώνει μόνος του από το pc με τις ρυθμίσεις που επιθυμεί κάθε φορά μέσα από το free software της revo. Αντ' αυτού έχω πάει τόσες φορές για αλλαγή ρύθμισης που την επόμενη φορά ντρέπομαι να μην αφήσω κάτι. Διστάζω να αγοράσω όμως το SPS για ένα τόσο μικρό διάστημα. Εκτός και ενδιαφέρεται να το πάρει κανείς μέσα στο 2017. Anyway έχω ζητήσει να μάθω κόστος για την τελευταία έκδοση και θα δω.

Link to comment
Share on other sites

πριν να αλλαξεις προγραμμα με το υβριδιο που θες να βαλεις κανε μια ερωτηση για προγραμμα στον κουκουμελιδη , του ζαχου το ασπρο το λεον που δουλευει μεσα στην ρεβο ειναι υβριδιο απο οτι ξερω και εχει κοντα στα 430-440 με κλειστο μοτερ και dsg και φοραει ρεβο προγραμμα , 11,6 με 195 χιλιομετρα εξοδο εκανε στο 400αρη .

επισης εαν παρεις ενα sps θα κανεις οτι θες φιλε και δεν θα χρειαζεσαι να πηγαινεις τρεις την ωρα στη ρεβο για να σου αλλαξουν τις ρυθμισεις, παρτο αξιζει με χιλια απλα καλο ειναι να εχεις και vagcom για να μπορεις να κοιτας και λ , επιστροφες , πιεσεις αλλαζοντας καθε φορα τις ρυθμισεις.

Link to comment
Share on other sites

Έχω μιλήσει με το παιδί τα χουμε πει. Πάω για σφυρί έτσι κι αλλιώς οπότε έχω στόχο για παραπάνω, όσο πάνε τα φτερά K16. Μέχρι να το βαρεθώ κι αυτό οπότε έχω το μοτέρ σχεδόν έτοιμο για big turbo στο μέλλον. Αυτό είναι το πλάνο τέλος πάντων, από κει και πέρα μέσα στην κρίση τα πάντα είναι ρευστά.

Με τον Κώστα έχω επίσης μιλήσει και πράγματι μου χει πει πως γίνεται ειδική παραγγελία για πρόγραμμα προσαρμοσμένο στο αμάξι και τις απαιτήσεις του πελάτη, δηλαδή custom by revo, και για υβρίδιο και για big turbo αλλά είναι πολύ ακριβό, έχει ειδική τιμή, γιατί αναπτύσσεται από τη μαμά revo επί τόπου και θέλει δοκιμές για τυχόν διορθώσεις κτλ, δηλαδή ότι γίνεται και με ένα custom πρόγραμμα ενός Έλληνα βελτιωτή. Αλλά αν κοστίζει σχεδόν χιλιάρικο η κονσέρβα, η ειδική παραγγελία θα κοστίσει όσο τα μπιελοπίστονα.

Ναι έχουμε vagcom μόνοι μας λογκάρουμε τα αμάξια μας με τη Νάσια (queen), αυτά τα logs που ανεβάζω είναι δικά μου. Ξέχασα να πω ότι οι πολλαπλασιαστές βοήθησαν λίγο στις επιστροφές είναι η αλήθεια, δηλαδή με το 9-7-9 εκεί που είχα 8άρια, τις μάζεψε λίγο στο 6-7 αλλά δεν ήταν αρκετό. Πάντως οι επιστροφές που βλέπεις στο log με το 9-6-9 επειδή το έχω ψάξει σε διάφορα forums, θεωρούνται φυσιολογικές και ασφαλείς για μια επιθετική ρύθμιση, και πρέπει να ανησυχεί κανείς αν έχει από 6 και πάνω.

Link to comment
Share on other sites

ok εφοσον εχεις μιλησει και με το ζαχο και με τον κουκουμελιδη και εισαι ενημερος με την ολη κατασταση κανω πασο , επισης μπορει να λενε οτι ειναι μια safe ρυθμιση το 9-6-9 αλλα εγω σου δινω μια λυση για να εξαληφουν  οι επιστροφες που βγαζεις χωρις μεθανολες , επισης το safe για το καθενα εχει αλλα ορια ,εμενα πχ πανω απο 0,8-0,81 μαξ λ το θεωρω λιγο ακραιο για αλλους το 0,82-0,83 το θεωρουν νορμαλ . απο εκει και περα οτι θες κανεις δικο σου ειναι το αμαξι .

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώνω τους αναγνώστες του θέματός μου ότι θα μείνει όπως είναι μέχρι το επόμενο set up, δηλαδή μέχρι να γίνει σφυρί και μάλλον για αρχή υβρίδιο K16, όσο πάνε τα φτερά. Μόλις γίνει το επόμενο set up θα το διαγράψω και θα κάνω μια παρουσίαση όπως ακριβώς την θέλουν οι κανονισμοί.

Και εξηγώ. Ο λόγος που θα γίνει έτσι είναι ότι διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τους κανονισμούς, που σε θέμα που αφορά το δικό μου και μόνο το δικό μου όχημα, θεωρούνται off topic και διαγράφονται ποστ, δικά μου ή άλλων, τα οποία αφορούν απολύτως το όχημά μου και την εξέλιξή του και αποτελούν φυσική συνέχεια της ίδιας της παρουσίασης. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτές οι συζητήσεις να γίνονται σε άλλα θέματα, γιατί κανέναν δεν θα οφελήσει. Και δεν θα οφελήσει κανέναν διότι για παράδειγμα το αν δουλεύω ρύθμιση 9-6-9 ή 9-7-7 η 123456789 και τα επιχειρήματα πίσω από την κάθε επιλογή, αφορούν μόνο το δικό μου μοτέρ και το set up που έχω παρουσιάσει. Εκτός και με το ίδιο ακριβώς μοτέρ φτιάξει κανείς το ίδιο set up, στην οποία σπάνια περίπτωση θα μπει να διαβάσει το θέμα μου να ενημερωθεί λεπτομερέστατα. Χαλάτε τις παρουσιάσεις με αυτές τις διαγραφές και τις κάνετε δυσκολότερες στον αναγνώστη. Δεν χρειάζεται να το εξηγήσω παραπάνω, όποιος μπει να διαβάσει καταλαβαίνει. Κάνετε το εύκολο δύσκολο.

Λοιπόν, το θέμα μένει ως έχει μέχρι το επόμενο set up, κατόπιν θα ζητήσω να διαγραφεί και θα ξεκινήσω καινούργιο το οποίο θα είναι απολύτως συμμοφρφωμένο με τους κανονισμούς. Δυστυχώς βέβαια όπως θα είναι δεν θα βοηθήσει κανέναν που ενδιαφέρεται να μάθει δυο πράγματα, πολύ δε περισσότερο για όποιον επιθυμεί να προβεί σε κάτι αντίστοιχο. Ωστόσο θα είμαι ανοιχτός να απαντήσω με pm σε οποιεσδήποτε απορίες ή να λάβω υποδείξεις/βοήθεια καθώς προχωράω σε μεγαλύτερα και καλύτερα projects, γιατί όσο χαίρομαι να φτιάχνω το αμάξι μου και να βλέπω τους κόπους μου να πιάνουν τόπο, άλλο τόσο χαίρομαι να βλέπω τους κόπους των άλλων να πιάνουν τόπο για το δικό τους όνειρο. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με βελτιώσεις και χαιρόμαστε να τα δοκιμάζουμε εκεί έξω, είμαστε μια παρέα, ή θα έπρεπε να είμαστε μια παρέα, που μέσα σε δύσκολες εποχές έχουμε το κουράγιο να υπηρετούμε το πανάκριβο χόμπυ μας.

:hi:

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , DarkX said:

Ενημερώνω τους αναγνώστες του θέματός μου ότι θα μείνει όπως είναι μέχρι το επόμενο set up, δηλαδή μέχρι να γίνει σφυρί και μάλλον για αρχή υβρίδιο K16, όσο πάνε τα φτερά. Μόλις γίνει το επόμενο set up θα το διαγράψω και θα κάνω μια παρουσίαση όπως ακριβώς την θέλουν οι κανονισμοί.

Και εξηγώ. Ο λόγος που θα γίνει έτσι είναι ότι διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τους κανονισμούς, που σε θέμα που αφορά το δικό μου και μόνο το δικό μου όχημα, θεωρούνται off topic και διαγράφονται ποστ, δικά μου ή άλλων, τα οποία αφορούν απολύτως το όχημά μου και την εξέλιξή του και αποτελούν φυσική συνέχεια της ίδιας της παρουσίασης. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτές οι συζητήσεις να γίνονται σε άλλα θέματα, γιατί κανέναν δεν θα οφελήσει. Και δεν θα οφελήσει κανέναν διότι για παράδειγμα το αν δουλεύω ρύθμιση 9-6-9 ή 9-7-7 η 123456789 και τα επιχειρήματα πίσω από την κάθε επιλογή, αφορούν μόνο το δικό μου μοτέρ και το set up που έχω παρουσιάσει. Εκτός και με το ίδιο ακριβώς μοτέρ φτιάξει κανείς το ίδιο set up, στην οποία σπάνια περίπτωση θα μπει να διαβάσει το θέμα μου να ενημερωθεί λεπτομερέστατα. Χαλάτε τις παρουσιάσεις με αυτές τις διαγραφές και τις κάνετε δυσκολότερες στον αναγνώστη. Δεν χρειάζεται να το εξηγήσω παραπάνω, όποιος μπει να διαβάσει καταλαβαίνει. Κάνετε το εύκολο δύσκολο.

Λοιπόν, το θέμα μένει ως έχει μέχρι το επόμενο set up, κατόπιν θα ζητήσω να διαγραφεί και θα ξεκινήσω καινούργιο το οποίο θα είναι απολύτως συμμοφρφωμένο με τους κανονισμούς. Δυστυχώς βέβαια όπως θα είναι δεν θα βοηθήσει κανέναν που ενδιαφέρεται να μάθει δυο πράγματα, πολύ δε περισσότερο για όποιον επιθυμεί να προβεί σε κάτι αντίστοιχο. Ωστόσο θα είμαι ανοιχτός να απαντήσω με pm σε οποιεσδήποτε απορίες ή να λάβω υποδείξεις/βοήθεια καθώς προχωράω σε μεγαλύτερα και καλύτερα projects, γιατί όσο χαίρομαι να φτιάχνω το αμάξι μου και να βλέπω τους κόπους μου να πιάνουν τόπο, άλλο τόσο χαίρομαι να βλέπω τους κόπους των άλλων να πιάνουν τόπο για το δικό τους όνειρο. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με βελτιώσεις και χαιρόμαστε να τα δοκιμάζουμε εκεί έξω, είμαστε μια παρέα, ή θα έπρεπε να είμαστε μια παρέα, που μέσα σε δύσκολες εποχές έχουμε το κουράγιο να υπηρετούμε το πανάκριβο χόμπυ μας.

:hi:

 

εφοσον δεν θα προστεθει κατι προς το παρων,κλειδωνει..περιμενω μηνυμα του θεματοθετη για να το ξανανοιξουμε ,οταν θελησει να προσθεσει κατι....

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

On 15/10/2016 at 8:32 ΜΜ, DarkX said:

Ενημερώνω τους αναγνώστες του θέματός μου ότι θα μείνει όπως είναι μέχρι το επόμενο set up, δηλαδή μέχρι να γίνει σφυρί και μάλλον για αρχή υβρίδιο K16, όσο πάνε τα φτερά. Μόλις γίνει το επόμενο set up θα το διαγράψω και θα κάνω μια παρουσίαση όπως ακριβώς την θέλουν οι κανονισμοί.

Και εξηγώ. Ο λόγος που θα γίνει έτσι είναι ότι διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τους κανονισμούς, που σε θέμα που αφορά το δικό μου και μόνο το δικό μου όχημα, θεωρούνται off topic και διαγράφονται ποστ, δικά μου ή άλλων, τα οποία αφορούν απολύτως το όχημά μου και την εξέλιξή του και αποτελούν φυσική συνέχεια της ίδιας της παρουσίασης. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτές οι συζητήσεις να γίνονται σε άλλα θέματα, γιατί κανέναν δεν θα οφελήσει. Και δεν θα οφελήσει κανέναν διότι για παράδειγμα το αν δουλεύω ρύθμιση 9-6-9 ή 9-7-7 η 123456789 και τα επιχειρήματα πίσω από την κάθε επιλογή, αφορούν μόνο το δικό μου μοτέρ και το set up που έχω παρουσιάσει. Εκτός και με το ίδιο ακριβώς μοτέρ φτιάξει κανείς το ίδιο set up, στην οποία σπάνια περίπτωση θα μπει να διαβάσει το θέμα μου να ενημερωθεί λεπτομερέστατα. Χαλάτε τις παρουσιάσεις με αυτές τις διαγραφές και τις κάνετε δυσκολότερες στον αναγνώστη. Δεν χρειάζεται να το εξηγήσω παραπάνω, όποιος μπει να διαβάσει καταλαβαίνει. Κάνετε το εύκολο δύσκολο.

Λοιπόν, το θέμα μένει ως έχει μέχρι το επόμενο set up, κατόπιν θα ζητήσω να διαγραφεί και θα ξεκινήσω καινούργιο το οποίο θα είναι απολύτως συμμοφρφωμένο με τους κανονισμούς. Δυστυχώς βέβαια όπως θα είναι δεν θα βοηθήσει κανέναν που ενδιαφέρεται να μάθει δυο πράγματα, πολύ δε περισσότερο για όποιον επιθυμεί να προβεί σε κάτι αντίστοιχο. Ωστόσο θα είμαι ανοιχτός να απαντήσω με pm σε οποιεσδήποτε απορίες ή να λάβω υποδείξεις/βοήθεια καθώς προχωράω σε μεγαλύτερα και καλύτερα projects, γιατί όσο χαίρομαι να φτιάχνω το αμάξι μου και να βλέπω τους κόπους μου να πιάνουν τόπο, άλλο τόσο χαίρομαι να βλέπω τους κόπους των άλλων να πιάνουν τόπο για το δικό τους όνειρο. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με βελτιώσεις και χαιρόμαστε να τα δοκιμάζουμε εκεί έξω, είμαστε μια παρέα, ή θα έπρεπε να είμαστε μια παρέα, που μέσα σε δύσκολες εποχές έχουμε το κουράγιο να υπηρετούμε το πανάκριβο χόμπυ μας.

:hi:

Κάνω λίγο την υπέρβαση και εκμεταλλεύομαι το γεγονός πως σαν Admin έχω το δικαίωμα να απαντώ σε κλειδωμένα topics, αλλά πρέπει να απαντήσω εδώ.

Και συγκεκριμένα:

Παράθεση

Ο λόγος που θα γίνει έτσι είναι ότι διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τους κανονισμούς, που σε θέμα που αφορά το δικό μου και μόνο το δικό μου όχημα, θεωρούνται off topic και διαγράφονται ποστ, δικά μου ή άλλων, τα οποία αφορούν απολύτως το όχημά μου και την εξέλιξή του και αποτελούν φυσική συνέχεια της ίδιας της παρουσίασης.

Ώπα DarkX ώπα!!! Θεωρητικά από την στιγμή που εγγράφεσαι και ξεκινάς να χρησιμοποιείς το φόρουμ αυτό, αυτόματα συμφωνείς με τους όρους χρήσης του. Οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι η αντίδραση και η passive aggressive συμπεριφορά.

Αντί λοιπόν για το "ξεκινάω το χέσιμο όταν κάποιος εφαρμόζει τους κανόνες της κοινότητας", θα μπορούσες κάλλιστα να στείλεις ένα π.μ. στον moderator που έκανε την σκούπα ή στους admins (βλέπε: εμένα & kouliss) και να εκφράσεις το τι πιστεύεις πως πρέπει να γίνει για να γίνουν ωραίες οι παρουσιάσεις με όποια επιχειρήματα έχεις.

Όπως και εσύ, έτσι και εγώ θα απαντήσω σε οποιαδήποτε π.μ. με προτάσεις / απόψεις μελών επί του θέματως ή και επί άλλων θεμάτων που τους απασχολούν.

Cheers.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα.

 

Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις.

 

Καθώς νιώθω ότι σιγά σιγά περνάει η φάση της βελτίωσης για μένα, και αφού δεν προχώρησα σε big turbo πριν κάνα χρόνο που έφτασα κοντά, αποφάσισα στα πλαίσια των νέων αυτών εμπειριών να επιλέξω και μάλιστα για πρώτη φορά αυτοκίνητο επιδόσεων, με αρκετά άλογα για να μπορεί να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλά χρόνια, ίσως και για όλη τη διάρκεια που θα το έχω. Άλλωστε, η φάση της βελτίωσης μπορεί να περνάει, ο εθισμός με την ταχύτητα όχι. Ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε πιό αργό αμάξι από αυτό που άφησα. Τώρα βέβαια λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις, μετά από σχεδόν δύο μήνες ακόμα στρώνω, αλλά πιστεύω σύντομα να δω τι κάνει και στο δρόμο.

 

Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, οπότε στο σημείο αυτό κλείνει για μένα ένα κεφάλαιο, θα ήθελα χωρίς να αναφέρω ονόματα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο στην ολοκλήρωση του project. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πήρα χρήσιμες πληροφορίες για το κούλερ το οποίο μου βγήκε διαμάντι, χρησιμοποίησα πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις του προγράμματος κ.α. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Ίσως συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.

Edited by DarkX
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο φίλε  μου το νέο όχημα, και πραγματικά σε καταλαβαίνω πως είναι να δίνεις ένα αμάξι που έχεις δεθεί μαζί του.

 

 

Αν επιτρέπετε τι πήρες??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλοταξιδο φιλε...ευχομαι να το χαρεις!!Ominus ειπε οτι δεν προκειται να μας πει...εγω προτεινω να του το εκμαιευσουμε σιγα σιγα:lol:...κατι σαν κουιζ ενα πραγμα...οποτε, ποσα αλογα ακριβως;;ποσα κυβικα;;;τουρμπατο;;;

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.