Jump to content
georgeR4

Μπαταρία Για R-Line 1.4 Tsi

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και λίγο καιρό, μου εμφανίζει στο ταμπλό την ένδειξη για αλλαγή μπαταρίας κλειδιού. Από χθές επίσης, ζορίζεται να πάρει μπρός ( σαν να μην μπορεί να γυρίσει τη μίζα ). Τελικά πάντα παίρνει..

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής :

  1. Συνδέονται αυτά τα δύο ? ( χαζή ερώτηση ?? )
  2. Αν χρειάζεται αλλαγή η μπαταρία του αυτοκινήτου ( έχει την εργοστασιακή από τον Οκτώβριο του 2009 ), τι προτείνετε να βάλω ? Φοβάμαι ότι αν πάω στην αντιπροσωπεία να μου βάλουν την εργοστασιακή, θα με γδάρουν. Υπάρχει κάποια εναλλακτική αξιόπιστη σε λογική τιμή και αν ναι ποιά είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξω? ( Passat 1.4 TSI R-Line 2009 ). Σε τι τιμή κυμαίνονται ?

Ευχαριστώ

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!

Δεν σχετίζονται οι 2 μπαταρίες και προφανώς και οι 2 λόγω τέλους διάρκειας ζωής χρειάζονται αντικατάσταση.

Να προτιμήσεις VARTA ή BANNER 72άρα.Οι τιμές κυμαίνονται από 85-100 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ την άλλαξα στην αντιπροσωπία και έκανε 130 ευρώ 62αρα.....   Θα μπορούσα να βάλω και μία που έκανε 100 ευρώ.... Έβαλα αυτή με τα 130 επειδή έχει 3 χρόνια εγγύηση....  Επίσης πρόσεχε γιατί πρέπει μόλις αλλάξεις την μπαταρία να βάλεις διαγνωστικό γιατί βγάζει σφάλμα στο τιμόνι, το abs, παράθυρα, esp. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.Είμαι κάτοχος ενος golf iv 1.4 και τώρα ενος Passat 1.4 rline 1.4 tsi.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι στο golf τα εκανα ολα μόνος μου,τώρα στο Passat αναγκαστικά πρεπει να τα στάζω.Αν χρειαστω μπαταρία δηλαδή θα πρέπει να το πάω σε συνεργειο αντί να τη βάλω μόνος?Δεν έχω vagcom και τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους... Δεν πρόλαβα καν να πάω στην αντιπροσωπεία. Έμεινα ακριβώς έξω απο το μαγαζί μπαταριών που πήγα να ρίξω μια ματιά. Οπότε μοιραία την άλλαξα αμέσως.. Έβαλα μια 60Ah στα 500 με 75€. Η εργοστασιακή που "φόραγε" ήταν 60Ah στα 420.

Στη συνέχεια πήγα και στην αντιπροσωπεία να αλλάξω τις μπαταρίες των κλειδιών και έβαλαν το διαγνωστικό. Βρήκαν αρκετά errors τα περισσότερα τα έσβησαν . ¨Ενα όμως έχει θέμα, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που θέλει αλλαγή ο διακόπτης ( περίπου 40€ ) .

Ας ελπίσω να σταματήσουν εκεί τα προβλήματα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.Είμαι κάτοχος ενος golf iv 1.4 και τώρα ενος Passat 1.4 rline 1.4 tsi.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι στο golf τα εκανα ολα μόνος μου,τώρα στο Passat αναγκαστικά πρεπει να τα στάζω.Αν χρειαστω μπαταρία δηλαδή θα πρέπει να το πάω σε συνεργειο αντί να τη βάλω μόνος?Δεν έχω vagcom και τέτοια.

Αδερφέ κάποια πράγματα είναι αναγκαίο κακό και εγώ δεν έχω διαγνωστικό στο σπίτι.....  Νομίζεις είχα διάθεση να δώσω 130 ευρώ στα ζώα...... Αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω ιδικά για θέματα ηλεκτρολογικά....  Α και κάτι που έμαθα πρόσφατα πλέον οι vw χρεώνει 35 ευρώ την χρήση διαγνωστικού χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα   πραγματικά δεν παίζονται οι τύποι. 

Link to comment
Share on other sites

Απ'οπου μπορούν να τα αρπάξουν.Πάντως σε όλα τα προηγούμενα vw τα περισσότερα τα εκανα εγω(ενα golf iv 1.4,ενα lupo 1.4 της αδερφης μου,ενα jetta 1.3 1983).Στο Passat τα πραγματα θα αλλάξουν μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε να πιάνουν τα χέρια σου και να φοβάσαι.... Έχω και εγώ ένα vectra A toy 1991  και τα κάνω όλα μόνος....

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά μήπως τα παραλετε;;;;Γιώργο πριν μια βδομάδα αλλαξα το κουμπί του χειρόφρενου με 25 ευρο σε αντιπροσωπία στον Βύρωνα (δεν θέλω να κάνω διαφήμιση) και αυτό με την μπαταρία όλοι οι σοβαροί μηχανικοί έχουν διαγνωστικά.. Έλεος σιγά μην χρειαζόμαστε ακόμα και για υαλοκαθαριστήρα να πάμε αντιπροσωπία...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά μια διαπίστωση - κριτική κάνουμε για το πώς έχουν τα πράγματα στις αντιπροσωπίες της vw.  Το μόνο σίγουρο είναι πως υπάρχουν μηχανικοί με διαγνωστικά απλά μέχρι να βρεις κάποιον που να γνωρίζει το αυτοκίνητο περνάς από πολλά κύματα.....

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι γίνεται?Σε αλλη περιπτωση θα έπαιρνα την μπαταρία και θα την περνούσα μόνος.Τώρα πρεπει να περάσω από διαγνωστικό η να πάω σε ηλεκτρολόγο vw που σημαινει παραπάνω ευρώ.Όπως και για τα πίσω τακάκια θέλει διαγνωστικό για να αλλαχθουν(κάπου στο site το διάβασα αυτο).

Link to comment
Share on other sites

.

Ξέρεις τι γίνεται?Σε αλλη περιπτωση θα έπαιρνα την μπαταρία και θα την περνούσα μόνος.Τώρα πρεπει να περάσω από διαγνωστικό η να πάω σε ηλεκτρολόγο vw που σημαινει παραπάνω ευρώ.Όπως και για τα πίσω τακάκια θέλει διαγνωστικό για να αλλαχθουν(κάπου στο site το διάβασα αυτο).

Δεν έγινε και κάτι το σοβαρό με τα σφάλματα φίλε μου που καταγράφονται λόγω αλλαγής μπαταρίας.

Λογικά ο ηλεκτρολόγος που σου αλλάζει μπαταρία την ώρα της αντικατάστασης έχει ήδη συνδέσει μια πιο μικρή γι αυτό το λόγο.

Αν πάλι δεν το έκανε κακώς έπραξε.......ελα σε μια συνάντησή μας να σου βάλουμε το διαγνωστικό.Μην τρελαίνεσαι.

Για τα πίσω τακάκια χρειαζεσαι το διαγνωστικό όχι τόσο για τοάνοιγμα των δαγκανών όσο περισσότερο για να κάνεις το καλιμπράρισμα

μετά την αντικατάσταση των τακακίων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σταματηστε επιτελους φιλοι μ να δινετε πεταμενα λεφτα στην vw! Εκτος απο την αγορα αυτοκινητου μην τους δινετε ουτε μισο ευρω ειναι κεραταδες οι τυποι! Αυτες οι μ@λακιες που λενε καποιοι οτι ειναι καλυτερα απο την αντιπροσωπεια ειναι σκετη παπατζα και εχουν φουσκωσει τοσο πολυ τα μυαλα καποιον που δεν λενε να αλλαξουν γνωμη! ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα!Το Passat μου έμεινε και εμένα από μπαταρια.Τελικά ποσά ah είναι καλό να βάλουμε και δεύτερον αν την αλλάξω μόνος μου τα σφάλματα θα σβήσουν μετά από λίγα χλμ ή θέλει διαγνωστικό?το αμάξι είναι 1.4 tsi με συναγερμο και ξενον ηχοσύστημα το εργοστασιακο.

Link to comment
Share on other sites

60αρα φοράει αλλά πιο πάνω ο ένας φόρεσε 62 ο άλλος 72 γι αυτό και ή ερωτηση.ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

   Όταν επιλέγουμε μια μπαταριά καλό είναι να βλέπουμε το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να δώσει κατά τη φάση της εκκίνησης (200 ,300 400Α κλπ βοηθάει πολύ στις παγωμένες εκκινήσης) αλλά όταν ο κατασκευαστής έχει βάλει μια 44ΑΗ (δεν το κάνει από οικονομία) και εμείς βάζουμε 60ΑΗ σημαίνει ότι ο δυναμός που έχουμε θα λειτουργεί γενικά περισσότερο διάστημα για να κρατάει τη μεγάλη μπαταρία φορτισμένη.

   Με όσο περισσότερο ρεύμα (Α) φορτίζει ένα δυναμό , τόσο περισσότερη ισχύ απορροφά από τον κινητήρα , ειδικά όταν παλιώσει λίγο η μπαταρία και δυσκολεύεται να κρατήσει τη μέγιστη τάση σε βολτ (V) το δυναμό δουλεύει σχεδόν πάντα στο μέγιστο ρεύμα.

 Τώρα αν τα 5 άλογα (τόσα κόβει περίπου όταν φορτίζει με το μέγιστο ρεύμα)  απώλειες φαίνονται λίγα σε κάποιον που έχει καμιά 300αριά , σε κάποιον άλλο με 75 μάλλον τα 5 είναι αρκετά.

  Αν κάποιος έβαλε την ίδια ποιότητα μπαταρίας σε περισσότερα ΑΗ και του κράτησε αντικειμενικά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα καλό θα ήταν να μας το αναφέρει για να ζυγίσουμε το κέρδος από αυτό να δούμε αν αξίζει να κυκλοφορείς επί χρόνια με μόνιμα λιγότερη ισχύ..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα!Το Passat μου έμεινε και εμένα από μπαταρια.Τελικά ποσά ah είναι καλό να βάλουμε και δεύτερον αν την αλλάξω μόνος μου τα σφάλματα θα σβήσουν μετά από λίγα χλμ ή θέλει διαγνωστικό?το αμάξι είναι 1.4 tsi με συναγερμο και ξενον ηχοσύστημα το εργοστασιακο.

Μέχρι 62αρα είναι καλά απο εκεί και πάνω είναι υπερβολή νομίζω. Τώρα αν κάποιος έχει 5 tv 20 ηχεία μέσα στο αμάξι αλλάζει το θέμα....Εγώ έκανα την αλλαγή και απο 42αρα που είχε έβαλα 62. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.