georgeR4 Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Καλησπέρα σε όλους, εδώ και λίγο καιρό, μου εμφανίζει στο ταμπλό την ένδειξη για αλλαγή μπαταρίας κλειδιού. Από χθές επίσης, ζορίζεται να πάρει μπρός ( σαν να μην μπορεί να γυρίσει τη μίζα ). Τελικά πάντα παίρνει.. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής : Συνδέονται αυτά τα δύο ? ( χαζή ερώτηση ?? ) Αν χρειάζεται αλλαγή η μπαταρία του αυτοκινήτου ( έχει την εργοστασιακή από τον Οκτώβριο του 2009 ), τι προτείνετε να βάλω ? Φοβάμαι ότι αν πάω στην αντιπροσωπεία να μου βάλουν την εργοστασιακή, θα με γδάρουν. Υπάρχει κάποια εναλλακτική αξιόπιστη σε λογική τιμή και αν ναι ποιά είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξω? ( Passat 1.4 TSI R-Line 2009 ). Σε τι τιμή κυμαίνονται ? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Καλημέρα!! Δεν σχετίζονται οι 2 μπαταρίες και προφανώς και οι 2 λόγω τέλους διάρκειας ζωής χρειάζονται αντικατάσταση. Να προτιμήσεις VARTA ή BANNER 72άρα.Οι τιμές κυμαίνονται από 85-100 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Εγώ την άλλαξα στην αντιπροσωπία και έκανε 130 ευρώ 62αρα..... Θα μπορούσα να βάλω και μία που έκανε 100 ευρώ.... Έβαλα αυτή με τα 130 επειδή έχει 3 χρόνια εγγύηση.... Επίσης πρόσεχε γιατί πρέπει μόλις αλλάξεις την μπαταρία να βάλεις διαγνωστικό γιατί βγάζει σφάλμα στο τιμόνι, το abs, παράθυρα, esp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Καλημέρα παιδιά.Είμαι κάτοχος ενος golf iv 1.4 και τώρα ενος Passat 1.4 rline 1.4 tsi.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι στο golf τα εκανα ολα μόνος μου,τώρα στο Passat αναγκαστικά πρεπει να τα στάζω.Αν χρειαστω μπαταρία δηλαδή θα πρέπει να το πάω σε συνεργειο αντί να τη βάλω μόνος?Δεν έχω vagcom και τέτοια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeR4 Posted December 7, 2015 Author Report Share Posted December 7, 2015 Καλημέρα σε όλους... Δεν πρόλαβα καν να πάω στην αντιπροσωπεία. Έμεινα ακριβώς έξω απο το μαγαζί μπαταριών που πήγα να ρίξω μια ματιά. Οπότε μοιραία την άλλαξα αμέσως.. Έβαλα μια 60Ah στα 500 με 75€. Η εργοστασιακή που "φόραγε" ήταν 60Ah στα 420. Στη συνέχεια πήγα και στην αντιπροσωπεία να αλλάξω τις μπαταρίες των κλειδιών και έβαλαν το διαγνωστικό. Βρήκαν αρκετά errors τα περισσότερα τα έσβησαν . ¨Ενα όμως έχει θέμα, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που θέλει αλλαγή ο διακόπτης ( περίπου 40€ ) . Ας ελπίσω να σταματήσουν εκεί τα προβλήματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Καλημέρα παιδιά.Είμαι κάτοχος ενος golf iv 1.4 και τώρα ενος Passat 1.4 rline 1.4 tsi.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι στο golf τα εκανα ολα μόνος μου,τώρα στο Passat αναγκαστικά πρεπει να τα στάζω.Αν χρειαστω μπαταρία δηλαδή θα πρέπει να το πάω σε συνεργειο αντί να τη βάλω μόνος?Δεν έχω vagcom και τέτοια. Αδερφέ κάποια πράγματα είναι αναγκαίο κακό και εγώ δεν έχω διαγνωστικό στο σπίτι..... Νομίζεις είχα διάθεση να δώσω 130 ευρώ στα ζώα...... Αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω ιδικά για θέματα ηλεκτρολογικά.... Α και κάτι που έμαθα πρόσφατα πλέον οι vw χρεώνει 35 ευρώ την χρήση διαγνωστικού χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα πραγματικά δεν παίζονται οι τύποι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Απ'οπου μπορούν να τα αρπάξουν.Πάντως σε όλα τα προηγούμενα vw τα περισσότερα τα εκανα εγω(ενα golf iv 1.4,ενα lupo 1.4 της αδερφης μου,ενα jetta 1.3 1983).Στο Passat τα πραγματα θα αλλάξουν μάλλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 (edited) Άστα να πάνε να πιάνουν τα χέρια σου και να φοβάσαι.... Έχω και εγώ ένα vectra A toy 1991 και τα κάνω όλα μόνος.... Edited December 7, 2015 by RAF JOHN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Βρε παιδιά μήπως τα παραλετε;;;;Γιώργο πριν μια βδομάδα αλλαξα το κουμπί του χειρόφρενου με 25 ευρο σε αντιπροσωπία στον Βύρωνα (δεν θέλω να κάνω διαφήμιση) και αυτό με την μπαταρία όλοι οι σοβαροί μηχανικοί έχουν διαγνωστικά.. Έλεος σιγά μην χρειαζόμαστε ακόμα και για υαλοκαθαριστήρα να πάμε αντιπροσωπία... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Απλά μια διαπίστωση - κριτική κάνουμε για το πώς έχουν τα πράγματα στις αντιπροσωπίες της vw. Το μόνο σίγουρο είναι πως υπάρχουν μηχανικοί με διαγνωστικά απλά μέχρι να βρεις κάποιον που να γνωρίζει το αυτοκίνητο περνάς από πολλά κύματα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ξέρεις τι γίνεται?Σε αλλη περιπτωση θα έπαιρνα την μπαταρία και θα την περνούσα μόνος.Τώρα πρεπει να περάσω από διαγνωστικό η να πάω σε ηλεκτρολόγο vw που σημαινει παραπάνω ευρώ.Όπως και για τα πίσω τακάκια θέλει διαγνωστικό για να αλλαχθουν(κάπου στο site το διάβασα αυτο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 . Ξέρεις τι γίνεται?Σε αλλη περιπτωση θα έπαιρνα την μπαταρία και θα την περνούσα μόνος.Τώρα πρεπει να περάσω από διαγνωστικό η να πάω σε ηλεκτρολόγο vw που σημαινει παραπάνω ευρώ.Όπως και για τα πίσω τακάκια θέλει διαγνωστικό για να αλλαχθουν(κάπου στο site το διάβασα αυτο). Δεν έγινε και κάτι το σοβαρό με τα σφάλματα φίλε μου που καταγράφονται λόγω αλλαγής μπαταρίας. Λογικά ο ηλεκτρολόγος που σου αλλάζει μπαταρία την ώρα της αντικατάστασης έχει ήδη συνδέσει μια πιο μικρή γι αυτό το λόγο. Αν πάλι δεν το έκανε κακώς έπραξε.......ελα σε μια συνάντησή μας να σου βάλουμε το διαγνωστικό.Μην τρελαίνεσαι. Για τα πίσω τακάκια χρειαζεσαι το διαγνωστικό όχι τόσο για τοάνοιγμα των δαγκανών όσο περισσότερο για να κάνεις το καλιμπράρισμα μετά την αντικατάσταση των τακακίων. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 Σταματηστε επιτελους φιλοι μ να δινετε πεταμενα λεφτα στην vw! Εκτος απο την αγορα αυτοκινητου μην τους δινετε ουτε μισο ευρω ειναι κεραταδες οι τυποι! Αυτες οι μ@λακιες που λενε καποιοι οτι ειναι καλυτερα απο την αντιπροσωπεια ειναι σκετη παπατζα και εχουν φουσκωσει τοσο πολυ τα μυαλα καποιον που δεν λενε να αλλαξουν γνωμη! ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Παιδιά καλημέρα!Το Passat μου έμεινε και εμένα από μπαταρια.Τελικά ποσά ah είναι καλό να βάλουμε και δεύτερον αν την αλλάξω μόνος μου τα σφάλματα θα σβήσουν μετά από λίγα χλμ ή θέλει διαγνωστικό?το αμάξι είναι 1.4 tsi με συναγερμο και ξενον ηχοσύστημα το εργοστασιακο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Τα σφάλματα για να σβήσουν θέλουν διαγνωστικό Τα Ah τα γράφει επάνω η μπαταρία σου, ρωτάς και στο μαγαζί που θα πας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 60αρα φοράει αλλά πιο πάνω ο ένας φόρεσε 62 ο άλλος 72 γι αυτό και ή ερωτηση.ευχαριστώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 62 άρα πιστεύω είναι μια χαρά, για να μπορεί να τη φορτίσει και το δυναμό. Να προσέξεις και τα Amper εκκίνησης, να έχει αρκετά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Όταν επιλέγουμε μια μπαταριά καλό είναι να βλέπουμε το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να δώσει κατά τη φάση της εκκίνησης (200 ,300 400Α κλπ βοηθάει πολύ στις παγωμένες εκκινήσης) αλλά όταν ο κατασκευαστής έχει βάλει μια 44ΑΗ (δεν το κάνει από οικονομία) και εμείς βάζουμε 60ΑΗ σημαίνει ότι ο δυναμός που έχουμε θα λειτουργεί γενικά περισσότερο διάστημα για να κρατάει τη μεγάλη μπαταρία φορτισμένη. Με όσο περισσότερο ρεύμα (Α) φορτίζει ένα δυναμό , τόσο περισσότερη ισχύ απορροφά από τον κινητήρα , ειδικά όταν παλιώσει λίγο η μπαταρία και δυσκολεύεται να κρατήσει τη μέγιστη τάση σε βολτ (V) το δυναμό δουλεύει σχεδόν πάντα στο μέγιστο ρεύμα. Τώρα αν τα 5 άλογα (τόσα κόβει περίπου όταν φορτίζει με το μέγιστο ρεύμα) απώλειες φαίνονται λίγα σε κάποιον που έχει καμιά 300αριά , σε κάποιον άλλο με 75 μάλλον τα 5 είναι αρκετά. Αν κάποιος έβαλε την ίδια ποιότητα μπαταρίας σε περισσότερα ΑΗ και του κράτησε αντικειμενικά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα καλό θα ήταν να μας το αναφέρει για να ζυγίσουμε το κέρδος από αυτό να δούμε αν αξίζει να κυκλοφορείς επί χρόνια με μόνιμα λιγότερη ισχύ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Παιδιά καλημέρα!Το Passat μου έμεινε και εμένα από μπαταρια.Τελικά ποσά ah είναι καλό να βάλουμε και δεύτερον αν την αλλάξω μόνος μου τα σφάλματα θα σβήσουν μετά από λίγα χλμ ή θέλει διαγνωστικό?το αμάξι είναι 1.4 tsi με συναγερμο και ξενον ηχοσύστημα το εργοστασιακο. Μέχρι 62αρα είναι καλά απο εκεί και πάνω είναι υπερβολή νομίζω. Τώρα αν κάποιος έχει 5 tv 20 ηχεία μέσα στο αμάξι αλλάζει το θέμα....Εγώ έκανα την αλλαγή και απο 42αρα που είχε έβαλα 62. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...