Jump to content
Golf VI Karditsa 122

Golf 6 1,4 122Ps - Ανεξήγητη Υπερβολική Κατανάλωση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

 

Εδω και ένα μήνα είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου tsi 122 golf vii, πέρα του ότι διαπιστώνω, απ όσο διάβασα εδώ μέσα

κάποια συνήθη προβλήμτα (θόρυβος από σωληνάκια πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και ρουλεμάν συμπλέκτη στο ρελαντί), και στο δικό μου πριν απο 4 μέρες

παρατηρώ αυξημένη κατανάλωση καυσίμου κατά την εκκίνηση με 1η αλλά και εν συνεχεία στη 2α (49,9 lt /100 στιγμιαία) και επίσης μια ανεξηγητη καταναλωση σύμφωνα 

με την οθόνη του καντράν όταν βάζω νεκρά εν κινήσει.. Να επισημάνω οτι πριν από 4 μέρες βρισκόμουν Γρεβενα και από ανάγκη για κάυσιμο τα ξημερώματα με στειλανε 

στο μοναδικό πρατήριο της περιοχής που διανεκτέρευε αλλά και με τη φήμη της κακής ποιότητας καυσίμου. Και ερωτώ: να παίζει ρόλο η ποιότητα του και γι αυτό 

συμπεριφέρεται έτσι το αυτοκίνητο?

 

Ευχαριστώ εκ των προταίρων όσους απαντήσουν. :):laugh:

Link to comment
Share on other sites

Τις τιμές που αναφερεις τις συγκρίνεις με κάποιο άλλο αυτοκίνητο από προσωπική σου εμπειρία? Γιατί δε μου φαίνονται παράξενες οι τιμές της στιγμιαίας κατανάλωσης που έχεις πχ με πρώτη. Με νεκρά είναι λογικό να έχεις κατανάλωση καθώς παραμένει ανοιχτή η πεταλουδα και γίνεται καύση κανονικά. 0 κατανάλωση θα δεις μόνο όταν φρεναρεις /ρολαρεις με ταχύτητα στο κιβώτιο. Αν κατά την επιτάχυνση πάντως τις γεμίζεις φουλ την πρώτη και τη 2α νομίζω είναι οκ το 49 που βλέπεις. Ας σου πει κάποιος και με ίδιο μοτέρ βέβαια τι βλέπει. Αν πάντως η μέση κατανάλωση σου αναλογικά πάντα με το στυλ οδήγησης σου είναι οκ, νομίζω δε θα πρέπει να σε ανησυχεί κάτι.

Sent from my A0001 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω.

Μην συγκρινεις με την στηγμιαια καταναλωση αλλα με την μεση.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Golf 6 ή Golf 7 έχεις (vii -> 7)? Καλά δεν τα φτιάξαν όλα αυτά τα προβλήματα στο 7αρι???

 

Τα σωληνάκια που ακούς πίσω απο το ντουλαπάκι στην πραγματικότητα είναι κάτω απο τα πόδια του συνοδηγού. Δεν το κάνουν μονο τα golf αλλά και πολλά audi και skoda. Υπάρχει ένα κανάλι μέσα απο το οποίο περνάνε τα σωληνάκια της βενζίνης και όταν έχει κρύο είναι πιο σκληρά και χτυπάνε. Συνήθως βάζουν κάποιο αφρώδες υλικό μέσα στο κανάλι και φτιάχνει. Μερικοί πιάνουν και τα σωληνάκια μέσα στο καπό με tie-wrap αλλά αυτό δεν λύνει πάντα το πρόβλημα (λογικό γιατί δεν είναι απο εκεί το πρόβλημα). (http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=18277)

 

Για το ρουλεμαν εννοείς το τρίξιμο\χτύπημα στο πάτα άσε? Αυτό δεν είναι τίποτα, μπορείς να το αγνοήσεις. 

 

Για την βενζίνη, όπως ειπώθηκε, να μετράς την μέση κατανάλωση. Η στιγμιαία δε λέει τπτ, μπορεί να είναι και πάνω απο 49,9l/100km απλά εκεί τερματίζει η μέτρηση :p

 

Όταν βάζεις νεκρά εν κινήσει ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, οποτε καταναλώσει κάτι μεταξύ 0.4-1.2l/h . Η κατανάλωση που βλέπεις είναι αυτή, αφού έχει προσαρμοστεί σε l/100km βάσει της ταχύτητας που κινείσαι. Οπότε είναι φυσιολογικό. 0 θα δεις όταν έχεις ταχύτητα μέσα, δεν πατάς γκάζι και είσαι πάνω απο το fuel cut-off (δεν θυμάμαι που ακριβώς είναι στο συγκεκριμενο, αλλά ζεστό μοτερ και πάνω απο 2000 στροφές σίγουρα θα πρέπει να βλέπεις 0).

Edited by thednick
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά! 

Μίλησα και με τον μηχανικό μου (της αντιπροσωπείας) και μου είπε τα ίδια..

Απλώς μου φάνηκε λίγο παράξενο... αλλά οκ! 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

 

Εδω και ένα μήνα είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου tsi 122 golf vii, πέρα του ότι διαπιστώνω, απ όσο διάβασα εδώ μέσα

κάποια συνήθη προβλήμτα (θόρυβος από σωληνάκια πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και ρουλεμάν συμπλέκτη στο ρελαντί), και στο δικό μου πριν απο 4 μέρες

παρατηρώ αυξημένη κατανάλωση καυσίμου κατά την εκκίνηση με 1η αλλά και εν συνεχεία στη 2α (49,9 lt /100 στιγμιαία) και επίσης μια ανεξηγητη καταναλωση σύμφωνα 

με την οθόνη του καντράν όταν βάζω νεκρά εν κινήσει.. Να επισημάνω οτι πριν από 4 μέρες βρισκόμουν Γρεβενα και από ανάγκη για κάυσιμο τα ξημερώματα με στειλανε 

στο μοναδικό πρατήριο της περιοχής που διανεκτέρευε αλλά και με τη φήμη της κακής ποιότητας καυσίμου. Και ερωτώ: να παίζει ρόλο η ποιότητα του και γι αυτό 

συμπεριφέρεται έτσι το αυτοκίνητο?

 

Ευχαριστώ εκ των προταίρων όσους απαντήσουν. :):laugh:

Σχετικα με την καταναλωση στην 1η ειναι φυσιολογικο (το ελαχιστο που εχω επιτυχει ειναι γυρω στο 30 και αυτο χωρις να παταω γκαζι μονο αφηνωντας απαλα τον συμπλεκτη..).Οσο για την 2α δεν εχω παρατηρησει ποτε πανω απο 25-30 ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.