Jump to content
st69

Αντικατάσταση Κινητήρα Από Εγκάρσιο Σε Διαμήκη

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα.

 

Ανοίγω αυτό το θέμα διότι έχω ένα δίλημμα.

 

Έχω ένα Passat  του 1999 1.8Τ με κωδ. κινητήρα APU, το μοτέρ λόγω υπερθέρμανσης χάνει λάδια προφανώς από φλάντζα κεφαλής.

 

Από ότι διάβασα μέχρι τώρα οι κινητήρες AGU (με ηλεκτρόγκαζο, δλδ μετά το 2001) έχουν πέρα από μεγαλύτερη ιπποδύναμη και καλύτερα μέταλλα και καλύτερα εσωτερικά απάρτια (μπιέλες, στρόφαλο, πιστόνια κλπ).

 

Τέτοιους κινητήρες από ότι είδα φοράνε τα AUDI TT, S3, SEAT CUPRA και κάποια άλλα τα οποία περιμένω από εσάς να μου τα πείτε εάν τα γνωρίζετε.

 

Το ερώτημα είναι, λόγω του ότι τα μοτέρ αυτά τοποθετούνται στα πιό πάνω μοντέλα εγκάρσια είναι δυνατόν να τοποθετηθούν στο δικό μου όχημα όπου ο κινητήρας μπαίνει κατά μήκος?

 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Ο AGU ειναι ντιζατος, η ιπποδυναμη ειναι ιδια με τον APU που φορας, κυριως η ιπποδυναμη βγενει απο τον εγγεφαλο και οχι απο τον κινητηρα. Τον κινητηρα σαν σκετο μπλοκ με κεφαλη μπορεις να τον κουμπωσεις πανω, αλλα τα περηφερειακα πχ τουρμπο, εισαγωγη, ψυγειο λαδιου με φιλτρο λαδιου ισως, οχι δεν τεροιαζουν.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Ο AGU ειναι ντιζατος, η ιπποδυναμη ειναι ιδια με τον APU που φορας, κυριως η ιπποδυναμη βγενει απο τον εγγεφαλο και οχι απο τον κινητηρα. Τον κινητηρα σαν σκετο μπλοκ με κεφαλη μπορεις να τον κουμπωσεις πανω, αλλα τα περηφερειακα πχ τουρμπο, εισαγωγη, ψυγειο λαδιου με φιλτρο λαδιου ισως, οχι δεν τεροιαζουν.

 

Έχω μόλις αλλάξει τουρμπίνα (Κ03 Borg Wagner) ταιριάζει στο μοτέρ? 

Link to comment
Share on other sites

Έχω μόλις αλλάξει τουρμπίνα (Κ03 Borg Wagner) ταιριάζει στο μοτέρ? 

γιατι σκεφτεσε με κλειστο μοτερ να πιασεις πανω απο 300αλογα

!? που και παλι πας αναγκαστικα σε νεες μπιελες...οποτε....

 

αποψη μου,ειτε περνεις νεο μεταχ. καπακι και ολα καλα ειτε φτιαχνεις ακομα καλητερα το δικο σου...ροικη και φλαντζα δεν νομιζω να σου παρουν πανω απο 300Ε...

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

γιατι σκεφτεσε με κλειστο μοτερ να πιασεις πανω απο 300αλογα

!? που και παλι πας αναγκαστικα σε νεες μπιελες...οποτε....

 

αποψη μου,ειτε περνεις νεο μεταχ. καπακι και ολα καλα ειτε φτιαχνεις ακομα καλητερα το δικο σου...ροικη και φλαντζα δεν νομιζω να σου παρουν πανω απο 300Ε...

Όχι και 300 άλογα! μου φτάνει να πάρω 20-30 αλογάκια και το μοτέρ να αποκτήσει ξανά τη ''σφιχτή'' αίσθηση που είχε, γιατί τώρα είναι λίγο ''βρακί''.

Όταν λες ροΪκή τι ακριβώς εννοείς? γιατί δεν είμαι και πολύ ψαγμένος επί των βελτιώσεων.

 

γιατι σκεφτεσε με κλειστο μοτερ να πιασεις πανω απο 300αλογα

!? που και παλι πας αναγκαστικα σε νεες μπιελες...οποτε....

 

αποψη μου,ειτε περνεις νεο μεταχ. καπακι και ολα καλα ειτε φτιαχνεις ακομα καλητερα το δικο σου...ροικη και φλαντζα δεν νομιζω να σου παρουν πανω απο 300Ε...

Δεν θα χρειαστεί εφόσον το μοτέρ ανοιχτεί να δούμε και βαλβίδες, οδηγούς, καπελότα και αν χρειάζεται να αντικατασταθούν - καθαριστούν, εφ΄όσον λειτουργώ με αέριο? Το ρωτάω γιατί τα 300 ευρώ μου φαίνονται μία χαρά σαν τιμή αλλά μάλλον λίγα για επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Όχι και 300 άλογα! μου φτάνει να πάρω 20-30 αλογάκια και το μοτέρ να αποκτήσει ξανά τη ''σφιχτή'' αίσθηση που είχε, γιατί τώρα είναι λίγο ''βρακί''.

Όταν λες ροΪκή τι ακριβώς εννοείς? γιατί δεν είμαι και πολύ ψαγμένος επί των βελτιώσεων.

Δεν θα χρειαστεί εφόσον το μοτέρ ανοιχτεί να δούμε και βαλβίδες, οδηγούς, καπελότα και αν χρειάζεται να αντικατασταθούν - καθαριστούν, εφ΄όσον λειτουργώ με αέριο? Το ρωτάω γιατί τα 300 ευρώ μου φαίνονται μία χαρά σαν τιμή αλλά μάλλον λίγα για επισκευή.

λιγα χλμ εχεις για να κοιταξεις  βαλβιδες...στα μοτερ μας δεν κοιτας βαλβιδες ειναι αυτορυθμιζομενες . τυχαια τ ειπα τα 300 ε ,δεν νομιζω να παρουν και ψυχη ομως.....μηπως δεν εχεις αλαξει ποτε την φλαντζα στο ψευτοκαπακο κ χανεις απο εκει λαδια!? 

μου φενονται αστεια τα 35χ χλμ με αεριο για βαλβιδες απο τιν στιγμη που ξερω φωκους που καθε 60 χ χλμ αλαζει βαλβιδες ...

 

 

το καθαρισμα που λες στο καπακι γινεται σε τορνο και αυτο ειναι η ροικη...περνουν μετα και σβουρακι και του δινουν να καταλαβει(τρωνε μεταλο για να το λειανουν)

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

λιγα χλμ εχεις για να κοιταξεις  βαλβιδες...στα μοτερ μας δεν κοιτας βαλβιδες ειναι αυτορυθμιζομενες . τυχαια τ ειπα τα 300 ε ,δεν νομιζω να παρουν και ψυχη ομως.....μηπως δεν εχεις αλαξει ποτε την φλαντζα στο ψευτοκαπακο κ χανεις απο εκει λαδια!? 

μου φενονται αστεια τα 35χ χλμ με αεριο για βαλβιδες απο τιν στιγμη που ξερω φωκους που καθε 60 χ χλμ αλαζει βαλβιδες ...

 

 

το καθαρισμα που λες στο καπακι γινεται σε τορνο και αυτο ειναι η ροικη...περνουν μετα και σβουρακι και του δινουν να καταλαβει(τρωνε μεταλο για να το λειανουν)

Φλάντζα καπακιού άλλαξα με μανίσια μάλιστα πριν από 4 μέρες και δυστυχώς δεν είναι από εκεί. Χάνει κάπου κοντά στην πολλαπλή εξαγωγής από μπροστά. Δυστυχώς και πάλι η διαρροή είναι αρκετή (200 με 300 γρ ανά 1000χλμ) και για αυτό κατέληξα να σκέφτομαι την επισκευή. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και για το ότι διαθέτεις το χρόνο σου για να βοηθήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το μοτερ που εχεις,με 20-30 αλογακια παραπανω,κοιμαται.

Ιδιος κωδικος μοτερ Apu,θα δεις το δικο μου project συντομα.

Με 100+++ αλογακια πανω ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα η πλακα ειναι οτι αμα μπει σε ενα ιδιο με 100 αλογα πανω θα θελει να κανει το ιδιο...κακες παρεες μην το ακους....τον πασσατουκο,,,,θα σε καταστρεψει....lol!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το μοτερ που εχεις,με 20-30 αλογακια παραπανω,κοιμαται.

Ιδιος κωδικος μοτερ Apu,θα δεις το δικο μου project συντομα.

Με 100+++ αλογακια πανω ;)

Γεια σου ρε passatouko. Τι θα το κάνεις το θηρίο και θα πας τόσο πάνω? Εγώ πάντως για τη χρήση που το θέλω (καθημερινά 70 - 100 χλμ) νομίζω ότι μου φτάνουν τα 20 - 30 ps, όχι τίποτε άλλο είναι και το κόστος μετακίνησης που με τα νέα ''μέτρα'' θα πάει στα ύψη, κι εμείς που αποφασίσαμε να μένουμε λίγο παραέξω μάλλον θα πρέπει να σκεφτόμαστε σε λίγο ή τη μετακόμιση στο κλεινόν άστυ ή τη μετακίνηση με πιο παραδοσιακά μέσα, γαϊδούρι - άλογο - ημίονο............. :db:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε passatouko. Τι θα το κάνεις το θηρίο και θα πας τόσο πάνω? Εγώ πάντως για τη χρήση που το θέλω (καθημερινά 70 - 100 χλμ) νομίζω ότι μου φτάνουν τα 20 - 30 ps, όχι τίποτε άλλο είναι και το κόστος μετακίνησης που με τα νέα ''μέτρα'' θα πάει στα ύψη, κι εμείς που αποφασίσαμε να μένουμε λίγο παραέξω μάλλον θα πρέπει να σκεφτόμαστε σε λίγο ή τη μετακόμιση στο κλεινόν άστυ ή τη μετακίνηση με πιο παραδοσιακά μέσα, γαϊδούρι - άλογο - ημίονο............. :db:

ρε πασσατουκο αφου θα το κανεις που θα το κανεις κουμποσε την ko4 απ τα διλιτρα τα τφσι...εχει καλο potenial....και plug and play...

 

τα +40 αλογα ειναι μονο με προγραμμα αλλα πρεπει να δεις αν ο πνευμονας σου αρκει για 200αλογα 

Link to comment
Share on other sites

Τα εχεις μπερδεψει λιγο, και αλλο κωδικο κινητηρα να βαλεις τα αλογα σου θα ειναι ιδια, δεν αναιβενουν, τα αλογα ανεβαινουν με remap. Εκτος αν καταλαβα λαθος εγω οτι θα αλαξεις και εγκεφαλο και πλεξουδα.

Oποτε αν ο μονος λογος που ψαχνεις να βαλεις εγκαρσιο κινητηρα ειναι για να αναιβεις 20-30 αλογα αυτο δεν γινετε, εφοσον κρατησεις τα δικα σου ηλεκτρονικα. Εκτος μονο πχ αν βρεις μοτερ απο a4 κομπλε με πλεξουδα και εγκεφαλο που εβγενε με 163 καπου αλογα και αλλαξεις ολα τοτε θα ανεβεις. Αλλα μην νωμιζεις οτι θα δεις τρελη διαφορα με 10-15 αλογα.

Η γνωμη μου αν θες να ανεβεις αλογα, βρες εναν ιδιο μοτερ με το δικο σου, αφου δεν μπορεις να κανεις το δικο σου και καντω ενα light remap να ποιασεις τα 180-190 θα δεις μεγαλη διαφορα στο γκαζι και θα εισαι κυριος.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Χρηστο δεν εχει νοημα η 064 των tfsi σε μενα.

Μιλαμε για αρκετη ροπη και αλογα 300+++ που δεν συμβαδιζουν με τον 19ρι μαμα πυρο.

Εγω θελω 260-270,καθημερινα,αξιοπιστα,και ασπαστα.

Για αυτο ψαχνω για την K04-015 που σε εμας κουμπωνει κατευθειαν,και δινει αυτα τα αλογα.

Οσο για το συστημα αεριου,ειναι μεχρι 160 αλογα το δικο μου.

Δεν θα πειραχτει,διοτι εχει αγοραστει Boost controller που θα ρυθμιστει ωστε το αμαξι στις καθημερινες μετακινησεις με αεριο να ειναι με κλειστη πιεση.

Γενικα st69 το μοτερ σου με ενα προγραμμα 300-400 ευρω παιζει στα 190-210 αναλογα τις ρυθμισεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα εχεις μπερδεψει λιγο, και αλλο κωδικο κινητηρα να βαλεις τα αλογα σου θα ειναι ιδια, δεν αναιβενουν, τα αλογα ανεβαινουν με remap. Εκτος αν καταλαβα λαθος εγω οτι θα αλαξεις και εγκεφαλο και πλεξουδα.

Oποτε αν ο μονος λογος που ψαχνεις να βαλεις εγκαρσιο κινητηρα ειναι για να αναιβεις 20-30 αλογα αυτο δεν γινετε, εφοσον κρατησεις τα δικα σου ηλεκτρονικα. Εκτος μονο πχ αν βρεις μοτερ απο a4 κομπλε με πλεξουδα και εγκεφαλο που εβγενε με 163 καπου αλογα και αλλαξεις ολα τοτε θα ανεβεις. Αλλα μην νωμιζεις οτι θα δεις τρελη διαφορα με 10-15 αλογα.

Η γνωμη μου αν θες να ανεβεις αλογα, βρες εναν ιδιο μοτερ με το δικο σου, αφου δεν μπορεις να κανεις το δικο σου και καντω ενα light remap να ποιασεις τα 180-190 θα δεις μεγαλη διαφορα στο γκαζι και θα εισαι κυριος.

Κατανοητά αυτά που λες, δεν έχω μπερδέψει κάτι, ο λόγος που θα έβαζα άλλο κωδικό θα ήταν μόνο η αντοχή σε ενδεχόμενες μελλοντικές βελτιώσεις και φυσικά το γεγονός ότι αφού θα τα έβγαζα όλα γιατί να μην τα έκανα όσο το δυνατόν καλύτερα. 

Χρηστο δεν εχει νοημα η 064 των tfsi σε μενα.

Μιλαμε για αρκετη ροπη και αλογα 300+++ που δεν συμβαδιζουν με τον 19ρι μαμα πυρο.

Εγω θελω 260-270,καθημερινα,αξιοπιστα,και ασπαστα.

Για αυτο ψαχνω για την K04-015 που σε εμας κουμπωνει κατευθειαν,και δινει αυτα τα αλογα.

Οσο για το συστημα αεριου,ειναι μεχρι 160 αλογα το δικο μου.

Δεν θα πειραχτει,διοτι εχει αγοραστει Boost controller που θα ρυθμιστει ωστε το αμαξι στις καθημερινες μετακινησεις με αεριο να ειναι με κλειστη πιεση.

Γενικα st69 το μοτερ σου με ενα προγραμμα 300-400 ευρω παιζει στα 190-210 αναλογα τις ρυθμισεις.

Να βάλουμε και λίγα νούμερα για να έχουμε μία τάξη μεγέθους.

- Πρόγραμμα 300- 400

- Επισκευή από 500 έως 1400 (ανάλογα τι θα βγάλει και τι θα αλλαχτεί) 

- Τροποποίηση μονάδας αερίου 150 - 250 για πνεύμονα και περιφερειακά

- Ανέβασμα - κατέβασμα κινητήρα 250 - 350

 

Βγάλτε συμπέρασμα ρε παιδιά (δεδομένων των συνθηκών πάντα).

Passatouko πόσο σου καίει στο αέριο αδελφέ μου? lt/100χλμ.

Εμένα κάτω από 10lt/100 δεν πέφτει που να  :hyper: (χτυπιέμαι).

Link to comment
Share on other sites

Κατανοητά αυτά που λες, δεν έχω μπερδέψει κάτι, ο λόγος που θα έβαζα άλλο κωδικό θα ήταν μόνο η αντοχή σε ενδεχόμενες μελλοντικές βελτιώσεις και φυσικά το γεγονός ότι αφού θα τα έβγαζα όλα γιατί να μην τα έκανα όσο το δυνατόν καλύτερα.

Να βάλουμε και λίγα νούμερα για να έχουμε μία τάξη μεγέθους.

- Πρόγραμμα 300- 400

- Επισκευή από 500 έως 1400 (ανάλογα τι θα βγάλει και τι θα αλλαχτεί)

- Τροποποίηση μονάδας αερίου 150 - 250 για πνεύμονα και περιφερειακά

- Ανέβασμα - κατέβασμα κινητήρα 250 - 350

Βγάλτε συμπέρασμα ρε παιδιά (δεδομένων των συνθηκών πάντα).

Passatouko πόσο σου καίει στο αέριο αδελφέ μου? lt/100χλμ.

Εμένα κάτω από 10lt/100 δεν πέφτει που να :hyper: (χτυπιέμαι).

Στην θεση σου θα εβρισκα μεταχειρισμενο μοτερ αππ μαντρα με εγγυηση καλης λειτουργειας.600-700 ευρω,μαζι με περαστικα κλπ 1100-1200.

Δεν θα το επισκευαζα,με οτι συνεπαγεται αυτο.

Δεν το εχω φτιαξει ακομα φιλε.

Ατμοσφαιρικος ειμαι 125 αλογα αυτοματος.

3 ιανουαριου τι βαζω μεσα για 20vt + χειροκινητο σασμαν+βελτιωση.

Δεν με ενδιαφερει η καταναλωση,ποσο να καιει?15 λιτρα? 0.60 εχει το αεριο...

Προγραμμα αν θελεις overload επειδη εισαι και Passatakias 250€ ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στην θεση σου θα εβρισκα μεταχειρισμενο μοτερ αππ μαντρα με εγγυηση καλης λειτουργειας.600-700 ευρω,μαζι με περαστικα κλπ 1100-1200.

Δεν θα το επισκευαζα,με οτι συνεπαγεται αυτο.

Δεν το εχω φτιαξει ακομα φιλε.

Ατμοσφαιρικος ειμαι 125 αλογα αυτοματος.

3 ιανουαριου τι βαζω μεσα για 20vt + χειροκινητο σασμαν+βελτιωση.

Δεν με ενδιαφερει η καταναλωση,ποσο να καιει?15 λιτρα? 0.60 εχει το αεριο...

Προγραμμα αν θελεις overload επειδη εισαι και Passatakias 250€ ;)

 

 

 

Καλημερα σε ολους.

 

Για να καταλαβω.

 

Υπαρχει καποιο συνεργειο που να μπορει να βαλει αεριο σε πειραγμενα μοτερ και να ρυθμισει σωστα την εγκατασταση?

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Εγω μιλησα με τον εγκαταστατη μου και μου ειπε οτι το 20vt με αεριο και ανθρωπινη χρηση,δεν εχει κανενα προβλημα ποτε.

Δεν εννοουμε φυσικα να εισαι 400 αλογα και να πατας τερμα με αεριο.

Φυσιολογικη χρηση ατουρμπιστα η ταξιδια χαλαρα με αεριο,και τις νυχτες γυρνας βενζινη και το σπας τερμα.

Εγω θα εχω και το boost controller να κλεινω και την πιεση,δεν υπαρχει λογος οταν πηγαινω δουλεεια το αμαξι να δουλευει τερμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Εγω μιλησα με τον εγκαταστατη μου και μου ειπε οτι το 20vt με αεριο και ανθρωπινη χρηση,δεν εχει κανενα προβλημα ποτε.

Δεν εννοουμε φυσικα να εισαι 400 αλογα και να πατας τερμα με αεριο.

Φυσιολογικη χρηση ατουρμπιστα η ταξιδια χαλαρα με αεριο,και τις νυχτες γυρνας βενζινη και το σπας τερμα.

Εγω θα εχω και το boost controller να κλεινω και την πιεση,δεν υπαρχει λογος οταν πηγαινω δουλεεια το αμαξι να δουλευει τερμα.

Συμφωνώ απόλυτα. Ακόμα και όταν το ψιλοζόρισα δεν έκανε κιχ.

Αυτός ο 20V δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Εγώ πιστεύω, ότι το πιό σημαντικό στο αέριο είναι ο εγκαταστάτης και η ποιότητα των υλικών που θα χρησιμοποιήσει.

Πάντως καταλήξαμε από ότι βλέπω στο ότι δεν γίνεται εγκάρσιος κινητήρας να τοποθετηθεί σε όχημα με διαμήκη.

Μόνο χρησιμοποίηση απάρτιων από τον ένα στον άλλο μπορεί να γίνει και αυτό υπό προϋποθέσεις.

 

Επί του θέματος αλλά και όλων των άλλων απόψεων - τοποθετήσεων, σας ευχαριστώ θερμά.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον θα εννοει να δουλευει με μειον πιεσεις βαρια κοντα στο μηδεν και κατω, γιατι πχ απο την στιγμη που η βελονα του μπαρομετρου φυγει απο το -0,8 η τουρμπινα παραγει πιεση.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Ναι ο Passatoukos ειδικα θα το πηγαινει ατουρμπιστο σας κοροιδευει εκτος οτι θα launchαρει μεσα στο γκαραζ και θα φευγει τερμα θα κανει και αλλαγες στον υπνο του χωρις να αφηνει γκαζι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίδες update!!!

 

Ευτυχώς η διαρροή δεν ήταν από φλάντζα κεφαλής αλλά από μία τάπα αναθυμιάσεων η οποία όμως για να αλλαχτεί λύσαμε το μισό μοτέρ.

 

Το θέμα είναι τώρα ότι ανακαλύψαμε ότι το εργαλείο δεν τουρμπίζει επαρκώς. 

 

Το δοκίμασα μόλις τώρα, πάνω από 205 δεν πήγαινε με τίποτα !!! 

 

Καμιά ιδέα κανένας?????????????

Link to comment
Share on other sites

Με τον ορο ατουρμπιστα,δεν εννοω να δουλευεις υποπιεση.

Εννοω ενα αμαξι 20βτ που θα ειναι πιεσμενο αρκετα απο πιεση να μην την δουλευει με αεριο.

Ουτως η αλλως το συστημα που φοραω μου επιτρεπει να ρυθμισω που θα βγαινει το αεριο,πχ μετα της 4.000 στροφες,η αναλογα το φορτιο που θα εχει.

Για αυτο και το boost controller,για νσ δουλευει νορμαλ και ακουραστα το αμαξι στις καθημερινες μετακινησεις.

Μετα απο 50.000χλμ αεριο με 20βαλβιδο,συνεχιζω να πιστευω οτι το μοτερ ειναι ΑΣΠΑΣΤΟ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.