Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Recommended Posts

Ξεκινάμε λοιπόν την παρουσίαση... Το αμάξι αγοράστηκε τον Μάρτιο του 2010. Σε λευκό χρώμα με τα παρακάτω extras: Εργοστασιακά 4πίστονα φρένα Seat Sport, Bi-xenon φώτα με φώτα ημέρας, πλυστικό σύστημα και adaptive (στρίβουν με το τιμόνι κ ρυθμίζονται καθ'ύψος αυτόματα), cruise control, αισθητήρες βροχής, παρκαρίσματος, αυτόματο αντιθαμβωτικό καθρέπτη, πλαϊνούς θερμαινόμενους καθρέπτες κ τεμπέλη.

 

Αρχικά λοιπόν το αυτοκίνητο ήταν κάπως έτσι:

 

image_url-8134-1291224007.jpg

 

Μέσα σε 6 μήνες μπήκε πρόγραμμα revo και εισαγωγή:

 

enginebay01.jpg

 

Λίγο αργότερα περάστηκε μαύρο αυτοκόλλητο 3m στον ουρανό κ μπήκε μαύρη αεροτομη JE Design:

 

front_right.jpg

rear_left1.jpg

 

Ακολούθησε coolerάκι και σωληνώσεις απ' τον Ηρακλή:

 

cooler2.jpg

 

Σκάστρα forge:

 

forge.jpg

 

Τον Απρίλιο του '12 τοποθετήθηκε εξάτμιση milltek, full 70άρα με 200άρι καταλύτη hjs, μετά από πολύμηνη αναμονή λόγω θέματος της milltek με τα αυτοκίνητα που είχαν ρυθμιστή ύψους φώτων, όπως επίσης wastegate forge και μπουζί ιριδίου ngk 7άρια. Ακόμα, βάφτηκε μαύρο γυαλιστερό ο διαχύτης και τα πλαϊνά του.

 

milltek.jpg

forge_wg.jpg

difex_rear.jpg

 

Τοποθετήθηκε κάλυμμα του κρίκου ρυμούλκησης σε μαύρο χρώμα για να δέσει με το πίσω μέρος:

 

tow_eye_cover_far.jpg

 

Με αυτά το αμάξι έδειξε 240 άλογα και 295Nm ροπή:

 

queens_cupra_stg2_dyno.jpg


Στην συνέχεια μπήκε μπαρόμετρο και EGT της AEM. Επειδή ήθελα τοποθέτηση στους κεντρικούς αεραγωγούς, αλλά με βασική προϋπόθεση την διατήρηση της λειτουργικότητάς τους, επιλέχθηκαν βάσεις της OSIR, οι οποίες επιτρέπουν στον αέρα να περνάει, πάνω στις οποίες κάναμε μικρές εμφανισιακές τροποποιήσεις:

 

aem_boost-egt_gauges_with_osir_pods_ligh

aem_boost-egt_gauges_with_osir_pods_ligh

 

Το καλοκαίρι του 2012 πήρα μέρος στη δοκιμή του περιοδικού High Performance και το αμάξι έβγαλε τους παρακάτω χρόνους:

 

Επίσημοι χρόνοι (vbox), καλοκαίρι 2012, 30°C, επιβάτες 160 κιλά.

 

Τα πιο σημαντικά:

 

0-100km/h        5.87

60-160km/h    10.19

400m              14.13

1000m            25.62

 

Θα σας έβαζα κ Link με το άρθρο αλλά απ'ότι φαίνεται η σελίδα τους δεν λειτουργεί πλέον.

 

Στην πορεία μπήκε ανάρτηση KW Variant 1. Χαμηλώσαμε κάτι λιγότερο από 5 πόντους μπρος-πίσω κ το αμάξι έδειξε αρκετά:

 

kw1-left1_zpscb6113ed.jpg

kw1-front-left_zps54a1bbc6.jpg

kw1-side_zps7220b4ae.jpg

kw1-left_zps50a13581.jpg
kw1-side2_zps68cb1480.jpg

 

Μετά την ανάρτηση, πήραν σειρά και οι βάσεις της powerflex. Τοποθετήθηκαν λοιπόν η βάση μηχανής (κόντρα) καθώς και πέντε βάσεις εξάτμισης, μιας και το αμάξι έχει χαμηλώσει τόσο ώστε ο άξονας απείχε οριακά από την εξάτμιση κ κάποιες φορές χτύπαγε.

 

powerflex_mounts_zpsdeb4b6a4.jpg

powerflex_engine_mount1_zps857bedb8.jpg

powerflex_engineampexhaust_mounts_zps829

 

Στη συνέχεια αγόρασα τα πίσω φρένα του s3, καινούρια με EBC δίσκους και τακάκια. Βάφτηκαν με ηλεκτροστατική. Με την ευκαιρία έγινε κ αλλαγή υγρών φρένων (Motul RBF600).

 

rear_brake_kit_zps7b617293.jpg

 

Φορεμένα:

 

s3_rear_brakes_closeup1_zps91c03861.jpg

brakes_full_view_zps459acca2.jpg

 

(συνεχίζεται)

Edited by queen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέσα σε ένα χρόνο άρχισε να μη μου φτάνει η δύναμη κ μιας κ η τουρμπίνα είχε αρχίσει να έχει τζόγους μπήκε υβρίδιο k04-023 μπρος-πίσω:

 

k04-023_compressor_wheel_front_zpsb8c8c2

 

Λόγω διάφορων αναποδιών άργησε πολύ να ρυθμιστεί σωστά κ πέρασε από διάφορους προγραμματιστές (δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε λεπτομέρειες), θα σας το δείξω στο τέλος που καταλήξαμε.

 

Ακολούθησαν ζάντες Team Dynamics Pro Race 1.2 7.5*17 σε μαύρο γυαλιστερό μαζί με λάστιχο Yokohama Advan Neova AD08R, ειδική παραγγελία από Αγγλία. Το αμάξι ομόρφυνε απίστευτα.

 

wheel_side1_zps437f534d.jpg?t=1385571192
wheel_closeup2_zpsd0f79b2d.jpg?t=1385571

 

Τα οποία λάστιχα ακόμα δεν τα έχω αλλάξει μιας κ έχουν αρκετό ψωμί κ το αμάξι φυλάσσεται σε γκαράζ.

 

Ακολούθησαν δίσκοι Galfer μπροστά πίσω στις ίδιες διαστάσεις (312*25 μπροστά, 256*22 πίσω) αεριζόμενοι τρυπητοχαρακτοί:

 

image_url-8134-1387040790.jpg

 

κ τοποθετημένοι (εδώ δεν έχουν πατήσει ακόμα καλά):

 

image_url-8134-1387040720.jpg

image_url-8134-1387040660.jpg

 

(συνεχίζεται)

Edited by queen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αργότερα, μπήκαν μεμβράνες στα πίσω φανάρια, στα ανακλαστικά κ στα πλαϊνά φλας. Μάρκας lamin-x απόχρωση gun smoked.

 

image_url-8134-1387840598.jpg

image_url-8134-1387840613.jpg

image_url-8134-1387840630.jpg

 

κ μία ακόμα με τους δίσκους μιας κ πλέον πάτησαν για να φανεί καλύτερα το σχέδιο τους:

 

image_url-8134-1387840656.jpg

 

Πριν 1,5 χρόνο τοποθετήθηκε carbon εισαγωγή τύπου ram air, carbon θερμοασπίδα, μεγαλύτερο φίλτρο pipercross και βάλαμε σωστά την ανεπίστροφη στην εισαγωγή. Όλη η δουλειά έγινε στον Μίλτο Δερεκίδη σε συνεργασία με την Defsta Carbon, από το 0, φτιάχνοντας καλούπι κ πλέον διατίθεται με αυτόν τον σχεδιασμό για τα ibiza cupra dsg που έχουν τη μπαταρία μπροστά. Ακόμα άλλαξα πολλαπλασιαστές με τους ενισχυμένους BERU:

 

image_url-8134-1395252037.jpg
image_url-8134-1395252081.jpg

image_url-8134-1395252125.jpg

 

Σχεδόν αμέσως μπήκε ένα πολύ μεγαλύτερο cooler china, μιας κ το παλιό δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις αυξημένες θερμοκρασίες λόγω υβριδίου. Είναι 11 λίτρα, φτάνει μέχρι τα φανάρια, είναι πολύ πιο χοντρό από το προηγούμενο κ κάνει για μέχρι 350 άλογα:

 

 

image_url-8134-1402344420.jpg

image_url-8134-1402344434.jpg

 

Πριν ένα χρόνο περίπου μπήκαν επιτέλους σωληνάκια υψηλής Goodridge και αλλάχτηκαν κ τα υγρά φρένων από τα motul rbf600 που έβαζα, σε ate typ200 racing που βγήκαν για να αντικαταστήσουν τα superblue.

 

goodridge_braided_brake_line_zps4d996f71
Ate_typ200_racing_brake_fluid_zps42d4f4a

 

Τέλος λοιπόν το καλοκαίρι που μας πέρασε το αυτοκίνητο προγραμματίστηκε με το υβρίδιο για τελευταία φορά, στους E-tuners στους οποίους κ κατέληξα κ μου αρέσει πολύ η δουλειά τους. E-tuners είχα ήδη για 1 χρόνο περίπου αλλά επειδή βγήκαν στην επιφάνεια κάποια μηχανικά θέματα, το πρόγραμμα τελειοποιήθηκε όπως το ήθελα αυτό το καλοκαίρι. Δουλεύει πιέσεις 1.7 σταθερή, 1.45 κόφτη, έδειξε 282 άλογα Μαραβέλια και 410Nm ροπή.

 

Queens_Cupra_e-tuners_stage_3_Hybrid_Tur

 

Πριν από λίγες μέρες έκανα νέα δυναμομέτρηση, για επιβεβαίωση της δύναμης (μιας κ διάφορες φωνούλες έλεγαν πως το δυναμόμετρο του Μαραβέλια δεν είναι αυστηρό κ χαρίζει άλογα), σε maha αυτή τη φορά, όπου έδειξε παραπάνω δύναμη αλλά λιγότερη ροπή. Το παιδί στον Τσακανίκα μου είπε πως με πιο πολύ κρύο θα δείξει άνετα 290+ άλογα:

 

Queens_Cupra_e-tuners_stage_3_Hybrid_mah

 

Τελειώσαμε... ελπίζω να την παλέψατε μιας κ έκανα παρουσίαση δουλειάς 5+ χρόνων σε μια σελίδα!

Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις εντυπώσεις σας!

 

Το αμάξι θα μείνει όπως είναι κ θα κάνει μόνο συντήρηση κ ψιλοπράγματα μιας κ έχει πάρει σειρά η αλλαγή του με άλλο αμάξι τελείως διαφορετικής κατηγορίας κ σιγά-σιγά μαζεύω χρήματα!

Edited by queen

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελειο το μικρο κουπρα....και απο μοτερ φυσαει...κλειστο μοτερ με μια υβριδιο κο4-023 και ενα φπε εισαι στα 286 αλογα!!!πολυ δυνατο συνολο...διακριτικες επιλογες εξωτερικα....μια χαρα σε βρισκω.αυτο ειναι 1400 η κατι αλλο και ξεκινα απτα 180 αλογα αν θυμαμαι σωστα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχα ακουσει αρκετα με την ταλαιπωρεία σου με τα προγραμματα,διαβαζω καιρο σε αλλα club την παρουσιαση σου,και εχω να σου πω οτι για μενα εχεις το πιο ολοκληρωμένο Cupra ;)

Πολυ ομορφο να το χαιρεσαι ;)

Υ.Γ πάμε για tfsi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικά ολοκληρωμένο tuning!Να είσαι καλά να το χαίρεσαι!

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχα ακουσει αρκετα με την ταλαιπωρεία σου με τα προγραμματα,διαβαζω καιρο σε αλλα club την παρουσιαση σου,και εχω να σου πω οτι για μενα εχεις το πιο ολοκληρωμένο Cupra ;)

Πολυ ομορφο να το χαιρεσαι ;)

Υ.Γ πάμε για tfsi? :D

 

Α σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

Πολύ ωραία τα tfsi αλλά μιας κ υπάρχει ήδη tfsi στην οικογένεια θα πάω προς mivec :)

 

Πραγματικά ολοκληρωμένο tuning!Να είσαι καλά να το χαίρεσαι!

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Ευχαριστώ πολύ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικά πολύ όμορφο αποτέλεσμα και "εσωτερικά" αλλά και εξωτερικά! Το πιο ωραίο για εμένα είναι που το κρατάς απλό και με διακριτικές εξωτερικές πινελιές και χωρίς φανερές extreme αλλαγές! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τις βόλτες σου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

νασσια σε παρακαλω πολυ θελω αναλυτικη παρουσιαση ...οχι μονο στα εξωτερικα!!!

 




και ο dark x αγανταρει εξω βλεπω.... :good:

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα ετρεξες τον οκτωμβριο στο dragster οπως εγραφες?πως τα πηγες? βαλε και ολες τις φωτο απτην τουρμπινα....

stage 2 ....

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

και καλα ποιο μαγαζι ειναι αυτο που επαιξε την μπινια με την τουρμπινα να την πληρωσεις για υβριδιο  και τα εχτρα πραγματα που ζητησες την στιγμη που δεν ηταν ολοκληρη υβριδιο και ειχες τρεχαματα με το τουρμπο ξανα?? με την οβερλοαντ δεν εβγαλες ακρη φανταζομαι και αλλαξες σε κριτωνα.μια χαρα νομιζω την καλυτερη κινηση.και μενα δεν με προσεξανε τοτε με το 20βτ....

 

 

 

darky αργησες πολυ ν ατην κανεις μελος το κοριτσι....απαραδεκτος....


 

ωραιο πατημα...

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ quicksilver

 

Ναι είμαι και γω του αθλήματος, διατάσεις του δεξιού ποδιού, ασκήσεις αντοχής στα πλευρικά G κλπ. :laugh: Κάνουμε και βιντεοσκοπήσεις ενίοτε.

Πάντως πότε βγαίνουμε με το ένα και πότε με το άλλο, αν και τελευταία κυρίως με το δικό μου λόγω πρόσφατου stage 2+.

 

Κοίτα βασικά δεν άργησα να την κάνω μέλος, μάλλον εγώ άργησα να γίνω εκείνη με περνάει λίγους μήνες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ελεγα μελος  και εννοουσα για την παρουσιαση λαθος δικο μου στη διατυπωση....αλλα ναι την πετυχα στο θεμα με τα  μελη ποιο νωρρις  οντως τωρα που το λες....

σου στελνω μηνυμα για κατι αλλα που θελω να ρωτησω.

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μ'αρεσεις

Αστο ρε συ βρες καμια γυναικα στα αλογα σου,

Κυκλοφορουν πολλες με polo 75hp

????????????????????????????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ quicksilver

Δεν έχω άλλες φωτό της τουρμπίνας.

Όχι δεν πήγα στο dragster τελικά γιατί μου έτυχε κάτι.

Ίσως πάω κάποια στιγμή, δεν ξέρω.

Για τα άλλα σου στέλνω μήνυμα.

 

edit - αν θέλεις ελευθέρωσε χώρο γιατί δεν μπορώ αν σου στείλω

Edited by queen

Share this post


Link to post
Share on other sites

νασσια καμια σχεση μ ετο μωβ κουπρα queen του ταξοπουλου???πολλες queen εχετε στα σεατ!!!το ειδα στο φβ και απορησα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καμία απολύτως.

Εκείνη κάποια στιγμή κόλλησε ένα αυτοκόλλητο queen νομίζω.

Εγώ έχω το nickname αυτό χρόνια τώρα.

6 χρόνια στο golfmkv κ 5 στο ibizaclub.

Εντάξει ο καθένας μπορεί να βάζει ότι αυτοκόλλητο θέλει.

Δεν θα κάνω κ μήνυση για copyright :p

 

post-27850-0-99162300-1450744244_thumb.p

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχαχαχα ευγε δειξε επιπεδο!!! orginal λεμε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...