Jump to content

Recommended Posts

Ευχαριστώ!

Τέλειο λάστιχο κ για εκκινήσεις κ για στροφές αν σ'αρέσουν. Είναι αρκετά κοντά στα 8άρια από επίπεδο πρόσφυσης με + το ότι είναι κατάλληλα κ για βροχή.

Το μόνο μειονέκτημα πως αργούν λίγο να ζεσταθούν σε νορμάλ οδήγηση οπότε όταν βγαίνω για βόλτα ρίχνω ένα γερό φρενάρισμα κ πιάνουν αμέσως θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

Για τα χιλιόμετρα δεν είμαι κ τόσο σίγουρη μιας κ δεν κάνω πολλά πλέον. Να τα έχω 15.000 περίπου κ 2 χρόνια, με μεικτή χρήση. Και χαλαρές διαδρομές-ταξίδια, κ πατήματα κ στροφές. Επίσης το αμάξι φυλάσσεται σε γκαράζ, οπότε δεν έχει σημάδια γήρανσης το λάστιχο. Έχουν τις μαμά διαστάσεις 215/40/17, κόστος 800 ευρώ με τα μεταφορικά στην πόρτα μου από Αγγλία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό!

 

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει. 
Link to comment
Share on other sites

Νέες πιέσεις 1.8 σταθερή, 1.5 κόφτης (είχα 1.7 κ 1.45 αντίστοιχα).

Δεν έχω κάνει ακόμα κανένα όβερ γιατί νομίζω το 2μπαρο παραμονεύει, γι'αυτό κ δεν νομίζω να το πάω δυναμόμετρο. Τα λογκαρίσματα που έκανα ήταν εντάξει, ούτε 1 μοίρα επιστροφή (0.8).

Όχι δεν άλλαξα τίποτα στο πρόγραμμα, απλά εδώ κ ένα χρόνο μου είχε σπάσει το μονωτικό λαστιχάκι της σκάστρας το οποίο το είχα αντικαταστήσει με σιλικόνη η οποία είχε λιώσει. Οπότε εδώ κ ένα χρόνο έχανα πίεση κ πήγαινα χειρότερα από ότι θα έπρεπε. Επίσης λόγω της πίεσης επανήλθαν τα κοψίματα του DSG πάνω στις αλλαγές. Δεν ξέρω αν θα μπω στη διαδικασία να βάλω τον Κρίτωνα να μου τα φτιάξει.

Στο μεταξύ το edition προχώρησε σε st2+ οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να δω τι ακριβώς έχανα τόσο καιρό, χοντρικά το υπολογίζουμε γύρω στο 1 αμάξι.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

να τον βαλεις να τελιωνεις ,σωστες δουλειες ..αλλιως ξαναχαμηλωσε πιεση μην κανεις ζημια στα δισκιακια σου...και μετα να το χαρεις και το δικο σου οσο παει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, quicksilver said:

να τον βαλεις να τελιωνεις ,σωστες δουλειες ..αλλιως ξαναχαμηλωσε πιεση μην κανεις ζημια στα δισκιακια σου...και μετα να το χαρεις και το δικο σου οσο παει...

Τώρα που κάνει τα κοψίματα προστατεύεται μιας κ κλείνει για λίγο πεταλούδα, κ κόβει πίεση για να κάνει την αλλαγή. Αν του πω να τα φτιάξει δεν θα κόβει πίεση πάνω στην αλλαγή κ θα πάω για δισκάκια νωρίτερα, οπότε μάλλον θα το αφήσω έτσι κ ας χάνω λίγο πάνω στην αλλαγή.

13 hours ago, fovos said:

πολυ ομορφο το cupra με το καλο το νεο σου αποκτημα (evo???) 

Σ' ευχαριστώ πολύ. Ναι, τώρα μαζεύω χρήματα κ δεν βλέπω την ώρα για το Evo :D

Link to comment
Share on other sites

το σασμαν σου ποσο οριο εχει με τα μαμα δισκακια?γιατι βλεπω οτι γραφεις 37 αρα το εχεις ηδη παει στο θεο για αμα ακουσω κανα 40ρι οριο...και αμα εχει αυτο το συστημα προστασιας που λες ναι το φηνεις εκει...

εξαλλου εχεις το μαυρο για ποιο δυνατες συγκινησεις ακομη....:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , quicksilver said:

το σασμαν σου ποσο οριο εχει με τα μαμα δισκακια?γιατι βλεπω οτι γραφεις 37 αρα το εχεις ηδη παει στο θεο για αμα ακουσω κανα 40ρι οριο...και αμα εχει αυτο το συστημα προστασιας που λες ναι το φηνεις εκει...

εξαλλου εχεις το μαυρο για ποιο δυνατες συγκινησεις ακομη....:thumbsu:

...μέχρι να ρθει το Evo μιας και έχουμε στα σχέδια BT και λόγω τετρακίνησης, στησίματος κτλ., οπότε πουλάμε το κουπράκι και καθημερινό το δικό μου για ψώνια, σινεμά κτλ stock turbo 400 (για τα 30 που μου λείπουν πρόγραμμα στο dsg μου λείπει μόνο, και μετά αλλαγή ρύθμισης που δεν θα μου κοστίσει τίποτα), και για δυνατές συγκινήσεις το Evo με 6ΧΧ ? 7ΧΧ ? Θα δείξει. Επίσης στο ταξίδι λογικά πάλι Evo. Η μόνη περίπτωση να ανέβει κι άλλο το δικό μου είναι να χρειαστεί service η τουρμπίνα οπότε θα πάω για υβρίδιο TTRS αν είναι έτσι, κλειστό μοτέρ όμως (440-450 ? δεν ξέρω ακριβώς πόσο αντέχει, όπως ξέρεις μοτέρ S3 φοράει από το εργοστάσιο) πάντως σφυρί σε 2 αμάξια θα είναι λίγο too much οικονομικά.

Πάντως ακόμα και τώρα γουστάρω πολύ τις βόλτες με το δικό της. Ξέρεις τι είναι να αράζεις συνοδηγός με το κινητό στο χέρι περιμένοντας τα ανυποψίαστα θύματα σου λέει κουπράκι ο άλλος τι να ναι άντε να ναι πρώτο στάδιο, βλέπει και γυναίκα οδηγό εντάξει χαλαρά, που να ξερε πρώτον σε τι γυναίκα οδηγό έπεσε και δεύτερον το έχει και υβρίδιο, ποια η πιθανότητα!!

1 ώρα πριν , parentis said:

Τα dsg ειναι οριακά τα 36-37 κιλά ροπής. Σε ποιο δυναμομετρο τα εχεις δει αυτα εαν επιτρέπεται;;

Στην προηγούμενη σελίδα έχει ποστάρει δυναμομέτρηση από dyno dynamics Μαραβέλια και maha Τσακανίκα. Για να ακριβολογούμε 37,5 κιλά έβγαλε στου Τσακανίκα.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, quicksilver said:

το σασμαν σου ποσο οριο εχει με τα μαμα δισκακια?γιατι βλεπω οτι γραφεις 37 αρα το εχεις ηδη παει στο θεο για αμα ακουσω κανα 40ρι οριο...και αμα εχει αυτο το συστημα προστασιας που λες ναι το φηνεις εκει...

εξαλλου εχεις το μαυρο για ποιο δυνατες συγκινησεις ακομη....:thumbsu:

Θεωρητικα 350Nm αλλα αντεχει κ παραπανω. Οταν ειναι οριο αρχιζει αυτα τα κοψιματα που λεω, ανιχνευει παραπανω ροπη κ για να προστατευτει κανει το κοψιμο μονο του για να σου αλλαξει σχεση.

Οπως τα εγραψε ο Θοδωρης. Μια χαρα το edition για αυτο κ δεν θα ειναι αυτο που θα φυγει για να ερθει το εβο αλλα το κουπρακι. Μην με παρεξηγεις το λατρευω το αμαξι μου κ δεν ξερω πως θα νιωσω οταν θα το δινω αλλα θελω να προχωρησω σε νεο project. Ηδη εχω δωσει πανω απο 10.000 στην βελτιωση του κ δεν θελω να δωσω παραπανω. Οπως ειδες εχουμε αρκετα μεγαλα σχεδια για το εβο που αν τα κανουμε στο κουπρα θα χασει τελειως τον χαρακτηρα του.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

Για υβρίδιο απο οτι διάβασα και στα προηγούμενα μια χαρά ειναι, γιατί κατεβάζουν λούκια τα πιστονια τους για πλάκα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φοραει τα αναβαθμισμενα πιστονια του εργοστασιου που υποτιθεται αντεχουν παραπανω αλλα κ παλι δεν θελω να ρισκαρω ζημια! Συντηρηση μονο μεχρι την αλλαγη του.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, queen said:

Θεωρητικα 350Nm αλλα αντεχει κ παραπανω. Οταν ειναι οριο αρχιζει αυτα τα κοψιματα που λεω, ανιχνευει παραπανω ροπη κ για να προστατευτει κανει το κοψιμο μονο του για να σου αλλαξει σχεση.

Οπως τα εγραψε ο Θοδωρης. Μια χαρα το edition για αυτο κ δεν θα ειναι αυτο που θα φυγει για να ερθει το εβο αλλα το κουπρακι. Μην με παρεξηγεις το λατρευω το αμαξι μου κ δεν ξερω πως θα νιωσω οταν θα το δινω αλλα θελω να προχωρησω σε νεο project. Ηδη εχω δωσει πανω απο 10.000 στην βελτιωση του κ δεν θελω να δωσω παραπανω. Οπως ειδες εχουμε αρκετα μεγαλα σχεδια για το εβο που αν τα κανουμε στο κουπρα θα χασει τελειως τον χαρακτηρα του.

Καλησπέρα να χαιρεσαι την αμαξαρα σου και μπραβο σου γιατι βλεπω κατεχεις από βελτιωση πραγμα που μου κανει τρομερη εντυπωση διοτι στη χωρα μας το μεγαλυτερο ποσοστο των γυναικων εκτος από μανικιουρ μαλλια κα Οιτα συναφή δε ξερουν ουτε το καπω να ανοιξουν οποτε και παλι μπραβο που εισαι τοσο ψαγμενη.Μια συμβουλη εάν εχεις πλανα για big turbo se evo  θα χρειαστείς πολύ περισσοτερα χρηματα για να το φτασεις πχ 600 αλογα από ότι αν παρεις ένα s3 tfsi η ένα tts η ακομα καλυτερα ένα ttrs οπου με ένα stage 2 στο ttrs εισαι 440-450 με 65-70 κιλα ροπη.Το evo εχει τρομερο καπακι οπου στροφαρεις στο θεο πανω από 8000 στροφες είναι πιο ετοιμοπολεμο από το εργοστασιο για βελτιωση φρενα κτλ αλλα εχει ένα τεραστιο μειονέκτημα το σασμαν του οπου εκει θα χεις θεμα αν πας για πολλα αλογα.Το σασμαν στα s3 tfsi tts είναι τρομερο αντεχει ροπη και αλογα πολλα οπου αντιστοιχα το evo 6ari-7αρι-8αρι βαζουν σασμαν από πενταρι αλλα και παλι εχουν θεμα.Οποτε προσωπικη μου αποψη μεινε στο group vag αν δεις πως παει το δρομο ένα big tubo tfsi καλα ρυθμισμενο θα καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Ναι, το ξέρω πως είναι πιο ακριβή η βελτίωση του. Τα είχα σκεφτεί τα αμάξια που λες αλλά δεν γίνεται να πάρω πάνω από 2λιτρο.

TTs δεν θα έπαιρνα λόγω μικρού χώρου, κ s3 δεν έχει νόημα γιατί έχουμε το edition 30 που είναι ίδιο μοτέρ απλά του λείπει η 4κίνηση, άρα θα είχαμε ουσιαστικά 2 ίδια αμάξια.

Επίσης το s3 είναι κ λίγο πολυτέλεια ενώ το έβο είναι πιο σκληροπυρηνικό που το προτιμώ.

Σκέφτομαι για 9άρι ή 10άρι. Το 9άρι μου αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, είναι πιο ελαφρύ αλλά είναι λιγότερο εξοπλισμένο σε σχέση με το 10άρι κ μόνο χειροκίνητο.

Ξέρεις αν ισχύει αυτό που λες για τα σασμάν κ για του 9αριού;

Το 10άρι το προτιμώ ως πιο καινούριο, πιο ασφαλές, πιο εξελιγμένη 4κίνηση αλλά είναι πιο ασχημούλη (έχω σκεφτεί όμως τρόπους για να το ομορφύνω) κ είναι αυτόματο που είναι δίκοπο μαχαίρι ναι μεν λόγω άνεσης κ σφαιράτων αλλαγών αλλά θα θέλει κ αυτό δισκάκια για τα 700 άλογα.

Στα ίδια άλογα πάντα θα είναι μπροστά ένα s3 από ένα 10άρι κ μόνο το βάρος να σκεφτούμε αλλά το Evo έχει κ άλλες χάρες, στις στροφές δεν ξέρω αν μπορεί να μείνει κοντά το s3.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν απο μια εβδομαδα οδηγησα ενα evo 9 stock τurbo(420hp) με φουλ περιφερειακα αγραφο εγκεφαλο ενισχυμενη μεταδοση κτλ.

αφου περασαμε απο το δυναμομετρο βγηκαμε για δοκιμες στο δρομο.

 δεν εντυπωσιαστηκα καθολου και δεν αναφερομαι  μονο σε δυναμη αλλα σαν ευχρηστια,τρελλη καταναλωση,

ειναι πισω σε εξελιξη σε σχεση με τα  αντιστοιχα τετρακινητα vag, ο εγκεφαλος ο stock ειναι παναρχαιος  καμια σχεση με τους med  των tfsi tsi

γιαυτο ολοι βαζουν αγραφο για να εχουν δυνατοτητες.

και μια και αναφερθηκες σε μεταδοση ο ιδιοκτητης το εχει σχεδον ενα χρονο και εχει αλλαξει δισκοπλατο βολαν μια φορα και τελευταια ολοκληρο

tranfer case πολλα εξοδα, περισσοτερο καιρο το εχει συνεργειο παρα για βολτα.

απο την αλλη σιγουρα στριβει πολυ καλα με τα διαφορικα του αλλα και τα s3 με haldex performance ειναι πολυ διασκεδαστικα στο δρομο

εχουν την αισθηση της υπερστροφης που εχουν τα αυτοκινητα με 3 διαφορικα evo sti κτλ.

προσωπικα δεν θα  σκεφτομουν καθολου αυτη την λυση evo αλλα σιγουρα ειναι διαφορετικες οι προτεραιοτητες καθε ανθρωπου ιδιως αυτην την περιοδο που διανυουμε

 

Link to comment
Share on other sites

Ομορφα,αλλά πολλά τα ...αλογα!!!:startle:

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, queen said:

Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Ναι, το ξέρω πως είναι πιο ακριβή η βελτίωση του. Τα είχα σκεφτεί τα αμάξια που λες αλλά δεν γίνεται να πάρω πάνω από 2λιτρο.

TTs δεν θα έπαιρνα λόγω μικρού χώρου, κ s3 δεν έχει νόημα γιατί έχουμε το edition 30 που είναι ίδιο μοτέρ απλά του λείπει η 4κίνηση, άρα θα είχαμε ουσιαστικά 2 ίδια αμάξια.

Επίσης το s3 είναι κ λίγο πολυτέλεια ενώ το έβο είναι πιο σκληροπυρηνικό που το προτιμώ.

Σκέφτομαι για 9άρι ή 10άρι. Το 9άρι μου αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, είναι πιο ελαφρύ αλλά είναι λιγότερο εξοπλισμένο σε σχέση με το 10άρι κ μόνο χειροκίνητο.

Ξέρεις αν ισχύει αυτό που λες για τα σασμάν κ για του 9αριού;

Το 10άρι το προτιμώ ως πιο καινούριο, πιο ασφαλές, πιο εξελιγμένη 4κίνηση αλλά είναι πιο ασχημούλη (έχω σκεφτεί όμως τρόπους για να το ομορφύνω) κ είναι αυτόματο που είναι δίκοπο μαχαίρι ναι μεν λόγω άνεσης κ σφαιράτων αλλαγών αλλά θα θέλει κ αυτό δισκάκια για τα 700 άλογα.

Στα ίδια άλογα πάντα θα είναι μπροστά ένα s3 από ένα 10άρι κ μόνο το βάρος να σκεφτούμε αλλά το Evo έχει κ άλλες χάρες, στις στροφές δεν ξέρω αν μπορεί να μείνει κοντά το s3.

Στις στροφες το δικο μου είναι ρυθμισμενο μεχρι 7500  επειδή είναι τετραμπεκο αν και εχω full supertech καπακι βαλβιδες-ελατηρια-retainers-ασφαλειες εχω τις υποδομες για extra στροφες 8000+ απλα πρεπει να το κανω οχταμπεκο κατι το οποιο δυστυχως στα s3 tfsi είναι μονόδρομος για πανω από 600 αλογα λογω αμεσου ψεκασμου.Επειδη όμως το οχταμπεκο δε μου καθεται καλα διοτι το να δουλευουν παραλληλα δυο εγκέφαλοι μαζι με φοβιζει για δυσλειτουργειες η και στέγνωμα της πισω παράλληλης αντλιας που στελνει καυσιμο στα εξτρα μπεκ εχω συμβιβαστεί στα 600+ αλογα και μενω εκει,το evo όμως όπως και το Honda vtec εκει υπερτερουν εχουν μεγαλυτερο κοφτη στροφων οπου αυτό σημαινει ότι αν μεχρι τις 7500 στροφες που εχω κοφτη δεν εχω πανω από μιαμιση-δυο καροτσες διαφορα θα με περασει στο κοφτη διοτι θα εχει 600-800 στροφες επιπλέον.Το 9αρι evo και αυτό εχει θεμα με το σασμαν,για το δεκαρι δε το εχω ψαξει αλλα σαν εμφανιση συμφωνω μαζι σου το 9αρι είναι πιο ομορφο και οχι χοντροκομμενο όπως το δεκαρι.Ενα τελευταιο μειονέκτημα είναι ότι με 200+ το evo τρεμει ολοκληρο τριζουν όλα μεσα στη καμπινα ενώ antistoixa to s3 tfsi καμια σχεση είναι στιβαρο και δε καταλαβαίνεις τιποτε πιανεις 270-280 και δε καταλαβαίνεις τιποτε,πιστεψε με μεινε στο group vag το σασμαν είναι μεγαλο θεμα και δε λυνεται ευκολα συν οι πολλες ζημιες που βγαζει.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε έναν καλό φίλο που είχε evo 8 big turbo γύρω στα 600 άλογα κ επειδή το έφτιαχνε σιγά-σιγά παρακολουθούσαμε μαζί την εξέλιξή του. Ποτέ δεν είχε τέτοια προβλήματα, ούτε στο σασμάν ούτε στον προγραμματισμό. Βέβαια για το ότι είναι πιο ακριβή η βελτίωσή του συμφωνούσε 100%.

Θα τα έχω στο μυαλό μου αυτά που λέτε κ μιας κ ακόμα δεν έχω μαζέψει τα χρήματα ούτε έχω βρει αυτό που θα πάρω θα το ψάξω περισσότερο κ θα ρωτήσω για περισσότερες πληροφορίες κ άλλους εβάκιδες πριν να προχωρήσω.

Link to comment
Share on other sites

Μιας κ τα σχέδια για το evo φαίνεται να απομακρύνονται γιατί λόγω φορολογίας θα είναι λίγο δύσκολο να έχουμε 2 2λιτρα στην οικογένεια, μετά το καλοκαίρι το κουπράκι θα προχωρήσει σε big turbo. Δεν θέλω να πω νούμερο ακριβώς γιατί τώρα φτιάχνουμε το πλάνο αλλά θα είναι 450+ ^_^

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ε τι να κάνουμε δεν πειράζει, όπως ξέρεις η δύναμη είναι γλυκιά κ εθιστική...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.