Jump to content

Recommended Posts

Queen , κατι λιγο ασχετο , και συγνωμη αμα στο χαλαω την παρουσίαση σου , αλλα αυτη την στογμη με τοσους ίππους τι κατανάλωσης βλεπεις , μιλαω εντός και εκτος πόλεις και οχι τερμα γκαζι

Link to comment
Share on other sites

Στο χαλαρό σε εθνική-αττική οδό ή σε ταξίδι είναι γύρω στο 6.5-7. Μέσα στην πόλη με κίνηση κ ειδικά τώρα με τον κλιματισμό φτάνει κ 11.5-12.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , the_winner said:

Εμπλεξες... Δεν θα ειναι ποτε daily να ξέρεις

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Για ποιο λογο φιλε μου εμπλεξε όπως επισης γιατι δε θα είναι ποτε daily;Η κινηση της Νασσιας είναι πολύ σωστη διοτι ετσι θα εχει ένα αυτοκινητο για ολες τις χρησεις,καθημερινο-βολταδικο-κοντραδικο.Αυτο φιλε μου επιτυγχάνεται καταργωντας τη ν75 και με το που θα εγκαταστησει το boost controller θα εχει ένα τεραστιο πλεονεκτημα να παιζει 3 πιεσεις,μηχανικη πιεση οπου το αυτοκινητο θα παιζει 300-330 αλογα με κλειστο το boost controller,μικρη πιεση οπου εκει θα παιζει 400-440 αλογα και μεγαλη πιεση με μεθανολες 500+ αλογα με το τούρμπο που θα επιλεξει.Το πρωι θα πηγαινει στη δουλεια της με μηχανικη πιεση,θα κανει τα ταξιδάκια της και τις βολτες της με μικρη πιεση και τα πατηματακια της σε οποιον της πουλήσεις μουρη στο δρομο θα ανοιγει το διακοπτακι με τις μεθανολες και αντε γεια μετα.Που ακριβως δεν είναι daily το αυτοκινητο;Θα εχει ένα πακετο επιλογων οποια στιγμη θελει αναλογα με τη χρηση.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν κατάλαβα τη χρησιμότητα του  boost controller :thumbsd: , με το δεξί πόδι δηλαδή δεν γίνεται να έχεις τα άλογα που κάνεις κέφι τη δεδομένη στιγμή?

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Ποτέ δεν κατάλαβα τη χρησιμότητα του  boost controller :thumbsd: , με το δεξί πόδι δηλαδή δεν γίνεται να έχεις τα άλογα που κάνεις κέφι τη δεδομένη στιγμή?

Μακαρι να ηταν τοσο απλα τα πραγματα φιλε μου δυστυχως όμως δεν είναι ετσι,μπορει να γινει διαχειριση των πιεσων μεσω ecu διοτι το πιο σωστο θα ηταν να μη καταργείται η ν75 σε αυτά τα επίπεδα δυναμης όμως και σε πιεσεις 2+ bar με μεθανολες το boost controller einai μονόδρομος διοτι φερνεις το αυτοκινητο στα μετρα του σετ απ σου δηλαδή set-gain-warning-peak ρυθμίζονται από εσενα παντα με τις συμβουλες του προγραμματιστη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα λεγα και το άλλο, σε ένα ταξίδι δεν είσαι και πολύ σίγουρος για τη βενζίνη που σ' αυτό το στάδιο πλέον είναι ιδιαίτερα σημαντικό, οπότε δουλεύεις light χάρτες, που θα είναι όμως επαρκείς για να κάνεις μια γρήγορη και ασφαλή προσπέραση στην εθνική χωρίς να φοβάσαι να πατήσεις τέρμα. Εντός πόλης τώρα, που βάζεις από συγκεκριμένο πρατήριο και ξέρεις, δουλεύεις πιό δυνατά και κάνεις τα πατήματά σου. 'Εχω 0 εμπειρία από bc και από bt προφανώς (προς το παρόν), οπότε λέω πώς αντιλαμβάνομαι εγώ το θέμα των διαφορετικών πιέσεων.

Πάντως μετά το κουπράκι το ίδιο μονοπάτι θα πάρει και το edition (τελικά μετά την κουβέντα μας Δημήτρη το ξανασκέφτηκα και θα αφήσω το υβρίδιο και θα πάω κατευθείαν bt, αφού έτσι κι αλλιώς θα γίνει σφυρί), άλλωστε όποιος έχει παρακολουθήσει σε άλλα forums τα τελευταία 6 χρόνια την εξέλιξη και των δύο, θα έχει δει ότι περίπου εναλλάξ γίνονται οι βελτιώσεις τους. Τώρα είμαστε στο υβρίδιο και φουλ 1ο αντίστοιχα (285+ και 366+), όμως επειδή τελευταίο κάναμε το edition (φουλ 1ο στάδιο), παίρνει και πάλι σειρά το cupra αυτή τη φορά για bt. Βέβαια όπως έγραψε η Νάσια αυτό δεν ήταν στα σχέδια πριν λίγους μήνες που σκεφτόμασταν για αλλαγή σε evo, αλλά βγήκαν έξω τα κομπιουτεράκια και τελικά δεν συμφέρει να έχουμε δύο 2λιτρα. Η απόφαση να ξέρετε δεν πάρθηκε ελαφρά τη καρδία και μπορεί τώρα πλέον να ανυπομονούμε να ξεκινήσει αυτό το πολύ ενδιαφέρον project αλλά όταν πήραμε την απόφαση η γεύση ήταν γλυκόπικρη, γιατί θέλαμε πολύ το evo δίπλα στο edition. Εύχομαι λοιπόν στο μικρό μας ένα δρόμο απροβλημάτιστο, γεμάτο με επιτυχίες και να συνεχίσει να κερνάει δροσιστικά ροφήματα, και δείτε ειρωνία, το πρώτο που θα κεράσει θα είναι το edition :lol:

Και μην ξεχνιόμαστε, πρώτα διακοπές, δεν δουλεύουμε για τα αμάξια μας. ;)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ναι όπως είναι δεν αντέχει με τίποτα. Δύο είναι τα τινά είτε θα βάλω δισκάκια κ πρόγραμμα στο υπάρχων είτε θα το πουλήσω κ θα βάλω το 6άρι που έμαθα πως μπαίνει. Το 6άρι dsg δεν χρειάζεται δισκάκια για την ροπή που θα έχω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , DarkX said:

Εγώ θα λεγα και το άλλο, σε ένα ταξίδι δεν είσαι και πολύ σίγουρος για τη βενζίνη που σ' αυτό το στάδιο πλέον είναι ιδιαίτερα σημαντικό, οπότε δουλεύεις light χάρτες, που θα είναι όμως επαρκείς για να κάνεις μια γρήγορη και ασφαλή προσπέραση στην εθνική χωρίς να φοβάσαι να πατήσεις τέρμα.

Φίλε DarkX από ότι είδα στη δυναμομέτρηση σου με 3.500 σαλ έχεις ήδη 220 ΗΡ , δεν νομίζω να χρειάζεσαι περισσότερα για να κάνεις μια χαλαρή προσπέραση... και με μισό γκάζι καθαρίζεις εύκολα του περισσότερους που θα πάνε να αντισταθούν... μην χάνουμε και τη αίσθηση  του μέτρου .

(καλύτερο boost controler από το δεξί πόδι δεν υπάρχει λέμε...)

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάμε για του Θοδωρή (DarkX) ούτε για το δικό μου όπως είναι τώρα.

Μιλάμε για το δικό μου όταν θα γίνει bt (όπως κ του Θοδωρή). Κ μόνο τις μεθανόλες που θα βάλω να σκεφτείς, δεν θέλω να έχω μόνο έναν χάρτη με αυτές, γιατί να δουλεύω τις μεθανόλες συνέχεια; Δεν χρειάζεται να ψεκάζω τσάμπα ούτε κ θέλω να τις ξοδεύω έτσι, η μεγάλη πίεση με τις μεθανόλες θα είναι για εξαιρετικές περιπτώσεις. Οι άλλες 2 πιέσεις που σου επιτρέπει να έχεις το boost controller (ελατηρίου κ μια σχετικά μεγάλη χωρίς μεθανόλες) κ όχι η Ν75 θα χρησιμοποιούνται πολύ πιο συχνά. Σε ολοκληρωμένο bt η χρήση bc κατ'εμέ είναι επιβεβλημένη.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Vassilis63 said:

Φίλε DarkX από ότι είδα στη δυναμομέτρηση σου με 3.500 σαλ έχεις ήδη 220 ΗΡ , δεν νομίζω να χρειάζεσαι περισσότερα για να κάνεις μια χαλαρή προσπέραση... και με μισό γκάζι καθαρίζεις εύκολα του περισσότερους που θα πάνε να αντισταθούν... μην χάνουμε και τη αίσθηση  του μέτρου .

(καλύτερο boost controler από το δεξί πόδι δεν υπάρχει λέμε...)

Στο quote που μου έκανες δεν μιλούσα για το δικό μου αμάξι αλλά της Νάσιας ως big turbo. Απλά εξηγούσα έναν πιθανό λόγο που είναι καλό σε ένα στάδιο big turbo να δουλεύει κανείς 2 ή 3 πιέσεις, πας ταξίδι και βάζεις βενζίνη που ίσως δεν είναι τόσο καλή, επιλέγεις λοιπόν χαλαρούς χάρτες και έτσι σε μια ενδεχόμενη προσπέραση π.χ. μια νταλίκα, πατάς άφοβα τέρμα για να προσπεράσεις με άνεση και ασφάλεια χωρίς να κινδυνέψει το μοτέρ (λόγω της συγκεκριμένης βενζίνης). Ο δε χαλαρός χάρτης δεν θα είναι καθόλου "λίγος" μιας και στης Νάσιας θα αποδίδει κοντά στα 350 άλογα, αυτή θα είναι η χαμηλή της πίεση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Που τα εχετε δει αυτα το καθημερινο 1.4 450+ ? το αμαξι απο μοτερ εχει τιποτα ? σφυρια ,μπιελες, καπακι, ροικη, εκκεντρα ? Εκτος απο αυτο για να βγαλεις 450 ετσι απλα οσο νομιζετε ( που δεν θα βγουνε) λογικα θα χεις ενα τουρμπο που θα σπουλαρει στις 6 δλδ 1500 στροφες πες....εδω δεν δουλευε το αμαξι ως υβριδιο στα 280,θα δουλεψει ως bigturbo στα ''450+++'' ? Για το dsg δεν τ αναφερω καν !Θα δωσετε υπερβολικα πολλα λεφτα και αποτελεσμα δεν θα εχετε !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σοβαρα τωρα ...σαν κατοχοσ big turbo ibiza cupra dsg θα σ πω οτι δεν μπορεισ να πεσασεις τα 400-420 αλογα(και πολλα λεω) ..επισης θα ηθελα να σ πω οτι το αμαξι σ δεν θα ειναι ουτε καθημερινο ,ουτε θα εχει 300+αλογα στην μηχανικη /400+ στην μεσαια και 500 στην μεγαλη..και αλλα πολλα .. γτ για να φτασεις αυτα τα αλογα θεσ μια 3071 τουχαλιστον η οποια στο αμαξι σ θα τουμπιζει στν κοφτη .ολα αυτα που λετε απο πανω ειναι λεμε και καμια μλκια να περασει η ωρα 

 

...θα σ προτεινα λοιπον να κανεισ ενα big turbo με ενα σχετικα μικρο τουρμπο να βγαλεισ 380 αλογακια και τοτε θα ειναι ψιλοκαθημερινο και θα το ευχαριστηθεισ ..αυτα ..καλη συνεχεια 

Edited by dkost
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , dkost said:

σοβαρα τωρα ...σαν κατοχοσ big turbo ibiza cupra dsg θα σ πω οτι δεν μπορεισ να πεσασεις τα 400-420 αλογα(και πολλα λεω) ..επισης θα ηθελα να σ πω οτι το αμαξι σ δεν θα ειναι ουτε καθημερινο ,ουτε θα εχει 300+αλογα στην μηχανικη /400+ στην μεσαια και 500 στην μεγαλη..και αλλα πολλα .. γτ για να φτασεις αυτα τα αλογα θεσ μια 3071 τουχαλιστον η οποια στο αμαξι σ θα τουμπιζει στν κοφτη .ολα αυτα που λετε απο πανω ειναι λεμε και καμια μλκια να περασει η ωρα 

 

...θα σ προτεινα λοιπον να κανεισ ενα big turbo με ενα σχετικα μικρο τουρμπο να βγαλεισ 380 αλογακια και τοτε θα ειναι ψιλοκαθημερινο και θα το ευχαριστηθεισ ..αυτα ..καλη συνεχεια 

Όλα αυτά που ειπωθηκαν παραπανω είναι μακακιες ε;Ευτυχως ρε φιλε που βγηκες εσυ να μας ανοίξεις τα ματια,ακου λοιπον να μαθαίνεις με υπερκυβισμο όλα γινονται φιλε μου δε θα κατσω να σου αναλυσω γιατι θα χρειαστω μια ωρα να γραφω όταν θα το ολοκληρωσει πρωτα θεος η κοπελα όπως την εχουν ηδη συμβουλεψει αυτοι που ξερουν θα δουμε αν βγαινουν τα 450+.που θα βγουν χαλαρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οςο και να αναλύσεις δεν εχεις ασχοληθεί μαλλον στην πράξη ! Θα επιστρέψω και εγω με σεντονάκι μόλις βρω χρόνο .

Αυτά τα χαλαρά πίστεψε με δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ χαλαρά !

Βασικά βγαίνουν χαλαρά με πολυ χρήμα και καθόλου daily αμάξι ! Ξεχνάμε τον κομπρεσορα για αρχή κ έχουμε ενα αμάξι ΤΑΦΟΣ μέχρι τις 5500

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ασχολειθειτε με του dark x το αμαξι που εχει μελλον σε τετοιο σετ απ και καντε και κατι χαλαρο για τησ queen και θα ειναι ολα πενα 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα παιδιά οντως απαντάνε ειρωνικά αλλα δεν παύει να ειναι η αλήθεια ! Το να φτασεις 700 ενα 2.0 tfsi ειναι πιο εύκολο απο το να φτασεις 500 ενα 1.4 tsi . Όταν ασχοληθείτε στην πράξη με 1.4 θα το δείτε !

Αυτά τα 300+ μηχανική και 500+ τέρμα ειναι όνειρα θερινής νυκτός !

Είδη η Νασια εχει φάει άκυρο απο μεγάλο συνεργείο της Αθήνας όταν δεν αξιζει να γίνει αυτο

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

και να τολμησει να κανει τι ?  να γινει πειραμα του μηχανικου και προγραμματιστη ? να εχει αμαξι για 1 φορα το 2μηνο ? και με τα λεφτα που θα χρειαστει να ριξει ας παρει 1000 φορες το εβο που θελανε ! 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγο της αντιπαράθεσης, είπα ότι έχω στα σχέδια μου να κάνω αυτό από εκεί κ πέρα το αποτέλεσμα είτε θα διαψεύσει είτε θα δικαιώσει αυτούς που έγραψαν. Το αμάξι θα βελτιώνεται βήμα βήμα κ δεν έχουμε καταλήξει ακριβώς σε κάποιο σέταπ. Κ αν χρειαστεί να γίνουν τροποποιήσεις στην πορεία ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία θα είμαι που θα αντιμετωπίσει κάτι που προέκυψε κ θα χρειάζεται κάποια αλλαγή στο πλάνο.

49 λεπτά πριν , the_winner said:

Είδη η Νασια εχει φάει άκυρο απο μεγάλο συνεργείο της Αθήνας όταν δεν αξιζει να γίνει αυτο

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Θες να μου εξηγήσεις, με πμ για να μην χαλάμε το θέμα, τι εννοείς ότι έχω φάει άκυρο γιατί ακόμα κ με το πολύ γνωστό συνεργείο που μίλησα για το bt είχαμε μια πολύ εποικοδομητική κ ενθαρρυντική πρώτη συζήτηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

νασιας καλησπερα , επειδη εγω ειμαι ασχετος θα ηθελα να σε προσκαλεσω μια μερα που θα εχεισ χρονο να δεισ ibiza με 350 αλογα με 430 και με 600 να εχεισ και εσυ μια αποψη , θα σε βοηθησει να αποφασισεις και πιο ευκολα τι θα ηθελεσ να κανεισ με το αυτοκινητο σ .  αν θελεισ φυσικα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα λογια ειναι λογια ,και ολοι καλοι ειναι ..στην πραξη ειναι το δυσκολο 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ο τρόπος που ξεκινήσατε δεν ήταν σωστός, άλλο το ποιος θα δικαιωθεί στο τέλος αυτό θα φανεί εκ του αποτελέσματος, έχουμε ήδη κάνει τις πρώτες επαφές με πασίγνωστο συνεργείο και όπως σας είπε η Νάσια, λάβαμε πολύ ενθαρρυντικά μηνύματα προς την κατεύθυνση που θέλουμε να κινηθούμε κι ας μιλάει ο άλλος για άκυρα και τέτοια, φιλικά να του πω να αλλάξει πληροφοριοδότες γιατί εκτίθεται. Αλλα δεν σας ξέρουμε, δεν μας ξέρετε, ειδικά εσείς οι δύο κάνατε εγγραφή στο φόρουμ για να πείτε ότι το αμάξι της δεν δουλεύει, ότι είμαστε για γέλια, να πάμε στο υπόγειο και διάφορα άλλα ανέκδοτα. Ίσως είστε βαλτοί από άλλους και ήδη μου έρχονται ονοματα, ίσως είναι απλά το νεαρό της ηλικίας σας, δεν ξέρω πόσο είστε και δεν έχει και σημασία, μάθετε πάντως ότι έτσι μιλάς στους φίλους σου και μάλιστα στους πολύ κοντινούς σου φίλους, διαφορετικά θα παρεξηγηθείς. Αν μιλάς καλοπροέραιτα, υπάρχει τρόπος να περάσεις το μήνυμά σου όμορφα, πολιτισμένα και χωρίς ειρωνίες. Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει, και ένα καλή επιτυχία θα ήταν μια πολύ καλή αρχή. Φιλικά σας τα λέω για το δικό σας καλό, έτσι κι αλλιώς όλα τα παραπάνω λογικά θα διαγραφούν και θα περάσουν σαν φύλλο που το πήρε ο αέρας και δεν το πρόσεξε κανείς. ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.