cygamer Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 (edited) Γεια σας παιδια. Ειμαι κατοχος ενος VW GOLF MK6 GTD απο το 2010 και μου βγαζει αυτο το προβλημα στα 90000χιλιομετρα. Το προβλημα εχει ως εξης: Κατα την εκκινηση του το αυτοκινητο μπουκωνει( βηχει πριν ξεκινησει ) λες και θελει αλλαγη η μπαταρια. Οταν ξεκινησει και για 2 δευτερολεπτα μενει αναμενη η ενδειξη http://www.volkswagen.co.uk/owners/warning-light/diesel-engine-management-lamp Πριν την εκκινηση του κινητηρα γυρναω το κλειδι περιμενω την πιο πανω ενδειξη να σβησει και μετα εκκινω τον κινητηρα. Με το που γυρναω το κλειδι παει να ξεκινησει, μπουκωνει, αναβει η ενδειξη, ξεκιναει κανονικα ο κινητηρας και σβηνει μετα η ενδειξη. Να αναφερω οτι αυτο συμβαινει το πρωι με την πρωτη εκκινηση της ημερα και μαλλον οταν η θερμοκρασια ειναι κατω απο 15 βαθμους κελσιου. Το μπουκωμα αρχισε να το κανει με το που μπηκε ο χειμωνας αλλα δεν αναβε η ενδειξη και σκεφτηκα η μπαταρια θα ειναι καιρος να την αλλαξω. Τωρα ομως που αναβει η ενδειξη τι μπορει να ειναι? Το προβλημα εμφανιζεται μονο κατα την πρωτη πρωινη εκκινιση ή οταν το αυτοκινητο παραμεινει ακινητοποιημενο για περισσοτερο απο 15ωρες. Κατα τα αλλα ο κινητηρας δουλευει κανονικα. Καμια ιδεα? Edited December 22, 2015 by cygamer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Αν θέλεις την επόμενη φορά δοκίμασε να γυρίσεις το κλειδί στην πρώτη θέση 3-4 φορές πριν βάλεις μπροστά κ πες μας αν δεις κάποια διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cygamer Posted December 22, 2015 Author Report Share Posted December 22, 2015 Ενταξει θα το δοκιμασω αλλα θα μου παρει 2-3 ημερες μιας και το συμπτωμα εμφανιζεται μονο στην πρωτη εκκινηση της ημερας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Δεν εννοούσα διαφορετικές μέρες. Όποτε είναι να το ξανακινήσεις αφού μπεις μέσα θα γυρίσεις το κλειδί στην πρώτη θέση (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο καντράν αλλά όχι η μηχανή) κ μετά θα το ξαναγυρίσεις στη θέση 0 (εκεί που κλείνουν τα λαμπάκια), ξανά στη θέση 1 κ μετά στη 0, ξανά στη θέση 1 κ μετά στη 0 κ μετά θα ξεκινήσεις τη μηχανή κ θα δεις αν πάρει πιο εύκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 Για την αντλια στο λεει που πρεσσαρει καυσιμο στη μπεκιερα εμπρος Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cygamer Posted December 23, 2015 Author Report Share Posted December 23, 2015 Παιδια δεν το δοκιμασα ακομα γιατι σημερα δεν εκανε κρυο και οταν το ξεκινησα πηρε κανονικα απ την πρωτη χωρις προβλημα. Οποτε πρεπει να περιμενω τον καιρο να κανει κρυο. Θα το παω ουτως η αλλος να το ελεγξουν για να ειμαι και εγω ησυχος (απλα το καθυστερω γτ πρεπει να παρω αδεια απο την δουλεια εκεινη την ημερα...) Εσεις πιστευετε μ αυτα που ανεφερα ειναι κατι που μπορει να περιμενει η αν δεν το κοιταξω συντομα θα μου δημιουργησει και αλλου προβληματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Δεν ξέρω εαν είναι σχετικό ... στο δικό μου (1,4 TSI) είχα κάτι παρόμοιο με το πρώτο ξεκίνημα. Άλλαξα μπαταρία επειδή νόμιζα στο κρύο δεν άντεχε επειδη είναι παλιά ... τελικά αποδείχθηκε πώς ήταν η μίζα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...