Jump to content
Touran Vangelis

Πυρκαϊά Στο Χώρο Του Κινητήρα.

Recommended Posts

Χρόνια πολλά σε όλους!

Το αυτοκίνητό μου είναι το Touran 1.6FSI του 2003, τώρα δεν θα αναφερθώ στα παλιά προβλήματα αλλά σε αυτό που προέκυψε πρόσφατα:

Ταξίδεψα για 100km, έκανα μια στάση 5 λεπτών και όταν ξεκίνησα πάλι, στα πρώτα 800 μέτρα, το αυτοκίνητο ξαφνικά έχασε ισχύ, έσβησε και όταν σταμάτησα, διαπίστωσα φωτιά στο χώρο του κινητήρα (βέβαια το μόνο που κάηκε ήταν η πλαστική ποδιά κάτω και μπροστά από τον κινητήρα). Έγινε κατάσβεση με πυροσβεστήρα σκόνης.

Η διάγνωση σου συνεργείου (εξουσιοδοτημένο) ήταν η εξής: ένας πολλαπλασιαστής βραχυκυκλωμένος, ο οποίος ενδεχομένως οδήγησε στην υπερθέρμανση του καταλύτη ο οποίος έδωσε φωτιά στην πλαστική ποδιά, ενώ δεν υπήρχε καμιά διαρροή, κανένα σωληνάκι καυσίμου σπασμένο ή φθαρμένο, ούτε καλώδιο καμένο) ή μήπως "πήρα από κάτω" καμιά πχ πλαστική σακούλα η οποία και να ανεφλέγη από τον καταλύτη. 

Δεν είναι ότι δεν θέλω να εμπιστευτώ την άποψη των τεχνικών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, αλλά από περιέργεια θα ήθελα να ξέρω:

  • αν κάποιος άλλος είχε ποτέ ανάλογο πρόβλημα και τι εξήγηση του δόθηκε,
  • αν κάποιος έχει τις τεχνικές γνώσεις να μπορέσει να μας πει πώς μπορεί να προκλήθηκε η φωτιά,
  • αν σκόνη του πυροσβεστήρα που την εισπνεύσαμε και κατά την πυρόσβεση αλλά και μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου από το συνεργείο μέχρι να το πλύνουμε μπορεί να είναι βλαβερή
  • αν το υπολείμματα της σκόνης του πυροσβεστήρα στον κινητήρα (δεν τόλμησα να τον πλύνω) μπορεί να προκαλούν τον λίγο καπνό που βλέπω όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και ανοίγω το καπό.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας όσοι ασχοληθείτε με την περίπτωσή μου 

και πάλι καλές γιορτές σε όλους!

 

Link to comment
Share on other sites

Πέρσυ ίδια εποχή κυνηγιόμουν με τον κολλητό μου με ένα Mercedes.

 

Δούλευα το αμάξι στον κόφτη για ώρα,χώρις να αφησω πουθενα.

 

Ο καταλύτης ήταν βουλώμενος,τα καυσαέρια προφανώς δεν φεύγαν και γυρνάγαν πίσω.

 

Το χταπόδι έγινε κίτρινο,άρπαξε η προστασία που έχει εκεί σαν αλουμινοχαρτο ενα πράγμα,άρπαξε και η ποδια,και μου έλεγε η κοπελα μ οτι κάτι μυριζει καμμενο.

(Εγώ συνεχίζα κόφτες δεν ειχα αφησει),τις ελεγα οτι ειναι τα φρενα :lol: :lol:

 

Σταματάω βλεπω καπνους ανοιγω καπο,και βλεπω φλογα :lol: :lol:

 

Πηρα και εγώ πυροσβεστηρα και εριξα,εσβησε.

 

Το πήγα συνεργειο,μου ειπαν οτι στα 190.000 ειχε βουλώσει ο καταλυτης,τον άλλαξα,αλλαξα και ενα σωληνακι που καηκε και την ποδια,και όλα κομπλε.

 

Απο τότε (60.000-70.000) χλμ όσο σκισιμο και να εχει φαει δεν εχει ξαναβγαλει ουτε ιχνος φωτιας :lol: :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Passatoukos!

Στην περίπτωσή μου δεν έχουμε να κάνουμε με κόφτες. Το max των στροφών ήταν <4.500

Όσο για τον καταλύτη μάλλον έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το δείχνουν τα λαμπάκια και γιατί δεν το δείχνει ο εγκέφαλος του συνεργείου?

Link to comment
Share on other sites

M@@@@@ιες του αερα σου λενε, ποια υπερθερμανση του καταλυτη και ποιος βραχυκυκλωμενος πολλαπλασιαστης μπορει να προκαλεσει υπερθερμανση του καταλυτη στα 800μ πορεια??? Και να βραχυκυκλωσε πολλαπλασιαστης δεν θα το καταλαβαινες?? θα σου εκανε θεματα πριν την σταση που εκανες.

 

Κατι αλλο εγινε και αρπαξε φωτια, κατι ακουμπησε πανω στον καταλυτη ή στην πολλαπλη εξαγωγης. Για να πυρωσει η εξαγωγη και ο καταλυτης εξωτερικα πρεπει να πηγαινεις φετες 5-6000στροφες κανα 15λεπτο. Το εχω δει πολλες φορες στο 16αρι 4αρι που ειχα να λαμπιριζει κιτρινος, την 1η φορα ειχα τρομαξει, φωτια ποτε δεν πηρε.

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρκετά ενδιαφέρουσα η απάντησή σου Dasauto

σ' ευχαριστώ!

Edited by Touran Vangelis
Link to comment
Share on other sites

εγω που παω κομματια πολλες φορες,,,,,θα χα γινει κινητο πυραναλωμα!!!!χαχαχαχαχαχ..οχι σιγουρα κατι ακουμπησε που δεν επρεπε!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βαγγέλη τσέκαρε το αμάξι και για διαρροές λαδιού εκτός από τον καταλύτη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ιδιο ακριβως προβλημα σε Passat FSI 2.0 του 2007. Καμμενος πολλαπλασιαστης αλλα φαινοτανε αν εβγαζες το καπακι πανω απο τη μηχανη. Εσενα λες πηρε φωτια η ποδια οποτε δεν ειμαι σιγουρος τι εννοεις. Παντως με αλλαγη πολλαπλασιαστη και εντος εγγυησης μαλιστα ολα λυθηκαν. Το αμαξι δεν ειχε εγγυηση αλλα τον πολλαπλασιαστη τον καλυψαν.

Τον ειδες οτι ηταν καμμενος; Ειναι γνωστο προβλημα αυτο.

Edited by Χάρης7
Link to comment
Share on other sites

Ιδιο ακριβως προβλημα σε Passat FSI 2.0 του 2007. Καμμενος πολλαπλασιαστης αλλα φαινοτανε αν εβγαζες το καπακι πανω απο τη μηχανη. Εσενα λες πηρε φωτια η ποδια οποτε δεν ειμαι σιγουρος τι εννοεις. Παντως με αλλαγη πολλαπλασιαστη και εντος εγγυησης μαλιστα ολα λυθηκαν. Το αμαξι δεν ειχε εγγυηση αλλα τον πολλαπλασιαστη τον καλυψαν.

Τον ειδες οτι ηταν καμμενος; Ειναι γνωστο προβλημα αυτο.

Είχες κάνει την ανάκληση προ 4-5 ετών που είχε έρθει για τον 2.0 fsi και τους πολλαπλασιαστες του; (Εμένα σε μοντέλο 2006 είχε έρθει ανάκληση)

Link to comment
Share on other sites

μεταφορα στην σωστη ενοτητα..προσεχουμε που ανοιγουμε τα θεματα μας..οχι οπου αν ειναι...υπαρχουν οι σωστες ενοτητες για καθε θεμα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.