Jump to content
jimakos75

Golf 4 1.8T - Δεν Ζεσταινει Το Κλίμα

Recommended Posts

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Μια που κρυωσε ο καιρός έβαλα το clima αλλά βγάζει πολύ λίγο ζεστό αέρα. Έχει δύναμη ο αέρας αλλά δεν είναι καθόλου ζεστός. Ακόμα και με ζεστό τον κινητήρα. Τι μπορεί να φταίει?

Link to comment
Share on other sites

Επιδημία επεσε το ιδιο εχω παθει στο 3 αρι μου.

Μαλλον ειναι βουλωμενο το ψυγειο του καλοριφερ.

Maxsym 400i ABS 34ps

Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλα κ καλη χρονια ,εγω οταν το ειχα αγορασει μου ειχανε πει.οτι κατω απο το 4oC δεν μπορει να δουλεψει το κλιμα μονο το καλοριφερ στο econ....δηλαδη το κομπρεσερ να δουλεψει κατω των 4 βαθμων δεν μπορει ..μολις  ζεσταΘΕΙ ο κινητηρας στο καλοριφερ θα εχεις ζεστη.δεν ειναι προβλημα ετσι δουλευει το συστημα στο climA.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τα ψυγεία, έχει και μια αντίσταση, αυτή τι κάνει?

Ισχύει και στο 3αρι αυτο φιλε μου ξερεις?

Maxsym 400i ABS 34ps

Link to comment
Share on other sites

ναι μονο econ..αν ανεβει η θερμοκρασια πανω απο 5 τοτε θα δουλευει κ το clima.απο οσο ξερω στο 3 δεν εχει clima αρα οχι εσυ εχεις μαλλον καποιο θεμα στο καλοριφερ..η δεν εχεις φρεον.ποτε το τσεκαρες τελευταια/

Edited by πανος-1.8τ.
Link to comment
Share on other sites

τσεκαρε μηπως θελει υγρα κ δεν βγαζει αρκετη ζεστη ,εμενα στο 22 κ σκαζω


ναι χρειαζεται για να δουλευει κ το καλοριφερ

Link to comment
Share on other sites

Η αντισταση ειναι για τις σκαλες του ανεμιστηρα και τιποτα αλλο. Το κομπρεσερ και το φρεον δεν εχουν καμια σχεση με την ζεστη που βγαζει το κλιμα, το κομπρεσερ παραγει μονο ψυξη.

Η βουλομενο καλοριφερ εχεις ή χαλασμενο ανοιχτο θερμοστατη. Μαλον το 2ο.

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αντισταση ειναι για τις σκαλες του ανεμιστηρα και τιποτα αλλο. Το κομπρεσερ και το φρεον δεν εχουν καμια σχεση με την ζεστη που βγαζει το κλιμα, το κομπρεσερ παραγει μονο ψυξη.

Η βουλομενο καλοριφερ εχεις ή χαλασμενο ανοιχτο θερμοστατη. Μαλον το 2ο.

Πως θα δω αν ειναι ο θερμοστατης???

Αν ειναι κλειστός ανεβαζει θερμοκρασία και αν ειναι ανοιχτος τη συμπτωματα υπάρχουν?

Στάλθηκε από το GT-I8262 μου

Link to comment
Share on other sites

Ναι θερμοστατης νερων, οταν ειναι κλειστος κυκλοφοραει τα νερα στον κινητηρα και στο καλοριφερ, οταν ανοιξει βαζει στο κυκλωμα και το ψυγειο νερου, αν μενει μονιμα ανοιχτος κυκλοφοραει συνεχεια τα νερα στο ψυγειο και σε χαμηλες θερμοκρασιες δεν βγαζει ζεστη το καλοριφερ, το βγαζει και σαν βλαβη μεσα στον εγγεφαλο στα 4αρια αλλα δεν αναβει λαμπακι.

 

Αν ο θερμοστατης ειναι ανοιχτος αυτο φενετε με κρυο κινητηρα και ενω δουλευει στο ρελαντι ο κινητηρας μολις αρχιζει να ανεβαινει η θερμοκρασια, αν ποιασετε στο ψυγειο το πανω κολαρο του νερου κοντα στο ψυγειο, και ειναι ζεστο-χλιαρο, ο θερμοστατης ειναι μονιμα ανοιχτος.

Επισης αν βγεις εθνικη τωρα που εχει κρυο και πηγαινεις χαλαρα με 70-80Km ή αν κανεις καταβαση ρολαριστος η θερμοκρασια του κινητηρα θα αρχισει να πεφτει.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την λεπτομερη ανάλυση αλλα δεν εχω κανενα σύμπτωμα ανοιχτου θερμοστατη.

Οποτε κοιταω αλλου.

Ευχαριστω και καλη χρονιά να έχετε.

Στάλθηκε από το GT-I8262 μου

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όπως κοιτάω τον κινητήρα από έξω, από μπροστά, λεγε για το κολαρο που είναι στην πλευρά της μπαταρίας, ψηλά, η γι άλλο κολαρο που είναι κάτω χαμηλά στο intercooler?

Link to comment
Share on other sites

Με κρυο κινητηρα στην 1η εκκινηση της ημερας πρεπει να ειναι κρυο τελειως μεχρι να αναιβει η θερμοκρασια στους 90 οπου θα ανοιξει ο θερμοστατης.

Αρα θες θερμοστατη.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά σύμφωνα με τα λεγόμενα σου έχω θέμα στον θερμοστάτη, όμως όταν έχει πολύ κρύο, δεν πέφτει η θερμοκρασία κάτω από 90, εν κινήσει. Κόστος γνωρίζουμε ενδεικτικά? Τον αλλάζω μόνος μου?

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω, το κολαρο το πανω που παει στο ψυγειο πρεπει να ειναι παντα κρυο με κλειστο θερμοστατη σε κρυο ξεκινημα. Η αλλη περιπτωση ειναι να ειναι βουλωμενο το καλοριφερ σου, υπαρχει και ακομα μια περιπτωση το κλαπε του αερα να εχει μεινει για καποιο λογο στην θεση του κρυου και να μην περναει ο αερας απο το καλοριφερ. Αν εχει γινει το τελευταιο, αν εχει vagcom λογικα θα το βγαλει σαν βλαβη, μιας και εχει αισθητηρες μεσα στους αεραγωγους και δεν θα βλεπει την θερμοκρασια που ζητας.

 

Τωρα κοστος ανταλακτικου δεν ειναι μεγαλο, 15-20€ να εχει ο θερμοστατης εμποριου, αντε κανα λιτρο G12 να χρειαστεις, το να τον αλλαξεις ειναι λιγο πακετο, ειναι κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης αριστερα πανω απο το δυναμο αν θυμαμαι καλα. Εγω τον ειχα αλλαξει μια φορα.

 

Οπως και να εχει θελει ψαξιμο.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστώ πολύ, λογικά έχω θέμα στον θερμοστάτη όπως τα βλέπω τα πράγματα. Θα το περάσω έναν έλεγχο από obd να δω αν έχει βγάλει σφάλμα για τον θερμοστάτη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.