jimakos75 Posted January 4, 2016 Author Report Share Posted January 4, 2016 Σε περίπτωση που θέλω να αφαιρέσω την μονάδα του κλιματισμού, έχει δύο σωλήνες που πάνε στο χώρο του κινητήρα, αυτούς πως τους αποσυνδεω, γνωρίζει κάνεις? Με το φρεον τι γίνετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Δεν πιστεύω πως φταίει ο θερμοστάτης σου γιατί αυτός ελέγχει μόνο την ροή προς το μπροστινό φυγείο (του κινητήρα). Μόλις ζεσταθεί λιγάκι ο κινητήρας πιάσε με το χέρι τους 2 σωλήνες που μπάινουν στον θάλαμο των επιβατών. Αν έχεις θερμόμετρο υπερύθρων (στα συνεργεία πρέπει να έχουν) μπορείς να μετρήσεις την θερμοκρασία των σωλήνων χωρίς να καείς. Θα πρέπει ο σωλήνας επιστροφής απο τον θάλαμο να έχει λίγο χαμηλώτερη θερμοκρασία και σε κάθε περίπτωση άν και οι δύο είναι ζεστοί σημαίνει πως υπάρχει ροή μέσα απο το ψυγειάκι του θαλάμου επιβατών. Μαλλον η ρύθμιση της θερμοκρασίας γίνεται με κλαπέτο που ελέγχει την ροή του αέρα. Το κλαπέτο κινήται με ηλετρικό μότεράκι ή με ντίζες στα μοντέλα με χειροκίνητη ρύθμιση. Ρίξε μια ματιά στα λίνκ παρακάτω που πιστεύω θα βοηθήσουν στην διάγνωση πρίν αρχίσεις τις πληρωμές.. https://www.ifixit.com/Answers/View/114992/Why+isn't+my+heater+actually+heating http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/heating_ventilation_air_conditioning/heating_air_conditioning/air_conditioner/climatronic_air_conditioning_system_with_automatic_regulation/renewing_control_motors_for_air_conditioning_regulation/removing_and_installing__air_flow_flap_control_motor_v71/ Καλή τύχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted January 4, 2016 Author Report Share Posted January 4, 2016 Λογικά πρέπει να γίνετε κάτι μέσα στη μονάδα του κλιματισμού γιατί η ένδειξη της θερμοκρασίας μέσα στην κονσόλα, λειτουργεί σωστά. Πιθανόν το ψυγείο να έχει θέμα και να μην ζεσταινει γρήγορα αλλά λίγο και μετά από ώρα. Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω προς γνώση όλων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted January 4, 2016 Author Report Share Posted January 4, 2016 Ετρεξα ενα διαγνωστικο στο κλιματιστικο, πατωντας εναν συνδιασο πληκτρων και ανοιγοντας τον κεντρικο διακοπτη του κινητηρα. Μου εβγαλε ενα erro με ενα κωδικο 31d 02 αλλα δεν ξερω τι σημαινει.... Γνωριζει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 (edited) Δες πρώτα αν έχεις καμιά ρωγμή στο ψυγείο και μετά μήπως όντως στο ταμπλό μέσα στο κλαπέτο έχει πρόβλημα. Αν έχει πρόβλημα, όντως θέλει να βγεί το ταμπλό και ο μηχανισμός αυτός είναι ιδιαίτερα ακριβός. Τσέκαρε και τη βαλβίδα υψ. πίεσης στο κύκλωμα. Κατά τον έλεγχο για το ψυγείο, μπορείς να κάνεις και ένα καθαρισμό στο ψυγείο με μηχάνημα και καθαριστικό, μήπως από τα χρόνια γέμισε λάσπη (σίγουρο αυτό) και τη γλιτώσεις. Edited January 28, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted January 13, 2016 Author Report Share Posted January 13, 2016 Θα το βγάλω όλο όταν φτιάξει ο καιρός και θα το ανοίξω να δω το γίνετε μέσα Υπάρχει κλαπετο εκτός μονάδας κλιματιστικου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Εμενα εχει ενα κλαπετο κατω απο τους υαλοκαθαριστηρες στην μερια του συνοδηγου. Κατω ακριβως απο το φιλτρο γυρης και αυτο μου παραμενει ανοικτο.και ισως απο κει δεν απομονωνει τον κρυο αερα και γι αυτό βγαζει χλιαρο προς ζεστο. Αυτο το κλαπετο με πιο κουμπι κλεινει? Θυμιζω εχω το Μk3 εγω. Στάλθηκε από το GT-I8262 μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Τελικά ήταν θερμοστάτης... Δεν είχα ενδείξεις όμως στις αρχές του προβλήματος. Το Σκ που μας πέρασε με τις χαμηλές θερμοκρασίες που είχαμε σε πορεία μου έριξε λίγο την θερμοκρασία οπότε άλλαξα και όλα κομπλέ. 15 € κόστος θερμοστάτη μαζί με1 λίτρο παραφλου και αλλαγή σε 10 λεπτα. Στάλθηκε από το m2 note μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted February 14, 2016 Author Report Share Posted February 14, 2016 Φίλε μου που το πηγες και το έφτιαξες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 (edited) Μονος μου φιλε δημητρη. Ειναι πολυ ευκολο το κανει και μια γυναικα να σου δωσω να καταλαβεις. Ισως σε βοηθησει αυτο το βιντεο http://youtu.be/sv9J1x5Whz0 Οτι θες στηλε μου πμ Στάλθηκε από το m2 note μου Edited February 14, 2016 by BAD BOY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted January 5, 2017 Author Report Share Posted January 5, 2017 Τελικά το πρόβλημα είναι σε μια βαλβίδα η οποία είναι χαλασμένη και μόλις θέτω σε λειτουργία το κλιματιστικό, δουλεύουν συνέχεια οι ανεμιστήρες και κρυώνει συνέχεια το νερό του ψυγείου. Την απομόνωσα μέχρι να την αλλάξω και πλέον έχω ζεστό αέρα τώρα. Είναι αυτή που βρίσκεται στους σωλήνες του φρεον που μπαίνουν στην καμπίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...