Jump to content
Vasileios_N

Polo 1.4 Tdi Πρόβλημα Σβησίματος

Recommended Posts

Θελω να παρω το Polo που 2016 1.4 tdi με τα 105 αλογα αλα το σκεφτομαι διοτι διαβαζω οτι τα polo βγαζουν το προβλημα του σβησιματος ακομη και με το DSG.

 

Ισχύει το πρόβλημα αυτο με τους ντιζελοκινητηρες και του '15 η μονάχα τα προηγούμενα μοντελα εχουν το πρόβλημα αυτο ? 

Edited by Vasileios_N
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω στα dsg δεν είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα! Πλέον το πρόβλημα με τις χαμηλές στροφές δεν υφίσταται και στα καινούργια μοντέλα!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα τα dsg δεν σβηνουν ποτε τα σειριακα ναι , παντως ειναι καλη επιλογη το ντιζελ ... και στα καινουριο πολο τωρα εχουν συστηματα πολλα για αποφυγη προσκουρσης μετα φρεναρουν εαν βρουν εμποδιο μπροστα και αλλα πολλα . Στα καινουρια μοντελα του 2015 δεν υπαρχει θεμα 

Edited by Koursaros1979
Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς τα paddles στο τιμόνι για το dsg, ναι. Τα έχω βάλει.

Πάντως νομίζω ότι η έκδοση με τα 105 βγαίνει μόνο με χειροκίνητο στη Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Αν εννοείς τα paddles στο τιμόνι για το dsg, ναι. Τα έχω βάλει.

Πάντως νομίζω ότι η έκδοση με τα 105 βγαίνει μόνο με χειροκίνητο στη Γερμανία.

 

Σωστό, μόλις το επαλήθευσα.

http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#30205

Link to comment
Share on other sites

Θελω να παρω το Polo που 2016 1.4 tdi με τα 105 αλογα αλα το σκευτομαι διοτι διαβαζω οτι τα polo βγαζουν το προβλημα του σβησιματος ακομη και με το DSG.

 

Ισχύει το πρόβλημα αυτο με τους ντιζελοκινητηρες και του '15 η μονάχα τα προηγούμενα μοντελα εχουν το πρόβλημα αυτο ?

 εγω εχω το tdi 90ps 1.4 polo ΤΟΥ 2015  οντως ειναι ελατωματικα . το πηγα την περασμενη βδομαδα  και μου αλαξανε  αναλυτικα    1) 6 κοχλιες μπιλιοφορου  2)6 μπουλονια μ10χ1χ19,5  3)6 κοχλιες BM7Χ26Χ15 4)ΠΕΡΙΚΟΧΛΙΟ 5)ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ 6)ΡΟΔΕΛΑ 7)ΔΙΣΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 8)ΒΟΛΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 9)ΠΛΑΤΩ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 10)ΡΟΥΛΕΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 11ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΔΙ ΤΡΟΠ ...ΑΥΤΑ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ   ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 15000ΧΜ 

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη στα 30.000χμ θα σου αλλαξουν το αμαξι?ελεος δηλαδη  με αυτη τη vw..το εχουνε ξεφτιλισει με τα προβληματα!ηταν απαραιτητα να στα αλλαξουνε ολα αυτα?με τοσα λιγα χλμ?

η μηπως απλα για να δικαιολογησουν εργατοωρες συντηρησης?κ ποσο πληρωσες για ολα αυτα?τι να πω !

Edited by πανος-1.8τ.
Link to comment
Share on other sites

προφανως ηταν στο πλαισιο της κλασικης ανακλησης για το προβλημα με με τις χαμηλες στροφες.οσα του αλλαξαν ηταν δωρεαν προφανως!!!!

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη στα 30.000χμ θα σου αλλαξουν το αμαξι?ελεος δηλαδη  με αυτη τη vw..το εχουνε ξεφτιλισει με τα προβληματα!ηταν απαραιτητα να στα αλλαξουνε ολα αυτα?με τοσα λιγα χλμ?

η μηπως απλα για να δικαιολογησουν εργατοωρες συντηρησης?κ ποσο πληρωσες για ολα αυτα?τι να πω !

Δεν πληρωσα τιποτα ηταν στην εγγυηση 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Φιλε μου να σε ρωτησω? Τουχεις βαλει module η το σκεφτεσαι?

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

Βασίλη, τα έκανα χάλια ????

Λάθος ουσιαστικό...

Εννοούσα ορθή ανάρτηση σχολίου, όχι ανάρτηση αυτοκινήτου!

Την απλή μαμά φοράω πάντως και για χαλαρό προς μέτριο στυλ οδήγησης, δε θεωρώ πως υπάρχει θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, τα έκανα χάλια ????

Λάθος ουσιαστικό...

Εννοούσα ορθή ανάρτηση σχολίου, όχι ανάρτηση αυτοκινήτου!

Την απλή μαμά φοράω πάντως και για χαλαρό προς μέτριο στυλ οδήγησης, δε θεωρώ πως υπάρχει θέμα.

Οταν λες μαμα εννοεις την σπορ που χαμηλώνει με το κουμπακι το αμαξι η αυτη ειναι αλλη. επισης οταν πατας το κουμπακι παίζουν και τα RPM σε υψηλοτερους ρυθμους αμεσως η αυτο ρυθμίζεται απο το μενου στην οθονη ? Ξερεις ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Οταν λες μαμα εννοεις την σπορ που χαμηλώνει με το κουμπακι το αμαξι η αυτη ειναι αλλη. επισης οταν πατας το κουμπακι παίζουν και τα RPM σε υψηλοτερους ρυθμους αμεσως η αυτο ρυθμίζεται απο το μενου στην οθονη ? Ξερεις ?

 

Καλημέρες.

Τα TDI δεν έχουν το σύστημα SPORT Select (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις), μόνο το BlueGT.

Δεν ξέρω καν αν μπορεί να τοποθετηθεί ως extra στα TDI.

Το άλλο ερώτημα σχετικά με τις RPM δεν ξέρω να το απαντήσω.

Από τη γενικότερη εμπειρία μου σε αυτοκίνητα, θεωρώ πως αν μπορείς να επιλέξεις κάποια ρύθμιση SPORT, λογικά θα εφαρμόζεται σε ρύθμιση αναρτήσεων και χαρτογράφηση κινητήρα ταυτόχρονα.

Το θέμα είναι πως η VW κάνει αναφορά μόνο σε "Ηλεκτρονικά" ελεγχόμενες αναρτήσεις - θεωρητικά αυτορυθμιζόμενες.

 

οταν απενεργοποιουμε το start-stop το αμαξι συνεχιζει να σβηνει στις χαμηλες στροφες?

 

Θεωρητικά έχει σταματήσει να συμβαίνει στα νέα μοντέλα, έχουν γίνει σχετικές επιδιορθωτικές τροποποιήσεις.

Σε αυτά που είχαν πρόβλημα, πραγματοποιούνται τροποποιήσεις και επιδιορθώνεται το πρόβλημα.

Παρά ταύτα, στο forum έχει υπεραναλυθεί το θέμα, διάβασε ό,τι σχετίζεται με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με το σβησιμο εμενα μου ακουγεται π*********α παντως! VW POLO BLUEMOTION 2011 1.2 και δεν μ εχει σβησει ποτε!!! Ανηφορες κατηφορες στενα και κ***στενα τιποτα!!!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by activious
προσεχουμε το λεξιλογιο μας...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.