Jump to content
cjgeorgio

1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

Recommended Posts

Δεν θα ήταν καλό να ριχτεί άπλετο φως στην συγκεκριμένη υπόθεση??

 

Πως γίνεται η unitronic  να δίνει file k04-064 με 310 άλογα αλλά με αψεγάδιαστο εργοστασιακό δούλεμα και <<καταπράσινο>> readiness??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ραούλα αντίστασης και ρολάρισμα με 4η... και όχι με 5η σχέση! Θεωρητικά η 4η σχέση ειναι 1:1 σχέση οπότε είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα (όπως την αντικατοπτρίζει ένα χουβαρντάδικο Maha φυσικά), αλλά στα μοτέρ μας και με τις τουρμπίνες που μιλάμε είναι ένα πολύ καλόβολο μέτρημα που φουσκώνει και τελειώνει πολύ γρήγορα κάνοντας τα πάντα-όλα να φαίνονται βελούδινα!

 

Η λογική μιας μέτρησης ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα πρέπει να είναι να δείξει κάποιος νούμερα αλλά να δει πως δουλεύει το αμάξι!!! Αν το σκάσεις λοιπόν με μια 5η σχέση όπου ο χρόνος που θέλει να για να γεμίσει είναι πολύ μεγαλύτερος, θα δεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όλες τις λεπτομέρειες της καμπύλης και σίγουρα θα βγάλεις χαμηλότερα νούμερα (όπως πχ είχαμε μάθει να παίρνουμε σαν μπούσουλα τόσο καιρό) τότε το παραμύθι αλλάζει!

 

Και για να σου το πάω ρε συ Τασούλη ένα σκαλί πιο πέρα... και άλλα γραφήματα είδαμε κατά καιρούς και μετά έσκαγε το παραμύθι του "ναι μεν αλλά", του "πήγα στον άλλο τον Χ-Ψ-Ω και βρήκα την υγειά μου"!!!

 

Θέλεις ακόμα παραπέρα? Βλέπω συγχαρητήρια στον Χ tuner πχ μερικούς μήνες πριν, και αναλύσεις της τελειότητας... και ξαφνικά μετά ακούω άλλον tuner! τι πήγε στραβά? Που και γιατί πήγε στραβά? Να μην μάθουμε και εμείς τι διάολο παίχτηκε για να ξέρουμε? Ή μήπως όλα είναι για να δείξουμε το μέγεθος της "καρδερίνας" μας??? Ζητάω ταπεινά συγγνώμη για αυτό το "ξέσπασμα" και δεν θέλω να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ, αλλά το αμάξι το έχω από το 2009... και εν έτη 2016 τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου!!

 

Και αφού λέμε που λέμε... πραγματικά δεν κατανοώ την βλακεία όλου του πλανήτη μπροστά στο μεγαλείο μας!! 1.8 TSi Gen3 που από μαμάς του είναι έτη φωτός πάνω από BYT/BZB/CDAA σαν "δυναμική" και οι ξένοι τελειώνουν πολύ πριν από εμάς (γιατί τα άλογα που λες ότι τελειώνει η Κ04 είναι σωστά αλλά δηλώνονται σε εφαρμογή σε 2λιτρο μοτέρ και όχι 1. 8)!!! 2λιτρο S3 οι ξένοι τελειώνουν πριν από τον 1.8 μας... 2λιτρος CAWB που είναι το μοτέρ μας με 200 κυβικά παραπάνω διαδρομής πιστονιού τελειώνει και αυτό πριν από εμας!!!! Και όλα αυτά από εταιρείες οι οποίες έχουν και το brand να μοσχοπουλάνε με διόλου ευκαταφρόνητα ποσά τα διάφορα upgrade kits τους!!! Ή στραβός είναι ο γιαλός... ή εμείς στραβά αρμενίζουμε!

Φιλε Yositosi δεν ξερωποσο το εχεις ψαξει αλλα εχεις υποψιν σου ανθρωπους που θα κανουν τα παραπανω πραγματα σα ρουτινα.

 

Αν ναι σε παρακαλωνα μου τους προτεινεις και εχω παει αμεσως να δω τι παιζει.

 

Επιπλεον θεωρεις οτι υπαρχεικαλυτερος τροποςνα ρυθμισεις το αυτοκινητο απο το να κανεις λογκαρισματα στο δορμο?

 

Οταν πλεον το δυναμομετρο δεν αντιλαμβανεται τα προβληματα που εχεις?

 

Ρωταω γιατι θελω να τελειωνωμια και καλη με το tuning του αυτοκινητου μου και να ειναι στημενο σωστα ωστε να το πηγαινω ταπα ολη την ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη, πραγματικά τεράστια κουβέντα! Χωρίς υπερβολή τεράστια κουβέντα! ΔΕΝ είμαι γκουρού, ούτε μηχανικός, ούτε τίποτα. Απλά σαν άνθρωπος έχω μάθει, είτε σαν ιδιοσυγκρασία, είτε λόγω της δουλειάς μου, είτε οτιδήποτε... οποτεδήποτε αντιμετωπίζω μια "συναλλαγή" (γιατί όταν μιλάμε για πράγματα που έχουν να κάνουν με πώληση τότε έχουμε συναλλαγή), να γίνομαι άκρως σκεπτικός και να προσπαθώ να δω πίσω από την βιτρίνα...

 

Εεε λοιπόν από το 2010 που ασχολήθηκα με το όλο θέμα της βελτίωσης του 1.8 (ΒΖΒ τότε βέβαια), το μόνο που έχω δει ήταν συναλλαγές ρε φίλε! Κάποιοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι στο συνάφι) να βγάζουν φράγκα, και στην πορεία όπου άκουγα για "πολλά κεράσια" να βλέπω οτι στο τέλος ούτε καν πανέρι δεν υπήρχε για να το κρατήσεις και να πεις να είναι και μεγάλο! Και φυσικά στην όλη πορεία παιδιά "κ@βλωμένα" για τα πολλά τα άλογα να σκάνε χρήματα επί χρημάτων και σωστή δουλειά να μην γίνεται!

 

Στην αρχή τα πανηγύρια και μετά στα μουλωχτά (ή και φωναχτά) το όλο παραμύθι απομυθοποιούνταν. Στην τελική να υποθέσω ότι το βίωσες και εσύ αυτό γιατί είδα ότι τον Απρίλιο μοίραζες συγχαρητήρια στον Χ tuner και τώρα σε βλέπω να φοράς κώδικα του Ψ. Να υποθέσω ότι κάτι δεν πήγε τελικά τόσο καλά, αλλά δεν σε βλέπω να κάνεις κάποια αναφορά πουθενά (πραγματικά θα βοηθούσε κόσμο αν το έκανες).

 

Το 2010 λοιπόν έβλεπα να διαφημίζονται κάποιοι και να δηλώνουν 360.. 370... 380 άλογα αλλά όποτε κάποιος γνωστός δοκίμαζε το όλο σκηνικό κάπου στράβωνε (είτε λίγο είτε πολύ)! Μετα΄είδα τους επώνυμους να υποφέρουν να βγάλουν πάνω από 320 άλογα... μιλάμε όμως για μεγάλο ζόρι, και η κλασική απάντηση στην εγχώρια αγορά ήταν ότι οι ξένοι "δεν ασχολούνται" γιατί παγκοσμίως τα 1.8 μοτέρ δεν είναι εμπορικά, κάτι το οποίο φυσικά έχει μια λογική βάση. Από την άλλη βέβαια μεγάλη Αμερικάνικη εταιρεία που δοκίμασε το όλο εγχείρημα και πλέον φόρεσε κώδικα σε πελάτες και πάλι παιδεύτηκε πολύ, και επειδή μιλάμε για την πλέον σοβαρή εταιρεια θεωρώ ότι δεν γίνεται να "μην ασχολήθηκαν" εφόσον μπήκαν στο τρυπάκι του να δώσουν κώδικα! Στην τελική είναι και θέμα "τιμής" ή αν το πάμε και στο αρχικό σκέλος μου, σε θέμα "διαφήμισης" ή και ενδεχόμενης "δυσφήμισης"!!

 

Επί της ουσίας, στα 6 αυτά χρόνια έχω δει αμέτρητα γραφήματα... με φοβερά νούμερα αλλά μετά άρχιζαν τα μαγικά. Στην τελική και με λιγότερα άλογα από αυτά για τα οποία μιλάτε δεν έχω δει προσωπικά με τα μάτια μου αμάξι που να δουλεύει σωστά (σωστά δεν σημαίνει ένα πατημα και να βγάλει μόνο γκάζια, αλλά να δουλεύει το αμάξι κάθε μέρα, όλη μέρα, σε όλο το εύρος χωρίς λόξυγγες, χωρίς λαμπάκια, χωρίς χαζά).

 

Τα όσα σχόλια τα έκανα παραπάνω φυσικά γιατί τελευταία πρόσεξα ότι η νέα τάση είναι για πατήματα σε maha με 4η σχέση, σε αντίθεση με την 5η που όλος ο ντουνιάς έκανε παλαιότερα. Κάποιος μπορεί να πει ότι δεν θέλει να ζορίζει το μοτέρ, αλλά από την άλλη υποτίθεται ότι το dyno είναι για να δεις πως και τι, και όχι για να πάρεις "πτυχίο" που θα μοστράρεις στο διαδίκτυο!!! Με 5η το αμάξι απλώνει και το γράφημα δείχνει πολλά και παρά το ότι σαν "μορφή" οι καμπύλες ταιριάζουν, τα όποια νούμερα σαν απόλυτοι αριθμοί θα εμφανιστούν πιο κάτω! (όπου φυσικά μπορείς να έχεις και γραφήματα αβάνς, πιέσεων όπου και παλι κανείς δεν τα δείχνει, και δεν ξέρω το γιατί). Και φυσικά με τα λογκαρίσματα στο δρόμο ο προγραμματιστής μπορεί να δει πολλά, αλλά από την άλλη δεν κατανοώ πως γίνεται να ξεκινάει κάποιος με σημείο αναφοράς τα απόλυτα νούμερα (άλλο να ρυθμίζεις με βάση το "σωστά" και άλλο να ξεκινάς με το "δεν με νοιάζει τι και πως εγώ θέλω τα Χ άλογα).

 

Στην τελική, δεν καταλαβαίνω πως γίνεται ο Χ με 320-330 άλογα να μην δουλεύει ιδεατά, και να ακούω ότι ο Ψ ιδιοκτήτης με αντίστοιχο κώδικα και παρόμοιο σεταπ να δηλώνει ότι δουλεύει σωστά στα 370-380! Τι είναι το πρόγραμμα? Τζόκερ και αν σου κάτσει??!?!?! Ακόμα δε περισσότερο δεν καταλαβαίνω πως γίνεται σε αυτό τον τόπο να έχουμε τα 1.8 ένα και το ίδιο σε "δηλωμένη" ισχύ με ένα 2λιτρο, το οποίο είναι εμπορικά εκμεταλλεύσιμο παγκοσμίως και επομένως δεν ισχύει το ότι οι "ξένοι" δεν έχουν ενδιαφέρον. Πως γίνεται λοιπόν τα 2λιτρα να "τα τελειώνουν" σαν ισχύ εκεί που λένε οι δικοί μας ότι χαλαρά μπορούν να πάνε τα 1.8 (11% λιγότερο μοτέρ να τονίσω!!!!)

 

Σημείωση και προσωπική άποψη... Ενα αμάξι με μπροστινή κίνηση (πόσο δε με τις πολύ κακές για σπορ επιδόσεις γεωμετρίες ενός cc) ότι και να κάνει κάποιος "τάπα" δεν παίζει να πάει με ισχύ 300+ άλογα! Δεν το θεωρώ τυχαίο ότι για όλο τον πλανήτη η μπροστινή κίνηση τελειώνει στα 300 άλογα. Μετατροπή σε τετρακίνηση και τότε αλλάζει η όλη συζήτηση! Εκεί υπάρχει το σεταπ όπου και "λιγότερα άλογα" μεταφέρονται πραγματικά στο δρόμο και το αμάξι μπορεί να γίνει πραγματικό οπλοπολυβόλο.

 

Τελοσπάντων, όπως προανέφερα τεράστια συζήτηση και στην τελική ανούσια γιατί 6 χρόνια έχω τις ίδιες απορίες και κανείς δεν μου τις λύνει εμπεριστατωμένα (πέρα από τα "άκουσα", "είδα", "μου είπαν", "άκουσε με που σου λέω") οπότε να'χαμε να λέγαμε!!! Γερός να είσαι να ψάχνεσαι, να σκαλίζεις και πραγματικά σου εύχομαι να έχεις αυτά που θέλεις χωρίς στεναχώριες, τρεξίματα και πεταμένα λεφτά!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

και να ρωτησω το ασχετο .εξω βλεπω οτι ολες οι μεγαλες εταιρειες τιουνινκ χρησιμοποιον δυναμομετρα που λενε δυναμη σε τροχο και οχι στροφαλο.κατι σαν τα dynojet/mustang .ποια η θεση ενος μαχα με δυναμη σε στροφαλο μπροστα σε ενα με τροχο.δεν ειναι καλυτερο του τροχου?για να δεις πως λειτουργει το αμαξι?τολεω γιατι δεν βλεπω απρ πχ να εχεο μαχα αλλα dynojet αμερικη και οχι μονο αυτη

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη, ειδικά για Αμερική μπορώ να σου πω πως δεν τους λέει τίποτα το νούμερο στροφάλου. Εκεί αν τους ρωτήσεις πόσο είναι ένα αμάξι η αυτόματη απάντηση είναι ρόδα, κ για να δούνε πόσο γρήγορο είναι η ερώτηση είναι πόσο κάνει το 1/4 mile ή αλλιώς το 400άρι. Αν τους ζητήσεις νούμερο στροφάλου οι περισσότεροι θα σου δώσουν μια τιμή κατά προσέγγιση. Λίγοι ξέρουνε τα maha, κυρίως vagίτες κ όσοι έχουν συνδιαλλαγές με Ευρωπαίους. Δεν κυκλοφορεί το maha Αμερική, ζήτημα να υπάρχουν καμιά 10αριά (μπορεί να λέω κ πολλά) σε όλη την Αμερική!

Για εμάς η μέτρηση σε στρόφαλο κ σε maha είναι ευκολία γιατί έτσι μετράνε οι περισσότεροι κ υπάρχουν τόσα, όχι πως δεν είναι αξιόπιστο αλλά άμα θες γίνεται αρκετά γενναιόδωρο. Το πιο αξιόπιστο είναι να βγάλεις το μοτέρ κ να το μετρήσεις στον πάγκο, μετρώντας την ροπή απευθείας στον στρόφαλο, αλλά ποιός το κάνει χαχαχα!!

 

Για όσους δεν γνωρίζουν, το maha δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Audi-VW για τα quattro αυτοκίνητα κ είναι το μόνο dyno που συνιστούν να γίνονται οι μετρήσεις των αυτοκινήτων αυτών. Κάπου έχω κ ένα pdf για όποιον ενδιαφέρεται με manual κ part numbers από την Audi.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2016 at 9:15 ΜΜ, tasossline said:

οκ ολα αυτα σεβαστα αλλα σταματαω  εδω φιλε για δικους μου λογους γιατι θα μπλεξει πολυ το πραγμα και δεν θελω να γραψω την ιστορια της ζωης μου ειπα πεντε πραγματα τελος .

Χωρις σχολια το επισυναπτομενο. Το αμαξι ειναι πολυ γρηγορο. Αυτα τα αλογα με 1.5~1.6 bar. Ας μην αδικουμε τους καλους Ελληνες προγραμματιστες. Υπαρχουν κορυφαιοι που πργραμματιζουνε κορυφαια και ενημερωνονται συνεχως. Απλα υπαρχουν και πολλοι ασχετοι καιμετατους παιρνει ολους η μπαλα.passat cc k04 ZXN 5676.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Βάλτο και στις δυναμομετρήσεις!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρις σχολια το επισυναπτομενο. Το αμαξι ειναι πολυ γρηγορο. Αυτα τα αλογα με 1.5~1.6 bar. Ας μην αδικουμε τους καλους Ελληνες προγραμματιστες. Υπαρχουν κορυφαιοι που πργραμματιζουνε κορυφαια και ενημερωνονται συνεχως. Απλα υπαρχουν και πολλοι ασχετοι καιμετατους παιρνει ολους η μπαλα.passat cc k04 ZXN 5676.jpg

Πολύ ωραίο αποτέλεσμα να το χαίρεσαι.

Τι υβρίδιο είναι η K04? Έχεις αλλάξει μπεκ;

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανενα υβριδιο. Κ04-64 κανονικη. Το υπολοιπο μοτερ ειναι ολο στοκ 1.8 TSI.  Η δυναμη αυτη εχει βγει με 1.6 bar πιεση και το αμαξι δουλευει φυτιλι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , panagiotispoulios said:

Κανενα υβριδιο. Κ04-64 κανονικη. Το υπολοιπο μοτερ ειναι ολο στοκ 1.8 TSI.  Η δυναμη αυτη εχει βγει με 1.6 bar πιεση και το αμαξι δουλευει φυτιλι.

Να το χαίρεσαι, με μπεκ από 6άρι το δουλεύεις ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , panagiotispoulios said:

Σωστα. Μπεκ μαμα.

Και σε συνεχεια προηγουμενης συζητησης με Yositosi, το αμαξι δουλευει καθημερινα απροβληματιστα χωρις λοξυγγες και λαμπακια ( σε 1 χρονο εχει κανει 22000 χιλιομετρα). Λαμπακι μου αναψε μια φορα. Ειχε καει ενας μαμα πολλαπλασιαστης. Εδω κι εξι μηνες με τους NGK τους κοκκινους, λαμπακι ουτε για δειγμα. Φυσικα βαζω συστηματικα SHELL VPOWER RACING. Αυτο ποναει λιγο στην τσεπη βεβαια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το μέτρησες σε Maha το αμάξι ? Αν έχεις χρόνο κάνε μια μέτρηση, θα δεις διαφορετικές καμπύλες.

 

Αν θες παραπάνω, θα πρέπει να πας σε μπεκ από 6άρι Gti.

Τι afr έχεις το έχει logάρει?

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2016 at 4:16 ΜΜ, nikdev said:

Το μέτρησες σε Maha το αμάξι ? Αν έχεις χρόνο κάνε μια μέτρηση, θα δεις διαφορετικές καμπύλες.

 

Αν θες παραπάνω, θα πρέπει να πας σε μπεκ από 6άρι Gti.

Τι afr έχεις το έχει logάρει?

Το αμαξι ειναι μετρημενο στην Powerlogic στο δυναμομετρο DYNO DYNAMICS που θεωρουνται απο τα κορυφαια παγκοσμιως.

Σε αυτα τα αλογα ειναι 11.9 το AFR. Το αμαξι σημειωτεον εχει λαμδα Wideband απο μαμα.

 

Ξερουμε το μπεκ απο 6αρι GTI τι παροχη εχει? Μπαινει αυτο το μπεκ στο αμαξι μου?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , tasossline said:

εχουν παροχη 18-20% παραπανω απο τα μαμα σου και μπαινουν κουτι σε σενα 

 Ξερουμε τους κωδικους απο αυτα που φοραω μαμα και τους κωδικους του mk6 GTI?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά για υβρίδιο Κ04-064 ακόμα τίποτα;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπηρχε γνωστό α3 στην αθηνα που ειχε βγαλει με υβρίδιο TTRS 49mm μεθανολες κλπ κλπ 414 ρόδες σε Mustung.

 

Στην κατηγορια 400-500 αλογα ηταν πολυ δυνατο.

Υ.Γ Στοκ μοτερ παντα.

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από ερωτήσεις που έκανα για να γίνει ο 1.8 tsi ικανός να δουλέψει υβρίδιο Κ04 πρέπει να ανοιχτεί και να γίνει σφυριλατο.
Πολλά λεφτά...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να κάνεις σωστή δουλειά θέλει άνοιγμα μοτέρ, όπως λες. Και το σωστό άνοιγμα θέλει λεφτά για να το κάνεις πένα το μοτέρ, κι όχι πασαλείματα.

 

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να κάνεις σωστή δουλειά θέλει άνοιγμα μοτέρ, όπως λες. Και το σωστό άνοιγμα θέλει λεφτά για να το κάνεις πένα το μοτέρ, κι όχι πασαλείματα.
 
Για να πάρεις άλογα με υβριδικό είναι καμία +70ps.
Τα λεφτά για +70ps από το στάδιο που είμαι είναι πολλά...
Οπότε δεν αξίζει για εμένα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

κοιτα αμα κανεις σφυριλατο το μοτερ ,δεν θα κατσεις στο υβριδιο....αλλα θα παρεις μια αλλη τουρπινα που θα ειναι respect...αλλιως και υβριδιο ν ακανεις με σωστες φτερωτες εχεις 500 αλογα...το θεμα ειναι αν θα βοηθησει το μοτερ σου...δεν θα κοιτας τα αλογα που πιστευεις οτι θα βγαλεις αλλα τι δινει ο 1.8...

70 αλογα που λες ειναι με καμια κ16 φτερακια,,,,,,αμα ξεκινησεις με gtx ομως παμε αλλου..χιχιχι...υβριδιο απο υβριδιο εχει διαφορα....

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

κοιτα αμα κανεις σφυριλατο το μοτερ ,δεν θα κατσεις στο υβριδιο....αλλα θα παρεις μια αλλη τουρπινα που θα ειναι respect...αλλιως και υβριδιο ν ακανεις με σωστες φτερωτες εχεις 500 αλογα...το θεμα ειναι αν θα βοηθησει το μοτερ σου...δεν θα κοιτας τα αλογα που πιστευεις οτι θα βγαλεις αλλα τι δινει ο 1.8...
70 αλογα που λες ειναι με καμια κ16 φτερακια,,,,,,αμα ξεκινησεις με gtx ομως παμε αλλου..χιχιχι...υβριδιο απο υβριδιο εχει διαφορα....
Για να κάνεις σφυριλατο το μοτέρ πας αλλού μετά.
Μέχρι 400ps είναι καλά για το CC μετά θέλει να αλλάξεις ένα σωρό πράγματα αν πας για 450+

Καλύτερα φρένα
Καλύτερη ανάρτηση
Ψαλίδια άλλα
Σασμαν άλλο από 2.000cc



Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.