Χάρης7 Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Γεια σας παιδια,Ηθελα να ρωτήσω εάν το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος και εάν ξέρετε τι παίζει.Θέλω να μετρήσω την κατανάλωση που έχω. Για παράδειγμα ανάβει λαμπάκι και μετά από λίγο αφού μου δείχνει 50 km ακόμα για να αδειάσει,βάζω για παράδειγμα ένα 20αρικο βενζίνη = 15.52 λίτρα.Ξεκινάω και κάνω κάποιες διαδρομές και σημειώνω για παράδειγμα 17.5 χλμ με 7 κατανάλωση.Συνολικά γράφω 6 περίπου μέση κατανάλωση. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι μέχρι να ξανανάψει λαμπάκι και να γράφει 50 km θα πρέπει να έχω κάνει 260 km.Δεν τα κάνω όμως, κάνω λιγότερα περίπου 200-210.Τί παίζει, το αμάξι γράφει ψεύτικη κατανάλωση και καίει περισσότερα απ όσα γράφει; Μήπως κλέβει το βενζινάδικο και βάζει πιο λίγα λίτρα (Δε νομίζω);Το αμάξι είναι Polo 1.2 TSI 105 ps R LINE.Έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Καλημέρα,στο ενδιάμεσο το σβεινεις το αμάξι και αν ναι πόση ώρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Τι εννοεις αν το σβηνω; Στα φαναρια ας πουμε; Οχι δεν το σβηνω, απλα τις διαδρομες τις κανω σπαστα δηλαδη οχι σερι 210 χιλιομετρα αλλα 17.5 το πρωι, μετα το βραδυ γυρνωντας αλλα τοσα κλπ μεχρι που μαζευονται 200-210 περιπου και πρεπει να ξαναβαλω βενζινη. Παίζει ρόλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Όταν είναι κρύα ή μηχανή έχει μεγαλύτερη κατανάλωση μέχρι να ζεσταθεί,να πάει δηλαδή στους 90 βαθμούς.εκεί χάνεις τα χιλιόμετρα.όταν το βάζεις μπρος το πρωί δες την στιγμιαία κατανάλωση και θα καταλάβεις. Ας μας απαντήσουν και αλλά μέλη,δεν είμαι σίγουρος αν σε καλυψα. Edited January 15, 2016 by anaslih Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Ναι αλλα αυτο το 0.9 που γραφει οταν ειναι κρυα αντι για 0.6 προσμετραται στη συνολικη καταναλωση που θα γραψει στο τελος. Εγω ρωταω πως γινεται να γραφει 6 λιτρα καταναλωση μεση και να πρεπει να κανει 260 χλμ αλλα να κανει λιγοτερα χιλιομετρα. Δηλαδη σαν να εκαψε στ αληθεια 7.5 μεση αλλα το trip ελεγε λαθος. Εννοω οτι η αυξημενη στιγμιαια προσμετραται στη συνολικη στο τελος ετσι δεν ειναι; Edited January 15, 2016 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Ναι αλλα αυτο το 0.9 που γραφει οταν ειναι κρυα αντι για 0.6 προσμετραται στη συνολικη καταναλωση που θα γραψει στο τελος. Εγω ρωταω πως γινεται να γραφει 6 λιτρα καταναλωση μεση και να πρεπει να κανει 260 χλμ αλλα να κανει λιγοτερα χιλιομετρα. Δηλαδη σαν να εκαψε στ αληθεια 7.5 μεση αλλα το trip ελεγε λαθος. Εννοω οτι η αυξημενη στιγμιαια προσμετραται στη συνολικη στο τελος ετσι δεν ειναι; παρομοιο θεμα εχει αναφερθει και στα πολο με κινητηρα ντιζελ. Δες το post 137 εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59506&page=7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Δηλαδη να το πω αντιπροσωπεια η οχι; φαινεται να γραφει μουφες το trip. εσυ τι εκανες; Edited January 15, 2016 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Στον δικό μου μετρητή Polo 6r όταν ανάψει λαμπάκι ακόμα και αν γράφει 90 χλμ (συνήθως ανάβει στα 70) παίζει και μετά από 10 χλμ να έχει πέσει στο 65. Οπότε δεν ξέρω πόσο αξιόπιστος είναι ο μετρητής μετά την ρεζέρβα άλλα συνήθως βγάζω πάνω κάτω όσα χιλιόμετρα γράφει όταν ανεφοδιάζωΤο καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κατεβάσεις αυτό https://play.google.com/store/apps/details?id=kb2.soft.fuelmanagerκαι να καταγράφεις τα χιλιόμετρα ανά γέμισμα.Πρέπει να γεμίζεις το ρεζερβουαρ για να βγάλει την σωστή η να κυμαίνεσαι μέσα σε ένα όριο λίτρων. Αν βάζεις συνέχεια 15 λίτρα και γεμίσεις μία θα σου βγάλει πχ 45/100 χλμ στην πρώτη και μόλις γεμίσεις με 15 πάλι θα πέσει στα 2.1/100 ξέρω γω Edited January 15, 2016 by naruel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 εγω γεμισμα ρεζερβουαρ απο λαμπακι συν. 41 λιτρα μεχρι να αναψει παλι λαμπακι βγαζω 520-560 σε κινηση σε χωριο και εθνικη σε ταξιδι πορεια εχω βγαλει καμια 50-80 χλμ παραπανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Nα αναφέρω και την δική μου περίπτωση (1.4 diesel, model 2015), πως τσέκαρα 2 φορές τη ρεζέρβα: Με 40χλμ. αναγραφόμενη υπολοιπόμενη απόσταση, πήγα και φούλαρα 2 φορές. Και τις 2 φορές η αντλία "χτύπησε" στα 42-42.5 λίτρα, κάτι που σημαίνει πως απέμεναν περίπου 2.5-3 λίτρα. Σε περίπτωση που μας τύχει, καλό είναι να γνωρίζουμε τι απομένει μες στο τεπόζιτο, αν και ακόμα καλύτερο είναι να μην το διακινδυνεύουμε & να μην αφήνουμε το αυτοκίνητο να λειτουργεί με τις αναθυμιάσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Στον δικό μου μετρητή Polo 6r όταν ανάψει λαμπάκι ακόμα και αν γράφει 90 χλμ (συνήθως ανάβει στα 70) παίζει και μετά από 10 χλμ να έχει πέσει στο 65. Οπότε δεν ξέρω πόσο αξιόπιστος είναι ο μετρητής μετά την ρεζέρβα άλλα συνήθως βγάζω πάνω κάτω όσα χιλιόμετρα γράφει όταν ανεφοδιάζω Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κατεβάσεις αυτό https://play.google.com/store/apps/details?id=kb2.soft.fuelmanagerκαι να καταγράφεις τα χιλιόμετρα ανά γέμισμα. Πρέπει να γεμίζεις το ρεζερβουαρ για να βγάλει την σωστή η να κυμαίνεσαι μέσα σε ένα όριο λίτρων. Αν βάζεις συνέχεια 15 λίτρα και γεμίσεις μία θα σου βγάλει πχ 45/100 χλμ στην πρώτη και μόλις γεμίσεις με 15 πάλι θα πέσει στα 2.1/100 ξέρω γω Μπορεις να μου εξηγησεις λιγο τις δυο τελευταιες γραμμες; "Πρέπει να γεμίζεις το ρεζερβουαρ για να βγάλει την σωστή η να κυμαίνεσαι μέσα σε ένα όριο λίτρων. Αν βάζεις συνέχεια 15 λίτρα και γεμίσεις μία θα σου βγάλει πχ 45/100 χλμ στην πρώτη και μόλις γεμίσεις με 15 πάλι θα πέσει στα 2.1/100 ξέρω γω" Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Eίναι πολύ απλο. φουλάρεις,κάνεις 100 χιλιόμετρα και πας και ξαναφουλάρεις. Κάντο 2-3 φορές να βγάλεις σιγουρα συμπεράσματα και αυτή ειναι η μεση κατανάλωση σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 εγω γεμισμα ρεζερβουαρ απο λαμπακι συν. 41 λιτρα μεχρι να αναψει παλι λαμπακι βγαζω 520-560 σε κινηση σε χωριο και εθνικη σε ταξιδι πορεια εχω βγαλει καμια 50-80 χλμ παραπανω Αν τα χιλιομετρα που λες συμφωνουν και με την καταναλωση που γραφει το trip OK. Αλλα αν δεν συμφωνουν και υπαρχει μεγαλη αποκλιση μαλλον ειναι θεμα. Αυτα που γραφεις βγαζουν 7.5 μεση καταναλωση. Αν οντως γραφει το trip 7.5 η εστω καπου κοντα στο 7+ εισαι καλα. Δηλαδη μη σου γραφει 6.5 μεση καταναλωση και χανει ενα λιτρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Παιδια η θερμοκρασια πρατιριου (καυσημου ενοω) ειναι 15(τιν ωρα που φιλασετε κατω απτο εδαφος)καθος βαζουμε λοιπον εμεις το καυσημο κουνιετε αλαζει θερμοκρασια και ετσι φενετε οτι υπαρχει πιο πολυ καυσιμο στο car μας! Δεν ξερω κατα ποσο βοηθαω αλλα αυτα τα θυμαμαι απο μια σιζητισι που ειχα με εναν φιλο ο οποιος εχει πρατιριο..μου ειπε κιαλα και πιο αναλιτικα αλλα δεν τα θυμαμαι.οτι θυμαμαι σας τοπα!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Eίναι πολύ απλο. φουλάρεις,κάνεις 100 χιλιόμετρα και πας και ξαναφουλάρεις. Κάντο 2-3 φορές να βγάλεις σιγουρα συμπεράσματα και αυτή ειναι η μεση κατανάλωση σου. Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο φίλος. Θα φουλαρεις μεχρι ταπα. Θα κανεις 100 xlm στο trip σου και θα πας να ξανά γεμίζεις μεχρι ταπα. Αυτο θα το κανεις 3 φορες τουλαχιστον. Οτι γραψει σε λιτρα αυτη θα ειναι η καταναλωση σου στα 100χλμ. Φυσικα να ειναι παρεμφερείς οι διαδρομες σου και ο τροπος οδήγησης πχ οχι 1 μεσα στην πολη και οι αλλες 2 σε ταξιδι. Στάλθηκε από το GT-I8262 μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Οι καταναλώσεις μου αποτυπωμένες στο fuelly. Σπανια κανω "αγρια οδήγηση και συνηθως κινούμαι σε Εθνική μεχρι κηφισια μεχρι 90 χλμ http://www.fuelly.com/car/volkswagen/polo/2012/nekrothaftis/138081 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted October 28, 2016 Report Share Posted October 28, 2016 6.5λιτρα/100χλμ καει περιπου το δικο μου (1.2TSI). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorix Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 (edited) Εχε στο νου σου πως στην ενδειξη για υπολοιπομενα χλμ, συμπεριλαμβανεται στον υπολογισμο και η προσφατη καταναλωση, καθως και το τωρινο σου οδηγικο στυλ(στιγμιαια καταναλωση). Εχει τυχει μετα απο 1 μερα συνεχομενης κινησης-μποτιλιαρισματος(9L/100km), να φυγω εκτος και απο πχ "100km" εναπομειναντα, όσο προχωράω με στιγμιαια καταναλωση γυρω στο 5, να ανεβαινουν σε 120-150!! Edited November 8, 2016 by thodorix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorix Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 Σιγουρα υπάρχει μια αποκλιση, και εγω το παρατηρω αλλα πιστευω πως ειναι περισοτερο σε παραγοντες Χ, οπως ειπαμε διαφορες θερμοκρασιας. Επισης, οταν έχεις στιγμιαια καταναλωση, η μέγιστη που αναγραφεται κατα την εκκινηση σου, ειναι 49.9 αν δεν κανω λαθος. Πολυ πιθανον το 49.9 να ειναι το μεγιστο που μπορει να καταγραψει ο εγκεφαλος, ενω πρακτικα πχ να ειναι γυρω στο 70, οπως αναγραφεται σε Golf GT που καταγραφει μεχρι τα 75. Δηλαδη, να εχουμε κενα καταγραφης και απο εκει να προκυπτουν οι διαφορες, γιατι βαλε σε καθε εκκινηση απο φαναρι, ξεπαρκαρισμα κτλ να εχεις μια τετοια αποκλιση, εστω και για λιγα μετρα!! Γιαυτο και οταν οδηγεις εκτος πολεως, μπορεις να υπολογισεις ανετα τα χιλιομετρα σου, ενω μεσα στην πολη, αλλα υπολογιζεις και αλλα σου βγαινουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 (edited) Δεν υπαρχει περιπτωση να μετρηθει με ακριβεια αλλα στο περιπου ειναι εφικτο . Εχεις πολλους παραγοντες κατα ωστε να υπολογιστει ακριβως η καταναλωση . 1. Πιεση ελαστικων : Με 40 psi βλεπω αποκλιση εως 2 χλμ ενω στο εργοστασιακο 32 psi βλεπω 5 χλμ σε ολο το φασμα . Αυτο παει να πει οτι με 40 χλμ την ωρα χανω 5% με τα 2 χλμ αποκλιση ενω με 100 χλμ χανω μονο 2% . Το αναλογο ισχυει και στα 32 psi . 2. Αποκλιση οργανου : Στιγμιαια φρεναρισματα η "σανιδωματα" συμπεριλαμβανονται στην στιγμιαια ενδειξη . 3.Θερμοκρασια καυσιμου : Οσο πιο ζεστο ειναι ,τοσο περισσοτερο χανει . Αυτο ισχυει κυριως οταν γεμιζουμε σε "υποπτα" πρατηρια που θερμαινουν το καυσιμο ωστε να καταγραψουν πολλα λιτρα σαν αντλια ,αλλα μολις κρυωσει στο ντεποζιτο , η σταθμη μειωνεται καθοτι τα υγρα συστελλονται και φυσικα βλεπουμε τα πραγματικα λιτρα πλεον . 4. Κατασταση λαδιων / φιλτρων : Οσο περισσοτερο περναει ο καιρος , τοσο χειροτερα ειναι τα λαδια και τα φιλτρα και επιβαρυνουν την συνολικη καταναλωση . 5. Καιρος : Αλλο ζεστη , αλλο κρυο . 6. Κατασταση μηχανης / εξατμισης /μπουζι( για τις βενζινες) : Οτι και στο 4 , οσο περναει ο καιρος ,τοσο χειροτερα ειναι . Να μην πολυλογω , ειναι δυνατο να δεις στην ιδια διαδρομη ανετα πανω απο 1 λιτρο καταναλωση εαν συγκρινεις ενα "καλοκουρδισμενο" συνολο με ενα χρεπι . Edited November 8, 2016 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Αν δεν το πατας παντως εχει πολυ καλη καταναλωση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted April 1, 2018 Report Share Posted April 1, 2018 Επίσης, όλα τα ελαστικά έχουν και δείκτη οικονομίας καυσίμου από A μέχρι F. Α το καλύτερο, F το χειρότερο. Αυτή η διαφορά μπορεί να επηρεάσει την κατανάλωση ως και 7-8%.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...