Poisoneddager Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Σκέφτομαι να πουλησω το passat μου (1.4 tsi sportline μαυρο 02/2008 150000χλμ) για να αποκτησω μια μεταχειρισμενη cla 180 ( 1.6 turbo urban γκρι μεταλλικό 02/2014 20000χλμ 23900 ευρώ) Ο εμπορας αγοράζει το passat στα 5800 οπότε ή τελική τιμη για την cla είναι στα 18100. Ποια ή άποψη σας...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Τσεκαρε αυτό που θες να αγοράσεις ότι είναι ατρακαριστο κι ότι έχει βιβλίο σερβις αντιπροσωπείας καθώς επίσης και τα χλμ του αν είναι αληθινά (σε αντιπροσωπεία θα τα διαπιστώσεις όλα αυτά νομίζω) κι αν ειναι καθαρό το αμάξι, αφού σου αρέσει παρτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poisoneddager Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Το αμάξι τεχνικά θα εξεταστεί με τη συνδρομή της spotmechanics. Γνωρίζω όλους τους τυπικούς ελέγχους (έγγραφα και λοιπά). Ευχαριστώ για την απάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Από μια πρώτη γρήγορη εικόνα: το Passat στο παίρνει οριακά καλά (κυρίως επειδή έχει αρκετά χιλιόμετρα λογικά). Το CLA πρόσεξε μην είναι εταιρικό, το οποίο σημαίνει σαλόνι σαν καινούριο, αλλά διπλάσια χιλιόμετρα. Η δε τιμή του είναι σχετικά χαμηλή σε σχέση με ανταγωνισμό (άλλες αντίστοιχες CLA). Υπάρχει περίπτωση να είναι εισαγωγής. Edited January 15, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poisoneddager Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Το αν έχει χρησιμοποιηθεί ως εταιρικό έχει περάσει από το μυαλό μου...Αυτό λογικά δεν μπορεί να ελεγχθει από την επίσημη αντιπροσωπεια ? Ο ίδιος ο έμπορος ( γνωστός αντιπρόσωπος mercedes στην Αθήνα) δηλώνει πως το αυτοκίνητο έχει αγορασθεί εισαγωγής από mercedes Γερμανίας όπου και έχει δικό του υποκαταστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Το αν έχει χρησιμοποιηθεί ως εταιρικό έχει περάσει από το μυαλό μου...Αυτό λογικά δεν μπορεί να ελεγχθει από την επίσημη αντιπροσωπεια ? Ο ίδιος ο έμπορος ( γνωστός αντιπρόσωπος mercedes στην Αθήνα) δηλώνει πως το αυτοκίνητο έχει αγορασθεί εισαγωγής από mercedes Γερμανίας όπου και έχει δικό του υποκαταστημα. Το ότι ο έμπορος δηλώνει ότι είναι εισαγωγής είναι καλό σημάδι. Δεν ξέρω αν μπορεί να ελεγχθεί δυστυχώς (συνδέεται ηλεκτρονικά η MB Ελλάδος με αντίστοιχη Γερμανίας?), δε θα μπορούσα να μείνω όμως ήσυχος μόνο και μόνο από ένα service book που μπορεί να έχει παραποιηθεί (αν και δεν ξέρω αν υπάρχει πλέον στη ΜΒ ή αν όλα γίνονται ηλεκτρονικά). Η επιλογή είναι καλή, αλλά ψάχτο όσο πιο πολύ μπορείς για να μην σου πάει τελικά η αγορά +3000-5000€+ με ενδεχόμενες μελλοντικές επισκευές. Edited January 15, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poisoneddager Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Ευχαριστώ για τις έως τώρα απαντήσεις -επισημάνσεις . Και εγώ είμαι πολύ καχύποπτος με την εγχώρια εμπορία μεταχειρισμένων γιαυτο το ψάχνω όσο μπορώ και δημοσίευσα το ποστ προκειμένου να ακούσω συμβουλές για κάτι σημαντικό που μπορεί να μου διαφεύγει . Πάντως το cla είναι εμφανισιακά και ποιοτικά πιστεύω πως είναι μακραν ανώτερο απο Passat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 (edited) ... για κάτι σημαντικό που μπορεί να μου διαφεύγει . Πάντως το cla είναι εμφανισιακά και ποιοτικά πιστεύω πως είναι μακραν ανώτερο απο Passat. Όντως είναι, το έχω οδηγήσει. Το πιο σημαντικό που σου έχει διαφύγει είναι το περιβόητο ελληνικό "μάτι"! Θα σε ματιάζουν όλοι!!! Πέρα από την πλάκα, υπολόγισε κάποια παραπάνω έξοδα συντήρησης (service, λάστιχα). Επίσης, δεν ξέρω καθόλου τι γίνεται ή τι θα γίνει από πλευράς φορολογίας και τελών κυκλοφορίας. Edited January 15, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poisoneddager Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Όντως είναι όμορφο..Όσο αφορά φορολογία και τέλη αν είναι να ταυξησουν στα 1600κυβικα τότε το 60% των ελλήνων θα καταθέσει πινακίδες. Δεν νομίζω να τους συμφέρει κάτι τετοιο.Εκτός αν θέλουν να ωθήσουν τον κόσμο στην αγορά νέων και μικρών αυτοκινήτων (ας πούμε 1000-1200) Και πες μου κάτι αφού το οδηγησες ..πως είναι η ποιότητα κύλισης? Γιατί έχω διαβάσει πως "κοπαναει" στους ελληνικούς δρομους, δεν έχει δηλ την αίσθηση "μαγικό χαλί" που χαρακτηρίζει τις ΜΒ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 (edited) Η ποιότητα κύλισης μου φάνηκε αρκετά καλή, κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι υπήρχαν μετά τα 140χλμ./ώρα (κάτι από τον καθρέφτη άκουγα νομίζω). Δεν μπορώ να συγκρίνω με πολύ πιο ακριβά μοντέλα MB , πάντως σε σχέση με SLK & C180 που έχω άποψη υπήρχε περίπου εφάμιλλη κύλιση. Ποιότητα σε κάποια σημεία για αυτοκίνητο ΜΒ 30.000+€ δεν μου φάνηκε καλή (κυρίως σε πλαστικά). Κινητήρας απλά ικανοποιητικός, μιας και πρόκειται για σχετικά βαρύ αυτοκίνητο. Ο συνάδελφος το είχε με 17" ζάντες, οι οποίες δεν ήταν ούτε 16" που δε δείχνουν καλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά το ψηλό προφίλ βολεύει σε ελληνικούς δρόμους, αλλά ούτε και 18" που θα με υποχρεώνουν να αποφεύγω κάθε λακούβα και να κόβω σε κάθε εξόγκωμα στους άθλιους ελληνικούς δρόμους. Βέβαια όλα θέμα συνήθειας είναι. Κατανάλωση φαντάζομαι περίπου ίδια με Passat. Edited January 15, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poisoneddager Posted January 15, 2016 Author Report Share Posted January 15, 2016 Ευχαριστώ για τις πληροφορίες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...