Jump to content
9ΗΖ Diesel

Βοηθηστε Παρακαλω..

Recommended Posts

Εχω ενα 206 diesel το οποιο το πηρα μεταχειρισμενο..
ειχα καποια θεματακια αναμενομενα για τα χιλιομετρα του,αλλα χρειαζομαι καποιες γνωμες
σε σχεση με τα καυσιμα..
Καπου διαβασα οτι ο μεγαλυτερος αριθμος κετανιων απο αυτον που περιλαμβανει ο χαρτης δεν αποδιδει σε καλυτερη
λειτουργια του κινητηρα αλλα δεν δημιουργει και προβλημα σε αντιθεση με το να ειναι μικροτερος ο αριθμος κετανιων του καυσιμου απο αυτον που προβλεπεται...
Δεν εχω θεμα να βαζω μονο V-Power (για καποιο λογο εμπιστευομαι την Shell εδω και χρονια,και πριν που ειχα βενζινοκινητο),γιατι αλλωστε η διαφορα στα χρηματα ειναι πολυ μικρη,απλως οι μισοι μου λενε να βαζω μονο V-Power και οι αλλοι μισοι κατηγορηματικα το αντιθετο γιατι λεει δεν ειναι καλο για τον κινητηρα και εχω χασει τη μπαλα...
 

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα 206 diesel το οποιο το πηρα μεταχειρισμενο..

ειχα καποια θεματακια αναμενομενα για τα χιλιομετρα του,αλλα χρειαζομαι καποιες γνωμες

σε σχεση με τα καυσιμα..

Καπου διαβασα οτι ο μεγαλυτερος αριθμος κετανιων απο αυτον που περιλαμβανει ο χαρτης δεν αποδιδει σε καλυτερη

λειτουργια του κινητηρα αλλα δεν δημιουργει και προβλημα σε αντιθεση με το να ειναι μικροτερος ο αριθμος κετανιων του καυσιμου απο αυτον που προβλεπεται...

Δεν εχω θεμα να βαζω μονο V-Power (για καποιο λογο εμπιστευομαι την Shell εδω και χρονια,και πριν που ειχα βενζινοκινητο),γιατι αλλωστε η διαφορα στα χρηματα ειναι πολυ μικρη,απλως οι μισοι μου λενε να βαζω μονο V-Power και οι αλλοι μισοι κατηγορηματικα το αντιθετο γιατι λεει δεν ειναι καλο για τον κινητηρα και εχω χασει τη μπαλα...

 

     Μπορεί μετά την αφαίρεση του θείου από το πετρέλαιο κίνησης για περιβαλλοντικούς λόγους να μείωσε τις λιπαντικές ικανότητες του καυσίμου . όμως η προσθήκη Βiodiesel σε ποσοστό 7% (που έχει 300% περισσότερες λιπαντικές ικανότητες και περισσότερα κετάνια από το πετροντήζελ) εξισορρόπησε  το πρόβλημα αυτό και με το παραπάνω.

    Το V Power Diesel επειδή παρασκευάζεται από φυσικό αέριο   (  http://www.coralenergy.gr/el-gr/gia-ton-odigo/kaysima-shell/202-shell-v-power-diesel-.cmt ) μπορεί αρχικά να μας φαίνεται σαν ένα στεγνό καύσιμο , όμως με 6.8% biodiesel που περιέχει δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τις λιπαντικές ικανότητες του καυσίμου.

 

    Όσο ανεβασμένος είναι ο αριθμός των κετανίων τόσο πιο γρήγορα αναφλέγεται το καύσιμο (μην κάνουμε συγκρίσεις με τις αντικροτικές ιδιότητες της βενζίνης υψηλών οκτανίων)

 

Έχε υπόψη σου ότι κάθε Πέμπτη στα εταιρικά πρατήρια της SHELL το πετρέλαιο Vpower Diesel πουλιέται στην τιμή του απλού.

Link to comment
Share on other sites

σας ευχαριστω ολους!
οσο γι'αυτο που λες Vasili63 οτι παραγεται απο φυσικο αεριο,γι'αυτο καποιος εκραζε το V-power,
ελεγε για καποια προβληματα που προκαλουνται αλλα δεν θυμαμαι να αναφερω τωρα..
με λιγα λογια δλδ ειστε υπερ του V-power????

Link to comment
Share on other sites

Το SHELL VPower Diesel μαζί με το ΕΚΟ AVIO είναι αυτή τη στιγμή τα τοπ Diesel καύσιμα. Εγώ προσωπικά βάζω VPower λόγω της προσφοράς που κάνει κάθε Πέμπτη ενώ η ΕΚΟ δεν κάνει καμιά αντίστοιχη προσφορά ενώ θα έπρεπε μιας και είναι η μοναδική ανταγωνιστική εταιρεία απέναντι στη SHELL.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ακούσω και τις απόψεις σας για το ποια βενζίνη είναι η καλύτερη ή ποια προτείνεται και για ποιο λόγο;

Με ενδιαφέρει το θέμα.

Καλύτερα να βάζουμε 100αρα ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Να ακούσω και τις απόψεις σας για το ποια βενζίνη είναι η καλύτερη ή ποια προτείνεται και για ποιο λόγο;

Με ενδιαφέρει το θέμα.

Καλύτερα να βάζουμε 100αρα ή όχι;

    Aν θα βάζεις 100άρα εξαρτάται από την τσέπη σου και αν τη χρειάζεται το όχημά σου. Το σίγουρο είναι ότι αν δεν υπήρχε το θέμα με την υψηλότερη τιμή όλοι θα έβαζαν 100άρα. Θα το αποφασίσεις μόνος σου λοιπόν.

    Εγώ αν θα έβαζα 95άρα θα πήγαινα κάθε Τρίτη σε SHELL Vpower που την έχει προσφορά στην τιμή σχεδόν της απλής. Για 100άρα δεν θα έβαζα VPower racing 100 γιατί την πουλάνε για μαύρο χαβιάρι ακόμη και τη μέρα της προσφοράς. Έτσι η επόμενη επιλογή 100άρας είναι μονόδρομος και είναι η ΕΚΟ Racing 100.

 

   (Υπόψη, η πιο συνηθισμένη νοθεία γίνεται στην 100άρα που ανακατεύεται με 95άρα, οπότε προσοχή από που την αγοράζετε, έχει παραγίνει το κακό,  α ι σιχτίρ)

Edited by Vassilis63
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Περιμένω το GOLF TGI Blouemotion 1.4 110PS και λόγω φυσικού αερίου δεν θα γεμίζω συχνά βενζίνη. Οπότε δεν με πειράζει και τόσο πολύ η τιμή.

Αξίζει όμως τον κόπο; Είναι όντως καλύτερο ή μήπως δεν είναι σωστό;

Θέλω να πω ότι η 100αρα είναι καλύτερη επιλογή σε κάθε αυτοκίνητο βενζίνης (εννοώ σύγχρονο);

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Περιμένω το GOLF TGI Blouemotion 1.4 110PS και λόγω φυσικού αερίου δεν θα γεμίζω συχνά βενζίνη. Οπότε δεν με πειράζει και τόσο πολύ η τιμή.

Αξίζει όμως τον κόπο; Είναι όντως καλύτερο ή μήπως δεν είναι σωστό;

Θέλω να πω ότι η 100αρα είναι καλύτερη επιλογή σε κάθε αυτοκίνητο βενζίνης (εννοώ σύγχρονο);

   Αν ρίξεις μια ματιά στις τάπες των ρεζερβουάρ όλες γράφουν πχ ΜΙΝ 95 ή πχ ΜΙΝ98 κλπ κανένας κατασκευαστής δεν λέει ΜΑΧ τόσο....

Τι το σκέφτεσαι , αφού θα πάρεις TGI , μόνο 100άρα.

 

   Καλοτάξιδο το ΤGI και μπορώ να πώ πολύ συνειδητοποιημένη επιλογή αφού ο άμεσος εσωτερικός σκληρός αντίπαλος είναι το TDI. 

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Επίσης, καλά ταξίδια να έχετε και ασφαλή!

Είναι όντως πολύ συνειδητοποιημένη επιλογή - και λόγω επαγγέλματος - και μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο.

Το μόνο μειονέκτημα - η μείωση του χώρου αποσκευών - τελικά δεν ήταν ανασταλτικός παράγοντας και το παράγγειλα.

Το ένα πρατήριο είναι σχετικά κοντά σε μένα οπότε και το θεώρησα μονόδρομο.

Θα δούμε αν δικαιωθώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πάντως δημοσιευμένες λίστες με πρατήρια που έχει γίνει νοθεία οπότε θα μπορούσες να ψάξεις να δεις αν υπάρχει το συγκεκριμένο πρατήριο στη λίστα για να είσαι πιο σίγουρος. Στο κουπράκι βάζω 100άρα shell, αλλά δεν γίνεται κ αλλιώς λόγω προγράμματος, στο απλό βάζουμε την απλή vpower.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Επίσης, καλά ταξίδια να έχετε και ασφαλή!

Είναι όντως πολύ συνειδητοποιημένη επιλογή - και λόγω επαγγέλματος - και μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο.

Το μόνο μειονέκτημα - η μείωση του χώρου αποσκευών - τελικά δεν ήταν ανασταλτικός παράγοντας και το παράγγειλα.

Το ένα πρατήριο είναι σχετικά κοντά σε μένα οπότε και το θεώρησα μονόδρομο.

Θα δούμε αν δικαιωθώ.

Σήμερα πράγματι είναι μια δύσκολη επιλογή το TGI σε σχέση με το TDI που είναι και λίγο πιο φτηνό και ελαφρά πιο δυνατό , όμως η πολιτική φορολογίας των καυσίμων θα αλλάξει στο τέλος του 2017 στην Ε.Ε. (και σε εμάς) όπου το φυσικό αέριο θα προωθηθεί έχοντας την πιο χαμηλή φορολογία έναντι των άλλων καυσίμων.

 Η βενζίνη ήδη φορολογείται αρκετά και θα μείνει περίπου στα  σημερινά επίπεδα ,το Diesel θα φτάσει στο επίπεδο της βενζίνης ενώ η μεγαλύτερη σφαλιάρα θα πέσει στο υγραέριο (LPG) που αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν αφορολόγητο αν και είναι το ακριβότερο καύσιμο σε τιμές διυλιστηρίου (πιο ακριβό και από 100άρα).  http://www.helpe.gr Βέβαια όσοι τα έχουν ήδη μεγάλο χρονικό διάστημα έχουν αποσβέσει το κόστος εγκατάστασης και έχουν και άλλα 2 χρόνια ακόμη περιθώριο για κέρδος. 

Edited by Vassilis63
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω και στο προηγουμενο εβαζα bp και σε αυτο το ιδιο θα κανω. Απο συγκεκριμενο πρατήριο που ειναι γνωστος ο ιδιοκτήτης χρονια.

Τωρα αφου θα χρησιμοποιεις μια στο τοσο τη βενζινη, πιστευω αξιζει να πας σε 100ρα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ursus
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτή την εποχή ακόμα και η επιλογή ενός αυτοκινήτου εμπεριέχει ρίσκο και το κράτος κοιτά μόνο πως θα σε κοροϊδέψει. Αυτό γίνεται και σε άλλες χώρες, ήδη υπάρχουν φωνές της αυτοκινητοβιομηχανίας που λένε ότι έρχεται καταιγίδα...

Στην Ελλάδα που δεν αλλάζουμε αυτοκίνητα κάθε 4 χρόνια η επιλογή είναι δυσεπίλυτος γρίφος!

Η στροφή προς το φυσικό αέριο είναι δεδομένη και θεωρώ πως αξίζει κάποιος να το δοκιμάσει. 

Πάντως αν δεν υπήρχε Golf με φυσικό αέριο, δεν ξέρω αν πήγαινα προς τα εκεί, το παραδέχομαι.

 

Αν θέλετε να δείτε γενικά καταναλώσεις (βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο κλπ) υπάρχει μια πολύ καλή εφαρμογή 

 

http://www.spritmonitor.de/en/

 

Έχει και iOS / Android / windows phone

Edited by alej
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πάντως δημοσιευμένες λίστες με πρατήρια που έχει γίνει νοθεία οπότε θα μπορούσες να ψάξεις να δεις αν υπάρχει το συγκεκριμένο πρατήριο στη λίστα για να είσαι πιο σίγουρος. Στο κουπράκι βάζω 100άρα shell, αλλά δεν γίνεται κ αλλιώς λόγω προγράμματος, στο απλό βάζουμε την απλή vpower.

Μακάρι αυτοί που κλέβουν να είναι μόνο της λίστας, αλλά δυστυχώς η αλήθεια είναι διαφορετική. Για παράδειγμα πολλοί περνάνε ένα φανάρι με κόκκινο, πόσοι πιάνονται???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά σίγουρα οι μισοί δεν είναι μέσα!

Απλά ξέρεις που να μην πας.

Σε αυτό που λες ειδικά για τα φανάρια συμφωνώ απόλυτα, είναι από τα πιο επικίνδυνα μαζί με το αλκοόλ, αλλά στη χώρα που δεν λειτουργεί σχεδόν τίποτα από ελεγκτικούς μηχανισμούς κ ό,τι λειτουργεί υπολειτουργεί ή λαδώνεται τι ψάχνουμε!

Edited by queen
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

το μονο που με κολλαει λιγο για V-Power diesel ειναι  οτι καποιοι εδω μου λενε οτι λογο του φυσικου αεριου που χρησιμοποιουν στα V-Power diesel
μπορει λεει να στεγνωνουν τα μπεκ????????
γνωριζει κανεις κατι για το θεμα??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.