Jump to content
Andreascc

Χωρητικοτητα Ρεζερβουαρ

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια, ειμαι ο Ανδρεας και προσφατα αγορασα ενα passat cc του 2009.Εχω την εξης απορια, σε γεμισμα με τον δεικτη της βενζινης 1 γραμμη πανω απο το κοκκινο της ρεζερβας πηρε το αυτοκινητο 83 λιτρα βενζινη!Στο βιβλιο και στο ιντερνετ που εψαξα το ρεζερβουαρ το δειχνει να εχει χωρητικοτητα 70 λιτρα!!Να πω οτι εχουν γινει γεμισματα σε 4 διαφορετικα βενζιναδικα οποτε ψιλοαποκλειω να με κλεψανε.Σε επισκεψη σε εξειδικευμενο συνεργειο δεν βρεθηκε καποια διαροη.Εχει προσεξει καποιος κατι αντιστοιχο?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε!!

Η χωρητικότητα είναι πραγματικά 70 λίτρα.Αν αφαιρέσεις τα 8 λίτρα της ρεζέρβας θα έπρεπε να βάλεις 62 λίτρα βαριά-βαριά.

Μάλλον σε χοντροκλέβουν τα πρατήρια ή δεν μετράς κάτι σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε!!

Η χωρητικότητα είναι πραγματικά 70 λίτρα.Αν αφαιρέσεις τα 8 λίτρα της ρεζέρβας θα έπρεπε να βάλεις 62 λίτρα βαριά-βαριά.

Μάλλον σε χοντροκλέβουν τα πρατήρια ή δεν μετράς κάτι σωστά.

Δεν εχω να μετρησω κατι, τα λιτρα που βαζω ειναι αυτα που ειπα..το λες απο προσωπικη εμπειρια οτι ειναι 62?εχεις γεμισει με τοσα?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

.............

 

Δεν εχω να μετρησω κατι, τα λιτρα που βαζω ειναι αυτα που ειπα..το λες απο προσωπικη εμπειρια οτι ειναι 62?εχεις γεμισει με τοσα?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

.....και από προσωπική εμπειρία αλλά αυτό γράφει και το manual.

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία 120K χιλιόμετρα προσπαθώ να παρακολουθώ τα γεμίσματα στα αυτοκίνητα εισάγοντας τα στοιχεία των γεμισμάτων στο http://www.fuelly.com/driver/painter

Συνήθως βάζω όταν ανάψει ρεζέρβα και πολλές φορές ενώ το trip computer υπολογίζει πως μπορώ να κάνω 0 χιλιόμετρα ακόμη :nea: ...

Σε σορτάρισμα κατα ποσότητα όπως μπορείς να δείς παρακάτω, απο σύνολο 225 φορές που το έχω γεμίσει, μόνο 5 φορές πήρε λίγο παραπάνω απο 70 λίτρα (η τρίτη στήλη).

 

post-15517-0-21215300-1453723949_thumb.j

 

 

Τώρα, φουλάρισμα με "εξαέρωση", με σωλήνα, με δάχτυλο, πόδι κλπ εγώ σε αυτά τα 5 βενζινάδικα δέν ξαναέβαλα.

 

Αν ο βενζινάς κλέβει ένα μικρό ποσοστό απο την ποσότητα είναι ευκολότερο να φανεί στο γέμισμα απο άδειο ειδικά όταν μιλάμε για 70 λίτρα.

 

Το να μένει το αυτοκίνητο συχνά με πολύ λίγη ποσότητα βενζίνης στο ρεζερουάρ ίσως να μήν είναι καλό για την αντλία βενζίνης.

 

Επίσης, όταν γεμίζω απο άδειο, κάνω και ένα reset στο trip computer και στο επόμενο γέμισμα τα λίτρα/χιλιόμετρο που υπολογίζω βγαίνουν πολύ κοντά στον υπολογισμό κατανάλωσης που κάνει το trip computer.

 

Με 83 λίτρα άν δεν γέμισες και τίποτα μπιτόνια ή άν το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα περίεργες προδιαγραφές με διαφορετικό τεπόζιτο θα έλεγα πως ο βενζινάς θέλει πίσσα και πούπουλα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ελάχιστα πάνω από τα 70 λίτρα δικαιολογείται επειδή στη χωρητικότητα του ντεπόζιτου δεν μετράνε μέχρι επάνω επάνω στην τάπα. Αλλά όταν λέμε ελάχιστα πάνω από τα 70 λίτρα, άντε να πάει με πολύ ζόρι 72. Σε καμία περίπτωση 83 που διαβάσαμε εδώ. Αν θα έπρεπε να μαντέψω, θα έλεγα ότι πρόκειται για κάποιο λάθος στη μέτρηση ή στην απόδειξη, γιατί ακόμα και για κλέψιμο απατεώνα πρατηριούχου είναι υπερβολικό.

 

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν κάποια προγράμματα (παράνομο λογισμικό για αντλίες που φτιάχνουν χακεράδες) που περνάνε παράνομα οι αετονύχηδες πρατηριούχοι, τα οποία πειράζουν την ποσότητα στις αντλίες. Αυτά όμως τα προγράμματα δίνουν συνήθως κέρδος στον πρατηριούχο μέχρι +2%, το οποίο σημαίνει ότι σε γέμισμα 70 λίτρων η αντλία θα δείχνει το πολύ 71,4 λίτρα. Μπορεί το 2% να φαίνεται λίγο, αλλά επειδή το κέρδος πάει καθαρά στον πρατηριούχο (και στον "πειρατή" που φτιάχνει το πρόγραμμα) επί του τζίρου πωλήσεων και όχι επί των καθαρών κερδών, είναι τεράστια τα νούμερα σε ευρώ. Τα 83 λίτρα όμως σημαίνουν παράνομο κέρδος 18,6% το οποίο είναι παράλογο και δεν θα το επέτρεπε σε καμία περίπτωση ο ίδιος ο "πειρατής" στον πρατηριούχο για να μην ξεσκεπαστούν αμέσως (μιλάμε για σοβαρά κακουργήματα απάτης κατά συρροήν και φοροδιαφυγής που επισύρουν πολυετείς ποινές κάθειρξης, όχι αστεία).

 

Τέλος πάντων, η δική μου η συμβουλή είναι αν δεν έχετε δικό σας πρατηριούχο που εμπιστεύεστε, τότε να προτιμάτε όσο μπορείτε τα ιδιόκτητα εταιρικά πρατήρια, αυτά δηλαδή που ανήκουν στους ομίλους των εταιρειών. Είναι αυτά που στην απόδειξη έχουν επωνυμία ΕΡΜΗΣ ΑΕΜΕΕ (Shell/Coral), ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ (Shell/Coral), ΜΑΚΡΑΙΩΝ Α.Ε. (Avin/Cyclon), ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ (ΕΚΟ/BP), ΤΕΜΕΤΕΡΟΝ ΕΠΕ (Aegean) κλπ. Σε αυτή την περίπτωση αυτός που τα διαχειρίζεται δεν έχει δυνατότητα παρέμβασης στην αντλία, ενώ πλέον με το σύστημα εισροών εκροών και τα συστήματα παρακολούθησης του στόλου των βυτιοφόρων με GPS που εφαρμόζουν οι μεγάλες εταιρείες γίνεται πάρα πολύ δύσκολη και η παράνομη νόθευση του καυσίμου. Για το σύστημα εισροών εκροών και την εφαρμογή του ή μη από τα πρατήρια είχε δημοσιευτεί μάλιστα πέρσι μια λευκή λίστα από το υπουργείο, αλλά ένα χρόνο μετά χρειάζεται ανανέωση: http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Services/Epixeiriseis/eisroes_ekroes.html

Edited by Wisdom
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, το ίδιο θέμα είχα και εγώ, με τη διαφορά ότι μου έβαζαν τα λίτρα που χρειαζόμουν και υπολόγιζα αλλά το καντράν δεν έλεγε να δείξει πλήρες. Μετά από μερικά χιλιόμετρα σταματούσα σε βενζινάδικο άλλο και του έλεγα "φούλαρε". Θεωρητικά από λίτρα ήμουν κομπλέ οπότε είχα την περιέργεια να δω αν έφταιγε ο μετρητής. Ως δια μαγείας στο 2ο βενζινάδικο μου έβαζαν ΑΚΡΙΒΩΣ ότι υπολόγιζα με το μάτι από το καντράν (μια "θέση" - "γραμμή" είναι κάπου στα 7 λίτρα) και η βελόνα έφτανε στο τέλος!!

 

Εφόσον έβλεπα ότι η βελόνα μου δούλευε σωστά θεωρούσα ότι με έκλεβαν και μάλιστα τα είχα βάλει με τη Shell. Σε αυτό το σημείο να τονίζω ότι η απόκλιση μου έπαιζε και εμένα μεταξύ 15% και 20%!!!! Τ

 

ελικά το πρόβλημα, το οποίο μάλιστα ΔΕΝ ξέρω που οφείλεται ακόμα είναι στο ότι το ρεζερβουάρ μου αργεί πολύ να εξαερώσει! Εκεί έρχεται βέβαια και η μαγκιά της αντλίας. Αν δηλαδή το "backpressure" το μετράει σαν ροή ώστε να κλέβει την όποια καθυστέρηση που έχει ένα ρεζερβουάρ στο να εξαερώσει και ενώ δεν ρίχνει ουσιαστικά καύσιμο... αυτή γράφει ότι ρίχνει!!

 

Κάνε ένα απλό τεστ. Αφησε το να ψιλοαδειάσει αλλά αυτή τη φορά πήγαινε και ΑΠΑΙΤΗΣΕ να το βάλουν να φουλάρει ΟΧΙ με τη γρήγορη ταχύτητα ροής αλλά με την αργή. ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ αλλά κάνε υπομονή (και αν σου πουν και τίποτα πες ότι έχει πρόβλημα). Περίμενε έτσι αργά και υπομονετικά να φουλάρει και δες μετά τι γίνεται και στα πόσα λίτρα θα έχει φουλάρει.

 

Σημείωση: Φυσικά θα συμφωνήσω με τα παραπάνω ότι με την καμία δεν χωράει 80+ λίτρα! Για την ακρίβεια και 70-72 για να δεις θα πρέπει να το έχεις παει εξεφτελιστικά χαμηλά και φυσικά να βάλεις και το κατιτίς πάνω από το νορμάλ φουλ!

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, το ίδιο θέμα είχα και εγώ, με τη διαφορά ότι μου έβαζαν τα λίτρα που χρειαζόμουν και υπολόγιζα αλλά το καντράν δεν έλεγε να δείξει πλήρες. Μετά από μερικά χιλιόμετρα σταματούσα σε βενζινάδικο άλλο και του έλεγα "φούλαρε". Θεωρητικά από λίτρα ήμουν κομπλέ οπότε είχα την περιέργεια να δω αν έφταιγε ο μετρητής. Ως δια μαγείας στο 2ο βενζινάδικο μου έβαζαν ΑΚΡΙΒΩΣ ότι υπολόγιζα με το μάτι από το καντράν (μια "θέση" - "γραμμή" είναι κάπου στα 7 λίτρα) και η βελόνα έφτανε στο τέλος!!

Εφόσον έβλεπα ότι η βελόνα μου δούλευε σωστά θεωρούσα ότι με έκλεβαν και μάλιστα τα είχα βάλει με τη Shell. Σε αυτό το σημείο να τονίζω ότι η απόκλιση μου έπαιζε και εμένα μεταξύ 15% και 20%!!!! Τ

ελικά το πρόβλημα, το οποίο μάλιστα ΔΕΝ ξέρω που οφείλεται ακόμα είναι στο ότι το ρεζερβουάρ μου αργεί πολύ να εξαερώσει! Εκεί έρχεται βέβαια και η μαγκιά της αντλίας. Αν δηλαδή το "backpressure" το μετράει σαν ροή ώστε να κλέβει την όποια καθυστέρηση που έχει ένα ρεζερβουάρ στο να εξαερώσει και ενώ δεν ρίχνει ουσιαστικά καύσιμο... αυτή γράφει ότι ρίχνει!!

Κάνε ένα απλό τεστ. Αφησε το να ψιλοαδειάσει αλλά αυτή τη φορά πήγαινε και ΑΠΑΙΤΗΣΕ να το βάλουν να φουλάρει ΟΧΙ με τη γρήγορη ταχύτητα ροής αλλά με την αργή. ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ αλλά κάνε υπομονή (και αν σου πουν και τίποτα πες ότι έχει πρόβλημα). Περίμενε έτσι αργά και υπομονετικά να φουλάρει και δες μετά τι γίνεται και στα πόσα λίτρα θα έχει φουλάρει.

Σημείωση: Φυσικά θα συμφωνήσω με τα παραπάνω ότι με την καμία δεν χωράει 80+ λίτρα! Για την ακρίβεια και 70-72 για να δεις θα πρέπει να το έχεις παει εξεφτελιστικά χαμηλά και φυσικά να βάλεις και το κατιτίς πάνω από το νορμάλ φουλ!

Τα 83 λιτρα που εβαλα, ηταν με την αργη σκαλα μετα απο απαιτηση δικη μου!Να τονισω οτι ολα τα γεμισματα εχουν γινει σε εταιρικα πρατηρια shell.Να πω κατι που παρελειψα, την πρωτη φορα που ειπα να φουλαρω, ο δεικτης της βενζινης εδειχνε περιπου στο ενα τεταρτο του ρεζερβουαρ και πηρε 73 λιτρα!!Το περιεργο ειναι οτι μεχρι να παω να περασω τους ποντους στην καρτα ειχε κανει υπερχειληση καμποση βενζινη και την εβγαλε απο κατω.Μηπως εχει να κανει με την εξαερωση?Σκεφτομαι μηπως εχει κολλησει καποια βαλβιδα αυτοματης εξαερωσης?βεβαια ο τυπος που μου εβαζε βενζινη οταν εσκασε η αντλια μου εκανε μια στρογγυλοποιηση 1-2 ευρω.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπερχείλιση 13 λίτρα; Θα είχε σημάνει συναγερμός στο πρατήριο για πιθανή πυρκαγιά και θα ερχόντουσαν με τις μάνικες! 13 λίτρα, μιλάμε για πλημμύρα.

 

Όταν λες "όλα τα γεμίσματα" εννοείς ότι αυτό με τα 83 λίτρα δεν στο έκανε μόνο μία φορά, αλλά παραπάνω και σε διαφορετικά πρατήρια; Αν είναι έτσι, στη θέση σου θα έπαιρνα τις αποδείξεις και θα πήγαινα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για έλεγχο. Επειδή αγόρασες το αμάξι μεταχειρισμένο, αν και δεν έχω ξανακούσει ποτέ για αντικατάσταση ντεπόζιτου με μεγαλύτερης χωρητικότητας (αν δεν κάνω λάθος ακόμα και η έκδοση 3.6 που τρώει πολλή βενζίνη έχει το ίδιο ντεπόζιτο), καλού-κακού πες τους να κοιτάξουν και να εξακριβώσουν ότι το ντεπόζιτο είναι το μαμίσιο της VW χωρητικότητας 70 λίτρων, χωρίς σημάδια παρέμβασης. Αν αποκλειστεί αυτό το ενδεχόμενο (που μπορεί να σου αποκαλύψει ενδεχομένως κάποιο μεγάλο τρακάρισμα που δεν γνώριζες) όπως και αυτό της μεγάλης διαρροής, τότε πρέπει να ξαναδείς το θέμα με τα πρατήρια.

 

Αν ήταν μόνο μία φορά σε ένα πρατήριο πολλά θα μπορούσαν να είχαν συμβεί. Π.χ. εμένα μια φορά μου έδωσαν κατά λάθος απόδειξη άλλου γεμίσματος από άλλο αυτοκίνητο (όλες οι αντλίες εκτύπωναν σε ένα μηχάνημα). Μια άλλη παρεξήγηση θα μπορούσε να είχε γίνει επειδή μερικές αντλίες έχουν στο επάνω μέρος την ποσότητα και στο κάτω την τιμή και άλλες ακριβώς το ανάποδο. Έτσι μου έχει τύχει αντί να κοιτάζω την τιμή να κοιτάζω την ποσότητα και να δώσω λιγότερα χρήματα στον υπάλληλο. Στην περίπτωσή σου μάλιστα αυτό θα κόλλαγε μια χαρά, αφού 83 ευρώ δια 1,32 δίνει ποσότητα περίπου 63 λίτρα που θα ήταν λογική εφόσον ήσουν ακόμα πάνω από το κόκκινο της ρεζέρβας.

 

Εφόσον λες ότι το γέμισμα ήταν σε εταιρικό πρατήριο Shell, η πιθανότητα απάτης απομακρύνεται.

 

Ψάξτο και πες μας, είναι ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Το ρεζερβουάρ του 3.6 είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ από το δικό μας!!! Εϊναι με κούρμπα στη μέση για να περνάει το διαφορικό και έχει χωρητικότητα 68 λίτρων αντί για 70.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ειπα οτι εκανε 13 λιτρα υπερχειληση!!εβγαλε καμποση βενζινη αλλα ζητημα ειναι να ηταν το πολυ 1 λιτρο.δεν εχω βαλει ξανα 83 λιτρα γιατι δεν εχω αφησει ολες τις φορες να φουλαρει το αυτοκινητο.2 φορες με τη βελονα 2-3 γραμμες πανω απο τη ρεζερβα εβαλα 64 λιτρα και δεν φουλαρα!!δεν υπαρχει περιπτωση να κανω λαθος με τα λιτρα και τα χρηματα!!!!οπως ειπε και ο yositosi ισως παιζει κατι με την εξαερωση.το αμαξι ναι μεν το πηρα μεταχειρισμενο αλλα ειχε πανω 23000 χλμ και ελεγχτηκε σε αντιπροσωπια και δειχνει να ειναι σε κατασταση βιτρινας.Με τα κεντρικα της shell που μιλησα μου ειπαν οτι και τα polo παιρνουν περιπου 8 λιτρα περισοτερο με το κουμπι εξαερωσης.εμενα δεν εχει καποιο κουμπι αλλα σκεφτομαι μηπως εχει κολλησει κατι.yositosi εσυ εκανες κατι ή απλα δεν ασχολησε πλεον με το ποσο γεμιζει το αμαξι σου?νομιζω οτι εχω το ιδιο θεμα με αυτο που ανεφερες εχτες.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ανδρέα, μην κολλάς στα χιλιόμετρα που είχε πάνω το αμάξι γιατί και εμένα πχ έχει 30000χλμ πάνω του και είναι πένα, αλλά μου το κάνει αυτό το χαζό.

 

Φυσικά, στην περίπτωση μου αν το φουλάρω σε χαμηλότερη ταχύτητα ροής, τότε όλα είναι οκ!!

Link to comment
Share on other sites

Ανδρέα, μην κολλάς στα χιλιόμετρα που είχε πάνω το αμάξι γιατί και εμένα πχ έχει 30000χλμ πάνω του και είναι πένα, αλλά μου το κάνει αυτό το χαζό.

Φυσικά, στην περίπτωση μου αν το φουλάρω σε χαμηλότερη ταχύτητα ροής, τότε όλα είναι οκ!!

Τι να πω, θα παω καποια στιγμη στην αντιπροσωπια να δω τι θα μου πουν και φυσικα οτι νεοτερο εχω θα σας ενημερωσω..

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

για την ιστορια...αν πατησεις το κουμπι απ οταν σκασει η μανικα και μετα στο δικο μου τουλαχιστον θα παρει πανω απο 10 λιτρα και λιγο κατω απο 15...

το εκανα για χρονια γιατι βαριομουν να πηγαινω για βενζινη ως που χαλασε το φλοτερακι της αντλιας και τωρα που και που μου δειχνει οτι να ναι!

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας την οθόνη της Dynavin μπορώ να σας πω τα εξής :

 

Όταν φουλάρει το ρεζερβουάρ το μέγιστο ποσό λίτρων που δείχνει είναι 65 λίτρα (δεν έχω δει ποτέ τα 70 λίτρα που αναφέρεται παραπάνω)

 

Παράδειγμα πρώτο: Έστω ότι το αυτοκίνητο είναι με λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα. Εάν πω στον βενζινά να μου γεμίσει 50ευρώ με υποθετική τιμή 1 ευρώ το λίτρο, στην οθόνη πάντα το άθροισμα είναι σωστό, δηλαδή 55 λίτρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα (απόκλιση 1 λιτρο) .

 

Παράδειγμα δεύτερο : Έστω ότι το αυτοκίνητο είναι με λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα. Εάν πω στον βενζινά να μου φουλάρει ..........η απόδειξη είναι πάντοτε πάνω από 60λίτρα. Η οθόνη όμως έχει ένδειξη και πάλι 65 λίτρα.

Τι συμβαίνει ? Που είναι τα υπόλοιπα λίτρα? Μην μου πείτε ΡΕΖΕΡΒΑ γιατί μετά από καμμιά 10αριά χιλιόμετρα η ένδειξη από 65 κατεβαίνει αμέσως στα 64.

 

Εκτός και αν η ρεζέρβα δεν μπορεί να μετρηθεί. Και πραγματικά τι είναι η ρεζέρβα? Όταν είναι αναμμένο το λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα, η ρεζέρβα των 8 λίτρων είναι κάτι έχτρα ? Δηλαδή το αυτοκίνητο έχει 13 λίτρα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά το dynavin διαβάζει από το canbus... οπότε ουσιαστικά σου δείχνει ψηφιακά ακριβώς ότι σου δείχνει και το καντράν! Γενικά πάντως το passat στις εκδόσεις 1.8/2.0 έχει πολύ καλόβολο ρεζερβουάρ μιας και δεν κάνει τίποτα τρελές καμπύλες οπότε το φλοτεράκι γενικότερα διαβάζει με αρκετή ακρίβεια σε όλο το εύρος κίνησης του.



 

Εκτός και αν η ρεζέρβα δεν μπορεί να μετρηθεί. Και πραγματικά τι είναι η ρεζέρβα? Όταν είναι αναμμένο το λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα, η ρεζέρβα των 8 λίτρων είναι κάτι έχτρα ? Δηλαδή το αυτοκίνητο έχει 13 λίτρα?

 

Ίδιος χώρος... απλά από ένα σημείο και κάτω μπαίνεις στα "κόκκινα" του καντράν, σου ανάβει το λαμπάκι και "θεωρητικά" (και μόνο) μπαίνεις στη "ρεζέρβα" (που είναι πρακτικά το εύρος στο οποίο ανάβει το λαμπάκι στα καντράν)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, μετα απο καιρο ΔΥΣΤΗΧΩΣ βρεθηκε το προβλημα στο αυτοκινητο και λεω δυστηχως γιατι πονεσε πολυ η τσεπη μου.Σημερα το παρελαβα μετα απο 3 εβδομαδες στο συνεργειο και μετα απο ψαξιμο σε διαφορα συνεργεια που ολοι με κοιταγανε σαν να ειμαι εξωγιηνος οταν τους ελεγα οτι βαζω περιπου 90 λιτρα βενζινη στο αμαξι!Ο προηγουμενος ιδιοκτητης πηγε σε καποιον που δε θα τον χαρακτηριζα επαγγελματια και οτι ηξερε τη δουλεια του για να του βαλει ενα car pc στο πορτ-παγκαζ.Ο τυπος τρυπησε το σασι και περασε και στο ρεζερβουαρ!!!!Το αποτελεσμα ηταν να γινεται απο τις τρυπες η εξαερωση και να μην προλαβαινουν να φτασουν οι αναθυμιασεις στην αντλια για να σταματησει, οπότε να παιρνει το ρεζερβουαρ οτι μπορει να παρει, δηλαδη περιπου 90 λιτρα και μετα να κανει υπερχειληση!Το ρεζερβουαρ εχει ενα μερος που δεν πρεπει να γεμιζει με βενζινη και να μενει με αερα για λογους ασφαλειας.Επειδη με αυτα τα θεματα δεν παιζω εγω προσωπικα, ηρθε καινουριο ρεζερβουαρ απο γερμανια και φτασαμε στο 1000ρικο!!Ευχαριστω ολους που ασχοληθηκαν με το θεμα μου..

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/1/2016 at 10:51 ΜΜ, yositosi said:

 

 

14 λεπτά πριν , Andreascc said:
Βαζω και 2 φωτογραφιες να δειτε τις τρυπες.

806c777b782e8951296f2a958aa6c46a.jpg

03d5b563a626ee662b68e51718c73b5d.jpg

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Andreascc
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη η λυπητερή....... Δεν κοίταξες για κανένα μεταχειρισμένο ρεζερβουαρ απο κανένα τρακαρισμένο....

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη η λυπητερή....... Δεν κοίταξες για κανένα μεταχειρισμένο ρεζερβουαρ απο κανένα τρακαρισμένο....

Το σκεφτηκα αλλα μπηκα σε σκεψεις σε τι κατασταση θα ειναι το μεταχειρισμενο και επειδη εχει να κανει με βενζινη ειπα να παω σε καινουριο.Πολλα τα λεφτα αλλα εχω το κεφαλι μου ησυχο πλεον..

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε  αυτή  την  περίπτωση  ούτε  μεταχειρισμένο. Υπάρχουν  ειδικά  υλικά  τα  οποία  μπορούν  να  το  μπαλώσουν. Κόλλες  ειδικές  που  ‘’παντρεύονται''  με  το  υλικό  κατασκευής.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.