Candlemass Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 (edited) Τον Ιούνιο που έβαλα υγραέριο (LandiRenzo) στο EOS 1.4 TSi 122hp βρέθηκα μπροστά σε δίλημμα, γιατί ο εγκέφαλος του συστήματος είναι "black box" - έρχεται προγραμματισμένος από το εργοστάσιο ανάλογα τον κωδικό του κινητήρα και δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης. Αυτό αρχικά είναι καλό, γιατί δεν εξαρτάσαι από την ικανότητα και τις γνώσεις του εγκαταστάτη για τη ρύθμιση του συστήματος, αλλά και κακό, γιατί δεν μπορείς να αναβαθμίσεις τον εγκέφαλο με κάποιο πρόγραμμα, πρεπει να είναι μαμα. Οπότε έπρεπε να διαλέξω, οικονομία ή σπιρτάδα, και διάλεξα το πρώτο. Επειδή δεν σταμάτησα να παρακολουθώ τις εξελίξεις όμως, έχει εμφανιστεί πρόσφατα η δυνατότητα να συνδυάσεις πρόγραμμα και με το υγραέριο. Αρχικά, βρήκα ότι το REVO είναι συμβατό με τα συστήματα της LandiRenzo, και ειδικότερα μίλησα με Cargate και μου είπαν 2 πράγματα. http://www.cargate.gr/blocks/InRevoSoftware/InRevoSoftware.php?id=181 και http://www.cargate.gr/υγραεριοκίνηση/προιοντα-υγραεριοκινησης/ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ-TSI-TFSI.html# Λογισμικό πλήρως συμβατό με το λογισμικό του αυτοκινήτου, αλλά και με το λογισμικό της REVO (switch ). Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το πρόγραμμα της Revo και αν έχει συνεργαστεί κανείς με την Cargate. Τιμή : 499.00 € 1ο στάδιο: Φτάνει 155 ίππους, με ροπή 24-26 κιλά. Πίεση τούρμπο 1,3 όβερ, 0,7-0,5 σταθερό. Προτείνεται παράλληλη χρήση και κάποιου πιο ελεύθερου φίλτρου αέρος, σε μορφή πάνελ ή φιλτροχοάνης Μετά, αν κάποιος έχει εμπειρία, αναλύουμε και τα τεχνικά Edited January 23, 2016 by Candlemass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 Ένα bump μετά από 1 χρόνο μήπως έχει κανείς καμμιά γνώμη/εμπειρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...