twincharged Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Μετά από κάποια χιλιόμετρα (~100) από όταν είχε εμφανιστεί θόρυβος πιθανόν σε κάποιο τεντωτήρα δεν άντεξε ο ιμάντας και κόπηκε! Μου έβγαλε ένδειξη για το δυναμό και φυσικά check coolant και το έσβησα φυσικά άμεσα. Υπάρχει περίπτωση να έχει "πάρει" κάτι άλλο μαζί του ο ιμάντας (εννοώντας να έχει προξενήσει κάπου αλλού μεγαλύτερη ζημιά); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Μετά από κάποια χιλιόμετρα (~100) από όταν είχε εμφανιστεί θόρυβος πιθανόν σε κάποιο τεντωτήρα δεν άντεξε ο ιμάντας και κόπηκε! Μου έβγαλε ένδειξη για το δυναμό και φυσικά check coolant και το έσβησα φυσικά άμεσα. Υπάρχει περίπτωση να έχει "πάρει" κάτι άλλο μαζί του ο ιμάντας (εννοώντας να έχει προξενήσει κάπου αλλού μεγαλύτερη ζημιά); Oxi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Πιστεύω καταρχάς να μην ταλαιπωρήθηκες σε καμιά ερημιά. Όχι όπως σου είπε κι ο Βασίλης, είναι αρκετά δύσκολο να πάθει επιπρόσθετη ζημιά. Επίσης καλό είναι, όπως έχουμε επισημάνει, να γίνεται αλλαγή σε ΟΛΟΥΣ τους ιμάντες και τεντωτήρες στα 90.000. Και εάν είναι εφικτό οικονομικά και της καδένας. Με την ευκαιρία της αλλαγής, άλλαξε και αυτόν του κομπρέσσορα. (Είναι πολύ φτηνός). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Σε δικο μου κόψιμο του ιμάντα ευθυνόταν ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού. Και τελικά χρειάστηκε ΚΑΙ ο κομπρεσσορας αυτός αλλαγή (προφανώς αυτό είναι αλλη περίπτωση). Επίσης μου είχαν πει ότι μπορεί κομμάτια του ιμάντα να πετάχτηκαν και μέσα στο ψυγείο, δεν ξέρω αν ήταν μπαρουφες ή αληθεια, πάντως το είχα αλλάξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Σε δικο μου κόψιμο του ιμάντα ευθυνόταν ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού. Και τελικά χρειάστηκε ΚΑΙ ο κομπρεσσορας αυτός αλλαγή (προφανώς αυτό είναι αλλη περίπτωση). Επίσης μου είχαν πει ότι μπορεί κομμάτια του ιμάντα να πετάχτηκαν και μέσα στο ψυγείο, δεν ξέρω αν ήταν μπαρουφες ή αληθεια, πάντως το είχα αλλάξει. ........!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted January 26, 2016 Author Report Share Posted January 26, 2016 Πιστεύω καταρχάς να μην ταλαιπωρήθηκες σε καμιά ερημιά. Όχι όπως σου είπε κι ο Βασίλης, είναι αρκετά δύσκολο να πάθει επιπρόσθετη ζημιά. Επίσης καλό είναι, όπως έχουμε επισημάνει, να γίνεται αλλαγή σε ΟΛΟΥΣ τους ιμάντες και τεντωτήρες στα 90.000. Και εάν είναι εφικτό οικονομικά και της καδένας. Με την ευκαιρία της αλλαγής, άλλαξε και αυτόν του κομπρέσσορα. (Είναι πολύ φτηνός). Είχε κάποια ταλαιπωρία αναμονής χρόνου αλλά ας είναι καλά η οδική! Καδένα έχω αλλάξει πριν 35.000km. Τους είπα για του κομπρέσσορα και μου είπαν δε χρειάζεται γενικά δε παθαίνει κάτι εύκολα κτλ. Ο ιμάντας του δυναμό που έσπασε ήταν τελικά από ρουλεμάν το οποίο ξεκίνησε με θόρυβο και τελικά "φρέναρε" τον ιμάντα και έσπασε. Αλλάχτηκε ρουλεμάν και ιμάντας. Ο ιμάντας του κομπρέσσορα έχει ρουλεμάν; Και αν σπάσει έχει παρεπόμενες συνέπειες σε άλλα μέρη; Σε δικο μου κόψιμο του ιμάντα ευθυνόταν ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού. Και τελικά χρειάστηκε ΚΑΙ ο κομπρεσσορας αυτός αλλαγή (προφανώς αυτό είναι αλλη περίπτωση). Επίσης μου είχαν πει ότι μπορεί κομμάτια του ιμάντα να πετάχτηκαν και μέσα στο ψυγείο, δεν ξέρω αν ήταν μπαρουφες ή αληθεια, πάντως το είχα αλλάξει. Ευτυχώς δεν ήταν συμπιεστής κλιματισμού! Τα κομματάκια του ιμάντα πως να πέρασαν στο ψυγείο αφού είναι εξωτερικός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Δεν ξέρω φίλε, μπορεί να ήταν ψέμα. Μήπως απ τον κομπρεσσορα του κλιματιστικού μπορεί να φύγει κάτι στο ψυγείο; Δεν έχω ιδέα, θυμάμαι ότι μου είχαν αλλάξει και ψυγείο . Και δεν το κατείχα το θέμα, οπότε κάποιος πιο έμπειρος αν γνωρίζει αν με πιάσαν θύμα ή ήταν αλήθεια αυτό, ας μας διαφωτίσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 (edited) Έτσι για την ιστορία αλλάχθηκαν οι παρακάτω κωδικοί: 03c145299af (τεντωτήρας) 03c260849a (ιμάντας) Ανταλλακτικά & εργασία σε εξουσιοδοτημένο 145 ευρώ Edited January 27, 2016 by twincharged 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 ετσι για την ιστορια πες μας και ενα κοστος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Είναι πολύ μικρό το κόστος(αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρία) για να μην γίνονται αλλαγές ανά 90.000 το πολύ και στους δύο ιμάντες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted January 28, 2016 Author Report Share Posted January 28, 2016 Το θέμα όμως δεν το είχε ο ιμάντας αλλά ο τεντωτήρας! Από μόνος του δε θα κοβόταν με τίποτα (η φθορά του ήταν μηδενική μετά από πολλά km). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Γενικά οι τεντωτήρες της VW έχουν πολλά προβλήματα, σε πολλά μοντέλα, παλαιά και νέα. Είναι τα ανταλλακτικά που έχουν συνεχείς αλλαγές p/n προς βελτίωσή τους. Τέλος καλό όλα καλά, αυτό έχει σημασία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 ααααα μαλιστα!δηλαδη αυτο το χρουτ χρουτ που ακουω και γω εκει στις τροχαλιες λετε να ειναι ο τεντωτηρας????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Μονο σε μένα φαίνεται εξωφρενικά μεγάλο το κόστος; Ο ιμάντας έχει κανα 20-25€. Ο τεντωτηρας ποσό κοστίζει; Η εργασία; Μιλαμε για τον ιμάντα δυναμο πάντα, έτσι; Που έχεις πρόσβαση πολύ εύκολα στο να τον αλλάξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy_TSI Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Καλησπέρα Ομοίως σε Golf GT κόπηκε ο ιμάντας δυναμό στα 98000 χλμ. Το πρόβλημα δεν οφείλονταν στην φθορά του ιμάντα αλλά του ρουλεμάν. Ο ιμάντας δεν είχε κανένα σημείο φθοράς. Απλά το ρουλεμάν δεν γύρναγε όπως έπρεπε με αποτέλεσμα να τον σπάσει. Ακουγα θόρυβο από το σημείο του δυναμό 2 μέρες πριν σπάσει αλλά δεν το πρόλαβα. Εννοείται ότι αλλάχτηκαν όλα. Ρουλεμάν:26€, ιμάντας 32€, Τεντωτήρας 42€. Σε μη εξουσιοδοτημένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epikouros Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 Καλημερα, Και εμενα μου κοπηκε ο ιμαντας δυναμο λογω σπασμενου ρουλεμαν. Εντομεταξυ εμεινα επεισοδιακα γιατι βγαιναν καπνοι απο το καπο. Αλαγη ρουλεμαν και ιμαντα στα 65 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...