Jump to content
twincharged

Golf 5 Gt - Κόπηκε Ιμάντας Δυναμό

Recommended Posts

Μετά από κάποια χιλιόμετρα (~100) από όταν είχε εμφανιστεί θόρυβος πιθανόν σε κάποιο τεντωτήρα δεν άντεξε ο ιμάντας και κόπηκε! Μου έβγαλε ένδειξη για το δυναμό και φυσικά check coolant και το έσβησα φυσικά άμεσα. Υπάρχει περίπτωση να έχει "πάρει" κάτι άλλο μαζί του ο ιμάντας (εννοώντας να έχει προξενήσει κάπου αλλού μεγαλύτερη ζημιά);

Link to comment
Share on other sites

Μετά από κάποια χιλιόμετρα (~100) από όταν είχε εμφανιστεί θόρυβος πιθανόν σε κάποιο τεντωτήρα δεν άντεξε ο ιμάντας και κόπηκε! Μου έβγαλε ένδειξη για το δυναμό και φυσικά check coolant και το έσβησα φυσικά άμεσα. Υπάρχει περίπτωση να έχει "πάρει" κάτι άλλο μαζί του ο ιμάντας (εννοώντας να έχει προξενήσει κάπου αλλού μεγαλύτερη ζημιά);

Oxi

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω καταρχάς να μην ταλαιπωρήθηκες σε καμιά ερημιά.

 

Όχι όπως σου είπε κι ο Βασίλης, είναι αρκετά δύσκολο να πάθει επιπρόσθετη ζημιά.

 

Επίσης καλό είναι, όπως έχουμε επισημάνει, να γίνεται αλλαγή σε ΟΛΟΥΣ τους ιμάντες και τεντωτήρες στα 90.000.

Και εάν είναι εφικτό οικονομικά και της καδένας.

Με την ευκαιρία της αλλαγής, άλλαξε και αυτόν του κομπρέσσορα. (Είναι πολύ φτηνός).

Link to comment
Share on other sites

Σε δικο μου κόψιμο του ιμάντα ευθυνόταν ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού. Και τελικά χρειάστηκε ΚΑΙ ο κομπρεσσορας αυτός αλλαγή (προφανώς αυτό είναι αλλη περίπτωση). Επίσης μου είχαν πει ότι μπορεί κομμάτια του ιμάντα να πετάχτηκαν και μέσα στο ψυγείο, δεν ξέρω αν ήταν μπαρουφες ή αληθεια, πάντως το είχα αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Σε δικο μου κόψιμο του ιμάντα ευθυνόταν ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού. Και τελικά χρειάστηκε ΚΑΙ ο κομπρεσσορας αυτός αλλαγή (προφανώς αυτό είναι αλλη περίπτωση). Επίσης μου είχαν πει ότι μπορεί κομμάτια του ιμάντα να πετάχτηκαν και μέσα στο ψυγείο, δεν ξέρω αν ήταν μπαρουφες ή αληθεια, πάντως το είχα αλλάξει.

........!!!

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω καταρχάς να μην ταλαιπωρήθηκες σε καμιά ερημιά.

 

Όχι όπως σου είπε κι ο Βασίλης, είναι αρκετά δύσκολο να πάθει επιπρόσθετη ζημιά.

 

Επίσης καλό είναι, όπως έχουμε επισημάνει, να γίνεται αλλαγή σε ΟΛΟΥΣ τους ιμάντες και τεντωτήρες στα 90.000.

Και εάν είναι εφικτό οικονομικά και της καδένας.

Με την ευκαιρία της αλλαγής, άλλαξε και αυτόν του κομπρέσσορα. (Είναι πολύ φτηνός).

Είχε κάποια ταλαιπωρία αναμονής χρόνου αλλά ας είναι καλά η οδική! Καδένα έχω αλλάξει πριν  35.000km. Τους είπα για του κομπρέσσορα και μου είπαν δε χρειάζεται γενικά δε παθαίνει κάτι εύκολα κτλ. Ο ιμάντας του δυναμό που έσπασε ήταν τελικά από ρουλεμάν το οποίο ξεκίνησε με θόρυβο και τελικά "φρέναρε" τον ιμάντα και έσπασε. Αλλάχτηκε ρουλεμάν και ιμάντας. Ο ιμάντας του κομπρέσσορα έχει ρουλεμάν; Και αν σπάσει έχει παρεπόμενες συνέπειες σε άλλα μέρη;

 

Σε δικο μου κόψιμο του ιμάντα ευθυνόταν ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού. Και τελικά χρειάστηκε ΚΑΙ ο κομπρεσσορας αυτός αλλαγή (προφανώς αυτό είναι αλλη περίπτωση). Επίσης μου είχαν πει ότι μπορεί κομμάτια του ιμάντα να πετάχτηκαν και μέσα στο ψυγείο, δεν ξέρω αν ήταν μπαρουφες ή αληθεια, πάντως το είχα αλλάξει.

Ευτυχώς δεν ήταν συμπιεστής κλιματισμού! Τα κομματάκια του ιμάντα πως να πέρασαν στο ψυγείο αφού είναι εξωτερικός;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω φίλε, μπορεί να ήταν ψέμα. Μήπως απ τον κομπρεσσορα του κλιματιστικού μπορεί να φύγει κάτι στο ψυγείο; Δεν έχω ιδέα, θυμάμαι ότι μου είχαν αλλάξει και ψυγείο . Και δεν το κατείχα το θέμα, οπότε κάποιος πιο έμπειρος αν γνωρίζει αν με πιάσαν θύμα ή ήταν αλήθεια αυτό, ας μας διαφωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για την ιστορία αλλάχθηκαν οι παρακάτω κωδικοί:

03c145299af (τεντωτήρας)

03c260849a (ιμάντας)

 

Ανταλλακτικά & εργασία σε εξουσιοδοτημένο 145 ευρώ

Edited by twincharged
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ μικρό το κόστος(αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρία) για να μην γίνονται αλλαγές ανά 90.000 το πολύ και στους δύο ιμάντες.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι τεντωτήρες της VW έχουν πολλά προβλήματα, σε πολλά μοντέλα, παλαιά και νέα.

Είναι τα ανταλλακτικά που έχουν συνεχείς αλλαγές p/n προς βελτίωσή τους.

 

Τέλος καλό όλα καλά, αυτό έχει σημασία. :db:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μονο σε μένα φαίνεται εξωφρενικά μεγάλο το κόστος; Ο ιμάντας έχει κανα 20-25€. Ο τεντωτηρας ποσό κοστίζει; Η εργασία; Μιλαμε για τον ιμάντα δυναμο πάντα, έτσι; Που έχεις πρόσβαση πολύ εύκολα στο να τον αλλάξεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Ομοίως σε Golf GT κόπηκε ο ιμάντας δυναμό στα 98000 χλμ. Το πρόβλημα δεν οφείλονταν στην φθορά του ιμάντα αλλά του ρουλεμάν. Ο ιμάντας δεν είχε κανένα σημείο φθοράς. Απλά το ρουλεμάν δεν γύρναγε όπως έπρεπε με αποτέλεσμα να τον σπάσει. Ακουγα θόρυβο από το σημείο του δυναμό 2 μέρες πριν σπάσει αλλά δεν το πρόλαβα. 

Εννοείται ότι αλλάχτηκαν όλα. Ρουλεμάν:26€, ιμάντας 32€, Τεντωτήρας 42€. Σε μη εξουσιοδοτημένο.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, 

 

Και εμενα μου κοπηκε ο ιμαντας δυναμο λογω σπασμενου ρουλεμαν. Εντομεταξυ εμεινα επεισοδιακα γιατι βγαιναν καπνοι απο το καπο.  Αλαγη ρουλεμαν και ιμαντα στα 65 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.