liverpoolman Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 Καλησπερα παιδια εχω ενα θεμα με το polo 9n3 1,4....Οταν φρεναρω αποτομα νιωθω το φρενο μου σαν να καταβαινει τερμα κατω και ακουγεται ο ηχος γκρρρ....Δηλαδη ενεργοποιειται το ABS...Για ποιο λογο ομως συμβαινει αυτο? Ετσι ειναι το σωστο? Να σημειωσω οτι το κανει εχω καινουρια σχετικα λαστιχα κτλ οποτε δεν ειναι επειδη ειναι φθαρμενα...Το εχει κανεις αλλος αυτο το θεμα σε polo ή σε vw? Quote
Guest Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 Ισως να φταίει ο δρόμος Η αν ειναι κρύα τα λαστιχα, να μην προλαβαν να ζεσταθουν δηλαδή Quote
liverpoolman Posted January 29, 2016 Author Report Posted January 29, 2016 Και αλλοι μου το παν για τον δρομο...Τα λαστιχα οτι ειναι κρυα οχι...Γιατι το παθαινει και καλοκαιρι και τωρα μετα απο ζεσταμα του λαστιχου μετα απο διαδρομη... Απλα σχετικα με τον δρομο ολοι οι δρομοι δλδ. ειναι τοσο χαλια? Και καθε φορα που το παταω για αποτομο φρεναρισμα ενεργοποιειται? Και η πλακα ειναι οτι ειναι το πρωτο μου αμαξι και δεν ξερω πως θα ηταν αν δεν ειχε ABS,μηπως θα ηταν καλθυτερα? Θελω να πω σταματαει σωστα ετσι γιατι σερνεται λιγο οταν μπλοκαρει ο τροχος...οχι πολυ αλλα λιγο... Quote
activious Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 (edited) εμενα με ανησυχει που λες οτι το φρενο κατεβαινει μεχρι κατω...εχει συμπιεση??? Edited January 29, 2016 by activious Quote
liverpoolman Posted January 29, 2016 Author Report Posted January 29, 2016 Δεν εχω ιδεα...Στιγμιαια νιωθω στο ποδι μου αυτο και ακουγεται ενα συνατο γκρρρρρ.... Quote
Vassilis63 Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 Καλησπερα παιδια εχω ενα θεμα με το polo 9n3 1,4....Οταν φρεναρω αποτομα νιωθω το φρενο μου σαν να καταβαινει τερμα κατω και ακουγεται ο ηχος γκρρρ....Δηλαδη ενεργοποιειται το ABS...Για ποιο λογο ομως συμβαινει αυτο? Ετσι ειναι το σωστο? Να σημειωσω οτι το κανει εχω καινουρια σχετικα λαστιχα κτλ οποτε δεν ειναι επειδη ειναι φθαρμενα...Το εχει κανεις αλλος αυτο το θεμα σε polo ή σε vw? Το ότι ενεργοποιείται το ABS είναι σίγουρα από γλιστερό δρόμο και από σκληρής γόμας ελαστικά ή λόγω χαμηλής θερμοκρασίας (τα θερινά ελαστικά δεν δουλεύουν σωστά κάτω από τους 7 βαθμούς ή λόγω παλαιότητας (άλλη η απόδοση τον πρώτο χρόνο άλλη τον δεύτερο και το τρίτο είναι για κλοτσιές). Για τη μεγάλη διαδρομή στο πεντάλ ελέγχεις μήπως έχει αέρα το κύκλωμα των φρένων (μια εξαέρωση ούτως ή άλλως θα ήταν καλή) Πάντως τα δύο θέματα (εύκολη ενεργοποίηση ABS) και (μεγάλη διαδρομή του πεντάλ) δεν σχετίζονται μεταξύ τους. 1 Quote
liverpoolman Posted January 29, 2016 Author Report Posted January 29, 2016 Παντου γλιστερος ειναι ο δρομος? Οχι σε μεγαλες αποστασεις και ταχυτητες δεν ενεργοποιειται...Μεσα στην πολη μονο οταν το παταω αποτομα για ταχυτητα γυρω στο 40 και πανω για να κοκκαλωσει το αμαξι αποτομα,τοτε το νιωθω... Σε εσας συμβαινει? Τελος τα ελαστικα απο την πρωτη στγμη ηταν ετσι και ειναι yokohama bluearth... Aυτο που ειπα σχετικα με το φρενο ισως ηταν λαθος περγραφη...Ουσιαστικα εινα η αισθηση της ενεργοποιησης του ABS...Νιωθω σαν να κατεβαινει το πενταλ ή ανεβαιενι ρε παιδια θα το δοκμασω και θα σας πω..Παντως εβαλα τεχνικο να το δοκιμασει και με ειπε δεν εναι τιποτα απλα ενεργοποιειται το ABS ...Το θεμα ειναι γιατι να ενεργοποιειται πρεπει? Τελος 2-3 φορες που το πατησα ψιλοαποτομα θα ειχα τρακαρισμα κα ενεργοποιηθηκε και δεν τρακαρα το θεμα ειναι οτι αν δε υπηρχε θα ηταν καλυτερα ή θα εφευγε το αμαξι..? Να σημειωσω πισω εχω ταμπουρα Quote
Vassilis63 Posted January 29, 2016 Report Posted January 29, 2016 (edited) Αυτό που περιγράφεις είναι η φυσιολογική λειτουργία του ABS και αν δεν δούλευε έτσι πριν παραπέμπει τώρα σε ελαστικό που η γόμα του ξεράθηκε και δεν έχει πια την πρόσφυση που είχε πιο πριν όσο ήταν καινούριο. Πες μας πόσο καιρό έχεις τα ελαστικά? Edited January 29, 2016 by Vassilis63 Quote
liverpoolman Posted January 30, 2016 Author Report Posted January 30, 2016 Ουσιαστικα τα εχω εναν χρονο ακριβως...Απλα το θεμα ειναι οτι αυτο το εκανε απο την πρωτη στιγμη...Το θεμα ειναι οτι τα ελαστκα τα πληρωσα αρκετα απο γνωστο μαστορα και ειναι εγγυημενα σιγουρα... Επισης δεν με εχουν προδωσει ουτε σε βρεγμενο οδοστρωμα σε ταξιδι κτλ που ισα ισα νιωθω αρχοντας..Εκει ειναι το παραδοξο... Η γομα δεν ειναι με τιποτα φθαρμενη απλα απο την φυση τους τα ελαστικα αυτα (ως οικονομιας καταναλωσης -Βluearth κτλ) δεν λες οτι εχουν μεγαλο τακουνι... Aυτο πρεπει να ναι http://www.e-elastika.gr/p.Elastika-YOKOHAMA-185-60-14-BluEarth-AE01-NEO-82H-Elastika-gia-epivatika.782298.html Επισης να προσθεσω μια λεπτομερια που δεν παζει ρολο πιστευω εβαλα ζαντα σιδερενια στην θεση των παλιων σιδερενιων λιγο μεγαλυτερη(παντα σε 14αρα) ουτωσωστε να φορεσω αυτη την διασταση γιατι απο την εταρια εμπαιναν 165-70-14 Quote
Vassilis63 Posted January 30, 2016 Report Posted January 30, 2016 Αφού ήταν έτσι από την αρχή τότε πρέπει να συμβιβαστείς με την επίδοση αυτού του ελαστικού. Έχε υπόψη σου ότι τα οικολογικά ελαστικά χαρακτηρίζονται από τη μικρή αντίσταση κύλισης (άρα μην περιμένεις να κολλάει κάτω) και τη μεγάλη χιλιομετρική απόδοση. Οπωσδήποτε δεν είναι ένα ελαστικό επιδόσεων αλλά ένα ελαστικό που καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες των περισσοτέρων. Quote
faniaros Posted January 30, 2016 Report Posted January 30, 2016 (edited) Φίλε μου, όλα είναι φυσιολογικά και ευθύνονται τα λάστιχα. Έχω Golf 7 Bluemotion, με Michelin Energy Saver+, επίσης οικολογικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης. Λάστιχα όπως τα δικά μου και τα δικά σου, έχουν 1. μικρότερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο, 2. σκληρότερη γόμα κ 3. λιγότερη "επιθετική" σχεδίαση στο πέλμα. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η μείωση της αντίστασης κύλισης με σκοπό την οικονομία. Αυτό σημαίνει όμως ότι θυσιάζεις σε κράτημα, είτε αυτό είναι σε στροφή είτε σε φρενάρισμα. Εξ'αιτίας αυτών τους των ιδιοτήτων, οι τροχοί μπλοκάρουν σχετικά εύκολα, ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες με απότομο φρενάρισμα, ενεργοποιώντας το ABS, έτσι είναι και στο δικό μου. Αν μπορείς να του βάλεις χειμερινά λάστιχα τώρα το χειμώνα, ή όταν ζεστάνει ο καιρός καλοκαιρινά "επιδόσεων" κ να δοκιμάσεις φρενάρισμα, θα δεις ότι δεν θα ενεργοποιηθεί τόσο εύκολα το ABS. Μην ανησυχείς, το αυτοκίνητό σου είναι μια χαρά και απλά να κρατάς σωστές αποστάσεις ασφαλείας πάντα! Edited January 30, 2016 by faniaros 1 Quote
Guest Polakias TDI Posted January 30, 2016 Report Posted January 30, 2016 Όταν είχα το προηγούμενο Πόλο, που ήταν το στρογγυλοφάναρο δικό σου (ουσιαστικά το δικό σου αυτοκίνητο, αλλά μη facelift), το είχα παρατηρήσει αρκετές φορές το συγκεκριμένο φαινόμενο. Όσο το είχα στην κατοχή μου, άλλαξα 5-6 φορές λάστιχα. Δεν ήταν θέμα ελαστικών, το έκανε πάντοτε. Κατά τη γνώμη μου, εμπίπτει στη φυσιολογική λειτουργία του ABS (στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις και αισθητήρες) αλλά ίσως έχει να κάνει λίγο και με το θέμα της κατανομής βάρους. Η ποιότητα δρόμου παίζει ρόλο φυσικά για όλα τα αυτοκίνητα, μην ξεχνάμε πως ζούμε στην Ελλάδα. Ρίξε μια ματιά πότε έχεις αλλάξει πάντως υγρά φρένων (κάθε 2 χρόνια) για την αίσθηση, μαζί με εξαέρωση - αυτά πάντα πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα, όπως αναφέρει ο Vassilis63. Quote
liverpoolman Posted January 30, 2016 Author Report Posted January 30, 2016 Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις παιδια... Σε περιπτωση που αλλαξω λαστιχα αν βαλω χειμερινα θα ενεργοποιειται δυσκολοτερα? Παντως γενικα σε κρατημα και σε μεγαλο δρομο με μεγαλες ταχυτητες και σχετκα αποτομα φρεναρισματα δεν ενεργοποειται οπως επισης και σε στροφες κατηφορικες κτλ εχει καλο κρατηματο αμαξι σε στροφες αποτομες σε βουνα με χειροφρενα κατεβασματα και βαρος το αμαξι δεν εχω νοιωσει κακο κρατημα και ουτε ενεργοποιειται...Σιγουρα παιζει ρολο που ειναι οικολογικο αλλα γι αυτο μου εκανε εντυπωση...Μεσα στην πολη τοσο ευκολα κα εξω οχι?Τελος εσεις πιστευεται οτι πρεπει να ενεργοποιειται και οτι βοηθαει ή εναι περιττο και βλακεια σαν τεχνολογια? Γιατι οι αποψεις διιστανται. Quote
Guest Posted January 30, 2016 Report Posted January 30, 2016 Αν ηταν περιττό Η μη ασφαλες Δεν θα ηταν στανταρ σε ολα τα αμαξια εδω και μερικα χρόνια Quote
faniaros Posted January 30, 2016 Report Posted January 30, 2016 Φίλε liverpoolman είναι λογικό αυτό που συμβαίνει. Η πιο απλή εξήγηση που μπορώ να σου δώσω είναι ότι τα φρένα των συμβατικών αυτοκινήτων μπορούν να μπλοκάρουν τους τροχούς και να ενεργοποιηθεί το ABS σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες, δεν είναι αρκετά ισχυρά ώστε να το κάνουν στις υψηλότερες. Quote
liverpoolman Posted January 31, 2016 Author Report Posted January 31, 2016 Καλα αν το καναν και στις υψηλοτερες θα υπηρχε προβλημα για μενα που μου τη δινει αφανταστα... Σε μεγαλες φρεναρει πολυ καλα θα λεγα και δεν μου την σπαει ακομα και οταν το παταω αφανταστα...Αυτο ειναι το παραδοξο...Απλα εκει το αμαξι δεν ακινητοποιειται σε αυτες τις ταχυτητες οποτε δουλευει σαν να μην ειχε abs Quote