Jump to content
thodorix

Αναφορα Στο Autoτριτη: Vw Polo 6R Tsi 1.2

Recommended Posts

Δεν ειναι τυχαιο λοιπον, οτι η VW πλεον, αποτελει μια απο τις χειροτερες εταιριες - φραγκοφονιαδες - και στηριζομενοι σε μια φημη ετων που φυσικα δεν ισχυει, καθως εχει κανει τοσα ανοιγματα που πλεον εχει χασει την μπαλα στον τομεα της αξιοπιστιας!
 
Οι κατοχοι VW αποτελουμε πειραματοζωα.

Συγκεκριμενα, ως κατοχος Polo TSI 1.2 10' νιωθω σαν δοκιμαστης νεας τεχνολογιας (φυσικα ομως ΤΑ ΕΣΚΑΣΑ) ωστε οι κατοχοι AUDI,SKODA,SEAT να απολαμβανουν τα αποτελεσματα της ερευνας αξιοπιστιας του κινητηρα TSI, με τις καινουριες εκδοσεις του. 
 

Συμφωνα με ερευνα του AutoΤριτη
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-Ta-apotelesmata_124444.asp

baresbig1.jpg
 
Μετανιωσα με 1000 που δεν πηρα το Grande Punto γιατι δηθεν "Fiat ζημιαρα". Ειμαστε ομως και εμεις οι Ελληναρες πολυ ραδιοαρβυλες ρε παιδι μου... Θεοποιησαμε την VW, την χρυσωσαμε, αγορασε τον μισο πλανητη και τωρα τρεχουμε, καλα να παθουμε.
 
Εκανα επωνυμη αναφορα για το Polo στο παρακατω link. Προτεινω να το κανετε και εσεις
 
>>>>>  http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Kante-anafora_124129.asp  <<<

 
Θα σας παρει λιγα μονο λεπτα και θα βοηθησετε να φανει επιτελους η αληθεια. Ισως να γινει και μαζικη κινητοποιηση με βοηθεια του περιοδικου, να τριξει λιγο η "κορωνα" της πιο αξιοπιστης εταιριας (εδω γελαμε). 
 
Ανεφερα προσωπικα
1)1η εβδομαδα: Χαλαρη συναρμολογηση πορτας συνοδηγου - εγγυηση οκ
2)6 μηνες: Ανακληση για ροδελα στην βαλβιδα εκτονωσης - εγγυηση - δεν ξερουμε αν εκανε παραπανω βλαβες, συν το οτι η εταιρια δεν ειδοποιησε για ανακληση, παρα μονο αμα το ψαχναμε προσωπικα

3)Τριξιμο στο νουλαπακι συνοδηγου - εγγυηση- πατεντα με σφουγγαρια για να μην ταλαντευονται τα σωληνακια. Μετα απο 3-4 χρονια, μονο σκουληκια δεν βρηκα οταν το πεταξα
και φυσικα
4) περιπου 50.000 χλμ: Καδενα χρονισμου σε ΟΛΑ τα Polo μεχρι το 2013, βασει των αναγνωσεων του forum μας. Μετα απο την αλλαγη, το προβλημα παραμενει και εμφανιζεται μετα απο 15-20.000 χλμ. Δηλαδη, καθε χρονο μαζι με τα λαδια κτλ, θα χτυπαμε και μια καδενα, ετσι για πλακα. Ποιος ξερει και τι αλλο.

 

Ευχαριστω για τον χρονο σας. 

 

Προτεινω να μαζευτουμε κατοχοι με το ιδιο προβλημα περι καδενας, με υπογραφες κτλ να κανουμε μια μαζικη δηλωση βλαβης με σκοπο την ανακληση, αλλιως να κινηθουμε με τον ιδιο τροπο προς τα κεντρικα στην Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα κατηγορεις μια ολοκληρη εταιρια,για 3 θεματα.που εβγαλε ενα μοντελο σε σενα και ποσους αλλους.

Αρα εισαι δυσαρεστημενος απο ενα αμαξι,για ενα θεμα στην πορτα,μια ροδελα,ενα τριξιμο στο ντουλαπακι?

Η καδενα θα συμφωνησω ειναι αππαραδεκτο να υπαρχουν τετοια προβληματα.

Οσον αναφορα την ερευνα του περιοδικου,μου ειναι παντελως αδιαφορη.

Οταν ειχαν πρωτοσελιδα την vw και τα Tsi τοτε δεν εβγαζαν ζημιες?

Αυτοι ειχαν θεοποιήσει το Vag group,φυσικαα,οχι για την ψυχη της μανας τους.

Ροδα ειναι και γυριζει.

Ενας ευτυχισμένος κατοχος Vw με 244.000χλμ και skoda octavia tdi 820.000χλμ.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Για τα DSG τα 7άρια έχεις να πεις κάτι Passatouko? που "καίνε τα mechatronic για πλάκα και αλλάζουν τους πολύδισκους μέχρι να βρουν το σωστό σετ....

 

Σίγουρα υπάρχουν και ευτυχισμένοι κάτοχοι και δυσαρεστημένοι κάτοχοι, μην κράζουμε όμως κάποιον αν μας λέει ότι έχει ένα κάρο προβλήματα και του λέμε "ότι το δικό μου δεν έχει τίποτα"...

Link to comment
Share on other sites

Ότι γενικά στα περιοδικά πιθανώς να παίζονται συμφέροντα αντε να συμφωνησω. Ότι τα vag σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι αξιόπιστα πάντως, για μένα αποτελεί γεγονός και με πιάνουν τα γέλια όταν ακούω ότι κάποιος αγοραζει γερμανικό για την αξιοπιστία. Από που να ξεκινήσουμε; Από τους γρύλους παραθύρων από εποχής golf 4 έως και 10 χρόνια μετά που έπεφταν; Από τα 1.4 16v 101 που πολλά καιγαν τον αμπακο λάδι κ επισκεύαζαν μοτερ εντός εγγύησης; Από τα συγχρονίζει δευτερας; Από καδένες; Από τα σπασμένα πιστονια του cavd που όσοι δεν κάνανε update έχουν θέματα; Από τον 2.0 tfsi του q5 που μερικά καίνε 1 λίτρο ανα 2.000 χλμ κ όσοι είναι εκτός εγγύησης την κατσανε την βάρκα; Από τα dsg και τα mechatronic και τους πολύδίσκους; Από τα νέα 1.4tdi και τους συμπλέκτες; (Πάλι καλά που κάνανε ανάκληση, τους τιμάει) Ή από την απτή ποιότητα που ξεφλιυδιζουν οι διακόπτες παραθύρων στην 3ετια; Τελος, αφηνω το χειρότερο κατ εμε, τα 1.4 180ps που είχαν αλλάξει κι εγώ δεν ξέρω πόσες φορές μοτέρ και καιγανε περισσότερο λάδι απ ότι βενζίνη. Άντε να πάρεις καινούριο αμάξι κ κάθε 5.000χλμ να σου εγκρίνουν αλλαγή κινητήρα και να μην λύνεται το πρόβλημα. Κι αυτά είναι μόνον που μου έρχονται στο μυαλό. Μην λεμε λοιπόν ότι θέλουμε. Ακόμα και με golf 7 πάλι υπάρχουν θέματα.

Οπότε για μένα, σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θεωρείται αξιόπιστη εταιρία, ούτε θα την πρότεινα σε κάποιον που ψάχνει αξιόπιστο αυτοκίνητο. Αυτά από μένα.

Edited by man25
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Για τα DSG τα 7άρια έχεις να πεις κάτι Passatouko? που "καίνε τα mechatronic για πλάκα και αλλάζουν τους πολύδισκους μέχρι να βρουν το σωστό σετ....

Σίγουρα υπάρχουν και ευτυχισμένοι κάτοχοι και δυσαρεστημένοι κάτοχοι, μην κράζουμε όμως κάποιον αν μας λέει ότι έχει ένα κάρο προβλήματα και του λέμε "ότι το δικό μου δεν έχει τίποτα"...

Το mechatronic το αλλαζουν εντος εγγυησης,ακομα και εκτος χωρις επιβαρυνση.

Οσον αναφορα τα 180ρια και τα λαδια,μια ζωη τα εκραζα.

Ωστοσο τι?ο thp της peugeot δεν ειναι φριτεζα?

Δεν ειναι γερμανικο το προβλημα.

Ολες οι εταιριες για μενα εχουν ριξει το κοστος,και την αξιπιστια,στο βωμό του κερδους και του ανταγωνισμου.

Να απαντησω και στον man25 μιας και μιλαμε με δεδομενα.

Passat 1999,μεχρι σημερα μου εσπασε ενας γρυλλος.

50€.

Και τιι εγινε?μου εκαψε και εναν αισθητηρα,μου εβγαλε και μια αντλια.

1000 ευρω ζημιες σε 17 χρονια.

Οσον αναφορα για το q5 tfsi,60χιλιαδες εχει περιπου ο θειος μου,δεν καιει σταγονα.

Δεν προοκειται ποτε ν συμφωνησω οτι τα γερμανικα δεν ειναι αξιοπιστα.

7 γερμανικα εχουν περασει απο την οικογενεια.

Ζημιες αστειου κοστους,σε σχεση με την απολαυση που σου προσφερει ενα γερμανικο αμαξι.

Δεν υπαρχει κατι που δεν χαλαει.

Εκτος απο τα θρυλικα corolla του 95 που ειχαν καλοριφερ με ΤΣΟΚ και στην εθνικη μετα τα 80 μπαζουν σαν τρυπια κλουβια.

Αν θα επαιρνα γερμανικο καινουργιο σημερα?

Με αρκετο ψαξιμο.

Πιστευω σημερα καμια εταιρια δεν ειναι αξιοπιστη.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα φιλου το q5 καίει τον αμπακο από λάδι. Τι να λεμε; Μια μια τις περιπτώσεις αν πάρουμε δεν βοηθάνε. Σου παρέθεσα προβλήματα απ όλα τα μοντέλα της vw. Όσο για το mechatronic σε πολλούς το κάλυψαν, σε κάποιους όμως όχι. Όσο για τα thp το ότι είναι κι αυτά χαλια δεν μου λέει κάτι. Θα τα αποφυγω κι αυτά. Για μενα πάντως vag και αξιοπιστία είναι εννοιες ασύμβατες, κι ας έχω δύο vw.

Link to comment
Share on other sites

Οι κατοχοι VW αποτελουμε πειραματοζωα.

Συγκεκριμενα, ως κατοχος Polo TSI 1.2 10' νιωθω σαν δοκιμαστης νεας τεχνολογιας (φυσικα ομως ΤΑ ΕΣΚΑΣΑ) ωστε οι κατοχοι AUDI,SKODA,SEAT να απολαμβανουν τα αποτελεσματα της ερευνας αξιοπιστιας του κινητηρα TSI, με τις καινουριες εκδοσεις του. 

 

 

Αφού  νιώθεις,  εσύ  και  μόνο  εσύ,  ως  πειραματόζωο  και  δοκιμαστής  νέας  τεχνολογίας  για  να  απολαμβάνουν  οι  κάτοχοι  νεώτερων  εκδόσεων  τις  βελτιώσεις  που  προκύπτουν, μονόδρομος  είναι  να  ζητήσεις  από  την  VW  να  σου κοινοποιήσει  τους  αγοραστές  με  τις  βελτιωμένες  εκδόσεις  να  τσοντάρουν  στις  επισκευές, αφού  έχουν  πατήσει  απάνω σου  και  έχουν  καλύτερα  αυτοκίνητα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατι δεν καταλαβες καλα μαλλον φιλε

Δεν λέει οτι μονο αυτος επεσε θυμα της αξιοπιστίας της vw

Αν είναι καποιος να απαντάει μονο και μονο για να πουλάει ειρωνια

Καλυτερα να μη γράφει καθολου

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όταν μιλάς για αξιοπιστία και κουνάς για σημαία ένα ιντερνετικό δημοψήφισμα δεν πείθεις...

Δεν είναι μομφή για τον φίλο που το ανέβασε αλλά για το περιοδικό.

Είναι αντιεπιστημονική η προσέγγιση και αγγίζει τα όρια του γραφικού όταν βγάζεις και συμπεράσματα.

θυμίζει κάποια προεκλογικά γκάλοπ που όλοι ξέρουμε τι είδους αξιοπιστία έχουν...

 

Όσον αφορά τώρα τα αυτοκίνητα ας μας πουν οι εταιρείες οδικής βοήθειας τι μάρκες κουβαλάνε στις καρότσες πιο πολύ και θα κάνουμε κουβέντα.

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Οι κατοχοι VW αποτελουμε πειραματοζωα.

Κατι δεν καταλαβες καλα μαλλον φιλε
Δεν λέει οτι μονο αυτος επεσε θυμα της αξιοπιστίας της vw
Αν είναι καποιος να απαντάει μονο και μονο για να πουλάει ειρωνια
Καλυτερα να μη γράφει καθολου

Εγώ  κατάλαβα  πολύ  καλά. Εάν  θεωρείς  ότι  ανήκεις  και  εσύ  στα  πειραματό ζωα  το  επόμενο  είναι  μια  ασφαλής  επιλογή.

 

image.jpg
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest n.filadelfia

Καλησπερα αυτο με το POLO 6R GTI οτι καθε 5000κμ περνανε εγκριση για αλλαγη μοτερ σας εχει δοσει στοιχεια η vw και το λετε η μονο απο οσους γραφουν εδω μεσα τα παραπονα τους? Εγω εχω αυτο το αμαξι polo 6r gti του 2010 με το ιδιο μοτερ καμια επισκευη μοτερ η βελτιωση απο την vw εδω και 49000κμ περιπου με καταναλωση λαδιου γυρω στα 200 ml και λιγοτερο ανα 1000κμ.και μην ακουσω οτι κανενα αλλο μοντελο vw δεν καιει λαδι ειτε ατμοσφαιρικο η τουρμπο παλιο η καινουργιο..Το μονο που φοβαμαι στο αμαξι ασ πουμε λιγο ειναι το 7dsg στο οποιο εχω αλλαξει μια φορα πολυδισκο στα 12000κμ και εχω κανει την ανακληση για την αλλαγη  τυπου λαδιου στο κιβωτιο.Σ αυτο ναι πληρωνουμε την τεραστια μαζικη παραγωγη του 7dsg.Αλλα και σε σε golf tsi 1.4 του 2006 που ειχα παρει απο τα πρωτα που ειχανε φερει την πρωτη εβδομμαδα που το ειχα πηγα για αλλαγη σασμαν .

Link to comment
Share on other sites

Οι κατοχοι VW αποτελουμε πειραματοζωα.

Εγώ  κατάλαβα  πολύ  καλά. Εάν  θεωρείς  ότι  ανήκεις  και  εσύ  στα  πειραματό ζωα  το  επόμενο  είναι  μια  ασφαλής  επιλογή.

 

 

Γερμανικο δεν θα επαιρνα παντως.Ειδαμε τι παθανε και τα Tiger οταν ζορισανε λιγο οι θερμοκρασιες... Εκει εξω απο την Μοσχα..!!  8)

 

Φιλε δεν πηρα αλλη μαρκα και δεν πηρα μεταχειρισμενο για να απολαυσω αξιοπιστια και να αποφυγω τα συνεργεια. Οση ειρωνια και αν πουλησεις, τα δεδομενα δεν αλλαζουν. βγαζουν στην παραγωγη δηθεν καινοτομους κινητηρες και μετα απο 4 χρονια κανουν σαν τρακτερ. Α, και στην πορεια σου λενε ξεχασαμε να βαλουμε κατι κομματια μωρε, εκει στην εκτονωση, σιγα.

 

Αμα δεν σε εκφραζει η ερευνα, μπορεις να κανεις επαινο στην VW. Ολοι ειναι τρελοι που τραβανε τα μαλλια τους με τους σκαραβαιους. Ακομη και στα συνεργεια πας και σε κοιτανε με το υφος "αλλο ενα κοροιδο, τι καιει? λαδια? κανει ηχους? δεν μπαινει η 2α? DSG?" Τα αυτοκινητα που βγαζει ειναι φτιαγμενα στο Π κ Φ, σχεδιασμενα προχειρα και ετη φωτος μακρυα απο τα βαρετα πλην αξιοπιστα οχηματα πριν εποχης TSI.

 

Θα σχολιασω με χιουμορ...

 

VW μονο για Bora 1.4 με 0-100 20sec. Μεχρι εκει μπορει αξιοπιστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά είμαστε σοβαροί ? δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά μιλάει για μια έρευνα με δείγμα 400 ατόμων....πολύ αξιόπιστη!!!!!...... η παραπληροφόρηση στο τέρμα.

Edited by Vassilis63
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γερμανικο δεν θα επαιρνα παντως.Ειδαμε τι παθανε και τα Tiger οταν ζορισανε λιγο οι θερμοκρασιες... Εκει εξω απο την Μοσχα..!!  8)

 

Φιλε δεν πηρα αλλη μαρκα και δεν πηρα μεταχειρισμενο για να απολαυσω αξιοπιστια και να αποφυγω τα συνεργεια. Οση ειρωνια και αν πουλησεις, τα δεδομενα δεν αλλαζουν. βγαζουν στην παραγωγη δηθεν καινοτομους κινητηρες και μετα απο 4 χρονια κανουν σαν τρακτερ. Α, και στην πορεια σου λενε ξεχασαμε να βαλουμε κατι κομματια μωρε, εκει στην εκτονωση, σιγα.

 

Αμα δεν σε εκφραζει η ερευνα, μπορεις να κανεις επαινο στην VW. Ολοι ειναι τρελοι που τραβανε τα μαλλια τους με τους σκαραβαιους. Ακομη και στα συνεργεια πας και σε κοιτανε με το υφος "αλλο ενα κοροιδο, τι καιει? λαδια? κανει ηχους? δεν μπαινει η 2α? DSG?" Τα αυτοκινητα που βγαζει ειναι φτιαγμενα στο Π κ Φ, σχεδιασμενα προχειρα και ετη φωτος μακρυα απο τα βαρετα πλην αξιοπιστα οχηματα πριν εποχης TSI.

 

Θα σχολιασω με χιουμορ...

 

VW μονο για Bora 1.4 με 0-100 20sec. Μεχρι εκει μπορει αξιοπιστα.

 

 

Άκουσε,επειδή δεν μπορώ να μιλάω χωρίς επιχειρήματα.

 

Μιάς και τα τότε ειχαν 0-100 μιση ωρα,έχεις να μου φέρεις κατι αντιστοιχο Vw passat 1.8 20v 125hp? σε βάρος και άλογα,να δούμε τι εκανε η Vw στο δρόμο και οχι στο πληκτρολόγιο?

 

Και επειδή θες να γράφεις οτι θες και οπως θές,Το Vag group έχει ενα 20vt απο 150 μέχρι 225 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ άλογα,που τον ζηλέυουν ακομα και σημερα πολλές εταιρίες.Αυτον τον ξέχασες?

 

Τον 1.8 Abf με τα 140+hp τον ξέχασες?τον Vr6?Τα 2.0 tfsi τα εχεις ξεχασει?τα 1.8 τα tfsi και αυτά τα εχεις ξεχάσει?

 

Η Vw φιλε μου δεν ειναι τα σωληνάκια σου που τρίζουν,ούτε η ροδέλα που ηθελε αλλαγή.

 

Εχουμε καταντησει το Club να μπαινει ο καθενας για να γραψει πια ροδέλα του εφυγε,και να εξαφανιστει.

 

ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΑ,*μη επιτρεπόμενο @ URL*,ΚΑΙ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

 

Ένας ευτιχισμένος κάτοχος Vw.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Καλησπερα αυτο με το POLO 6R GTI οτι καθε 5000κμ περνανε εγκριση για αλλαγη μοτερ σας εχει δοσει στοιχεια η vw και το λετε η μονο απο οσους γραφουν εδω μεσα τα παραπονα τους? Εγω εχω αυτο το αμαξι polo 6r gti του 2010 με το ιδιο μοτερ καμια επισκευη μοτερ η βελτιωση απο την vw εδω και 49000κμ περιπου με καταναλωση λαδιου γυρω στα 200 ml και λιγοτερο ανα 1000κμ.και μην ακουσω οτι κανενα αλλο μοντελο vw δεν καιει λαδι ειτε ατμοσφαιρικο η τουρμπο παλιο η καινουργιο..Το μονο που φοβαμαι στο αμαξι ασ πουμε λιγο ειναι το 7dsg στο οποιο εχω αλλαξει μια φορα πολυδισκο στα 12000κμ και εχω κανει την ανακληση για την αλλαγη  τυπου λαδιου στο κιβωτιο.Σ αυτο ναι πληρωνουμε την τεραστια μαζικη παραγωγη του 7dsg.Αλλα και σε σε golf tsi 1.4 του 2006 που ειχα παρει απο τα πρωτα που ειχανε φερει την πρωτη εβδομμαδα που το ειχα πηγα για αλλαγη σασμαν .

 

Surpriiise!

Δεν καίω λάδι :yes:

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Passatoukos ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κάποιος που έχει πρόβλημα θα μπει στο φόρουμ να ψαχτει με άλλους ίδιους κατόχους να βρει λύση, γι αυτό ειμαστε στο 2016, γι αυτό ξεκίνησαν τα fora. Αν θέλετε απλά να μπαίνουμε μόνο να καμαρωνουμε, ή να λέμε για κόντρες και βελτιώσεις, πείτε το να ξέρουμε που βρισκόμαστε ρε παιδιά και να μην σας ξανά ενοχλήσουμε. Χαίρομαι όσοι είστε τυχεροί κι ευτυχισμένοι κάτοχοι, μακάρι να συνεχισετε έτσι. Τώρα εκφράσεις τύπου πούληστε τα μπιπ να ησυχασετε κι εσείς κι εμείς, δεν βοηθάνε. Όταν τα έχεις σκάσει χοντρά να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο, πήγαινε μετά να το πουλησεις να δεις τι θα χάσεις κι αν είναι τόσο απλά όσο τα περιγραφείς. Επίσης ούτε με αφορά τι έκανε σε επιδόσεις η vw πριν 15 χρόνια σε επιδόσεις ή/και αξιοπιστία, μιλάμε για το σήμερα, ΣΗΜΕΡΑ κριναμε τα αυτοκίνητα αυτά. Όταν θα γυρνας κι εσύ από ταξίδι και σου κολλήσει η wastegate και μείνεις στη μέση του πουθενά γιατί είναι σε safe mode το αμαξι εξαιτίας μια ροδέλας που επρεπε να τοποθετηθεί στην wastegate για να μην τερματίζει και... κολλήσει (μπακαλιστικες λύσεις, αλλά είναι η official αντιμετώπιση! ) έλα και πες μας αν μιλάμε μόνο για ροδελες και ποσό ασήμαντες είναι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλά είμαστε σοβαροί ? δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά μιλάει για μια έρευνα με δείγμα 400 ατόμων....πολύ αξιόπιστη!!!!!...... η παραπληροφόρηση στο τέρμα.

αν η ερευνα ηταν σε 4.000 αυτοκινητα η σε 40.000 αυτοκινητα, πιστευεις οτι θα αλλαζε το αποτελεσμα;

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με την vw κατά την γνώμη μου οπως έχω ξαναγράψει εδω μέσα δεν είναι τόσο η αξιοπιστία της όσο το απαράδεκτο after sales της στην Έλλαδα. για άλλες χωρες και μάρκες δεν γνωρίζω τι γίνεται...  Αστοχίες υλικού έχουν υπάρξει ακόμα και σε κατασκευαστές αεροπλάνων απλά αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι ηθικό ενας κατασκευαστής με ενα update και γενικότερη κοροιδία (απο την εποχή που σου έλεγαν οτι to 1.6 fsi δεν έχει ανάγκη με 95αρα και σου ζήτουσαν κόστος εργασίας και ανταλλάκτικων διπλάσιο απο οτι εξω...) να αναβάλει το σπάσιμο της μηχανής για να βγεις εκτος εγγύησης και μετά να κάνει τον... κινέζο. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το 400 είναι πολύ μικρό δείγμα για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

Από την άλλη το τί είναι αξιοπιστία για τον καθένα διαφέρει. Για άλλους είναι να μην τρίζει, για άλλους να φρενάρει ή να μπορεί να επιταχύνει όταν πρέπει για λόγους ασφάλειας. Το γεγονός για παράδειγμα ότι είχε γίνει ανάκληση στην Αμερική για μάρκα αυτοκινήτων που στην Ελλάδα θεωρούμε τέρας αξιοπιστίας επειδή κόλλαγε το γκάζι στο πάτωμα εν κίνησή (!) για εμένα π.χ. θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα από 10 τριξίματα και 100ml λάδι ανά 1000km.

Γνώμες και εμπειρίες είναι αυτά. Από την άλλη δεν μπορούμε να παραβλέπουμε το γεγονός ότι όταν χρησιμοποιείται μαζικά νέα τεχνολογία υπάρχει ρίσκο. Για επιλογές χωρίς ρίσκο επιλέγεις ατμόσφαιρα σε 1200 κυβικά και προσεύχεσαι στις προσπεράσεις...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Surpriiise!

Δεν καίω λάδι :yes:

Δεν σε πιστευω φιλε

Εχεις vw και καις 1 λιτρο στα 1000κμ

Εγω το εχω κανει διχρονο

Μυριζει διχρονιλα απο το λαδι

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ασχετα απο την vw  για το auto triti τι να πει κανείς. Προσπαθεί απεγνωσμένα για δημοσιότητα και να διαφημίσει τα... καθαρόαιμα του... Η αρνητική διαφήμιση στην vw φαίνεται να πουλάει πάντως... Ας σοβαρευτούμε...!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Ξηπνιστε λιγο μαγκες!!!δεν μιλησε κανενας εδω μεσα για τιν χριση του αυτοκινητου και το πως το περιπιητε ο καιενας...κατοχος polo 6n2 1.4 75hp στιν οικογενια υπαρχει και fabia reflex(νεκροφορε στηλ) 1,4 101hp!επισεις στο κοντινο σοοι...A5 1.8 tsi golf 4 gti 20vt και εχω να αναφερω πως ολα εκτος του tsi ειναι πανο απο 260.000χλμ.το fabia εχει 610.000++!προσεξτε λιγο πως μιλατε εδω μεσα και καταλαβετε μερικα πραγματα!!!οσο προσεχεις κατι τοσο πιο πολυ κραταει.επισεις...ολα κεν λαδια απο τιν προτη στιγμι που πηραν μπροστα μιας και τα περισοτερα αγοραστικαν καινουργια!επισης πρεπει να καταλαβετε πως εχουμε 2016 και πως απτο 95 και μετα τα παντα εχουν ημερομινια λιξης!ο λογος δεν χριαζετε να αναφερθει καν!!τον γνοριζουμε πιστευω ολοι..ειναι ολα θεμα marketing και €.τα αμαξια αυτα που μιλαμε εχουν ενα χ κοστος που δεν ξεπερνα τα 30.000€.ηδε κανεις κανενα touareg 3.6 να εχει κανενα θεμα με καδενες και διαφορα αλλα που είπατε πριν?η μηπως καποιο R32 η R36?δεν θελει πολυ μιαλο απλα να ξεκολισετε απτο θεμα αυτοκινητο και να κοιταξετε και αλα πραγματα που με τον καιρο αλαζουνε ομορφενουνε ομως μικρενει η διαρκια ζωης τους...τα σηδερα για τα ρουχα παρτε για παραδογμα...ο καρβουνιαρις δεν χαλαγε καμιαφορα!!! Κατι simens και αλα τετοια καινουργια ειναι για κανενα χρονο..passatoukos οπως τα λες καισι 20vt τα ζηλεβουν...και βγαζουν κατι opc 1.6 μπας και τα φτασουν και ειναι μονημα στις ραμπες και τα ανυψοτικα!!!δεν εχω κανεναν σκοπω να θιξω καπιον.απλα πρεπει να σκευτητε και λιγο πιο περα απτην τεχνολογια στο car για να καταλαβετε οσοι δεν το ψαξατε!οχι μονο με τα vw αλλα και με αλες μαρκες καντε συγκρισεις σε ιδια μοντελα πριν και μετα το 93-97(το 95 το ειπα γιατι καπου εκει αλαζουν ολα)και θα τα δειτε μονοι σας

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά.. Τα ίδια κάνετε κι εσεις τώρα. Μιλάτε για μεμονωμένες περιπτώσεις και θέλετε να κανετε κανόνες όπως σας συμφερουν. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν όσα προβλήματα έχω αναφέρει παραπάνω; Επειδή δεν χάλασε σε σας τα θέλετε φουλ αξιόπιστα, λες κι οποίου χάλασε είπε ότι χαλάνε τα αλλά επειδή χάλασε αυτού. Από τη στιγμή που σε μεγάλο ποσοστό αποτυγχάνουν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.-

Υ.Γ1 Ούτε εμένα καίει λάδια, το να ειρωνεύεσαι Passatoukos απλά ρίχνει το επίπεδο συζήτησης, ξεκολλα.

Υ.Γ. 2 Αυτό περί ακριβών αυτοκινήτων και touareg φίλε μου, άκυρο επιχείρημα. Ξέρω touareg W12 επί μήνες ακινητοποιημένο στην αντιπροσωπεία με πρόβλημα στο ΚΙΒΩΤΙΟ. Ναι, ΤΟΣΟ σοβαρό πρόβλημα

Υ.Γ. 3 Όταν λες ότι τα Opc είναι συνέχεια στις ράμπες, πάλι γενικεύεις. Ωραία, κι εγώ ξέρω 3 opc που δουλεύουν ρολόι, θα βγουν έτσι συμπεράσματα;

Για συμπεράσματα υπάρχει επιστημονικός τρόπος, λέγεται ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

Οσο για τον φίλο που ανέφερε την toyota για την Αμερική και το κολλημένο γκαζι, τουλάχιστον σέβεται τον πελάτη της και έκανε ΑΝΑΚΛΗΣΗ. Είδατε η vw να κάνει ανάκληση στα dsg;

Αυτά από μένα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.