Jump to content
thodorix

Αναφορα Στο Autoτριτη: Vw Polo 6R Tsi 1.2

Recommended Posts

Οπως σου ειπα ομως κοιτα αμαξια αλλα και διαφορα αλλα πραγματα στα οπια απο μια χρονολογια και μετα ολα αλαζουν για να υπαρχει κερδος!και τα opc τα συγκρινα με τα 20vt!και κατι ακομα ξερεις ΕΝΑ στα 100 w12 να εχει θεμα!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν συγκρίνουμε πάντως την επικινδυνότητα του να σου κολλήσει το γκάζι εν κινήση με το σκροτσαρίσμα του dsg, σίγουρα έχουμε άλλα κριτήρια για την λέξη αξιοπιστία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαγκες, σορρυ αν εθιξα τις κουρσες σας και την μαμα VW, δεν ηξερα πως ακουμπησα θεμα ταμπου  :sorry:

 

Το θεμα ειναι πως εβγαλαν προβληματικα αυτοκινητα, ειτε με ροδελες ειτε με πιο σοβαρα θεματα (ΚΑΔΕΝΑ) που κινδυνευει να χτυπησει βαλβιδες. Σας αρεσει δεν σας αρεσει. Και σιγα την θρησκεια την VW που αρχισατε ολοι τις ειρωνιες και την επιθεση.

 

Για εσας δεν ειναι σοβαρο θεμα, για μενα ειναι. Γιατι ειναι δικο μου αμαξι και εγω το πληρωνω και το χρυσοπληρωσα σε σχεση με αλλα, ωστε να μην το πληρωνω αργοτερα. Η VW αστοχησε και δεν εχει τα @@ να κανει ανακληση, για να μην τυπωθει και φανει επισημα.

 

Παντα πιστευα πως ηταν λιγο υπερβολη αυτη η μανια υποστηριξης της VW απο τους κατοχους, αλλα εσεις εδω το παρακανατε.

 

Με το ζορι να μας βγαλετε υπερβολικους οτι "δεν ειναι σοβαρο θεμα, σιγα τις ροδελες, υπαρχουν και χειροτερα". Δεν ειμαι απο αυτους που μου βγαζει προβληματα αλλα σε γνωστους το παρουσιαζω ως αμαξαρα. Εβγαλε προβληματα μαζικα, τελος. Εταιριες ειναι δεν ειναι θρησκεια. 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά.. Τα ίδια κάνετε κι εσεις τώρα. Μιλάτε για μεμονωμένες περιπτώσεις και θέλετε να κανετε κανόνες όπως σας συμφερουν. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν όσα προβλήματα έχω αναφέρει παραπάνω; Επειδή δεν χάλασε σε σας τα θέλετε φουλ αξιόπιστα, λες κι οποίου χάλασε είπε ότι χαλάνε τα αλλά επειδή χάλασε αυτού. Από τη στιγμή που σε μεγάλο ποσοστό αποτυγχάνουν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.-

Υ.Γ1 Ούτε εμένα καίει λάδια, το να ειρωνεύεσαι Passatoukos απλά ρίχνει το επίπεδο συζήτησης, ξεκολλα.

Υ.Γ. 2 Αυτό περί ακριβών αυτοκινήτων και touareg φίλε μου, άκυρο επιχείρημα. Ξέρω touareg W12 επί μήνες ακινητοποιημένο στην αντιπροσωπεία με πρόβλημα στο ΚΙΒΩΤΙΟ. Ναι, ΤΟΣΟ σοβαρό πρόβλημα

Υ.Γ. 3 Όταν λες ότι τα Opc είναι συνέχεια στις ράμπες, πάλι γενικεύεις. Ωραία, κι εγώ ξέρω 3 opc που δουλεύουν ρολόι, θα βγουν έτσι συμπεράσματα;

Για συμπεράσματα υπάρχει επιστημονικός τρόπος, λέγεται ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

Οσο για τον φίλο που ανέφερε την toyota για την Αμερική και το κολλημένο γκαζι, τουλάχιστον σέβεται τον πελάτη της και έκανε ΑΝΑΚΛΗΣΗ. Είδατε η vw να κάνει ανάκληση στα dsg;

Αυτά από μένα.

Πάντως η ανάκληση της toyota δεν φέρνει πίσω στη ζωή τα θύματα της αστόχιας τους , οπότε η αξιοπιστία της εκάστοτε εταιρείας νομίζω πως έγκειται στην ποσότητα αλλά κυρίως στην "ποιότητα" των προβλημάτων.Δεν θεωρώ την VW τέρας αξιοπιστίας αλλά όσο περισσότεροι κάτοχοι ενός αυτοκινήτου , τόσο περισσότερα παράπονα θα ακούμε.

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-H-nea-ereyna_125140.asp

 

Η συνεχεια της ερευνας, με 1700+ αναφορες, η VW ακομη τελευταια, μαζι με τον αλλο γερμανικο γιγαντα, BMW.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νόμιζα ότι εδώ είναι ένα καλα οργανωμενο μέρος για κατόχους και φίλους vw να συζητάμε και να λυνουμε τα οποία προβλήματα και απορίες έχουμε και όχι να δημιουργούμε έχθρες μεταξύ μας,δεν οφελει!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Να αναφερω ξανα το οτι πεζει πολι μεγαλο ρολο η πδηγοσει του καιενος!κατι που δεν το κετε πουθενα!αν δεν προσεχεξς κατι πως να κρατισει και αυτο?

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που βλέπω εγώ είναι πως υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές και των 2 απόψεων. Όπως πολύ καλά είπε και το μέλος anaslih, κουβέντα κάνουμε και συζητάμε για τα οχήματά μας και λύνουμε προβλήματα κλπ.

 

Απαραίτητο συστατικό αυτού είναι να δεχόμαστε και την άποψη του άλλου.

 

Επίσης -γνώμη μου πάντα- οι έρευνες είναι υποκειμενικές γιατί παίζουν 1002 παράγοντες: 

- τρόπος οδήγησης / χρήσης αυτοκινήτου

- χώρα χρήσης / κλίμα / συνθήκες άλλες

- κ.α. 

 

Οπότε αποδεχθείτε τα πάντα, το να αποδέχεστε την γνώμη του άλλου δεν σημαίνει πως συμφωνείτε... κοινώς, σοβαρευτείτε λίγο εδώ και κάντε πολιτισμένη κουβέντα!

 

Πάντα φιλικά,

Κώστας με ένα polo που δεν καίει πολύ λάδι αλλά καίει τον πάτο του από βενζίνη και για αυτό φταίω εγώ :)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη ένας μύθος, αυτός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που και καλά σέβεται τον πελάτη έχει καταρριφθεί (με ελάχιστες εξαιρέσεις).

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και η Skoda μια από τα ίδια είναι. Ίσως και χειρότερη από τη vw.

Η αξιοπιστία του ομίλου ή αν θέλετε της Skoda για την περίπτωση μου έχει πάρει τον κατήφορο. Είχα Octavia 1.6 του 2002 κι έβγαλε κάποια ψιλοπροβληματα αμελητέα. Είχα και μια Fabia 1.2 htp του 2006 και δεν είχα κανένα θέμα.

Τα έδωσα και πήρα το 1.2tsi κι έχω θέμα με την καδένα και την κλειδαριά του οδηγού. Επίσης θέμα είναι να σε πουλάει το wastegate σε ανηφόρα κι ευτυχώς όχι σε προσπέραση που μπορείς να σκοτωθείς.

Για να μη πω για καμμένα μπουζί και πολλαπλασιαστές έτσι, στα καλά καθούμενα και να ψάχνεις για μπουζοκαλωδιιο οσο να κινείται για να πας στο σπίτι με δυο μωρά μέσα.

Και λίγα λάδια. Ένα λίτρο από αλλαγή σε αλλαγή η οποία ποτέ δεν ξεπερνά τους έντεκα μήνες ή τα δεκατέσσερις χιλιάδες χιλιόμετρα και πάντα μέχρι και πέρυσι εντός δικτύου επίσημης αντιπροσωπείας.

Όσον αφορά στο after sales δεν έχω λόγια να περιγράψω το αίσχος.

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από αυτό το αυτοκίνητο. Ίσα ίσα έχω ένα μόνιμο άγχος. Ναι αν μπορούσα θα το πουλούσα, αλλά η αξία του λόγω συνθηκών είναι αστεία και δεν μπορώ να διαθέσω ούτε σεντ για αυτοκίνητο. Επιπλέον ακόμη και αν μπορούσα δε νομίζω ότι θα αγόραζα και πάλι καινούριο αυτοκίνητο του ομίλου. Και λυπάμαι που το λέω, μιας κι από παιδί λάτρευα τη Skoda και τη vw.

Edited by stratosg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άκουσε,επειδή δεν μπορώ να μιλάω χωρίς επιχειρήματα.

 

Το Vag group έχει ενα 20vt απο 150 μέχρι 225 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ άλογα,που τον ζηλέυουν ακομα και σημερα πολλές εταιρίες.Αυτον τον ξέχασες?

 

 

 το 1991 η honda ειχε ενα 16αρι ατμοσφαιρικο μοτερ που ακομα και σημερα αυτα τα 20vt vw προσπαθουνε να το φτασουνε στον δρομο, αλλα  μονο το φαναρι σωζει την κατασταση οπου το χοντα πρεπει να σταματησει....και αυτα τα μοτερ της χοντα ακομα και πειραγμενα ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕ και δεν λενε ακομα να σπασουνε.

 

το 1988 η μιτσουμπιση ειχε 16αρι ατμοσφαιρικο 6κυλινδρο μοτερ με 170 αλογα....το γκολφ και το πασατ τοτε αν θυμαμαι καλα ειχε 1.600 κυβικα με 75 μουλαρια και τελικη περι τα 170 κατηφορα.....

 

 

Αστο μην παμε την κουβεντα εκει που θα κλαψουνε μανουλες φιλε..... 

Link to comment
Share on other sites

Passatoukos ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κάποιος που έχει πρόβλημα θα μπει στο φόρουμ να ψαχτει με άλλους ίδιους κατόχους να βρει λύση, γι αυτό ειμαστε στο 2016, γι αυτό ξεκίνησαν τα fora. Αν θέλετε απλά να μπαίνουμε μόνο να καμαρωνουμε, ή να λέμε για κόντρες και βελτιώσεις, πείτε το να ξέρουμε που βρισκόμαστε ρε παιδιά και να μην σας ξανά ενοχλήσουμε. Χαίρομαι όσοι είστε τυχεροί κι ευτυχισμένοι κάτοχοι, μακάρι να συνεχισετε έτσι. Τώρα εκφράσεις τύπου πούληστε τα μπιπ να ησυχασετε κι εσείς κι εμείς, δεν βοηθάνε. Όταν τα έχεις σκάσει χοντρά να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο, πήγαινε μετά να το πουλησεις να δεις τι θα χάσεις κι αν είναι τόσο απλά όσο τα περιγραφείς. Επίσης ούτε με αφορά τι έκανε σε επιδόσεις η vw πριν 15 χρόνια σε επιδόσεις ή/και αξιοπιστία, μιλάμε για το σήμερα, ΣΗΜΕΡΑ κριναμε τα αυτοκίνητα αυτά. Όταν θα γυρνας κι εσύ από ταξίδι και σου κολλήσει η wastegate και μείνεις στη μέση του πουθενά γιατί είναι σε safe mode το αμαξι εξαιτίας μια ροδέλας που επρεπε να τοποθετηθεί στην wastegate για να μην τερματίζει και... κολλήσει (μπακαλιστικες λύσεις, αλλά είναι η official αντιμετώπιση! ) έλα και πες μας αν μιλάμε μόνο για ροδελες και ποσό ασήμαντες είναι.

Τα forum αυτοκινητου ξεκινησαν με γνωμονα τη βελτιωση και τις κοινες εμφανισεις μελων σε events.

Σε δευτερη μοιρα ολα τα υπολοιπα.

Μην κοιτας σημερα.. Λογο κρισης που δεν ασχολουνται τα μελη με το πρωτο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 το 1991 η honda ειχε ενα 16αρι ατμοσφαιρικο μοτερ που ακομα και σημερα αυτα τα 20vt vw προσπαθουνε να το φτασουνε στον δρομο, αλλα  μονο το φαναρι σωζει την κατασταση οπου το χοντα πρεπει να σταματησει....και αυτα τα μοτερ της χοντα ακομα και πειραγμενα ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕ και δεν λενε ακομα να σπασουνε.

 

το 1988 η μιτσουμπιση ειχε 16αρι ατμοσφαιρικο 6κυλινδρο μοτερ με 170 αλογα....το γκολφ και το πασατ τοτε αν θυμαμαι καλα ειχε 1.600 κυβικα με 75 μουλαρια και τελικη περι τα 170 κατηφορα.....

 

 

Αστο μην παμε την κουβεντα εκει που θα κλαψουνε μανουλες φιλε..... 

 

Ναι καί?

 

Έβγαλε η Honda το 1990 ενα σοβαρα ατμοσφαιρικα ΜΟΤΕΡ,και?

 

Εστριβε ποτέ?

Φρέναρε ποτέ?

Εκλεινες πορτα και εκανε σαν τενεκε?

Βάλαν A/C στους ολυμπιακους το 2004?

Ξερουν τι σημαινει η λέξη άνεση?

Ξέρουν τι σημαινει η λέξη πολυτέλεια?

Γνωριζαν τι σημαινει η λέξη ασφάλεια?αερόσακοι?

Γνωριζαν πως ειναι ενα ταξίδι με αυτόματο πιλοτο στα 200 χώρις ταυτοτητα και ωτασπίδες?

 

 

Nα συζητήσουμε τί?

 

Η Honda και η καθε ιαπωνική κουβαδοεταιρία,που ειναι σήμερα?

 

Εγώ είπα πατάω με οποιοδήποτε ατμο μοτέρ στα άλογα μου και κοντά στο βάρος μου.

 

Επειδή ξερεις οτι δεν ειμαι του πληκτρολογίου,οποιο ατμο μοτέρ θελει πατάω.

 

 

 

 

Passat 1997.

 

Volkswagen-Passat_1996_1600x1200_wallpap

 

 

Honda accord 1996

 

39432617.jpg

Edited by Passatoukos
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ναι καί?

 

Έβγαλε η Honda το 1990 ενα σοβαρα ατμοσφαιρικα ΜΟΤΕΡ,και?

 

Εστριβε ποτέ?

Φρέναρε ποτέ?

Εκλεινες πορτα και εκανε σαν τενεκε?

Βάλαν A/C στους ολυμπιακους το 2004?

Ξερουν τι σημαινει η λέξη άνεση?

Ξέρουν τι σημαινει η λέξη πολυτέλεια?

Γνωριζαν τι σημαινει η λέξη ασφάλεια?αερόσακοι?

Γνωριζαν πως ειναι ενα ταξίδι με αυτόματο πιλοτο στα 200 χώρις ταυτοτητα και ωτασπίδες?

 

 

Nα συζητήσουμε τί?

 

Η Honda και η καθε ιαπωνική κουβαδοεταιρία,που ειναι σήμερα?

 

Εγώ είπα πατάω με οποιοδήποτε ατμο μοτέρ στα άλογα μου και κοντά στο βάρος μου.

 

Επειδή ξερεις οτι δεν ειμαι του πληκτρολογίου,οποιο ατμο μοτέρ θελει πατάω.

 

 

 

 

Passat 1997.

 

Volkswagen-Passat_1996_1600x1200_wallpap

 

 

Honda accord 1996

 

39432617.jpg

αααα εσυ εισαι ωραιος....βρεικες το αμαξι του γειτονα σου που το εχει για τα χωραφια μετα απο 20 χρονια και απο την αλλη ανεβαζεις μια φωογραφια απο την πλουσια εκδοση ενος αλλου αυτο/του  οταν ειναι στην αντιπροσωπεια με τις σακουλες στο καθισμα.

 

 

Τωρα θελεις να σου πουμε και συγχαρητηρια ρε φιλε ?

 

εδω γραφουμε για την αξιοπιστια και οχι για κοντρες.Το αν εγω θα αγορασω την μαουνα που δεν παει πανω απο 100χλμ  ενω εσυ τον πυραυλο με τα σκληρα αμορτισερ ειναι προσωπικο θεμα του καθενος.

 

οσο για την κοντρα που θα βαλεις με ενα στα κυβικα σου,γιατι οχι να παρω την alfa 156 του ξαδερφου μου να τα παμε μια.1.800 ειναι και αυτη....

 

 

ξεχνα τις κοντρες και τα σκληρα η' τα μαλακα αμορτισερ.

 

Εδω γραφουμε για τις βλαβες που βγαζει και που δεν θα επρεπε ενα αμαξι...

 

Το επιασες μικρε??

Ναι καί?

 

Έβγαλε η Honda το 1990 ενα σοβαρα ατμοσφαιρικα ΜΟΤΕΡ,και?

 

Βάλαν A/C στους ολυμπιακους το 2004?

το 1996 που ελεγα να παρω καινουργιο golf 3 GT  (1.600cc 101ps οχταβαλβιδο) κοστιζε 5.000.000 δρχ και δεν ειχε a/c  εκτος και αν εσκαγα επιπλεον 1 εκατομυριο οποτε εκτος απο AC μου κανανε και δωρο και τα εμπρος ηλεκτρικα παραθυρα που δεν ειχε.....

Για να μην ξεχναμε εμεις οι παλιοι γιατι εσυ τοτε πρεπει να ειχες ποδηλατακι με ροδακια.....

 

αυτο το εγραψα για να σε προλαβω μην γραψεις και αλες κοτσανες μικρε μου.....αντε ανεβα κατα δω πανω να παμε καμια κοντριτσα....ολο ερχεσαι και ακομα στον δρομο εισαι...το τηλ μου το εχεις,στο εδωσα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έπλυνα το Vw μου και πάω να το απολάυσω μετά απο 245.043 χιλιόμετρα.

 

Εσείς καθίστε να αναλύετε αν η ροδέλα έκατσε στραβά κατά 43 μοίρες.

 

Φιλάκια :*

Link to comment
Share on other sites

Γεννήθηκα το 1986. 

 

-Η πρώτη μου γνωριμία με το αυτοκίνητο ήταν ένα datsun (δεν θυμάμαι μοντέλο) που το είχε ο πατέρας μου σαν εκπαιδευτικό. Το 1988 άλλαξε μοτέρ.

 

 

-Το 1990 πήραμε το Golf ''manhatan'' βενζίνα 1.4λτ μέχρι το 2000 έβγαλε χιλιάδες μαθητές με ένα σασμάν και ένα τιμόνι που σώθηκε από την χρήση. Ακόμη κυκλοφορεί στα χέρια άλλου κατόχου.

 

 

-Το 2000 fabia.1,4λτ 68hp βενζίνα (τάφος). Μέχρι το 2013 270.000χιλ+ . 6 δίσκους,σαν να λέμε τα διπλάσια ίσως και 3πλάσια χιλιόμετρα με μια λογική χρήση. 

 

Προβλήματα. . . . ένας knock sensor, θερμοστάτης κολλημένος ανοιχτός, θερμοστάτης σπασμένος , ξεραμένο - σκισμένο σωληνάκι βενζίνης , μια εβαπορέτα για το air-condition , και σκίσιμο στο σασί κάτω από το χειρόφρενο από γυναικεία τραβήγματα και 3 φορές γρύλο παράθυρου. Το εργαλείο κυκλοφορεί στα χέρια πρώην μαθητή και έχει ξεπεράσει τα 300.000χιλ.

 

 

-Το 2013 πήρα το εργαλείο......polo 6r 1.6λτ bmt 90hp εκπαιδευτικό..Έχω κάνει 67.908χιλ με μόνο ελάττωμα μια καμένη λάμπα φλας. 

 

Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τα vw τόσα χρόνια. και το 2017 άντε το 2018 πρώτα ο Θεός θα το αλλάξω με το καινούργιο polo. Πάλι για εκπαιδευτικό.

 

 

Τα προβλήματα και οι ανακλήσεις της vw βγαίνουν στην δημοσιότητα και αυτό το επιτρέπει η ίδια η εταιρία προς ενημέρωση των κατόχων. Και μάλιστα μιλάμε για ταχύτατη εξυπηρέτηση . Εδώ στην ταλαίπωρη χώρα μας έχουμε λίγο παιχταράδες αντιπροσώπους - εκπροσώπους της εταιρίας.

 

 

Ξέρετε πως στα 13 εκπαιδευτικά yaris που υπάρχουν εδώ στην περιοχή μου τα μισά ήταν για ανάκληση και δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι συνάδελφοι από την αντιπροσωπία με αποτέλεσμα ένα να χτυπήσει μοτέρ και τα άλλα εκτός εγγύησης πλέων κάνανε ΟΛΙΚΗ επισκευή κινητήρα στα 80.000 και 95.000χιλ ?

 

 

Την σελίδα του Υπουργείου μεταφορών που αναφέρεται σε ανακλήσεις ανά μάρκα και μοντέλο την έχει δει κανείς ? http://www.yme.gr/?tid=1254 Εκεί να δεις τα Ιαπωνικά ''σκυλιά'' ανακλήσεις όχι για ροδέλες και βίδες ή για κάψιμο λαδιού. ή αλλαγή βολάν γιατί σβήνει. Μιλάμε για χαμό . . . . .  Ακούτε εσείς τπτ? Εγώ όχι. 

 

 

Πλέον τα αυτοκίνητα είναι αναλώσιμα στο 80%. 

 

Βασικά tips για μένα είναι : Στρώσιμο - συχνά service με προδιαγραφές κατασκευαστή σε ανταλλακτικά (όχι απαραίτητα τα της αντιπροσωπίας) και ΠΡΟΣΟΧΗ στο καύσιμο. Και διάβασμα από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου του κατασκευαστή.

 

 

Αν νομίζουμε πως η 95άρα βενζίνη είναι όντως 95άρα και την βάζουμε . . . . .  τι να πω. . . . . 

 

Προσωπικά βάζω πάντα Vpower diesel και κάθε 5000χιλ αντιβακτηριδιακό - καθαριστικό. Και καινούργιο βενζινοκίνητο όποιας εταιρίας, να έπαιρνα πάλι απλή δεν θα έβαζα εύκολα.

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 

Γεννήθηκα το 1986. 

 

-Η πρώτη μου γνωριμία με το αυτοκίνητο ήταν ένα datsun (δεν θυμάμαι μοντέλο) που το είχε ο πατέρας μου σαν εκπαιδευτικό. Το 1988 άλλαξε μοτέρ.

 

 

-Το 1990 πήραμε το Golf ''manhatan'' βενζίνα 1.4λτ μέχρι το 2000 έβγαλε χιλιάδες μαθητές με ένα σασμάν και ένα τιμόνι που σώθηκε από την χρήση. Ακόμη κυκλοφορεί στα χέρια άλλου κατόχου.

 

 

-Το 2000 fabia.1,4λτ 68hp βενζίνα (τάφος). Μέχρι το 2013 270.000χιλ+ . 6 δίσκους,σαν να λέμε τα διπλάσια ίσως και 3πλάσια χιλιόμετρα με μια λογική χρήση. 

 

Προβλήματα. . . . ένας knock sensor, θερμοστάτης κολλημένος ανοιχτός, θερμοστάτης σπασμένος , ξεραμένο - σκισμένο σωληνάκι βενζίνης , μια εβαπορέτα για το air-condition , και σκίσιμο στο σασί κάτω από το χειρόφρενο από γυναικεία τραβήγματα και 3 φορές γρύλο παράθυρου. Το εργαλείο κυκλοφορεί στα χέρια πρώην μαθητή και έχει ξεπεράσει τα 300.000χιλ.

 

τα προβληματα κατα 90% ειναι σε αυτοκινητα με τουρμπατους κινητηρες tsi και οχι στα ατμοσφιρικα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χρησιμο το link, αλλα δεν βλεπω την ανακληση για την βαλβιδα του Πολο, οποτε νομιζω πως δεν ειναι ενημερωμενο 100%...

 

 

Έπλυνα το Vw μου και πάω να το απολάυσω μετά απο 245.043 χιλιόμετρα.

 

Εσείς καθίστε να αναλύετε αν η ροδέλα έκατσε στραβά κατά 43 μοίρες.

 

Φιλάκια :*

 

ντε μπραβο, να μεινουμε εμεις οι κλαψιαρηδες με τις ροδελες και τις καδενες. Να ηξερα αν επαιρνες καινουριο και στο εκανε, τι θα ελεγες.

Σιγα μην κλαιγοσουν: "η αμαξαρα μου? Η VWαρα μου? τιποτα δεν βγαζει!" και θα εκανε σαν τραχτερ... :pardon:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ζημια και 1000αρικο λεμε!!!!!!! τι θα γινει η φαουβε γκρουπ??? κλεφτηηης???

Edited by dasauto
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έπλυνα το Vw μου και πάω να το απολάυσω μετά απο 245.043 χιλιόμετρα.

Εσείς καθίστε να αναλύετε αν η ροδέλα έκατσε στραβά κατά 43 μοίρες.

Φιλάκια :*

Πολλά φιλάκια. Τα ποστ σου συνεισφέρουν δραματικά στην συζήτηση, ωραίος.

Φιλάκια λοιπόν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολλά φιλάκια. Τα ποστ σου συνεισφέρουν δραματικά στην συζήτηση, ωραίος.

Φιλάκια λοιπόν.

 

Τα πόστ μου ειναι φορτωμένα με αρκετά Like,μάλλον θα πρέπει να ξανασκεφτεις ποιός συνεισφέρει στην συζήτηση.

 

Κύριακή σήμερα,ότι πρέπει για βόλτα με το απροβληματιστο Vw μου.

 

Φιλάκια 

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Μηπως να διαγραφεί ολο το θεμα;

Θα ανεβασει κανενας τη συζητηση σε κανενα φβ, και θα γελαει και το παρδαλο κατσικι

Link to comment
Share on other sites

Μηπως να διαγραφεί ολο το θεμα;

Θα ανεβασει κανενας τη συζητηση σε κανενα φβ, και θα γελαει και το παρδαλο κατσικι

Να ψηφίσουμε, αν πρέπει να διαγραφεί ή όχι :lolu: :lolu:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.