Jump to content
liverpoolman

Polo 9N3 Βελτιωση Παντου

Recommended Posts

Kαλημερα παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα polo 9n3 1,4... Θελω να του κανω καποιες βελτιωσεις...Αρχικα θα ηθελα να προσθεσω ιπποδυναμη...Το αμαξι εχει 80000χλμ περιπου. Ειναι η εκδοση που δινει εταιρια 80 αλογα 132nm στις 3800 στροφες. Παντου ομως το αμαξι μου το αναφερουν ως 85 αλογα τουλαχιστον και μ ειπαν οι κανονικα μπορει να χει και 88 αλογα... Απο εκει και περα αν και το νιωθω γρηγορο δλ. ανετο ως νεος οδηγος,θα θελα να το κανω γρηγορο δλδ. να φτασει τουλαχιστον στα 100 αλογα.. Ειδα ενα προγραμμα της TMG που λεει οτι δινει περίπου 13 άλογα με 1.5-2 κιλά ροπής. Αξιζει τον κοπο παιδια το συγκεκριμενο προγραμμα και η συγκεκριμενη εταιρεια? Απο θεμα αξιοπιστιας ο φοβαμαι πιο πολυ κτλ΄..Το αμαξι δεν καιει ουτε λαδια κτλ και φοβαμαι...Επισης η κααναλωση?? Τελος αν βαλω εξατμιση και ελευθερο φιλτρο μου ειπαν θα παρω και απο εκει καποια αλογα και ροπη...Αυτο ηταν το σκελος ης μηχανης..

 

 Στο 2ο σκελος θελω να το χαμηλωσω γιατι το νιωθω λες και οδηγαω τζιπακι..Μου ειπαν να βαλω ελατηρια μονο γυρω στα 300 ευρω και θα δω διαφορα αναρησεις κτλ δεν χρειαζεται..Τελος το αμαξι εχει σιδερενια ζαντα και θελω να του βαλω αλουμινιου αλλα δεν θελω να ανεβω απο ην 14αρα διασταση...Θα κερδισω σε τιποτα περα απο της εμφανισης αν βαλω αλουμινενια ή θα σερνεται το αμαξι επειδη θα βαρυνει?

 

Τι προτεινεται για καθε σκελος?

Link to comment
Share on other sites

Σκοπευεις να ριξεις λεφτα στο αμαξι??πιστευω πως το καλιτερο για ενα αμαξι σαν αυτο και νεο οδηγο βαλε μια 15νταρα ομπρφη ελατηρια και αμορτισερ για λιγο χαμηλομα (μιν παρεις καπιο φτινο σετ coiliver γιατι θα σου φιγει η μεσι)και βαλτου ενα καλο κιτ αεριο!!!θα ειναι οτι πρεπει για βολτουλα και χαλαρα ταξιδακια

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σκοπευεις να ριξεις λεφτα στο αμαξι??πιστευω πως το καλιτερο για ενα αμαξι σαν αυτο και νεο οδηγο βαλε μια 15νταρα ομπρφη ελατηρια και αμορτισερ για λιγο χαμηλομα (μιν παρεις καπιο φτινο σετ coiliver γιατι θα σου φιγει η μεσι)και βαλτου ενα καλο κιτ αεριο!!!θα ειναι οτι πρεπει για βολτουλα και χαλαρα ταξιδακια

Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνω με το αεριο φοτλ,οχι ομως με τβην κοιλοβερ.

Κοντευω 70.000 με την Ta techincs και μονο εχω χαρει το καθε ευρω.που εδωσα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αλλο ρωτησα αλλο απανησατε ομως...Ειπα να του δωσω γκαζι κτλ και μου λεε υγραεριο το οποιο μπορει να μου το κανει να σερνεται το αμαξι και επισης απο αξιοπιστια τι γινεται..? Τελος για να αποσβεσω τα λεφτα του αεριου θα πρεπει να κανω πολλα χιλιομετρα πιστευω...Οποτε δεν συμφερει ειδικα μεσα στην πολη που κινουμαι

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Μηχανικά μην του κάνεις τίποτα δεν σηκώνει πολλά. Θα σου δώσει ελάχιστους ίππους για τα χρήματα που θα ξοδεψεις και βέβαια θα αυξήσεις και την κατανάλωση. Αν είχες το 100άρι το συζητούσαμε.

Απο άποψη στησίματος επ'ουδενί μην βάλεις απλά και μόνο πιο κοντά ελατήρια γιατι θα σου τελειώσουν στο πιτς φιτίλι τα αμορτισέρ και δεν θα δουλεύει και σωστά. Επίσης αν δεν έχεις ήδη αλλάξει αμορτισέρ τότε σίγουρα στα 80.000κμ που βρίσκεσαι είναι για πέταμα.

Γνώμη μου, βάλτου ενα ωραίο 15άρι ζαντολάστιχο και χαμήλωσε 3 πόντους με ενα σετ ελατήρια αμορτισέρ χαμηλώματος. Ιδανικά η νο1 επιλογή ειναι bilstein sprint με 3ποντα Eibach ή H&R αλλά υπάρχουν και πιο budget friendly επιλογες τύπου KYB κ.α με αρκετά καλό αποτέλεσμα. Coilover δεν θα σου πρότεινα (ειδικά οταν μιλάμε για τίποτα φθηνές. αυτές που αξίζουν ειναι ακριβές) ούτε χαμήλωμα πιο κάτω απο 3-4 πόντους, το αμάξι θα κοπανάει πολύ, θα βρίσκει και θα είναι αρκετά κουραστικό. Η Ελλάδα δεν είναι για τέτοια πράγματα το βρίσκω υπερβολικό. Εγώ προσωπικά, κάποιοι άλλοι οχι. Εχω δοκιμάσει και τα δύο, δεν το λέω τυχαία.

Τις ζάντες μην τις φοβάσαι σε επιτάχυνση κτλ. η διαφορά ειναι αμελητέα.  Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβος το αντιθετο αγορινα!γιαφτο σε ρωτησα αν εχεις σκοπο να ριξεις λεφτα.και για αξιοπιστια σε αυτα τα μοτερ δεν εχεις θεμα!!!αεριο και πολη παν πακετο για οικονομια!σε αυτο που ειπες για το γκαζι και το αεριο εχεις δικιο!αλλα μπορεις να βαλεις καπιο προγραμα και οταν θες γκαζι το δουλεβεις με βετζινα!οταν θες χαλαρι βολτουλα η ξεκινα σταματα στιν πολη αεριο!! Passatoukos δεν ξερω αλλα πολοι εχουν θεματα με τα φτινα coilover.κατι fk και κατι τετοιες μαρκες με 300-450€

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιατι φιλε μου το αμαξι ειναι 1,4 ατμοσφερικο και δεν αξιζει να του δοσει γκαζια.αξιζει ομως να του βαλει αεριο μιας και ειναι ιδι πολυ οικονομηκο και μπορει να γινει περισοτερο!!!ειναι κρημα να χαλασει λεφτα για πραγματα που δεν το αξιζουν.αν ηταν τυρμπο..ναι...και προγραμα..ενα φπε δηλαδη και να ηταν κομπλε με παραπανο γκαζι που θα εβλεπε διαφορα...τωρα ομος με φπε θα παρει το πολι 15 αλαγο.εσυ τη λες;αξιζουν 1000€ για 15 αλογα;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το αεριο παιδια προς το παρον το φοβαμαι...Και επιπλεον δεν ξερω ποτε και αν θα κανω αποσβεση τα χρηματα που θα δωσω...Οσον αφορα τις ζαντες φοβαμαι μην ειναι πιο βαριες απο τις σιδερενιες και δεν θελω να χασω επουδενι στις επιταχυνσεις...Υπαρχει περιπτωση να κερδισω εν τελει σε επιταχυνσεις αυτη τη στιγμη φοραω σιδερενιες αλλα πιο μεγαλες λιγο, 14αρες ομως και εχω 185-60-14.. Τελος αν ειμαι γυρω στα 88 αλογα τωρα λεμε τωρα για να φασω σα 95 ...μπορω με απλη εξατμιση ή ελευθερο φιλτρο..? θελω κατι οικονομικο κτλ...εχω δει το δικο μου αμαξι με εξατμιση και λιγο χαμηλωμενο και δειχνει εντελως αλλιως παιδια...


Σχετικα με το αν αξιζει δεν ειμαι και πολυ σιγουρος...Σχετικα με τον 100αρη ειμαι πολυ καλυτερα απο ροπη χαμηλα κτλ που ο 100αρης ειναι αδειος πολυ χαμηλα και ψηλα μονο φαινεται η δυναμη,τελικη κτλ... Οποτε πισευω ψιλοαξιζει ισως και πιο πολυ απο τον 100αρη ο οποιος δεν μπορει να παρει πολλα γιαι ειναι ηδη 100...εμενα ομως 10 αλογακια θα φανουν πιστευω αλλα το θεμα ειναι οτι θελουν φραγκα εκει ισως δεν αξιζει...Την TMG την γνωριζει κανεις αληθεια?

Link to comment
Share on other sites

500 κατοσταρικα :p για τωρα τουλαχιστον ...Απλα δεν ειπα ολα μαζεμενα...Λεω προς την ανοιξη να κανω το πρωτο βημα και μετα βλεπουμε :p Aπλα ρωταω γιατι θελω να κανω καποια πραγματα σε βαθος χρονου

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Φίλε κράτα τα λεφτά σου και φάτα με γκόμενες. Ειλικρινά δεν αξίζει.

 

Καταρχήν εχεις λαθος εντύπωση για τους δυο κινητήρες. Το 100άρι είναι άλλο μοτέρ με αρκετές διαφορές στο εσωτερικό του, όχι απλά ενα πρόγραμμα όπως φαντάζεσαι. Επομένως σηκώνει μεγαλύτερη βελτίωση.

Επιπλέον, δεν αρκεί φίλτρο εξάτμιση, θέλει και πρόγραμμα το όλο πακέτο για να ρυθμίσει το επιπλέον καύσιμο που απαιτούν αυτά και μην περιμένεις τις ροπές που υπόσχονται ούτε βέβαια την απόδοση στις ίδιες στροφές που είσαι τώρα. (που δεν είναι χαμηλές αλλά μεσαίες).

 

Μπορώ να σου γράψω και πιο τεχνικά θέματα για να το καταλάβεις αλλά πραγματικά δεν έχει νόημα να το συζητάμε.

Αν θες σώνι και ντε να κάνεις κάτι, ομόρφυνέ εξωτερικά βάλτου ενα τελικό κι ενα καλο σετ αμορτισερ-ελατήρια και είσαι jet.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τα παιδιά.

 

Πεταμένα λεφτά η καθε βελτιώση σε αυτο το μοτέρ.

 

Αν νιωθεις οτι θες αλλο γκαζι πάρε αλλο αμάξι,αυτο το μοτέρ δεν προκειται ποτέ να σου παρέχει γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

τον γ.... τον ανθρωπο! για να τον αποτελειωσω λοιπον θα του πω στο περιπου.

φιλτρο 80

προγραμμα 350

εξατμιση αλλα το λιγοτερο 300 με καταλυτη

ζαντολαστιχα 500-600

σετ απορτισερ ελατηρια 600-700

 

συνολο.2000 περιπου....ποσο κοστιζει το αυτοκινητο?α ναι 2000 κοστιζει το αυτοκινητο.

θελεις ακομα να τα αλλαξεις ολα αυτα? :D

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες πολο 6n2 εχω με 75ψοφιμιαα!!!!αλλα οικονομικα καιαφορα δεν πειναν!!!με 20€ βγαζω γιρο στα 250 χλμτ μικτο.αλλα αναμενετε σιντομα golf 4 20vt!γιαυτο σου λεω αγορινα αν μπορεις κρατα το ετσι!ξαι ενα καλπ κιτ αεριου δεν θα σε χαλασει καθολου!!!στο 2016 για να εχεις ατμο-fast πρεπει να το φισας το μοβ!!!και να εχεις...ουτε τρελα ουτε βλακεια ουτε τιποτα απο αυτα...πρεπει να εισαι μ@λ@κ@σ για να δοσεις λεφτα σε ατμοσφερικο μοτερ για να το κανεις πιο γρηγορο!ομορφο αμαξει πηρες κοιτα να το φτιαξεις (αν χριαζετε) και να ειναι κομπλε!καινμετα χερεσε βολτες!!!και κατι ακομα...τα vag ειναι ολα παρομια στο εσωτερικο!οποτε μπορεις να το κανεις παρα πολι ομορφο μερικες λατεντες!!!ελπιζω να βοηθισα!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια.Θα του βαλω ισως ζαντες καποια στιγμη αρκει να μην κατσει και ειμαι κομπλε...Αντε και οταν παλιωσουν οι αναρτησεις που ειναι αλλαγμενες τωρα ισως βαλω κανα σετακι για μεγαλυτερη σταθεροτητα.Παλιοτερα ηταν αλλιως..Τωρα με 2000 παιρνεις καινουριο αμαξι,οποτε δεν αξιζει εστω και αυτα τα αλογα... Για βελτιωσεις στην εικονα και στην ηχο που δε κοστιζουν προτεινετε τιποτα? Πως να το κανω πιο ομορφο...*Χτες ειδα ενα σαν το δικο μου με διπλη πισω,χαμηλωμενο λιγο και εβγ αζε εναν ηχο λουκουμι...δεν ηταν gti..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα και καμια φοτο στο ιντερνετ να παρεις καμια ιδεα.ο ηχος με 200€ γινετε μια χαρα.αλλα για εξατμιση σταβονει λιγο η δουλοα λογο τον περιπολον!καλαβενεις.αλλα ειναι δικη σου η αποφαση :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε δεν εννοουσα αυτο...Σε αυτο το κομματι ειμαι αρχηγος Pioneer και πισω ηχεια στην ταβλα κτλ...Εννοουσα ο ηχος της εξατμισης και της μηχανης...Περασε απο διπλα και ακουγοταν λες και περνουσε saxorallo :p

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχαχα κλαιω...χαχαχαχα πεστα λιανα αλη φορα αδερφε!!!χαχαχα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.