Jump to content
Guest

Passat - Μπαταρία (Εργοστασιακή - Aftermarket) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σημερα εμαθα οτι τα vw ιδιας χρονολογιας με το δικο μου, 2011 και μετά, ανεξαρτητα απο κυβικα και καυσιμο, φορανε απο το εργοστασιο μπαταρία μπος.

Οταν ειδε ο προγραμματιστης μου τη μπαταρια που φοραω εμεινε εκπληκτος

Φοραω βαρτα εγω. Λεει οτι πρωτη φορα βλεπει ειδικά σε tdi αυτην τη μαρκα.

Τι μαρκα ηταν η δικια σας;

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν προσεξα όταν την άλλαξα, πάντως στην αντιπροσωπεία μου βαλανε Varta (σαν ενισχυμένη, μεγαλύτερη δηλαδή από μαμά). Στο polo (2010) πρέπει να είχε bosch χωρίς σιγουριά κι αυτό. Μάλλον δε σε κατατόπισα ιδιαίτερα, χαχα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά εμένα μαμά είχε την Bosch και πέρσι που την άλλαξα έβαλα έβαλα την Bosch S5 είναι κορυφή !!!

Edited by Toni_power
Link to comment
Share on other sites

Ηλία, πες στον προγραμματιστή σου να κάνει κανένα remap να πάρεις κανένα αλογάκι με το downpipe, παρά να  πετάει κοτσάνες και τσάμπα ν΄ ανησυχείς.

 

Το group κυρίως varta αλλά και bosch φοράει.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει ηδη επαναπρογραματισμος του εγκεφάλου νικο

Περιμένω να βαλω τα καλοκαιρινα λαστιχα για να παω για δυναμομετρηση

Δεν ειπα οτι ανησυχώ, ουτε ειπε οτι ειναι πρόβλημα, απλα το ανεφερε

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο 25 μερες περιπου, σταματησε να λειτουργει το συστημα START-STOP του αυτοκινητου.

Λογω αυτου του προβληματος επισκεφτηκα το συνεργειο της αντιπροσωπειας που ειχα αγορασει το αυτοκινητο ,οπου το βαλανε στον εγκεφαλο (δεν εβγαλε καποιο προβλημα) και μετρησανε και την μπαταρια οπου οπως ηταν αναμενομενο (6ετιας μπαταρια εργοστασιακη) την εδειξε οπως μου ειπαν λιγο κατω του μετριου(και τα δυο τα κανανε χωρις να με χρεωσουν καποιο κοστος).Και  αυτο ειναι και ο λογος που δεν λειτουργει το συστημα του START-STOP ,η μετρια κατασταση της μπαταριας....Πρεπει η μπαταρια να ειναι σε τελεια κατασταση για να λειτουργει το συστημα ,και επειδη δεν ειναι, ο εγκεφαλος του αυτοκινητου απενεργοποιει το  START-STOP που το θεωρει δευτερευον συστημα. Η ερωτηση μου ξεκιναει απο εδω....Μου ειπαν το κοστος για την αλλαγη της μπαταριας ανερχετε στο ποσο των 250.00€ και η αλλαγη πρεπει να γινει στην αντιπροσωπεια και οχι καπου αλλου  γιατι η μπαταρια πρεπει να δηλωθει στον εγκεφαλο και στα συστηματα ,και θα χρειαστουν 2 τουλαχιστον ωρες κτλ κτλ . Και αν γινει καπου αλλου μπορει να σου καψουν τον εγκεφαλο,να μην λειτουργουν σωστα τα συστηματα του αυτοκινητου και να εχεις διαφορα προβληματα.  Προσωπικα το κοστος το βρισκω πολυ μεγαλο και ψαχοντας στο internet βρηκα μαγαζια με μπαταριες που αναλαμβανουν να αλλαξουν και να δηλωσουν την νεα μπαταρια στον εγκεφαλο και με συνολικο κοστος 150.00€ και με μπαταρια κορυφαιας ποιοτητας.

 Τι θα κανατε στην θεση μου??Η αληθεια ειναι οτι με εχουν φοβησει λιγο μην γινει ζημια στο αυτοκινητο..  Αλλα μπορω να γλυτωσω 100.00€ και ολα να γινουν σωστα??!!

 

ευχαριστω προκαταβολικα!

Edited by spy70
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Προσωπικά, επειδή τα έχω βάλει κάτω με χαρτί & μολύβι & έχω καταλήξει πως το start-stop δεν μου προσφέρει σχεδόν απολύτως τίποτα σε μείωση κατανάλωσης (πάντα συναρτήσει του τι ενδέχεται να χαλάσει από τη λειτουργία αυτού του συστήματος π.χ. μίζα ή τα αναλώσιμα που ζητά π.χ. μπαταρία), δε θα άλλαζα τίποτα & θα το άφηνα στην ησυχία του, μη λειτουργικό.

ΥΓ: από τη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο, το start-stop του έχει λειτουργήσει απειροελάχιστες φορές, καθώς με το που εκκινώ, το απενεργοποιώ. Μετά από 5.5 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα ούτε με start-stop, ούτε με μπαταρία αυτού & ανταλλακτικά. Δεν αναφέρομαι στο Polo, μιας και πήρα την έκδοση που δεν έχει start-stop.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Προσωπικά, επειδή τα έχω βάλει κάτω με χαρτί & μολύβι & έχω καταλήξει πως το start-stop δεν μου προσφέρει σχεδόν απολύτως τίποτα σε μείωση κατανάλωσης (πάντα συναρτήσει του τι ενδέχεται να χαλάσει από τη λειτουργία αυτού του συστήματος π.χ. μίζα ή τα αναλώσιμα που ζητά π.χ. μπαταρία), δε θα άλλαζα τίποτα & θα το άφηνα στην ησυχία του, μη λειτουργικό.

Σ¨ευχαριστω πολυ για το ποσταρισμα σου.

Στην ουσια το προβλημα δεν ειναι το START-STOP , αλλα που να αλλαξω μπαταρια(ειναι κατω του μετριου ,την εχω 6 χρονια εργοστασιακη και δεν θελω να περιμενω να με αφησει για ευνοητους λογους)...Στην αντιπροσωπεια μου ζητανε 250.00€ για να μου αλλαξουν μπαταρια και μου λενε οτι πρεπει να δηλωθει η  νεα μπαταρια στον εγκεφαλο και στα συστηματα του αυτοκινητου και αυτο αν γινει εκτος αντιπροσωπειας πολυ πιθανο να υπαρξουν διαφορα προβληματα και με το αυτοκινητο και με την μπαταρια(ακομα και να σου καψουν τον εγκεφαλο,η τα συστηματα να μην λειτουργουν σωστα η΄να μην φορτιζει σωστα κτλ)......Ειδα ομως στο internet οτι σε καταστημα με μπαταριες αυτοκινητων μπορω να αλλαξω μπαταρια με κοστος 150.00€(πολυ χαμηλοτερο) και μου λενε θα την δηλωσουν εκεινοι στον εγκεφαλο...Υπηρχε καποιος που ο ιδιος εχει επιλεξει και εχει κανει την λυση 2??υπηρχαν  καποια προβληματα??

Link to comment
Share on other sites

On 6/2/2016 at 1:38 ΠΜ, man25 said:

Δυστυχώς δεν προσεξα όταν την άλλαξα, πάντως στην αντιπροσωπεία μου βαλανε Varta (σαν ενισχυμένη, μεγαλύτερη δηλαδή από μαμά). Στο polo (2010) πρέπει να είχε bosch χωρίς σιγουριά κι αυτό. Μάλλον δε σε κατατόπισα ιδιαίτερα, χαχα

στο polo 6r του 2010 η μπαταρίες του είχαν  ήταν ΜΑΪΜΟΎ!!! ΟΎΤΕ ΓΝΉΣΙΑ VW -AUDI αλλα και ΟΎΤΕ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ!  

 

την αλλαξα  και εγώ τότε όπως και πάρα πολύ κόσμος με polo 6r ,και ημουν παρών σε όλη την διαδικασια , η μπαταριά που ήρθε το αμάξι ήταν ΜΑΙΜΟΥ...!!! 

 

δεν ειχε τίποτα επάνω της που να αποδεικνύει ότι ειναι γνήσια ούτε αυτοκόλλητα ούτε τίποτα 

 

     

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Η εργοστασιακή μπαταρία του δικού μου Β7 Passat 1.4 ήταν VARTA Silver Dynamik 70ah.Τον Ιούλιο την άλλαξα σε εξειδικευμένο κατάστημα για αντικατάσταση μπαταριών start-stop κινητήρων(μην έχουμε πρόβλημα και με τον εγκέφαλο και μπεί σε safe mode).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά που αποσύνδεσα την μπαταρία μου για να βάλω το κάλυμμα μπαταρίας το πλαστικό ,την αποσύνδεσα και την έβγαλα τελείως από το αμάξι για να μπορέσω να το βάλω.

 

Δεν αντιμετώπισα απολύτως κανένα θέμα με seve mode κτλ....

 

Και την είχα αποσυνδέσει για αρκετή ώρα από το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ.
Έχουμε ένα αυτοκίνητο σε ακινησία που το βάζουμε μπρος 1 φορά κάθε 15-20 ημέρες.
Σήμερα προσπάθησα να βάλω πάλι μπρος αλλά δεν πήρε ποτέ του ενώ ακουγόταν ένα συνεχές ''τσικ-τσικ΄''.
Πιθανολογώ λοιπόν ότι η μπαταρία μας άφησε.Επειδή δεν μπορώ να βάλω φορτιστή στο χώρο που βρίσκεται το αυτοκίνητο και δεν έχω εκκινητή παρά μόνο φορτιστή μπαταρίας (έναn ctek) έλεγα να τη βγάλω από το όχημα και να τη φορτίσω στο σπίτι (εάν αυτό γίνεται).
Υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί καμιά ρύθμιση ο εγκέφαλος εφόσον μείνει χωρίς καθόλου ρεύμα? (vw passat b6 2006).
Ρωτάω για σιγουριά μιας και δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι στα ίδια με το B7 που έχω εγώ,  όχι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

 

Και εγώ έχω βγάλει την μπαταρία για να την φορτίσω δεν θα έχεις κανένα θέμα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο μια εβδομάδα έμεινα και εγώ απο μπαταρία (B7 1.4 122) και δεν έπαιρνε καν μπρος. Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες να φορτίσω τη μπαταρία, αγόρασα την Bosch S5. Την έβαλα επάνω και πάλι δεν έπαιρνε. Ευτυχώς που είχα αγοράσει το OBD11 και μετά το scan και clear errors το αμάξι πήρε κανονικά. Ούτε να δηλώσω τη μπαταρία ούτε τίποτα.

 

Προς ενημέρωση όλων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

Ενδιαφέρομαι να αλλάξω μπαταρία στο Passat με κάποια "μεγαλύτερη" απ' ο,τι φοράω τώρα. 

Αυτή την στιγμή φοράει μια 63Ah αλλά βλέπω ότι θα ήθελα κάτι παραπάνω μιας και στο μιζάρισμα  κάνει λίγο βύθισμα και αναγκάζει την android οθόνη να κάνει επανεκκίνηση.

 

Αυτό που θέλω να ξέρω αν γνωρίζει κάποιος είναι πόσα mAh δίνει ο δυναμός στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μην πάρω καμία 75αρα και μετά δεν έχει την ικανότητα να την φορτίσει.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Παρε αφοβα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2020 at 10:06 ΜΜ, passatfsi said:

εμενα 75αρα ειχε απο τη μανα του

Ποιο μοντέλο έχεις φίλε μου? Το δικό μου είναι το B6 2.0 FSI  ( 150 hp ) BLR κινητήρα του 11/2005

Link to comment
Share on other sites

180A φοραει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κύριοι :good:

 

Μια πληροφορία σας παρακαλώ, σήμερα μάλλον έμεινα απο μπαταρία στο passat.

 

To αμαξι δεν παίρνει μπρος (ουτε κιχ δεν κάνει), μου εχει ανάψει λαμπάκι για ESP - κινητήρα (κίτρινο)- μπαταρίας- και μου πετάει μήνυμα Airbag error.

Τα εσωτερικά φώτα στο αμάξι σχεδόν ίσα ισα που ανάβουν και σβήσουν σχεδον αμέσως.

 

Στο passat τα συμπτώματα αυτα για μπαταρία δεν είναι :huh: 

 

 

 

Η μπαταρία ειναι απο το 2015 στο αμάξι (6 χρόνια ) μάρκας eneus (κορεάτικη) 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.