Jump to content
thodoris_polo

Αγορα 1.0 Tsi(110) Ή 1,4 Tdi (90)

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.
 

Νέος εδώ οπότε να σας στείλω τους χαιρετισμούς μου!

Όπως γνωρίζουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα , η vw έχει βγάλει το νέο διαμάντι τις τον 1,0 tsi.

θα ήθελα τις άποψη σας πάνω σε αυτόν τον κινητήρα για τον οποίο περισσότερα καλά ακούω πάρα άσχημα λογία,

όπως αναφέρομαι και στον τίτλο είμαι στην περίοδο αγοράς καινούργιου αυτοκίνητου.

το ερώτημα μου είναι πιο?

1,0 tsi με μικρή κατανάλωση ,επίδοσης,και άλλα πολλά πλεονεκτηματα που έχει η βενζίνη σαν καύσιμο ή

1,4 tdi με ελάχιστη κατανάλωση, υποδεέστερες επίδοσης, προβλήματα που υπήρχαν από αρχής με τον συγκεκριμένο κινητήρα.

θα ήθελα την γνώμη σας για αυτούς τους δυο υπέροχους κινητήρες.

 

Θα ήθελα την γνώμη  σας ως πιο έμπειρη και πιο παλιοί κάτοχοι vw. 

 

συγνώμη άμα είμαι σε λάθος topic :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή θα πρότεινα να δεις τι ταιριάζει καλύτερα στη χρήση που έχεις εσύ σκοπό να του κάνεις, έπειτα στην οικονομική σου άνεση ως προς τα έξοδα του αυτοκινήτου κ τέλος τη προσωπική σου προτίμηση. Τα προβλήματα με τον tdi έχουν πλέον λυθεί και τα περισσότερα από τα παιδιά εδώ είναι ευχαριστημένα. Από την άλλη, ο tsi είναι ένας σχετικά καινούργιος κινητήρας, ο οποίος δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά από τον κόσμο για να έχουμε καλή εικόνα, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Να προσθέσω στα επιχειρήματά σου ότι ο tsi έχει περισσότερη σπιρτάδα, πιο ομαλή κ αθόρυβη λειτουργία (φαντάζομαι) και μεγαλύτερη τελική. Από την άλλη, ο tdi δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (προς το παρόν τουλάχιστον), το πετρέλαιο είναι περίπου 30 λεπτά πιο φθηνό από τη βενζίνη στο λίτρο και τα παιδιά εδώ έχουν αποδείξει ότι μπορεί να κινηθεί πολύ οικονομικά! 

 

Κάνε ένα test drive και στα δύο αυτοκίνητα, να δεις τι σου αρέσει περισσότερο, δες αν το tdi, όσον αφορά στο dpf μπορεί να υποστηρίξει τα θέλω σου ως προς τις διαδρομές και μην βιαστείς να αποφασίσεις... 

 

Να πω ότι έχω Golf Bluemotion και είμαι υπερευχαριστημένος... Μόλις έκανα 1020+ χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο και μου κόστισε 45€. Αυτά από μένα, με το καλό να αποφασίσεις αυτό που είναι καλύτερο για σένα και να το ευχαριστηθείς!! Είναι πάρα πολύ αμάξι, άσχετα με το τι κινητήρα θα επιλέξεις και θα το δεις και μόνος σου ;)

Link to comment
Share on other sites

καλημερα!!

 

Η αληθεια ειναι λογο της ηλικιας που βρησκομαι (21) η χρηση μου ειναι περιεργη οπως καταλαβαινεις, θα σου πω ομως οτι θα κανω περιπου 10,000-12,000km το χρονο.

οπως τα εχω υπολογιση η οικονομικη δαφορα ερχεται γυρο στα 5 χρονια. Η αληθεια ειναι οτι εχω οδηγηση το diesel και το 95 bluemotion βενζινη.

απο θεμα ποιοτητας κοιλισης ,νταξει δεν εχω να πω μου θυμισε πολυ golf η φαση. απο τα λιγα ομως που μπορεσα να καταλαβω ακομα και η 5 hp υπερ τις βενζινης ηταν πολυ εσθητη.

το diesel ηταν αθορυβο (για diesel) αλλα δεν ειχε την σπιρταδα για 90 turbo hp.με λιγα λογια για να μην σε κουραζω κιολας,κατα την γνωμη σου ο χιλιαρακις, δεν θα ειναι αξιοοπιστος λογο οτι ειναι καινουργιος και ακομα δεν εχει δειξει την αξιοπιστια του?και αν ειναι μελλοντικα υπαρχει περιπτωση για προγραμμα- περιφεριακα? 

 

 

 

υ.γ οπως σου ειπα κοιταω και αυτα λογο ηλικια :p  :suicide:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Νέος εδώ οπότε να σας στείλω τους χαιρετισμούς μου!

Όπως γνωρίζουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα , η vw έχει βγάλει το νέο διαμάντι τις τον 1,0 tsi.

θα ήθελα τις άποψη σας πάνω σε αυτόν τον κινητήρα για τον οποίο περισσότερα καλά ακούω πάρα άσχημα λογία,

όπως αναφέρομαι και στον τίτλο είμαι στην περίοδο αγοράς καινούργιου αυτοκίνητου.

το ερώτημα μου είναι πιο?

1,0 tsi με μικρή κατανάλωση ,επίδοσης,και άλλα πολλά πλεονεκτηματα που έχει η βενζίνη σαν καύσιμο ή

1,4 tdi με ελάχιστη κατανάλωση, υποδεέστερες επίδοσης, προβλήματα που υπήρχαν από αρχής με τον συγκεκριμένο κινητήρα.

θα ήθελα την γνώμη σας για αυτούς τους δυο υπέροχους κινητήρες.

Θα ήθελα την γνώμη σας ως πιο έμπειρη και πιο παλιοί κάτοχοι vw.

συγνώμη άμα είμαι σε λάθος topic :sorry:

Μιλαμε για golf η polo?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγω αν ερχοταν ελλαδα θα διαλεγα τον 1.2 tsi 110ps. Και ο 1000αρης καλος αλλα τρικυλινδρος και αν τον θες για επιδοσεις απο ενα σημειο και μετα θα αρχισει να κρεμαει.. Υπαρχουν και μεταχειρισμενα 1.2tsi 90ps highline αν θες και του βαζεις ενα προγραμμα και παει στα 135 αλογα.. Αυτα. Διαφορα πετρελαιου βενζινης σε καινουριο θελεις καπου 30000κμ για να τα κανεις αποσβεση!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου, 

 

Χωρις να θελω να πω ψεματα  τα μεταχειρισμενα δεν τα εμπιστευομαι, εχω ζωντανω παραδειγμα στο οικογενιακο περιβαλλον και δεν θελω τα ιδια τραβηγματα, ο 1,0 εχω διαβασει οτι ειναι περιπου 15% μειωμενη καταναλωση σε συγκριση με τον 1,2 90hp. Απ'οτι βλεπω εχεις τον 1,2 με τους 90, μπορεις να μου πεις μια αποψη σε καταναλωση  π.χ πολη ταξιδι με ηρεμη και πιεσμενη οδηγηση.

Παντος αυτο που λες το " να κρεμαει " οσοι το εχουν δοκιμασει (μιλαω για δοκιμαστε σε περιοδικα αυτοκινητων) λενε οτι ακομα μεχρι και τον κοφτη δεν δειχενι σημαδια κουρασεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν το θες για πολη το tsi ειναι καλυτερο αν εισαι επαρχια το tdi ειναι καλυτερο! Για να καταλαβεις εχω το 1.2 tdi και εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος!!! Εχει το τουρμπο με το οποιο το αμαξι κανει το μπαμ για προσπεραση και απο καταναλωση αστο καλυτερα να μην μιλαμε..με ενα γεμισμα 45λιτρα βγαζω 820χλμ χωρις λειτουργια start stop δεν τ χρησιμοποιω ποτε γτ ειναι η μεγαλυτερη απατεωνια που εχει βγει!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by TeoFele
Link to comment
Share on other sites

Αν το θες για πολη το tsi ειναι καλυτερο αν εισαι επαρχια το tdi ειναι καλυτερο! Για να καταλαβεις εχω το 1.2 tdi και εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος!!! Εχει το τουρμπο με το οποιο το αμαξι κανει το μπαμ για προσπεραση και απο καταναλωση αστο καλυτερα να μην μιλαμε..με ενα γεμισμα 45λιτρα βγαζω 820χλμ χωρις λειτουργια start stop δεν τ χρησιμοποιω ποτε γτ ειναι η μεγαλυτερη απατεωνια που εχει βγει!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οπως βλεπω μενεις στο Κιλκις φιλε, 

Πιστευω οτι το start-stop δεν το χρειαζεσαι και πολυ ενω εγω στην Αθηνα, και ειδικα κεντρικα που το χρησιμοποιω πιστευω οτι κανει δουλευω (γνωμη μου).

Παντος το 1,2 που εχεις ολη το παρουσιαζουν πολυ αδυμανο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Οπως βλεπω μενεις στο Κιλκις φιλε,

Πιστευω οτι το start-stop δεν το χρειαζεσαι και πολυ ενω εγω στην Αθηνα, και ειδικα κεντρικα που το χρησιμοποιω πιστευω οτι κανει δουλευω (γνωμη μου).

Παντος το 1,2 που εχεις ολη το παρουσιαζουν πολυ αδυμανο μοτερ.

Ισχυει αυτο π λες..το πηρα μεταχειρισμενο και εψαχνα πολυ για 1.4 η αληθεια ειναι..και ομως εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αυτο το μοτερ στην τελικη! Τρ οσον αφορα το start stop δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει εσενα που μενεις αθηνα και για να το λες αρα ετσι ειναι αλλα προσεξε να δεις τρ τι γινεται! Ενα αυτοκινητο που ειναι ηδη παρα πολυ οικονομικο δεν βαζεις και start stop ΕΛΕΟΣ το μονο που κανει ειναι να μαμαει την μπαταρια και την μιζα! Και αυτα που λενε οτι ειναι πιο καλες και οι μπαταριες και οι μιζες ειναι π@π@ριες! Οποτε εγω προτιμω να δωσω 5 και 10 ευρω περισσοτερα λεφτα για πετρελαιο παρα να παρω την μιζα στα χερια..εκτος αυτο ειναι τουρμπο οποτε ξεκινα σβησε τι θα γινει? Μετα την μιζα παιρνεις και μια τουρμπινα στα χερια σουβενιρ..δικια μ αποψη..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω φιλε , απο την μια εχεις δικιο απο την αλλη ομως αυτο με το Τούρμπο που λες το εχουν προβλέψει , δηλαδη θα το παρατηρήσεις αμα του τα χώσεις λιγακι και το δουλέψεις λιγο άγρια το μοτέρ το start- stop δεν αφήνει να σβήσει ο κινητήρας για τον λογο οτι υπαρχουν πιέσεις μεγαλύτερες , θερμοκρασίες μεγαλύτερες και ο εγκέφαλος ολα αυτα τα διαβάζει και αναλογος σκηνή ή οχι . Για τις μπαταρίες και μίζες οκ εχουν αναβαθμιστη σε ποιότητα και αντοχή με τα πιο παλιάς τεχνολογίας αλλα οπως το λες μετα απο καιρο κατι θα βγαλει δεν γινεται !!

Θα μου δωσεις μια εικονα απο το Polaki σου φιλε σε θεμα κατανάλωσης , βάση ταξιδιών που εχεις κανει

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε κ καλως ηρθες, τα δυο αυτοκινητα εχουν μεγαλες διαφορες και σε επιδοσεις κ σε καταναλωση! Το 1.0 οσο οικονομικο κ να σου ακουγεται σαν μεγεθος κινητηρα καει επδ ειναι τσι εντος πολης, αν το ποδι σου ειναι εστω λιγο βαρυ εντος πολης, κατω απο 7καταναλωση χλωμο να δεις ενω με το πετρελαιο θα βλεπεις 4αρια! Απο την αλλη το χιλιαρι εχει επιδοσεις, οχι οτι σε συγκριση με το πετρελαιο ειναι σουπερκαρ αλλα εχει μεγαλες διαφορες! Μιλησες για βελτιωση, ειναι κ τα δυο νεα στην αγορα, θα υπαρξουν αρκετες με τον κοσμο της βελτιωσης να ευνοει τον τσι! Τελος ειναι το θεμα της αξιοπιστιας, το πετρελαιο τα βγαλε τα θεματα του κ διορθωθηκε, μπορει με το καιρο να εμφανιστουν κ αλλα, για το τσι αναμενουμε! Αλλα σα νεα μοτερ βγαζουν παιδικες ασθενειες! Απο κει κ περα κριτηριο επιλογης ειναι το οικονομικο, αν κ επειδη κανεις λιγα χλμ το χρονο και εισαι κ νεος θα σου προτεινα το τσι

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω φιλε , απο την μια εχεις δικιο απο την αλλη ομως αυτο με το Τούρμπο που λες το εχουν προβλέψει , δηλαδη θα το παρατηρήσεις αμα του τα χώσεις λιγακι και το δουλέψεις λιγο άγρια το μοτέρ το start- stop δεν αφήνει να σβήσει ο κινητήρας για τον λογο οτι υπαρχουν πιέσεις μεγαλύτερες , θερμοκρασίες μεγαλύτερες και ο εγκέφαλος ολα αυτα τα διαβάζει και αναλογος σκηνή ή οχι . Για τις μπαταρίες και μίζες οκ εχουν αναβαθμιστη σε ποιότητα και αντοχή με τα πιο παλιάς τεχνολογίας αλλα οπως το λες μετα απο καιρο κατι θα βγαλει δεν γινεται !!

Θα μου δωσεις μια εικονα απο το Polaki σου φιλε σε θεμα κατανάλωσης , βάση ταξιδιών που εχεις κανει

Εγω απο την αλλη τους θεωρω καραγκιοζηδες! Τιποτα πλεον δεν προβλεπουν! Παρε παραδειγμα τρ το γκολφ! 1000κυβικα??? Ειναι δυνατον 1000? Ειναι βλακες οι ανθρωποι..τα αυτοκινητα πλεον τα βγαζουν ετσι ωστε καπου εκει κοντα στις 100χιλιαδες χλμ να σου βγαλει κατι χοντρο για να πληρωνεις! Γτ υπαρχει γνκ κακο με την οικονομικη κριση και σ λεει ΚΟΙΤΑ εγω σ εχω οικονομικο αμαξακι ετοιμο κομμενο στα μετρα σου αλλα πρεπει να δουλεψω και εγω μην κλεισει το μαγαζακι μου..οποτε πληρωνεις μετα στα ανταλλακτικα και στις ζημιες..αξιοπιστιες τυπου δεκαετιας 90' μην ψαχνετε τελειωσαν αυτα! Ενα πραγμα σαν τ smartphone στα 2 χρονια ριξτο στον καδο..ολα ειναι μελετημενα..εγω σου ειπα με 45λιτρα βγαζω γυρο στα 820 με 810 χλμ..οτι αλλο θελεις στειλε μ ν σ πω..ααα αλλα παντα παω με ταχυτητες ανω τον 100χλμ γτ το dieselακι φιλε μου θελει να το πηγαινεις φορτωμενο αλλιως ο καταλυτης ερχεται δωρο και μετα ψαξε σπηλια να κρυφτεις..μιλαμε για 1μισο χιλιαρικο αβλεπει..για αυτο σ λεω εσυ θες tsi

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε κ καλως ηρθες, τα δυο αυτοκινητα εχουν μεγαλες διαφορες και σε επιδοσεις κ σε καταναλωση! Το 1.0 οσο οικονομικο κ να σου ακουγεται σαν μεγεθος κινητηρα καει επδ ειναι τσι εντος πολης, αν το ποδι σου ειναι εστω λιγο βαρυ εντος πολης, κατω απο 7καταναλωση χλωμο να δεις ενω με το πετρελαιο θα βλεπεις 4αρια! Απο την αλλη το χιλιαρι εχει επιδοσεις, οχι οτι σε συγκριση με το πετρελαιο ειναι σουπερκαρ αλλα εχει μεγαλες διαφορες! Μιλησες για βελτιωση, ειναι κ τα δυο νεα στην αγορα, θα υπαρξουν αρκετες με τον κοσμο της βελτιωσης να ευνοει τον τσι! Τελος ειναι το θεμα της αξιοπιστιας, το πετρελαιο τα βγαλε τα θεματα του κ διορθωθηκε, μπορει με το καιρο να εμφανιστουν κ αλλα, για το τσι αναμενουμε! Αλλα σα νεα μοτερ βγαζουν παιδικες ασθενειες! Απο κει κ περα κριτηριο επιλογης ειναι το οικονομικο, αν κ επειδη κανεις λιγα χλμ το χρονο και εισαι κ νεος θα σου προτεινα το τσι

Αντρεα καλως σας βεηκα και ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου, 

Γενικος ειμαι ανθρωπος που προσεχω την καταναλωση και την βρησκω και καπως σαν παιχνιδι, δηλαδη προσπαθω συνεχεια να δω που μπορω να φτασω(να σου αναφερω οτι οδηγαω cordoba 2004 101 hp και καταφερα σε μια αποσταση 16 χιλιομετρον βυρωνα- γλυφαδα να πεσω στα 4,8) απιστευτω αλλα εχω και εικονα αμα κανενας το ζητηση.

Εχω διαβασει διαφορα post και για 4 η αληθεια ειναι εντος πολης δεν εχω ακουσει,γυρο στα 6 ναι. εκτος εχουν δει πολυ και 3,5.

 

υ.γ. και γω προς το tsi το βλεπω.

 

Εγω απο την αλλη τους θεωρω καραγκιοζηδες! Τιποτα πλεον δεν προβλεπουν! Παρε παραδειγμα τρ το γκολφ! 1000κυβικα??? Ειναι δυνατον 1000? Ειναι βλακες οι ανθρωποι..τα αυτοκινητα πλεον τα βγαζουν ετσι ωστε καπου εκει κοντα στις 100χιλιαδες χλμ να σου βγαλει κατι χοντρο για να πληρωνεις! Γτ υπαρχει γνκ κακο με την οικονομικη κριση και σ λεει ΚΟΙΤΑ εγω σ εχω οικονομικο αμαξακι ετοιμο κομμενο στα μετρα σου αλλα πρεπει να δουλεψω και εγω μην κλεισει το μαγαζακι μου..οποτε πληρωνεις μετα στα ανταλλακτικα και στις ζημιες..αξιοπιστιες τυπου δεκαετιας 90' μην ψαχνετε τελειωσαν αυτα! Ενα πραγμα σαν τ smartphone στα 2 χρονια ριξτο στον καδο..ολα ειναι μελετημενα..εγω σου ειπα με 45λιτρα βγαζω γυρο στα 820 με 810 χλμ..οτι αλλο θελεις στειλε μ ν σ πω..ααα αλλα παντα παω με ταχυτητες ανω τον 100χλμ γτ το dieselακι φιλε μου θελει να το πηγαινεις φορτωμενο αλλιως ο καταλυτης ερχεται δωρο και μετα ψαξε σπηλια να κρυφτεις..μιλαμε για 1μισο χιλιαρικο αβλεπει..για αυτο σ λεω εσυ θες tsi

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Νταξει, 1,0 κυβικα αλλα 115 υππους, κανεις πριν 10 χρονια δεν φανταζοταν απο 1,0 κυβικα κινητηρα τετοια ιπποδυναμη( για να μην μιλησω για την ford) . εχεις σε πολλα δικιο οπως λες αλλα εγω εχω και μια ακομα αποψη που πιστευω την εχουν πολλοι, οπως το φροντησης εσυ το αμαξι ετσι και αυτο θα σε ανταμείψει .

σε ευχαριστω πολυ και αμα εχω καμια απορια θα σε ειδοποιησω, νασε καλα  :db:

Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ είμαι στην ηλικία σου φίλε μου και αμφιταλαντεύτηκα αρκετά στην επιλογή βενζίνης πετρελαίου. Επειδή υπολογισα ότι θα κάνω κοντά στις 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο, τα οποία θα είναι στην Εγνατία, κατέληξα σε πετρέλαιο κ δεν το μετανιώνω. Αν το θες για να κάνεις αποκλειστικά σύντομες διαδρομές, μην κοιτάζεις πετρέλαιο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από πλευράς dpf. Για το θέμα της αξιοπιστίας, δεν λέω ότι δεν είναι αξιόπιστος ο tsi, απλά ότι δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά στο πραγματικό κόσμο και είναι πολύ νέος για να έχουν γράψει κάποιοι πολλά χιλιόμετρα για να βγάλουμε συμπεράσματα. Γενικά πάντως, κάθε νέα γενιά tsi βελτιώνεται σε θέματα αξιοπιστίας.. Τώρα για τη βελτίωση, η αλήθεια είναι ότι ο tsi θα έχει πιο πολλές επιλογές, μιας κ τον φοράει κ το Golf, άρα θα ασχοληθούν με αυτό οι βελτιωτικοι οίκοι. Υπάρχουν κ για τον tdi βελτιώσεις, απλά είναι λιγότερες σε αριθμό μιας κ σκοπός του tdi είναι η οικονομία κ όχι οι επιδόσεις... Για να μην σε ζαλιζω, αν σκοπεύεις να κάνεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρομο, πάρε tdi, μιας κ διαισθητικά μου φαίνεται ότι ο χιλιάρης θα "κουράζεται" κ θα είναι συνεχώς υπό πίεση σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αντίθετα, αν κάνεις μόνο σύντομες διαδρομές, η βενζίνη είναι καλύτερη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ είμαι στην ηλικία σου φίλε μου και αμφιταλαντεύτηκα αρκετά στην επιλογή βενζίνης πετρελαίου. Επειδή υπολογισα ότι θα κάνω κοντά στις 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο, τα οποία θα είναι στην Εγνατία, κατέληξα σε πετρέλαιο κ δεν το μετανιώνω. Αν το θες για να κάνεις αποκλειστικά σύντομες διαδρομές, μην κοιτάζεις πετρέλαιο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από πλευράς dpf. Για το θέμα της αξιοπιστίας, δεν λέω ότι δεν είναι αξιόπιστος ο tsi, απλά ότι δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά στο πραγματικό κόσμο και είναι πολύ νέος για να έχουν γράψει κάποιοι πολλά χιλιόμετρα για να βγάλουμε συμπεράσματα. Γενικά πάντως, κάθε νέα γενιά tsi βελτιώνεται σε θέματα αξιοπιστίας.. Τώρα για τη βελτίωση, η αλήθεια είναι ότι ο tsi θα έχει πιο πολλές επιλογές, μιας κ τον φοράει κ το Golf, άρα θα ασχοληθούν με αυτό οι βελτιωτικοι οίκοι. Υπάρχουν κ για τον tdi βελτιώσεις, απλά είναι λιγότερες σε αριθμό μιας κ σκοπός του tdi είναι η οικονομία κ όχι οι επιδόσεις... Για να μην σε ζαλιζω, αν σκοπεύεις να κάνεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρομο, πάρε tdi, μιας κ διαισθητικά μου φαίνεται ότι ο χιλιάρης θα "κουράζεται" κ θα είναι συνεχώς υπό πίεση σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αντίθετα, αν κάνεις μόνο σύντομες διαδρομές, η βενζίνη είναι καλύτερη επιλογή.

Ειναι ακριβος αυτο που ειπες φιλε μου οτι εσυ κανεις πολλα χιλιομετρα και με μεγαλες ταχυτητες  σιγουρα σε συμφέρει ο diesel, εμενα τα χιλιομετρα μου ειναι διακεκομενα, δηλαδη 10 τωρα , 5 μετα αλλα 4 μετα , και με ταχυτητες σταματα ξεκινητα, οπως και να ειναι ακομα και ετσι και το diesel θα καψει, οχι οπως η βενζινη αλλα θα καψει, σε ευχαριστω πολυ και εσενα που ασχοληθηκες μαζι μου και μην το ξανα πεις δεν με κουραζεις, αν ειναι ετσι η κουραση θα ημουν ευτυχισμενος.

ευχαριστω και παλι 

Link to comment
Share on other sites

Είναι χαρά μου να βοηθάω κ να συνεισφέρω, ειδικά όταν όπως εσύ ακούνε τη γνώμη μου κ το αναγνωρίζουν. Αν κάνεις μόνο τόσο λίγα χιλιόμετρα κάθε φορά, καλύτερα να σκεφτείς τη βενζίνη, μια κ το πετρέλαιο δεν θα προλάβει καν να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας κ θα το σβήνεις, με διάφορα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει ποτέ κατανάλωση πάνω από 5,5-6 μέσα στη πόλη, ακόμα κ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που έχω περάσει, ενώ με βενζίνης βλέπεις γύρω στο 7 όπως είπαν κ τα παιδιά πάνω. Από τη στιγμή όμως που δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, δεν νομίζω ότι αξίζει το ρίσκο η διαφορά στα συνολικά έξοδα. Στη διάθεσή σου για ό,τι θέλεις! ;)

Link to comment
Share on other sites

Είναι χαρά μου να βοηθάω κ να συνεισφέρω, ειδικά όταν όπως εσύ ακούνε τη γνώμη μου κ το αναγνωρίζουν. Αν κάνεις μόνο τόσο λίγα χιλιόμετρα κάθε φορά, καλύτερα να σκεφτείς τη βενζίνη, μια κ το πετρέλαιο δεν θα προλάβει καν να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας κ θα το σβήνεις, με διάφορα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει ποτέ κατανάλωση πάνω από 5,5-6 μέσα στη πόλη, ακόμα κ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που έχω περάσει, ενώ με βενζίνης βλέπεις γύρω στο 7 όπως είπαν κ τα παιδιά πάνω. Από τη στιγμή όμως που δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, δεν νομίζω ότι αξίζει το ρίσκο η διαφορά στα συνολικά έξοδα. Στη διάθεσή σου για ό,τι θέλεις! ;)

Να σε καλα φιλε μου και ευχαριστω για το οτι με κατατοπίσες σε μερικά πραγματα που με προβλημάτιζαν , στο μονο που δεν θα το μετανιώσω ξερω ειναι η επίδοσης της βενζίνης :) απο τα πιο γρηγορα χιλιάρια λενε . Περιμενω να το φέρουν η αντιπροσωπιες για test drive το 110 γιατι ειναι καινουργιο και εχουν μονο το 95 !!
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι πολύ καλός συνδυασμός!! Με το καλό να το δοκιμάσεις, να το αποφασίσεις κ να το χαρείς φίλε μου! Κ να σε έχουμε εδώ να μας λες νέα κ εντυπώσεις!!

Link to comment
Share on other sites

Θα σε απογοητευσω αλλα εντος πολης καιω 12-13/100... Ολα τα αυτοκινητα σταματα ξεκινα καινε. Σε ταξιδι ομως ο tsi πηγαινεις με 140-150 και καει 6,5/100... Αρκετα οικονομικο θα ελεγα.

Μεσα στην πολη ομως δεν μπορω να το μετρησω. Τωρα απο γεμισμα η οθονη γραφει νομιζω 13,1/100

Link to comment
Share on other sites

Θα σε απογοητευσω αλλα εντος πολης καιω 12-13/100... Ολα τα αυτοκινητα σταματα ξεκινα καινε. Σε ταξιδι ομως ο tsi πηγαινεις με 140-150 και καει 6,5/100... Αρκετα οικονομικο θα ελεγα.

Μεσα στην πολη ομως δεν μπορω να το μετρησω. Τωρα απο γεμισμα η οθονη γραφει νομιζω 13,1/100

Καλημερα

Κατσε φιλε μου σου γραφει ο υπολογιστής ταξιδιού 12-13 μεσα στην πολυ η εσυ το μετράς απο γέμισμα σε γέμισμα ; Στο κεω γιατι εγω εδω που εχω οδήγηση το Leon 1.8t το τετρακίνητο δεν εγραψα 13 λίτρα ημουν πανω απο 11 αλλα οχι 13.

Μηπως το Πολακι σου εχει αυξημένη κατανάλωση ;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Θοδωρή, διαβάζοντας όλα αυτά που έχεις αναφέρει, ειδικότερα τα της έτησιας χιλιομετρικής απόστασης και τις σύντομες διαδρομές, νομίζω πως είσαι ξεκάθαρα στην κατηγορία TSI. Και στο λέει αυτό κάποιος που -αν και ήταν στην κατηγορία αυτή- επέλεξε να πάρει την πετρελαιοκίνητη έκδοση. Οκ, τότε υπηρχε εργασιακός λόγος που το πήρα, ο οποίος όμως πλέον δεν υπάρχει. Αν ήμουν ξανά στην ίδια θέση, θα επέλεγα το TSI. Για να μη σου πω πως δε θα έμπλεκα καθόλου με turbo & τεχνολογίες & θα διάλεγα το απλό ατμοσφαιρικό.

Link to comment
Share on other sites

Και γω εκει καταλήγω τελικα φιλε μου , και ευχαριστω πολυ και εκτιμώ την αποψη σου , η αληθεια ειναι οτι τα ταξίδια μου θα ειναι περιορισμένα δηλαδη μεσα στο χρονο ενα καλοκαιρι και ενα χειμωνα και αυτο Αθηνα -θεσσαλονικη , απο οτι εχω δει και εχω ακουσει το tsi ειναι αρκετα οικονομικό για ταξιδάκι ,αλλα αυτο που ειπες απαπα ουτε να το σκεφτομαι χωρις Τούρμπο , απο την μερα που οδήγησα Τούρμπο , βρησκω συνεχεια ευκαιρια να οδηγαω Τούρμπο αμαξια απο φιλους ( ειμαι κάτοχος ατμόσφαιρας 1.4 ) και μου βγαινει η ψυχη για ενα γαμημενο προσπέρασμα με 5 ατομα μεσα )

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση το πολο να καίει τοσο μεσα σε πολη, ακομα και αν το πηγαινεις 1 2 στα κοκκινα.

Η καποιο πρόβλημα θα εχει

Η κατιωδεν μετρας σωστα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.